Sari la conținut

Honda CRF300 RALLY


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 457
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1 oră în urmă, AdrianB1 a spus:

Nu imi fac griji in privinta puterii motorului prin padure pe namol. Dupa cum ziceam, de obicei merg cu o vechitura (de prin 1995) de 125cc 2T care are vreo 15CP in talon, or mai fi ramas 10 reali. Asta are peste dublu, deci pe unde merg cu aia nu as avea probleme cu asta. L-am vazut pe varu-meu cu aia veche urcand versanti pe care nu as fi avut curaj nici sa incerc, nu e nevoie de 40CP pentru asta decat daca vrei sa mergi la ceva competitii sau poate te fugareste ursul si e campion la sprint la 400m.

 

In afara de inaltime (mi se pare cam joasa), suspensia cam moale (se mai regleaza un pic), manete (oribile, dar se schimba) si oglinzi nu prea am de comentat negativ. Per total mie imi place suficient de mult ca a doua motocicleta incat sa consider achizitia.

 

@Speedy.K, de obicei fac intre 400 si 600 km/zi in ture, maxim 1000km, dar as dori sa pot sa fac sub 500 de fiecare data. Daca seaua e prea tare si nu se rezolva cu retapitare atunci e un motiv destul de bun sa fac sub 500 :) Diferenta e ca pe T7 poti merge lejer cu 120km/h, pe CRF300L nu poti merge cu 120km/h aia 500km, e prea obositor din cauza vantului si cred ca si prea riscant cu cauciucurile de fabrica.

Dpdv al motorului nu e nicio problema. Am facut 20 km pe autostrada cu 200 constant. La 150 se simte parfum.

Problema e saua si pozitia in sine, e prea enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, _Raul_ a spus:

Tot nu pricep de ce 300-le vs omorât proiectul 450L ca dual sport cu cadru mai bun, putere mai mare și ceva abilități serioase de off-road. 

Pentru că 6000 vs 10-11000 €

Lumea vrea mobră nouă de coclau la un preț decent. Eu am văzut una în acțiune și pe off-road e peste multe dual-sporturi

Acum 4 ore, goe 75 a spus:

Prima e asa de scurta ca este ridicola din start . Dacă mai te bagi la un -1 pe fata ca să o faci mai de pădure,  deja nu mai are rost deloc sa folosești prima treapta.

Ăsta e un compromis la modă. O treaptă 1 foarte scurtă pentru a compensa puterea mică. Dacă utilizezi mobra pentru ce a fost ea gândită, drum lung, dar și pasaje de TET, treapta aia scurtă e benefică pe unele urcări cu bagaje pe codiță, etc. 

 

E clar, nu-i pentru noi mobra asta. Eu m-am obișnuit cu monocilindre de 650 (Honda XR650R și G650 XChallenge). Măcar pe depășiri să simt că pleacă. Că oricum croaziera peste 120 cu crampoane, camere super heavy duty, papioane și un kil de plumb să compenseze nu prea ai cum să bagi că devine sport extrem... Chiar și așa, am băgat vârfuri de 160-170. Dar nu recomand :D 

Chiar mă gândeam că nu se mai fac monocilindre de 6-700 cmc, doar KTM 690 și KLR 650 (care-i și aia o balenă leșinată)

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Eu ma uit dupa CFR300L sau T7 pentru pozitia mai enduro, ca stau cu picioarele stranse sub mine pe majoritatea motocicletelor si a inceput sa imi placa sa stau mai lejer. Nu mi-a placut niciodata sa stau pe burta ascuns dupa parbriz si sunt inalt, vreau o pozitie mai relaxata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, AdrianB1 a spus:

Eu ma uit dupa CFR300L sau T7 pentru pozitia mai enduro, ca stau cu picioarele stranse sub mine pe majoritatea motocicletelor si a inceput sa imi placa sa stau mai lejer. Nu mi-a placut niciodata sa stau pe burta ascuns dupa parbriz si sunt inalt, vreau o pozitie mai relaxata.

DP asta DV mult mai relaxata pozitia pe Tuareg sau Africana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, Speedy.K a spus:

 

O posibila alternativa la ce vrei tu, ar fi ajp pr7. 145 kg la gol, 600cc, top speed mai mare decât crf, posibilitate montare bagaje, revizie tot la km nu la ore. Cu siguranță mult mai performanta în off. Singurul detriment pt tine , este mai  înaltă. Trebuie probata. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Speedy.K a spus:

Nu stiu cine sunt astia, dar aia de care zici tu costa peste 10.500 de euro. Mai scump dcat T7. Sau mai pui 2000 si ai ajuns la Tuareg. Astia nu sunt in firea lor!

ailei, nu stiam pretul, ma gandeam ca o fi pe la 7k :)))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
Acum 12 ore, patrick1 a spus:

Nah ... răcire cu lichid, demaror electric, 142Kg, 27 hp, 6 trepte.

