Sari la conținut

Postări Recomandate

La 14.12.2023 la 9:34, danutu_m a spus:

Daca tot te-a amuzat comentariul, care este experienta ta pe coclauri mai exact?


Daca avea putere mai mare, spunea "Are putere mai mare decat Husqvarna, se vede ingineria celor de la Kove". Insa avand putere mai mica, a spus ineptia pe care a spus-o. Cum o dai, nu iese bine :) Probabil reviewuri platite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 340
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

8 minutes ago, Ruginel said:


Daca avea putere mai mare, spunea "Are putere mai mare decat Husqvarna, se vede ingineria celor de la Kove". Insa avand putere mai mica, a spus ineptia pe care a spus-o. Cum o dai, nu iese bine :) Probabil reviewuri platite.

E clar din specificatii ca nu are putere mai mare, 52 cai erau suficienti pe sosea, 42 sunt extra suficienti pe off, pentru publicul tinta si decenti pe asfalt pt greutatea ei.

Cui ii trebuie 75 cai sau mai mult pe off? Ca Tenere are 73 cai la +200Kg si n-ai nevoie de mai mult in off, iar pe asfalt la 140km/h nu e turata excesiv (sub 6000rpm daca imi amintesc bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 14.12.2023 la 14:05, Cap0ne a spus:

 

Venim cu Cv-ul si prezentarea foto-video inainte ? :) Nu om fi toti piloti de raliu dar, macar unii dintre noi mai stim cum arata si potecile de caprioara , nu ne dam chiar gratuit cu parerea ;)

 

Oricum, e clar ca nu o sa ne schimbam unii celorlalti opinia. Si aia pro si aia "contra", doar ne dam pareri bazate pe foaia chinezului (care si aia e cam neclara in unele zone) si filmele altora si cel putin pana nu le-om incaleca pe viu, om vedea daca rezista macar vreo 50k km, daca mai exista firma peste 2-3 ani etc, doar la asta ne putem rezuma. Plus filtrul personal, nevoia si experienta fiecaruia etc. Eu, cum ziceam, consider ca daca in EU o sa ajunga cu 9-10k euroi deja e prea scumpa ca sa nu faci efortul de a mai scoate 2k euro ca sa iti iei ceva dovedit ca fiind "ready to race" (plus inca 100 euro pt far si parbriz :D ). Un Ktm 450 exc este 11-12k euro. Nu mai zic de greutate, suspensii, etc. I-ai pus o blana de oaie pe sa si e si ready to DN1, nu numai to race :D

 

Hai sa fim sanatosi, sa ne vedem pe coclauri

 

 

 

La tine nu e cazul, am iesit la o tura impreuna. ;), dar sunt multi pe aici care vorbesc "de pe net". Vorbind despre 450EXC ai mers vreodata cu unul [sau similar] pe DN? Eu am incalecat kovele "pe viu" dar si pe loc asa ca nu vb doar de pe youtube. De asemenea pt mine avand in vedere ca au terminat Dakarul 3 din 3 sunt dovedite, ceea ce coincide si cu parerile ownerilor care spun ca sunt facute cu simt de raspundere. Don't get me started about KTM si despre calitatea sau lipsa acesteia la mobrele portocalii. Tocmai am vandut 690-ul si sper ca noul proprietar sa nau aiba parte ce aceleasi "aventuri" pe care le-am avut eu.

La 14.12.2023 la 20:53, prafrau a spus:

 

Pare ca te-am prins intr-un moment mai prost.

 

Sunt curios la ce competitii din tara ar trebui sa participe motocicleta asta. Fiindca dupa intervaluri de service face concurenta exc-ului, dar dupa greutate doar la rally raid s-ar intersecta. Pentru asfalt si forestiere presupun ca o s-o cumpere doar cativa carora le place cum arata. Lipsa unei piete destul de mari o fi motivul pentru care nu a mai facut ktm un 690 adv.

 

Nu prea am de unde sa ma documentez de intentiile ktm, sunt primele poze spion si doar presupuneri momentan.

