yknot Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 salut, Se mareste numarul vulcanistilor incepand de sambata , cand trebuie sa ma duc la sibiu ca sa-mi aduc vulcanul de 750. Ma cam pune pe ganduri faptul ca nu este o motocicleta usoara si ca nu am mai condus la drum lung un motor de prin 94( triumph tiger 500) si ca sunt cam 450km de parcurs, insa trebuie sa o fac si pe asta. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 salut, Se mareste numarul vulcanistilor incepand de sambata , cand trebuie sa ma duc la sibiu ca sa-mi aduc vulcanul de 750. Ma cam pune pe ganduri faptul ca nu este o motocicleta usoara si ca nu am mai condus la drum lung un motor de prin 94( triumph tiger 500) si ca sunt cam 450km de parcurs, insa trebuie sa o fac si pe asta. Asfalt uscat. Bafta! Sa fie intr-un ceas bun ! Astept detalii despre cazan .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Bafta! Sa fie intr-un ceas bun ! Astept detalii despre cazan .... Dariane, da-i si tu putin curaj omului, nu vezi ca e speriat de greutatea motorului? Descrie-te putin, da' sa nu te prind ca scrii 90-60-90 . Si ca sa-l incurajezi mai tare, pune si o poza cu viitorul tau motor (na, c-am rasucit si cutitul in rana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Ce sa zic... sunt opusul celor cu burdihan in dotare, si nu ca nu m-as da la blonde(bineinteles ca la bere ma refer ) adicatalea am vre-o saptejdekile si ceva la 1,85 altitudine.... asa ca eu sunt cantitate neglijabila.... pe vremea cand aveam tiger-ul nu aveam nici o greata in a-l conduce(avea si ala cam 200 si ceva de kile). Temerea asta o am pt ca nu am mai mers de mult cu motorul la drum. O sa o iau batrineste spre casa in timp ce ma acomodez cu el. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Acuma pt toata lumea: ba astia care aveti motoare d-alea jmechere la care semnalizarile stau aprinse tot timpul, cand pui semnal dreapta sau stanga ce se intampla? Cealalta semnalizare se stinge, si aia care trebe clipoceste, sau ramane aprinsa in timp ce aia clipoceste? Chiar nu stiu. Foxdesert are asa, puteai sa-l intrebi aseara. Eu am vazut cum e, da' te mai las putin sa te perpelesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Iulie 12, 2007 Share Postat Iulie 12, 2007 Ah, cata cruzime. Ma ustura pe mine. Acuma pt toata lumea: ba astia care aveti motoare d-alea jmechere la care semnalizarile stau aprinse tot timpul, cand pui semnal dreapta sau stanga ce se intampla? Cealalta semnalizare se stinge, si aia care trebe clipoceste, sau ramane aprinsa in timp ce aia clipoceste? Chiar nu stiu. Da Geo, cel opus semnalizarii se stinge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 yep geo, se stinge. nu te potzi abtine. mai trebe sa mai surubaresti tu ceva la ea. ma, vezi ca asta nu e Nipru, Da Geo, cel opus semnalizarii se stinge..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 Dariane, da-i si tu putin curaj omului, nu vezi ca e speriat de greutatea motorului? Descrie-te putin, da' sa nu te prind ca scrii 90-60-90 . Si ca sa-l incurajezi mai tare, pune si o poza cu viitorul tau motor (na, c-am rasucit si cutitul in rana). Sorine...!Sorine.. ! Io: 162 cm inaltime, vreo 53 kg...Trotineta mea are si comenzi avansate+parbriz+ proiectoare+sissybar cu portbagaj +altele...= Inca vreo 10-15kg ...M-am obisnuit cu greutatea ei,mai ales ca are si centrul de greutate cam sus. O pot ridica si singur (bineinteles ca am tot varsat-o ...)Vreau Rocket III.Punct .No comment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Iulie 13, 2007 Share Postat Iulie 13, 2007 (editat) Sorine...!Sorine.. ! Io: 162 cm inaltime, vreo 53 kg...Trotineta mea are si comenzi avansate+parbriz+ proiectoare+sissybar cu portbagaj +altele...= Inca vreo 10-15kg ...M-am obisnuit cu greutatea ei,mai ales ca are si centrul de greutate cam sus. O pot ridica si singur (bineinteles ca am tot varsat-o ...)Vreau Rocket III.Punct .No comment. parca m-am mai linistit.... dar tot exista morcovul acolo din cauza ca merg cu nevasta maine sa iau mobra si trebuie sa ne bucuram amandoi de ea..... daca veneam singur nu ma sinchiseam deloc, insa cu 2 persoane pe motor nou si dupa o pauza de peste 10 ani..... Las' ca trec eu si de asta... Multzam pentru incurajare. Editat Iulie 13, 2007 de yknot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Salutare vulcanologi! Sper sa ma primiti si pe mine in comunitate: VN 800 Classic, din 96 si are vre-o 28.000 de km. Am motocicleta de 3 zile si deja nu ma mai pot da jos de pe ea. Singurul lucru care ma mai da jos este o durere ingrozitoare a capatului inferior al