Sari la conținut

Declaratie de independenta energetică!


m72story
 Share

Postări Recomandate

De curand am achizitionat o casa, zona pitoreasca, aer curat.

Casa nelocuita de 20 de ani, achizitionata cu tot ceea ce avea in ea, pe sistemul vazut-placut.

Fostul proprietar Trabant-ist si Renault-ist 10.(in ordine inversa)

In vizitele prin beciul casei mirat am fost sa descopar doua butoaie metalice model 1900 toamna (cele cu cercuri de jur imprejur), capacitate 200l.

Inauntru un lichid rosiatic care miroase a draq, am dat foc, arde cu pofta insa nu asa inflamabil ca benzina de astazi.

Bagat in M72 de teste, porneste cu ceva fum, cu motorul ajuns la temperatura de lucru merge bine insa tot miroase a ceva nefiresc, merg de atunci cu ea fara probleme, culoare adecvata bujie, fara apucaturi de supraincins, detonatii si ate cele.

Nu am gasit inca pe cineva care sa imi specifice ce ar putea fi...exista undeva un laborator care ma poate dumiri?

ps nu ma adresez austriecilor si bolsevicilor, nu doresc ca tezaurul in forma lichda cu suficienti octani cat sa faca aprindere  pe M sa ajunga ca tezaurul la Moscova.

 

in concluzie imi declar independenta mobila!

Nu mai dau pe la bezinarie poate doar sa ma duc a buda.

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • m72story changed the title to Declaratie de independenta energetică!
Acum 5 minute, Edd a spus:

Facusei un topic la un moment dat, in care te intrebai de ce nu mai vezi motociclete romanesti la diverse evenimente.

Cred ca unul din motive, este faptul ca la un moment dat proprietarii au gasit niste butoaie in beci si cunosti restul povestii...

mu-i problema, daca te ingrijorezi pentru motoarele mele afla ca sunt toate lucrate si modificate pentru conditii extreme, tot asa de extrem este sa-ti alimentezi M-ul cu diluant de la pompa...daca nu stiai.

Eu am aflat folosind respectivul combustibil (de la pompa)

Si iti spun asta ca utilizator a unei astfel de motociclete, dupa teste minutioase, comparative.

Este pe sistemul Informatie nu se adreseaza oricui, nu incercati asa ceva acasa!

Recordul de viteza obtinut cu un M 72 este rezultatul a 2/3 motorina si restul Fainosag... nu se spune.

Cu benzina mai mult de 75 la ora nu vrea

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorina agricola – DIESEL NON RUTIER se poate folosi legal drept carburant pentru motoare diesel pentru vehicule non rutiere(tractoare agricole,forestiere,barci,generatoare curent,etc). Are parametrii identici cu ai motorinei euro 6 cu diferenta unui continut de sulf de 0,1 % fata de 0,01 al motorinei euro 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 17 minute, Adrian M. a spus:

Motorina agricola – DIESEL NON RUTIER se poate folosi legal drept carburant pentru motoare diesel pentru vehicule non rutiere(tractoare agricole,forestiere,barci,generatoare curent,etc). Are parametrii identici cu ai motorinei euro 6 cu diferenta unui continut de sulf de 0,1 % fata de 0,01 al motorinei euro 6.

Asta suna bine.

posed un Volvo 740 cu motor D24, sase cilindrii in linie, pompa este una rotativa, ar fi simplu de testat.

Dar daca ceea ce spui ca ar fi motorina agricola se dovedeste a nu fi ...m-as intrista pentru soarta sistemului de injectie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da,insa soferul de atunci,cind 'tacanea' avansul stia ca trebuie micsorat,fie avansul (unele aveau maneta de reglaj la volan),fie apasarea pe pedala.

Soferul de azi nu stie d-astyea,si daca masina e mai spartana (ex Forester turbo 2005) si nu taie ea avansul,schimba soferul pistonul spart,pe garantie sau pe banii lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Combustibilul este destinat atat utilizatorului cat si autovehiculului " old school".

Pentru restul......la pompa

 

Noi dam ulei motorului, ii dam temperatura inainte de plecare de pe loc.

La japonezeeeeee se dau pingele cu pistoanele reci.

Sunt facute pentru....toti.

Inclusiv pentru cei care nu stiu ce sunt 90 de grade.

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 4 ore, Edd a spus:

Facusei un topic la un moment dat, in care te intrebai de ce nu mai vezi motociclete romanesti la diverse evenimente.

