Sari la conținut

Postări Recomandate

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Am să te rog să citești cu mai multă atenție postările mele. Poate separarea ideilor într-o listă de puncte succesive te va ajuta cu înțelegerea.

  • CFMoto nu este Kove. CFMoto este excepția printre producătorii chinezi. CFMoto colaborează cu producători europeni și japonezi tocmai pentru a-și îmbunătăți produsele.
  • Motorul de pe 450MT folosește ca bază motorul KTM 490 parallel-twin, o platformă la care austriecii au renunțat. În cel mai bun caz îl poți considera ca fiind dezvoltat împreună cu KTM. În niciun caz nu este un motor propriu CFMoto.

image.thumb.png.750e37f56b351d2f5772882e71ddb46d.png

  • Nu știu dacă am mai spus: chinezii (CFMoto, Kove sau alții) nu au venit cu nimic nou în lumea moto. Nimic. Inovația și progresul sunt duse de către japonezi și mai ales (în ultima vreme) de către europeni.
  • Chinezii au șanse să-i prindă pe europeni și japonezi din urmă dacă vor continua să investească și mai ales dacă vor ajunge să facă dezvoltare proprie. Dar pentru asta este nevoie de timp și experiență, nu doar marketing și prețuri mici.

Stai liniștit, nu am cum să te percep ca fiind condescendent. Nicio șansă :) 

  • La primul punct ai dreptate CFMoto poate fi caracterizat de cuvântul evolutie, pe cand KOVE este o revolutie
  • AI vre-un argument in favoarea afirmatiei tale? Sau e doar "trust me bro" ? Pâna cand vii matale cu niste argumente solide, eu il cred pe cuvând pe ala de la CFMoto care a prezentat o pleiada de motoare dezvoltate de ei si nu pe "un baiat de pe forum".
  • Nu stiu prin ce definesti  tu inovatia sau progresul, dar pentru mine un brand care vine cu cel mai usor bicilindru de pe planeta si cea mai usoara mobra ce va lua startul la Dakar 2024 este nu inovativ ci revolutionar.
  • Parerile tale despre ce ar putea face chinezii sunt nu doar neargumentate si cu puternic "bias" contrar ci si irelevante, ca sa nu ramana nici o urma de condescendenta ;).
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 340
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, ERU a spus:

Nu stiu prin ce definesti  tu inovatia sau progresul, dar pentru mine un brand care vine cu cel mai usor bicilindru de pe planeta

 

Kawasaki si Yamaha au ambele bicicilindri de 400/300 cmc si peste 40 de cai sub 170 de kg la plin. Daca ne referim doar la motociclete "adventure" (orice ar mai insemna asta), versys 300 e sub 180 de kg la plin cu vreo 40 de cai. O poti descalifica doar fiindca e foarte urata (si fiindca nu vrea kawasaki sa puna motorul de 400 pe ea). Daca te referi la greutatea propulsoarelor habar n-am.

 

Cred ca s-au aprins cam mult spiritele pentru ceva ce nimeni nu a vazut/cantarit/calarit personal. De-a lungul timpului povesti si hype au fost de destule ori incat majoritatea nu mai sunt asa optimisti incat sa recite brosuri pe de rost.

 

https://gpxmoto.com/wp-content/uploads/2023/02/450-RALLY-INSTRUCTION-MANUAL.pdf

Pagina 30 da schimburi de ulei si verificare supape la 2000 de km/30 de ore, nu stiu daca e adevarat sau eroare de traducere, dar asta e importatorul oficial din state si manualul e pentru ceea ce numesc ei "regular edition".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ERU said:

AI vre-un argument in favoarea afirmatiei tale?

 

Nu argumente, ci surse. Uite vreo trei de anul trecut, pe când cei de la KTM încă plănuiau o întreagă familie de motociclete cu acest motor.

 

 image.thumb.png.afca231e025dc9cbbc425cb71b1d97f4.png

42 minutes ago, prafrau said:

Cred ca s-au aprins cam mult spiritele pentru ceva ce nimeni nu a vazut/cantarit/calarit personal. De-a lungul timpului povesti si hype au fost de destule ori incat majoritatea nu mai sunt asa optimisti incat sa recite brosuri pe de rost.

 

Absolut. Cu atât mai mult cu cât vorbim despre o marcă practic necunoscută, înființată acum câțiva ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, PzKpfW a spus:

 

Nu argumente, ci surse. Uite vreo trei de anul trecut, pe când cei de la KTM încă plănuiau o întreagă familie de motociclete cu acest motor.

 

 

Deci pentru ca cei de la KTM s-au gandit la un moment dat sa faca un motor bicilindru de 450, orice alt motor de genul asta care apare ulterior e al lor sau cum ? Nu ar fi putut altii sa dezvolte un astfel de motor sa inteleg.

