Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

Mi-am luat acum 2 zile A-ul :(

 

Va deranjez pt prima data si sper sa si primesc un raspuns :)

 

1. Sa NU imi iau motor deloc - pentru ca e deosebit de periculos...Zilele trecute am vorbit cu un racer f experimentat care isi vinde motorul si se retrage din lumea motociclistilor si m-a sfatuit sa stau in banca mea

 

2. Sa imi iau Honda CBR 600 RR negru - motorul meu de vis (dupa Mv Agusta Tamburini, tot negru)

 

3. Sa imi iau Honda CBR 600 F Sport (Rossi replica) - ca varianta mai putin puternica/periculoasa a RR-ului desi e destul de scumpa, in jur de 4000. Se merita mai mult sa dau inca 1500 euro pt un RR pe care sa nu il mai schimb niciodata.

 

Stiu ca veti spune ca sigur o sa vreau ceva mai mare...dar NU o sa vreau pt ca sincer am frica de accidente, si CBR600RR ar fi deja prea mult. De multe ori am fortat limitele cu masina mea (Seat Leon Cupra) asa ca nu voi face aceeasi greseala cu motorul, decat pe Amkart

 

4. Sa incep cu o paraietoare gen Aprilia Rs sau CBR 125

 

Probabil cei mai experimentati au mai primit zeci de intrebari asemanatoare cu aceasta si ii inteleg dc s-au saturat si nu imi vor raspunde:)

 

Dar macar posesorii motoarelor mentionate mai sus poate ma vor indruma.

 

Motor nu mi-as lua sa rup soselele cu el...ci doar pt placerea de a conduce. Chiar dc pozitia e super chinuita pe un motor sport...mie exact asta imi place, ca sa nu mai vorbesc despre felul cum arata care, recunosc ca este cel mai important, sau sunetul.

 

Daca voi deveni un motociclist ca voi (cu motor nu doar cu carnet) sper sa NU depasesc limita si sa NU am nici un accident.

 

Asfalt uscat!!! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

1. Sa NU imi iau motor deloc - pentru ca e deosebit de periculos...Zilele trecute am vorbit cu un racer f experimentat care isi vinde motorul si se retrage din lumea motociclistilor si m-a sfatuit sa stau in banca mea

 

2. Sa imi iau Honda CBR 600 RR negru - motorul meu de vis (dupa Mv Agusta Tamburini, tot negru)

 

3. Sa imi iau Honda CBR 600 F Sport (Rossi replica) - ca varianta mai putin puternica/periculoasa a RR-ului desi e destul de scumpa, in jur de 4000. Se merita mai mult sa dau inca 1500 euro pt un RR pe care sa nu il mai schimb niciodata.

 

Stiu ca veti spune ca sigur o sa vreau ceva mai mare...dar NU o sa vreau pt ca sincer am frica de accidente, si CBR600RR ar fi deja prea mult. De multe ori am fortat limitele cu masina mea (Seat Leon Cupra) asa ca nu voi face aceeasi greseala cu motorul, decat pe Amkart

 

4. Sa incep cu o paraietoare gen Aprilia Rs sau CBR 125

 

Probabil cei mai experimentati au mai primit zeci de intrebari asemanatoare cu aceasta si ii inteleg dc s-au saturat si nu imi vor raspunde:)

 

Dar macar posesorii motoarelor mentionate mai sus poate ma vor indruma.

 

Motor nu mi-as lua sa rup soselele cu el...ci doar pt placerea de a conduce. Chiar dc pozitia e super chinuita pe un motor sport...mie exact asta imi place, ca sa nu mai vorbesc despre felul cum arata care, recunosc ca este cel mai important, sau sunetul.

 

Daca voi deveni un motociclist ca voi (cu motor nu doar cu carnet) sper sa NU depasesc limita si sa NU am nici un accident.

 

Asfalt uscat!!! :moto:

 

Nu sunt dintre aia mai experimentati, asa ca iti raspund eu.

