Sari la conținut

Honda Cb500x/f vs cb650r, vs yamaha mt09sp vs triumph street triple ..... idei?


legio990
 Share

Postări Recomandate

2 minutes ago, Metal Heart said:

Cum spunea bunica-mea, sa-i fie tarana usoara, "cand te indragostesti de un cac*t, mananci si doua palme de pamant de sub el". Asa ca numara-ti matale banii si ia-ti ce motocicleta iti place lu' inima ta. Ca o iei pt tine si cum ai zis, o vrei pt 10 ani. Asa ca baga mare de toti banii. Ca are rezervor de 16L, ca are de 12, ca ecran tft, ca ceasuri clasice analog, ca etireri radiali sau monobloc, ia-ti ce-ti place. Ca sigur nu o sa scoti tu vreodata din motocicleta aia tot ce poate ea ca sa zici ca ai fi avut nevoie de discuri de frana de 320mm si nu de 300mm cati are motocicleta X....  

Din pacate pe mine ma atrage mai mult cele japoneze din cauza fiabilitatii decat celelalte, si la mine poate fi oricare din cei 4 "ce au speriat vestu" pentru ca sunt recunoscuti international ca fiind fiabili, dar ca si echivalenta se poate compara unele cu altele mai ales daca sunt foarte apropiate ca si performante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 151
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, legio990 a spus:

 

Kawasaki er5

Si de er5 te rogi la 100 la ora ca sa faca o depasire?! Ori mobra nu e in mintile ei, ori nu stii sa o folosesti si faceai asta in treapta a sasea. Mobra mea are exact acelasi motor de pe er5 si la 100 la ora in a patra e pe la 6500 rpm, adica exact acolo de unde incepe sa traga cum trebuie. Imi ia 3 secunde sa trec de un tir cu pasager si bagaje.

Daca aici e problema, da-mi voie sa-ti spun ca ori inveti sa folosesti o cutie de viteze manuala, ori iti cumperi o mobra cu cutie automata, in niciun caz 100000 de CP.

Si uita de CB500x, e cam la acelasi nivel cu er5.

Daca problema e la mobra, nu la tine, ia-ti o mobra in mintile ei. Orice mobra de la 40 CP in sus trebuie sa depaseasca asa cum ti-am zis, daca este folosita corect.

 

Chiar, ia zi, in ce treapta vroiai tu sa faci depasirea aa de tir la 100 la ora cu er5?

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, legio990 a spus:

Din pacate ortografia mea a avut mult de suferit in ultimii 20 de ani din cauza ca am mai invatat sa scriu si in alta limba pe care am folosito mai des, scuze

Ai de plm...
Eu cred ca nici limba romana nu o vorbeai foarte corect (ca sa nu mai zic de scris).
Revenind la problema arzatoare a topicului: oricat de amarata ar fi fost acea motocicleta, daca solutia la problema de depasire a unui TIR este o motocicleta de 100CP, este clar ca ne batem gura degeaba.
Mai are rost sa spun ca un maxiscuter de 300cmc si 200kg ma ajuta sa fac aceiasi manevra in siguranta?
Dar el "Batman, Batman".
Succesuri maxime!
P.S. In orice tara europeana (inclusiv Romania), TIR-urile nu (prea) circula in weekend. Asa ca e ciudat acest criteriu "putere scazuta care poate te pune in icurcatura la depasirea unui tir". Vorba ciobanului ardelean; "Sir, you have an obsession"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Mama, asta e ca și topicul meu cu mașina. 

So

- postez după ce am citit doar doua raspunduri, ca na, nu am încălzite în volan și se răcește deja. 