1 oră în urmă, prafrau a spus:

 

Kawasaki si Yamaha au ambele bicicilindri de 400/300 cmc si peste 40 de cai sub 170 de kg la plin. Daca ne referim doar la motociclete "adventure" (orice ar mai insemna asta), versys 300 e sub 180 de kg la plin cu vreo 40 de cai. O poti descalifica doar fiindca e foarte urata (si fiindca nu vrea kawasaki sa puna motorul de 400 pe ea). Daca te referi la greutatea propulsoarelor habar n-am.

 

Cred ca s-au aprins cam mult spiritele pentru ceva ce nimeni nu a vazut/cantarit/calarit personal. De-a lungul timpului povesti si hype au fost de destule ori incat majoritatea nu mai sunt asa optimisti incat sa recite brosuri pe de rost.

 

https://gpxmoto.com/wp-content/uploads/2023/02/450-RALLY-INSTRUCTION-MANUAL.pdf

Pagina 30 da schimburi de ulei si verificare supape la 2000 de km/30 de ore, nu stiu daca e adevarat sau eroare de traducere, dar asta e importatorul oficial din state si manualul e pentru ceea ce numesc ei "regular edition".

Nu vreau sa ma cert cu tine dar Versys-ul indiferent de cilindree nu este mobra de adventure, ci doar o moto de strada travestita in adv.

Eu am vazut/incalecat biclindrul ala, dar stationar, ca de eram la expo.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, ERU said:

Deci pentru ca cei de la KTM s-au gandit la un moment dat sa faca un motor bicilindru de 450, orice alt motor de genul asta care apare ulterior e al lor sau cum ? Nu ar fi putut altii sa dezvolte un astfel de motor sa inteleg.

 

Am înțeles, ești troll. Mă retrag :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ERU a spus:

Nu vreau sa ma cert cu tine dar Versys-ul indiferent de cilindree nu este mobra de adventure, ci doar o moto de strada travestita in adv.

 

Deci e cel mai usor bicilindru de pe planeta facut de un tip numit Gao si care e "tru" adventure, concept definit arbitrar de cine are chef in momentul ala sa demonstreze ceva.

 

Sper ca topicul posesorilor motocicletei asteia dupa ce apare sa fie macar la fel de lung ca asta, altfel o sa fie aiurea tot efortul depus. Din pacate simt ca e un motiv pentru care ajp vinde asa prost, pentru care crf450l a fost un esec si pentru care ktm nu se oboseste sa faca o versiune adv a lui 690. Pare ca oamenii nu cumpara ce spun ca ar cumpara daca ar exista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Am înțeles, ești troll. Mă retrag :) 

Aha deci in lipsa de argumente, mai executi o intoarcere tactica ca la Pitesti. Deja as putea sa-ti fac un profil psihologic.

 

Acum 8 ore, prafrau a spus:

 

Deci e cel mai usor bicilindru de pe planeta facut de un tip numit Gao si care e "tru" adventure, concept definit arbitrar de cine are chef in momentul ala sa demonstreze ceva.

 

Sper ca topicul posesorilor motocicletei asteia dupa ce apare sa fie macar la fel de lung ca asta, altfel o sa fie aiurea tot efortul depus. Din pacate simt ca e un motiv pentru care ajp vinde asa prost, pentru care crf450l a fost un esec si pentru care ktm nu se oboseste sa faca o versiune adv a lui 690. Pare ca oamenii nu cumpara ce spun ca ar cumpara daca ar exista.

N-am inteles nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, DesertEagle a spus:

 

Ok, hai sa-ti explic eu:

Acest model, in versiunea de strada, omologata in Europa,  nu ofera nimic in plus fata de alte motociclete deja existente pe piata dar e propusa la pret de model consacrat.

De ce ar cumpara cineva o motocicleta abia aparuta, cu o retea de service inexistenta, motor Zongshen cu fiabilitate discutabila (vezi scimb ulei la 2000 km), cu cracteristici tehnice exagerate?

 

Ce-ar fi sa nu imi explici tu nimic. Crezi ca te-am ignorat din intâmplare? Pari sa fi o clona si cu genul asta de indivizi nu-mi irosesc neuronii, este clar ca nu au inteles nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.11.2023 la 22:09, DesertEagle a spus:

 

Buhuhu, sunt ignorat, cred ca ma duc sa-mi beau mintile sau ceva.

Si da, am inteles perfect, 10500€ pt o troaca chinezeasca de 40 de cai la care trebuie sa-i schimbi uleiul la 3 zile. Revolutie, intr-adevar.

Ia zi, is misto banii chinezului?

P.S. Se scrie "sa fii", cu doi de i, neuronule!

Vezi de aia nu ma incurc cu toate clonele. Mai bine cumpara si tu o mobra ceva si iesi la plimbare, o sa scapi de frustrari.

P.S. Inainte sa te iei de tastatura altuia mai bine te uiti la tine in ograda, doi neuroni stingheri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 09.11.2023 la 18:36, prafrau a spus:

 

Kawasaki si Yamaha au ambele bicicilindri de 400/300 cmc si peste 40 de cai sub 170 de kg la plin. Daca ne referim doar la motociclete "adventure" (orice ar mai insemna asta), versys 300 e sub 180 de kg la plin cu vreo 40 de cai. O poti descalifica doar fiindca e foarte urata (si fiindca nu vrea kawasaki sa puna motorul de 400 pe ea). Daca te referi la greutatea propulsoarelor habar n-am.

