MotoS Garage Postat August 31 Share Postat August 31 ma uitam la ala de 800, cum sa dai pe un gunoi chinezesc 9500 cand un v-strom de 800 e 10.000? cum??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Flying Dutchman Postat August 31 Share Postat August 31 Nu dati banii pe prostii! Cumparati chinezarii! Degeaba scriem noi aici ca sunt niste mizerii sinistre, fraierii tot vor pune botu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat August 31 Share Postat August 31 3 hours ago, MotoS Garage said: ma uitam la ala de 800, cum sa dai pe un gunoi chinezesc 9500 cand un v-strom de 800 e 10.000? cum??? Desi iti respect review-ul pentru Kove 450 Rally fiindca n-am apucat sa merg atat cu unul, nu poti compara V-strom cu Kove. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra. Dar Kove are 195kg la plin distribuiti mult mai bine decat la Tenere 700, 95 cai si o ciclistica foarte buna, pe cand V-strom 230kg la plin si 83 de cai ceea ce pt touring e ok dar roata de 21 e inutila, pe cand cu Kove poti face off serios daca ai si un pic de skill. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat August 31 Share Postat August 31 Acum 23 minute, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: pe cand cu Kove poti face off serios daca ai si un pic de skill. Tocmai zicea colegul ca se dezintegreaza daca e folosita pentru ce este vanduta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat August 31 Share Postat August 31 Vorbeam de 800X Pro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat August 31 Share Postat August 31 1 hour ago, tourist1 said: Tocmai zicea colegul ca se dezintegreaza daca e folosita pentru ce este vanduta. cu 800 nu am mers, doar m-am uitat comparativ la preturi. ala de 450 este o mizerie sinistra. sunt sigur ca si ala de 800 e la fel, ca tot o chinezarie este... 1 hour ago, Adrian Gabor (Wolverine) said: Desi iti respect review-ul pentru Kove 450 Rally fiindca n-am apucat sa merg atat cu unul, nu poti compara V-strom cu Kove. Depinde si ce vrei sa faci cu mobra. Dar Kove are 195kg la plin distribuiti mult mai bine decat la Tenere 700, 95 cai si o ciclistica foarte buna, pe cand V-strom 230kg la plin si 83 de cai ceea ce pt touring e ok dar roata de 21 e inutila, pe cand cu Kove poti face off serios daca ai si un pic de skill. unde sunt kilele alea mai bine distribuite? ai un link, ceva? in plus diferenta aia de 35 de kile in lumea reala este insignifianta, degeaba va tot agatati de rahaturi de gen. v-strom are 78 nm, kakatul chinezesc 79, v-strom are un motor rafinat cu electronica de top, gunoikove are ceva gunoi facut de chinezi intre doua sticle de vin de orez. cat despre roata de 21 inutila si off serios iti pun un video. cand sa poata sa faca si chinezaria aceleasi lucruri fara sa se dezmembreze mai vorbim. bine, nu stiu de ce ai vrea sa faci un off serios cu asa ceva, dar trecem peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Septembrie 1 Share Postat Septembrie 1 Da, si eu am ajuns la aceeasi concluzie, e o mizerie chinezeasca care a terminat Dakarul de 2 ori si se vinde in draci in SUA si oamenii au aceleasi pareri dar le cumpara in continuare. Ce sa faci daca nu au facut si europenii (KTM)si japonezii (Honda) o mizerie din asta sa ai cu ce compara, te dai cu gunoiul chinezesc. Asta e, pace voua. #gunoichinezesc Toata lumea stie ca americanii sunt prosti, deci nu va bazati. Romania e miezu’ si romanul stie el mai bine. Fara sa se dezmembreze . Pai in primul rand eu nu pot sa fac ce face un pilot “de fabrica” cu o cotoarba de 230kg, dar cu una de 195kg macar ma incumet sa incerc. Astea sigur s-au dezmembrat. https://www.facebook.com/share/r/Y9s4wCfQR6KdMztn/?mibextid=UalRPS Asta e 800-le ala de 173kg la plin. https://www.facebook.com/share/v/x1nb33HKUzJgEW7k/?mibextid=UalRPS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 2 Autor Share Postat Septembrie 2 La 01.09.2024 la 9:14, Adrian Gabor (Wolverine) a spus: Da, si eu am ajuns la aceeasi concluzie, e o mizerie chinezeasca care a terminat Dakarul de 2 ori si se vinde in draci in SUA si oamenii au aceleasi pareri dar le cumpara in continuare. Ce sa faci daca nu au facut si europenii (KTM)si japonezii (Honda) o mizerie din asta sa ai cu ce compara, te dai cu gunoiul chinezesc. Asta e, pace voua. #gunoichinezesc Don't feed the trolls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 8 Autor Share Postat Septembrie 8 Dupa un anunt facut de KOVE USA se pare ca de la anul se rezolva una dintre cele mai enervante probleme ale acestei motociclete si anume lipsa ferestrei de vizitare pentru ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 8 Share Postat Septembrie 8 Nici așa ceva nu are?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Gabor (Wolverine) Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 Bineinteles ca nu are, doar e o mizerie chinezeasca. Daca Honda facea un 450L Rally si il dadea la 15.000€ sigur se vindea, dar e mai usor sa arunci cu “laude” in singurii care s-au sinchisit si la un pret decent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 9 Autor Share Postat Septembrie 9 Acum 12 ore, Lucian_M a spus: Nici așa ceva nu are?! Nu are. Si ca nu are n-ar fi mare problema, dar nu are nici joja. Si, desi asta ii va soca pe majoritatea aventurierilor, in lumea "dirtbikeerilor" e o chestie destul de comuna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 Îți dă un breloc cu bilă de cristal în care să te uiți ca să știi dacă mai are ulei sau..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 1 oră în urmă, ERU a spus: Nu are. Si ca nu are n-ar fi mare problema, dar nu are nici joja. Si, desi asta ii va soca pe majoritatea aventurierilor, in lumea "dirtbikeerilor" e o chestie destul de comuna. Motoreta de coclauri parcă se serviseaza la un anumit număr de ore, nu-i pentru plimbări de zile întregi. Poate mă înșel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 9 Autor Share Postat Septembrie 9 Acum 1 oră, ENEOS a spus: Îți dă un breloc cu bilă de cristal în care să te uiți ca să știi dacă mai are ulei sau..? Iar ai venit sa cauti scandal, ia dute-napoi la scara ta. Acum 51 minute, Lucian_M a spus: Motoreta de coclauri parcă se serviseaza la un anumit număr de ore, nu-i pentru plimbări de zile întregi. Poate mă înșel... Nu te inseli, insa situatia e un pic mai complicata de atât in special in ceea ce priveste motoretele de rally. Oricum de la anul o sa aiba fereastra de vizitare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 9 Share Postat Septembrie 9 Până atunci te uiți când scoate biela piciorul afară prin gaura formată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.