- scoate de pe lista aia motoarele de strada (naked, sport) dacă vrei mai mult de 200 km pe zi

- nu te mai uite la detalii din astea gen ce cadru are și alte chestii inutile, ca nu o sa mergi în campionatul național sa te intereseze fineturi din astea 

- adventure-rile sunt probabil cele mai manevrabile motoare de pe piața, dacă nu chiar cele mai. În viata reala, pe sosea, nu pe pista 

- Tracer e o tigaie ingramadita, cu scărițe sus si în spate, cu motor foarte nerotund, bord depășit la fiecare reiteratie și prea puternica pt tine dacă deduc corect.

- 10 ani un motor (vehicul de pasiune, în condiții de experienta și cunoștințe small spre okish, din ce deduc) este enoooooorm. În 5 ani fă-i vânt dacă vrei sa int l gi ceva din fenomen n și sa îți poți găsi mobra potrivita ție 

- GS 1250 este ff manevrabila dar e motor mainly de turism și mâncat km cu pasager. Prea mare solo si pt experienta putina, prea scump 

- Ducati Multi V2 este dacă știi sa te dai și vrei sa te dai mai alert 

Cauta pe net Michael Neeves Ducati V2 better than V4S și o sa vezi un review de om cu cap nu vânzător de ciunga. 

- Strom 1050 e mare pt tine (din ce deduc) și motor de drum lung cu pasager iara

 

Strom 65o, Tracer 700, Cb500x, shuri cu km putini, maxim 3 ani, next

Acum 3 ore, legio990 a spus:

Folosesc masina mereu, eu vreau un motor de Duminica adica o data pe saptamana/luna sa mai ies cu ea si NU sa fie mijlocul meu de transport principal, nici nu ma gandesc la asa ceva din diverse considerente

Nefasta mai speciala gen? 

Schimb-o. Dacă nu te respecta, nu o va face niciodată. 

 

Iubito, fa-ti bagajele, am câștigat la loterie! 

Vai! Si unde mergem? 

Încă nu știu, dar tu sigur pleci la ma-ta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 43 minute, _Raul_ a spus:

Nefasta mai speciala gen? 

Schimb-o. Dacă nu te respecta, nu o va face niciodată. 

 

Iubito, fa-ti bagajele, am câștigat la loterie! 

Vai! Si unde mergem? 

Încă nu știu, dar tu sigur pleci la ma-ta. 

Joj Istenem... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, legio990 a spus:

Asta e motivul pentru care caut ceva cu putere in jur de 100cp,

 

Am mai vazut si Suzuki GSXS 750

+ consum bun, 3 harti ale motorului,

- cadrul de fier, garda mica, e grea (214kg), si e euro4

O sa incerc la anul viitor sa pot face un test ride cu el sa vad daca e destul de potent, dar cel mai probabil 30min sa nu fie de ajuns

Street triple RS este o motocicleta exceptionala in gama ei. Foarte usoara si manevrabila, dar destul de nervoasa mai ales in ture mici. De-asta nu este foarte prietenoasa cu incepatorii, dar te poti obisnui cu ea. Ciclistica foarte buna. Autonomie si consum-ok. Pentru plimbari mai lungi e ok in limita a 400-500 km/zi, daca nu e vreme proasta. Protectia la vant nu e grozava- e un naked pana la urma. Poti avea o viteza de croaziera confortabila pe ea 140-150km/h, dar sustine fara probleme 180-200 pe bucati mai scurte. Ca fiabilitate nu am avut nimic de reprosat (inca), iar calitatea materialor este mult peste MT. 
Dar e destul de nervoasa, depinde de aptitudinile tale. Daca vrei sa o tii multi ani si mergi pe ceva mai nou, incerca varianta Triumph Trident. Sau din cele mai “sport”, Aprilia RS660 e highly praised. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Speedy.K said:

Chiar, ia zi, in ce treapta vroiai tu sa faci depasirea aa de tir la 100 la ora cu er5?

A 5a sau a6sea că la mașină

2 hours ago, _Raul_ said:

Mama, asta e ca și topicul meu cu mașina. 

So

- postez după ce am citit doar doua raspunduri, ca na, nu am încălzite în volan și se răcește deja. 

