Sari la conținut

Alegere Bmw S1000xr 2020-2021 vs KTM Super Adventure S 2021


utzi22
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

A avut cineva ocazia sa incerce unul din cele doua modele din titlu (sau chiar pe ambele)?

Simt ca e timpul sa fac un upgrade si dupa ce am studiat un pic piata, cele doua par potrivite pentru stilul meu de mers (un touring mai alert).

Teama mea e ca nu stiu cum se va impaca un 4 in linie (fie el si de 1000cc) cu pasager si bagaje la drumuri lungi comparativ cu un V2. M-am mai dat din cat in cand cu un 4 in linie (Un fz6, un z1000), dar nu am mers la drumuri lungi cu unul si cu atat mai mult , nu am mers cu pasager si bagaje.

Am de gand sa fac test ride cat mai curand posibil (daca le gasesc la test), dar m-ar ajuta un pic experienta voastra cu modele astea, chiar daca sunt variantele pre 2020.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 117
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Oo ce topic frumos - dilema asta am avut o si eu la inceput de an .. 

Am testat vara trecuta s1000xr (2020, pachet m, echipata full si cu bagajele laterale)  jumatate de zi - iar prima impresie a fost: ok, hai sa vedem cum facem sa o luam :))) foarte manevrabila, o placere la condus pe drumuri virajate, frane foarte bune, pozitia misto ( cu toate ca pozitia in saua tip “scoica” nu mi se pare ce trebuie), motorul clar diferit vs de ce conduc acum ( tracer 900 ), iar motorul de 4 in linie poate fi ceva diferit, dar experienta per total este la superlativ. 
acum cu ktm 1290 nu m am dat ( nu am gasit pe nicaieri sa vad), insa mi se par destul de diferite ca si categorii. De ce zic asta? Pt ca s1000xr e un sport touring, nu te bagi cu el deloc pe enduro / padure, pe cand ktm ul eu l as baga mai mult in categoria gs1200, africa twin, fiind extrem de potent la cei 160cp si fiind si o varianta buna de touring.

eu m am razgandit in momentul in care mi am dat seama ca vreau sa merg si pe coclauri, iar in final m am dat pe un 1200gs care, desi initial eram foarte impotriva lui, am inceput sa l consider in cazul in care voi schimba motorul :)

ar mai fi ducati 900 / 1260 ca o varianta de touring, dar sfatul meu este sa te dai cu ele inainte 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la mers pe coclauri. Am avut eu cateva tentative cu motoreta actuala si m-am calmat repede. Prefer offroad doar cu motorete enduro pana in 150 de kg :))

In cazul meu, mai mult de un forestier mai nasol nu cred ca o sa vada motoreta.

Nu vrei tu sa te dai si cu KTM 1290 ? Impartasim pareri dupa :D

Am luat in calcul si tracerul de 900, dar eu schimb utilajele super rar (ma atasez de ele ca de copii :)) ) si d-aia am zis sa trec direct la motorete cu de toate, putere, tehnologii precum suspensie semi-activa.

In ceea ce priveste Multistrada, imi place modelul V4S, dar daca BMW si KTM am sanse sa le scot mai ieftin, MS nu iese sub 25k neam si deja e prea mult (si asa ma intind foarte tare si cu astea 2).

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum, din review-uri, 1290s 2021 e chiar foarte tare, am vazut ca toti il lauda ( suspensia, display ul refacut- meniu, tinuta de drum, +++ ) insa e destul de scumput ( aprox. 21k euro). E adevarat ce spui si tu, cu mersul pe aratura cu motorete ce au peste 150kg parca nu e fun, insa eu vreau sa cred ca poti daca exersezi suficient :)))) 

ps: sa nu mergi pe varianta sub 2020 de la s1000xr ( iar daca esti din buc, ne putem vedea live sa mai schimbam pareri 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Testat S1000XR in 2020 (acelasi model cu ce exista si in 2021)

* Confort in sa sub modelul anterior (testat si in 2018 si in 2019 cate o zi)

* Aceeasi protectie la vant mediocra (1.87m ai mei) pe toate variantele

* Aceeasi toba care iti face capul galeata la sfarsitul zilei (in combinatie cu zgomotul din cutia filtrului de aer) - pe toate variantele

