Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare oamnei buni...

Am si eu nevoie de un sfat in alegerea viitorului motor. Sunt si eu incepator si vreau sa stiu catve detalii.

Am 1,92m si cam 90kg. Din sfaturile prietenilor m-am oprit la o Honda Cb600f Hornet.Problema e daca o sa stau comod pe ea (nu cu genunchii in coarne).

Ce parere aveti? Astept sfaturi si sugestii de la cunoscatori(eventual un proprietar de cb600f) : andrew72nd@yahoo.co.uk

 

No, Multam'...anticipat!

 

 

...in principiu caut un naked, by the way.Daca dintre toate nakedurile existente nu e unul pe care sa ma simt bine o sa trec la choppere.

Editat de andrew72nd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut foarte multe recomandari de motoare. Dar a-ti incercat sa le structurati prin vot ?

Facem o lista cu 10 - 20 motore recomandate si sa vedem ce voturi primesc.

Si alegem si noi motorul perfect pentru incepatori, in recomandarea "experimentatilor"

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare oamnei buni...

Am si eu nevoie de un sfat in alegerea viitorului motor. Sunt si eu incepator si vreau sa stiu catve detalii.

Am 1,92m si cam 90kg. Din sfaturile prietenilor m-am oprit la o Honda Cb600f Hornet.Problema e daca o sa stau comod pe ea (nu cu genunchii in coarne).

Ce parere aveti? Astept sfaturi si sugestii de la cunoscatori(eventual un proprietar de cb600f) : andrew72nd@yahoo.co.uk

 

No, Multam'...anticipat!

 

 

...in principiu caut un naked, by the way.Daca dintre toate nakedurile existente nu e unul pe care sa ma simt bine o sa trec la choppere.

 

Un Hornet cred ca va fi si alegerea mea. Din ce am citit pe aici Hornet si Virago pot fi niste optiuni bune. Eu am 1,80m si 90 kg. Si 31 de ani, ceea ce imi ofera o oarecare temperare - nu mai e sangele la fel de fierbinte ca acum 10 ani... Dar as vrea si aprobarea "batranilor" :D. Ce zice statistica - suntem orientati bine sau nu?

 

Toate bune si sa trecem cu bine de primii 2 ani :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt incepator , vreau sa imi iau un sport , pana in 2-3 mii de euro , ma gandeam la o Honda Cbr 600 F3 , nu vreau naked , pareri?

 

 

Btw am 1,76 si 67 kg :D

 

 

Probabil de la Cbr 600 f3 dupa vreo 2 ani ma infig la o Honda cbr 600RR , iar dupa la o 1000rr :moto: , iar dupa la o ducati 1098 ... vise ... ma gandeam si la r1 dar parca e cam suspecta , . si ma atrage mai mult Honda decat Yamaha... vise vise :D

