Jump to content

Sport-Tourer/Tourer pentru 1.87m cu sotie si bagaje la pachet la ture f lungi


LoveBiciz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 236
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

La 11.09.2021 la 9:16, SenorPink a spus:

 

😍😍😍 stiu filmuletul, nu zice mai nimic din ce nu se stie.
M-am uitat cam la toate review-urile posibile insa nu o gasesc la test pe nicaieri.
Au la Motorrad Otopeni un R1250R, dar doar expus, nu de test.

 

Acum 31 minute, iulianserban a spus:

Salut. Poate te ajuta evenimentul asta de la Cluj:

 

IMG_5781.jpg

I-am sunat acum, nu au nimic din ce nu am testat deja :) 

Si pe cei de la Motorrad Oradea i-am sunat acum ceva timp si nu au ce caut...

 

BTW, am fost in weekend la test cu namila asta de GSA si intr-adevar nu ii simti greutatea odata ce ai urnit-o din loc.

Asa ca side-note, am observat ca spre deosebire de Tracer 9 GT care are centrul de greutate mai sus, la asta nu pot sa o pun pe pilot si sa iau ambele maini de pe ghidon la drum drept si cred ca din cauza ca are centrul de greutate f jos si orice miscare aiurea o afecteaza. Pe cand cu tracerul am bagat 2km fara sa ating ghidonul, nu ca e asta un must have :))

 

In schimb cu Tracerul imi dadea impresia ca ma lupt cu ea pe curbe, pe cand cu GS mi-a dat o incredere pe curbe de m-a speriat putin gandul, ca de ex pe curbele de pe DN nu dadeam mai tare de 130 cu SV / Tracer, pe cand cu GSA le-am luat cu 150-160.

Si m-a speriat ca poate imi da prea multa incredere cand poate nu trebuie...va trebui sa imi dozez eu entuziasmul sa nu ma bag in belele :)

 

Dar dpdv al confortului GS e peste Tracer, pe modul dynamic (suspensie/acceleratie) am trecut peste niste denivelari care cu alt motor mi-ar fi mutat pietrele la rinichi, acum abia am simtit ca a fost ceva 😮

Deci naisu :D

 

Si am facut si niste simulari de pret si am aflat ca valoare reziduala nu se baga la gradul de indatorare, si eu cand mi-am facut calculele o bagam...=> a deschis posibilitatea ca sa iau ceva mai echipat, mai tzatza de matza...doar ca o sa raman la gandul ca nu vreau sa iau ceva mai scump doar ca ne-am incadra. :)

Si da, dupa cum zicea cineva mai inainte, nu trebuie sa iei toate dotarile. desi BMW s-a cam asigurat ca au pus dotarile grupate in asa fel incat sa vrei sa iei toate pachetele

 

 

 

IMG_4160.thumb.JPEG.b5035b94c6cf81cb451ffddbfdb151ca.JPEG

 

 

Link to comment
Share on other sites

daaa... pai cruise control-ul pentru asta e si facut. ca sa iei mainile de pe ghidon :))

la fel de amuzanta si comparatia tracerului cu gsa-ul :)) 

legat de echipare, renunti la luminile mai smechere si la GPS si ti-a iesit deja cu 2200e mai ieftina :) . cutiile le faci si iesi la jumatate de pret. 

dar asa ce idee sa stii ca reduceri prea mari nu o sa primesti si in plus din ce mi-a mai povestit un prieten mai informat daca o comanzi acum (cu avans platit) o primesti abia pe la anu in aprilie din cauza stocurilor reduse. si cred ca asa e cam pe la toti producatorii in perioada asta :) 

dar daca mai analizezi vreo 2 ani prinzi GSA-ul de 1300  

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, Sergiu_Q a spus:

daaa... pai cruise control-ul pentru asta e si facut. ca sa iei mainile de pe ghidon :))

la fel de amuzanta si comparatia tracerului cu gsa-ul :))   

Răule 🥺

Era așa o constatare ca doar nu iau cruise ca sa am mâinile libere sa pot sparge semințe 😬

Din ce am întrebat la Motorrad Otopeni, dacă prin ceva pe stoc dar încă neplecata din fabrica se poate băga din nou pe linie sa ii adauge dotări in plus și ajunge apoi in Ro in vreo 3 săptămâni. Dacă nu se găsește nimic pe stoc, atunci durează cam 3-4 luni in funcție de blizblizuri.

