Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

so, sa spun bine v-am gasit :(

iata noua achizitie:

VN800a din 1995; nu-i ea impecabila, ca o fost relativ ieftina (2100 Euro), da cred ca am vreme destula sa mai pun la punct.

incep azi cu un schimb de ulei, un curatat de lant si o verificare sumara.

post-43929-1303287420_thumb.jpg

post-43929-1303287426_thumb.jpg

post-43929-1303287432_thumb.jpg

post-43929-1303287438_thumb.jpg

post-43929-1303287446_thumb.jpg

post-43929-1303287453_thumb.jpg

post-43929-1303287465_thumb.jpg

post-43929-1303287472_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

multumesc,

da intr-adevar pretul este unul bun, sa speram ca si ea se va ridica la asteptari :(

ca si plan pentru iarna am sa o fac neagra, si parca as inclina spre un ghidon standard

aici poate ma si ajuta cineva cu o recomandare: ma intereseaza sa fie comod, aspectul mai putin :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ghidonul original este destul de comod , insa eu l-am schimbat din cauza aspectului . Ghidonul original este mai inalt dar cu raisere mici...si al tau este scurt dar cu raisere inalte...deci nu cred ca va diferii de al tau ca si ergonomie fiind cam pe la aceasi inaltime si pare ca si la latime. Duminica am probat vulcanul clasic al unui prieten, si mi s-a parut comod ghidonul , fiind mai scurt la inaltime si parca mai lat . Avantajul ghidonului inalt este ca poti din raisere sa-l dai mai inapoi sau mai in fata precum iti este tie mai comod .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm

aici cred ca ai dreptate :(

ar trebui facuta o comparatie cu motoarele unu langa altul, si apoi decis

merci de sfat.

si prima problema: mai da rateuri din cand in cand, scurte si doar dupa o frana de motor.

ceva idei?

presupun carburatia putin dereglata, tinand cont de faptul ca motorul a stat pe langa un an

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dimineata cat e rece daca bagi socul complet e normal sa dea in nas. Dupa ce o pornesti cu socul tras, il bagi jumate si pleci. Se incalzeste si-apoi il bagi de tot. Nu mai da in nas.

 

Mie nu-mi suna ce zici tu a vreo problema, ci mai degraba e o descriere a comportamentului motorului dupa decelerare.

Acumularile de gaze nearse dupa decelerare din evacuare sunt aprinse de temperatura crescuta a gazelor aparute in urma accelerarii, deci relax, daca pui esapament modificat le vei auzi si mai rau :(

 

Mie imi place tare mult zgomotul ala :D

Editat de morpheus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-a trecut si asta prin cap, da am zis totusi sa fiu precaut, nefiind obisnuit cu v2-uri

si am uitat sa mentionez ca rateul ala il simt si-n filtrul de aer, deci nu cred sa fie doar in evacuare

socul tre sa-l rezolv, nu sta tras, tre sa-l tin eu

si-i cam incomod sa stau cu el 10 minute, langa motor :D

oricum azi are programare la schimb de ulei, curatat si uns lant si o verificare amanuntita la tot ce-i trece mecanicului prin cap

spar sa nu avem surprize :(

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ raduprint01: :( daca tot iesti asa mandru de Vulcanetele ala...schimba si tu,poza de la profil :D ...si,apropo,se scrie "KAWASAKI"...Daca vrei sa vezi un Vulcan ca al tau,super-aranjat (are si tobe after-market,si hyper-charger),ia legatura cu @mihai_prd.Poate sa-ti mai dea niste sfaturi,avand acelasi model de VN-u,care-i mai rar,pe la noi. Scuze,sper sa nu te superi pe mine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, buna observatie Dariane.

 

Dupa cum spuneam, mai ales ca-l simti in filtrul de aer, relax ca n-are nimic. La mine facea asa cand i-am pus filtru de aer K&N si nu aveam tobe modificate, dupa ce am pus Vance-urile nu mai aud nimic si nici nu stiu daca mai face sau nu :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n filtrul de aer, deci nu cred sa fie doar in evacuare

socul tre sa-l rezolv, nu sta tras, tre sa-l tin eu

si-i cam incomod sa stau cu el 10 minute, langa motor :(

 

...invarte de "plasticul" de la baza socului ca ala strange tija...la mine a mers, si sta tras

la multe drumuri placute cu nou' motor!