- scoate de pe lista aia motoarele de strada (naked, sport) dacă vrei mai mult de 200 km pe zi

- nu te mai uite la detalii din astea gen ce cadru are și alte chestii inutile, ca nu o sa mergi în campionatul național sa te intereseze fineturi din astea 

- adventure-rile sunt probabil cele mai manevrabile motoare de pe piața, dacă nu chiar cele mai. În viata reala, pe sosea, nu pe pista 

- Tracer e o tigaie ingramadita, cu scărițe sus si în spate, cu motor foarte nerotund, bord depășit la fiecare reiteratie și prea puternica pt tine dacă deduc corect.

- 10 ani un motor (vehicul de pasiune, în condiții de experienta și cunoștințe small spre okish, din ce deduc) este enoooooorm. În 5 ani fă-i vânt dacă vrei sa int l gi ceva din fenomen n și sa îți poți găsi mobra potrivita ție 

- GS 1250 este ff manevrabila dar e motor mainly de turism și mâncat km cu pasager. Prea mare solo si pt experienta putina, prea scump 

- Ducati Multi V2 este dacă știi sa te dai și vrei sa te dai mai alert 

Cauta pe net Michael Neeves Ducati V2 better than V4S și o sa vezi un review de om cu cap nu vânzător de ciunga. 

- Strom 1050 e mare pt tine (din ce deduc) și motor de drum lung cu pasager iara

 

Strom 65o, Tracer 700, Cb500x, shuri cu km putini, maxim 3 ani, next

Nefasta mai speciala gen? 

Schimb-o. Dacă nu te respecta, nu o va face niciodată. 

 

Iubito, fa-ti bagajele, am câștigat la loterie! 

Vai! Si unde mergem? 

Încă nu știu, dar tu sigur pleci la ma-ta. 

Scuze dar eu prefer nakeduri din câteva motive simple ... Se aseamănă cu o bicicleta, nu au o grămadă de plastice.

Eu nu cred că fac mai mult de 200km pe zi cu motorul, iar m-am gândit la un timp de 10 ani pentru că consider că nu o voi schimba in 5 ani, și de aceea caut ceva cu cadru de aluminiu pentru că nu ruginește, este mai usoara,

Totuși mai consider că dacă îmi iau un motor puternic rămân fără permis, pentru că dacă motorul poate eu ii dau viteza și asta e motivul pentru care sunt 2 categorii in selecția mea de motoare.

In concluzie cred că trebuie să fac ceva drive teste pentru că e foarte greu din review-uri și comentarii să vezi cam ce mi-ar conveni mai ales că eu nu am așa multa experiența pe diverse modele.

1 hour ago, Raisa_c said:

Street triple RS este o motocicleta exceptionala in gama ei. Foarte usoara si manevrabila, dar destul de nervoasa mai ales in ture mici. De-asta nu este foarte prietenoasa cu incepatorii, dar te poti obisnui cu ea. Ciclistica foarte buna. Autonomie si consum-ok. Pentru plimbari mai lungi e ok in limita a 400-500 km/zi, daca nu e vreme proasta. Protectia la vant nu e grozava- e un naked pana la urma. Poti avea o viteza de croaziera confortabila pe ea 140-150km/h, dar sustine fara probleme 180-200 pe bucati mai scurte. Ca fiabilitate nu am avut nimic de reprosat (inca), iar calitatea materialor este mult peste MT. 
Dar e destul de nervoasa, depinde de aptitudinile tale. Daca vrei sa o tii multi ani si mergi pe ceva mai nou, incerca varianta Triumph Trident. Sau din cele mai “sport”, Aprilia RS660 e highly praised. 

