Sari la conținut

Kawasaki Vulcan


Blackrider
 Share

Postări Recomandate

Acum 2 ore, Bart Bz a spus:

Uau, e prima oară când aud asa ceva despre VN-uri! 🤔

Și noi care credeam că avem printre cele mai "jmechere" motociclete, se pare că ne-am luat mare țeapă. Atât ăștia de pe forum cat și sutele de mii de posesori din întreaga lume care sunt sau au fost posesori a uneia dintre cele mai de succes linii de cruisere din istorie. 

Despre Kawasaki ce sa mai zic, adevărați kamikaze, din moment ce au continuat și continuă producerea acestor panarame... 🀄

Omul a emis o parere personala bazata pe treaba cu strugurii care sunt acri.

Banuiesc ca nu este amator de choppere si drept urmare rezolutia.

Ia spune @Nguyen : te-ai dat vreodata cu un VN?

Cand mi-am luat chopper-ul am dorit initial un VN800 doar ca nu exista cu ABS si atunci am optat pentru un Shadow de 750 aflat pe locul 2 pe lista de preferinta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vulcan nu prea e chopper ci cruiser. Faptul că cineva a pus topicul aici când l-a creat nu schimbă asta.

Să fiți sănătoși și dați-i drumul la ceartă și pe topicul ăsta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea in oras ia 7 chiar si 8 daca refuz sa a bag chiar printre toate masinile. Dar e cruiser, nu a cumparat-o nimeni pentru consum, nu e masina de facut naveta sau de mers la aprozar cu ea. Despre afirmatiie referitoare la brandul Vulcan nu comentez, sunt similare cu a spune ca SV-ul de 1000 e condus doar de redusi mintal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@einstein1984  perfect adevarat.

Multa vreme nu am stiut cat imi consuma mobrele. Nici acuma nu imi este clar cum sta consumul la Shadow.

Prima la care am aflat a fost BMW-ul, pentru scria pe bord 😂

Ce conteaza consumul pentru ceva cu care te plimbi in medie 10-20.000 Km pe an (poate nici atata), cand ceea ce conteaza este bucuria si placerea plimbarii?

Tot ce stiu este ca daca se aprinde beculetul galben trebuie sa fac o pauza (binevenita de altfel) sa bag benzina.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, Silver Arrow a spus:

Ce conteaza consumul pentru ceva cu care te plimbi in medie 10-20.000 Km pe an (poate nici atata), cand ceea ce conteaza este bucuria si placerea plimbarii?

 

Libidinosule, daca te duci cateva pagini mai in spate o sa vezi ca userul M.D. se plangea de consum prin Italia. Discutia de aici a plecat, nu de la mine, eu doar i-am explicat ca tomberoanele astea de VN consuma mult, si asta e adevarul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Nguyen Iti dai prea multa importanta. Nu era un raspuns pentru tine.

Daca erai un pic atent ai fi vazut ca te ignor indiferent cate si ce tampenii spui.

Lasa topicul oamenilor in pace sau cumpara-ti un VN si  stai de povesti pe aici despre cum iti crapa doar tie motorul.

Nu este elegant sa intri "in casa celor cu VN" sa le spui ca sunt tomberoane.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Silver Arrow a spus:

@Nguyen Iti dai prea multa importanta. Nu era un raspuns pentru tine.

 

Silvare, ai mai postat vreodata pe acest topic? Mi-e lene sa dau search, mai bine imi spui tu.

 

Citat

 

Nu este elegant sa intri "in casa celor cu VN" sa le spui ca sunt tomberoane.

 

 

Eu cred ca si ei sunt constienti ca sunt niste tomberoane dar repet, la clasa asta cumperi cu inima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, Nguyen said:

 

Eu cred ca si ei sunt constienti ca sunt niste tomberoane dar repet, la clasa asta cumperi cu inima.

Domnule, o sa rămâi surprins. Noi chiar avem impresia că avem niște super-motociclete. Îmi permit să folosesc pronumele "noi" deoarece am o mulțime de cunoștințe care călăresc VN-uri, începând de la 400 cc si pana la 2000 cc. Si suntem atât de inconștienti, încât majoritatea investim/cheltuim mii de € după ce le achiziționăm pt a le "costumiza".

