Che Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 Salut. Se poate face ce vrei tu, doar ca nu este indicat sa ai consumatori pe baterie (faza scurta+stop) cand motorul este oprit. Cand bateria se va mai invechi, desi ar avea curent destul sa porneasca motorul, nu o va putea face deoarece acest curent este consumat de lumini. In schimb poti face sa se aprinda faza scurta si stopul (care oricum se aprinde) cand aprinzi pozitia (in acest caz ar fi bine sa pui si o siguranta mai mare pe pozitie). Merci pentru raspuns. Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul? Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Razvan de la METRICMOTION sau userul MEXYCANU va rezolva...Eu am ape de la Barons Custom de 18 si cabluri/furtune MotionPro.Electrica bagata prin ghidon. Razvan de la METRICMOTION sau userul MEXYCANU va rezolva...Eu am ape de la Barons Custom de 18 si cabluri/furtune MotionPro.Electrica bagata prin ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Merci pentru raspuns. Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul? Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie? teoretic (si practic) ar trebui sa fie destul de simplu, tinand cont de faptul ca comutatorul ala este un intrerupator, care intrerupe un circuit, care atunci cand nu e intrerupt e continuu eu am facut chestia asta la vulcanul meu, si a functionat (am renuntat complet la amblele comenzi electrice, atat stanga cat si dreapta). succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Ce consum are Vulcan-ul? Ieri am scos 4.5/100km. e ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Este in regula,eu am scos 4.9 incarcat la maxim si cu pasager pana la mare,cam tot drumul in forja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Martie 15, 2014 Share Postat Martie 15, 2014 Este in regula,eu am scos 4.9 incarcat la maxim si cu pasager pana la mare,cam tot drumul in forja. tradu forja , 6 spre 7 cu hipercharger si tot kitul stage 1, mergand cu 150-180 spre mare, in rest scoate un 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leukodemos Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Salut, Intrebare de noob: Am vazut ca sint anumite versiuni de vn800 cu roata groasa in fata iar altele cu roata mai subtire. Care ar fi avantajele/dezavantajele pt cele doua versiuni? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Lasand la o parte diferenta de look,avantajele sunt de partea VN800B (cu roata groasa).are franele pe fata mai bune si este mai stabila pe franare,si din cate stiu,vn800 cu roata subtire are un singur pistonas de frana la etrier fata de celalat care are doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dark Motors Postat Martie 17, 2014 Share Postat Martie 17, 2014 Lasand la o parte diferenta de look,avantajele sunt de partea VN800B (cu roata groasa).are franele pe fata mai bune si este mai stabila pe franare,si din cate stiu,vn800 cu roata subtire are un singur pistonas de frana la etrier fata de celalat care are doua. Corect. Si este mai stabila si pe curbe VN 800B (Classic). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Asa este.Dar VN800A este mai frumoasa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Ti pui in cap pe iubitorii de classic . Legat de franare ,,,cred ca japonezii daca au considerat ca este sufficient doar un piston pt modelul cu roata subtire,au luat aceasta hotarare in urma unor calcule ce au determinat acest lucru ... ma gandesc ca forta centrifugala mai mare a cauciucului lat ar determina o frana mai performanta . Apropo..pistonul A/ului este mai mare ca dimensiuni fata de unul dintre cele 2 ale B/ului...deci frana nu ar fi pe jumatate mai slaba . Cred ca principala diferenta in franare este data de pata de contact a cauciucului mai lat . PS: Oare etrierul cu un piston nu a echipat ambele modele pana intr-un anumit an , iar dupa un anumit an sa se fi introdus varianta cu 2 pistoane ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 Mai...teoria ingineriei e una,dar practica e in mod clar alta. VN800A are frane de cacao.Daca ai o viteza mai mare si franezi mai tare..efectiv vezi cum NU SE OPRESTE.Eu cred ca au pus un singur pistonas tocmai pentru ca e cauciucul mai ingust,si poate cu 2 pistonase ar pierde aderenta mai repede si s-ar bloca roata. Eu iubesc modelul A,dar atat am sa-i reprosez,ca nu am totala incredere in ea,ma poate trada la nevoie.Cum a si facut-o nemernica odata ) .Ok,nu a fost in totalitate vina ei,a fost si vina mea ca aveam 120-130 la ora cand mi-a taiat unu calea.Dar in 19 metri masurati de frana pana la impact + inca vreo 10 metri taras ..nu a scazut prea mult viteza ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Martie 18, 2014 Share Postat Martie 18, 2014 mie combinatia de frana fata + frana spate (bine reglata, curatata, etc) la A-ul meu mi s-a parut tot timpul mai mult decat suficienta. Si nu ma dadeam deloc incet, amicii pot confirma iubeam serpentinele si curbele rapide, si sincer se descurca foarte bine mobra pentru un cruiser. p.s. m-am dat si cu un clasic, mie personal mi s-a parut mai nesigur, dar probabil era chestie de obisnuinta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leukodemos Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Ok, am