1) E o prostie. Eu zic sa nu asculti de "reisari experimentati"; de cele mai multe ori nu sunt reisari deloc, iar de experimentati nu mai zic. Daca iti iei motor de fite, atunci da, poate e mai bine sa renunti pentru ca pericolul e mare si nu merita, gandeste-te cat de mult tii tu la viata ta. Din nou, daca esti smecher si vrei motor ca sa fii si mai smecher; stai in banca ta, spre binele tau. Cei mai multi motociclisti, astia nereisari, se descurca cu traficul si cu pericolele din oras si din afara mergand preventiv si fara a exagera cu viteza, ocazional cate un "reisar experimentat" mai paraseste peisajul, dar asta nu e un motiv sa renunti la motocicleta. Depinde numai de tine.

2) Cred ca glumesti cu MV Agusta (si Tamburini pe deasupra) :) . Tu stii cat costa aia? Si stii ce se intampla daca spargi o oglinda sau zgarii o carena? Platesti pana la pensie. Ca sa nu mai zic de defectiuni serioase... Honda CBR 600RR este mult prea periculoasa pentru incepatori, indiferent de culoare. Desi alea negre cred ca au o cota mai mare la "pariul cu viata". Daca vrei sa apuci sa traiesti acest vis, eu zic sa incepi pe ceva mai mic pana capeti experienta.

3) In sfarsit o idee buna. Nu tocmai buna, dar cel putin decenta. Eu zic ca aia 1500E pot sa iti cumpere ceva mai mult decat o mobra: spitalizare multa si buna, oase rupte, suruburi, si poate chiar un bilet spre lumea cealalta... Cat despre schimbat niciodata... stai linistit, nu o sa se intample; iti garantez eu desi nu te cunosc ca mai mult de 5 ani nu o sa tii motocicleta, indiferent ca e F sau R. In concluzie, zic ca e o idee destul de buna sa iti cumperi un CBR F (model mai vechi si cu mai putini cai), sa il tii 1 2 ani, pana capeti experienta si stapanire de sine, si apoi sa il vinzi. Nu o sa pierzi mai mult de 1500E la revanzare, si o sa ai mari sanse sa iti vezi visul, RRul negru, cu ochii. Dar atentie: multi incepatori au murit (nu ca au avut accidente) si pe CBR 600 F. Ar fi o prostie, dupa mine, sa vrei ceva mai mare de 600, chiar si dupa ce ai experienta: cu un miar o sa mergi 80% din timp intr-a 1a, mai ales in oras. Iar aia 60 de cai in plus, nu o sa iti aduca decat 40km/h la viteza maxima si o acceleratie mai brutala cu care nu ai ce sa faci pe strada (si nici pe Amckart - parerea mea).

4) Nu.

 

5) Si mai bine ar fi sa combini 3 cu 4 si sa iti iei ceva intre: gen Suzuki GS 500, Honda CBF 500, Suzuki Bandit 600 sau Suzuki SV 600. Mai indicate pentru un incepator decat sora mai cuminte a RR-ului. Iar daca astea nu iti plac, ca sunet si ca aspect, eu zic sa mai cauti si sa te mai documentezi; nu se poate sa nu gasesti o mobra mai putin agresiva decat CBR F (cu mai putini cai) care sa iti si placa.

 

Faptul ca ai Seat Leon Cupra mie imi sugereaza ca nu o sa te tii de cuvant cu "ruptul soselelor", nedepasitul limitelor, si absenta accidentelor. :moto:

 

Eu iti urez oricum bafta. :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt dintre aia mai experimentati, asa ca iti raspund eu.

1) E o prostie. Eu zic sa nu asculti de "reisari experimentati"; de cele mai multe ori nu sunt reisari deloc, iar de experimentati nu mai zic. Daca iti iei motor de fite, atunci da, poate e mai bine sa renunti pentru ca pericolul e mare si nu merita, gandeste-te cat de mult tii tu la viata ta. Din nou, daca esti smecher si vrei motor ca sa fii si mai smecher; stai in banca ta, spre binele tau. Cei mai multi motociclisti, astia nereisari, se descurca cu traficul si cu pericolele din oras si din afara mergand preventiv si fara a exagera cu viteza, ocazional cate un "reisar experimentat" mai paraseste peisajul, dar asta nu e un motiv sa renunti la motocicleta. Depinde numai de tine.

