UncloBob Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 @robert bk350: Da, de la Cluj. Duminica l-am adus la Timisoara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 Deci , e clar , nu am ce sa-i fac .(al meu e din 2011 cumparat cu 1600km la bord si e ok dpdv tehnic) . Asta e , asta mi-a placut (si inca imi place) si nu renunt la el , cu toate ca dupa turele mai lungi hernia mea de disc se resimte. In cazul asta, daca simti ca e prea tare si te zguduie la fiecare hop, regleaza suspensia mai pe moale. Mai ales ca ai zis ca mergi mai mult singur si fara incarcatura. Eu cu a mea nu simt mare lucru pe spate cand merg pe drum spart, dar asta pentru ca la mine chiar si reglata la maxim tare, tot e moale si slaba, motiv pentru care am si problemele cu atinsu, pe langa faptul ca, conceptia si distantele de lucru pe acolo sunt prost gandite si la limita din start. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 7, 2016 Share Postat Iunie 7, 2016 http://www.progressivesuspension.com/product/1426/465-series-shock Asta e linkul de unde am luat suspensia. Răzvan de la Metricmotion mi-a recomandat-o, știind ca eu călătoresc mai mult cu pasager(ă) si bagaj si ca agreez stilul de pilotaj un pic mai agresiv. În rest, dacă e sau nu vreo greșeală de proiectare, nu stiu ce sa zic... Chopperele\cruiserele, în general, sunt mari iubitoare de asfalt, iar japonezu' nu cred că a s-a gândit că cineva o va utiliza zeci de mii de km doar pe drumuri proaste(cazul României). Eu am adus-o din Italia la 19.000 de km, era impecabila suspensia. După 2 ai pe la noi, a început să se ducă arcul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 (editat) Mai sunt si alte motoare / cruisere cu o singura suspensie si n-am auzit sa aibe asa probleme. Adica daca s-a dus arcul naibii, da tare pe tare cand e cazul, nu iti face si alte pagube pe dedesubt, iti agata cauciucul, rupe fire, baga-n scurt, arde sigurante, ramai fara lumini etc.. Vezi dragstarul clasic de exemplu....are aripa mult mai mare si mai 'adanca', vezi VN900-ele care are aripa reproiectata si facuta la fel, mai adanc, vezi suzuki VL800 si etc .La o simpla cautare pe google la imagini cu modelele enumerate mai sus se vad clar diferentele. Si treaba se amplifica si mai tare cand, cum spuneam si mai sus, tre sa iti reglezi jocul lantului si ajungi sa te duci cu roata mai in spate. Concluzia mea: - suspensie subdimensionata care se uzeaza prematur si aripa prea mica si prea putin adanca de nu lasa loc rotii sa se duca nici in sus, nici in spate la reglaje de lant, ca da in ea. Solutii : - investit in amortizor - vandut motoru si luat altceva mai tzapan care permite si dupa ceva timp si drumuri romanesti sa mai meri cu ea fara sa fi obligat de circumstante sa bagi sute de $ in suspensii. - impacat cu ideea si mers asa in continuare. Asta e. Editat Iunie 8, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 8, 2016 Share Postat Iunie 8, 2016 O fi vreo ratiune pentru care nu au pus ABS pe modelul ala. Probabil sa fie mai ieftin ca (,) concurenta, dar chiar si asa trebuie sa ii lasi clientului posibilitatea de a alege daca vrea sau nu sa platesca in plus pentru ABS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Salutare, un prieten vinde un crash-bar nou pentru Kawasaki Vulcan 1600 classic: /index.php?