Sor'sa XR400R ... aer, kick, 125Kg, 35 hp (fără set ”big bore”), 5 trepte.

Sor'sa aia e de 2 ori mai scumpa si nu e inmatriculabila, deci una din cele 2 utilizari dorite pica. Nu am suficient timp sa merg offroad ca sa cumpar o motocicleta dedicata pentru asta si nu am chef sa dau atatia bani pentru ceva folosit doar o luna pe an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, AdrianB1 a spus:

Sor'sa aia e de 2 ori mai scumpa si nu e inmatriculabila, deci una din cele 2 utilizari dorite pica. Nu am suficient timp sa merg offroad ca sa cumpar o motocicleta dedicata pentru asta si nu am chef sa dau atatia bani pentru ceva folosit doar o luna pe an.

Nu vrei sa iei in calcul ktm 390 adventure?
Cu niste anvelope mai bune si risere de ghidon, te descurci si la dualsport si pe strada.
Nu vorbesc din review-uri, m-am dat destul de mult cu ea si pe "offroad" si pe strada...

 

Avem una in grupul cu care iesim, poti sa vezi aici cam pe ce trasee...

Posesorul lui e incepator, 2021 a fost primul sezon pe moto, deci unde se chinuie asta e singurul motiv, nu capabilitatile motorului.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Din pacate am o aversiune adanca fata de KTM, le consider prea scumpe si prea putin fiabile. Am avut pentru putin timp un LC4 cu care nu am reusit sa ma dau vreodata din motive tehnice - nu a functionat. De asemenea vreau sa scap de o rabla (a fratelui, nu a mea) care ma incurca si atunci o moto noua cu programul rabla rezolva 2 probleme dintr-o miscare. Am cochetat cu ideea de a lua un T7 care singura motocicleta, dar am descoperit ca imi iubesc FZ6 prea mult si nu vreau sa o dau, asa ca ii iau surioara mai mica si mai cramponata, doar sa ma conving care e cea mai potrivita alegere. Am avut 2 Honda si 1 Yamaha, fiabilitatea m-a incantat, restul se intelege de la sine.

 

@pepsi PS. Imi plac locurile pe unde va plimbati. Par la altitudine mult mai joasa decat pe unde merg eu, dar mai putina padure deasa cu ursi si mistreti si vizibilitate mai buna. Traseul e usurel, bun pentru incepatori, mi-ar fi placut sa fac tura asta acum 16 ani.

Editat de AdrianB1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
Vizitator AdrianB1

Vorbeam cu cineva de accesorii pentru motocicleta asta, ce se gaseste prin Europa? Ideea e sa nu coste transportul cat piesa.

 

Am vazut ca Honda are suport pentru topcase, costa un sfert de rinichi, cu topcase cu tot pui avansul de inca o motocicleta. Ce alternative exista?

Pentru handguards, Tusk, Acerbis sau Barkbusters?

Scarite mai late unde se gasesc si de la cine?

Oglinzi articulate? Nu stiu cine le fabrica, am vazut acum cateva luni intr-un review, dar nu il mai gasesc.

 

Cam ce altceva mai merita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In EU nu o sa găsești nimic. 

Varianta cea mai populara este https://bikerzbits.com unde găsești de toate, la preturi bune. 

Din America sau UK, le pot aduce eu fără taxe vamale și TVA, asa ca îmi poți lăsa mesaj privat sau direct pe fb.com/uk.us.ro 

 

Cât despre accesorii : eu nu as pune în veci un topcase. Alternativa este un rollbag, ca pasager oricum nu iei. Topcase este greu și la mers în pădure, enduro, etc îl spargi în prima tură. 

 

Acerbis X-Factor Handguards Black am luat eu, sunt foarte mulțumit de calitate, au fost 120 usd in America. 

Am schimbat și ghidonul cu unul de 28 ProTaper Fuzion 1 1/8" Handlebar Windham MX/RM Mid Bend Black si am pus și bar risers de la Rox Speed FX 2" Handlebar Risers

 

Am mai pus un tail tidy luat cu vreo 25 lire de pe ebay UK. 