Deci teoretic dacă dau comanda prin Ianuarie Februarie, sunt in grafic.

 

Reduceri văd ca in funcție de ce bulan ai:

Anul trecut dacă era luată in preseason o luai cam cu 3k mai ieftin.

 

De-a lungul timpului mi s-a demonstrat ca nu am bulan și nici skill la negociere, dar sper și eu.

0FBD2850-2C93-480E-9C07-3C6321359F93.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Suspensia la GS-urile mari e din alt film, triunghiuri deformabile, brațe paralele și alte chestii care depășesc percepția motociclistului de rând. Astea duc la o ținută de drum impecabilă. N-are treabă cu centre de greutate și alte nâzbâtii. O motocicletă se conduce din ghidon. D-aia moșii ăia de care tot pomenești n-au nevoie de prea multă putere și vigoare pentru a struni un Goldwing...

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Sergiu_Q a spus:

daaa... pai cruise control-ul pentru asta e si facut. ca sa iei mainile de pe ghidon :))

la fel de amuzanta si comparatia tracerului cu gsa-ul :)) 

legat de echipare, renunti la luminile mai smechere si la GPS si ti-a iesit deja cu 2200e mai ieftina :) . cutiile le faci si iesi la jumatate de pret. 

dar asa ce idee sa stii ca reduceri prea mari nu o sa primesti si in plus din ce mi-a mai povestit un prieten mai informat daca o comanzi acum (cu avans platit) o primesti abia pe la anu in aprilie din cauza stocurilor reduse. si cred ca asa e cam pe la toti producatorii in perioada asta :) 

dar daca mai analizezi vreo 2 ani prinzi GSA-ul de 1300  

@LoveBiciznu te lua după colegu'! Orice ai face renunți la alte dotări dar nu la luminile șmechere!! Unu la mana te ajuta pe tine daca doamne ferește te prinde noaptea pe drum și doi la mana te fac vizibil și mai ușor de reperat pentru toți bizonii din trafic. Luminile te fac vizibil nu tobele mai gălăgioase!

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 ore, LoveBiciz a spus:

Deci teoretic dacă dau comanda prin Ianuarie Februarie, sunt in grafic.

 

nu fi asa sigur. daca o comanzi prin februarie sa nu o primesti in septembrie si atunci sa vezi distractie :D

Link to comment
Share on other sites

Acum 16 ore, LoveBiciz a spus:

Deci teoretic dacă dau comanda prin Ianuarie Februarie, sunt in grafic.

Cum zice si colegul de mai sus - nu fi asa sigur. E criza de chipuri - si parca gs are ceva electronica. E..covidu' in floare - parca vad un lockdown curand..

Link to comment
Share on other sites

Salut,

esti sigur ca vrei GSA, si nu GS? Este dita porcovetu, datorita rezervorului este foarte mare in fata. APoi, capra,dar asta te ajuta pe tine la 1.87. Si grea, mai grea decat gs. Echipata din fabrica mai spre off, daca asta te preocupa, desigur.

Apoi intrebarea doi, esti sigur ca vrei noua? eu am facut test ride cu gs ul triple plack full, discutat si de pret, mi-au facut o oferta ok daca o cumparam pe cea de teste, la final de toamna,adica acusi probabil. Insa tot nu pot da aproape 20 k pe ea, fara cutii,nu consider ca face atat-parere subiectiva.

Sfatul meu este sa te uiti la shuri de maxim 2 ani, gasesti gs si gsa full option, cu garantie, cu 10 sau 20k km. Sunt vreo 2 foarte tentante pe olx, cu km putini :D Sunt si capcane, este un GSA la 16,5 k cu putini km, vandut de un cetatean turc, care a fost tavalit-carene, far, si bord?!? Trebuie sa ai grija ce cumperi, desigur.

 

Comparatia Tracer GT cu GSA este cel putin hilara,ce treaba are o moto de 13.5 k cu una de 23k?