Acum recititnd pare ca eram intr-un  moment prost intr-adevar,  dar ca sa-ti raspund, motoreta asta nu ar trebui sa participe la nici o competitie din tara, pentru ca dpdv motociclism România, cu exceptia RBR nu exista pe harta moto, daca vorbim de rallyraid chiar nu exista.

Motivul pentru care nu au mai facut KTM un 690 adv este indelung disputat, parerea mea e ca nu au avut incredere in propulsorul ala ca tine la drum lung. Si 640-ul a fost un fiasco dpdv vanzari.

Acum 11 ore, Ruginel a spus:


Daca avea putere mai mare, spunea "Are putere mai mare decat Husqvarna, se vede ingineria celor de la Kove". Insa avand putere mai mica, a spus ineptia pe care a spus-o. Cum o dai, nu iese bine :) Probabil reviewuri platite.

Nu vrei tu sa-ti iei mobra inainte sa te bagi in discutii. Dar daca stii tu cum se face sa iei bani pentru promovare de la chinezi sau de la orice iti dau voie sa ma deranjezi in privat.

Acum 11 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

E clar din specificatii ca nu are putere mai mare, 52 cai erau suficienti pe sosea, 42 sunt extra suficienti pe off, pentru publicul tinta si decenti pe asfalt pt greutatea ei.

Cui ii trebuie 75 cai sau mai mult pe off? Ca Tenere are 73 cai la +200Kg si n-ai nevoie de mai mult in off, iar pe asfalt la 140km/h nu e turata excesiv (sub 6000rpm daca imi amintesc bine).

Chiar cred ca ai dreptate, mie mi s-au parut cei 75 de cai ai 690-ului care erau deja 80+ in cazul meu cam mult in afara asfaltului. Ce-i drept pe drum pana la cocaluri erau numai buni, ba chiar nu m-ar fi deranjat mai multi desi nu cred ca s-ar fi simtit din cauza cutiei de cacao. Chiar m-am gandit si am vb cu niste oameni cautand o varianta ca pe una din harti sa-i scad caii spre 50 dar cu mai  mult cuplu jos, dar din nou pare ca vorbim intre noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ERU a spus:

vorbim de rallyraid chiar nu exista.

Sunt chiar 2 competiții de rally raid la noi. Că nu știi tu, e partea a doua 🤪

Eu voiam să mă bag cu XR-ul, dar am observat că la 50 de ani te repari mai greu. La rally raid e chestiune de timp până o pui jos. Și la 120+ km/h, te cam rupi. Sunt disperat să merg tare și probabil n-aș ajunge întreg acasă. (se pune că sunt pieton 3 luni pentru că am depășit suta în oraș? 😁). Așa că, cel mai bun sport pentru mine cel puțin, ar fi trialul. Nu d-ăla la nivel de competiție. Super amator. Încerc să merg cât mai încet pe porțiunile tehnice. Mi se pare mult mai distractiv decât să lași nor de praf în urmă. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

Vorbind despre 450EXC ai mers vreodata cu unul [sau similar] pe DN? Eu am incalecat kovele "pe viu" dar si pe loc asa ca nu vb doar de pe youtube. De asemenea pt mine avand in vedere ca au terminat Dakarul 3 din 3 sunt dovedite, ceea ce coincide si cu parerile ownerilor care spun ca sunt facute cu simt de raspundere. Don't get me started about KTM si despre calitatea sau lipsa acesteia la mobrele portocalii. Tocmai am vandut 690-ul si sper ca noul proprietar sa nau aiba parte ce aceleasi "aventuri" pe care le-am avut eu.

450 doar in off (o bicicleta super mega fun) iar pe Dn-uri m-am dat cu 500 exc-ul, la care imi si tot sta gandul de mult timp. Ce ma impiedica sa fac downsize-ul de la 690/701 este transformatul ala in mini mecanic pt intervalele de intertinere. Iti dai seama cat de mult imi place Kove si la aspectul asta :D  Oricum, 500 pe asfalt mi se pare foarte ok tinand cont de cum este si in off. Nu pot sa zic ca este cine stie ce mare diferenta fata de 690 in privinta asta.

