Bart Bz Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Salutare. Caut sa cumpăr cheie de bujii, originală sau clonata, pt un Vulcan de 800. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 19, 2016 Share Postat Ianuarie 19, 2016 Cora,Auchan...vreo 8 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Au la supermarket tubulare asa de subtirele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcelm Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ... Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Cora,Auchan...vreo 8 lei. O sa caut, am incercat in Dedeman si Praktiker, nu aveau... » Post actualizat in 20 Jan 2016 19:59 Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ... Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch. Ca ultima solutie, cred ca asta voi face... Oricum, va multumesc pt idei si sugestii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Va salut! De 2 zile detin un Vulcan de 800 clasic din 1997. Sincer, l-am luat cu inima, fara sa il testez prea mult (pe zapada si frigul asta, cam greu). A pornit cam greu, insa nu are niciun fel de bataie sau zgomot suspect la motor, asa ca nu am mai stat pe ganduri. Nu i-am facut poze pentru ca m-am apucat deja de desfacut la el. I-am schimbat bujiile si i-am curatat carburatorul. Urmeaza maine sa il montez. Unul din motivele pentru care am defacut carburatorul a fost si pentru ca motorul se opreste destul de repede, iar dupa ce am scos bujiile, le-am gasit ude. Clar, fie amestec mult prea bogat, fie problema pe partea electrica. Si banuiesc faptul ca mai poate exista si alta cauza a problemei, in urma consultarii manualului, si anume robinetul de benzina. Cand am dat jos rezervorul pe orice pozitie l-am trecut, curgea la fel de tare benzina. Si cand zic tare, ma refer la jet compact, ceea ce e problema. Asadar, maine desfac si robinetul. Am vazut cateva filmulete pe youtube in legatura cu repartia robinetului. Sa vedem ce va iesi. Cu toate astea, imi place motorul asta mult. Am avut pana acum in ordine: Suzuki SV650 (2 ani), Yamaha Dragstar 650 (1 an), Honda Hornet PC41 (1 an), iar momentan VN800, cu care am planuri mari: plimbari si look. Incerc sa ajung la zi si cu topicul acesta. Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Schimba-i fisele daca a pornit greu. Cu robinetul daca ai noroc, se poate sa trebuiasca doar sa-l cureti (nu e mare filozofie, sunt doar cateva garnituri). Daca trebuiesc schimbate garniturile, contacteaza-ma pt ca iti pot face rost de kit de reparatie. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Verifica si mirosul uleiului din motor daca zici ca robinetul curge,daca nu ai cuiul pontou perfect etans este posibil sa se fi scurs benzina in motor.Daca are un miros puternic intepator,ai benzina in ulei,nu il mai porni si fa-i neaparat schimbul inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Am verificat cuiul poantou si Închide foarte bine. Am verificat azi scânteia. Foarte slaba la ambele bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 incet incet ,dar sigur porneste si topicul asta.a stagnat de un timp. si la mine a fost aceas problema.pornea greu.am constatat ca robinetul nu inchidea bine,fiind vacuumatic.cu un chit de garnituri rezolvi toate problemele,atat la robinet cat si la carburator.atentie la nivelul benzina.important e cum masori ,adica in ce pozitie plutitorul.sa nu apese plutitorul pana la fund cuiul ponton.are 2 pozitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Caut Jet-uri de 52 pilot si 170 main,aveti idee unde pot gasi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 21, 2016 Share Postat Ianuarie 21, 2016 Am desfacut, curatat si corectat robinetul de benzina, rezultatul fiind neasteptat de bun. Garnitura pe care apasa comutatorul era in stare foarte buna. Tot ce am facut a fost sa intind arcul care apasa pe supapa care inchide/deschide orificiul de alimentare cu benzina, precum si sa ondulez mai mult saiba de presiune. Atasez si poze cu operatiunea. Evident, si din piesa asta a iesit foarte multa mizerie. Dupa montare, rezultat foarte bun: nu curge deloc benzina, doar in momentul actionarii supapei vacuum. A urmat montarea carburatorului. Cu soclul tras, a invartit putin pana s-a alimentat carburatorul cu benzina, dupa care a pornit. Dar, cu siguranta nu am pus bine cuiul poantou, pentru ca a inceput sa curga foarte tare benzina pe supraplin si am fost nevoit sa il opresc. Maine desfac din nou carburatorul si reglez nivelul. Sa auzim de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Caut Jet-uri de 52 pilot si 170 main,aveti idee unde pot gasi ? Metricmotion, eu de la ei am luat. Suna-l pe Răzvan si-n vreo saptamana le ai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Mersi Bart,dar intre timp am gasit cu 40 de lei amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Am reglat din nou nivelul de benzina, de data asta masurat conform manualului. Am strans mai bine toate suruburile, si pot sa spun ca MERGE BRICI! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schwarz Muller Postat Ianuarie 22, 2016 Share Postat Ianuarie 22, 2016 Are cineva manualul de la "Clymer" pentru VN 800? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Gasesc asa ceva prin Romanica? E vorba de capace din cauciuc. Am nevoie de: 2 buc. de 1/2 inch 1 buc. de 3/16 inch 1 buc de 5/8 inch. » Post actualizat in 25 Jan 2016 15:25Ceva nu e bine... Dupa cum se vede in filmulete, la accelerare motorul da sa se opreasca. Plus ca detonatiile sunt prea puternice. Cred ca din amestec e problema. Tobele sunt Vance&Hines. Sa fie nevoie de rejeting? » Post actualizat in 25 Jan 2016 15:26Sau e problema cu membrana vacuum? Am desfacut capacul si am inspectat-o. Nu a parut sa fie ciupita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Nu i-ai facut cum trebuie nivelul. Ai amestecul sarac,joaca-te un pic la surubul de amestec. Daca ii pui filtru de aer, are aceleasi simptome,"de flacari in admisie"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Cum ai procedat la reglarea nivelului? banuiesc ca ai folosit un furtunas de nivel, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 I-am refacut nivelul. Nu e de acolo. La fel face. Sunt toate sansele sa fie din surubul de amestec. Din fericire am gasit azi o trusa de surubelnite care sa ma ajute sa reglez surubul de amestec. La Kaufland e aproximativ 20 lei. Partea buna e ca are prelungirea flexibila. Nivelul nu l-am reglat cu furtun transparent. L-am reglat conform manualului: carburatorul orientat la aproximativ 30 grade, am reglat pozitia foitei de metal astfel incat distanta de la marginea capacului carburatorului pana la partea de sus a plutitorului sa fie de aproximativ 16,5 +-2 mm. Dar in punctul in care nu se apasa pe cuiul poantou. E ceva migala. Sunt tutoriale pe youtube. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 bujiile ti-s bune? nu e stapuns ceramica in jurul electrodului? sa nu dea scanteie in interiorul bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Salutare, Am si eu nevoie, daca se poate, de niste recomandari pentru cineva care se ocupa de cromare (de fapt de REcromare). Vreau sa imi refac jantele si spitele de pe vn-ul meu 800. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Bujiile le-am schimbat primele, adica de maxim 1 saptamana. Alta a fost buba. Azi zic eu ca i-am dat de cap. Evident, din greseala mea. Cand am dat jos carburatorul sa il curat, la scoaterea jiclorului de amestec, nu am stiut ca in capat are si un o-ring mic din cauciuc. Am scos jiclorul, arcul si saiba, insa nu si o-ringul, care a ramas acolo si nu s-a asezat cum trebuie, obturand traseul de amestec. Asta e una. A doua greseala: cand am pus capacul camerei de nivel constant, am pus foarte putin silicon negru pe garnitura, in ideea de a nu curge benzina pe acolo. Astazi am desfacut din nou carburatorul bucati, si surpriza: la jiclorul "pilot" (pilot jet in engleza, nu stiu cum e in romana) am gasit destul de mult silicon negru, si asta obturand destul de mult traseul. In fine, dupa ce am pus din nou totul la loc si dupa ce am incalzit bine motorul, am reglat amestecul. Acum sunt multumit. Nu stiu cate ture am desfacut de surubul de amestec, nu am fost atent la asta. Am desfacut pana am simtit ca motorul merge rotund, fara rateuri. Oricum, cred ca intre 1,5 si 2 ture, pe acolo. Urmatoarea operatiune va fi reglarea jocului supapelor, insa dupa ce fac rost de subler (de preferinta electronic). Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape? Multumesc colegilor de pe forum, de la care am mai invatat cate ceva! ps: deja cred ca am vreo 20 km parcursi pe anul asta cu vulcanul, la cate teste am facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Salutare, Am si eu nevoie, daca se poate, de niste recomandari pentru cineva care se ocupa de cromare (de fapt de REcromare). Vreau sa imi refac jantele si spitele de pe vn-ul meu 800. Multumesc Cu recromarea nu stiu cine ar face in Romania si la ce costuri.Dar cu un sfat poate pot sa te ajut,ieftin.Daca au rugina care nu este chiar adanca,putina APA + un ghemotoc facut din folie de aluminiu alimentara fac minuni.Eu cand mi-am adus alta janta din UK,avea cam multa rugina prin prea multe locuri,dupa 2 ore de frecat a iesit aproape ca noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adixgl Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Cu recromarea nu stiu cine ar face in Romania si la ce costuri.Dar cu un sfat poate pot sa te ajut,ieftin.Daca au rugina care nu este chiar adanca,putina APA + un ghemotoc facut din folie de aluminiu alimentara fac minuni.Eu cand mi-am adus alta janta din UK,avea cam multa rugina prin prea multe locuri,dupa 2 ore de frecat a iesit aproape ca noua. Daca nu este foarte ruginita poti incerca si cu Autosol ~ 20 lei un tub si iti ajunge fara probleme pentru ambele jenti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.