Fa comparatie cum ti-am spus, tracer gt, tiger 900 gt, f900xr. Si atunci este pertinenta.

Versysul vad ca l-ai scos din calcul, eu zic sa il mai analizezi, poate fi o optiune buna, mai ales varianta noua cu suspensia semiactiva imbunatatita.

Mai prietenos cu bugetul. Da ,eu am la vanzare versysul, dar nu de asta il laud. Eram aproape gata sa fac buy back pentru versysul 2021 full, dar e ca si cum ai reincalzi ciorba. Am zis ca daca tot vreau sa schimb , sa iau altceva.

Daca vrei sa discutam mai in detaliu despre motocicleta asta, te ajut cu drag. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Sfatul meu este sa te uiti la shuri de maxim 2 ani, gasesti gs si gsa full option, cu garantie, cu 10 sau 20k km. Sunt vreo 2 foarte tentante pe olx, cu km putini :D Sunt si capcane, este un GSA la 16,5 k cu putini km, vandut de un cetatean turc, care a fost tavalit-carene, far, si bord?!? Trebuie sa ai grija ce cumperi, desigur.

 

 

asa am facut si eu dar dupa ce am vazut ce ofera piata si am probat model nou mi-am luat noua :)). in cel mai prost caz am pierdut cateva mii de euro :)) 
la sh-uri cred ca sunt oferte mult mai bune la alte marci. ktm de exemplu. gasesti ktm-uri bune pana in 10mii de euro. cu km putini. de obicei beemveurile au multi km. aia cu ktm adventure mai mult au impresia ca au nevoie de capabilitatile unui ktm, dar in realitate nu fac km nici macar pe strada nu mai zic de offroad :) . ori sunt unii care le rup in gura ori sunt unii care fac 3miikm pe an. 
 

Link to comment
Share on other sites

 

Salutare,

De cateva luni ma aflu in aceeasi situatie ca si initiatorul topicului.

Am pornit cu un buget de 15k in ideea ca o sa cumpar un R1200GS, 2018 cu maxim 15000km, cu ceva accesorii. Nu am prea gasit.

Sucit cum sunt  am zis ca poate  ies mai ieftin cu mult laudatul KTM 890  Adventure. Din pacate nu a existat nici un fel de chimie intre noi.

Asa ca mi-am indreptat privirea spre R1250GS, cu toate ca-mi depaseste bugetul. SH nu gasesc sub 18K, iar la banii astia, cu un tichet Rabla il iau de nou.Untitled.thumb.png.00828ca767ea4291ac7970fa91e3155e.png

Link to comment
Share on other sites

Acum 43 minute, Adrian M. a spus:

mai pune si extra garantia, plus jantele spitate. 19,7. acum vad ca au o promotie, si dau top plus side uri mocca.

Dar tot foarte mult...20k.

 

 

Jantele spitate pe big trail-uri sunt, dpmdv, discutabile

In afara de design eu nu sunt in favoarea spitelor, mai ales daca rotile daca au dimensiuni de strada (adica nu 18/21).

Daca motocicleta respectiva va face km seriosi, la anumite intervale rotile respective trebuie centrate, ceea ce, la noile modele de roti, a devenit mai complicat.

Personal, consider jantele turnate mai rigide si implicit mai bune pentru mers stradal.

La 1290 diferenta de comportament, pe strada, este mult prea evidenta, intre modelul S si R, dar macar acolo cu R-ul chiar poti face ceva in off.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 27 minute, _Raul_ a spus:

 

Pai na, daca tot iei gs, ii pui si spite, in ideea ca poate iesi si in afara asfaltului-nu off serios, dar totusi.  Adica eu unul asa as face. Daca ar fi strict ca moto de asfalt, se schimba datele problemei. Depinde ce asteptari setezi de la moto.

*pe gs ai 19 cu 17.

Link to comment
Share on other sites

Mie tocmai saptamana trecuta ce mi-a ajuns GS-ul nou

image.thumb.png.d9311c07de968f8949465721796168a7.png

 

Ca idee si eu am fost in aceasi luntrie ca si initiatorul topicului. Vreau motor de ture, pe care sa incap confortabil eu cu sotia si ceva bagaje. Vreau sa fie insa si din deceniu asta, adica sa am disponibile toate inovatiile de safety (Cornering ABS, traction Control, Suspensie adaptiva etc.)

