Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

ma,cu tot respectul pt voi cit si pt alte categ de moto,io nu inteleg asta:

cum adica am cruiser/chopper 500-800cc si visez la unul mai mare(1500 sa zicem)da n-am bani destui,asa ca pina atunci imi iau un SS sau ST sau Enduro de banii pe care-i am???!!!gizzzz

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o explicatie ar fi ca un SS,naked.....se vinde mult mai repede ca un cruiser.daca faci rost de ceva bani ,il dai rapid si iti iei motorul visat.eu nu pricep,de ce sa vreau motor de 1500 ... sau mai mare ,oricum la noi nu ai ce face cu ele...sau pur si simplu nu le vad eu rostul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bullshit,daca ai un cruiser mai mic,stai cu el pina ai bani de unu mare...nu treci la SS/naked ca-s mai ieftine....

mai stiu eu pe cineva,mare chopperist pe vremuri si care se da de vre-o 5 ani cu SS...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca ne gindim la aceeasi persoana.

cum adica situatie fortata?pai mai bine merg pe jos.

in fine.mult succes Geo.

 

De acordeon, mai bine pe jos... Sau mai bine epava mea, reparata ^^

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar eu va anunt cu regret ca pt ceva timp (mai exact pana oi avea bani de un cruiser mare, peste 1500), ma dau cu ce pot.

Azi am dat avans pt un Ducati ST2.

Sa ma fout in ea de criza.

 

Daca vedeti un individ cu motoreta rosie pe strada care va saluta mai amplu decat un vitezist, eu sunt.

 

Geo

daca stiam ce clocesti nu iti vindeam pontul....Tradare Tradare de trei ori Tradare! hai sa te bucuri mult de italianca!o sa ma caca pe mine cand te-oi vedea in echipament de ala colorat de vitezist :D

Editat de bykerkess
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

georgica...ce sa-ti urez, ca mi-ai umplut basca de corcodushe.Macar e de 1000.plm. Sa vii la mine sa-ti fac un costum racing dintr-un tifon de branza. N-ai cu cine, bro.

Editat de djeeckx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* acum citii si eu... Parca e rubrica necrolog topicul asta(!).

Geo mama, eu zic ca daca iti pui mintea si mainile la contributie, faci din Ducati ala un chopper, macar ca n-o sa sune ca unul, dar o sa aiba un look :D

Eu te iert, dar sa nu se mai intample, da? :P Nici nu vreau sa ma gandesc la cine o fi ajuns vajnicul Vulcan customizat...

 

P.S. sa NU te dai cu gel ca nu-ti sta bine la "statura" ta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca am zis faza cu gelul de par, omul e in criza financiara, ia si el ce poate. Geo, imi cer mii de scuze ca am fost rautacios. Si sa stii, cu toata criza financiara care ne afecteaza pe toti, iti pot da GRATIS o mana de piulite sa le arunci in cilindri, sa sune Ducati-ul tau mai adevarat decat toate Ducati-urile din lume.

 

PS: Il lasi rosu, sau il faci cu flacari albastre? Ii pui hypercharger? O toba mai naked ceva? Niste oglinzi lacrima nu te-ar face mai fericit? La cine iti comanzi un ape-hanger? Ca roata spate sigur va fi de 300. Dar cu cate spite? Ca comenzile avansate cred ca le ai deja, la cat esti de lung. Apropo, unde le-ai cromat? Si mai presus de toate, nu te-ar tenta un suicide-shifter?

 

DUCATI! THE BEST CHOPPER YOU CAN DREAM IN YOUR NIGHTMARES.

 

Haidi bre, lasa-te de glume, apari odata cu >1500-le ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am zis ca-l las in pace pe Geo,dar mi-a crescut tensiunea cind am vazut poza cu ST2...(singurul care imi place de la Duca e Monster-ul,ca se poate face un streetfighter sau caferacer excelent)

probabil ca nici nu o sa-l mai "vedem"pe aici la subforumul chopper.

 

 

ps:sau poate-l transforma asa, ca asta galben? sau de fapt este vorba despre D Indiana?

 

in fine,hai ca l-am stresat destul si am stricat si topicul..

post-36086-1242884359_thumb.jpg

post-36086-1242884805_thumb.jpg

post-36086-1242884812_thumb.jpg

Editat de TheFatBob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aici tragem urmatoarele concluzii :

 

1 : Daca ai speed esti cocalar(nu roacher adevarat)

 

2 : Daca treci de pe chopper pe alt gen de motor toti prietenii te reneaga :cheers:

 

3 : Daca ai speed nu mai poti fi un dur imbracat in negru, cu ciocate in picioare si sa porti o puta de casca pe cap

 

4 : Daca ai speed automat trebuie sa-ti reannoiesti stocul de gel pe care il vei purta pe sub casca aia nenorocita si integrala ce te va scapa de toti barzaunii gustosi dinainte

 

5 : Prietenii cu choppere nu te vor mai recunoaste atunci cand ii saluti si vor face asa cum fac de obicei si te vor ignora ca pe un cocalar cu vitezana B)

 

Ride on e doar un slogan pt multi de aici :huh:

 

Asta e taica, voi cu plasticele, noi cu barzaunii. Cel putin un cruiserist poate ajunge la mare cu burta plina daca zambeste nitel pe drum :P Si de multe ori mi s-a demonstrat ca plasticata = cocalar. Sunt si exceptii, dar prea ascunse intre ceilalti.