 

l.e. acu plec acasa in Neamt sa imi scot dihania la plimbare...lunga iarna o mai fost!

Editat de dr_moleu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-a ramas prin ograda dupa ce am dat Drifterul un fender guard negru Ledrie, care cred ca merge si la 1500Classic si la 800Drifter. Are mici semne de purtare, dar mici.

Cine-l vrea sa faca o strigare pe P.M. si negociem.

post-3102-1301895781_thumb.jpg

post-3102-1301895801_thumb.jpg

 

Haideti oameni buni ca nu mai am ce sa mai fac cu el. Si mai am o aripa noua de drifter1500 in cutie de la Kawasaki. Vopsita deep gooseberry de fabrica si cu stickerele pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal man,daca se aude cand pleci de pe loc sau cand esti in ture joase si tragi de gaz,cred cu siguranta ca e din motor.si un prieten a intimpinat aceiasi problema.

in partea stinga unde se afla oala cu cititorul......dupa ea este o cupla cu niste pastile,in timp pastilele se uzeaza si apare troncaneala,cacaturile alea de pastile costa vreo 100 euroi :(

Mesaj completat

 

 

Exact problema aceasta care mi-ai zis a fost intre timp s-a rezolvat cu aceasta ocazie am schimbat si distributia si acum este totul ok. Mersi pentru raspuns! :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A sosit timpul sa vand "iubita"

 

De vanzare Vulcan 1500 bobberit

 

Gasiti toate datele necesare sub acest link.

 

Stau la dispozitie pentru orice intrebare.

:P

 

Cine vine cu 5000 euro fara negocieri, primeste si o vopsire pinstripe gratuit dupa gustul lui, pentru ca nu vreau sa vad neterminata.

 

Valabil pana nu ma razgandesc...

 

:P

Editat de phoenix27
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare....m-am uitat pe topicul de vn-uri ce-i drept nu pagina cu pagina si vreau sa va intreb.... pe posesorii de vn 1600 mean streak....daca sunt

imi puteti da unele detalii referitoare la fiabilitate, ciclistica si costuri de intretinere....m-ar bate un gand sa imi schimb mobra si pendulez intre intruderul de 1500 , cel clasic vn-ul clasic de 1500 si mean streak....inafara de faptul ca intruderul si vn-ul sunt pe carburatie -ceea ce ma cam dezumfla, ca au consumul cam maricel- iar streak e pe injectie (iar asta e un plus la el), nu prea stiu mare lucru despre modelul asta de la kawasaki....despre celelalte doua m-am documentat si le-am incercat...

...asa ca , va rog, posesorii de mean strieak, sau care ati avut, cateva pareri sau sfaturi m-ar ajuta!

respect....

 

Mesaj completat

salutare....m-am uitat pe topicul de vn-uri ce-i drept nu pagina cu pagina si vreau sa va intreb.... pe posesorii de vn 1600 mean streak....daca sunt

imi puteti da unele detalii referitoare la fiabilitate, ciclistica si costuri de intretinere....m-ar bate un gand sa imi schimb mobra si pendulez intre intruderul de 1500 , cel clasic vn-ul clasic de 1500 si mean streak....inafara de faptul ca intruderul si vn-ul sunt pe carburatie -ceea ce ma cam dezumfla, ca au consumul cam maricel- iar streak e pe injectie (iar asta e un plus la el), nu prea stiu mare lucru despre modelul asta de la kawasaki....despre celelalte doua m-am documentat si le-am incercat...