Editat de KillTheMF
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Ca si restul baietilor (si fetelor) de pe aici am si eu o mica problema.. Alegerea motorului. Dupa clipe indelungate de doar cateva secunde m-am decis ca-mi plac chopperele (poate pt k-s roacker). Problema e ca la dimensiunile mele gargantuane de 1.66 si 50 de kile nu prea gasesc un motor care sa-mi placa si pe care sa si pot sa-l conduc (ultimul pe care l-am incercat - un Suzuki Marauder de 800 - am aflat cu stupoare k tre sa stau pe rezervor pt a ajunge la pedale). Sper sa ma puteti ajuta din punctul asta de vedere. Am gasit pe net cateva motoare care mi-ar placea.. E vb de Kavasaki Vulcan, Yamaha Virago, Kavasaki EN, Honda Nighthawk, Honda Shadow, etc. CC intre 400 si 750. Stiu ca pt incepatori ar fi bine sa se inceapa de pe la 125-150 (acum fac scoala pe un Yamaha trailway de 125 care mi se pare destul de bun pt 125) dar din cate am inteles "nervozitatea" motorului difera drastic de la sport/touring la chopper... Daca pt un incepator un sport de 600 e periculos, un chopper de 600 e la fel de periculos? Nu sunt maniac al vitezei desi imi place sa mai depasesc din cand in cand si cu caruta mea pe cineva (am B de 3 ani si doar un "accident" la activ in cauza mea... i-am zgariat dacia unuia in parcare cat ma feream de un taxi - circumstantze atenuante) tocmai din acest motiv am ales un chopper peste un sport. Imi plac si naked-urile dar ma cam sperie. Am incercat sa ma pun pe Hornetul unui prieten ca sa constat k nu pot sa-l ridic de pe cric daca stau pe el ci doar daca ma dau jos sa-l imping cu sholdul :bounce:, pe langa faptul k nu prea ajungeam cu picioarele pe asfalt... Plus si pozitia.. pe chopper stau ca in fotoliu... pe sport stau de parca sunt gata de start la cursa de 100 de metri garduri. Acum fiecare cu placerile lui. Mi-a placut ca model foarte mult un chinezism.. Xingyue. Aspect de H-D, cu picioarele pe pedale stau foarte bine (poate si din cauza ca era de 125) spatar la pasagerul din spate, coarne indoite nu drepte.. visul unei noptzi de vara... Din pacate.. ca si tenisii din piatza.. made in china. Tin sa precizez ca ma simt pe motor ca si cand m-am nascut c-o sa intre picioare, dupa prima ora de calarit faceam deja traseul in 2:30 (S-uri + 8-uri + mers cu o singura mana), instructorul mi-a zis ca ma descurc.

 

Ca sa rezum cat mai bine randurile de mai sus intrebare mea este:

Ce motor ca model mi s-ar potrivi mai bine avand in vedere dimensiunile mele si daca ma pot intinde din prima pana la un 750cc chit ca sunt incepator dar avand in vedere faptul ca nu sunt tocmai panarama si ca tzinta mea este un chopper si nu un sport/touring.

 

Va multzumesc anticipat pentru rabdarea de care atzi dat dovada sa-mi cititzi si mie off-ul si astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

:D

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor. Ca si restul baietilor (si fetelor) de pe aici am si eu o mica problema.. Alegerea motorului. Dupa clipe indelungate de doar cateva secunde m-am decis ca-mi plac chopperele (poate pt k-s roacker). Problema e ca la dimensiunile mele gargantuane de 1.66 si 50 de kile nu prea gasesc un motor care sa-mi placa si pe care sa si pot sa-l conduc (ultimul pe care l-am incercat - un Suzuki Marauder de 800 - am aflat cu stupoare k tre sa stau pe rezervor pt a ajunge la pedale). Sper sa ma puteti ajuta din punctul asta de vedere. Am gasit pe net cateva motoare care mi-ar placea.. E vb de Kavasaki Vulcan, Yamaha Virago, Kavasaki EN, Honda Nighthawk, Honda Shadow, etc. CC intre 400 si 750. Stiu ca pt incepatori ar fi bine sa se inceapa de pe la 125-150 (acum fac scoala pe un Yamaha trailway de 125 care mi se pare destul de bun pt 125) dar din cate am inteles "nervozitatea" motorului difera drastic de la sport/touring la chopper... Daca pt un incepator un sport de 600 e periculos, un chopper de 600 e la fel de periculos? Nu sunt maniac al vitezei desi imi place sa mai depasesc din cand in cand si cu caruta mea pe cineva (am B de 3 ani si doar un "accident" la activ in cauza mea... i-am zgariat dacia unuia in parcare cat ma feream de un taxi - circumstantze atenuante) tocmai din acest motiv am ales un chopper peste un sport. Imi plac si naked-urile dar ma cam sperie. Am incercat sa ma pun pe Hornetul unui prieten ca sa constat k nu pot sa-l ridic de pe cric daca stau pe el ci doar daca ma dau jos sa-l imping cu sholdul :D, pe langa faptul k nu prea ajungeam cu picioarele pe asfalt... Plus si pozitia.. pe chopper stau ca in fotoliu... pe sport stau de parca sunt gata de start la cursa de 100 de metri garduri. Acum fiecare cu placerile lui. Mi-a placut ca model foarte mult un chinezism.. Xingyue. Aspect de H-D, cu picioarele pe pedale stau foarte bine (poate si din cauza ca era de 125) spatar la pasagerul din spate, coarne indoite nu drepte.. visul unei noptzi de vara... Din pacate.. ca si tenisii din piatza.. made in china. Tin sa precizez ca ma simt pe motor ca si cand m-am nascut c-o sa intre picioare, dupa prima ora de calarit faceam deja traseul in 2:30 (S-uri + 8-uri + mers cu o singura mana), instructorul mi-a zis ca ma descurc.