 

 

foaie verde si-o aluna.....s-a basit mireasa! :unsure:

 

 

Poet. Care este.

 

Si acu' dragi vulcanologi, intrebare: Care din voi poseda asa-numita "hook wrench" pentru reglat amortizorul spate la Vulcan si eventual mi-o poate imprumuta un weekend? Se da berula pe post de chirie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* bre, nu trageti conculzii pripite si copilaresti!

 

toti cei de pe topicul asta il stiu pe Geo, e al nostru, dintre noi si va ramane al nostru, indiferent ce mobra va calari el "interimar" :unsure:

poate cei care poposesc doar in trecere pe topicurile din sub-forumul asta, n-au de unde sa stie..., judeca doar asa, la cald, o expresie, un apropose, o sueta.

glumele si ironiile dintre chopperisti sunt intelese doar partial de cei care vin si pleaca.

deci: nu tragegeti in pianist! :huh:

 

P.S. pentru cei multi care nu ma cunosc: n-am nici un fel de pretentii ca as sti multe sau tot despre stilul de viata al chopperistilor si despre mobrele lor, invat si eu, ..facand si vazand. atat :cheers: unele lucruri sunt logice, normale si la bunul simt ptr. mine. le inteleg fara efort. d-aia nici nu cred ca voi putea merge pe alta mobra decat chopper (poate doar experimental).

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si acu' dragi vulcanologi, intrebare: Care din voi poseda asa-numita "hook wrench" pentru reglat amortizorul spate la Vulcan si eventual mi-o poate imprumuta un weekend? Se da berula pe post de chirie.

 

 

Nimeni?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am reglat amortizorul sapt trecuta,dar nu cu cheia,nu ai loc acolo sa faci mai nimic.....am facut o parghie cu o surubelnita mare si cu ajut unui ciocan ,am lovit scurt in ea ...cam atat!

 

Nimeni?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las' ca rasare cioparu de 2000 si pa strada ta cat de rpd. Hang in there.

Mie imi place plasticu tau numa' rezolva cu ambreaju'. In rest..fuck the rest.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URA! De trei ori URA (de dupa usa) pentru GEO!

 

In alta ordine de idei si-a dat dupa patru ani obstescul sfarsit bateria de la motorul meu. VN 800 classic in caz ca se indoia cineva ce motor am. :unsure:

Spuneti repede de unde imi cumpar una YUASA, la fel ca cea originala si nu, nu vreau sa aud de magazinul VARTA de pe strada Stefan Cel Mare!

 

MERCI!

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URA! De trei ori URA (de dupa usa) pentru GEO!

 

In alta ordine de idei si-a dat dupa patru ani obstescul sfarsit bateria de la motorul meu. VN 800 classic in caz ca se indoia cineva ce motor am. :unsure:

Spuneti repede de unde imi cumpar una YUASA, la fel ca cea originala si nu, nu vreau sa aud de magazinul VARTA de pe strada Stefan Cel Mare!

 

MERCI!

 

 

Olivers.

 

 

Magazin Bucuresti

077190 Voluntari Soseaua Bucuresti Nord Nr. 7 (Continuarea soselei Petricani)

Telefon: +40 755 095 595

Adresa email: shopbucuresti@olivers.ro

Program de lucru: Luni-Vineri 10.00 -18.30 Sambata 09.00-17.00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incep prin a-mi cere scuze ca poluez topicul cu epave. Dar, chestia de mai jos e de vanzare si am spus asta si mai sus. Vreau s-o vand asa cum e, sa nu ma apuc sa o desfac, ca raman cu bucati cu care n-o sa am ce face. Pretul e pe undeva mai sus prin topic. E reparabila, doar ca nu vreau eu s-o repar, desi mi se rupe inima sa o vad asa.

 

Scuzati pozele care arata cam aceeasi chestie dar din alt unghi. Si calitatea, sunt facute cu telefonu'. Mai e posibil sa mai fi apasat si din greseala si sa iasa un colt de toba.