 

Cautarea a fost defapt extrem de scurta. Second imi parea totul extrem de scump (nu ma vedeam sa dau 12-14k Euro cash, pe orice tourer de 5 ani cu zeci de mii de km). Oricum in cazul meu, varianta leasingului este cea mai convenabila, asa ca am cam fost limitat la BMW si a lor program easy ride. 

 

Mi-am facut repede temele de casa, pentru ca stiu sigur ca tot ce inseaman auto/moto se va scumpi cu aprox 15-20%, asa ca nu am vrut sa platesc aiurea 1500-2000 Euro in plus, numai ca sa o primesc la inceput de sezon 2022.

La momentul respectiv erau ceva motoare pe stock, dar parca toate nu erau pe placu meu si al nevestei (care musai vroia culoarea asta rally). Am gasit una la drivetest, care mi-ar fi dat-o tot cam acuma (15 sept cam asa)....DAR cu extrem de mica reducerea fata de pretul de lista...si oricum fara una din optiuniile musai, incalzire in scaun. Exista si posibilitatea retrofit, dar papa aproape toata reducerea aia, si ajungem extrem de aproape de pretul pentru una noua.

 

Prin urmare, am dat comanda la fabrica dupa rusalii, iar motoru a ajuns in prima sapt din septembrie. Am stat 12 sapt, aparent am fost norocos.

Uitandu-ma prin august pe site-ul celor de la BMW...modelul cumparat de mine era deja cu aprox. 700 Euro mai scump in pretul de configurator fata de pretul din iunie...deci clar la anu, plateam "taxa de lenes".

 

Si eu eram intre GSA si GS...dar m-am decis pentru GS, din cauza ca simteam ca fac efectiv prea multe compromisuri daca alegeam GSA. 

Nu ma intelege gresit, GSA nu e motocicleta mai slaba sau mai proasta...doar ca eu folosesc motocicleta si in oras, unde GSA-ul ar fi fost mai putin comod. Chiar daca GSA-ul e mai "offroad", sa sti ca toti posesorii de GS/GSA, mi-au spus ca GS-ul e mai "manevrabil" pe macadam...iar eu chiar planuiesc sa folosesc motocicleta offroad.

Nu in ultimul rand, aspectul de rata indopata al GSA-ului nu e chiar pe gustul meu.

Avantajele ar fi fost...rezervorul de 30l (pot trai fara probleme cu 20l) si protectia la vant un pic mai buna. Dar am zis ca iau incalziriile in sa si in ghidon, ca sa compensez :).

 

Ca si cost...la ce optini am pus pe ea, nu era mare diferenta intre ele. GSA-ul are un pret de baza mai mare, dar vine si cu niste dotari de serie...care da le pui la GS (crashbar de ex.) repede anihilezi diferenta aia.

 

In legatura cu motoru inca nu pot spune extrem de mult...am 150km facuti...DAR este un vis, iar pana acuma imi lasa impresia ca am facut cea mai buna alegere.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, cuki a spus:

 

Sa te bucuri de el!

Daca intentionezi sa o scoti si pe offroad, MUSAI,dar MUSAI sa i pui si protectii cilindrii. E boala lor, cazatura banala pe o parte, piatra, dai cu cilindrul de ea-ca trece printre barele crashbarului, si poc capacul plesnit, oloiul vomitat pe toloaca :)

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, cuki a spus:

Uitandu-ma prin august pe site-ul celor de la BMW...modelul cumparat de mine era deja cu aprox. 700 Euro mai scump in pretul de configurator fata de pretul din iunie...deci clar la anu, plateam "taxa de lenes".

 

Diferenta acuma este 1000 Euro. (la mine pretul de lista a fost 22.126) acuma e 23.188...deci inca 300Euro au pus baietii

Link to comment
Share on other sites

Acum 3 minute, Adrian M. a spus:

Sa te bucuri de el!

