Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 331
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • ivan pedala changed the title to KOVE 450 Rally

In Europa au inceput vanzarile in Franta si Italia, din cate am mai citit. Pe 27 Octombrie au reusit sa o omologheze euro 5, dar putin gatuita la putere, 41 cp.

Oare avem sanse sa o gasim pe taraba si in Romania la anul, sau doar adusa de afara( asta implica omologari si toate cele) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Nooxy a spus:

Pe 27 Octombrie au reusit sa o omologheze euro 5, dar putin gatuita la putere, 41 cp.

 

Si uite asa la cele 145kg pretinse se adauga 31l benzina+ulei+antigel+catalizator+toba street legal+.... si o sa ajunga undeva la 190 kg sau mai mult gata de drum, propulsata de motorul Zongshen de 41 CP. Adica cu 15kg mai usoara decat T7 dar cu 32(!!!) CP in minus.

S-a cam dus pe pla unicornul. 😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Nooxy a spus:

In Europa au inceput vanzarile in Franta si Italia, din cate am mai citit. Pe 27 Octombrie au reusit sa o omologheze euro 5, dar putin gatuita la putere, 41 cp.

Oare avem sanse sa o gasim pe taraba si in Romania la anul, sau doar adusa de afara( asta implica omologari si toate cele) ?

 

Si eu sper sa existe un distribuitor in RO, altfel e ca si cum ai cumpara fara garantie. La partea cu puterea in misnus nu e ca si cum e greu de facut un flash.

 

Acum 2 ore, DesertEagle a spus:

 

Si uite asa la cele 145kg pretinse se adauga 31l benzina+ulei+antigel+catalizator+toba street legal+.... si o sa ajunga undeva la 190 kg sau mai mult gata de drum, propulsata de motorul Zongshen de 41 CP. Adica cu 15kg mai usoara decat T7 dar cu 32(!!!) CP in minus.

S-a cam dus pe pla unicornul. 😂

 

Ba baiatule tu ai motocicleta sau acum ai deschis prima data ochii pe acest subiect?

BTW stai prost si cu logica si foarte probabil si cu matematica si fizica .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, Cavaleru said:

interesant n-ai cum sa masori nivelul de ulei?

 

...și trebuie să scoți evacuarea ca să schimbi filtrul :) 

 

Ceea ce văd eu seamănă cu un prototip. Cel puțini primii proprietari vor fi clar cobai. Miroase a testare insuficientă - și copiere cât s-a putut. Au luat motociclete europene și au făcut reverse-engineering.

 

Bine totuși că există, va încuraja concurența. Iar defectele se vor putea remedia în timp dacă vor continua să investească. Dar nu sunt deloc convins.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au inceput expertii romani… Urmariti intai ce zic niste campioni americani despre ea si apoi trageti concluziile. Si are sub 160kg cu 15 litri de benzina. Intr-adevar e pacat de pierderea in putere din cauza omologarii. Si vin din urma cu cel mai usor adv de 800 de pe piata, oricum. https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=51

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

Ba baiatule tu ai motocicleta sau acum ai deschis prima data ochii pe acest subiect?

BTW stai prost si cu logica si foarte probabil si cu matematica si fizica

 

Nu mai am decat 2 (din 6) dar sper ca urmatoarea sa fie chinezeasca ca dolarii din contul tau.

 

Acum 33 minute, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Au inceput expertii romani… Urmariti intai ce zic niste campioni americani despre ea si apoi trageti concluziile. Si are sub 160kg cu 15 litri de benzina. Intr-adevar e pacat de pierderea in putere din cauza omologarii. Si vin din urma cu cel mai usor adv de 800 de pe piata, oricum. https://www.kovemoto.com/index.php?c=show&id=51

 

 

 

Motocicleta asta este marketata ca rally/ adventure deci trebuie sa discutam de varianta omologata pt strada in Europa, nu prototipuri pt piata americana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

A Intr-adevar e pacat de pierderea in putere din cauza omologarii.

Asta sa fie problema noastra.

 

 

Noua mobra pentru Dakar a celor de la Kove 125 kg 65cai, sexyyyyyyy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/6/2023 at 9:13 PM, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Au inceput expertii romani… Urmariti intai ce zic niste campioni americani despre ea si apoi trageti concluziile.

 

Sunt destul de sigur că ești familiar cu conceptul de review-uri plătite pentru reclamă. Nu spun că este cazul neapărat aici sau că nu sunt și alții vinovați de așa ceva, dar să lăsăm entuziasmul indus deocamdată, zic. Personal rămân convins că o marcă moto din Chongqing, fondată acum 6 ani nu prea poate să prindă din urmă atât de rapid industria moto europeană și japoneză, clădită pe decenii de experiență și motorsport - oricât de mult ar copia și cu oricâți bani ar arunca în campanii de marketing.