Legat de fiabilitate nush ce sa zic. La mine a fost invers - 690-ul a fost cea mai fiabila mototcicleta pe care am avut-o vreodata. In afara de consumabile si ce s-a mai futut prin off (gen radiator spart and stuff), am avut zero probleme. ZERO. Si sper la fel sa fie si la noul proprietar :) Si doamne ajuta sa am acelasi noroc cu 701.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

Sunt chiar 2 competiții de rally raid la noi. Că nu știi tu, e partea a doua 🤪

Eu voiam să mă bag cu XR-ul, dar am observat că la 50 de ani te repari mai greu. La rally raid e chestiune de timp până o pui jos. Și la 120+ km/h, te cam rupi. Sunt disperat să merg tare și probabil n-aș ajunge întreg acasă. (se pune că sunt pieton 3 luni pentru că am depășit suta în oraș? 😁). Așa că, cel mai bun sport pentru mine cel puțin, ar fi trialul. Nu d-ăla la nivel de competiție. Super amator. Încerc să merg cât mai încet pe porțiunile tehnice. Mi se pare mult mai distractiv decât să lași nor de praf în urmă. 

 

La amatori ai limitare permanenta la 80. Oricum, pana te obisnuiesti cu roadbook nu prea o depasesti. Si daca nu te duci la constanta sau calarasi nici nu lasi nor de praf in urma (sau nu mergi prin norul vreunei masini).

Avem din fericire competitii de genul destul de multe si variate.

 

Iar daca vrei mai relaxat e roadbook adventure challenge.

 

Cam asta ar putea sa se faca pe aici cu motorul asta.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, prafrau a spus:

Iar daca vrei mai relaxat e roadbook adventure challenge.

Fără supărare, dar joaca asta mi se pare de copii bătrâni cu bani care n-au ce face p-acasă :) 

Pe de altă parte am încercat jocul celor de la Dakar... Cine zice că e simplu, nu e deloc așa. Navigația e o artă. Mersul de l apunct la punct ține de îndemânarea fiecăruia. Practic alergi în linie dreaptă. Dar ca să ajungi la următorul punct, e treaba dracu', mai ales la motocicliști. E frumos, provocator dar n-aș face. Tot chestiile de circuit mă atrag mai mult, supermoto, rallycross... Mersul pe off-road l-am învățat de nevoie... nevoia de a ajunge în golul alpin și de a privi de jur împrejur :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, vis-a-vis a spus:

Sunt chiar 2 competiții de rally raid la noi. Că nu știi tu, e partea a doua 🤪

Când am spus ca nu exista nu inseamna ca nu stiu de ele, ci ca pur si simplu pe harta competitiilor Europene sa zicem, nu exista. Sunt destule competitii de rally in Europa la care participa masiv oameni din afara tarii respective, anul trecut m-am nimerit la bosniaci cand aveau rally si ce sa vezi erau pe acolo la mobre din alea cu tower de care nu are nimeni nevoie si nu e cerere pe piata de era muuuult mai simplu sa le numeri pe cele fara, cred ca iti ajungeau degetele de la mâini.

Acum 12 ore, vis-a-vis a spus:

Eu voiam să mă bag cu XR-ul, dar am observat că la 50 de ani te repari mai greu. 

Asta cu reparatul m-a lovit de curand si inca nu am 50. ;) 

Acum 11 ore, DesertEagle a spus:

 

Cel mai in masura sa explice asta, probabil esti tu. 🤣

 

Ai un singur argument pt pocnitoarea asta si anume " Da, dar Dakar..." stiind foarte bine ca proototipurile alea nu au nici o legatura cu ce o sa se vanda in Europa, in afara de sigla. Dintr-o data puterea redusa si cuplul (mic) la turatii mari ai bazaiciosului Zongshen devin ceva chiar de dorit, pt tine.

 

Si atacurile "ad hominem" de genul "cumpara-ti tu mobra inainte sa vorbesti" nu fac decat sa sublinieze faptul ca ai o agenda chinezeasca de urmat si/sau un caracter, hmm, discutabil.

