Jump to content

Honda 350 ADV


ianachim
 Share

Recommended Posts

Salutare,

Asteptam sa scada pretul modelul de 750 dar iata ca cei de la Honda au gandit o mai bine…au scos o jucarie cu motor mai mic ADV

logic ca nu are nici o legatura cu offroad insa faptul ca au adus unele imunatatiri la suspensie…. Forma…ciclistica fata de un scuter 100% stradal il fac mai interesant

astept acum sa vad si un pret de vanzare si ma gandesc serios sa l invit la o tura in jurul europei  

Cine s a mai uitat / cautat ceva similar???

3A30BD2B-F6CF-46E8-B042-7A38E7B5A59D.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

In ultimul timp am inceput sa ma interesez mai mult de zona asta a maxiscuterelor si observ ca este un trend cu scuterele adventure. Pentru piata europeana sunt inca destul de putine modele,majoritatea cu capacitati cilindrice sub 300 cmc. In afara de ADV 350, in 2022 Aprilia vine cu SR GT Adventure 125& 200 cmc, Iar SYM cu modelul Husky Adv (150cmc). Pentru piata asiatica, America Latina, etc, mai sut modele de la Yamaha, Kymco, Honda. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt fan motoare mari, de pilda pentru mine motoarele peste 900cc pe motociclete sunt inutil de mari, dar parca nici 350cc nu a tocmai suficient. Am avut moto de 500cc, de 600cc, dar am mers de la 50cc pana la 1200 (GSA), as prefera ceva in zona 500cc pentru o tura lunga, chiar daca e overkill in oras. Tin minte cand am avut de traversat Germania spre Romania ca aveam de ajuns luni la birou si am mers la 160km/h cu cate o repriza scurta de 180, nu as putea face asta cu un 350. 

 

Daca as pleca la plimbare vreo 3 luni fara data fixa de intoarcere ar fi ok si asta, dar stiu ca e doar un vis deocamdata.

Link to comment
Share on other sites

Acum 7 ore, xt600 a spus:

trend cu scuterele adventure

La +10 ani de la trendul cu suv-urile pe 4 roți trebuia să ajungă cocălăreala și la 2... Ce "aventură" faci cu scuterul? Treci peste borduri și pe trotuare și spații verzi în drum spre birou?!? La auto majoritatea își închipuie (greșit) că sunt mai sigure fiind mai mari, f mulți trec de la turism la gip când apare un copil în familie tocmai din acest motiv. Cei care ar avea într-adevăr nevoie de o gardă mai mare la sol (pt altceva decât parcat pe trotuare și scuaruri) sau de 4x4 sunt puțini, f puțini. 

Dacă o moto adv e confortabilă pe drumurile proaste pe care le avem din plin, că puțini merg cu ele în Africa, și are o justificare, să mor dacă văd vreo utilitate a unei dihănii din asta... 

Link to comment
Share on other sites

Sunt dragute scuterele, excelente pentru oras,etc...Nu vad insa de ce ai face turul Europei cu unul.

Cum de altfel nu inteleg faza cu adventure, cand scuterul este destinat exclusiv asfaltului...Dar, imi place oarecum ideea.

Personal, am avut un singur scuter (Burgman de 400cmc) care nu prea mi-a placut (amortizoare proaste, gabarit mare,demaraj,etc) desi avea unele avantaje(comod, consuma decent, doar acceleratie si frana).

L-am dat si am luat un Versys 650 pentru mers in oras (care e revelatie, e ingust, oglinzile trec peste cele ale masinilor, demaraj si amortizoare ok pentru drumuri proaste), cu doar 2 mici dezavantaje: mesteci tot timpul in cutia de viteze si consumul care e cu 1-1,5% mai mult (imi ia cam 6-6,5 in oras).

Pentru drumuri lungi am un 900 cmc si e mai mult decat suficient.

 

Da!  Eu as incerca un 350 ADV (dar doar in oras).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 21 minute, ENEOS a spus:

La +10 ani de la trendul cu suv-urile pe 4 roți trebuia să ajungă cocălăreala și la 2... Ce "aventură" faci cu scuterul? Treci peste borduri și pe trotuare și spații verzi în drum spre birou?!? La auto majoritatea își închipuie (greșit) că sunt mai sigure fiind mai mari, f mulți trec de la turism la gip când apare un copil în familie tocmai din acest motiv. Cei care ar avea într-adevăr nevoie de o gardă mai mare la sol (pt altceva decât parcat pe trotuare și scuaruri) sau de 4x4 sunt puțini, f puțini. 