Daca intentionezi sa o scoti si pe offroad, MUSAI,dar MUSAI sa i pui si protectii cilindrii. E boala lor, cazatura banala pe o parte, piatra, dai cu cilindrul de ea-ca trece printre barele crashbarului, si poc capacul plesnit, oloiul vomitat pe toloaca :)

 

 

Merci mult...am deja "un basket" cu niste accesorii de la wunderlich...crashbar si protectie motor are din fabrica, dar ai dreptate...mai sunt niste aparatori care le voi comanda

Link to comment
Share on other sites

Acum 12 minute, cuki a spus:

 

Merci mult...am deja "un basket" cu niste accesorii de la wunderlich...crashbar si protectie motor are din fabrica, dar ai dreptate...mai sunt niste aparatori care le voi comanda

wunder sau touratech. Dar alea de cilindrii, ia-le varianta mai sanatoasa, nu alea cele mai slabe e plastic. 

Chiar aseara ma uitam la un test , africana vs gs, niste englezoi, intra pe un drum de pamant, nimic spectaculos, dar dupa ploaie, alunecos, ala cu gs u pica, capac cilindru spart, vomitat uleiul. Cu tot cu crashbar, care n-avea nici pe dracu :))

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 9 ore, Adrian M. a spus:

Salut,

esti sigur ca vrei GSA, si nu GS?

Nici GSA, nici GS nu vreau :)) am fost la test cu GSA ca voiam sa ne convingem de confort si ca ne plictiseam acasa si ca nu mai avem motor acum si ca sunt prea zgarcit sa dau 120E sa inchiriez un motor pentru o zi :) 

 

Acum 3 ore, cuki a spus:

Mie tocmai saptamana trecuta ce mi-a ajuns GS-ul nou

image.thumb.png.d9311c07de968f8949465721796168a7.png

 

Felicitationes si multi km fara incidente

 

Acum 3 ore, cuki a spus:

Ca idee si eu am fost in aceasi luntrie ca si initiatorul topicului. Vreau motor de ture, pe care sa incap confortabil eu cu sotia si ceva bagaje. Vreau sa fie insa si din deceniu asta, adica sa am disponibile toate inovatiile de safety (Cornering ABS, traction Control, Suspensie adaptiva etc.)

My brotha' ...
Ma intelege cineva ca cam daia vrei ceva nou, sa aibe safety :D 

 

Acum 3 ore, cuki a spus:

Mi-am facut repede temele de casa, pentru ca stiu sigur ca tot ce inseaman auto/moto se va scumpi cu aprox 15-20%, asa ca nu am vrut sa platesc aiurea 1500-2000 Euro in plus, numai ca sa o primesc la inceput de sezon 2022.

La momentul respectiv erau ceva motoare pe stock, dar parca toate nu erau pe placu meu si al nevestei (care musai vroia culoarea asta rally). Am gasit una la drivetest, care mi-ar fi dat-o tot cam acuma (15 sept cam asa)....DAR cu extrem de mica reducerea fata de pretul de lista...si oricum fara una din optiuniile musai, incalzire in scaun. Exista si posibilitatea retrofit, dar papa aproape toata reducerea aia, si ajungem extrem de aproape de pretul pentru una noua.

 

Prin urmare, am dat comanda la fabrica dupa rusalii, iar motoru a ajuns in prima sapt din septembrie. Am stat 12 sapt, aparent am fost norocos.

Uitandu-ma prin august pe site-ul celor de la BMW...modelul cumparat de mine era deja cu aprox. 700 Euro mai scump in pretul de configurator fata de pretul din iunie...deci clar la anu, plateam "taxa de lenes".

De unde ai stiut ca se vor mai scumpi si ca se mai scumpesc?

Eu sper sa pot da comanda in ianuarie si sa ajunga prin aprilie :D dar sa vad ca apoi e mai scumpa cu 1-2k doar asa din pix, mi-ar cam f..e tot cheful.

 

Noi incepem sa fim din ce in ce mai siguri ca un test cu MultiStrada sau Vstrom nu prea o sa ne mai dea in laturi (🤣) de la un RS (chiar si netestat) ca am vazut ce ii poate motorului si e ce trebuie.