 

Cred ca s-au aprins cam mult spiritele pentru ceva ce nimeni nu a vazut/cantarit/calarit personal. De-a lungul timpului povesti si hype au fost de destule ori incat majoritatea nu mai sunt asa optimisti incat sa recite brosuri pe de rost.

 

https://gpxmoto.com/wp-content/uploads/2023/02/450-RALLY-INSTRUCTION-MANUAL.pdf

Pagina 30 da schimburi de ulei si verificare supape la 2000 de km/30 de ore, nu stiu daca e adevarat sau eroare de traducere, dar asta e importatorul oficial din state si manualul e pentru ceea ce numesc ei "regular edition".

care model yamaha?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/9/2023 at 6:36 PM, prafrau said:

 

Kawasaki si Yamaha au ambele bicicilindri de 400/300 cmc si peste 40 de cai sub 170 de kg la plin. Daca ne referim doar la motociclete "adventure" (orice ar mai insemna asta), versys 300 e sub 180 de kg la plin cu vreo 40 de cai. O poti descalifica doar fiindca e foarte urata (si fiindca nu vrea kawasaki sa puna motorul de 400 pe ea). Daca te referi la greutatea propulsoarelor habar n-am.

 

Cred ca s-au aprins cam mult spiritele pentru ceva ce nimeni nu a vazut/cantarit/calarit personal. De-a lungul timpului povesti si hype au fost de destule ori incat majoritatea nu mai sunt asa optimisti incat sa recite brosuri pe de rost.

 

https://gpxmoto.com/wp-content/uploads/2023/02/450-RALLY-INSTRUCTION-MANUAL.pdf

Pagina 30 da schimburi de ulei si verificare supape la 2000 de km/30 de ore, nu stiu daca e adevarat sau eroare de traducere, dar asta e importatorul oficial din state si manualul e pentru ceea ce numesc ei "regular edition".

Degeaba au propulsoare daca nu dezvolta modele similare celor de raliu (Dakar) cu suspensii, frane, etc. Iar daca le-ar fi dezvoltat s-ar fi dus spre 15.000€ lejer, dar nu si-au batut capul nici sa intruneasca normele Euro 4/5 ca sa intre/reintre pe piata Europeana. Honda in loc sa produca in 2019 450L Rally a ramas cu 450L de 25 cai in loc de 40 ca in SUA.

Versys-ul 300 e moto de strada cu motor de strada un pic detuned ca si KTM 390

Adv, iar Yamaha nu pune 300-le ala de pe R300 pe nicio platforma dual sport/adventure. 
Asa ca primul, venit primul servit. 
Chinezul a ascultat si a executat.

CF Moto merg bine si evolueaza in continuare. La fel si Benelli in parteneriat cu chinezii cu ale lor 502, 702 si 802TRK la preturi decente.
Deocamdata tot Kove cu al lor 800x si 71kW are 185Kg la plin si e un bicilindru decent pt Adventure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Degeaba au propulsoare daca nu dezvolta modele similare celor de raliu (Dakar) cu suspensii, frane, etc. Iar daca le-ar fi dezvoltat s-ar fi dus spre 15.000€ lejer, dar nu si-au batut capul nici sa intruneasca normele Euro 4/5 ca sa intre/reintre pe piata Europeana. Honda in loc sa produca in 2019 450L Rally a ramas cu 450L de 25 cai in loc de 40 ca in SUA.

Versys-ul 300 e moto de strada cu motor de strada un pic detuned ca si KTM 390

Adv, iar Yamaha nu pune 300-le ala de pe R300 pe nicio platforma dual sport/adventure. 
Asa ca primul, venit primul servit. 
Chinezul a ascultat si a executat.

CF Moto merg bine si evolueaza in continuare. La fel si Benelli in parteneriat cu chinezii cu ale lor 502, 702 si 802TRK la preturi decente.
Deocamdata tot Kove cu al lor 800x si 71kW are 185Kg la plin si e un bicilindru decent pt Adventure.

ca idee ktm350 inmatriculabil are 16 cai, dar dacă îi scoți câteva piese sare bine de 40 cai.

Sherco vinde 300 2T carburație inmatriculabil, euro 5,  greu de crezut că fără șpagă.

Deci la unii caii de pe hârtie diferă de realitate, bine nu la crf300 care are 27 cai de toți și 150 kg 🤣

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Versys-ul 300 e moto de strada cu motor de strada un pic detuned ca si KTM 390

Adv, iar Yamaha nu pune 300-le ala de pe R300 pe nicio platforma dual sport/adventure. 

