bucsaadi Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 La 535. Eu pe ea aveam aceleasi buji si pe fata si pe spate, ceva pentru cielo din cate imi aduc aminte ca imi spusese fostul propietar, dar care mergeau f bine si nu m-am apucat sa le schimb doar de dragul de a le schimba. Stiu insa ca la un moment dat am vrut totusi sa le schimb si am consultat manualul de service unde recomandarile erau din cate imi amintesc NGK si Beru praca cu 2 modele diferite fata /spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Sunt acelasi model de bujie, si fata si spate. Poate dadea 2 modele la alegere, echivalente, dar nu diferite pe cilindrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Are cineva un pilot jet de .52 in plus? Sau cel putin se gasesc de cumparat la bucata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Asteapta pana mai pe seara,ma duc pana la garaj si te anunt in legatura cu pilot jet-ul. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Ianuarie 29, 2016 Share Postat Ianuarie 29, 2016 Stiam ca doar la motoarele in V racite pe aer e nevoie de bujie cu specificatie diferita fata de cea de pe cilindrul fatza, tocmai din cauza diferentelor mai mari de racire ale cilindrilor. Pe cand cele racite cu apa au stabilitate termica cam la fel pe ambii cilindrii, poate cu mici diferente, dar nu atat de semnificative incat sa fie nevoie de altfel de bujie acolo. Nu inteleg termenul 'ti le pusca', ce se intampla cu ele? care e explicatia ca pe unele ti le sifoneaza intr-o saptamana si pe altele nu? inseamna ca NGK-urile puse, ca model, poate nu-s ceea ce trebuie... mi se crepa ceramica intre electrod si masa.si dadea scanteia in interiorul bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 2, 2016 Share Postat Februarie 2, 2016 Intrebare: cum se manifesta o membrana vacuum (din carburator) defecta? Cand am curatat carburatorul cu decarburol am lasat si membrana in solutie si nu cred ca am facut bine. Parca s-a dilatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 3, 2016 Share Postat Februarie 3, 2016 (editat) merge innecat.adica,daca e fisurat,topit,deteriorat, membrana ( prinde aer fals)..... nu iti mai ridica sertarul cu acul de dozaj.iti mai si pusca in carburator/filtru aer Editat Februarie 3, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 4, 2016 Share Postat Februarie 4, 2016 merge prost motorul in accelerare din ture mici. Printre altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Din ciclul "ce am mai facut in ultimul timp": am verificat jocul supapelor, rezultand o diferenta la fiecare pastila de un pas (0.05 mm). urmeaza saptamana aceasta sa primesc noile pastile. am demontat aripile in incercarea de a face un kit de bobber. Pentru asta, am facut un model de tabla cu care sa acopar partea de sub scaun. Momentan pe hartie, insa zilele urmatoare sper sa gasesc pe cineva sa imi faca piesele. curatat si uns lantul caut solutii sa elimin EPA (cum sa blochez stuturile ramase) am rezolvat anumite probleme cu instalatia electrica. Proprietarul anterior a facut niste improvizatii pentru ca la aprinderea luminilor de stationare nu se aprindeau luminile vitezometrului, fara sa caute sursa problemei. Atasez cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Daca vinzi aripa spate, da-mi de stire, am un prieten care ar putea fi interesat s-o cumpere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Mersi de interes @Bart, doar ca nu e de vanzare. Am si pasagera uneori. (nu ca mi-ar conveni... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Din ciclul "ce am mai facut in ultimul timp": am verificat jocul supapelor, rezultand o diferenta la fiecare pastila de un pas (0.05 mm). urmeaza saptamana aceasta sa primesc noile pastile. am demontat aripile in incercarea de a face un kit de bobber. Pentru asta, am facut un model de tabla cu care sa acopar partea de sub scaun. Momentan pe hartie, insa zilele urmatoare sper sa gasesc pe cineva sa imi faca piesele. curatat si uns lantul caut solutii sa elimin EPA (cum sa blochez stuturile ramase) am rezolvat anumite probleme cu instalatia electrica. Proprietarul anterior a facut niste improvizatii pentru ca la aprinderea luminilor de