Andrei.c Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Salut! Sunt începător, am permisul (A1) de doua săptămâni, am cumpărat motocicleta (Un Keeway K-Light 125) cu o săptămâna înainte sa îmi vină permisul, fapt pentru care a stat sub husa neclintită. Este normal faptul ca după această săptămână, am constatat faptul că lanțul este ruginit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares2005 Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Acum 9 minute, Andrei.c a spus: Salut! Sunt începător, am permisul (A1) de doua săptămâni, am cumpărat motocicleta (Un Keeway K-Light 125) cu o săptămâna înainte sa îmi vină permisul, fapt pentru care a stat sub husa neclintită. Este normal faptul ca după această săptămână, am constatat faptul că lanțul este ruginit? salut. husa acoperea și lanțul, sau nu este atât de lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.c Postat Iulie 28, 2021 Autor Share Postat Iulie 28, 2021 Chiar acum, Rares2005 a spus: salut. husa acoperea și lanțul, sau nu este atât de lunga Îl acoperea doar parțial Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Contabil Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Daca nu este uns .... rugineste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rares2005 Postat Iulie 28, 2021 Share Postat Iulie 28, 2021 Acum 1 minut, Andrei.c a spus: Îl acoperea doar parțial Atunci s-ar putea sa fie de la umezeala din aer, mai ales daca stai undeva aproape de un corp de apa, unde umezeala este ridicata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei.c Postat Iulie 28, 2021 Autor Share Postat Iulie 28, 2021 Este curățat și uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...