 

"cel mai usor bicilindru de pe planeta" e o afirmatie absoluta, nu a pus asterisk sau note de subsol acolo, si e o afirmatie falsa (si fara sa iti amintesti de rsx/sxv). Aici se adauga si faptul ca nimeni nu a cantarit unul sa vada exact cat are.

Cosplay-ul rally al 450mt nu adauga performante, face doar fraierii sa arunce cu bani. Alea 175 de kg la gol teoretice il fac la fel de greu ca un 500x si considerabil mai greu ca un versys 300. Sa mai adaugam si ca motorul de pe 450mt e acelasi de pe 450sr, motor de strada, dar cu mai putini cai?

Mai bine ne oprim ca iar se supara initiatorul topicului ca facem offtopic la offtopicul lui.

 

Acum 13 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Deocamdata tot Kove cu al lor 800x si 71kW are 185Kg la plin si e un bicilindru decent pt Adventure.

 

CFMoto au acelasi motor dar cu 50 de kg mai greu. Esti sigur ca aia nu e greutatea la gol?

Prima data cand a aparut topicul asta site-ul oficial kove zicea ca greutatea unui 450 rally o sa fie 140 de kg la plin. Intre timp producatorul zice ca e 145 la gol, visordown zice 155 la gol. Producatorul zicea si 8000 de km intre schimburile de ulei, care dupa aia au devenit 4500 de km, care apoi s-au transformat in 2000 de km (+ demontat de evacuare la fiecare revizie).

Eu nu m-as arunca prea tare in declaratii bombastice cu 800x, as astepta.

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, prafrau said:

 

"cel mai usor bicilindru de pe planeta" e o afirmatie absoluta, nu a pus asterisk sau note de subsol acolo, si e o afirmatie falsa (si fara sa iti amintesti de rsx/sxv). Aici se adauga si faptul ca nimeni nu a cantarit unul sa vada exact cat are.

Cosplay-ul rally al 450mt nu adauga performante, face doar fraierii sa arunce cu bani. Alea 175 de kg la gol teoretice il fac la fel de greu ca un 500x si considerabil mai greu ca un versys 300. Sa mai adaugam si ca motorul de pe 450mt e acelasi de pe 450sr, motor de strada, dar cu mai putini cai?

Mai bine ne oprim ca iar se supara initiatorul topicului ca facem offtopic la offtopicul lui.

 

 

CFMoto au acelasi motor dar cu 50 de kg mai greu. Esti sigur ca aia nu e greutatea la gol?

Prima data cand a aparut topicul asta site-ul oficial kove zicea ca greutatea unui 450 rally o sa fie 140 de kg la plin. Intre timp producatorul zice ca e 145 la gol, visordown zice 155 la gol. Producatorul zicea si 8000 de km intre schimburile de ulei, care dupa aia au devenit 4500 de km, care apoi s-au transformat in 2000 de km (+ demontat de evacuare la fiecare revizie).

Eu nu m-as arunca prea tare in declaratii bombastice cu 800x, as astepta.

Eu doar am citat sursele oficiale, nimic mai mult. 

IMG_9584.jpeg

5 minutes ago, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Eu doar am citat sursele oficiale, nimic mai mult. 

IMG_9584.jpeg

Si mai au o versiune despre care spun ca e si mai usoara, doar ca nu omologata de strada.

📸 Watch this video on Facebook https://fb.watch/oCPWp2DSYW/

On 11/29/2023 at 10:18 AM, prafrau said:

 

"cel mai usor bicilindru de pe planeta" e o afirmatie absoluta, nu a pus asterisk sau note de subsol acolo, si e o afirmatie falsa (si fara sa iti amintesti de rsx/sxv). Aici se adauga si faptul ca nimeni nu a cantarit unul sa vada exact cat are.

Cosplay-ul rally al 450mt nu adauga performante, face doar fraierii sa arunce cu bani. Alea 175 de kg la gol teoretice il fac la fel de greu ca un 500x si considerabil mai greu ca un versys 300. Sa mai adaugam si ca motorul de pe 450mt e acelasi de pe 450sr, motor de strada, dar cu mai putini cai?

Mai bine ne oprim ca iar se supara initiatorul topicului ca facem offtopic la offtopicul lui.

 

 

CFMoto au acelasi motor dar cu 50 de kg mai greu. Esti sigur ca aia nu e greutatea la gol?

Prima data cand a aparut topicul asta site-ul oficial kove zicea ca greutatea unui 450 rally o sa fie 140 de kg la plin. Intre timp producatorul zice ca e 145 la gol, visordown zice 155 la gol. Producatorul zicea si 8000 de km intre schimburile de ulei, care dupa aia au devenit 4500 de km, care apoi s-au transformat in 2000 de km (+ demontat de evacuare la fiecare revizie).

Eu nu m-as arunca prea tare in declaratii bombastice cu 800x, as astepta.