Dacă o moto adv e confortabilă pe drumurile proaste pe care le avem din plin, că puțini merg cu ele în Africa, și are o justificare, să mor dacă văd vreo utilitate a unei dihănii din asta... 

Cand ai copii este mai usor sa pui si sa scoti din masina scaunul cu tot cu copil in el. Pt noi poate mai este cum mai este, dar pt jumatatile noastre chiar este mai lejer sa nu te tot apleci cand ai de ridicat sau asezat 10-15 kg. 

Iti mai trebuie de asemenea capacitatea de carat bagaje cel putin dubla + implicit traficul lor care iar implica asezat, ridicat, etc.

 

Revenind insa la subiectul topicului:

Odata la x ani, indiferent ca realist sau nu, piata trebuie revitalizata, prin crearea de necesitati/trenduri, zi-le cum vrei tu. La masini observi clar treaba cu propulsiile alternative. In viata cetatii noul topic este incalzirea globala. Asta creeaza noi industrii. 

Pe tema noastra - se descopera un segment de nisa, se pompeaza milioane in publicitate, creezi frenezia si cand se asterne linistea este fumata si ingropata treaba. La EICMA Husky-ul era pozitionat central pe platoul Sym si ma mir ca nu apar in filmul de mai sus "animatoarele" care erau mereu cel putin cate 2 pe el. Era honey trap pe fata, toti copii trageau acolo fascinati.

La Honda era la fel, mai multe exemplare, in mai multe culori, adica era evident ca este promovat serios. 

X Adv mie imi place cum arata, nu exista altul ca el si nu exista altul pe care sa stai ca pe el. Deodata designul altfel si motorul imens faceau sens si pt unul ca mine caruia scuterele i s-au parut intotdeauna vehicule in moarte clinica. 

Cu 350 nu stiu ce sa zic.

Sunt 2 variante - ori sunt dorite asa cum imi doream si eu X Adv-ul, fiindca sunt altfel ori, mi-e greu sa cred, sunt unii care considerau ca viata lor era incompleta fara un scuter off-road si asta era singurul motiv ce ii retinea sa iasa de pe asfalt. Na, s-a creat cererea, hop si oferta concertata de la 3 mari concerne. Probabil au linie directa la Rovaniemi toti si au vazut ce dorinte ascunse au clientii. 

Ca sa nu ma urasca lumea si mai tare cred ca mai bine ar fi sa ii lasam pe @ianachim si pe @SenorPink sa zica ei de ce l-ar cumpara. 

La ce va zice Ianachim ma astept de acum sa am retineri, fiindca nu pot avea mare baza intr-unul ce vrea sa faca turul Europei pe un scuter de 350 😋 😊😄.

 

Acum 3 minute, Leon a spus:

cu doar 2 mici dezavantaje: mesteci tot timpul in cutia de viteze si consumul care e cu 1-1,5% mai mult (imi ia cam 6-6,5 in oras).

Ia-ti Honda NC cu DCT si ai rezolvat problema. La modul serios.

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 minute, _Raul_ a spus:

Ia-ti Honda NC cu DCT si ai rezolvat problema. La modul serios.

Am avut NC 750 dar nu cu DCT.

Fug de cutiile automate. Nu ai acelasi feeling (tot ca pe scuter te simti)

Link to comment
Share on other sites

Acum 8 minute, Leon a spus:

Am avut NC 750 dar nu cu DCT.

Fug de cutiile automate. Nu ai acelasi feeling (tot ca pe scuter te simti)

Cu riscul de a suna ca o placa stricata, mergi la un drive test cu un DCT dar pune-l direct in manual si schimba din padele. 

Poti sa il lasi si in sport (nu stiu daca NC are sport) dar este consumul mai mare. 

In modul automat standard este un cosmar total, inutil, cred ca este pus acolo doar sa treaca teste de emisie, imi scapa. A mea la 50 la ora este in a 5a si scutura de sta sa se rupa. Ff bizar. 

Asa am zis si eu despre automata si era sa las balta achizitia Hondei daca nu mergeam pe mana unui amic in care am incredere. 

Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

Eu am avut mai multe maxi-uri pentru ca ma folosesc de 2 roti in primul rand in scop utilitar (naveta) si doar pe locul secund ca hobby recreational. Am renuntat la maxi-uri tocmai din cauza disconfortului cauzat de rotile mici si suspensia scurta pe drumurile proaste din oras (cu execeptia Honda Silverwing care are niste suspensii moi si placute). Tocmai din cauza modului in care eu ma folosesc de 2 roti, m-as intoarce la maxi-uri maine. Si probabil in lume sunt destul de multi ca mine.

Eu personal cred ca Adv-ul asta nou o sa fie un mare hit in Europa tocmai din acest motiv: o sa aduca confortul lipsa in lumea scuterelor. Nu trebuie vazut ca un vehicul de cucerit paduri si TET-uri. Dar ca vehicul de oras si de drumuri neasfaltate (care din pacate mai sunt prin orase si suburbii) probabil este foarte bun.

Furca inversata, cursa lunga a suspensiilor, ghidonul inalt si lat, handguard-uri topcase-ul foarte frumos, parbrizul reglabil,  look-ul fain, pretul bunicel (pentru lumea scuterelor)...eu zic sa le-a iesit.

 

 

Edited by Ovidiu M
Link to comment
Share on other sites

Acum 11 minute, popicadi a spus:

Astea au aparut fix pentru romanii care isi cumpara case ,,de lux,, in locuri in care asfaltul ajunge peste 20 de ani. :) Cam ala e probabil ,,adventure-ul ,, la care se preteaza.

Cel putin tu, spre deosebire de mine, ai identificat o nevoie practica, ancorata in realitate. 

Ca sa nu raman in urma 😁 - sunt pentru parintii ce isi trimit copii la tara sa scape de ei in vacante. Daca tot ii fac pachet pe la Dragasani, Buzau, Slobozia, etc, etc, macar sa le dea un mijloc de deplasare propice zonelor alea.

 

Acum 1 minut, Ovidiu M a spus:

Salutare,

Eu am avut mai multe maxi-uri pentru ca ma folosesc de 2 roti in primul rand in scop utilitar (naveta) si doar pe locul secund ca hobby recreational. Am renuntat la maxi-uri tocmai din cauza disconfortului cauzat de rotile mici si suspensia scurta pe drumurile proaste din oras (cu execeptia Honda Silverwing care are niste suspensii moi si placute). Tocmai din cauza modului in care eu ma folosesc de 2 roti, m-as intoarce la maxi-uri maine. Si probabil in lume sunt destul de multi ca mine.

Eu personal cred ca Adv-ul asta nou o sa fie un mare hit in Europa tocmai din acest motiv: o sa aduca confortul lipsa in lumea scuterelor. Nu trebuie vazut ca un vehicul de cucerit paduri si TET-uri. Dar ca vehicul de oras si de drumuri neasfaltate (care din pacate mai sunt prin orase si suburbii) probabil este foarte bun.

Furca inversata, cursa lunga a suspensiilor, ghidonul inalt si lat, handguard-uri topcase-ul foarte frumos, look-ul fain, pretul bunicel (pentru lumea scuterelor)...eu zic sa le-a iesit.

 

Makes sense.

Lamurit.

Multumesc.

Edited by _Raul_
Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, _Raul_ a spus:

Cand ai copii este mai usor sa pui si sa scoti din masina scaunul cu tot cu copil in el. Pt noi poate mai este cum mai este, dar pt jumatatile noastre chiar este mai lejer sa nu te tot apleci cand ai de ridicat sau asezat 10-15 kg. 

Iti mai trebuie de asemenea capacitatea de carat bagaje cel putin dubla + implicit traficul lor care iar implica asezat, ridicat, etc.

 

Revenind insa la subiectul topicului:

Odata la x ani, indiferent ca realist sau nu, piata trebuie revitalizata, prin crearea de necesitati/trenduri, zi-le cum vrei tu. La masini observi clar treaba cu propulsiile alternative. In viata cetatii noul topic este incalzirea globala. Asta creeaza noi industrii. 

Pe tema noastra - se descopera un segment de nisa, se pompeaza milioane in publicitate, creezi frenezia si cand se asterne linistea este fumata si ingropata treaba. La EICMA Husky-ul era pozitionat central pe platoul Sym si ma mir ca nu apar in filmul de mai sus "animatoarele" care erau mereu cel putin cate 2 pe el. Era honey trap pe fata, toti copii trageau acolo fascinati.