 

Ca sa rezum cat mai bine randurile de mai sus intrebare mea este:

Ce motor ca model mi s-ar potrivi mai bine avand in vedere dimensiunile mele si daca ma pot intinde din prima pana la un 750cc chit ca sunt incepator dar avand in vedere faptul ca nu sunt tocmai panarama si ca tzinta mea este un chopper si nu un sport/touring.

 

Va multzumesc anticipat pentru rabdarea de care atzi dat dovada sa-mi cititzi si mie off-ul si astept cu nerabdare raspunsurile voastre.

:D

 

Asfalt uscat.

 

 

 

 

sal eu te-asi sfatui sa-ti iei un virago sunt motoare destul de bune si pretul este acceptabil (cred ca te-ai descurca destul de bine pe el la inaltimea ta) parerea mea e sa-ti iei cv pana in 350 cc dar decizia iti apartine in totalitate sper sa-ti gasesti motorul potrivit si sa ne auzim numai de bine :bounce:

 

astfalt uscat si multa bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal eu te-asi sfatui sa-ti iei un virago sunt motoare destul de bune si pretul este acceptabil (cred ca te-ai descurca destul de bine pe el la inaltimea ta) parerea mea e sa-ti iei cv pana in 350 cc dar decizia iti apartine in totalitate sper sa-ti gasesti motorul potrivit si sa ne auzim numai de bine :bounce:

 

astfalt uscat si multa bafta

 

ms dar inca nu ma afecteaza daca e uscat sau ba... pana imi iau motoru tot pe 4 roti o sa ma deplasez... m-am hotarat deja la capacitate intre 400 si 750.. eu deja ma intind la ultimul numar. si desi virago imi place as vrea ceva ce sa aduca mai mult a H-D... cat mai confortabil, sa pot sa ajung si la pedale (asta-i baiu` al mai mare), pozitzia de drum de "fotoliu" :D etc. Ma rog.. o sa ma hotarasc atunci cand o sa si imi atarne ceva in buzunar... momentan bate vantu tare rau... ms inca odata pt sfat. nu a trecut neobservat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca doriti doar ceva de oras, nu exista nimic mai bun decat un maxiscooter. Doar trebuie sa va uitati la vecinii nostrii vestici, care au o adevarata traditie moto si in oras merg doar cu maxiscootere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

In acest moment fac scoala pentru cat. A si asta se intampla pe Suzuki Marauder GZ125 si GZ250-uri. Dupa ce termin si-mi iau carnetul (am indrazneala a spera ca din prima), vreau sa-mi iau si motor. Evident, "visurile" mele au inceput cu Kawasaki Ninja 250R dar au fost repede calmate de cifrele din fisa ei tehnica si de sfaturile batranilor asa ca m-am reorientat (primind multe comentarii pozitive din public pe aceasta tema) spre un Yamaha Virago XV535. Piata e destul de plina, ai de unde alege -- intrebarea mea la D-voastra e in felul urmator:

 