2) Cred ca glumesti cu MV Agusta (si Tamburini pe deasupra) :) . Tu stii cat costa aia? Si stii ce se intampla daca spargi o oglinda sau zgarii o carena? Platesti pana la pensie. Ca sa nu mai zic de defectiuni serioase... Honda CBR 600RR este mult prea periculoasa pentru incepatori, indiferent de culoare. Desi alea negre cred ca au o cota mai mare la "pariul cu viata". Daca vrei sa apuci sa traiesti acest vis, eu zic sa incepi pe ceva mai mic pana capeti experienta.

3) In sfarsit o idee buna. Nu tocmai buna, dar cel putin decenta. Eu zic ca aia 1500E pot sa iti cumpere ceva mai mult decat o mobra: spitalizare multa si buna, oase rupte, suruburi, si poate chiar un bilet spre lumea cealalta... Cat despre schimbat niciodata... stai linistit, nu o sa se intample; iti garantez eu desi nu te cunosc ca mai mult de 5 ani nu o sa tii motocicleta, indiferent ca e F sau R. In concluzie, zic ca e o idee destul de buna sa iti cumperi un CBR F (model mai vechi si cu mai putini cai), sa il tii 1 2 ani, pana capeti experienta si stapanire de sine, si apoi sa il vinzi. Nu o sa pierzi mai mult de 1500E la revanzare, si o sa ai mari sanse sa iti vezi visul, RRul negru, cu ochii. Dar atentie: multi incepatori au murit (nu ca au avut accidente) si pe CBR 600 F. Ar fi o prostie, dupa mine, sa vrei ceva mai mare de 600, chiar si dupa ce ai experienta: cu un miar o sa mergi 80% din timp intr-a 1a, mai ales in oras. Iar aia 60 de cai in plus, nu o sa iti aduca decat 40km/h la viteza maxima si o acceleratie mai brutala cu care nu ai ce sa faci pe strada (si nici pe Amckart - parerea mea).

4) Nu.

 

5) Si mai bine ar fi sa combini 3 cu 4 si sa iti iei ceva intre: gen Suzuki GS 500, Honda CBF 500, Suzuki Bandit 600 sau Suzuki SV 600. Mai indicate pentru un incepator decat sora mai cuminte a RR-ului. Iar daca astea nu iti plac, ca sunet si ca aspect, eu zic sa mai cauti si sa te mai documentezi; nu se poate sa nu gasesti o mobra mai putin agresiva decat CBR F (cu mai putini cai) care sa iti si placa.

 

Faptul ca ai Seat Leon Cupra mie imi sugereaza ca nu o sa te tii de cuvant cu "ruptul soselelor", nedepasitul limitelor, si absenta accidentelor. :moto:

 

Eu iti urez oricum bafta. :(

 

Merci mult ca ai stat sa imi raspunzi...dupa cum spuneam...cei experimentati sunt prea ocupati ca sa ne mai bage in seama :moto:

 

O sa tin cont de sfaturile tale si nu o sa imi iau CBR600RR din prima. Tamburini era doar o utopie...nu as putea sa imi iau asa ceva si oricum nu ca primul motor...un Mv agusta F4 as putea dar oricum nu acum :moto:

 

Din pacate am mai citit pe forum si motoarele de care mi-ai zis tu le mai vazusem prin discutii pe forum dar mie nu imi plac deloccc. Din categoria asta de motoare poate doar Ducati Monster m-ar atrage putin sau Ducati SS 750.

 

Te asigur ca desi am Leon Cupra nu snt maniac pe strazi. Am frica f mare deci motorul poate doar pe Amkart m-as risca sa ii testez capacitatile...si asta numai burdusit de echipament. Nu vreau sa am nici macar un semn de la motor, ca sa nu mai vb de accidente deci cu orice as merge, pe strazi voi merge super relaxat, fara fitze si basini

 

Partea cu schimbatul motorului, DA, as schimba CBR600RR-ul peste 5 ani numai pt aspect, nu ca sa imi iau ceva mai mare. Doar dc apare ceva care sa imi placa mie asa de mult.