La Honda era la fel, mai multe exemplare, in mai multe culori, adica era evident ca este promovat serios. 

X Adv mie imi place cum arata, nu exista altul ca el si nu exista altul pe care sa stai ca pe el. Deodata designul altfel si motorul imens faceau sens si pt unul ca mine caruia scuterele i s-au parut intotdeauna vehicule in moarte clinica. 

Cu 350 nu stiu ce sa zic.

Sunt 2 variante - ori sunt dorite asa cum imi doream si eu X Adv-ul, fiindca sunt altfel ori, mi-e greu sa cred, sunt unii care considerau ca viata lor era incompleta fara un scuter off-road si asta era singurul motiv ce ii retinea sa iasa de pe asfalt. Na, s-a creat cererea, hop si oferta concertata de la 3 mari concerne. Probabil au linie directa la Rovaniemi toti si au vazut ce dorinte ascunse au clientii. 

Ca sa nu ma urasca lumea si mai tare cred ca mai bine ar fi sa ii lasam pe @ianachim si pe @SenorPink sa zica ei de ce l-ar cumpara. 

La ce va zice Ianachim ma astept de acum sa am retineri, fiindca nu pot avea mare baza intr-unul ce vrea sa faca turul Europei pe un scuter de 350 😋 😊😄.

 

Ia-ti Honda NC cu DCT si ai rezolvat problema. La modul serios.

 

La mine e simpla problema: Daca ia și pasagera permisul de A, doua scutere d-astea mini adv ar face sens pentru plimbări/tururi prin Europa. Viteza de croaziera maxim 120, posibilitatea sa mergi și pe niște drum neasfaltat fara să-ți tremure genunchii, confortul CVT-ului și a curelei, spatii de depozitare ca lumea, consum și de ce nu în ultimul rând - o ușoară extravagantă. Eu cred că am făcut adunat vreo 30k km prin Asia de Sud Est pe underboneurile tipice lor acolo (și alea sunt de 135 cc nu 350) și a fost super aventura. 

Sunt acum la Honda sa fac revizia la mașină și unde în adâncul inimii am sperat că poate a apărut în showroom și Mini-adv- ul asta. 

Edited by SenorPink
Link to comment
Share on other sites

Acum 9 minute, SenorPink a spus:

Sunt acum la Honda sa fac revizia la mașină și unde în adâncul inimii am sperat că poate a apărut în showroom și Mini-adv- ul asta. 

Nu exclus sa fie pe undeva prin Ro, dar totusi abia acum 3 saptamani il lansau la Milano. Pe site la Honda Romania vad ca exista deja la vanzare la 7250E.

Link to comment
Share on other sites

Acum 35 minute, GoodKat a spus:


Underbone-urile alea sunt geniale, ultra rezistente si parca special concepute pentru a fi abuzate. Le vezi si prin Grecia. Pacat ca nu au prins si pe la noi ca motorete utilitare, livrari, frecus din A in B. Daca prind una o teleportez direct la tara, unde chiar s-ar preta asa ceva.

Deci alea puțin spus rezistente, eu am mers pe plaja cu ele prin ploaie, pe noroaie, prin jungla, toate condițiile și nu au avut nici un stres. Consum mic, agile, viteza maxima pentru zona aia de lume suficientă - 90-100 km/h. Pentru România Sym aduc un model de underbone daca nu mă înșel.

Link to comment
Share on other sites

Acum 6 minute, SenorPink a spus:

Deci alea puțin spus rezistente, eu am mers pe plaja cu ele prin ploaie, pe noroaie, prin jungla, toate condițiile și nu au avut nici un stres. Consum mic, agile, viteza maxima pentru zona aia de lume suficientă - 90-100 km/h. Pentru România Sym aduc un model de underbone daca nu mă înșel.

Cei de la MotoMus au la vanzare underbone-ul suprem: Honda SuperCub.

https://www.motomus.ro/scutere-honda/honda-super-cub-c125.html

Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

La +10 ani de la trendul cu suv-urile pe 4 roți trebuia să ajungă cocălăreala și la 2... Ce "aventură" faci cu scuterul? Treci peste borduri și pe trotuare și spații verzi în drum spre birou?!? La auto majoritatea își închipuie (greșit) că sunt mai sigure fiind mai mari, f mulți trec de la turism la gip când apare un copil în familie tocmai din acest motiv. Cei care ar avea într-adevăr nevoie de o gardă mai mare la sol (pt altceva decât parcat pe trotuare și scuaruri) sau de 4x4 sunt puțini, f puțini. 

