catas_him Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 mi s-a dus rulmentul pe fata la vn 1500 classic.stiti careva ce fel tre sa-mi pun,o serie sau ceva? Citeste pe el ce serie are, stiam ca-i din 4 cifre.Apoi cauti rulmentul dupa serie, era parca pe camasa inferioara.Eu am gasit pt roata spate, la un magazin de utilaje agricole si m-a costat vreo 6 Ron, bucata. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 so, sa spun bine v-am gasit iata noua achizitie: VN800a din 1995; nu-i ea impecabila, ca o fost relativ ieftina (2100 Euro), da cred ca am vreme destula sa mai pun la punct. incep azi cu un schimb de ulei, un curatat de lant si o verificare sumara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Bine ai venit printre noi ! Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea cat mai multi km . Ai cumparat-o la un pret foarte bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 multumesc, da intr-adevar pretul este unul bun, sa speram ca si ea se va ridica la asteptari ca si plan pentru iarna am sa o fac neagra, si parca as inclina spre un ghidon standard aici poate ma si ajuta cineva cu o recomandare: ma intereseaza sa fie comod, aspectul mai putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Ghidonul original este destul de comod , insa eu l-am schimbat din cauza aspectului . Ghidonul original este mai inalt dar cu raisere mici...si al tau este scurt dar cu raisere inalte...deci nu cred ca va diferii de al tau ca si ergonomie fiind cam pe la aceasi inaltime si pare ca si la latime. Duminica am probat vulcanul clasic al unui prieten, si mi s-a parut comod ghidonul , fiind mai scurt la inaltime si parca mai lat . Avantajul ghidonului inalt este ca poti din raisere sa-l dai mai inapoi sau mai in fata precum iti este tie mai comod . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 hmmm aici cred ca ai dreptate ar trebui facuta o comparatie cu motoarele unu langa altul, si apoi decis merci de sfat. si prima problema: mai da rateuri din cand in cand, scurte si doar dupa o frana de motor. ceva idei? presupun carburatia putin dereglata, tinand cont de faptul ca motorul a stat pe langa un an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Rateuri la decelerare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 nu, la decelerare e totul ok, rateul apare cand ii dau gaz dupa decelerare si dimineata la pornire mai face figuri pana se incalzeste, in sensul ca daca trag de gaz vrea sa moara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) Dimineata cat e rece daca bagi socul complet e normal sa dea in nas. Dupa ce o pornesti cu socul tras, il bagi jumate si pleci. Se incalzeste si-apoi il bagi de tot. Nu mai da in nas. Mie nu-mi suna ce zici tu a vreo problema, ci mai degraba e o descriere a comportamentului motorului dupa decelerare. Acumularile de gaze nearse dupa decelerare din evacuare sunt aprinse de temperatura crescuta a gazelor aparute in urma accelerarii, deci relax, daca pui esapament modificat le vei auzi si mai rau Mie imi place tare mult zgomotul ala Editat Aprilie 21, 2011 de morpheus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) mi-a trecut si asta prin cap, da am zis totusi sa fiu precaut, nefiind obisnuit cu v2-uri si am uitat sa mentionez ca rateul ala il simt si-n filtrul de aer, deci nu cred sa fie doar in evacuare socul tre sa-l rezolv, nu sta tras, tre sa-l tin eu si-i cam incomod sa stau cu el 10 minute, langa motor oricum azi are programare la schimb de ulei, curatat si uns lant si o verificare amanuntita la tot ce-i trece mecanicului prin cap spar sa nu avem surprize Editat Aprilie 21, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 @ raduprint01: daca tot iesti asa mandru de Vulcanetele ala...schimba si tu,poza de la profil ...si,apropo,se scrie "KAWASAKI"...Daca vrei sa vezi un Vulcan ca al tau,super-aranjat (are si tobe after-market,si hyper-charger),ia legatura cu @mihai_prd.Poate sa-ti mai dea niste sfaturi,avand acelasi model de VN-u,care-i mai rar,pe la noi. Scuze,sper sa nu te superi pe mine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Da, buna observatie Dariane. Dupa cum spuneam, mai ales ca-l simti in filtrul de aer, relax ca n-are nimic. La mine facea asa cand i-am pus filtru de aer K&N si nu aveam tobe modificate, dupa ce am pus Vance-urile nu mai aud nimic si nici nu stiu daca mai face sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) n filtrul de aer, deci nu cred sa fie doar in evacuare socul tre sa-l rezolv, nu sta tras, tre sa-l tin eu si-i cam incomod sa stau cu el 10 minute, langa motor ...invarte de "plasticul" de la baza socului ca ala strange tija...la mine a mers, si sta tras la multe drumuri placute cu nou' motor! l.e. acu plec acasa in Neamt sa imi scot dihania la plimbare...lunga iarna o mai fost! Editat Aprilie 21, 2011 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 multumesc darian, mi-ar placea sa vad kawa ala, sa vad cum ma inteleg cu omul morpheus, merci inca o data, m-am mai linistit dr_moleu, multam de pont, imediat cobor si incerc varianta asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndreiShadow Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 M-a ramas prin ograda dupa ce am dat Drifterul un fender guard negru Ledrie, care cred ca merge si la 1500Classic si la 800Drifter. Are mici semne de purtare, dar mici.Cine-l vrea sa faca o strigare pe P.M. si negociem. Haideti oameni buni ca nu mai am ce sa mai fac cu el. Si mai am o aripa noua de drifter1500 in cutie de la Kawasaki. Vopsita deep gooseberry de fabrica si cu stickerele pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VULCANOSU Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 sal man,daca se aude cand pleci de pe loc sau cand esti in ture joase si tragi de gaz,cred cu siguranta ca e din motor.si un prieten a intimpinat aceiasi problema.in partea stinga unde se afla oala cu cititorul......dupa ea este o cupla cu niste pastile,in timp pastilele se uzeaza si apare troncaneala,cacaturile alea de pastile costa vreo 100 euroi Mesaj completat Exact problema aceasta care mi-ai zis a fost intre timp s-a rezolvat cu aceasta ocazie am schimbat si distributia si acum este totul ok. Mersi pentru raspuns! :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 (editat) A sosit timpul sa vand "iubita" De vanzare Vulcan 1500 bobberit Gasiti toate datele necesare sub acest link. Stau la dispozitie pentru orice intrebare. Cine vine cu 5000 euro fara negocieri, primeste si o vopsire pinstripe gratuit dupa gustul lui, pentru ca nu vreau sa vad neterminata. Valabil pana nu ma razgandesc... Editat Aprilie 26, 2011 de phoenix27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 recomnadati vreun mester bun in ale carburatoarelor, prin Bucuresti? vreau o curatare, un amestec, chestii de astea uzuale pana acum stiu de Mihai de la Dristor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Ia legatura cu Cesar. Sau baietii de la Mymoto, de pe Soseaua Viilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 cesar m-a trimis la mihai, deci ar trebui sa fie ok merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 cesar m-a trimis la mihai, deci ar trebui sa fie ok merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rommel Postat Aprilie 27, 2011 Share Postat Aprilie 27, 2011 salutare....m-am uitat pe topicul de vn-uri ce-i drept nu pagina cu pagina si vreau sa va intreb.... pe posesorii de vn 1600 mean streak....daca sunt imi puteti da unele detalii referitoare la fiabilitate, ciclistica si costuri de intretinere....m-ar bate un gand sa imi schimb mobra si pendulez