 

Alte accesorii nu am pus și nici nu am de gând. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se sparge așa ușor, stai liniștit, mai degrabă sare din prinderi. Am dat eu de pământ cu el de multe ori și n-are nici pe dracu'. Problema-i alta, cu greutate pe codiță pusă la înalțime, te balansează foarte dubios mai ales când ai nevoie să iei în scurt și simți cum îți pleacă fața și o stabilizezi greu. Iar topcase pe CRF, să mă bată mama! De unde apăreți, frate! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

E dual-sport: mergi pe sosea din Bucuresti pana in Apuseni cu topcase, opresti la pensiune, lasi acolo topcase si pleci prin padure. Are sens asa? Exista varianta mai buna?

 

Nu cred ca cineva se da cu bagaje seriose pe offroad, dar pana ajungi acolo ce faci? Mergi pe platforma? Pai atunci de ce CRF 300 si nu ceva neinmatriculabil?

 

@Garcya, o sa ii spun omului, nu are nici cont aici si nici pe FB, daca vrea ceva o sa te contactez eu. Multumesc pentru oferta si pentru informatii.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am zis deja alternativa. Rollbag pe locul din spate. Găsești de la 30 la 50l volum. 

Plus jenti laterale tot din material, fără suport de metal și asa mai departe. 

Avantaj la astea ca le poți lua pe traseu peste tot cu tine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este nevoie de nimic. Il pui pe lungimea scaunului și îl prinzi cu o plasă elastică sau chingi elastice. 

Practic sta pe locul pasagerului + codiță

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.05.2022 la 11:36, vis-a-vis a spus:

 Iar topcase pe CRF, să mă bată mama! De unde apăreți, frate! :lol:

Sa vorbesti cu mama ta sa se incalzeasca un pic inainte de a te lua la pocnit ca o sa aiba ceva de munca. Asta e pentru cei ce le stiu pe toate. Chiar pe toate. S-au dat cu tot ce exista pe 2 roti si au o parere completa si complexa despre tot. 

47225F5C-33DF-4A71-8F97-96D2E8FFD4D9.jpeg

733985E1-AC3E-4855-8C43-98CB32A7350F.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea personala este ca un topcase pe un motor de enduro nu are ce cauta.

Nu isi are utilitatea, cand in acelasi volum, sau chiar mai mare, pui un rollbag.

Eu n-am zis mai sus ca nu se poate, insa doar am zis ca nu vad necesar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Garcya a spus:

Parerea mea personala este ca un topcase pe un motor de enduro nu are ce cauta.

Nu isi are utilitatea, cand in acelasi volum, sau chiar mai mare, pui un rollbag.

Eu n-am zis mai sus ca nu se poate, insa doar am zis ca nu vad necesar.

@garcya Honda CRF 300 L sau Rally nu este motocicleta de enduro. Este un motor extraordinar pt calatorit in diverse locuri, ceva mai greu accesibile. Enduro in schimb inseamna cu totul si cu totul altceva. Enduro e Erzberg, Romaniacs, Sea to  Sky, The tough one, etc Referitor la topcase, pot sa-ti spun ca e util, cel putin pt mine. Cind calatoresc light  si ma parchez undeva, nu e cazul sa car roll-bag-ul in mâna dupa mine. Stau lucrurile inchise in top-case. 
Si btw, remarca anterioara nu era pt tine. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, textoru a spus:


Si btw, remarca anterioara nu era pt tine. 

Stiu asta.

Doar am sustinut in continuare parerea mea.

Bineinteles ca pentru fiecare "enduro" inseamna altceva.

Pentru mine astea sunt dual sport, cu preponderenta enduro. Si cand zic enduro nu ma refer la Romaniacs, pentru ca enduro este bineinteles si el in mai multe categorii, deci din punctul meu de vedere orice activitate cu motorul / bicicleta prin padure, drum forestier, etc se cheama enduro. Ca este hard enduro, soft enduro, etc este cu totul altceva. De aia la caprele mari le zice "Enduro Touring" 

De asta CRF-ul este un Dual sport si nu un enduro touring pentru ca este relativ incomod sa faci un touring LUNG cu el, de sute de km zilnic, autostrada si asa mai departe.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Garcya a spus:

De asta CRF-ul este un Dual sport si nu un enduro touring pentru ca este relativ incomod sa faci un touring LUNG cu el, de sute de km zilnic, autostrada si asa mai departe.

 

“Dual sport” e un logo de marketing. Totul e dual sport sau mai nou ADV. Juniorul meu a facut saptamana trecuta o tura prin Apuseni pe forestiere cu Yamaha MT125. Depinde de ce vrei sa faci. Cu Honda am facut si ture combinate de cite 400 de km pe zi sau tura de rally de 270 km din care vreo 240 au fost drumuri agricole si de padure. Spre exemplu uite o tura de vreo 200km care am facut-o in Apuseni in aprilie cu fiica mea. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...