stationare nu se aprindeau luminile vitezometrului, fara sa caute sursa problemei. Atasez cateva poze. Cu EPA poti fie sa unesti tevile alea cu un furtun, sau sa le astupi cu dopuri. Daca vrei sa le scoti cu totul, trebuie sa demontezi chiulasele, sa scoti valvele sistemului si sa le inlocuiesti cu niste piese de metal pe care sa ti le faca un mester dupa forma lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Ma gândeam sa le unesc cu un furtun. In indicațiile de pe forumul Kawasaki am citit ca ar fi bine sa bag o bila de rulment pe respectivul furtun, la jumătate. Sa intre puțin forțat si sa rămână acolo, astfel încât sa blocheze circularea gazelor de la un cilindru la altul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 De unde ai comandat pastilele pentru supape? Si a trebuit sa inlocuiesti si ceva garnituri de la capacele de la chiuloasa, daca tot le-ai demontat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Inca nu au ajuns pastilele. Ar trebui sa ajunga saptamana asta. Toate piesele le-am comandat de la userul @Old School Rider. Nu am comandat si garnituri. Voi vedea daca e nevoie dupa ce montez la loc capacele de la chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old School Rider Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Salut! Caut sa cumpar un bendix si restul de angrenaje alaturate pentru un V800.,second hand desigur. Contact pe pm sau la 0741 497 851. @Alin_zbr ,sa le folosesti multi kilometri ! Editat Februarie 11, 2016 de Old School Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Ma gândeam sa le unesc cu un furtun. In indicațiile de pe forumul Kawasaki am citit ca ar fi bine sa bag o bila de rulment pe respectivul furtun, la jumătate. Sa intre puțin forțat si sa rămână acolo, astfel încât sa blocheze circularea gazelor de la un cilindru la altul. Nu are nici o importanta, valvele respective introduc aer dupa supapele de evacuare, deci chiar nu conteaza. Eu merg asa cu Drifterul meu de ani buni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Am reusit sa astup stuturile respective cu un fel de dopuri de cauciuc folosite la picioarele scaunelor metalice pentru a nu zgaria parchetul. Am gasit asa ceva la Leroy Merlin. La stuturile capacelor de chiulasa am folosit marimea 12 (2 buc.), iar pentru a acoperi locul unde intra furtunul de la EPA in carcasa filtrului de aer am folosit marimea 16 (1 buc.) Cost per set a fost undeva in jur de 5 ron. Atasez si poze. » Post actualizat in 12 Feb 2016 21:43Pe la cilindrul spate, aproape de imbinarea dintre chiulasa si bloc, pe partea chiulasei, este un orificiu mic. Am observat ca de acolo se prelinge ulei. Ce rol are orificiul respectiv? Care ar fi cauza prezentei uleiului acolo? Am atasat poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Nu cred ca ar trebui sa fie nici un orificiu acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Este. Si nu imi dau seama ce rol are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Va salut posesori de Vulcan cu o intrebare ,a incercat cineva sa monteze o electrovalva intre robinet si carburator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 De ce ai face asta? » Post actualizat in 13 Feb 2016 16:32Este un orificiu pentru golit coolantul din motor si unul prin care iasa gazele de carte, care are o teava. Altele nu sunt, decat cele prin care trec suruburi de strangere. O sa ma uit pe manualul de reparatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Doc', pentru cine ai scris partea a doua a postului de mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 ) Am uitat sa dau quote... Pentru kameradul care intreba mai sus de o gaura in motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
technoart Postat Februarie 14, 2016 Share Postat Februarie 14, 2016 Va salut posesori de Vulcan cu o intrebare ,a incercat cineva sa monteze o electrovalva intre robinet si carburator? am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica. » Post actualizat in 14 Feb 2016 14:50 am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica. http://www.tomasetto.com/en/products/accessories/solenoid-valves/elettrovalvola-benzina-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.