Dacă o moto adv e confortabilă pe drumurile proaste pe care le avem din plin, că puțini merg cu ele în Africa, și are o justificare, să mor dacă văd vreo utilitate a unei dihănii din asta... 

Am facut o adventureala in Grecia cu un amarat de Piaggio de 49 cmc inchiriat de nu-ti vine sa crezi! Drumuri de "macadam" care de fapt erau acoperite cu 5 cm de strat de nisip si praf si care ascundeau bolovani, crengi de pid, gropane etc. Vreo 30 km de off in care de vreo 5-6 ori ne-am dat jos de pe ele ca sa le trecem mai mult impinse si pe sus niste zone foarte nasoale, am batut inclusiv poteci prin padure, urcari sicoborarari etc. Totul pe Sythonia pe drumuri secundare din interiorul peninsulei, de pe varfulmuntelui pana pe plaje pustii. Ne-a luat o juma de zi si 4-5 beri de persoana, ne-am intors sleiti si cu gura pana la urechi. 

Cred ca ar fi fost nemaipomenit cuun scuter mai capabil, cu garda mai inalta si cu gume mixte.

Edited by Speedy.K
Link to comment
Share on other sites

Ehh SuperCub e mai fancy așa și parcă mai pretențios. Astea clasice sunt cai de povară la care aia mici sudează cadre de ele și le transforma in TukTuk-uri si alte minunății. SuperCub e bijuterie pe lângă alea

 

 

Deci mi se pare foarte amuzant cum o data cu trecerea timpului și cu experiența, mai toți motocicliștii încep să se bucure și să-și dorească motoare mai mici, mai ușoare, mai agile. La început sunt cam așa: minim miar, 300 de cai, 2 secunde demaraj, musai doar o roata și echipament full piele. 

După ani și km: motor de 300cc, maxim 180 de kile, să poată merge off-road, sa consume puțin și să ducă un 110 pe autostrada 🤣🤣🤣

Amuzant nu?

Link to comment
Share on other sites

si imi place ideea, din prisma faptului ca urci mai usor borduri si ma gandesc ca are un plus de confort.

 

problema mea care mai mare e legata de spatiile de depozitare pe scuterele din clasa 300-400cmc unde toti au inceput sa faca coditele ascutite, reducand din spatiu de depozitare. Evident compar cu Majestyul meu din 2009 care are un portbagaj de Matiz

 

 

Link to comment
Share on other sites

Acum 4 minute, Speedy.K a spus:

De acord, mai putin cu 110 pe A... Un 160 minim.

Punem cu Asterix: in eventualitatea in care se ajunge pe A, deși nu este cel mai dezirabil lucru ☝️

Acum 4 minute, Cavaleru a spus:

si imi place ideea, din prisma faptului ca urci mai usor borduri si ma gandesc ca are un plus de confort.

 

problema mea care mai mare e legata de spatiile de depozitare pe scuterele din clasa 300-400cmc unde toti au inceput sa faca coditele ascutite, reducand din spatiu de depozitare. Evident compar cu Majestyul meu din 2009 care are un portbagaj de Matiz

 

 

 

I-au pus și top case și am văzut și genti laterale pe modelul asta, deci spatii de depozitare kklau

Link to comment
Share on other sites

Chiar acum, SenorPink a spus:

I-au pus și top case și am văzut și genti laterale pe modelul asta, deci spatii de depozitare kklau

 

eu il abuzez urban, deci side case sunt excluse. dar da, topcaseul e ok.

m-am uitat la un filmulet si vad ca are spatiu de 2 integrale ceea ce e foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Acum 37 minute, SenorPink a spus:

Punem cu Asterix: in eventualitatea in care se ajunge pe A, deși nu este cel mai dezirabil lucru ☝️

 

I-au pus și top case și am văzut și genti laterale pe modelul asta, deci spatii de depozitare kklau

Din Bucuresti ca sa ajung la deal sau la munte tre sa bat si minim 100 km de A sau drum expres. Sa le fac cu 100 la ora adorm dreaqu pe rezervor...

Daca imi duc scuterul la casa de pe Dotana si-l tin acolo da, nu mai nevoie de A sau DN.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...