Ba tu ai probleme cu limba româna sau nu te duce neuronul ala stingher. Cânta la alta masa ca nu bag in seama clonele.

Well, you have problems with the Romanian language or you don't get that awkward neuron. He sings at another table because I don't take into account the clones. 

GT because is funny as hell.

Acum 11 ore, Cap0ne a spus:

450 doar in off (o bicicleta super mega fun) iar pe Dn-uri m-am dat cu 500 exc-ul, la care imi si tot sta gandul de mult timp. Ce ma impiedica sa fac downsize-ul de la 690/701 este transformatul ala in mini mecanic pt intervalele de intertinere. Iti dai seama cat de mult imi place Kove si la aspectul asta :D  Oricum, 500 pe asfalt mi se pare foarte ok tinand cont de cum este si in off. Nu pot sa zic ca este cine stie ce mare diferenta fata de 690 in privinta asta.

Legat de fiabilitate nush ce sa zic. La mine a fost invers - 690-ul a fost cea mai fiabila mototcicleta pe care am avut-o vreodata. In afara de consumabile si ce s-a mai futut prin off (gen radiator spart and stuff), am avut zero probleme. ZERO. Si sper la fel sa fie si la noul proprietar :) Si doamne ajuta sa am acelasi noroc cu 701.

Auzi si daca iti iei 450 sau 500 o sa respecti intervalele de service date pentru competitii ?

In experienta mea, e foarte mare diferenta intre 690 si 450 sau 500 pe sosea, eu am detinut modelul >2019

20230730_111802.thumb.jpg.225856348f4ed656262260a5782e3d89.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ERU a spus:

Nu vrei tu sa-ti iei mobra inainte sa te bagi in discutii. Dar daca stii tu cum se face sa iei bani pentru promovare de la chinezi sau de la orice iti dau voie sa ma deranjezi in privat.


Motociclete am avut destule, unele

noi, iar in curand va mai veni una, tot noua :). Motocicleta, nu pocnitoare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Ruginel a spus:


Motociclete am avut destule, unele

noi, iar in curand va mai veni una, tot noua :). Motocicleta, nu pocnitoare. 

Mama ce tare esti tu, vreau sa fiu si eu ca tine cand ma fac mare. Ma bucur pentru tine ca o sa ai mobra noua, dar, plictiseste-ne pe enduro touring & adventure dupa ce ti-o iei daca se incadreaza si intrucat nu ai nimic constructiv de spus pe topicul asta poti sa-l ignori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, vis-a-vis a spus:

Fără supărare, dar joaca asta mi se pare de copii bătrâni cu bani care n-au ce face p-acasă :)

 

Nu sunt de acord, e ieftin si timpul oricum il pierdem majoritatea, sau poate nu sunt eu destul de ocupat.

 

Acum 5 ore, ERU a spus:

Când am spus ca nu exista nu inseamna ca nu stiu de ele, ci ca pur si simplu pe harta competitiilor Europene sa zicem, nu exista. Sunt destule competitii de rally in Europa la care participa masiv oameni din afara tarii respective, anul trecut m-am nimerit la bosniaci cand aveau rally si ce sa vezi erau pe acolo la mobre din alea cu tower de care nu are nimeni nevoie si nu e cerere pe piata de era muuuult mai simplu sa le numeri pe cele fara, cred ca iti ajungeau degetele de la mâini.

 

Interesant, fiindca din punctul tau de vedere rally bosnia nu e una din cursele alea "serioase", din campionatul european de rally raid. Culmea, cupa calarasiului e, pe langa hellas si dinaric. Motociclete "din alea cu tower" o sa gasesti la toate concursurile de genul si doar acolo, d-asta e o piata asa mica. Daca nu devine o moda sa ai turn de navigatie pe motor probabil sunt cateva sute de oameni care ar putea cumpara motorul asta in toata europa. Sper sa ma insel si sa se miste segmentul, dar avand in vedere interesul pentru rally raid din piata (si cum devine din ce in ce mai complicata si scumpa organizarea curselor), nu cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, prafrau a spus:

