Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Ma gândeam sa le unesc cu un furtun. In indicațiile de pe forumul Kawasaki am citit ca ar fi bine sa bag o bila de rulment pe respectivul furtun, la jumătate. Sa intre puțin forțat si sa rămână acolo, astfel încât sa blocheze circularea gazelor de la un cilindru la altul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Inca nu au ajuns pastilele. Ar trebui sa ajunga saptamana asta. Toate piesele le-am comandat de la userul @Old School Rider. Nu am comandat si garnituri. Voi vedea daca e nevoie dupa ce montez la loc capacele de la chiulasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gândeam sa le unesc cu un furtun. In indicațiile de pe forumul Kawasaki am citit ca ar fi bine sa bag o bila de rulment pe respectivul furtun, la jumătate. Sa intre puțin forțat si sa rămână acolo, astfel încât sa blocheze circularea gazelor de la un cilindru la altul.

 

Nu are nici o importanta, valvele respective introduc aer dupa supapele de evacuare, deci chiar nu conteaza. Eu merg asa cu Drifterul meu de ani buni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa astup stuturile respective cu un fel de dopuri de cauciuc folosite la picioarele scaunelor metalice pentru a nu zgaria parchetul. Am gasit asa ceva la Leroy Merlin.

La stuturile capacelor de chiulasa am folosit marimea 12 (2 buc.), iar pentru a acoperi locul unde intra furtunul de la EPA in carcasa filtrului de aer am folosit marimea 16 (1 buc.)

Cost per set a fost undeva in jur de 5 ron. :)

 

Atasez si poze.

 

 


» Post actualizat in 12 Feb 2016 21:43

Pe la cilindrul spate, aproape de imbinarea dintre chiulasa si bloc, pe partea chiulasei, este un orificiu mic. Am observat ca de acolo se prelinge ulei. Ce rol are orificiul respectiv? Care ar fi cauza prezentei uleiului acolo?

Am atasat poza.

post-55322-0-86490700-1455299353_thumb.jpg

post-55322-0-75049300-1455299369_thumb.jpg

post-55322-0-22311800-1455313392_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai face asta?


» Post actualizat in 13 Feb 2016 16:32

Este un orificiu pentru golit coolantul din motor si unul prin care iasa gazele de carte, care are o teava. Altele nu sunt, decat cele prin care trec suruburi de strangere. O sa ma uit pe manualul de reparatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut posesori de Vulcan cu o intrebare :),a incercat cineva sa monteze o electrovalva intre robinet si carburator?

am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica.

» Post actualizat in 14 Feb 2016 14:50

am cumparat o elctrovalva de benzina pe care vreau sa o montez intre robinetul de la rezervor si carburator.Anul trecut am curatat carburatorul,am desfacut robinetul rezervor si l-am curatat,totul parea super ok.In decembrie am mai turnat in rezervor vre-o zece litri de benzina si surpriza,dupa sarbatori am gasit motorul plin de benzina,vre-o doi litri erau in ulei.Electrovalva are si comanda mecanica,dar vreau sa o conditonez electric cu contactul de pe maner.Ma gandeam ca a mai incercat cineva.Asa,cred,ca nu o sa mai am surprize cu bujii ude... O protectie in plus,ma gandesc,nu strica.

http://www.tomasetto.com/en/products/accessories/solenoid-valves/elettrovalvola-benzina-2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce ai face asta?

» Post actualizat in 13 Feb 2016 16:32

Este un orificiu pentru golit coolantul din motor si unul prin care iasa gazele de carte, care are o teava. Altele nu sunt, decat cele prin care trec suruburi de strangere. O sa ma uit pe manualul de reparatie.

 

 

Am cautat si eu in manual si nu am gasit nimic despre orificiu. Daca are cineva alt manual in afara de cel standard, rog sa verifice. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uraaaa!

 

Am rezolvat "misterul gaurii"! E vorba despre un orificiu de scurgere apa/ulei din canalul bujiei. In manual nu apare nicio referinta la asta. Am testat cu o sarma si am vazut ca iese la baza canalului bujiei. Curgea ulei pe acolo deoarece la verificarea jocului supapelor, nu am verificat si uns cu vaselina / schimbat o-ring-ul ( 92055 din diagrama "Cylinder head). Am schimbat o-ring-urile intre ele, cel de jos cu cel de sus, am montat totul la loc si acum nu mai apare nicio scurgere.

 

Asa ca daca se va mai lovi cineva de problema asta, s-a gasit si rezolvarea.