Si referitor la dileala preturilor motocicletelor din ultimii ani. 
In 2017 am putut achizitiona Honda CRF 250 Rally ca prima motocicleta, noua din reprezentanta Europa cu 5000€, si mi s-a parut un pret decent. In ultimii ani si dupa upgrade-ul la 300cc a ajuns la 8000€. Complet inadmisibil si nejustificat pt o mobra de “incepator”. Si asta fac toti producatorii, japonezi sau europeni, in timp ce puterea de cumparare a utilizatorilor generali a scazut, excludem ratele la banci.

Deci era timpul ca un producator, fie el si chinez sa “destabilizeze” putin dileala asta cu niste preturi mai apropiate de realitate.

Acelasi fenomen se intampla si in industria auto, unde un Logan nou costa cel putin 11.000€ cu Rabla si e aceeasi tinichea din 2004 cu 3 stele EuroNcap dar are ecran tactil multicolor si motoare din ce in ce mai mici🤦🏻‍♂️

On 11/29/2023 at 12:39 PM, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Eu doar am citat sursele oficiale, nimic mai mult. 

IMG_9584.jpeg

Si mai au o versiune despre care spun ca e si mai usoara, doar ca nu omologata de strada.

📸 Watch this video on Facebook https://fb.watch/oCPWp2DSYW/

Si referitor la dileala preturilor motocicletelor din ultimii ani. 
In 2017 am putut achizitiona Honda CRF 250 Rally ca prima motocicleta, noua din reprezentanta Europa cu 5000€, si mi s-a parut un pret decent. In ultimii ani si dupa upgrade-ul la 300cc a ajuns la 8000€. Complet inadmisibil si nejustificat pt o mobra de “incepator”. Si asta fac toti producatorii, japonezi sau europeni, in timp ce puterea de cumparare a utilizatorilor generali a scazut, excludem ratele la banci.

Deci era timpul ca un producator, fie el si chinez sa “destabilizeze” putin dileala asta cu niste preturi mai apropiate de realitate.

Acelasi fenomen se intampla si in industria auto, unde un Logan nou costa cel putin 11.000€ cu Rabla si e aceeasi tinichea din 2004 cu 3 stele EuroNcap dar are ecran tactil multicolor si motoare din ce in ce mai mici🤦🏻‍♂️

🇷🇴Ah, si La multi ani, Romania!, sau ceva😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 29.11.2023 la 12:39, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

Eu doar am citat sursele oficiale, nimic mai mult. 

IMG_9584.jpeg

Si mai au o versiune despre care spun ca e si mai usoara, doar ca nu omologata de strada.

📸 Watch this video on Facebook https://fb.watch/oCPWp2DSYW/

Si referitor la dileala preturilor motocicletelor din ultimii ani. 
In 2017 am putut achizitiona Honda CRF 250 Rally ca prima motocicleta, noua din reprezentanta Europa cu 5000€, si mi s-a parut un pret decent. In ultimii ani si dupa upgrade-ul la 300cc a ajuns la 8000€. Complet inadmisibil si nejustificat pt o mobra de “incepator”. Si asta fac toti producatorii, japonezi sau europeni, in timp ce puterea de cumparare a utilizatorilor generali a scazut, excludem ratele la banci.

Deci era timpul ca un producator, fie el si chinez sa “destabilizeze” putin dileala asta cu niste preturi mai apropiate de realitate.

Acelasi fenomen se intampla si in industria auto, unde un Logan nou costa cel putin 11.000€ cu Rabla si e aceeasi tinichea din 2004 cu 3 stele EuroNcap dar are ecran tactil multicolor si motoare din ce in ce mai mici🤦🏻‍♂️

🇷🇴Ah, si La multi ani, Romania!, sau ceva😁

păi nu s-au scumpit, s-au ieftinit banii, se numește inflație.

De exemplu Yarisul 2012 era pe raft 11500 (cu rabla a fost 9500, am factura), acum este 19 mii

Acum 1 minut, yuk a spus:

 

 

Editat de yuk
k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/29/2023 at 12:39 PM, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Eu doar am citat sursele oficiale, nimic mai mult. 

IMG_9584.jpeg

Si mai au o versiune despre care spun ca e si mai usoara, doar ca nu omologata de strada.

📸 Watch this video on Facebook https://fb.watch/oCPWp2DSYW/

Si referitor la dileala preturilor motocicletelor din ultimii ani. 
In 2017 am putut achizitiona Honda CRF 250 Rally ca prima motocicleta, noua din reprezentanta Europa cu 5000€, si mi s-a parut un pret decent. In ultimii ani si dupa upgrade-ul la 300cc a ajuns la 8000€. Complet inadmisibil si nejustificat pt o mobra de “incepator”. Si asta fac toti producatorii, japonezi sau europeni, in timp ce puterea de cumparare a utilizatorilor generali a scazut, excludem ratele la banci.

Deci era timpul ca un producator, fie el si chinez sa “destabilizeze” putin dileala asta cu niste preturi mai apropiate de realitate.