* Nu am simtit niciodata vibratiile din ghidon acuzate de altii, Nici la modelul 2019, nici la 2020. Testate fiecare cate o zi intreaga, aprox 500 km in toate conditiile de trafic (mai putin off)

* Motocicleta deestul de asemanatoare ca si comportament cu Versys 1000. Dar incomparabil mai faina la design, confort si cu un pilot automat 30 de ani peste Kawa. Plus la Bmw - isi duce greutatea mai usor, nu prea si-o arata comparativ cu Kawa, care devenise obositor dupa 50 de km de serpentine in Italia

* Confort pasager net superior la XR1000 19 si 20 comparativ cu Versys. Confort pasager peste orice advtouring din clasa mare (peste Gs, Triumph, Ktm, Versys), datorita seii pasagerului mult mai inalte decat cea a riderului.

 

Am inchiriat 3 ani la rand cate o zi 1290 SAS. Modele 18, 19 si 20. Nu si 2021. @hora09 zice ca 21-le este za ... dar mai bine il las pe el sa povesteasca (desi a cam facut-o deja pe topicul lui despre 790S)

Comparativ cu 1000XR, 1290 SAS-ul vechi are cuplu si o frana de motor net superioare si net mai brutale + pe serpentine in Alpi trimite XR-ul la somn dupa 30 de sec.

Unde exceleaza XR? Cel mai superb design in categoria interbreed mare. Fain 21, si mai fain anteriorul. 

XR = motor pe stil japonez, de condus tinut in ture mari (nu stilul meu, eu prefer V-urile) si bun pe drumuri drepte de campie unde turatia isterica este fun. 

 

1200/1250 Gs troncane din toate incheieturile cand este scos in off.

Triumph si Multistrada V2 fluiera pe macadam comparativ cu GS-ul 

Cu un Multistrada Enduro am lasat-o moale cand am vazut cu cata usurinta tineam 70 in a doua in niste paduri prin Polonia. Nici o emotie, era ceva de speriat. 

However, cum ar zice francezul, toate aceste vaci sunt gandite pt mers majoritar pe sosea. 

1290 R nu m-a socat radical pe macadam montan iar pe autostrada la 200+ cu pasager nu are nici o treaba comparativ cu SAS-ul si suspensia activa. As zice ca era destul de creepy cand treceam pe langa camioane.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot e topic de dat cu parerea ....... cred ca cele doua mobre nu sunt de loc in aceeasi categorie desi dpdv cp ar putea parea ca sunt.

M-am dat cu XR-ur, doar pe circuit la Adancata, unde nu pot sa zic ca am fost foarte impresionat, in ciuda cailor putere pare lipsit de vlaga, probabil cuplu sus ca la vitezane, altfel destul de ok.

Din pacate cu 1290 nu m-am dat dar am inteles ca asta nou este muc si sfarc.

Intrebarea mea catre tineeste daca ni luat in calcul si clasa mijlocie KTM 890 este o mobra foarte misto, tenere e si ea reusita luand in considerare ca e oarecum in alta clasa de buget, Africa Twin nu e rea nici ea si adca tii neaparat XR 900 ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, utzi22 a spus:

Salutare,

 

A avut cineva ocazia sa incerce unul din cele doua modele din titlu (sau chiar pe ambele)?

Simt ca e timpul sa fac un upgrade si dupa ce am studiat un pic piata, cele doua par potrivite pentru stilul meu de mers (un touring mai alert).

Teama mea e ca nu stiu cum se va impaca un 4 in linie (fie el si de 1000cc) cu pasager si bagaje la drumuri lungi comparativ cu un V2. M-am mai dat din cat in cand cu un 4 in linie (Un fz6, un z1000), dar nu am mers la drumuri lungi cu unul si cu atat mai mult , nu am mers cu pasager si bagaje.

Am de gand sa fac test ride cat mai curand posibil (daca le gasesc la test), dar m-ar ajuta un pic experienta voastra cu modele astea, chiar daca sunt variantele pre 2020.

 

4 linie e foarte bun pentru mers la drum lung cu pasagera si bagaje. Eu am facut exclusiv drumuri lungi cu pasagera si bagaje pe Versys 1000 de l-am avut inainte si trage fara nici un fel de probleme. Exemplu facut autostrada Istanbul - Ankara cu 190 km/h constant fara nici un stres. Si Versys nu are puterea lui S1000XR.

