CustoMania Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Ti pui in cap pe iubitorii de classic . Legat de franare ,,,cred ca japonezii daca au considerat ca este sufficient doar un piston pt modelul cu roata subtire,au luat aceasta hotarare in urma unor calcule ce au determinat acest lucru ... ma gandesc ca forta centrifugala mai mare a cauciucului lat ar determina o frana mai performanta . Apropo..pistonul A/ului este mai mare ca dimensiuni fata de unul dintre cele 2 ale B/ului...deci frana nu ar fi pe jumatate mai slaba . Cred ca principala diferenta in franare este data de pata de contact a cauciucului mai lat . PS: Oare etrierul cu un piston nu a echipat ambele modele pana intr-un anumit an , iar dupa un anumit an sa se fi introdus varianta cu 2 pistoane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Mai...teoria ingineriei e una,dar practica e in mod clar alta. VN800A are frane de cacao.Daca ai o viteza mai mare si franezi mai tare..efectiv vezi cum NU SE OPRESTE.Eu cred ca au pus un singur pistonas tocmai pentru ca e cauciucul mai ingust,si poate cu 2 pistonase ar pierde aderenta mai repede si s-ar bloca roata. Eu iubesc modelul A,dar atat am sa-i reprosez,ca nu am totala incredere in ea,ma poate trada la nevoie.Cum a si facut-o nemernica odata ) .Ok,nu a fost in totalitate vina ei,a fost si vina mea ca aveam 120-130 la ora cand mi-a taiat unu calea.Dar in 19 metri masurati de frana pana la impact + inca vreo 10 metri taras ..nu a scazut prea mult viteza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 mie combinatia de frana fata + frana spate (bine reglata, curatata, etc) la A-ul meu mi s-a parut tot timpul mai mult decat suficienta. Si nu ma dadeam deloc incet, amicii pot confirma iubeam serpentinele si curbele rapide, si sincer se descurca foarte bine mobra pentru un cruiser. p.s. m-am dat si cu un clasic, mie personal mi s-a parut mai nesigur, dar probabil era chestie de obisnuinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leukodemos Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Ok, am inteles chestia cu franarea, dar vizavi de manevrabilitate prin oras care ar fi mai bun (VN800A sau VN800B)? Eu am avut Virago 250 cu roata subtire pe fata si vreau sa-mi iau un VN800 pe care vreau sa-l folosesc preponderent urban pt mers la servici. Sint ceva diferente vizavi de manevrabilitate prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ? Eu am pus la VN niste inaltatoare, facute de mine si am pastrat ghidonul original. Inaltatoarele au ridicat ghidonul cu 120 mm, fata de stock. Sigur ca a trebuit sa prelungesc toate comenzile, electrice, cabluri acceleratie/ambreiaj, furtun frana. Atat la ambreiaj cat si la acceleratie, am pastrat tuburile bowden originale, pe care le-am taiat in doua si am inseriat niste bucse lungi (120 mm) si subtiri, pt a prelungi cablurile cu exact 120 mm. Cablurile de otel din interior le-am cumparat din piata de la rusi ... Pentru fixarea capatului cablului de otel in maneta de ambreiaj, eu am folosit piesele din foto atasate, cumparate de la Louis. Dupa parerea mea sunt mult mai sigure decat varianta cu surub, daca sunt cositorite corect. Eu am modificarea de 10 ani si nu am avut nici o problema. Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Ok, am inteles chestia cu franarea, dar vizavi de manevrabilitate prin oras care ar fi mai bun (VN800A sau VN800B)? Eu am avut Virago 250 cu roata subtire pe fata si vreau sa-mi iau un VN800 pe care vreau sa-l folosesc preponderent urban pt mers la servici. Sint ceva diferente vizavi de manevrabilitate prin oras? din cate am auzit A-ul este mai manevrabila din cauza rotii fata supravirajoare ( nu ca este subtire, ci ca este pe 21inch) . Din aceasta cauza si enduroaicele au roata fata pe 21-23 inch . Eu cu A-ul , cu ghidon mai inalt ca sa treaca de oglinzile