sorinavram Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Salut Sorin, ca sa fi sigur, curata bujiile acum si dupa ~50km mai controlezi odata, dupa care poti face chiar tu reglajul fin. Bujie inchisa la culoare inseamna amestec prea gras deci deschizi surubul pentru aer cu o jumatate de tura si repeti totul inca odata (curata bujiile dupa ~50km controlezi). Bujiile au fost curatate cand am dus-o la Doru (acum cca 250 de kilometri), deci e sigur ca ii vine prea multa benzina, pentru ca imi consuma si mult. Si atunci, daca amestecul e bogat si consuma mult, nu ar trebui mai degraba sa ii mai inchid benzina, decat sa ii dau mai mult aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 ...nu stiu unde ati umblat ultima data. La benzina poti lasa cuiul ponctor in jos, dar nu cred ca ati umblat la el, deci ramine numai surubul de aer. Doru l-a desfacut complet pentru a-l curata. Cred ca totusi o sa-l duc la el sa-l regleze, sa nu fac eu vreo nazbatie. Tot ce am mai facut eu, chiar azi, a fost sa-i cobor putin relentiul ca mi se parea cam prea turata. Sa vad acum cat imi consuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 ...relantiul nu are nimic cu consumul mediu. La cat se sta pe la semafoare si in blocaje prin Bucuresti, chiar si cu motorul, s-ar putea sa cauzeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 ...atunci este OK. Dar ca sa te convingi si sa fii linistit si impacat, incearca la alta motocicleta cum se manifesta si faci comparatie. ideea e ca pana acum nu am observat asa ceva. Oricum am mers acum cu ea si la cald e mult mai putin vizibila chestia asta, dar tot e un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Salut Sorin, ca sa fi sigur, curata bujiile acum si dupa ~50km mai controlezi odata, dupa care poti face chiar tu reglajul fin. Bujie inchisa la culoare inseamna amestec prea gras deci deschizi surubul pentru aer cu o jumatate de tura si repeti totul inca odata (curata bujiile dupa ~50km controlezi). Am mai facut 50 de km cu bujiile curatate si s-au innegrit la loc. Care stie unde e surubul de reglare a admisiei de aer? Trebuie pentru asta sa dau jos filtrul de aer si suportul aferent? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Culoarea bujiilor este diferita? Ma refer aia de la cilindru din fata e la fel ca cea de la cilindru din spate? Bujiile arata amandoua identic: electrozii sunt in stare normala (maro, uscati), dar in jurul lor si pe filet este depusa negreala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 ...nu tin minte, ai schimbat filtrul de aer cu unul nou? Si asta poate sa fie o cauza. Eu nu am schimbat nimic la ea, filtrul e cel cu care a venit din Germania. Poate ca nu-i prieste aerul de Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 ...iti propun sa-l schimbi sau macar suflat bine cu aer comprimat. L-am suflat la Doru. Dar e posibil ca filtrul sa se imbacseasca dupa numai 4000 de km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Am mai scris aici intr-un topic ceva de filtru de aer. Deci cum procedez eu daca nu am o modificare speciala la carburator: Cumpar filtru normal de la Louis dar il schimb macar fiecare sezon (2x/an), sau la fiecare ~5000km. Depinde unde mergi cu motocicleta, in teren trebuie mai des schimbat (praf, viteza mica) ca cel care merge mai mult autostrada (aer mai curat, viteza mare). O alternativa mai scumpa este un filtru de la K&N care se poate curata cind este nevoie si filtreaza mai bine. Care modalitate vrei tu sa o folosesti este aproape egal, principal este ca motorului trebuie aer suficent ca sa functioneze la parametrii normali. Cred ca oa sa-i schimb si filtrul pana la urma, dar pana atunci: FRATILOR, DE UNDE I SE DA MOTORULUI MAI MULT AER? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 8, 2007 Autor Share Postat Martie 8, 2007 eu stiu ca la moto cu 1 carb.(harley,VN etc),este un surubel cu arc undeva in partea de sus a carburatorului...normal e pozitionat inclinat 45* ca sa ai acces din exterior la el.... la VN s-ar putea sa nu ai acces din cauza capacului de filtru aer. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 la VN s-ar putea sa nu ai acces din cauza capacului de filtru aer. B. Asa e! Stie cineva ce s-ar putea face? A facut cineva asa ceva la un VN800? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) la mine era in partea de jos a carburatorului. nu-l vezi dar il dibuiesti daca pipai. Editat Martie 8, 2007 de mama lu' Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 la mine era in partea de jos a carburatorului. nu-l vezi dar il dibuiesti daca pipai. Cred ca am gasit ceva, dar nu poate fi pipait cu mana: undeva spre spate e un surub cu cap imbus, de alama (galben), care pare desfacut cateva spire. Ala sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 (editat) La mine era cu cap drept, se afla sub carburator, (intre cilindrii) si se putea manevra doar cu o surubelnita f scurta. Incearca-l pe ala si vezi daca se schimba ceva. Ideea este ca nu-ti poti da seama de rezultat decat dupa ce-i montezi filtrul. bafta! Editat Martie 8, 2007 de mama lu' Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 ...ai zis ca ai cartea technica sau instructiuni de folosire. Nu scrie nimic acolo? Normal este asa cum a descris "Blackrider", Dar daca invirti de el invirte prima data spre dreapta sa-l inchizi. Si numara turele!!! La cartea tehnica (de fapt, manualul utilizatorului) nu scrie de asemenea reglaje. Dar diseara poate fac rost de manualul de reparatie, acolo poate scrie. @Mama lu' Adi: accesul sub carburator pe sub filtrul de aer este blocat de doua furtune. Accesul dinspre partea cealalta la fel, nu este posibil. Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Am mai scris aici intr-un topic ceva de filtru de aer. Cumpar filtru normal de la Louis dar il schimb macar fiecare sezon (2x/an), sau la fiecare ~5000km. Depinde unde mergi cu motocicleta, in teren trebuie mai des schimbat (praf, viteza mica) ca cel care merge mai mult autostrada (aer mai curat, viteza mare). O alternativa mai scumpa este un filtru de la K&N care se poate curata cind este nevoie si filtreaza mai bine. Care modalitate vrei tu sa o folosesti este aproape egal, principal este ca motorului trebuie aer suficent ca sa functioneze la parametrii normali. ce filtru folosesti de la louis? pui aici un cod te rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mama lu' Adi Postat Martie 8, 2007 Share Postat Martie 8, 2007 Surubul de care zici tu era chiar sub carb, adica statea cu capul in jos? Bingo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.