Interesant, fiindca din punctul tau de vedere rally bosnia nu e una din cursele alea "serioase", din campionatul european de rally raid. Culmea, cupa calarasiului e, pe langa hellas si dinaric. Motociclete "din alea cu tower" o sa gasesti la toate concursurile de genul si doar acolo, d-asta e o piata asa mica. Daca nu devine o moda sa ai turn de navigatie pe motor probabil sunt cateva sute de oameni care ar putea cumpara motorul asta in toata europa. Sper sa ma insel si sa se miste segmentul, dar avand in vedere interesul pentru rally raid din piata (si cum devine din ce in ce mai complicata si scumpa organizarea curselor), nu cred.

 

Man poate ai dreptate dpdv oficial, dar sincer ca si perceptie de Cupa Calaraseului nu a auzit nimeni, de Hellas, Naxos, Bosnia, au auzit muuuuult mai multi, acu' nush daca e vb de pr/marketing  slab dar asa stau lucrurile.

Sunt destul de convins ca pe langa astia care se dau la Rally Raid vor fi foarte multi care le vor cumpara pentru a fi light sau ultralight adventure bike, mobre de TET sau BDR peste balta. Aceste convingeri vin din numarul masiv de oameni prezent in standul Kove @EICMA 2022 si 2023 precum si efervescenta de pe forumuri si grupurile de social media.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, ERU a spus:

Mama ce tare esti tu, vreau sa fiu si eu ca tine cand ma fac mare. Ma bucur pentru tine ca o sa ai mobra noua, dar, plictiseste-ne pe enduro touring & adventure dupa ce ti-o iei daca se incadreaza si intrucat nu ai nimic constructiv de spus pe topicul asta poti sa-l ignori.


Pe topicul asta am venit cu argumentul de pret in privinta pieselor no-name (suspensii, evacuare, jante, etc) si voi o tineti pe a vostra cu “americanii au zis ca…”.

 

Sunt niste pocnitori sinistre si atat. De banii aia iti iei motocicleta pe bune :)

 

V-a spus si @Cap0ne mai sus cum sta treaba cu piese, serviceuri si intervale de mentenanta, garantie, dealeri, flux de piese.

 

Am mai facut in trecut service la chinezarii mult mai cunoscute decat Kove si informatiile se gasesc greu - pentru unele de abia gasesti informatii despre tolerantele jocului termic al valvelor.

 

Daca ai nevoie de o piesa precum un stator sau ceva electronic, stai si rascolesti tot internetul sau te rogi de un dealer obscur sa iti aduca o piesa.

 

Pana atunci, motocicletele care au terminat Dakarul au fix 0 legatura cu ce va ajunge in garajele celor ce cred in Zana Maseluta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Ruginel a spus:


Pe topicul asta am venit cu argumentul de pret in privinta pieselor no-name (suspensii, evacuare, jante, etc) si voi o tineti pe a vostra cu “americanii au zis ca…”.

 

Sunt niste pocnitori sinistre si atat. De banii aia iti iei motocicleta pe bune :)

 

V-a spus si @Cap0ne mai sus cum sta treaba cu piese, serviceuri si intervale de mentenanta, garantie, dealeri, flux de piese.

 

Am mai facut in trecut service la chinezarii mult mai cunoscute decat Kove si informatiile se gasesc greu - pentru unele de abia gasesti informatii despre tolerantele jocului termic al valvelor.

 

Daca ai nevoie de o piesa precum un stator sau ceva electronic, stai si rascolesti tot internetul sau te rogi de un dealer obscur sa iti aduca o piesa.

 

Pana atunci, motocicletele care au terminat Dakarul au fix 0 legatura cu ce va ajunge in garajele celor ce cred in Zana Maseluta.

 

Hai sa o luam punctual.

1 Pret: daca o compari cu KTM 450 RALLY REPLICA ei bine KTM nu are pret public la mobra aia, altfel ai putea sa o compari cu KTM690 + o seama de accesorii in ideea de a scoate o mobra adventure foarte usoara. Oricum o dai iese bine ca pret, foarte bine.