Acum 11 ore, utzi22 a spus:

Referitor la mers pe coclauri. Am avut eu cateva tentative cu motoreta actuala si m-am calmat repede. Prefer offroad doar cu motorete enduro pana in 150 de kg :))

In cazul meu, mai mult de un forestier mai nasol nu cred ca o sa vada motoreta.

Nu vrei tu sa te dai si cu KTM 1290 ? Impartasim pareri dupa :D

Am luat in calcul si tracerul de 900, dar eu schimb utilajele super rar (ma atasez de ele ca de copii :)) ) si d-aia am zis sa trec direct la motorete cu de toate, putere, tehnologii precum suspensie semi-activa.

In ceea ce priveste Multistrada, imi place modelul V4S, dar daca BMW si KTM am sanse sa le scot mai ieftin, MS nu iese sub 25k neam si deja e prea mult (si asa ma intind foarte tare si cu astea 2).

Multistrada am luat si eu in calcul, dar, nici nu a iesit bine si are recall (Multistrada V4S. Model Year: 2021. The valve guides may have quality issues that could lead to excessive wear of the engine components. Consequently, this excessive wear can lead to engine failure, which may increase the risk of an accident) si mai e si vreo 26k cu toate pachetele pe ea.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehee, bun topic.

XR ul, mai toti il numesc superbike on stilts. Daca ai un stil de pilotaj sportiv, dar vrei ceva mai confortabil, nu vad sa dai gres. 

In noiembrie 2019 am luat dupa buget, un versys 1000 standard, fara suspensia electronica. Acum deja ma gadila in talpi sa iau altceva :)) De ce? pai, as vrea suspensii electronice, respectiv mi se pare un pic grea, si mai ales, grea sus.

Daca n-am vazut toate reviewurile cu 1290 s, Multistrada V4s, s100xr, r1250gs, triumph tiger 1200, de 3 ori, nu le-am vazut deloc :)))

Treaba pleaca de la buget prima data, apoi de la tip motor-preferinte personale. XR/GS gasesti la test la Bavaria. Ktm sau Duc, nici o sansa de test la noi. Se tot zvoneste ca vine si triumph cu model nou de tiger 1200, in 2021:

https://livingwithgravity.com/what-do-see-in-the-new-2021-triumph-tiger-1200/

Pare foarte interesant, si daca pastreaza pretul sub gs functie de dotari, devine tentant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In ciuda multelor puncte plus fata de Kawasakiul Versys (feeling de locomotiva/cuplu cam din orice zona a turometrului, cardan, cea mai confortabila sa pt rider), Triumphul 1200 este sperietoare pe curbe stranse din cauza centrului de greutate plasat ff sus. Daca mai este si ud pe curbele respective - orice, dar nu o placere. 

Mare pacat, fiindca pachetul overall este incredibil de bun.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 minute, _Raul_ a spus:

In ciuda multelor puncte plus fata de Kawasakiul Versys (feeling de locomotiva/cuplu cam din orice zona a turometrului, cardan, cea mai confortabila sa pt rider), Triumphul 1200 este sperietoare pe curbe stranse din cauza centrului de greutate plasat ff sus. Daca mai este si ud pe curbele respective - orice, dar nu o placere. 

Mare pacat, fiindca pachetul overall este incredibil de bun.

 

Tocmai pentru centrul de greutate sus am trecut pe touring/sport touring si am ajuns cu un K1600. Daca ar fi sa aleg dupa manevrabilitate si dotari as merge pe GS desi mi se pare cea mai urata motocicleta din toate timpurile.

 

Acum 48 minute, Adrian M. a spus:

Ehee, bun topic.

XR ul, mai toti il numesc superbike on stilts. Daca ai un stil de pilotaj sportiv, dar vrei ceva mai confortabil, nu vad sa dai gres. 

In noiembrie 2019 am luat dupa buget, un versys 1000 standard, fara suspensia electronica. Acum deja ma gadila in talpi sa iau altceva :)) De ce? pai, as vrea suspensii electronice, respectiv mi se pare un pic grea, si mai ales, grea sus.