Cat de fiabile sunt? Este clar ca buna ziua ca exemplare din 1993~1997 nu asigura absolut nimeni, deci o sa fie o investitie 100% fara acoperire, pe buzunarul si grija proprie. Din acest motiv as vrea sa stiu daca au probleme sau vicii ascunse (sau daca anumite serii din anumiti ani aveau, care sunt acelea?) sau daca este altceva, orice, ce ar trebui sa stiu despre aceasta serie. Si eu imi pun sperantele in faptul ca e tehnologie japoneza, care nu pica asa usor si nu face surprize (ma uit cu respect la motocicletele de la scoala, care arata "bine folosite" si totusi merg foarte bine); in faptul ca pe vremuri eu eram mecanicul de Mobra al lui tata si deci stiu sa (dez)asamblez un motor (si sa mai mearga pe urma :rolleyes: ) ... dar, daca mai aveti informatii, mi-ar fi de mare folos.

 

Multumesc anticipat,

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Kawasaki Ninja 250R și Virago nu sunt din aceeași clasă, sunt motociclete foarte diferite: sigur vrei Virago? Nu e o moto rea, dar dacă nu îți place genul nu are rost să te chinui, Ninja 250 e suficient de cuminte pentru un începător.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte frumos ce spui ....am o intrebare ... am inceput pe la 10 ani .... cand un vecin de al meu se ocupa cu "service" sa spunem asa ....atunci mia intrat in sange motorul .....am mers si pe improvizatii cu cadru de nu stiu ce si motor iarasi de nu stiu ce ...ma rog ...acum am 21 ....in ultii ani am mers pe motoare care nici macar nu puteam visa la ele ....dar cea mai mare nelamurire a mea este ...... De ce imi este frica pe codita unui motor ??? ..... attunci cand sunt in fata la ghidon nu am frica ...si abordez destul de bine curbele ...si stiu cand sa trag de gaz ...( parerea mea ) ...acum ..... nu stiu ce sa fac ....am peste 10 000 de km la bord sa spun asa pe 2 roti ...acum nu stiu totusi nu detin un motor ..dar intrebare - mai sunt incepator ??? multam si asfalt uscat all

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki Ninja 250R și Virago nu sunt din aceeași clasă, sunt motociclete foarte diferite: sigur vrei Virago? Nu e o moto rea, dar dacă nu îți place genul nu are rost să te chinui, Ninja 250 e suficient de cuminte pentru un începător.

Multumesc de raspuns,

 

In mod evident, Kawasaki Ninja 250R si Yamaha Virago XV535 (si familia, DragStar, V Star etc.) sunt reprezentante ale unor clase, mode si temperamente diferite. Pe mine ma intereseaza motorul pentru plimbat, nu pentru alergat. Am multi ani de bicicleta in spate si pur si simplu vroiam sa-mi extind raza de actiune (sa trec de la "Hai in parcul IOR!" la "Hai la Sinaia!"); apreciez mult mai mult faptul ca te poti deplasa prin peisaj simtindu-te parte din el (ceea ce nu se intampla in masina) decat posibilitatea de a dobora vreun record de viteza. De asta m-am orientat spre Virago.

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Dacă ai prieteni sau cunoscuți care îți pot da motocicleta pentru o probă ar fi excelent, ai putea să vezi pe scurt care sunt diferențele și să vezi ce îți place. Eu înainte de a-mi cumpăra prima motocicletă am găsit un posesor al unui exemplar identic, am dat o tură de 5 minute și am comandat-o, apoi am mers 3 ani fericit fără să regret o secundă alegerea și dacă aș lua-o de la capăt aș face din nou aceeași alegere. A doua motocicletă am cumpărat-o fără să o probez, deja știam exact ce vreau, dar aveam deja experiență de câteva zeci de mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(...) Eu înainte de a-mi cumpăra prima motocicletă am găsit un posesor al unui exemplar identic, am dat o tură de 5 minute și am comandat-o, apoi am mers 3 ani fericit fără să regret o secundă alegerea și dacă aș lua-o de la capăt aș face din nou aceeași alegere. (...)