Mulțumesc frumos pentru timpul acordat, dar având un naked stiu ce e cu vântul la viteze mai mari și nu mă deranjează, iar la cat e de fiabila street triple ... e cam după noroc ceva asemănător cu ce era la Dacia până în 2000 unde unele erau bune și foarte bune iar altele erau ruginite din fabrică. Și tocmai că eu caut ceva pe 10 ani elementul de fiabilitate sta la baza deciziei mele cu privire la ce mobra voi lua. Iar că e nervoasa nu mă deranjează pentru că eu sunt un om foarte ușor adaptabil și mt09 e și mai nervoasa decât triumphul, 

Și din câte am mai auzit eu controlul calității la Dacia inca e foarte scăzut și după relatările proprietarilor de triumph controlul calității e destul de slab și la ei

4 hours ago, patrick1 said:

Poate că nici nu ştia că are una limitată

Nici acum nu știu dacă respectiva era limitată sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, legio990 a spus:

A 5a sau a6sea că la mașină

:lol: :crack:

Dacă i-ai fi dat 2 trepte în jos nu mai veneai cu ideea asta! 

Ia-ți una automată, că sunt puține alea care trag în ultima treaptă de la 100 km/h, multe ajung la viteza aia în treapta 1!

Bine, nici cu mașina nu depășesc la 100 în ultima treaptă decât dacă vin lansat și am spațiu și timp să trec relaxat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, ENEOS said:

:lol: :crack:

Dacă i-ai fi dat 2 trepte în jos nu mai veneai cu ideea asta! 

Ia-ți una automată, că sunt puține alea care trag în ultima treaptă de la 100 km/h, multe ajung la viteza aia în treapta 1!

Da de asta mă gândeam o data la vechiul Suzuki gsxs 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, legio990 a spus:

A 5a sau a6sea că la mașină

S

 

Pai in cazul asta, exact cum spuneam mai devreme, nicio mobra n-o sa-ti depaseasca tirul cum trebuie. Tu de fapt nu stii sa depasesti, nu stii sa folosesti cutia de viteze.

Motorul tau paralel twin trage calumea intre 6500 si 8500 rpm. Tu la 100 la in a cincea esti la 5000 rpm si in a sasea la 4000, normal ca nu te ajuta cand vrei zvac in depasire. La viteza aia depasirea se face in a patra. Zici "ca la masina", pai vezi ca nici pe aia n-o folosesti cum trebuie, masina mea, 2, 0 litri, 240 CP, cutie automata, daca o calc la 100 la ora ca sa depasesc un tir imi retrogradeaza exact pana in a patra. Si aia n-are plaja de cuplu/ putere maxima la 7500/8500 rpm, ca motorul tau.

 

Deci in concluzie, inainte sa schimbi motoreta invata sa depasesti, testeaza cateva depasiri in a patra la 100 la ora si dupa aia vezi daca ti se mai pare lesinata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, legio990 a spus:

A 5a sau a6sea că la mașină

După atâția ani de condus (2 și 4 roți), tot nu te-ai prins de faza cu retrogradatul treptei de viteză pentru a avea cuplul necesar unei depășiri? Cred că ai făcut școala (moto) prin corespondență (pentru că ai spus că nu ai dat șpagă).

Eu zic să te uiți la o Hayabusa că are cuplu chiar și-n a șasea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, ENEOS a spus:

:lol: :crack:

Dacă i-ai fi dat 2 trepte în jos nu mai veneai cu ideea asta! 

Ia-ți una automată, că sunt puține alea care trag în ultima treaptă de la 100 km/h, multe ajung la viteza aia în treapta 1!

Bine, nici cu mașina nu depășesc la 100 în ultima treaptă decât dacă vin lansat și am spațiu și timp să trec relaxat. 

Exact!

Ori inveti sa schimbi vitezele cand si cum trebuie, ori iti iei automata.

Chiar acum, pierrotlefou a spus:

După atâția ani de condus (2 și 4 roți), tot nu te-ai prins de faza cu retrogradatul treptei de viteză pentru a avea cuplul necesar unei depășiri? Cred că ai făcut școala (moto) prin corespondență (pentru că ai spus că nu ai dat șpagă).