 

Centrul de greutate ca centrul de greutate, dar pe mine lantul ala m-a omorat :)) stai si curata si greseaza si ajusteaza. Daca ar fi pus cardan pe ea era perfecta chiar si asa cu centrul ei de greutate sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, _Raul_ a spus:

In ciuda multelor puncte plus fata de Kawasakiul Versys (feeling de locomotiva/cuplu cam din orice zona a turometrului, cardan, cea mai confortabila sa pt rider), Triumphul 1200 este sperietoare pe curbe stranse din cauza centrului de greutate plasat ff sus. Daca mai este si ud pe curbele respective - orice, dar nu o placere. 

Mare pacat, fiindca pachetul overall este incredibil de bun.

 

Pai eu de aia zic ca ma uit la zvonurile pentru 2021. Alt motor, plasat diferit, bascula duala, pare mai slim, overall cred ca va fi alta motoreta, nu un upgrade. Cel putin asa pare ,din zvonuri. 

Momentan obiectivul este sa bag km, pana nu ajung la 30.000 pe odo nu vand versysul. In paralel strang cureaua, adun banuti, si vedem ce iese pana la toamna :)))) Dar clar, nu voi da 20k. Poate vreo 17. Initial pornisem la drum cu ideea ca iau un fjr1300 2019 full specs :))) Acum iar ma uit la clasa adventure. OOOOFF, e grele :)

 

Acum 14 minute, lacroyx a spus:

Tocmai pentru centrul de greutate sus am trecut pe touring/sport touring si am ajuns cu un K1600. Daca ar fi sa aleg dupa manevrabilitate si dotari as merge pe GS desi mi se pare cea mai urata motocicleta din toate timpurile.

 

Centrul de greutate ca centrul de greutate, dar pe mine lantul ala m-a omorat :)) stai si curata si greseaza si ajusteaza. Daca ar fi pus cardan pe ea era perfecta chiar si asa cu centrul ei de greutate sus

Are 258kg ,fara topcase, fara crashbar, etc. Cu lant! Foarte mult.. Daca avea kg astea cu cardan, eram impacat. Si pe mine ma enerveaza.  Ca si tine, zilele astea am analizat inclusiv GSul, dar, cand il configurez cum mi-as dori, si vad 21 22k, imi trece. La fel, nici mie nu imi place cum arata. Tu ti-ai luat barja. Stii ca si eu cochetam cu ideea , dar yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu de ce ma bagati la inaintare :)
Deci, cand am luat moto, XR era doar varianta "veche" la care am zis pas pentru cat costa vs motocicleta clar nu de generatie noua, competitia era mult mai la zi.
Cu asta noua nu m-am ingesuit sa ma dau, arata (cuvant urat), macar atat.

1290S nou nu are de-a facu cu ala vechi, la care eu am zis pas sa imi dau banii pe el, si l-am avut adunat cateva zile. Nu e rau de loc.. da nu mi-a scualt-o, deci alta.
Varianta noua... eh, sa nu mergeti ca o sa fie trist, vi se pune pe suflet si o sa incepi sa te cauti in buzunare de tot ce ai, ce zic e impresie asa la mers fix un pic, si fara grozavii ca frig si ud cand am dat prima tura.

Sunt curios de Tiger 1200 nou, ca ala vechi m-a cuceri, turnata pentru mine, aia e locomotiva, un cardan de nu comenteaza orice faci, un motor la care nu i se mai termina cuplu si puterea, aerodinamica si ergonomie da zici ca nu ai mai vazu asa ceva.... daaaar, grea - grea - grea sus..

Avand in vedere ca sunt banii tai, fa ce vrei si fii fericit.


Ziceti de suspenisa electronica... man.. eu pe toate cu care am mers cu asa ceva... nu am simtit nimic.. nu stiu.. poate trebui sa le am sa mergi asa cateva mii de km sa vad care e faza cu ele.. dar la fiecare model/producator.. ce am pus mana.. daca am posibilitatea, as merge pe "clasic". Dupa cum ziceam, posibil sa nu fi avut sansa sa imi dau seama de valoarea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Off-topic:

 

Acum 44 minute, lacroyx a spus:

Tocmai pentru centrul de greutate sus am trecut pe touring/sport touring si am ajuns cu un K1600. Daca ar fi sa aleg dupa manevrabilitate si dotari as merge pe GS desi mi se pare cea mai urata motocicleta din toate timpurile.