inteles chestia cu franarea, dar vizavi de manevrabilitate prin oras care ar fi mai bun (VN800A sau VN800B)? Eu am avut Virago 250 cu roata subtire pe fata si vreau sa-mi iau un VN800 pe care vreau sa-l folosesc preponderent urban pt mers la servici. Sint ceva diferente vizavi de manevrabilitate prin oras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 O intrebare pentru colegii cu vulcan.ma bate gandul sa pun ape hangers de 14 sau 16 inch,iar pentru aceasta modificare am nevoie si de furtun de frana,cabluri acceleratie si ambreiaj mai lungi.Am gasit de cumparat cabluri doar cu 6 inch mai lungi decat stock,imi poate spune cineva care a pus ape-hangers pe vulcan,ce lungimi de cabluri a pus si de unde le are ? Eu am pus la VN niste inaltatoare, facute de mine si am pastrat ghidonul original. Inaltatoarele au ridicat ghidonul cu 120 mm, fata de stock. Sigur ca a trebuit sa prelungesc toate comenzile, electrice, cabluri acceleratie/ambreiaj, furtun frana. Atat la ambreiaj cat si la acceleratie, am pastrat tuburile bowden originale, pe care le-am taiat in doua si am inseriat niste bucse lungi (120 mm) si subtiri, pt a prelungi cablurile cu exact 120 mm. Cablurile de otel din interior le-am cumparat din piata de la rusi ... Pentru fixarea capatului cablului de otel in maneta de ambreiaj, eu am folosit piesele din foto atasate, cumparate de la Louis. Dupa parerea mea sunt mult mai sigure decat varianta cu surub, daca sunt cositorite corect. Eu am modificarea de 10 ani si nu am avut nici o problema. Marcel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Ok, am inteles chestia cu franarea, dar vizavi de manevrabilitate prin oras care ar fi mai bun (VN800A sau VN800B)? Eu am avut Virago 250 cu roata subtire pe fata si vreau sa-mi iau un VN800 pe care vreau sa-l folosesc preponderent urban pt mers la servici. Sint ceva diferente vizavi de manevrabilitate prin oras? din cate am auzit A-ul este mai manevrabila din cauza rotii fata supravirajoare ( nu ca este subtire, ci ca este pe 21inch) . Din aceasta cauza si enduroaicele au roata fata pe 21-23 inch . Eu cu A-ul , cu ghidon mai inalt ca sa treaca de oglinzile masinilor, ma strecor cu usurinta prin Bucuresti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 CUMPAR ARIPA SPATE PENTRU VN800 CLASIC!ASTEPT OFERTE,MULTUMESC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
newprofiler1978 Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 1-4 mai 2014: International Vulcan Rally, editia a 10-a, Olanda!!!http://tickets.vulcanriders.net/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Ok, am inteles chestia cu franarea, dar vizavi de manevrabilitate prin oras care ar fi mai bun (VN800A sau VN800B)? Eu am avut Virago 250 cu roata subtire pe fata si vreau sa-mi iau un VN800 pe care vreau sa-l folosesc preponderent urban pt mers la servici. Sint ceva diferente vizavi de manevrabilitate prin oras? Daca te intereseaza un VN 800 classic da-mi un semn, poate ti-l dau pe-al meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 9, 2014 Share Postat Aprilie 9, 2014 Vand Suport Nr lateral pentru Kawasaki Vn800 / Vn400 . Suportul a fost produs de ThunderBike Germania, si ce este mai interesant la el, este din Inox, asfel nu va trebuii niciodata sa va faceti probleme referitor la rugina, asa cum se intampla dupa o perioada cu piesele cromate . Stopul a fost adaugat de mine - suportul se comercializa fara stop . Pret 50 euro . PS: Pe louis.de ,acelasi suport dar fara stop costa 200 euro Contact 0766718613 sau PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 si un vn 15 se cu chiuloase de vn classic 1500 saptamana asta sper sa-l termin..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
U T Z A Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Fratilor vulcanisti, vreau sa aduc unele imbunatatiri VN-ului meu (VN800 Classic) si ma gandeam la niste floorboard-uri pentru driver si pasager. Am gasit cateva modele care imi plac, printe care asta: http://www.cobrausa.com/kawasaki/vulcan_800a_95_05_1/motorcycle_accessories/floorboards/front_floorboards/06-1920/ Acum problema este si de buget... asa ca va rog sa ma ajutati (mai ales cei care ati cumparat deja asa ceva) cu sfaturi despre locuri de unde pot sa iau mai ieftin si chiar si alte modele, dar cu aspectul asta clasic pe care il dau cele din link-ul de mai sus. Astept sfaturi si pareri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 salut. ti le pot face eu, chiar full aluminiu la aproape 50% din pretul celor de la cobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_moleu Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Salut. Rog ajutați cu informatii: suportul de prindere al oglinzii difera stanga/dreapta? Gasesc undeva autohton? Ca eventual sa ii duc si chitanta lu tac'su lu copchilu ala de o insistat sa imi rastoarne bestia peste masina de langa, tocmai acu cand e pusa la vanzare. Sfantu' eBay ramane varianta secundara, dar tot v-as ruga sa imi ziceti daca e diferita dreapta de stanga. A! Imi trebuie si oglinda. Nu are nimeni de dat? A! E de vanzare. Daca pana joi il vrea cineva, il dau cu 3000 de iepuroi, ca is nervos...fara oglinda. Pace! Editat Aprilie 14, 2014 de dr_moleu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.