 

O sa ma orientez poate spre Honda CBR 600 F S daca nu ma sfatuiesti tu sau altcineva sa aleg un Ducati, pentru ca celelalte optiuni nu ma atrag deloc

 

Merci mult...asfalt uscat :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poti sa mai cauti pe net, luand la mana reprezentantele Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Ducati si ce ti-o mai trece prin cap. Important este ca mobra sa nu aiba mai mult de 70-80 de cai (depinde totusi si de greutate). Nu stiu exact care e CBR-ul si cu F si cu S (ala de 70 de cai?), dar sunt si unele cu peste 100, tot F-uri, pe care nu le recomand.

Despre Ducati Monster nu prea stiu multe, dar s-ar putea sa fie mai bland si mai incepator-friendly decat CBR F. Totusi, la Ducati preturile sunt mai mari, si la mobre si la piese, si ar trebui sa vorbesti cu posesorii sa vezi ce zic si ei. E un topic parca la motociclete de strada. Arunca si acolo o intrebare.

 

Daca dai tare cu capul sau cu coloana, nici mama echipamentului nu o sa te mai salveze. Urmareste topicul de la accidente. Ai sa vezi, printre cativa inconstienti in slapi si tricou, ca majoritatea celor cu accidente grave aveau echipament complet.

 

Despre accidente nu stiu ce sa zic, decat ca... o sa fie, mai ales daca vei merge regulat, si mai ales daca vei merge prin Bucuresti. Acum depinde de tine daca o sa fie simple tamponari si tavaliri sau accidente grave.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai, poti sa mai cauti pe net, luand la mana reprezentantele Honda, Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Aprilia, Ducati si ce ti-o mai trece prin cap. Important este ca mobra sa nu aiba mai mult de 70-80 de cai (depinde totusi si de greutate). Nu stiu exact care e CBR-ul si cu F si cu S (ala de 70 de cai?), dar sunt si unele cu peste 100, tot F-uri, pe care nu le recomand.

Despre Ducati Monster nu prea stiu multe, dar s-ar putea sa fie mai bland si mai incepator-friendly decat CBR F. Totusi, la Ducati preturile sunt mai mari, si la mobre si la piese, si ar trebui sa vorbesti cu posesorii sa vezi ce zic si ei. E un topic parca la motociclete de strada. Arunca si acolo o intrebare.

 

Daca dai tare cu capul sau cu coloana, nici mama echipamentului nu o sa te mai salveze. Urmareste topicul de la accidente. Ai sa vezi, printre cativa inconstienti in slapi si tricou, ca majoritatea celor cu accidente grave aveau echipament complet.

 

Despre accidente nu stiu ce sa zic, decat ca... o sa fie, mai ales daca vei merge regulat, si mai ales daca vei merge prin Bucuresti. Acum depinde de tine daca o sa fie simple tamponari si tavaliri sau accidente grave.

 

Exact de asta imi e si mie frica...de orasul asta infect. Eu as vrea sa imi iau motor sa conduc in afara orasului pana la snagov sau sambata duminica cand e mai lejer traficul si nu e nebunia aia de se urca toti pe tine, mai ales dc esti pe motor.

 

Dar nu stiu cat se merita sa dau 5 mii euro doar pt fun...ca zi de zi nu vreau sa conduc motorul...desi imi place viteza, imi ajunge masina...cu motorul voi merge tare doar pe circuit...in oras usurel usurel pana invat sa merg, sau cand e prea aglomerat ca sa iau masina si ma grabesc sa ajung undeva...

Mai frica o sa imi fie de perioada cand voi fi prea sigur pe mine si pe motor...ca atunci te indeamna la prostii

 

Honda de care scriam mai sus este CBR 600 F Sport care are si ea 110 cai.