/topic/738818-crash-bar-engine-guard-bare-de-protectie-kawasaki-vn-1600-classic/ Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 Concluzia mea: - suspensie subdimensionata care se uzeaza prematur si aripa prea mica si prea putin adanca de nu lasa loc rotii sa se duca nici in sus, nici in spate la reglaje de lant, ca da in ea. Solutii : - investit in amortizor - vandut motoru si luat altceva mai tzapan care permite si dupa ceva timp si drumuri romanesti sa mai meri cu ea fara sa fi obligat de circumstante sa bagi sute de $ in suspensii. - impacat cu ideea si mers asa in continuare. Asta e. Solutia cu impacatul cu ideea mi se pare cea mai riscanta. Acum cativa ani, veneam de pe Transfagarasan cu sotia-n spate si un bagaj destul de consistent. Undeva, pe drumul dintre Curtea de Arges si Bran, am dat de o portiune de asfalt cu vreo 5-10 cm mai inalta decat nivelul drumului. Avand si undeva in jur de 120 la ora, am decolat, la propriu. Motocilistul din spatele nostru ne-a povestit ulterior ca, pur si simplu, nu i-a venit sa creada cand ne-a vazut desprinzandu-ne de la sol aproximativ jumatate de metru. A urmat aterizarea. Amortizorul, ati ghicit, a ajuns pana la capat, blocandu-mi complet roata spate. Au urmat vreo 50 de metri de "balet" pe asfalt, in care cred ca mi s-a dus mai bine de jumatate din grosimea cauciucului spate, neuronii mei si ai sotiei distrusi la foc automat neputandu-i contabiliza. Intr-un tarziu, slava Domnului, s-a oprit cu bine, eu apreciind inca o data stabilitatea extraordinara a Vulcanului, dupa ce mi-am bagat si scos la greu in guvernantii sulii! La scurt timp m-am apucat de strans bani pt un amortizor nou, varianta cu alt motor pt mine neexistand atunci, cum nu exista nici acum, nu din ratiuni materiale cat spirituale, mai degraba. Asa ca, mare grija, nu e de joaca deloc cu suspensiile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iunie 9, 2016 Share Postat Iunie 9, 2016 salut, are careva un schimbator de viteze original pt un VN 800 Classic cu tot cu nuca pentru tija de la schimbator? mi s-a rupt nuca din prinderea de pe schimbator si trebuie sa cumpar tot angrenajul. toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 salut. daca stie cineva de unde e clema asta. kawa vn 1600 classic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 De la un cablaj, cele 4 picioruse intra fix, partea cu clips prinde cablajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bucsaadi Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 (editat) Solutia cu impacatul cu ideea mi se pare cea mai riscanta. Acum cativa ani, veneam de pe Transfagarasan cu sotia-n spate si un bagaj destul de consistent. Undeva, pe drumul dintre Curtea de Arges si Bran, am dat de o portiune de asfalt cu vreo 5-10 cm mai inalta decat nivelul drumului. Avand si undeva in jur de 120 la ora, am decolat, la propriu. Motocilistul din spatele nostru ne-a povestit ulterior ca, pur si simplu, nu i-a venit sa creada cand ne-a vazut desprinzandu-ne de la sol aproximativ jumatate de metru. A urmat aterizarea. Amortizorul, ati ghicit, a ajuns pana la capat, blocandu-mi complet roata spate. Au urmat vreo 50 de metri de "balet" pe asfalt, in care cred ca mi s-a dus mai bine de jumatate din grosimea cauciucului spate, neuronii mei si ai sotiei distrusi la foc automat neputandu-i contabiliza. Intr-un tarziu, slava Domnului, s-a oprit cu bine, eu apreciind inca o data stabilitatea extraordinara a Vulcanului, dupa ce mi-am bagat si scos la greu in guvernantii sulii! La scurt timp m-am apucat de strans bani pt un amortizor nou, varianta cu alt motor pt mine neexistand atunci, cum nu exista nici acum, nu din ratiuni materiale cat spirituale, mai degraba. Asa ca, mare grija, nu e de joaca deloc cu suspensiiNasol moment, imi imaginez ce senzatie a fost acolo. Treaba e ca printre micile scapari ale fabricantului, noi si amplificam treaba prin supra-incarcarea motorului.Eu cam la fiecare iesire care presupune si campare, deci sa iau cort, saci de dormit, saltea etc etc, eu + pasagera complet echipati in echipament de piele care e tare greu + bagajul, pe cantarite, e undeva la 200 kg. In conditiile in care VN-u dupa cifrele date in talon teoretic eu depasesc masa maxima cu ~ 45 kg. Nu stiu daca de aici se trage gunoiul, dar nu am ce face, tocmai de asta am schimbat un motor mai mic