Acelasi fenomen se intampla si in industria auto, unde un Logan nou costa cel putin 11.000€ cu Rabla si e aceeasi tinichea din 2004 cu 3 stele EuroNcap dar are ecran tactil multicolor si motoare din ce in ce mai mici🤦🏻‍♂️

🇷🇴Ah, si La multi ani, Romania!, sau ceva😁

 

Si va costa 8500/9000€
📸 Look at this post on Facebook https://www.facebook.com/share/p/ThCusMpcd3Dwz19E/?mibextid=WC7FNe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, DesertEagle a spus:

Hopa #2....

Hai ca situatia s-a imbunatatit:

 

https://kove-racing.com/wp-content/uploads/2023/09/450Rally-Regular-Edition-Instruction-Manual.pdf?fbclid=IwAR3EqILJYDr8ew7x3pRWhb_OOB060I0Vl8yhhdqERQsn7TbzhvnBQDunxoI

 

 

- la 2000 km schimb de ulei (in primii 2000 la fiecare 500 km);

- la 1000 km schimb filtru de aer;

- la 2000 km (?!!!!) verificare joc supape (numai in service Kove);

- la 5000 km inlocuire ulei amortizor;

 


Ce mizerie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 11/29/2023 at 12:39 PM, Adrian Gabor (Wolverine) said:

Eu doar am citat sursele oficiale, nimic mai mult. 

IMG_9584.jpeg

Si mai au o versiune despre care spun ca e si mai usoara, doar ca nu omologata de strada.

📸 Watch this video on Facebook https://fb.watch/oCPWp2DSYW/

Si referitor la dileala preturilor motocicletelor din ultimii ani. 
In 2017 am putut achizitiona Honda CRF 250 Rally ca prima motocicleta, noua din reprezentanta Europa cu 5000€, si mi s-a parut un pret decent. In ultimii ani si dupa upgrade-ul la 300cc a ajuns la 8000€. Complet inadmisibil si nejustificat pt o mobra de “incepator”. Si asta fac toti producatorii, japonezi sau europeni, in timp ce puterea de cumparare a utilizatorilor generali a scazut, excludem ratele la banci.

Deci era timpul ca un producator, fie el si chinez sa “destabilizeze” putin dileala asta cu niste preturi mai apropiate de realitate.

Acelasi fenomen se intampla si in industria auto, unde un Logan nou costa cel putin 11.000€ cu Rabla si e aceeasi tinichea din 2004 cu 3 stele EuroNcap dar are ecran tactil multicolor si motoare din ce in ce mai mici🤦🏻‍♂️

🇷🇴Ah, si La multi ani, Romania!, sau ceva😁

 

Si va costa 8500/9000€
📸 Look at this post on Facebook https://www.facebook.com/share/p/ThCusMpcd3Dwz19E/?mibextid=WC7FNe

 

Eu sunt de acord cu critica, daca e constructiva.

In momentul in care, de la KTM 450 Rally Replica care costa 35.000$ si nu e omologata de strada nimeni nu a mai produs pana acum la scara larga ceva similar in afara de Kove si Fantic (motor Yamaha) 16.500€, nu prea inteleg problemele astea.


E un motor de 450 destinat preponderent off-road-ului, deci se serviseaza ca unul. ( ce e diferit fata de un KTM 450/500 EXC si altele din gama?) 

Pana la greutatea in ordine de mers, chiar daca ma repet, rideri consacrati din America, stiti, aia care se dau cu motorul de la varsta de 3 ani de acum 70 de ani cand noi umblam in ciupici prin capitala si sunt cu peste 50 de ani inaintea noastra ca dezvoltare, ca si natiune, spun ca se “simte” super.
Deci faptul ca are 160Kg cu 15L de benzina sau 170Kg nu cred ca e atat de relevant. Poti sa mergi si cu 8L si cu 12L si cu 30L in functie de necesitati.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Adrian Gabor (Wolverine) a spus:

🇷🇴Ah, si La multi ani, Romania!, sau ceva😁

 

Si va costa 8500/9000€
📸 Look at this post on Facebook https://www.facebook.com/share/p/ThCusMpcd3Dwz19E/?mibextid=WC7FNe

 

Eu sunt de acord cu critica, daca e constructiva.

In momentul in care, de la KTM 450 Rally Replica care costa 35.000$ si nu e omologata de strada nimeni nu a mai produs pana acum la scara larga ceva similar in afara de Kove si Fantic (motor Yamaha) 16.500€, nu prea inteleg problemele astea.


E un motor de 450 destinat preponderent off-road-ului, deci se serviseaza ca unul. ( ce e diferit fata de un KTM 450/500 EXC si altele din gama?) 

Pana la greutatea in ordine de mers, chiar daca ma repet, rideri consacrati din America, stiti, aia care se dau cu motorul de la varsta de 3 ani de acum 70 de ani cand noi umblam in ciupici prin capitala si sunt cu peste 50 de ani inaintea noastra ca dezvoltare, ca si natiune, spun ca se “simte” super.
Deci faptul ca are 160Kg cu 15L de benzina sau 170Kg nu cred ca e atat de relevant. Poti sa mergi si cu 8L si cu 12L si cu 30L in functie de necesitati.