Eu zic să te uiți la o Hayabusa că are cuplu chiar și-n a șasea.

In scoala din ziua de azi nu te invata nimeni sa depasesti sau sa retrogradezi. Scoala se face in a doua la relanti si atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Speedy.K a spus:

In scoala din ziua de azi nu te invata nimeni sa depasesti sau sa retrogradezi. Scoala se face in a doua la relanti si atat.

Plec de la premiza că acum 10 ani lucrurile se făceau mai bine.

Și chiar și așa, după atâția ani de permis auto și cutie manuală ar fi trebuit să se facă niște conexiuni și automatisme. Sau poate că și cu mașina transpira la depășiri de TIR până a găsit-o pe aia care poate să execute manevra la 100km/h și-n a șasea? Dacă da, oare ce criteriu de selecție o fi impus pentru biata mașină? Că pentru motor m-am lămurit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca pentru putori carora le e lene sa schimbe treptele de viteza si care vor sa fie intr-a sasea la 100 si sa ii dea sa zboar epe langa tir e mai pretabil un V2 care sa aiba mai tot cuplul de jos, un power cruiser gen Indian Challenger sau Ducati aia V2 Multistrada ca tot zicea de mers pe iarba. Pana la urma toate naked-urile astea descrise de OP sunt sportive la care trebuie sa te dai un pic. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Lucian_M a spus:

Ai uitat de Rocket 3, probabil că la ăla s-a gândit. Totuși ce face dacă o scapă pe jos? Cum o ridică? O fi manevrabilă printre mașini?

 

Daa nu e rau Rocket 3 pentru plimbarile de duminica. 

 

1. O ridica?

2. Din biceps se ridica astea

3. Greu cu manevrarea unui tren printre masini 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 hours ago, legio990 said:

Un cb500x are 47cai p, la fel ca un Kawasaki er5 care avea lipsa de putere dupa 100km la ora, si da eu am condus masini mai mult decat motare, si la masini din pacate sau din fericire nu prea poti depasi 2litri motor, deci si acolo puterea e redusa

 

Eu am o Honda Dominator de 650cmc si 46CP amarati ca nu mai este noua. Nu am nici o problema sa depasesc TIR-uri. Un TIR ruleaza cu maxim 85km/h iar la viteza asta indiferent cu ce vehicul depasesti trebuie sa retrogradezi daca vrei sa depasesti repede si orice motocicleta de la 500cmc in sus depaseste fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, SenorPink a spus:

 

Daa nu e rau Rocket 3 pentru plimbarile de duminica. 

 

1. O ridica?

2. Din biceps se ridica astea

3. Greu cu manevrarea unui tren printre masini 

Părerea mea e că mobra aia e perfectă pentru plimbări de duminică, doar să nu fie el prea pretențios, gen:

- frânează cam tare

- gumele se uzează rapid și sunt scumpe

- consumă cam mult

- nu știe unde e filtrul de ulei

- nu are "marsharer" etc.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, mobiletron said:

Eu am o Honda Dominator de 650cmc si 46CP amarati ca nu mai este noua. Nu am nici o problema sa depasesc TIR-uri. Un TIR ruleaza cu maxim 85km/h iar la viteza asta indiferent cu ce vehicul depasesti trebuie sa retrogradezi daca vrei sa depasesti repede si orice motocicleta de la 500cmc in sus depaseste fara probleme

Din păcate cred că ori ai condus numai pe drumuri naționale și numai prin țară că pe afară și pe autostradă tirurile sunt unele limitate la 90km pe oră iar altele sunt la 100km pe ora.

Și apropo de cei care cred că nu știu să depasesc, țin să le aduc la cunoștință că din 2008 am tot schimbat masini, și la un motor de 2litri la 100 la ora ai cam 1900 2000rpm dar na când te faci accelerări bruște ele se pot duce și la zona roșie.

In alta ordine de idei eu nu caut sa aduc un motor la limitele lui de fabricație

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...