pe VN, tocmai sa ma satisfaca aici. Oricum ar fi, chiar si in momentul nefericit prin care ai trecut, roata nu avea voie sa atinga de nici un element de sine statator de pe langa ea, ca e aripa sau orice altceva. Trebuia sa dea tare pe tare. Aici zic si sunt convins ca a fost ceva pus acolo sub limita limitei, ori prost gandit ansamblul de parghii + arc/amortizor, ori aripa care trebuia facuta mai 'adanca' sa aibe roata loc sa isi faca treaba si in situatiile de genu. Nu e de joaca cu suspensia, cum nu e de joaca cu nici un alt element sau ansamblu de pe motor, doar ca aici cat costa sa rezolvi problema, mai pui ceva si te uiti catre ceva mai solid ca motor. Si nu zic ca VN-ul nu e, dar are el cateva bube specifice care sunt la limita nervilor, daca mai apare si o treaba dinasta....soarta ii e clara ) Editat Iunie 12, 2016 de bucsaadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
clodel Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 De la un cablaj, cele 4 picioruse intra fix, partea cu clips prinde cablajul. dilema e ca nu stiu de unde e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Am nevoie de un CDI de test pentru VN 800. Nu mai am deloc scanteie pe cilindrul spate si am facut toate verificarile posibile, astfel: 1. schimbat bujie - la fel 2. schimbat fise - la fel 3. masurat rezistenta bobinelor conform manual - in parametrii 4. schimbat bobine intre ele - la fel, functioneaza doar cilindrul fata, deci nu bobina plus fisa spate sunt de vina 5. masurat continuitate cablaj CDI bobina spate (fir verde) si buton start/stop bobina (fir rosu) - au continuitate Acum, de ce ma gandesc la CDI: Stiu principiul de functionare al bobinei de inductie si am observat ceva ce mi se pare o anomalie. Cu contactul pus, am masurat voltajul dintre cablul verde si cel rosu, care intra in bobina. Masurat cam 15 V. La fel am procedat si la bobina fata, insa acolo nu aveam curent. Concluzia: avand in vedere ca bobina fata functioneaza, probabil ca la contactul pus, pe firele care alimenteaza bobina nu trebuie sa fie curent. Am luat in considerare ca probabil la momentul masuratorilor, tinand cont de timpii motorului, asa era normal sa fie, si anume bobina spate sa fie alimentata, si cea din fata nu. Asa ca am invartit motorul de cateva ori. La fel au iesit masuratorile. Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute cu un CDI de vn 800, mi-ar fi de mare ajutor, macar sa scap de o grija. Sunt din Medias. Multumesc. I-a un + de la bobina care functioneaza,e posibil ca firul de + sa fie rupt. Plusul este permanent din momentul in care ai pus contactul si ai apasat pe butonul rosu (RUN). CDI-ul functioneaza sau nu, el nu poate functiona doar jumatate. » Post actualizat in 12 Jun 2016 21:26 De la un cablaj, cele 4 picioruse intra fix, partea cu clips prinde cablajul. GRESIT! Cele 4 picioruse ,nu sunt picioruse. Prinderea se face pe cadru prin orificiul din mijlocul lor si da,e de la instalatia electrica. Vezi unde corespunde grosimea,japonezii nu fac risipa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 "I-a un + de la bobina care functioneaza,e posibil ca firul de + sa fie rupt. Plusul este permanent din momentul in care ai pus contactul si ai apasat pe butonul rosu (RUN). CDI-ul functioneaza sau nu, el nu poate functiona doar jumatate." Mersi de răspuns. Voi încerca. Dar întrebarea mea este: CDI-ul da semnal bobinelor simultan? Adică bujiile dau scânteie in acelasi timp? Ca sincer, ma îndoiesc. E posibil sa dea totuși simultan, dar cu o frecventa mai mare, pentru a compensa timpii diferiți ai motorului. Rog pe cineva sa scoată ambele fise si sa facă o proba. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 Nu, fiecare bobina primeste separat semnal, pe rand, in functie de pozitia pistoanelor. Scanteia e prea rapida ca sa iti dai seama cu ochiul liber cand e un piston si cand altul. Si da, e posibil sa "functioneze doar jumatate", adica sa dea semnal doar unei bobine, s-a mai auzit. p.s: sper sa nu vina iar laura_tazy care sa spuna acelasi lucru, cu alte cuvinte, si sa fii gresit tot eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 13, 2016 Share Postat Iunie 13, 2016 As rămâne totuși la ideea de a găsi un CDI de test. Zona Medias, Sibiu, Targu Mures. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristivn750 Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Salut, am un VN750 care ieri in timpul plimbarii mi-a facut un pocinog. Si amume: dupa cativa kilometrii m-am trezit subit ca arunca ulei afara din motor pe undeva pe la cilindrul fata spre partea frontala a motoretei (adica spre radiator), la prima inspectie vizuala pare ca pe un stut care in mod normal avea si un furtun care la mine nu se mai vede a fi pe acolo. Acum intrebarea mea este: stie cineva ce este accel furtun sau a mai patit careva? » Post actualizat in 16 Jun 2016 04:09 Salut, am un VN750 care ieri in timpul plimbarii mi-a facut un pocinog. Si amume: dupa cativa kilometrii m-am trezit subit ca arunca ulei afara din motor pe undeva pe la cilindrul fata spre partea frontala a motoretei (adica spre radiator), la prima inspectie vizuala pare ca pe un stut care in mod normal avea si un furtun care la mine nu se mai vede a fi pe acolo. Acum intrebarea mea este: stie cineva ce este accel furtun sau a mai patit careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amedock Postat Iunie 16, 2016 Share Postat Iunie 16, 2016 Vand ceas Kawasaki Vulcan trimit poze pentru cei interesati pret 200 lei nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Iunie 19, 2016 Share Postat Iunie 19, 2016 (editat) Stie cineva de unde pot cumpara astazi un set de simeringuri de praf (noi sau sh) pentru VN 750? Editat Iunie 19, 2016 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bazil88 Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Stie cineva de unde pot cumpara astazi un set de simeringuri de praf (noi sau sh) pentru VN 750? http://www.motoemotion.ro/simeringuri-furca-moto/filtre/marca/kawasaki/cilindree/750/model/vn-750/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Iunie 21, 2016 Share Postat Iunie 21, 2016 Salut. Caut un coleg motociclist cu Kawasaki Vulcan 800 pentru a incerca CDI-ul de la a mea la el. Nu am scanteie pe cilindrul 2 si dupa ce am epuizat toate variantele, tind sa cred ca CDI-ul e de vina. Multumesc Zona Sibiu, Medias, Targu Mures, Sighisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salutare, Vreau sa cumpar un vitezometru de VN800 A. Motorul meu e din '97 dar am inteles ca sunt compatibile si cele de la modelele mai noi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 (editat) am eu unul prin garaj.cat esti dispus sa oferi? » Post actualizat in 22 Jun 2016 11:50 Salut.Caut un coleg motociclist cu Kawasaki Vulcan 800 pentru a incerca CDI-ul de la a mea la el. Nu am scanteie pe cilindrul 2 si dupa ce am epuizat toate variantele, tind sa cred ca CDI-ul e de vina.MultumescZona Sibiu, Medias, Targu Mures, Sighisoara. Cluj? uite. eu imi desfac motorul pt tine.cu o singura pretentie de la mine.vi tu pana la mine la garaj.in Cluj. nu imi trebuie nimic la schimb.te ajut numai. sau trimiti tu CDI-ul tau prin currierat,si o incerc pe motorul meu.si iti trimit si o filmare Editat Iunie 22, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dess Postat Iunie 22, 2016 Share Postat Iunie 22, 2016 Salut, Fa-mi te rog un pret, nu am un termen de comparatie ca sa pot sa fac o oferta coerenta. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Iunie 23, 2016 Share Postat Iunie 23, 2016 (editat) 200 lei + taxe curierat Editat Iunie 23, 2016 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.