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

3 Garantie: asa ar fi o problema la noii in tara intrucat pana in prezent nu avem un dealer, dar daca o comparam cu, din nou, KTM politicile lor de garantie sunt "interesante", ghici de unde stiu.

4 Flux de piese: iar incerca sa comanzi ceva piese de KTM, cred ca ajung mai repede astea din China. Oricum ssupectez ca si alea de la KTM vin tot de acolo.

 

Referitor la Dakar, conform ultimelor informatii, se pare ca la Dakarul trecut mobrele au fost stoc, inclusiv suspensiile, de anul asta vor avea custom suspension.

 

Acum 2 minute, DesertEagle a spus:

 

Da, am auzit eu, cica Bosnia ar fi o tara sau ceva (nu-s sigur), iar Hellas era ceva suc de lamaie sintetic in comunism.

Am auzit si de Kove, era ceva coprezentator la "Surprize, surprize" alaturi de bunoaca aia, imi scapa numele... 🤣

 

"Da, dar Dakar..."

 

 

 

J3T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

 

https://www.kovepower.com/uploads/8/0/6/7/8067174/450-rally-owners-manual_revised.pdf

pagina 28

Citat

3.The motorcycle maintenance interval should be reduced by 50% when the motorcycle is frequently used in harsh conditions.

 

Din pacate pare ca demontarea evacuarii e necesara, sunt doua filtre in spatele ei. In interviurile cu echipa de la dakar o tema recurenta e cum ei incercau sa nu tureze prea tare motoarele ca sa le protejeze (probabil voiau sa micsoreze sansele unei biele prin cilindru, nu ar fi dat bine).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, prafrau a spus:

 

https://www.kovepower.com/uploads/8/0/6/7/8067174/450-rally-owners-manual_revised.pdf

pagina 28

 

Din pacate pare ca demontarea evacuarii e necesara, sunt doua filtre in spatele ei. In interviurile cu echipa de la dakar o tema recurenta e cum ei incercau sa nu tureze prea tare motoarele ca sa le protejeze (probabil voiau sa micsoreze sansele unei biele prin cilindru, nu ar fi dat bine).

Am primit chiar de la Kove tabelul cu intervalele de service, deci stiu exact despre ce e vorba. Suplimentar stiu si de la posesorii care au apucat sa mearga cu ele si sa testeze uleiul scos din motor, cam cum zic ei ca stau lucrurile. 

in ceea ce priveste schimbul de ulei, posesorii zic ca e "15 min job", daca vrei sa te legi de ceva in ceea ce priveste uleiul, eu as zice ca e de cacao sa nu ai fereastra de vizitare.

Referitor la Dakar, clar nu au tras la victorie, telul lor pentru anul trecut a fost sa termine toti. Nea chinezul ala, CEO-ul lor, a spus care e planul cincinal. Totusi cred ca realizezi ca ei au concurat cu niste mobre care aveau cam 20% mai putini cai decat ceilalti si pe mobre stoc, ca sa zic asa. Noua lor mobra are parca 65 de cai si e mai usoara decat alea cu care vine KTM, curios si dubios este ca din ce am inteles echipa lor de uzina va merge pe astea "vechi" numai Mason a declarat ca alege noul model, dar ala vrea pe podium.

 

BTW cum se facea sa bagi pe cineva la ignore ca nu-mi mai aduc aminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 56 minute, ERU a spus:

...BTW cum se facea sa bagi pe cineva la ignore ca nu-mi mai aduc aminte.

La chinezarii nu ma bag, dar cu ultima doleanta te pot ajuta cu o poza:

IMG_6575.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ivan pedala a spus:

La chinezarii nu ma bag, dar cu ultima doleanta te pot ajuta cu o poza:

 

Multumesc mult, rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

totuși sunt păreri de la unii care au avut ocazia sa pună mâna pe el, că este oribil.

La 17.12.2023 la 14:42, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50

La 17.12.2023 la 14:42, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50.