 

Detalii (redundante, se vede si din poze): ii trebuie o față completa. Amortizoarele sunt rupte. Janta de asemenea. Riserele joaca. Faru' e spart. Rezervoru' e indoit si fisurat pe undeva. Doar semnalizarea din poza mai e intreaga si mai am vreo doua ratacite / rupte pe undeva. Bine, mai e intreaga semnalizarea stanga spate, da' era deja julita. Radiatorul e indoit. Ventilator varzuc. Filtrul de ulei s-a turtit dar pare relativ usor de scos. Motorul si cutia par neatinse (cand l-am carat ieri imi uitasem cheia acasa asa ca nu l-am pornit). Schimbator de viteze pocnit. Unul dintre suportii de oglinzi rupt de la o cazatura anterioara, oglinda e intreaga (de fapt ambele sunt intregi). Ghidonul PARE drept, da' nu m-am sinchisit sa ma asigur. Cadrul PARE ok.

 

Ce are: partea din spate e ok. Cauciucurile sunt ambele ~95%, schimbate recent.

 

A, e din 1996, am luat-o acum un an (aprilie 2008) la 37.000 din Germania, im-pe-ca-bi-la. Servisata corect in Romania (mai putin kitul de lant care trebuia schimbat), acum are 50.000 (parca).

 

Na, sa lasam pozele sa spune miile de cuvinte.

 

post-16125-1242977821_thumb.jpgpost-16125-1242977857_thumb.jpgpost-16125-1242977880_thumb.jpgpost-16125-1242977908_thumb.jpgpost-16125-1242977933_thumb.jpgpost-16125-1242977966_thumb.jpgpost-16125-1242977993_thumb.jpgpost-16125-1242978014_thumb.jpgpost-16125-1242978065_thumb.jpgpost-16125-1242978094_thumb.jpgpost-16125-1242978153_thumb.jpgpost-16125-1242978180_thumb.jpgpost-16125-1242978260_thumb.jpgpost-16125-1242978309_thumb.jpgpost-16125-1242978332_thumb.jpgpost-16125-1242978383_thumb.jpgpost-16125-1242978404_thumb.jpgpost-16125-1242978424_thumb.jpgpost-16125-1242978445_thumb.jpgpost-16125-1242978469_thumb.jpgpost-16125-1242978496_thumb.jpgpost-16125-1242978520_thumb.jpgpost-16125-1242978546_thumb.jpgpost-16125-1242978570_thumb.jpgpost-16125-1242978595_thumb.jpgpost-16125-1242978611_thumb.jpgpost-16125-1242978627_thumb.jpg

Editat de Puc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti repede de unde imi cumpar una YUASA, la fel ca cea originala si nu, nu vreau sa aud de magazinul VARTA de pe strada Stefan Cel Mare!

MERCI!

 

Eu am luat de la Scorpio de pe Barbu Vacarescu. cca. 200 lei

Si MyMoto comercializeaza Toplite, dar eu nu m-am inteles cu ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve vulcanisti!

 

In curand o sa fiu si eu printre voi, mobra e rezervata si daca nu-s probleme in 2 saptamani o am inmatriculata si sub poponeata.

E un VN800 A din 1999.

 

Are careva OWNERS MANUAL pt VN 800 A?; eu n-am gasit decat manualul de raparatii, dar am nevoie si de manualul utilizatorului ca-n asta de service n-am gasit decat amanunte pt operatii complicate, nu chestii gen cat ulei se pune cu sau fara filtru si alte d-astea de intretinere ci doar de reparare.

 

Am vazut ca se recomanda si 20W50 si 10W50.

Asa aveam si la Viroaga si foloseam Motul 20W50 full-sintetic 7100, uleiul ala mi se pare taticul uleiurilor.

Foloseste careva uleiul asta?

 

Avand in vedere ca mobra vine din Germania, credeti c-ar fi bine sa-si schimb si lichidul de racire/antigerul? Io am avut mobra pe aer si pana acum n-am avut treaba cu radioatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve vulcanisti!

 

In curand o sa fiu si eu printre voi, mobra e rezervata si daca nu-s probleme in 2 saptamani o am inmatriculata si sub poponeata.

E un VN800 A din 1999.

 

Are careva OWNERS MANUAL pt VN 800 A?; eu n-am gasit decat manualul de raparatii, dar am nevoie si de manualul utilizatorului ca-n asta de service n-am gasit decat amanunte pt operatii complicate, nu chestii gen cat ulei se pune cu sau fara filtru si alte d-astea de intretinere ci doar de reparare.

 

Am vazut ca se recomanda si 20W50 si 10W50.

Asa aveam si la Viroaga si foloseam Motul 20W50 full-sintetic 7100, uleiul ala mi se pare taticul uleiurilor.

Foloseste careva uleiul asta?

 

Avand in vedere ca mobra vine din Germania, credeti c-ar fi bine sa-si schimb si lichidul de racire/antigerul? Io am avut mobra pe aer si pana acum n-am avut treaba cu radioatoare.

 

Salut!

In general vn-urile au o eticheta cu informatii despre cantitati si tipuri de ulei.

 

Eu zic sa schimbi lichidul de racire. Cine stie ce a fost bagat, si nu-i scump.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...