 


KTM 450 Replica este pe la 27,000$ in US din ce am vazut pe net. Kove va fi vandut in US la varianta de baza cu 9000$. In Europa probabil va fi mai scump, in stilul caracteristic european.

Vad ca platforma este "inspirata" de KTM 450 Rally (a se citi copiata). In pretul de 27,000 ai numele de KTM + tot r&d-ul din spate care a dus la acea motocicleta plus ceva componente de top in privinta suspensiei, frane, aliaje de otel pentru sasiu, aliaje pentru motor etc. Asa stricacioase cum sunt KTM-urile, au totusi un segment unde ei sunt regi - rally / enduro / cross. De ce? Pentru ca asta fac ei de muuult mult timp. De acolo vine si pretul.

Bun, acum ca exista solutia, adica tema deja facuta de altii, vin si chinezii cu copia lor. Nimic gresit pana acum, ca asa functioneaza industriile, dar totusi ne-etic. Adica nu este doar o inspiratie ci aproape o copie fidela in multe aspecte tehnice.

Kove vine cu un pret competitiv ai spune: 9000 USD vs 30,000 USD. "Pai boss...e diferenta mare!!" Corect? Corect! Asa este! Dar hai sa facem o analiza scurta si la obiect:


Amortizoare fata KTM
WP XACT PRO - Pret retail undeva peste la 3000 Eur doar amortizoarele fata (https://wmr1.com/products/wp-xact-pro-7548-fork)
Amortizor spate:
WP XACT PRO -  Pret peste 1000 eur
Evacuare: Akrapovic (peste 1300 eur)

Deci pana acum ai peste 5000 de eur doar din cateva componente ale motocicletei, componente pentru muritorii de rand de le iei din magazin. Dar fii sigur ca pe motocicleta aia probabil Akrapovic a facut evacuarea custom (iar alt R&D, alti bani, alta distractie), suspensia la fel etc.


Amortizoare Kove
YU-AN 49 mm pentru fata
YU-AN pentru spate
Pret? Cine stie? Nu de alta, dar pana acum eu nu am auzit de YU-AN. Vad ca au si un site care nici macar nu are protocol de securitate HTTPS (http://en.yuanabsorber.com/)


Intelegi acum de unde vin diferentele astea de pret? Si asta este doar un exemplu. Daca ne uitam si la jante, cablaje, pompe de frana, tot managementul motorului etc. o sa vezi ca intr-o mare masura se justifica costul.
 

Pentru WP imi gasesc probabil un kit de servisare la orice colt de strada. Pentru YU-AN...mda, poate gasesc o compatibilitate. Sau ma duc cu troaca pe platforma pana la dealer...asta daca am dealer in tara.

Deci astfel de comparatii nu isi au rostul. Este o pocnitoare chinezeasca si cam atat.



 

Editat de Ruginel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, ENEOS a spus:

Așa cum cove e copie kktm probabil yu-an e copie de WP. Și banii falși parcă tot pe la 25% se tranzacționează.


Ma intreb de ce oamenii nu poarta casti fake.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

49 minutes ago, Ruginel said:


KTM 450 Replica este pe la 27,000$ in US din ce am vazut pe net. Kove va fi vandut in US la varianta de baza cu 9000$. In Europa probabil va fi mai scump, in stilul caracteristic european.

Vad ca platforma este "inspirata" de KTM 450 Rally (a se citi copiata). In pretul de 27,000 ai numele de KTM + tot r&d-ul din spate care a dus la acea motocicleta plus ceva componente de top in privinta suspensiei, frane, aliaje de otel pentru sasiu, aliaje pentru motor etc. Asa stricacioase cum sunt KTM-urile, au totusi un segment unde ei sunt regi - rally / enduro / cross. De ce? Pentru ca asta fac ei de muuult mult timp. De acolo vine si pretul.

Bun, acum ca exista solutia, adica tema deja facuta de altii, vin si chinezii cu copia lor. Nimic gresit pana acum, ca asa functioneaza industriile, dar totusi ne-etic. Adica nu este doar o inspiratie ci aproape o copie fidela in multe aspecte tehnice.

Kove vine cu un pret competitiv ai spune: 9000 USD vs 30,000 USD. "Pai boss...e diferenta mare!!" Corect? Corect! Asa este! Dar hai sa facem o analiza scurta si la obiect:


Amortizoare fata KTM
WP XACT PRO - Pret retail undeva peste la 3000 Eur doar amortizoarele fata (https://wmr1.com/products/wp-xact-pro-7548-fork)
Amortizor spate:
WP XACT PRO -  Pret peste 1000 eur
Evacuare: Akrapovic (peste 1300 eur)

Deci pana acum ai peste 5000 de eur doar din cateva componente ale motocicletei, componente pentru muritorii de rand de le iei din magazin. Dar fii sigur ca pe motocicleta aia probabil Akrapovic a facut evacuarea custom (iar alt R&D, alti bani, alta distractie), suspensia la fel etc.