...asa ca , va rog, posesorii de mean strieak, sau care ati avut, cateva pareri sau sfaturi m-ar ajuta!

respect....

post-53440-1303919109_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara mi-am schimbat rulmentii pe fata, care erau...praf si pulbere

si pentru ca a mers repede treaba, si tot mi-am dorit eu vulcan negru, si oricum tre sa merg la RAR pentru identificare, iaca ce am mai facut cu putina rabdare, un spray negru mat si o bucata de smirghel

tin sa mentionez ca in iarna vreau sa-l vopsest lucios, dar acum, in 2 ore, cam asta am reusit sa fac

si in realitate arata mult mai bine decat in poze :P

 

a, si daca ati modificat careva tobe stock de motor ca al meu, mi-ar prinde bine niste sfaturi, ca momentan n-am bani de custom

multam fain

post-43929-1303972295_thumb.jpg

post-43929-1303972306_thumb.jpg

post-43929-1303972319_thumb.jpg

post-43929-1303972338_thumb.jpg

post-43929-1303972413_thumb.jpg

post-43929-1303972477_thumb.jpg

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduprint01: He, he, greseala asta cu vopsitul am facut-o si eu cand aveam Vulcan. O sa vezi la prima alimentare, daca vei scapa vreun strop de benzina pe noua vopsea: se manjeste ca dracu. Ca sa dregi busuiocul, cumpara rapid si niste lac mat, sa dai peste vopsea. Daca ai cum, du piesele lacuite si la un cuptor, ca sa poata polimeriza lacul si sa devina rezistent. Bine era sa fi intrebat pe aici inainte sa vopsesti, ca, uite, au mai patit-o si altii. Bafta!

 

@rommel: incearca sa iei legatura cu userul @AWD (ce-i drept, nu prea se mai da pe forum in ultima vreme). Cumnatul lui are un Mean Streak si te-ar putea pune in legatura cu el.

Editat de sorinavram
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raduprint01: He, he, greseala asta cu vopsitul am facut-o si eu cand aveam Vulcan. O sa vezi la prima alimentare, daca vei scapa vreun strop de benzina pe noua vopsea: se manjeste ca dracu. Ca sa dregi busuiocul, cumpara rapid si niste lac mat, sa dai peste vopsea. Daca ai cum, du piesele lacuite si la un cuptor, ca sa poata polimeriza lacul si sa devina rezistent. Bine era sa fi intrebat pe aici inainte sa vopsesti, ca, uite, au mai patit-o si altii. Bafta!

 

@rommel: incearca sa iei legatura cu userul @AWD (ce-i drept, nu prea se mai da pe forum in ultima vreme). Cumnatul lui are un Mean Streak si te-ar putea pune in legatura cu el.

 

merci de sfat, intotdeauna e bine primit :blbl:

dar dupa cum am spus, am facut lucrul asta provizoriu, sa pot merge luni la RAR si sa-mi treaca in carte culoarea

in iarna o sa o vopsesc, si cel mai probabil negru lucios

 

p.s.

vreo 5 ani in cluj m-am ocupat de vopsitorie auto, deci ar trebui sa tina putin si lucrarea asta :P

Editat de raduprint01
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi se alimenteaza vn ul de 1500 cu prea multa benzina zic eu,prima oara dupa tura de azi,la intoarcere am crezut ca din cauza benzinei,pt ca de la benzinaria aia am mai patit-o sa nu-mi traga si sa-mi puste in tobe,dar nu cred,brusc,pufaie pe unde trage aer,adica pe dreapta,nu are putere,pusca,m-am uitat inauntru acolo si are scanteie sau chiar flacara cand rabufneste la cuiul pontor si am observat ca daca trag socul se opreste,se ineaca,nu stiu,ceva membrana?trebuie reglat carburatorul?impuscaturile astea nu stiu ,fisele,bujiile is aproape noi,e ceva legat de aer-benzina.s-o fi blocat plutitorul intr-o pozitie? adevarul ca aproape de o luna mi-am facut ceva tobe si omul ala nu le a facut aiurea,am incredere,a facut la multe motoare,le calculeaza,cu filtre ,nu cred ca din cauza tobelor noi doar mergea brici .daca ati patit careva ,dati-mi un sfat ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...