 

Ori imi iau un motor care sa imi placa...ori mai bine stau in banca mea si o sa imi iau unul doar pt fun, si poate intre timp idiotii astia din oras se mai uita si ei la tv sa vada cum se circula in alte tari, sa nu mai fie atatea accidente

 

Adica nu vreau sa fac un compromis, si sa imi iau un motor care nu imi place numai pt a ma pune in pericol aiurea...sincer as prefera mai mult sa imi iau o paraietoare dinaia dar care sa arate bine macar, decat o gloaba veche pe care sa vibreze toate.

 

Oricum se poate discuta ore intregi pe tema asta...am ajuns intr-un fel la unramtoarea varianta...

 

1. CBR600RR - care e cea mai periculoasa. M-au cam linistit comentariile voastre si ma gandesc ca nu e inca momentul

 

2. CBR600F Sport care imi place cum arata, e intr-adevar si ea destul de puternica 110CP dar cred ca pot sa ma stapanesc (avand mare frica de posibilele accidente) dar e destul de usor de manevrat am inteles, si are si pozitia mai putin chinuita decat RR

 

Cand voi deveni atat de stapan pe acest motor incat sa ma manance sa merg periculos, o sa o vand si imi iau CBR600RR, pe care o sa ma consider iar incepator :(

Editat de kevo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vazusem un CBR F la vreo 70 cai, care era mai digerabil. La 100+ cai incepator fiind, te cam joci cu norocul, indiferent cat de potolit mergi si ce parere ai despre tine. Si pana la urma RR-ul are 120 cai, deci nu faci mai nimic cu F-ul ala de 110. E adevarat ca nu o fi la fel de brutal si agresiv, dar in fond e acelasi motor.

In loc sa iti iei asa ceva, ia-ti mai bine Monster. Nu se compara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare la toata lumea,

 

Eu de vreo 3 zile mi-am cumparat un Suzuki Freewind de 650 cmc si 48 de cai. Tipul ar fi enduro-touring, adica se comporta acceptabil si pe sosea, dar si pe un drumeag mai forestier. Eu am 195 inaltime, deci poate ca e cam micutza pt mine, dar mai mult de atata ca incepator nu am vrut sa-mi iau.

 

Cred ca la dimensiunile mele si la genul asta de moptor ar fi ideal un Africa Twin. Dar cred ca ar fi fost mult prea greu, si de ce nu si prea scump pt mine. Nu am vrut sa-mi iau ceva sport, din cauza pozitiei cam incomode de pe motor, si din cauza drumurilor proaste de pe la noi. Mai ramanea un naked, dar parca pe asta e mai comod de stat, si ia foarte bine orice denivelare.

 

Poate va dati cu parerea asupra alegerii facute.

 

Vis-a-vis de echipament, mi-am luat o geaca touring Rush-M cu protectii si captuseala detasabila, pantaloni Held, casca flip up Airoh SV 55 si manusile http://www.accesorii-moto.ro/product_info....products_id=353.

 

Acum astept sa-mi iau permisul, nefiind inca programat la Politie... :rolleyes:(. Doamne-ajuta si asfalt uscat la toata lumea, chair daca acum bate musonul pe la noi prin tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti si fete ,,,,am permis din aprilie si nu am stiut exact ce sa-mi cumpar pt inceput ...am o gasca cu diverse suparaciuni intre craci dar asta nu m-a determinat sa-mi iau 1000...intr-un final la sfarsitul lunii aprilie mi-am luat un R6 din 2003 un pic umblat toba micron ..conducte racing ,,etc.. ma simt extraordinar de bine pe ea numai ca la iesirile in trafic cu gasca nu ma prea pot tine dupa ei dar nici nu incerc ...am facut cateva teste seara ,desi sunt ferm convins ca mi-am luat carnita cu tonele de la locuitorii de pe splai :lol: ...am incercat sa franez de la 60km/h 80-90-100 s.a.m.d dar ma opresc la 150 ...eram aproape singur pe strada ...cred ca nu am facut tocmai alegerea potrivita dar incerc pe cat posibil sa nu ma hazardez ,,,sunt perfect constient si nu imping nimic la extrem (extremul meu) ....va doresc asfalt uscat si bafta muuuulta!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[