 

Între timp, vă invit să le vizitați site-ul și să vă amuzați legat de motorul lor de căutare sau de calitatea limbajului din manualele de utilizare. Sunt excelente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, PzKpfW a spus:

 

Sunt destul de sigur că ești familiar cu conceptul de review-uri plătite pentru reclamă. Nu spun că este cazul neapărat aici sau că nu sunt și alții vinovați de așa ceva, dar să lăsăm entuziasmul indus deocamdată, zic. Personal rămân convins că o marcă moto din Chongqing, fondată acum 6 ani nu prea poate să prindă din urmă atât de rapid industria moto europeană și japoneză, clădită pe decenii de experiență și motorsport - oricât de mult ar copia și cu oricâți bani ar arunca în campanii de marketing.

 

Între timp, vă invit să le vizitați site-ul și să vă amuzați legat de motorul lor de căutare sau de calitatea limbajului din manualele de utilizare. Sunt excelente.

Daca s-ar putea spune despre moto.it ca sunt platiti pentru ceea ce fac de catre producatori poti spune asta si despre baiatul asta de care nu a auzit prea multa lume?

 

In ceea ce priveste convingerea ta in ceea ce priveste faptul ca o firma chinezeasca nu poate in 6 ani prinde din urma industria europeana si cea japoneaza, ai dreptate, caci europenii si japonezii au fost depasiti deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunteti criminali

90% din ..porcăriile americane sau europene au la baza producție china/taiwan...ASIA

scutere bmw ...motoare de la kimco/sym 

iPhone.....china

 

problema sta în controlul de calitate impus de APLICANUL DE SIGLA" restu ....cum iti e norocul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, ERU said:

Daca s-ar putea spune despre moto.it ca sunt platiti pentru ceea ce fac

 

Moto.it sunt un site care dorește vizualizări și clicuri, la fel ca majoritatea. Clipuri și articole precum cele de mai sus asta generează: expunere și deci interes pentru cei care fac publicitate.

 

5 hours ago, ERU said:

europenii si japonezii au fost depasiti deja.

 

Depinde la ce anume. Dacă vorbim despre capacitate de producție sau bani băgați în asta, absolut. Motiv pentru care japonezii și europenii asamblează în China de mai mulți ani deja.

 

Dacă te referi la cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea și produicția de motociclete, mă tem că cei din China nu-i vor prinde niciodată din urmă dacă nu schimbă radical abordarea. Copierea și oferta de produse la prețuri mici sunt falimentare pe termen lung.

 

20 minutes ago, ianachim said:

90% din ..porcăriile americane sau europene au la baza producție china/taiwan...ASIA

 

Există o diferență substanțială între producție și asamblare. Ceea ce fac chinezii pentru companiile vestice este doar asamblare, iar diferențele clar nu se rezumă doar la controlul calității.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

 

Moto.it sunt un site care dorește vizualizări și clicuri, la fel ca majoritatea. Clipuri și articole precum cele de mai sus asta generează: expunere și deci interes pentru cei care fac publicitate.

 

 

Depinde la ce anume. Dacă vorbim despre capacitate de producție sau bani băgați în asta, absolut. Motiv pentru care japonezii și europenii asamblează în China de mai mulți ani deja.

 

Dacă te referi la cunoștințe în ceea ce privește dezvoltarea și produicția de motociclete, mă tem că cei din China nu-i vor prinde niciodată din urmă dacă nu schimbă radical abordarea. Copierea și oferta de produse la prețuri mici sunt falimentare pe termen lung.

 

 

Există o diferență substanțială între producție și asamblare. Ceea ce fac chinezii pentru companiile vestice este doar asamblare, iar diferențele clar nu se rezumă doar la controlul calității.

.....cum adica DOAR...asamblare

au materie prima....au mana de lucru....au matrițe ...AIA SE NUMESTE....PRODUCTIE!!!!  

 

ASAMBLARE făceau romani cu televizoarele NEI.....

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, ianachim said:

au materie prima....au mana de lucru....au matrițe ...AIA SE NUMESTE....PRODUCTIE!!!!

 

Clientul vine cu planurile și metoda de asamblare, cu cerințele materialelor (care sunt câteodată importate), specificații, ș.a.m.d. Când vine vorba despre produse din Vest (SUA, UE, Japonia, etc.), chinezii nu fac decât să asambleze conform unor instrucțiuni și fișe de cerințe. Au mâna de lucru și capacitățile de producție ieftine (încă), iar la produsele pe care le produc în nume propriu se folosesc aproape exclusiv de metoda reverse engineering + copiat. Vorbesc aici despre produse finite, nu despre componente/subansamble.

 

Problemele majore pentru China sunt faptul că mâna lor de lucru devine din ce în ce mai puțin competitivă ca nivel de cost (salariile și costul vieții cresc în mod constant), iar automatizarea accelerată le amenință poziția dominantă la nivel global. Motiv pentru care produsele cu valoare adăgată mică au început să se fabrice în alte țări din Asia sau Africa (1) sau faptul că PCC-ul a devenit din ce în ce mai agresiv cu Taiwan-ul (2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca tu ai invatat o poezie si o tot repeti, sau poate chiar crezi din tot sufletul propaganda la care esti expus. West is good, smart, capable and est is bad, stupid, and incapable.