Mi se pare o observatie de bun simt :-) Am notat-o si voi incerca sa o pun in aplicare,

 

@Dexter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

O colectie de sfaturi si statisitci pe cat de reusita pe atat de infioratoare, fratilor !.Personal, stau stramb si judec drept, daca nu e cazul sa-mi vand motorul, desi l-am cumparat de 3 saptamani, dupa ce m-am analizat mai mult de 2-3 luni (cum stau pe el, ce putere/cilindreee vreau, cum suna, ce pot sa tunez ca aspect, etc).Am ajuns la concluzia ca stilul meu ma indreapta spre un Yamah Virago 535cc (chopper), pe care intr-un final l-am parcat in fata casei.Am luat sala ieri, urmand sa sustin traseul Luni, 20.07.09.Doamne ajuta!.Acum ma gandesc cu teama si parca ma si vad in diverse faze in cate o intersectie imaginara sau intr-o curba, cum franez incorect si intru in goblaj, sau alunec/derapez, etc si imi scapa motorul de sub control, tavalindu-ma sub alte roti, rupand echipamentul de pe mine odata cu oasele, in fine....., episoade d'astea...Crap! I can't get it out of my mind, si e doar un chopper care nu sare de 150km/h.Necazul e ca si la 60 daca ai lovit un copac/stalp, literalmente te rupi, echipamentul de protectie salvandu-te numai de harsieli, zgarieturi, contuzii, probleme minore.Cred ca o sa merg in oras deocamdata cu max 50km/h.Iar la drum intins, numai in grup, insotit de cel putin 2 motociclisti experimentati si inarmati cu rabdare...Apropos, daca exista choperisti printre voi, astept cu mare interes mesaje.Poate am noroc si 'fur' cat mai multe trucuri.Multumesc anticipat :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

 

eu nici incepator nu sunt :angryfire:

sper sa ma apuc de scoala in august...am B-ul de 9 ani.

 

nu mi-au placut niciodata vitezanele..ii respect pe cei care le piloteaza dar nu sunt de mine.

visul meu a fost si va ramane un cruiser/ chopper.

am inceput sa strang bani dar acum stau sa ma gandesc ce sa aleg.

m-am limitat la Viroaga sau Kawa EL...am mai intrebat in stanga si in dreapta ce capacitat cilindirca ar fi mai indicata pt mine si mai toti mi-au recomandat 500+ ...motivand ca sunt prea greu pt un 250 sau 400...si deja cochetam cu ideea de 500+

 

am 170cm inaltime si 87 kg (fost sportiv de "performanta", actualmente pensionat)...nu am burta si nici fundul mare..sunt doar greu :D)

asa ca nu as fi ridicol pe un "cruiser"as

cred totusi ca "sfatuitorii" mei au judecat mai mult prin prisma experientei acumulate..si nu cred ca au fost prea obiectivi in privinta cilindreei.

 

personal nu-mi doresc sa gonesc pe motor..vreau sa ma plimb..in gashca sau solo..incet si sigur..pt a-i lasa pe cei din jur sa vada motorul :wave:

am si un opel mana A din 71..la fel mergeam cu el..incet, incet..si tare bine ma simteam cand vedeam oamenii din jur uitandu-se lung si admirativ la masina; ce increzut sunt :moto:

 

revenind putin..probabil este a xxx mia oara cand cititi o asemenea intrebare..dar asumandu-mi riscurile intreb si eu:

 

chiar nu m-as putea da cu o Viroaga sau un EL de 250 cmc ?

macar 2 sezoane...pana imi formez echilibrul, reflexele..

 

probabil la drumuri lungi o sa ajung ultimul..dar pt mine asta nu prea conteaza...mai bine incet si sigur.

desi sunt tanar am trecut de perioada teribilismelor..am avut un nissan200sx de 170 cp..si un golf 2 de 1800cmc 16v si 140 cp..

m-am dat destul cu conserve puternice.

 

acum am un bebe pe drum (prin august)...sunt mai linistit.

 

astept parerea celor avizati...un cruiser mic de 250 e bun sau nu ?