 

K1600 are cuplu si putere nivel ranjet. Si o manevrabilitate nivel wtffff. 

Poate singurul lucru care ii lipseste (problema minimala sau inexistenta) este livrarea puterii si a cuplului. Aveam momente cand vroiam sa fie sensibil mai violent, dar vorbim de un LT pana la urma. 

A fost nr. 1 pe lista mea dar toate GT Sporturile (doar asta am cautat, nu GT sau GTL) pe care le-am gasit erau peste buget si am mers mai departe. 

Inclin sa cred ca Bmw K1600 este pe atat de manevrabila in clasa LT, pe cat de manevrabil este GS-ul in zona adv touring (cel mai).

Acum 19 minute, hora09 a spus:

Nu stiu de ce ma bagati la inaintare :)

😊 😆.

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, _Raul_ a spus:

Off-topic:

 

 

K1600 are cuplu si putere nivel ranjet. Si o manevrabilitate nivel wtffff. 

Poate singurul lucru care ii lipseste (problema minimala sau inexistenta) este livrarea puterii si a cuplului. Aveam momente cand vroiam sa fie sensibil mai violent, dar vorbim de un LT pana la urma. 

A fost nr. 1 pe lista mea dar toate GT Sporturile (doar asta am cautat, nu GT sau GTL) pe care le-am gasit erau peste buget si am mers mai departe. 

Inclin sa cred ca Bmw K1600 este pe atat de manevrabila in clasa LT, pe cat de manevrabil este GS-ul in zona adv touring (cel mai).

😊 😆.

 

 

1. Livrarea puterii mi se pare excelenta. Se simte ca și când ar avea putere infinita, tragi de la 190 in sus ca de la 90. Normal ca nu o sa fie la fel de brutala ca un supersport dar nici nu e făcută pentru întrecere pe Magheru 🤣🤣

2. Ca manevrabilitate asa e, cu gentile laterale scoase eu unul ma strecor aproape ca un scuter,  extrem de ușor de schimbat direcția și de lăsat de pe o parte pe alta și asta deși e și mai lungă și mai grea decât Versysul. 

On topic: cu XR se poate face drive test la Bavaria iar cu KTM poate exista pe aici compatrioți care te pot lăsa să faci o tura. La garaj unde tine motorul sunt mai mulți cu KTM-ul asta si nu se mai schimba pe altceva, fani înfocați. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, goe 75 a spus:

@_Raul_

 

Ai testat atatea modele ... si ai ales Honda .  

 

 

 

 

 

The end. 

 

:))))))))))))))))))))))))))))))

Honda i honda :D

Acum 38 minute, lacroyx a spus:

1. Livrarea puterii mi se pare excelenta. Se simte ca și când ar avea putere infinita, tragi de la 190 in sus ca de la 90. Normal ca nu o sa fie la fel de brutala ca un supersport dar nici nu e făcută pentru întrecere pe Magheru 🤣🤣

2. Ca manevrabilitate asa e, cu gentile laterale scoase eu unul ma strecor aproape ca un scuter,  extrem de ușor de schimbat direcția și de lăsat de pe o parte pe alta și asta deși e și mai lungă și mai grea decât Versysul. 

On topic: cu XR se poate face drive test la Bavaria iar cu KTM poate exista pe aici compatrioți care te pot lăsa să faci o tura. La garaj unde tine motorul sunt mai mulți cu KTM-ul asta si nu se mai schimba pe altceva, fani înfocați. 

Ma enervezi. Trebuie sa ne vedem in viitorul aropiat,sa vad si eu cum e balena :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 23 minute, goe 75 a spus:

@_Raul_

 

Ai testat atatea modele ... si ai ales Honda .  

 

 

 

 

 

The end. 

 

Mohohooho

Sub centura si in dinti in acelasi timp!
Ceea ce nu se zice pana la capat, nu ca e 'onda, ci ca nu e 'onda care trebuie ❤️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Wow,

Vad ca nu eram singurul in dubii prinvind genul asta de motoare.

Am zis sa va intreb pt ca, venind de pe un vstorm 650, o sa mi se para avion oricare din motoarele enumerate aici.

Tin minte cand am facut un test ride acum 4 ani cu tracer 900 si m-a lasat masca la capitolul putere/cuplu, dar asta dureaza cateva saptamani probabil pana te obisnuiesti si apoi incepi sa vezi si neajunsurile.