Lucrurile nu mai stau asa de multa vreme. Din ce in ce mai multi realizeaza ca vestul e pe duca iar estul este pe val. Mai sunt si cei ca tine care traiesc in negare. Tu poti sa spui ce vrei, dar momentan chinezii in cazul asta demonstreaza ca pot ceea ce europenii si japonezii nu au putut, iIar asta incepe cu ascultarea nevoilor clientului, ceea ce europenii si japonezii nu au facut niciodata.

Nu amesteca politica aici, pentru ca e topic dedicat unui model, deja l-am facut varza. 

Sa fiu sincer nu ma asteptam ca la noi in tara sa fie oameni asa indoctrinati , stiu ca la americani e o problema, dar ghici ce, de cand a inceput livrarea de 450Rally cam "mananca ciori" toti "ney sayerii".

 

P.S. 

Vezi ca pe langa Kove care sunt o companie aparte in peisajul moto [in principal datorita CEO-ului lor] si relativ mica, vin tare mult mai cunoscutii CFMoto.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă te face pe tine să te simți mai bine poți să mă consideri îndoctrinat. Îmi bazez raționamentul personal pe cunoștințe concrete, date și pe înțelegerea geopoliticii și economiei globale pe care le-am studiat și cu care am de-a face în mod adiacent de vreo 20 de ani, nu pe părerea unor eseiști de forum.

 

În mod specific legat de Kove, CFMoto sau alți producători chinezi am să mă limitez la faptul că nu au venit cu nimic (subliniez: nimic) nou pe piață. Faptul că poți produce ceva ce există deja la un preț mai mic (prin costuri de producție reduse și costuri de dezvoltare ~0) nu este o schimbare de paradigmă, ci AliExpress. Este bine că există ca alternativă pe piață, dar (deocamdată) nimic mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 27 minute, ERU a spus:

Am impresia ca tu ai invatat o poezie si o tot repeti, sau poate chiar crezi din tot sufletul propaganda la care esti expus. West is good, smart, capable and est is bad, stupid, and incapable.

Lucrurile nu mai stau asa de multa vreme. Din ce in ce mai multi realizeaza ca vestul e pe duca iar estul este pe val. Mai sunt si cei ca tine care traiesc in negare. Tu poti sa spui ce vrei, dar momentan chinezii in cazul asta demonstreaza ca pot ceea ce europenii si japonezii nu au putut, iIar asta incepe cu ascultarea nevoilor clientului, ceea ce europenii si japonezii nu au facut niciodata.

Nu amesteca politica aici, pentru ca e topic dedicat unui model, deja l-am facut varza. 

Sa fiu sincer nu ma asteptam ca la noi in tara sa fie oameni asa indoctrinati , stiu ca la americani e o problema, dar ghici ce, de cand a inceput livrarea de 450Rally cam "mananca ciori" toti "ney sayerii".

 

P.S. 

Vezi ca pe langa Kove care sunt o companie aparte in peisajul moto [in principal datorita CEO-ului lor] si relativ mica, vin tare mult mai cunoscutii CFMoto.

acum o luna am avut ocazia sa mă dau o zi pe drumuri superbe pe o insula cu un cf moto

am avut de ales dintre mai multe scule ducați vs multistrada, ktm 12".... însă am preferat o pe acesta pentru ca sincer nu aveai unde sa alergi căluții aia multi și mi doream sa mă bucur de peisaje 

la ce bani este jucăria dacă nu aveam scutere mă gândeam ca e faina de oraș și așa o fuga de Sinaia

 

Screenshot 2023-11-08 at 15.31.37.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

13 minutes ago, ianachim said:

Screenshot 2023-11-08 at 15.31.37.png

 

CFMoto reciclează și modifică în mod limitat platforme tehnice învechite de la producătorii europeni și japonezi. În mod specific, seria 650/700 de la CFMoto este bazată pe vechiul Kawasaki ER-6.

 

Spre deosebire de majoritatea producătorilor chinezi, CFMoto plătesc pentru platformele și soluțiile tehnice pe care le împrumută de la alți producători, iar asta le deschide ușa spre colaborări: au deja cu KTM, recent au anunțat și cu Yamaha. Este un model de business care se bucură de un oarecare succes în contextul lor. Revenind însă la modelul de mai sus, platforma tehnică fiind japoneză, la fel ca și suspensiile (Kayaba), iar sistemul de frânare (Brembo/J.Juan), siguranță (Bosch) și designul (Kiska) europene, nu prea e multă "China" în motocicleta aia - în afară de asamblare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

ce stii tu @ianachim ca tu faci mai multi km la tastatura decat pe motoreta :D

urat din partea ta sa mă dai în gât ....tocmai aici pe forum HIHIHI

 

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Nu l-am mai prea văzut pe motocicletă, ce-i drept. Mai mult cu scuter de drum lung.

pai dacă am regăsit ce am nevoie pe capacitate mai mică iar bulangii au ajuns cu prețuri de 30000 euro....

nu mai bine dau 1/2 și de restul mă plimb???

conteza cu ce mă pozez sau pe unde și cât merg?

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...