intre intruderul de 1500 , cel clasic vn-ul clasic de 1500 si mean streak....inafara de faptul ca intruderul si vn-ul sunt pe carburatie -ceea ce ma cam dezumfla, ca au consumul cam maricel- iar streak e pe injectie (iar asta e un plus la el), nu prea stiu mare lucru despre modelul asta de la kawasaki....despre celelalte doua m-am documentat si le-am incercat... ...asa ca , va rog, posesorii de mean strieak, sau care ati avut, cateva pareri sau sfaturi m-ar ajuta! respect.... Mesaj completat salutare....m-am uitat pe topicul de vn-uri ce-i drept nu pagina cu pagina si vreau sa va intreb.... pe posesorii de vn 1600 mean streak....daca sunt imi puteti da unele detalii referitoare la fiabilitate, ciclistica si costuri de intretinere....m-ar bate un gand sa imi schimb mobra si pendulez intre intruderul de 1500 , cel clasic vn-ul clasic de 1500 si mean streak....inafara de faptul ca intruderul si vn-ul sunt pe carburatie -ceea ce ma cam dezumfla, ca au consumul cam maricel- iar streak e pe injectie (iar asta e un plus la el), nu prea stiu mare lucru despre modelul asta de la kawasaki....despre celelalte doua m-am documentat si le-am incercat... ...asa ca , va rog, posesorii de mean strieak, sau care ati avut, cateva pareri sau sfaturi m-ar ajuta! respect.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) aseara mi-am schimbat rulmentii pe fata, care erau...praf si pulbere si pentru ca a mers repede treaba, si tot mi-am dorit eu vulcan negru, si oricum tre sa merg la RAR pentru identificare, iaca ce am mai facut cu putina rabdare, un spray negru mat si o bucata de smirghel tin sa mentionez ca in iarna vreau sa-l vopsest lucios, dar acum, in 2 ore, cam asta am reusit sa fac si in realitate arata mult mai bine decat in poze a, si daca ati modificat careva tobe stock de motor ca al meu, mi-ar prinde bine niste sfaturi, ca momentan n-am bani de custom multam fain Editat Aprilie 28, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) @raduprint01: He, he, greseala asta cu vopsitul am facut-o si eu cand aveam Vulcan. O sa vezi la prima alimentare, daca vei scapa vreun strop de benzina pe noua vopsea: se manjeste ca dracu. Ca sa dregi busuiocul, cumpara rapid si niste lac mat, sa dai peste vopsea. Daca ai cum, du piesele lacuite si la un cuptor, ca sa poata polimeriza lacul si sa devina rezistent. Bine era sa fi intrebat pe aici inainte sa vopsesti, ca, uite, au mai patit-o si altii. Bafta! @rommel: incearca sa iei legatura cu userul @AWD (ce-i drept, nu prea se mai da pe forum in ultima vreme). Cumnatul lui are un Mean Streak si te-ar putea pune in legatura cu el. Editat Aprilie 28, 2011 de sorinavram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 28, 2011 Share Postat Aprilie 28, 2011 (editat) @raduprint01: He, he, greseala asta cu vopsitul am facut-o si eu cand aveam Vulcan. O sa vezi la prima alimentare, daca vei scapa vreun strop de benzina pe noua vopsea: se manjeste ca dracu. Ca sa dregi busuiocul, cumpara rapid si niste lac mat, sa dai peste vopsea. Daca ai cum, du piesele lacuite si la un cuptor, ca sa poata polimeriza lacul si sa devina rezistent. Bine era sa fi intrebat pe aici inainte sa vopsesti, ca, uite, au mai patit-o si altii. Bafta! @rommel: incearca sa iei legatura cu userul @AWD (ce-i drept, nu prea se mai da pe forum in ultima vreme). Cumnatul lui are un Mean Streak si te-ar putea pune in legatura cu el. merci de sfat, intotdeauna e bine primit dar dupa cum am spus, am facut lucrul asta provizoriu, sa pot merge luni la RAR si sa-mi treaca in carte culoarea in iarna o sa o vopsesc, si cel mai probabil negru lucios p.s. vreo 5 ani in cluj m-am ocupat de vopsitorie auto, deci ar trebui sa tina putin si lucrarea asta Editat Aprilie 28, 2011 de raduprint01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.