Drept dovadă, uite mai jos "tomberonul" meu, e din 2000, are peste 100.000 de kilometri la bord, problemele tehnice de care m-am izbit de-a lungul timpului fiind minore și cauzate exclusiv de modificările pe care i le-am făcut de-a lungul timpului la meșteri mai mult sau mai puțin profesioniști. Ca fapt divers, cu un plin(15 litri), fac aproximativ 300 km. Dacă ținem cont că motocicleta are vreo 260 de kilograme și că e pe carburație, înseamnă un consum cel puțin decent, zic eu. Suta o prinde in vreo 6 secunde iar cu un pic de insistenta poate ajunge, chiar și depăși 180 la oră. Ca ținută de drum e superbă, iar pentru pasager(ă) orice ieșire de până-n 600 km e o adevărată plăcere. Ca si ciclistica, pentru categoria ei cel puțin, se comporta extrem de bine. Dacă dai "zoom" pe scărițe poți observa că s-au tocit zdravăn de cat ne-am distrat împreună.  ;)

Iar pentru tot ce-ți spun nici măcar nu-ți cer să mă crezi pe cuvânt, te aștept oricand sa dam o tură împreună printre dealurile și munții Buzăului, apoi o sa te rog sa intri din nou pe forum sa povesti impresii de călătorie. :)IMG_20190608_091001.thumb.jpg.992f2dab17b4fea7fb9753df351012b9.jpgIMG_20190608_090703.thumb.jpg.c26a7fc45bd658f102297abceebbae42.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

41 minutes ago, zo10000 said:

Mda. Motoarele astea care nu știu să meargă fără ulei îs ca fânu.....crapă de ciudă....

Mare adevăr grăiești! 👍

 

1 hour ago, Nguyen said:

 

Ia citeste aici:

 

Adevărate-s și astea, valabile DOAR pentru modelele de 1500 și 1600. 

Cunosc și eu câteva cazuri, care, întâmplător sau nu, au fost importate din Canada, la niste preturi pe care multi dintre noi le-am putea numi chilipiruri. 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, m-ar interesa un cui pontou pentru carburator la kawasaki vulcan 800 1998, stie cineva de unde as putea face rost? sau gasesc numai carburatorul cu totul? sa " futizat " al meu si trebuie inlocuit :( 

Editat de smaz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, smaz a spus:

Salutare, m-ar interesa un cui pontou pentru carburator la kawasaki vulcan 800 1998, stie cineva de unde as putea face rost? sau gasesc numai carburatorul cu totul? sa " futizat " al meu si trebuie inlocuit :( 

 

Poze cu el ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, smaz a spus:

Salutare, m-ar interesa un cui pontou pentru carburator la kawasaki vulcan 800 1998, stie cineva de unde as putea face rost? sau gasesc numai carburatorul cu totul? sa " futizat " al meu si trebuie inlocuit :( 

Ar trebui sa gasesti la cine vinde Kawasaki.

Il poti gasi la set cu plutitorul - cod 16031-1089.

In mod normal exista si ca piesa individuala. Cauta codul asta: KVN-09R30

Cauta piesa numita Float Valve.

La piesa OEM costa setul cam 50-60 €.

Aici poti gasi la 15,00 € doar acul: 7,5 € acul + 7,5 € caratul 😂https://www.cmc-parts.be/japanese-marks/kawasaki/float-valves-carburetor/vn800-classic-1995-2005-kvn09r30

 

Ai verificat ca acul este uzat? Se vede o urma pe conul acului si nu mai inchide bine? Ai verificat cum seprezinta si scaunul pe care se aseaza acul?

Editat de Silver Arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.07.2019 la 19:00, Silver Arrow a spus:

Ar trebui sa gasesti la cine vinde Kawasaki.

Il poti gasi la set cu plutitorul - cod 16031-1089.

In mod normal exista si ca piesa individuala. Cauta codul asta: KVN-09R30

Cauta piesa numita Float Valve.