 

multam fain

alex

Editat de Assisis13
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se uita ceva in acest ghid.

 

Fratilor, daca mergi zilnic cu motoreta CAZI. Daca cazi cu motoreta trebuie sa o repari.

 

Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN.

 

Deci: sa ai de unde lua piese second pt ea, sa nu astepti cu saptamanile piesele, sa se priceapa multi mecanici sa umble la ea si sa fii in stare sa ii poti face micile reparatii singur.

 

Ah... si sa nu te depaseasca orice dacie pe drum si sa franeze foarte bine ca altfel ai sa o arunci imediat, oricat de grozava, frumoasa, ieftina si usor de reparat ar fi :angryfire:

 

INTREBARE: In lumina celor de mai sus, ce motoreta ar fi cel mai bine sa-mi iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se uita ceva in acest ghid.

 

Fratilor, daca mergi zilnic cu motoreta CAZI. Daca cazi cu motoreta trebuie sa o repari.

 

Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN.

 

Deci: sa ai de unde lua piese second pt ea, sa nu astepti cu saptamanile piesele, sa se priceapa multi mecanici sa umble la ea si sa fii in stare sa ii poti face micile reparatii singur.

 

Ah... si sa nu te depaseasca orice dacie pe drum si sa franeze foarte bine ca altfel ai sa o arunci imediat, oricat de grozava, frumoasa, ieftina si usor de reparat ar fi :lol:

 

INTREBARE: In lumina celor de mai sus, ce motoreta ar fi cel mai bine sa-mi iau?

 

regula asta o aplic la masini deocamdata.

cati "cocalari" nu-si iau bemveu sa dea bine la pitzi..da n-au bani de o pizza ? cand se strica plang pe langa ea..sa fim seriosi.

 

si pt a nu fi acuzat de "rasism" mentionez ca sunt multi cei care isi cumpara masini fara sa ia in calcul intretinerea, servisarea, etc.

 

la maisini ma mai pricep si eu..si stiu cum e cu intretinerea ei.

 

dar la motoare nexam :D

 

apoi, nu voi merge zilnic cu motorul.

nu-mi permite slujba..

week-end si cam atat

 

deci pot sa-mi iau o jappo, nu ? :)

 

merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se uita ceva in acest ghid.

 

daca mergi zilnic cu motoreta CAZI.

 

 

Daca mergi zilnic cu motoreta CAZI??N-as prea crede.din contra,parerea mea e ca daca mergi zilnic cu ea te obisnuiesti sa o manevrezi mult mai bine.Ce as mai avea de adaugat e faptul ca oricum ca si incepator mai ales e aproape imposibil sa nu cazi..chiar si la viteza mica.Numai bine si asfalt uscat!

Mesaj completat

Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN

 

:lol: Cel mai frumos ar fi sa dai de o motocicleta care simti ca iti vine ca o manusa..dar pana sa dai de asta...trebuie sa experimentezi.V-am salutat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mergi zilnic cu motoreta CAZI??N-as prea crede.din contra,parerea mea e ca daca mergi zilnic cu ea te obisnuiesti sa o manevrezi mult mai bine.Ce as mai avea de adaugat e faptul ca oricum ca si incepator mai ales e aproape imposibil sa nu cazi..chiar si la viteza mica.Numai bine si asfalt uscat!

Mesaj completat

Cel mai important e sa alegi acea motoreta pe care sa iti permiti sa o repari RAPID si IEFTIN

 

:lol: Cel mai frumos ar fi sa dai de o motocicleta care simti ca iti vine ca o manusa..dar pana sa dai de asta...trebuie sa experimentezi.V-am salutat!

 

teo,

chestia cu rapid si ieftin e relativa.

daca castig 5000 eur/ luna imi permit sa comand pisele oriunde..si sa platesc un curier sa mi le aduca in 4 zile..teoretic :D

dar daca castig 1000 eur/ luna, nu mai sunt dispus sa platesc aceeasi suma.

 

raman la Viroaga sau EL/EN.

jappo rules :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...