O alta optiune ar fi sa inchiriez pt cateva zile modele vizate (chiar daca la noi chiria pe zi la mobre e cat rata la casa pe o luna), dar daca BMW XR  mai am sanse sa gasesc, KTM super adventure S nu-mi fac sperante prea mari pt ca nu l-am vazut la noi la inchirieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, utzi22 a spus:

sa inchiriez pt cateva zile modele vizate

smartest thing ever, cum ar zice elventianul

Vstrom de jumate e o.. un sfert de trompeta fata de ce se vorbeste, dar nu e stress ca e loc (posibil si nevoie) de toate sub soare.
Vorbeste cu colegul @_Raul_, mai nou cunoscut si sub "..si ai ales Honda..", iti zice la sigur, aproape de Ro unde sa mergi sa incepi sa inchiriezi aproape tot ce este motor nou sau recent pe piata.

Sau te orientezi spre o capitala mai spalata la domeniul moto, iti iei hotel o saptamana si din timp iti rezervi test drive/inchirieri la ce te intereseaza, din nou taica Raul stie mai bine, ca s-a porcait in toate rachetele de zici ca e sheic.

Editat de hora09
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, utzi22 a spus:

 

Simt ca e timpul sa fac un upgrade si dupa ce am studiat un pic piata, cele doua par potrivite pentru stilul meu de mers (un touring mai alert).

 

De cat timp ai v-strom? a fost singura motocicleta? , super sportiv pe v-strom inseamna cam 30% acceleratie la ambele modele in discutie.

Mie unul motorul de pe s1000xr mi se pare foarte ok, cuplu serios in low rpm (pt un L4) si nu se termina fun-ul foarte repede ...

 

De ceva timp ma gandesc fix la modelele astea, defapt sunt fan xr de cand a aparut dar n-a fost momentul financiar ...acum tot filosofand in bezna am ajuns la concluzia ca o sa ma plictiseasca orice motor cu touring in descriere 

 

Nu cred ca ai cum sa faci o alegere proasta intre modelele astea

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, _Raul_ a spus:

1200/1250 Gs troncane din toate incheieturile cand este scos in off.

Triumph si Multistrada V2 fluiera pe macadam comparativ cu GS-ul 

Cu un Multistrada Enduro am lasat-o moale cand am vazut cu cata usurinta tineam 70 in a doua in niste paduri prin Polonia. Nici o emotie, era ceva de speriat. 

De acord cu primele 2 afirmatii. La ce te referi cu ultima afirmatie? 

Acum 7 ore, ERU a spus:

Cred ca cele doua mobre nu sunt de loc in aceeasi categorie desi dpdv cp ar putea parea ca sunt.

M-am dat cu XR-ur, doar pe circuit la Adancata, unde nu pot sa zic ca am fost foarte impresionat, in ciuda cailor putere pare lipsit de vlaga, probabil cuplu sus ca la vitezane, altfel destul de ok.

Total de acord. As alege un V2 oricand. E liniar si previzibil S1000XR, dupa parerea mea. Nu are niciun fel de explozie si nici frana de motor nu mi s-a parut spectaculoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, superbec a spus:

De cat timp ai v-strom? a fost singura motocicleta? , super sportiv pe v-strom inseamna cam 30% acceleratie la ambele modele in discutie.

Mie unul motorul de pe s1000xr mi se pare foarte ok, cuplu serios in low rpm (pt un L4) si nu se termina fun-ul foarte repede ...

 

De ceva timp ma gandesc fix la modelele astea, defapt sunt fan xr de cand a aparut dar n-a fost momentul financiar ...acum tot filosofand in bezna am ajuns la concluzia ca o sa ma plictiseasca orice motor cu touring in descriere 

 

Nu cred ca ai cum sa faci o alegere proasta intre modelele astea

 

 

De aproape 7 ani am vstrom-ul (a fost singurul motor. Deh alte prioritati, probleme cu bugetul si nu am apucat sa-l schimb). Am mai condus motociclete de capacitate mare de la sportive la choppere (singurul tip de motor cu care n-am apucat sa merg este V4), dar nu pt mult timp cat sa le testez suficient si nu pe astea doua vizate.

