Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Cora,Auchan...vreo 8 lei.

O sa caut, am incercat in Dedeman si Praktiker, nu aveau...

» Post actualizat in 20 Jan 2016 19:59

Daca nu gasesti, poti confectiona una dintr-o teava potrivita, o bujie veche si un ciocan nervos ...

Sau ... eu am facut una dintr-o bucata de ghidon de un inch.

Ca ultima solutie, cred ca asta voi face...

Oricum, va multumesc pt idei si sugestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

De 2 zile detin un Vulcan de 800 clasic din 1997. Sincer, l-am luat cu inima, fara sa il testez prea mult (pe zapada si frigul asta, cam greu). A pornit cam greu, insa nu are niciun fel de bataie sau zgomot suspect la motor, asa ca nu am mai stat pe ganduri. Nu i-am facut poze pentru ca m-am apucat deja de desfacut la el. I-am schimbat bujiile si i-am curatat carburatorul. Urmeaza maine sa il montez.

 

Unul din motivele pentru care am defacut carburatorul a fost si pentru ca motorul se opreste destul de repede, iar dupa ce am scos bujiile, le-am gasit ude. Clar, fie amestec mult prea bogat, fie problema pe partea electrica. Si banuiesc faptul ca mai poate exista si alta cauza a problemei, in urma consultarii manualului, si anume robinetul de benzina. Cand am dat jos rezervorul pe orice pozitie l-am trecut, curgea la fel de tare benzina. Si cand zic tare, ma refer la jet compact, ceea ce e problema. Asadar, maine desfac si robinetul. Am vazut cateva filmulete pe youtube in legatura cu repartia robinetului. Sa vedem ce va iesi.

 

Cu toate astea, imi place motorul asta mult. Am avut pana acum in ordine: Suzuki SV650 (2 ani), Yamaha Dragstar 650 (1 an), Honda Hornet PC41 (1 an), iar momentan VN800, cu care am planuri mari: plimbari si look.

 

Incerc sa ajung la zi si cu topicul acesta.

 

Toate cele bune!

post-55322-0-64825200-1453325996_thumb.jpg

post-55322-0-27165500-1453326004_thumb.jpg

post-55322-0-14282100-1453326017_thumb.jpg

post-55322-0-40200400-1453326024_thumb.jpg

post-55322-0-58262600-1453326034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimba-i fisele daca a pornit greu. Cu robinetul daca ai noroc, se poate sa trebuiasca doar sa-l cureti (nu e mare filozofie, sunt doar cateva garnituri). Daca trebuiesc schimbate garniturile, contacteaza-ma pt ca iti pot face rost de kit de reparatie. Bafta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incet incet ,dar sigur porneste si topicul asta.a stagnat de un timp. si la mine a fost aceas problema.pornea greu.am constatat ca robinetul nu inchidea bine,fiind vacuumatic.cu un chit de garnituri rezolvi toate problemele,atat la robinet cat si la carburator.atentie la nivelul benzina.important e cum masori ,adica in ce pozitie plutitorul.sa nu apese plutitorul pana la fund cuiul ponton.are 2 pozitii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am desfacut, curatat si corectat robinetul de benzina, rezultatul fiind neasteptat de bun. Garnitura pe care apasa comutatorul era in stare foarte buna. Tot ce am facut a fost sa intind arcul care apasa pe supapa care inchide/deschide orificiul de alimentare cu benzina, precum si sa ondulez mai mult saiba de presiune. Atasez si poze cu operatiunea. Evident, si din piesa asta a iesit foarte multa mizerie.

 

Dupa montare, rezultat foarte bun: nu curge deloc benzina, doar in momentul actionarii supapei vacuum.

 

A urmat montarea carburatorului. Cu soclul tras, a invartit putin pana s-a alimentat carburatorul cu benzina, dupa care a pornit. Dar, cu siguranta nu am pus bine cuiul poantou, pentru ca a inceput sa curga foarte tare benzina pe supraplin si am fost nevoit sa il opresc. Maine desfac din nou carburatorul si reglez nivelul.

 

Sa auzim de bine.

post-55322-0-13976500-1453405498_thumb.jpg

post-55322-0-29338400-1453405509_thumb.jpg

post-55322-0-49458900-1453405541_thumb.jpg

post-55322-0-51824900-1453405555_thumb.jpg

post-55322-0-43161300-1453405567_thumb.jpg

post-55322-0-97559200-1453405575_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesc asa ceva prin Romanica? E vorba de capace din cauciuc. Am nevoie de:

  • 2 buc. de 1/2 inch
  • 1 buc. de 3/16 inch
  • 1 buc de 5/8 inch.