Din ce am vazut prin iarna au ceva oferte bunicele la motoare...vom vedea...

 

Acum 3 ore, Adrian M. a spus:

Sa te bucuri de el!

Daca intentionezi sa o scoti si pe offroad, MUSAI,dar MUSAI sa i pui si protectii cilindrii. E boala lor, cazatura banala pe o parte, piatra, dai cu cilindrul de ea-ca trece printre barele crashbarului, si poc capacul plesnit, oloiul vomitat pe toloaca :)

Pe mine pt RS ma batea gandul initial sa ii pun doar Valve Cover-urile alea de la Touratech pt ca acopera cel mai bine si si ar arata intr-un mare fel cu RSul alb. Si poate dupa sa ii pun si Crash barsurile de la SW Motech din inox, ca din ce am vazut alea nu blocheaza busonul de ulei, si sa te puna apoi reprezentanta la manopera extra ca au pierdut timp sa iti dea toate alea jos.

01_037_5130_0_i_04_0fe1.thumb.jpg.c590604f4a6be5a01324da47192bdb02.jpgcrash-bar-stainless-steel-bmw-r1250-gs-adv-r-rs-18-22761-712533.thumb.jpg.4acfdf5ce782a2dac8653499a64a0285.jpg

 

De inceput sa vedem cum ne intelegem cu seile standard, si daca vedem ca nu si nu, luam alea de la Wunderlich si niste bar risere cu vreo 3cm in sus si 2,5cm mai aproape.

 

Si acum intrebare de baraj pentru posesorii de GSuri...Se merita Bmw Motorrad Navigator 6? Sau aveti ceva idei daca de la anu baga si pe celelalte modele bordul de la RT ala de dimensiuni mari ce include si navi?

Stiu ca exista optiunea sa pun un ram mount, bag telefonul si aia e...dar parca nu as f..e telefonul asa in soare la descarcat/incarcat in acelasi timp...cu displayul toata ziua pornit...ca se incalzeste de il iau dracii si parca nu e afacere.

Se merita compatibilitatea aia de la scroll cu Navi 6?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Man, de ce nu te uiți dupa H2SX? Măcar să simți diferența de putere de care ai atât de mare nevoie. Am prieten cu Tenere xtz660 care rupe Europa, alături de soția lui, deși are bani să-și ia ceva mai scump. Așa de cruntă e nevoia de +130 cai?

Link to comment
Share on other sites

Acum 34 minute, LoveBiciz a spus:

Nici GSA, nici GS nu vreau :)) am fost la test cu GSA ca voiam sa ne convingem de confort si ca ne plictiseam acasa si ca nu mai avem motor acum si ca sunt prea zgarcit sa dau 120E sa inchiriez un motor pentru o zi :) 

 

 

My brotha' ...
Ma intelege cineva ca cam daia vrei ceva nou, sa aibe safety :D 

 

De unde ai stiut ca se vor mai scumpi si ca se mai scumpesc?

Eu sper sa pot da comanda in ianuarie si sa ajunga prin aprilie :D dar sa vad ca apoi e mai scumpa cu 1-2k doar asa din pix, mi-ar cam f..e tot cheful.

 

Noi incepem sa fim din ce in ce mai siguri ca un test cu MultiStrada sau Vstrom nu prea o sa ne mai dea in laturi (🤣) de la un RS (chiar si netestat) ca am vazut ce ii poate motorului si e ce trebuie.

Din ce am vazut prin iarna au ceva oferte bunicele la motoare...vom vedea...

 

Pe mine pt RS ma batea gandul initial sa ii pun doar Valve Cover-urile alea de la Touratech pt ca acopera cel mai bine si si ar arata intr-un mare fel cu RSul alb. Si poate dupa sa ii pun si Crash barsurile de la SW Motech din inox, ca din ce am vazut alea nu blocheaza busonul de ulei, si sa te puna apoi reprezentanta la manopera extra ca au pierdut timp sa iti dea toate alea jos.