» Post actualizat in 16 Feb 2016 17:25

Azi au sosit tablele comandate unui prieten. Urmeaza sa marchez locurile pentru gauri, apoi sa comand si partea ce le uneste.

 

Cat despre sa solo si aripa spate, am de asteptat. Userul @masoyama e foarte ocupat. Randul meu e prin aprilie-mai.


» Post actualizat in 27 Feb 2016 14:15

Update:

 

Au fost schimbate:

  1. ulei Bel-Ray EXP 10w40
  2. filtru ulei Hiflo 303
  3. filtru aer Hiflo

Am montat si benzile termice luate de pe aliexpress (calitate foarte ok).

 

Mai am insa de lucrat la el. Tot nu trage cum ar trebui. Intrerupe in sarcina, iar la pornire scoate fum pe cilindrul spate. Tare cred ca trebuie sa il segmentez. Intai un test de compresie. Eh, am timp pana la inceput de sezon.

 

Video de azi:

 

post-55322-0-62474800-1455628559_thumb.jpg

1997 VulcanŸ 800 Classic Cylinder Head.pdf

post-55322-0-65650000-1455643486_thumb.jpg

post-55322-0-62557900-1455643492_thumb.jpg

post-55322-0-61338900-1455643498_thumb.jpg

post-55322-0-79291200-1455643505_thumb.jpg

post-55322-0-41507700-1456582488_thumb.jpg

post-55322-0-98220800-1456582525_thumb.jpg

post-55322-0-02588200-1456582535_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Mi se pare ca iti pierde aer pe la capacul de la chiulasa. Vezi pe la suruburile din capul cilindrului. In rest merge rotund. P.S. cat te-a costat joaca reglajului jocului de supape cu tot cu pastile si garnituri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pierde aer. Așa se aude in furtunul de la aerisire carter ca este descoperit. Astept sa imi ajungă filtrul sa il pun acolo. Intre timp am rezolvat si cu fumul. Nu e nevoie de segmentat. Am măsurat din nou jocul la supape si se pare ca nu trebuia sa înlocuiesc pastilele de pe admisie la cilindrul spate. Eu le-am pus mai groase cu o treapta si cand se încălzea motorul si piesele se dilatau, supapele pe admisie nu mai închideau complet si o cantitate mică de ulei ajungea in cilindru.

 

Dupa operațiunea asta am reglat din nou amestecul, iar acum pot spune ca sunt foarte mulțumit de cum merge.

 

Dpdv al costurilor:

- am luat 7 pastile a 9 RON bucata (deși pana la urma am avut nevoie doar de 5)

- manopera 0 pentru ca eu am lucrat la el.

- nu am înlocuit garniturile capacului de chiulasa si se pare ca nu pierde deloc ulei pe acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si acuma merge mai rotund? in video de mai sus, nu mergea destul de rotund.intreb, pt ca nici VN-ul meu nu merge prea rotund,si ma dispera.am desfacut carburatia,supapele,bujiile,senzorul,bobinele,fisele,etc. toate sunt okay.dar tot nu merge perfect.acuma poate eu sunt mai pretentios la relantii,dar ma gandeam ca ai solutia :)

in principiu al meu VN merge ,trage si porneste bine.dar ma dispera relantiul.nu merge uniform.mi se pare ca un cilindru mai scapa cate o explozie.si nici nu imi dau seama care.am sa fac un filmulet cum merge si am sa-l postez aicea.sa comparam cele doua

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu vei reusi sa il faci sa mearga asa rotund cum ai vrea. Pentru ca el nu merge din fabrica rotund. Si eu m-am tot uitat la filmulete pe youtube, si nu am gasit un exemplar sa merag rotund. Si sincer, mie imi place foarte mult ca nu merge rotund!! Carburatorul Keihin CVK se monteaza si pe unele modele de Harley Davidson (nu ma intreba ca nu stiu pe care). Iar Harley-urile se aud intr-un mare fel si din cauza acestor carburatoare. Si nici ele nu merg rotund. Cred ca motivul pentru care nu merg rotund VN-urile este ca au un singur carburator, fara niciun fel de reglaj debit de amestec aer/benzina pe galeria de admisie.

Repet: tocmai asta imi place la VN-ul meu: faptul ca merge sacadat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Vulcan, am mai avut unul si-nainte de asta, mai am vreo 10 prieteni si cunoscuti cu Vulcan si toate merg sacadat. Si tuturor ne place chestia asta! :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...