Cred ca unul din motive, este faptul ca la un moment dat proprietarii au gasit niste butoaie in beci si cunosti restul povestii...

Fabulos! 😅🤣😅🤣😅🤣

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Colegule,ai putea pune pe lista posibilitatea de a fii motorina pentru soba,motorina pentru locomotiva , petrol (gaz) pentru gatit sau iluminat.Aici ma refer la ce se mai gasea inainte de amestecaturi bio in carburant.)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Acum 20-30 de ani prin butoaie din astea era si gazolina de la sonde. Amestecata 1 la 1 cu benzina mergea fara probleme in Dacia 1300, neamestecata facea probleme - se cam incingea motorul. Are un miros diferit de benzina sau motorina, nu foarte mult dar distinct. Stiu asta ca aveam niste butoaie din astea cand eram copil si aveam un unchi care lucra la sonde de extractie de petrol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Cyka a spus:

Vreau si io' .. !!

Nicule gestul tau cu ES-ul de la Oravița nu a fost uitat.

Din partea mea ai 2 deca de kknol.

Cand ai pe cineva care pleaca spre tine da-mi de veste , ii duc independenta energetica oriunde in Bucuresti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, patrick1 a spus:

Da, mai ales că pe atunci se găsea şi CO/R 75 pentru BMW R 75

:D

Luftwaffe mergea cu 87 de octane, desigur nu vorbim de modelele tarzii.

Lumea spune ca dezavantajul nemtilor din aceasta perspectiva  era tocmai ca nu aveau suficient combustibil sintetic( cu cifra octanica mare) ei avand ca sursa principala Romania.

Cifra octanica mare, compresie mare, supraalimentare, motor mai mic cu puteri mai mari si de aici....bla bla bla.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Acum 29 minute, m72story a spus:

Luftwaffe mergea cu 87 de octane, desigur nu vorbim de modelele tarzii.

Lumea spune ca dezavantajul nemtilor din aceasta perspectiva  era tocmai ca nu aveau suficient combustibil sintetic( cu cifra octanica mare) ei avand ca sursa principala Romania.

Cifra octanica mare, compresie mare, supraalimentare, motor mai mic cu puteri mai mari si de aici....bla bla bla.

 

 

Daca nu incurc calculele cred ca asta se intampla acum 80 de ani. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FuelFlashpoint                                                                   Autoignition temperature

Gasoline (petrol)−43 °C (−45 °F)                                    280 °C (536 °F)

Diesel (2-D)>52 °C (126 °F)                                             210 °C (410 °F)

Jet fuel (A/A-1)>38 °C (100 °F)                                        210 °C (410 °F)

Kerosene>38–72 °C (100–162 °F)                                    220 °C (428 °F)

 

Asa afli cel mai simplu ce fractie e...

Pui in recipient metalic, bagi sonda de la termometru, incalzesti treptat si vezi la ce temperatupa are tendinta sa faca "flama" cand dai cu bricheta.

Recipientul sa fie unul mic, nu butoiul :) !!!

Ca sa vezi daca mai contine si alte gorgoaze, lasi sa arda in recipient de tot si observi reziduu solid la final.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Cyka a spus:

'Se mergea' si cu acetona (si cu ulei de ricin)

(in unele cazuri)

Da' acum ie ca fiecare cu ce merge si ca de ce,sau cum ..

 

Io'  am mers cu ijeu cu motorina goala,ş'or  sarit inginerii pe mine si-mi fluturau goagalu la nănău ca ni ma ca n-are cum

 

Da' io'i fac amorsa fo' 20 de pedale (dar nu durch,ci doar cat se opune compresia) si-mi duduie lvanu.

N-am timp de goagal si de legile fizicii (oricum rusii le sfideaza 😁) si nici nu ma plateste nimeni sa va/ïi conving.

 

cainii latra,caravana trece  (parca asa era,nu ..?)

 Bravo Nicule!

Se mergea fratilor  astazi se merge de doua ori pe an si atunci cu ele pe platforma ca obosesc soferii.

Si daca nu obosesc soferii obosesc motoarele, cadrele, sudurile, spitele.

Viata este grea.

Viata de motociclist si mai grea  ploaie, vant, curent....

Viata de motociclist de comunista insuportabila :platina, carburatie, segment, compresie , garnituri, off-off, mai-mai ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...