01_037_5130_0_i_04_0fe1.thumb.jpg.c590604f4a6be5a01324da47192bdb02.jpgcrash-bar-stainless-steel-bmw-r1250-gs-adv-r-rs-18-22761-712533.thumb.jpg.4acfdf5ce782a2dac8653499a64a0285.jpg

 

De inceput sa vedem cum ne intelegem cu seile standard, si daca vedem ca nu si nu, luam alea de la Wunderlich si niste bar risere cu vreo 3cm in sus si 2,5cm mai aproape.

 

Si acum intrebare de baraj pentru posesorii de GSuri...Se merita Bmw Motorrad Navigator 6? Sau aveti ceva idei daca de la anu baga si pe celelalte modele bordul de la RT ala de dimensiuni mari ce include si navi?

Stiu ca exista optiunea sa pun un ram mount, bag telefonul si aia e...dar parca nu as f..e telefonul asa in soare la descarcat/incarcat in acelasi timp...cu displayul toata ziua pornit...ca se incalzeste de il iau dracii si parca nu e afacere.

Se merita compatibilitatea aia de la scroll cu Navi 6?

 

 

Nu se merita Nav VI sa dai 1000 de euro pe el. Dpdv navigație ieși mai câștigat cu gluglu maps sau Waze. NAV VI e  bun pe post de computer de bord cu diagonala mare și oricum pe rt - îl nou ai display-ul ăla de 10 inch care face inutil NAV VI

RS-ul posibil sa fie ce ai nevoie: un K1600 mai mic

 

Acum 3 minute, Lucian_M a spus:

Man, de ce nu te uiți dupa H2SX? Măcar să simți diferența de putere de care ai atât de mare nevoie. Am prieten cu Tenere xtz660 care rupe Europa, alături de soția lui, deși are bani să-și ia ceva mai scump. Așa de cruntă e nevoia de +130 cai?

+ 1 pentru H2 SX 

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, SenorPink a spus:

NAV VI e  bun pe post de computer de bord cu diagonala mare și oricum pe rt - îl nou ai display-ul ăla de 10 inch care face inutil NAV VI

RS-ul posibil sa fie ce ai nevoie: un K1600 mai mic

Dacă ar băga și pt GS/RS/R display-ul mare, atunci da, as da ignore complet la Nav6.

 

Acum 8 minute, Lucian_M a spus:

Man, de ce nu te uiți dupa H2SX? Măcar să simți diferența de putere de care ai atât de mare nevoie. Am prieten cu Tenere xtz660 care rupe Europa, alături de soția lui, deși are bani să-și ia ceva mai scump. Așa de cruntă e nevoia de +130 cai?

Din nou, nu sunt avid după putere/cuplu…dacă F900XR avea saua un pic mai mare la pasager și un pic mai dreapta la șofer … un pic mai mult spațiu pe scurt…era fix ce trebuie…Manevrabila, destula putere, ușurică/ușuratică, ușor de strecurat prin oraș, frumoasa…dar nah…i-a creat soției din start o senzație de nesiguranța ca nu vrea sa mai audă de ea…crezi ca dacă și eu ma simteam perfect pe ea și soția era ok ma mai uitam la ceva de 19k când o puteam lua pe aia cu 14k?

 

Cuplul/puterea aia e nice to have dar nu musai, însă m-a lăsat plăcut surprins sa văd ca e f liniara și nu te sperie și nici nu te ia prin surprindere.

 

Eu luam in calcul și Ninja 1000SX însă din nou, nu e de găsit pe nicăieri.

 

H2SX-ul ăla nici nu mai e de vânzare 😂 parca e discontinued.

 

Si cum zicea băiatul mai sus, începe sa ma coafeze f mult bembeu-ul din cauza programului ăla de leasing 3EasyRide…

 

Daca la anul nu o sa îl mai aibe, nu e capăt de țara, trec la următoarea de pe lista.

 

Si referitor la Tenere, știu ca fiecare cu ce ii place și frumusetea e in ochii privitorului, însă aia are un chip ce numai o mama poate iubi 😬 Nu zic ca nu e confortabil, dar suntem totuși încă tinerei, vrem sa arate și binișor, sa fie și confy și dotata și noua și ok la buget și sa țină cu casa și sa ierte mult … așa o utopie motociclistică

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...