masinilor, ma strecor cu usurinta prin Bucuresti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 CUMPAR ARIPA SPATE PENTRU VN800 CLASIC!ASTEPT OFERTE,MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 1-4 mai 2014: International Vulcan Rally, editia a 10-a, Olanda!!!http://tickets.vulcanriders.net/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Ok, am inteles chestia cu franarea, dar vizavi de manevrabilitate prin oras care ar fi mai bun (VN800A sau VN800B)? Eu am avut Virago 250 cu roata subtire pe fata si vreau sa-mi iau un VN800 pe care vreau sa-l folosesc preponderent urban pt mers la servici. Sint ceva diferente vizavi de manevrabilitate prin oras? Daca te intereseaza un VN 800 classic da-mi un semn, poate ti-l dau pe-al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Vand Suport Nr lateral pentru Kawasaki Vn800 / Vn400 . Suportul a fost produs de ThunderBike Germania, si ce este mai interesant la el, este din Inox, asfel nu va trebuii niciodata sa va faceti probleme referitor la rugina, asa cum se intampla dupa o perioada cu piesele cromate . Stopul a fost adaugat de mine - suportul se comercializa fara stop . Pret 50 euro . PS: Pe louis.de ,acelasi suport dar fara stop costa 200 euro Contact 0766718613 sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 si un vn 15 se cu chiuloase de vn classic 1500 saptamana asta sper sa-l termin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Fratilor vulcanisti, vreau sa aduc unele imbunatatiri VN-ului meu (VN800 Classic) si ma gandeam la niste floorboard-uri pentru driver si pasager. Am gasit cateva modele care imi plac, printe care asta: http://www.cobrausa.com/kawasaki/vulcan_800a_95_05_1/motorcycle_accessories/floorboards/front_floorboards/06-1920/ Acum problema este si de buget... asa ca va rog sa ma ajutati (mai ales cei care ati cumparat deja asa ceva) cu sfaturi despre locuri de unde pot sa iau mai ieftin si chiar si alte modele, dar cu aspectul asta clasic pe care il dau cele din link-ul de mai sus. Astept sfaturi si pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Salut. Rog ajutați cu informatii: suportul de prindere al oglinzii difera stanga/dreapta? Gasesc undeva autohton? Ca eventual sa ii duc si chitanta lu tac'su lu copchilu ala de o insistat sa imi rastoarne bestia peste masina de langa, tocmai acu cand e pusa la vanzare. Sfantu' eBay ramane varianta secundara, dar tot v-as ruga sa imi ziceti daca e diferita dreapta de stanga. A! Imi trebuie si oglinda. Nu are nimeni de dat? A! E de vanzare. Daca pana joi il vrea cineva, il dau cu 3000 de iepuroi, ca is nervos...fara oglinda. Pace! Editat Aprilie 14, 2014 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Paladin Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Salut. Am patit-o si io la fel: motorul rasturnat in parcare, oglinda dreapta rupta (surubul din nuca). Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o oglinda dreapta de VN800 (fabricat 2004, classic, dar nu stiu daca sunt diferente)? Repede in principiu, ca as vrea saptamana viitoare sa plec la un drum mai lung. Si cred ca ma intereseaza si maneta frana fata, e indoita destul de naspa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Stie cineva de und pot face rost de butonul de la blocul de lumini? Am un vulcan clasic 1500 si mi-au pierdut butonul la un service. Si daca ma puteti indruma catre un mecanic bun care sa se uite putin la cutia mea de viteze care e cam zgomotoasa la schimbarea vitezelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 La magazin? Salut. Am patit-o si io la fel: motorul rasturnat in parcare, oglinda dreapta rupta (surubul din nuca). Stie cineva de unde pot sa-mi cumpar o oglinda dreapta de VN800 (fabricat 2004, classic, dar nu stiu daca sunt diferente)? Repede in principiu, ca as vrea saptamana viitoare sa plec la un