Urmatoarele schimburi de ulei era tot mai puțin șpan, cam cum gaseam la 350 2017 care are 1 litru/ 15 ore

La 17.12.2023 la 14:42, ERU a spus:

2 Intervale de service si  mentenanta: sta mai bine decat majoritatea 450-urilor de enduro in principal pentru ca motorul ala nu e asa de chinuit si pentru ca are mai mult ulei decat orice 450 de care stiu eu. Daca o compari cu 690 da sta mai prost dar tine cont ca acel interval de service e dat pentru racing in cazul Kove pe cand la KTM e dat pentru plimbare si chiar si asa orice detinator de KTM care vrea sa tina mobra ala mai mult timp injumatateste inervalul dat de producator.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50.

Urmatoarele schimburi de ulei era tot mai puțin șpan, cam cum gaseam la 350 2017 care are 1 litru/ 15 ore. 

Uite aici un link cu doua ktm450 2019 si 2012, de raliu , cam 35k ambele

 

📸 Vezi această postare pe Facebook
https://www.facebook.com/groups/1686906268199086/permalink/3441117146111314/?ref=share

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, yuk a spus:

totuși sunt păreri de la unii care au avut ocazia sa pună mâna pe el, că este oribil.

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

Începând cu 4600 km am găsit șpan in ulei, fin și grosier că te înțepai in deget cu el. Probabil de pe dinții pinioanelor din cutie.

După 20 mii km avea joc/uzură la culbutori 0,06 in interiorul jocului supapelor de 0,07. Altii au găsit jocuri grosolane la rolele culbutorilor la 12-13 mii km, deși are relantiul mare și pompa de ulei ar trebui sa trimită repede ulei sus in chiulasă. Zic un ulei scump 10w60 sau 10-15w50

ktm690 a fost la dakar și a cam câștigat, 2008-2010 parcă.  Acum este încadrat la categoria "travel"

 

 

📸 Vezi această postare pe Facebook
https://www.facebook.com/groups/1686906268199086/permalink/3441117146111314/?ref=share

 

"You cannot please all ppl all the time. " e o zicala de la britiseni, dar din ceea ce am vazut pana acum, parerile posesorilor si nu daor ale lor ci si ale celor care au testat mobra sunt covarsitor pozitive.

In ceea ce priveste 690-ul si Dakarul, cred ca te inseli. Cu siguranta in legatura cu perioada. In 2008 Dakarul a fost anulat si din 2009 a fost mutat in America de Sud. Din ce imi aduc aminte din 2005 a fost introdusa limita de 450cmc.

Fiabilitatea monocilindrului LC4 de la KTM a fost mereu subiect de discutii aprinse si cum se spune, nu iese fum fara foc, asa cum 650-ul de la BMW se stie ca e super fiabil, dar de asemenea e si foarte mort, cumva pana anul asta KTM au fost singurii care au facut un monocilindru mare.

Cu linkul ala nu stiu ce vrei sa zici nu am FB.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, ERU a spus:

 

Cu linkul ala nu stiu ce vrei sa zici nu am FB.

pretul 'j dă mii de euro

Acum 12 ore, ERU a spus:

 

Cu linkul ala nu stiu ce vrei sa zici nu am FB.

pretul 'j dă mii de euro

 

varianta rally se găsește in catalogul de piese ktm , in cel mai rau caz o iei ca la ikea

20231221_102151.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.12.2023 la 23:50, prafrau a spus:

 

2011, 450 pt twin din 2005

2007-2010 a fost 690

I stand corrected.

La 21.12.2023 la 10:12, yuk a spus:

pretul 'j dă mii de euro

pretul 'j dă mii de euro

 

varianta rally se găsește in catalogul de piese ktm , in cel mai rau caz o iei ca la ikea

20231221_102151.jpg

Eu am cautat sa vad daca o gasesc pe undeva de cumparat nu sa o fac din piese, ca zicaeu niste americani de 35~40k USD ceea ce mi-a parut cam mult.

 

Si ca sa nu scriu doar offtopic: 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...