La piesa OEM costa setul cam 50-60 €.

Aici poti gasi la 15,00 € doar acul: 7,5 € acul + 7,5 € caratul 😂https://www.cmc-parts.be/japanese-marks/kawasaki/float-valves-carburetor/vn800-classic-1995-2005-kvn09r30

 

Ai verificat ca acul este uzat? Se vede o urma pe conul acului si nu mai inchide bine? Ai verificat cum seprezinta si scaunul pe care se aseaza acul?

Salut, am verificat acul si intradevar cauciucul turnat peste forma conica este uzat si unde nu inchide bine din cauza uzurii iese benzina, pe langa asta si cand functiona in parametrii tot se prelingea benzina pe la filtru in jos pe motor, sigur iesea tot din cauza asta, o sa dau comanda de pe site ul respectiv si o sa-l montez si vedem cum se comporta si revin cu raspuns, multumesc frumos de ajutor :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salut ,am tot cautat dar nu am gasit prea multe detalii clare despre VN750.  Nu ma pot hotara intre VN750 si Shadow 600...decisiva fiind transmisia(lant vs cardan). Am oleaca de emotii in legatura cu orice nu este pe lant ,stiu ca orice interventie "pe cardan" e destul de complexa si costisitoare.

Daca ar fi sa aleg un VN750 din 93 si un Shadow din 93,nu am sanse mari sa am probleme cu transmisia de la Kawa?(mai ales ca acu acusa 30 de ani..) Voi ati avut probleme cu transmisia?

Dar pe partea de putere,este mai sprinten shadow 600 de 41cp sau VN750  de 66cp? Teoretic stiu ca prin transmisia cardanica pierderea de putere este de aprox. ~30%...rezultand astfel la un ~46cp (real la roata) din cei 66cp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, john17 a spus:

Îți dai seama ce răcire ar trebui să aibă grupul ăla conic dacă ar "mânca" atâția CP? :lol:

Pai daca luam in considerare uzura+varsta ,apoi pierderile datorita frecarilor...+ ce mai e pe traseu...nustiu daca e chiar 30% dar tot cred ca sunt pierderi mari comparativ cu lantul. Partea cu 30% e ce am citit si eu pe google :)) ,dar tot cred ca exista o pierdere semnificativa.

 

Edit: mai peste tot scrie 20-30% loss of power. Nu stiu ce sa zic de faza cu sistemul de racire ,dar totusi tind sa cred ca e pe bune treaba.

https://autoportal.com/articles/chain-drive-vs-belt-drive-vs-shaft-drive-9253.html

Editat de Bluaz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 55 minute, Bluaz a spus:

apoi pierderile datorita frecarilor

 

Care frecari? Un grup spate se invarte foarte usor cu mana, pana si un un copil de doi ani il poate invarti. Pierderile prin grup nu cred ca sunt mai mari de 1-2% din putere, altfel ar fi renuntat toti la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Nguyen a spus:

 

Care frecari? Un grup spate se invarte foarte usor cu mana, pana si un un copil de doi ani il poate invarti. Pierderile prin grup nu cred ca sunt mai mari de 1-2% din putere, altfel ar fi renuntat toti la el.

Ok atunci ,stiintific. Nu am timpul necesar fix acum ,dar as putea sa imi rup ceva timp zilele astea si sa fac un calcul. Daca ar fi asa ,adica 1-2% pentru cardan,lantul cat ar avea 0.1-0.2% ? 

 

p.s: Prin frecare ,nu ma refeream strict la frecarea dintre dinti..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, Bluaz a spus:

Ok atunci ,stiintific.

 

stiintific nu avem de unde sa stim noi, stiu inginerii care au proiectat. dar gandeste-te ce effort faci cu mana ca sa invarti o roata cu lant sau cardan, efortul e neglijabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Marian E. Stefanescu changed the title to Melcul vitezometrului/kilometrajului defect. Ma puteti ajuta sa gasesc unul SH/nou? Kawasaki Vulcan 400A/800A
  • IceLord changed the title to Kawasaki Vulcan

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...