drum mai lung. Si cred ca ma intereseaza si maneta frana fata, e indoita destul de naspa. La magazin moto? Cred ca orice magazin iti poate aduce piesa originala dupa seria motorului. Daca nu, uite un exemplu: United Motors. Stie cineva de und pot face rost de butonul de la blocul de lumini? Am un vulcan clasic 1500 si mi-au pierdut butonul la un service. Si daca ma puteti indruma catre un mecanic bun care sa se uite putin la cutia mea de viteze care e cam zgomotoasa la schimbarea vitezelor. Ca mai sus Au si mecanic meserie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 pfffff, la magazin nu imi aduc decat blocul de lumini complet.....adica aproape 600 lei. Nu este o solutie potrivita pentru mine. In ceea ce priveste mecanicul, multam de informatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 pfffff, la magazin nu imi aduc decat blocul de lumini complet.....adica aproape 600 lei. Nu este o solutie potrivita pentru mine. In ceea ce priveste mecanicul, multam de informatie. Pe ebay gasesti si la preturi decente, ......ma refer la buton Referitor la cutia de viteze, e mai problematic, nu o poti vedea decat daca deschizi motorul, il rupi in doua.Poti aerisi ambreiajul, poti incerca cu un alt ulei, poti schimba mai ferm vitezele, poti vedea daca nu ai joc la axul schimbatorului, is doua axuri pe acolo, vezi sa nu fie slabite suruburile la tije....asta pana la mecanic daca te poti baga si tu..... Salutari si spor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 tocmai pentru ca e o problema delicata, vreau sa ajung la un specialist. Eu nu ma pricep si la ce nu ma pricep, nu ma bag. Am sa incerc dupa Paste saiu legatura cu cineva de la cei recomandati de tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 tocmai pentru ca e o problema delicata, vreau sa ajung la un specialist. Eu nu ma pricep si la ce nu ma pricep, nu ma bag. Am sa incerc dupa Paste saiu legatura cu cineva de la cei recomandati de tine. Din ce zona esti?La profil nu apare nimic. A, inca o intrebare, e zgomotoasa in toate treptele de viteza sau doar I si II.., de cand se manifesta,recent de mai demult, uite ca am pus mai multe intrebari pana la urma.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vn50 Postat Aprilie 15, 2014 Share Postat Aprilie 15, 2014 Din ce zona esti?La profil nu apare nimic. A, inca o intrebare, e zgomotoasa in toate treptele de viteza sau doar I si II.., de cand se manifesta,recent de mai demult, uite ca am pus mai multe intrebari pana la urma.... Sunt din Bucuresti. Face zgomot doar cand intra in a 1-a si a 2-a. Asa am achzitionat-o.... Inca nu am schimbat lichidele anul asta. Am dat doar 2-3 ture scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 In cazul asta, sfatul meu e sa deschizi un topic pe service si intretinere tot de pe acest forum si sa ceri cateva recomandari referitoare la service-urile din zona. Ref la problema cu zgomotul, sigur e din treapta I in treapta doi si nu invers, nu are legatura cu cutia sau pana acolo mergi pe aerisirea ambreajului si verificarea axurilor schimbatorului......(suruburi slabite) P.S.Salutari, spor si rabdare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 La magazin? La magazin moto? Cred ca orice magazin iti poate aduce piesa originala dupa seria motorului. Daca nu, uite un exemplu: United Motors. Ca mai sus Au si mecanic meserie ambreiaj hydraulic? aeriseste instalatia. Daca defectul persista ,schimba uleiul ,recomand 10w50 (cepsa,motorex sau metabond). Urmatorul pas ar fi verificarea uzurii discurilor de ambreiaj si inlocuirea arcurilor de la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra. Salutare. Sunt tentat de oferta. Te rog sa imi dai mai multe detalii despre pret si materiale folosite (acoperitoare cauciuc, suport/sistem prindere, etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.