Amortizoare Kove
YU-AN 49 mm pentru fata
YU-AN pentru spate
Pret? Cine stie? Nu de alta, dar pana acum eu nu am auzit de YU-AN. Vad ca au si un site care nici macar nu are protocol de securitate HTTPS (http://en.yuanabsorber.com/)


Intelegi acum de unde vin diferentele astea de pret? Si asta este doar un exemplu. Daca ne uitam si la jante, cablaje, pompe de frana, tot managementul motorului etc. o sa vezi ca intr-o mare masura se justifica costul.
 

Pentru WP imi gasesc probabil un kit de servisare la orice colt de strada. Pentru YU-AN...mda, poate gasesc o compatibilitate. Sau ma duc cu troaca pe platforma pana la dealer...asta daca am dealer in tara.

Deci astfel de comparatii nu isi au rostul. Este o pocnitoare chinezeasca si cam atat.



 

Inteleg ce spui. 
Am postat deja pretul pe Europa pt 450 e 7500€ precomanda sau 8000€ din stoc.

1 hour ago, Ruginel said:


KTM 450 Replica este pe la 27,000$ in US din ce am vazut pe net. Kove va fi vandut in US la varianta de baza cu 9000$. In Europa probabil va fi mai scump, in stilul caracteristic european.

Vad ca platforma este "inspirata" de KTM 450 Rally (a se citi copiata). In pretul de 27,000 ai numele de KTM + tot r&d-ul din spate care a dus la acea motocicleta plus ceva componente de top in privinta suspensiei, frane, aliaje de otel pentru sasiu, aliaje pentru motor etc. Asa stricacioase cum sunt KTM-urile, au totusi un segment unde ei sunt regi - rally / enduro / cross. De ce? Pentru ca asta fac ei de muuult mult timp. De acolo vine si pretul.

Bun, acum ca exista solutia, adica tema deja facuta de altii, vin si chinezii cu copia lor. Nimic gresit pana acum, ca asa functioneaza industriile, dar totusi ne-etic. Adica nu este doar o inspiratie ci aproape o copie fidela in multe aspecte tehnice.

Kove vine cu un pret competitiv ai spune: 9000 USD vs 30,000 USD. "Pai boss...e diferenta mare!!" Corect? Corect! Asa este! Dar hai sa facem o analiza scurta si la obiect:


Amortizoare fata KTM
WP XACT PRO - Pret retail undeva peste la 3000 Eur doar amortizoarele fata (https://wmr1.com/products/wp-xact-pro-7548-fork)
Amortizor spate:
WP XACT PRO -  Pret peste 1000 eur
Evacuare: Akrapovic (peste 1300 eur)

Deci pana acum ai peste 5000 de eur doar din cateva componente ale motocicletei, componente pentru muritorii de rand de le iei din magazin. Dar fii sigur ca pe motocicleta aia probabil Akrapovic a facut evacuarea custom (iar alt R&D, alti bani, alta distractie), suspensia la fel etc.


Amortizoare Kove
YU-AN 49 mm pentru fata
YU-AN pentru spate
Pret? Cine stie? Nu de alta, dar pana acum eu nu am auzit de YU-AN. Vad ca au si un site care nici macar nu are protocol de securitate HTTPS (http://en.yuanabsorber.com/)


Intelegi acum de unde vin diferentele astea de pret? Si asta este doar un exemplu. Daca ne uitam si la jante, cablaje, pompe de frana, tot managementul motorului etc. o sa vezi ca intr-o mare masura se justifica costul.
 

Pentru WP imi gasesc probabil un kit de servisare la orice colt de strada. Pentru YU-AN...mda, poate gasesc o compatibilitate. Sau ma duc cu troaca pe platforma pana la dealer...asta daca am dealer in tara.

Deci astfel de comparatii nu isi au rostul. Este o pocnitoare chinezeasca si cam atat.



 

In acelasi timp, eu ma refer la un produs pentru utilizatorul obisnuit, nu de Rally Raid ca nu ma duc la Dakar. Deci nu am nevoie de componente scumpe, ci doar care sa functioneze si sa nu aiba 200Kg.

Tot KTM a facut 640 Adv care era pe acolo pe la 170Kg. Pacat ca nu l-au actualizat. Deci nu trebuie sa coste chiar exagerat ca sa fie si usoara. Eu nu compar calitatea ci utilitatea. 
In 2020 daca exista 450 sau 800X nu mai luam Tenere 700. Ca sa nu mai zic, daca se producea de catre Honda CRF450 L Rally. Dar si 450L pe Europa venea cu 25 cai in loc de 40 ca in State insa era usor si costa 10.000€, deci il puteau scoate undeva la 15.000€ ca si Fanticul cu Yamaha.

Astfel aceste “pocnitori” chinezesti acopera astazi un segment de piata nou, si asta e tot ce conteaza deocamdata.

De asemenea, pot fi catalogate ca pocnitori, cand ai de ales, dar cum nimeni nu mai produce (exceptand KTM-ul)…

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...