 


» Post actualizat in 25 Jan 2016 15:25

Ceva nu e bine... Dupa cum se vede in filmulete, la accelerare motorul da sa se opreasca. Plus ca detonatiile sunt prea puternice. Cred ca din amestec e problema. Tobele sunt Vance&Hines. Sa fie nevoie de rejeting?

 

 


» Post actualizat in 25 Jan 2016 15:26

Sau e problema cu membrana vacuum? Am desfacut capacul si am inspectat-o. Nu a parut sa fie ciupita.

post-55322-0-35993700-1453634443.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am refacut nivelul. Nu e de acolo. La fel face. Sunt toate sansele sa fie din surubul de amestec.

Din fericire am gasit azi o trusa de surubelnite care sa ma ajute sa reglez surubul de amestec. La Kaufland e aproximativ 20 lei. Partea buna e ca are prelungirea flexibila.

 

Nivelul nu l-am reglat cu furtun transparent. L-am reglat conform manualului: carburatorul orientat la aproximativ 30 grade, am reglat pozitia foitei de metal astfel incat distanta de la marginea capacului carburatorului pana la partea de sus a plutitorului sa fie de aproximativ 16,5 +-2 mm. Dar in punctul in care nu se apasa pe cuiul poantou. E ceva migala. Sunt tutoriale pe youtube.

post-55322-0-59969200-1453795407_thumb.jpeg

post-55322-0-22909300-1453795419_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu nevoie, daca se poate, de niste recomandari pentru cineva care se ocupa de cromare (de fapt de REcromare).

Vreau sa imi refac jantele si spitele de pe vn-ul meu 800.

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bujiile le-am schimbat primele, adica de maxim 1 saptamana. Alta a fost buba. Azi zic eu ca i-am dat de cap. Evident, din greseala mea.

 

Cand am dat jos carburatorul sa il curat, la scoaterea jiclorului de amestec, nu am stiut ca in capat are si un o-ring mic din cauciuc. Am scos jiclorul, arcul si saiba, insa nu si o-ringul, care a ramas acolo si nu s-a asezat cum trebuie, obturand traseul de amestec. Asta e una.

 

A doua greseala: cand am pus capacul camerei de nivel constant, am pus foarte putin silicon negru pe garnitura, in ideea de a nu curge benzina pe acolo. Astazi am desfacut din nou carburatorul bucati, si surpriza: la jiclorul "pilot" (pilot jet in engleza, nu stiu cum e in romana) am gasit destul de mult silicon negru, si asta obturand destul de mult traseul. In fine, dupa ce am pus din nou totul la loc si dupa ce am incalzit bine motorul, am reglat amestecul. Acum sunt multumit. Nu stiu cate ture am desfacut de surubul de amestec, nu am fost atent la asta. Am desfacut pana am simtit ca motorul merge rotund, fara rateuri. Oricum, cred ca intre 1,5 si 2 ture, pe acolo.

 

Urmatoarea operatiune va fi reglarea jocului supapelor, insa dupa ce fac rost de subler (de preferinta electronic). Intrebare: de unde cumparati / ati cumparat "pastile" pentru reglare joc supape?

 

Multumesc colegilor de pe forum, de la care am mai invatat cate ceva!

 

ps: deja cred ca am vreo 20 km parcursi pe anul asta cu vulcanul, la cate teste am facut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am si eu nevoie, daca se poate, de niste recomandari pentru cineva care se ocupa de cromare (de fapt de REcromare).

Vreau sa imi refac jantele si spitele de pe vn-ul meu 800.

Multumesc

 

Cu recromarea nu stiu cine ar face in Romania si la ce costuri.Dar cu un sfat poate pot sa te ajut,ieftin.Daca au rugina care nu este chiar adanca,putina APA + un ghemotoc facut din folie de aluminiu alimentara fac minuni.Eu cand mi-am adus alta janta din UK,avea cam multa rugina prin prea multe locuri,dupa 2 ore de frecat a iesit aproape ca noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu recromarea nu stiu cine ar face in Romania si la ce costuri.Dar cu un sfat poate pot sa te ajut,ieftin.Daca au rugina care nu este chiar adanca,putina APA + un ghemotoc facut din folie de aluminiu alimentara fac minuni.Eu cand mi-am adus alta janta din UK,avea cam multa rugina prin prea multe locuri,dupa 2 ore de frecat a iesit aproape ca noua.

 

Daca nu este foarte ruginita poti incerca si cu Autosol ~ 20 lei un tub si iti ajunge fara probleme pentru ambele jenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...