N-am zis ca am mers super sportiv, am zis "touring mai alert" . Sunt constient de ce motor am :),asa ca n-are sens sa transformam topicul in vstrom vs ....

 

Editat de utzi22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Acum 19 ore, _Raul_ a spus:

1200/1250 Gs troncane din toate incheieturile cand este scos in off.

Triumph si Multistrada V2 fluiera pe macadam comparativ cu GS-ul 

Cu un Multistrada Enduro am lasat-o moale cand am vazut cu cata usurinta tineam 70 in a doua in niste paduri prin Polonia. Nici o emotie, era ceva de speriat. 

 

Acum 2 ore, alexgrp a spus:

De acord cu primele 2 afirmatii. La ce te referi cu ultima afirmatie? 

 

Ca putea sa mearga tare pe macadam atat de natural si fara efort (pentru ea nici o emotie), incat am realizat ca este  o chestiune de secunde pana sa ii dau a treia si sa trag de ea si mai tare. 

"Ceve de speriat" in sensul bun.

Motorul era insa unul inchiriat. Nu era vb de garantie (f mare la toate Ducatiurile din Varsovia) ci de faptul ca pachetul de inchiriat era asa de omenie, ca as fi crapat de rusine sa ii sun si sa le spun ca am trantit motorul. 

Toate cele de mai sus in conditiile in care era echipata cu Scorpion Trail (gume de strada dpmdv, f slabe pe Crosstourer si una dintre primele mod-uri serioase, cat se poate de repede).

Cand m-am trezit in iarba aia de 1.5m, am zis ca poate este mai bine sa fac cale-ntoarsa. 😆

 

1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg

 

 

Acum 2 ore, alexgrp a spus:

As alege un V2 oricand. E liniar si previzibil S1000XR, dupa parerea mea. Nu are niciun fel de explozie si nici frana de motor nu mi s-a parut spectaculoasa.

 

+1. Sintetizat ff bine.

Acum 6 ore, goe 75 a spus:

@_Raul_

Ai testat atatea modele ... si ai ales Honda .  

The end. 

 

Acum 6 ore, Adrian M. a spus:

:))))))))))))))))))))))))))))))

Honda i honda :D

 

Acum 6 ore, hora09 a spus:

Mohohooho
Sub centura si in dinti in acelasi timp!
Ceea ce nu se zice pana la capat, nu ca e 'onda, ci ca nu e 'onda care trebuie ❤️

 

Din categoria "Cu asa prieteni, nu mai ai nevoie de dusmani"  😂 😋😊😉

Ce uamani 😂.

Si ca sa fie treaba treaba - optiunea 1 a fost Varadero Abs :D

 

 

Acum 4 ore, utzi22 a spus:

Tin minte cand am facut un test ride acum 4 ani cu tracer 900 si m-a lasat masca la capitolul putere/cuplu, dar asta dureaza cateva saptamani probabil pana te obisnuiesti si apoi incepi sa vezi si neajunsurile.

O alta optiune ar fi sa inchiriez pt cateva zile modele vizate (chiar daca la noi chiria pe zi la mobre e cat rata la casa pe o luna), dar daca BMW XR  mai am sanse sa gasesc, KTM super adventure S nu-mi fac sperante prea mari pt ca nu l-am vazut la noi la inchirieri.

Testat si Tracer 900 2 ani la rand. Am zis ca poate am stat prost cu soldurile sau sinapsele in primul an si am luat si faceliftul cu bord color.

De fiecare data cand scriu despre ea, imi atrag love frontal de la cativa posesori hardcore sau fani ai modelului, asa ca, inca o data:

Ingramadita (scarite sus si in spate), vibreaza cu urlete in zona de cuplu cea mai necesara (50kmh, oras, depasiri acolo + 130 kmh). Motoarele de la Triumph sunt 5 secole in fata Yamaha. 

 

Chiriile pe ora cele mai bune erau in Varsovia la Liberty Motors - 15 e/3 ore. Dealer multimarca - Piaggio (multe M Guzzi si Aprilia - am ratat TT-ul pentru ca sedere scurta), Yamaha (Xmax, Tenere, MT07, FJR), Bmw (skip, ca le stiam din alti ani cam pe toate) si, zi best, Ducati (Streetfighter, MTS si Diavel ❤️)

Chiriile pe o zi au ajuns cam toate la fel - intre 80 (modele mici), 100 (daca esti norocos) si 120 (cam standard). 