coloanei (ca sa nu zic altfel ) ceea ce ma face sa cred ca exista o anumita incompatibilitate intre saua stock a Vulcanului si poponetul meu. Dupa 30 de minute de calarit daca ma dau jos deja nu mai pot merge. Am 1.83 si vre-o 100kg, stau si am intreb care o fi solutia la problema asta (comenzi avansate, schimbat saua??). In alata ordine de idei cam care ar fi latimea maxima pentru anvelopa spate care se poate pune in conditii de singuranta (trebuie sa schimb cat de repede, ca e tocita). Stima si asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxdesert Postat Iulie 14, 2007 Share Postat Iulie 14, 2007 Nice bike. Sa o stapanesti sanatos. in ceea ce priveste problema de poponetz, schimba shaua mai degraba decat sa-ti pui comenzi avansate. cruiserele sunt recunoscute ca avand deficiente la capitolul suspensii, asa ca gropitzele din asfalt se transmit rapid in colona. personal eu nu am nici o probl, dar am 1,79 si vreo 72 de kile. comenzile avansate nu ar face decat sa-ti amplifice aceasta stare dat fiind faptul ca picioarele nu vor mai prelua mare lucru din soc, spatele platind politzele sparte. vezi ca potzi gasi pe ebay o sha buna, Mustang sau Corbin - pe la vreo 200 E. in ceea ce priveste cauciucul intra si 160, dar s-ar putea sa ai suprize neplacute in conditii de asfalt dificil (nisip, pietris, pamant) sau pe ploaie, deci mai bine pune unul maxim de 150. spor si plimbari cat mai placute cu noul calutz! Salutare vulcanologi! Sper sa ma primiti si pe mine in comunitate: VN 800 Classic, din 96 si are vre-o 28.000 de km. Am motocicleta de 3 zile si deja nu ma mai pot da jos de pe ea. Singurul lucru care ma mai da jos este o durere ingrozitoare a capatului inferior al coloanei (ca sa nu zic altfel ) ceea ce ma face sa cred ca exista o anumita incompatibilitate intre saua stock a Vulcanului si poponetul meu. Dupa 30 de minute de calarit daca ma dau jos deja nu mai pot merge. Am 1.83 si vre-o 100kg, stau si am intreb care o fi solutia la problema asta (comenzi avansate, schimbat saua??). In alata ordine de idei cam care ar fi latimea maxima pentru anvelopa spate care se poate pune in conditii de singuranta (trebuie sa schimb cat de repede, ca e tocita). Stima si asfalt uscat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 (editat) gata!!! am ajuns cu bine acasa dupa cei 450km facuti de la sibiu, motorul merge super si de abia astept sa-i mai fac cateva sute de km rapid Din ce am observat la drumul asta este ca peste 100km//h te cam sufla vantul, ceea ce ma face sa ma gandesc in viitor la un parbriz..... Asfalt uscat. P.S. motoreta are 15500km reali, guma noua spate, si revizie la nemti anul asta. Editat Iulie 15, 2007 de yknot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Din ce am observat la drumul asta este ca peste 100km//h te cam sufla vantul, ceea ce ma face sa ma gandesc in viitor la un parbriz..... A mea are parbriz mare.Pus de mine . Merg cu 140-150,fara probleme,chiar cu viziera ridicata...Mai bine zis,cu casca de neamtz si cu ochelari de soare ...Doar ca daca o trantesti,se cam sparge parbrizul..Si pentru VN-ul 750 nu exista crash bar facut de fabrica,doar sa gasesti vreun meserias sa aibe teava si role, sa-l faci artizanal.Vreau si eu. Eu am comenzi avansate...M-am obisnuit cu pozitia,pot sa merg si 3 ore fara sa ma doara spatele,si eu chiar ma intind dupa ele,ca-s doar de 1,62 inaltime...Acu',daca ma urc pe alta motocicleta fara avansate, parca stau cu genunchii la gura... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 A mea are parbriz mare.Pus de mine . Merg cu 140-150,fara probleme,chiar cu viziera ridicata...Mai bine zis,cu casca de neamtz si cu ochelari de soare ...Doar ca daca o trantesti,se cam sparge parbrizul..Si pentru VN-ul 750 nu exista crash bar facut de fabrica,doar sa gasesti vreun meserias sa aibe teava si role, sa-l faci artizanal.Vreau si eu. Eu am comenzi avansate...M-am obisnuit cu pozitia,pot sa merg si 3 ore fara sa ma doara spatele,si eu chiar ma intind dupa ele,ca-s doar de 1,62 inaltime...Acu',daca ma urc pe alta motocicleta fara avansate, parca stau cu genunchii la gura... pai ia-ti bah Rocket! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 Ca de obicei,carcotasul de serviciu, AWD-ul... Rocket mi-as lua si azi...N-am timp ,cica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 am sa scriu aici,ca aici sunteti cel mai prezenti.... va multumesc ca NU ati venit la Resita.... marii chopperisti au stat acasa...sau prefera intruniri la maxim 100km si cu un nr mare de vitezane,sau ma rog,orice altceva decat choppere.... la intrunirile majoritar cu choppere nu va afisati....la fel ca anul trecut de fapt. ps:nu fac referire la cei cu moto defecte sau alte necazuri... doar Circel,kawasakivn800 si easybiker au venit. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanC Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 cruiserele sunt recunoscute ca avand deficiente la capitolul suspensii, asa ca gropitzele din asfalt se transmit rapid in colona.spor si plimbari cat mai placute cu noul calutz! Multam! Mentionez ca de azi inceput parca sa doara mai putin curu (creca se imprieteneste cu saua ) Eu merg cu caucioaca de 160 fara probleme (deocamdata) pe janta originala de 3 inch. Nu pot mai mult pt ca nu mai ma lant, ci curea . Dar am vazut pe net la nemti Vulcan cu cauciuc de 170/80/15, insa pt asta trebe sa schimbi janta. Alte intrebari? Succes. PS: e motoreta de drumuri lungi. Da-i drumuri lungi! Avand in vedere ca sunt cu casul in gura in ale motoretelor o sa raman la dimensiunea stock, dupa ce oi prinde curaj o sa-l mai latesc In ce priveste intrebarile fii sigur ca am o gramada! Deocamdata il toc sistematic pe Radu ca mi-e mai la indemana! Multam! Asta si intetionez, drumuri cat mai lungi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 am sa scriu aici,ca aici sunteti cel mai prezenti.... va multumesc ca NU ati venit la Resita.... marii chopperisti au stat acasa...sau prefera intruniri la maxim 100km si cu un nr mare de vitezane,sau ma rog,orice altceva decat choppere.... la intrunirile majoritar cu choppere nu va afisati....la fel ca anul trecut de fapt. ps:nu fac referire la cei cu moto defecte sau alte necazuri... doar Circel,kawasakivn800 si easybiker au venit. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Iulie 16, 2007 Share Postat Iulie 16, 2007 am sa scriu aici,ca aici sunteti cel mai prezenti.... va multumesc ca NU ati venit la Resita.... marii chopperisti au stat acasa...sau prefera intruniri la maxim 100km si cu un nr mare de vitezane,sau ma rog,orice altceva decat choppere.... la intrunirile majoritar cu choppere nu va afisati....la fel ca anul trecut de fapt. ps:nu fac referire la cei cu moto defecte sau alte necazuri... doar Circel,kawasakivn800 si easybiker au venit. B. Cu scuzele de rigoare, Black, am fost medicul intalnirii Clubului 4x4 din Sibiu in weekendul asta. Resita mi-ar fi placut ca treceam si prin Timisoara la ai mei si zona o cunosc foarte bine. In plus, intalnirea de anul trecut de la Sadu a fost beton. Sper ca si asta a fost la fel. Heil to the King! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 am sa scriu aici,ca aici sunteti cel mai prezenti.... va multumesc ca NU ati venit la Resita.... marii chopperisti au stat acasa...sau prefera intruniri la maxim 100km si cu un nr mare de vitezane,sau ma rog,orice altceva decat choppere.... la intrunirile majoritar cu choppere nu va afisati....la fel ca anul trecut de fapt. ps:nu fac referire la cei cu moto defecte sau alte necazuri... doar Circel,kawasakivn800 si easybiker au venit. B. Imi pare rau ca nu ne-am si cunoscut personal. ma uitai dupe un shovel, dar nu am vazut. poate din cauza harlanelor cu numere de Doici. Poate data viitoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 17, 2007 Autor Share Postat Iulie 17, 2007 Imi pare rau ca nu ne-am si cunoscut personal. ma uitai dupe un shovel, dar nu am vazut. poate din cauza harlanelor cu numere de Doici. Poate data viitoare cred ca ne-am salutat in benzinaria Petrom, in Resita,duminica la plecare.....erai cu o fata ....si un baiat cu hayabusa era cu voi...?eu eram cu shovelu parcat la intrare in magazinul benzinariei. B. ps:ceilalti,nu m-ati convins.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yknot Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Primul lucru pe care l-am facut la motoreta a fost sa-i "pun" niste gauri in evacuari si se aude mult mai serios. Inainte nu prea suna a chopper. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 17, 2007 Autor Share Postat Iulie 17, 2007 nu reprosez,doar constat....in plus ,anul trecut v-am facut invitatia,dar nu ati onorat-o. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 Primul lucru pe care l-am facut la motoreta a fost sa-i "pun" niste gauri in evacuari si se aude mult mai serios. Inainte nu prea suna a chopper. asfalt uscat. In ambele evacuari? Pacat. Trebuia numai intr-una, ca s-ar fi auzit mai bine la ralenti, mai subturat, mai a la Harley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iulie 17, 2007 Share Postat Iulie 17, 2007 for "seil"-filtru aer vn 800, pretul de louis-35 de euroi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.