Bmw, Ktm, Yamaha si Kawasaki gama completa, modele noi cu 0 km in fiecare an gasesti la High Bike, Landeck/Austria. Mai nou 120/zi. Multi ani au fost 100, fiind subventionati de primaria din Ischgl (da, da, exista asa ceva in Au, se cheama parteneriat public-privat).

Nu imi pot coordona nicicum programul cu Ducati Madrid ca sa iau cate o zi 1100 Sport, spargatorul de conturi MTS V4S, ba poate si MTS 950.

 

 

Acum 4 ore, hora09 a spus:

smartest thing ever, cum ar zice elventianul
Vstrom de jumate e o.. un sfert de trompeta fata de ce se vorbeste, dar nu e stress ca e loc (posibil si nevoie) de toate sub soare.
Vorbeste cu colegul @_Raul_, mai nou cunoscut si sub "..si ai ales Honda..", iti zice la sigur, aproape de Ro unde sa mergi sa incepi sa inchiriezi aproape tot ce este motor nou sau recent pe piata.
Sau te orientezi spre o capitala mai spalata la domeniul moto, iti iei hotel o saptamana si din timp iti rezervi test drive/inchirieri la ce te intereseaza, din nou taica Raul stie mai bine, ca s-a porcait in toate rachetele de zici ca e sheic.

 

Acum 5 ore, utzi22 a spus:

Tin minte cand am facut un test ride acum 4 ani cu tracer 900 si m-a lasat masca la capitolul putere/cuplu, dar asta dureaza cateva saptamani probabil pana te obisnuiesti si apoi incepi sa vezi si neajunsurile.

Da, Yamaha a avut o politica de teste destul de agresiva in Polonia zilele astea cu MT-ul. Daca MT = Dark side of Japan, cred ca e foarte roza treaba pe acolo. Slava cerului cu MT10. 

Cred ca de multe ori cam asa se face biznisul in tarile est europene, unde nu exista o cultura a consumului impamantenita serios. 

Vii si dai niste modele 1-2 ore la test unor oameni care pana atunci au avut numai sh. 

Cam orice le-ai da, ii cam pui pe spate. 

Been there, done that in TM in 2008 cu Ktm, 2011 cu Bmw. 

Dureaza ceva sa treci peste prima emotie, sa te apuci sa iti pui intrebari si sa incepi sa pierzi multe ca sa iti gasesti raspunsurile.

Pana gasesti ce este cu adevarat pt tine, uneori trec ani.

Ironic este cand te prinzi ce si cum, dar mai trebui sa strangi din... portofel. 

 

Spor, orice si oricum ar fi 🙂.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult pentru informatiile detaliate!

Inca o chestie, credeti ca ar trebui sa ma feresc sau nu de motocicletele "demo/test" (majoritatea cu garantie) vandute de dealeri?

Cand mai frunzaream mobile.de am vazut ca erau unele la preturi ok si as avea avantajul ca scuti tva-ul daca as lua ceva pe firma, ceea ce s-ar transpune in accesorii extra  :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, utzi22 a spus:

Mersi mult pentru informatiile detaliate!

Inca o chestie, credeti ca ar trebui sa ma feresc sau nu de motocicletele "demo/test" (majoritatea cu garantie) vandute de dealeri?

Cand mai frunzaream mobile.de am vazut ca erau unele la preturi ok si as avea avantajul ca scuti tva-ul daca as lua ceva pe firma, ceea ce s-ar transpune in accesorii extra  :D

 

Eu am luat asta ultima BMW-UL fosta motocicleta de drive test. A fost vreo 3k km în teste și aia a fost. Nu cred sa fie probleme sau cine știe ce sa se fi întâmplat. Cine vine sa facă drive test cu motoarele astea ma gândesc ca nu or fi chiar ultimii ghiolbani sau melteni 🤣🤣. Și asta vine de la un om care înainte de asta (Versysul de 1000) și-a luat-o nou nouta sigilata. Ahh și unde mai zici ca fostul proprietar a mai și scăpat-o de pe loc 🤣🤣, iar eu mai am și OCD pe deasupra. Eu cred ca vei supraviețui uneia care a fost de drive test

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...