Daca stai in banca ta nu-i nici un risc nici pe 600 nici pe 750 nici pe 1000 toata chestia este sa-ti scoti figurile din cap cand te-ai urcat pe motor si sa-ti dai seama ca nu te joci pe calculator.

super tare fr

cunosc cativa kre s-au aruncat la alte dracovenii.900 cc + .dar au mers incet.problema este si de manevrabilite si de tipul motorului.dk pui p unu p SRAD 750 .cu 1 viteza e pa.numai bine de la mine

Editat de darthmaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa te contrazic mihaio 07 in legatura cu recomandarea facut lui florin v in care ai spus ca un gsr600 e mai periculos decat un sv 650.... in ture mici nu pori compara motoarele..la sv te duci pe o roata intra1a de la 20 km/h si a 2a tot numai din gaz..ceea ce pt un incepator care nu a mai mers pe nimic nu e chiar foarte bine..iar ca putere gsr-ul are 93 cp masurati iar sv-ul 78 cu un minus de vreo 14 kg pt sv,un cuplu net superior...diferenta intre ele este dupa 9 -10 mii ture pt gsr..

 

 

dar daca are ceva experienta pe scuter cel putin 5mii de km se descyrca daca e cu capul pe umeri si cu echipament :lol:

 

 

toate cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt..nu incepator, foarte incepator - azi am avut a doua ora in poligon - dar imi place la nebunie. Sunt constient de riscuri, nu vreau viteza, mai ales ca o sa umblu mai tot timpul cu prietena ca pasager. Intentionez sa imi iau un motor pana termin scoala, ca sa mai prind ceva vreme buna pana in toamna, sa nu fiu nevoit sa refac niste ore la anu. Pana acum, ce mi-a placut cel mai mult, si mi s-a parut si destul de ok pentru incepatori (desi i could be terribly wrong!) ar fi un suzuki gs500f (undeva in jurul a 50CP, si 500cmc). Intrebarea mea este evidenta. Este prea mult pentru un incepator ? Mi-ar mai place un Ducati Monster, o honda vfr de 400 sau ...as a last resort...un zzr de 400 (motor care nu imi place deloc, din cazua farului "grosolan"). Astept cu interes un raspuns, fie el si ironic, sarcastic, plain evil.

 

LE: Un gs au si la scoala de soferi, si a avea ocazia sa il testez sa vad ma descurc, daca imi place, etc. (Btw - am ~1.80, ~70kg, 22ani)

Editat de Derek
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tin sa te contrazic mihaio 07 in legatura cu recomandarea facut lui florin v in care ai spus ca un gsr600 e mai periculos decat un sv 650.... in ture mici nu pori compara motoarele..la sv te duci pe o roata intra1a de la 20 km/h si a 2a tot numai din gaz..ceea ce pt un incepator care nu a mai mers pe nimic nu e chiar foarte bine..iar ca putere gsr-ul are 93 cp masurati iar sv-ul 78 cu un minus de vreo 14 kg pt sv,un cuplu net superior...diferenta intre ele este dupa 9 -10 mii ture pt gsr..

 

Ai si tu dreptate am si eu dreptate. Am si zis ca nici SV-ul nu e recomandat pentru incepatori, dar mie mi s-a parut o alegere mai buna. Banuiesc ca ai mers cu amandoua de zici ca nu se pot compara. Eu nu am mers, dar am vazut asa:

Suzuki SV 650

Putere maxima : 53 kw (72 cp) la 9.000 rot/min

Cuplu maxim : 64 Nm la 7.200 rot/min

Suzuki GSR 600

Putere maxima : 72 Kw (98 cp) la 12.000 rot/min

Cuplu maxim : 64,7 Nm la 9.600 rot/min

De ce am zis ca am si eu dreptate? Pentru ca cuplul este fix acelasi, si nu net superior, iar diferenta este de 2400 de ture la cuplul maxim.

Iar cuplul SV-ului nu e tocmai in ture mici (7200 fata de 9600); dar poate ca se simte altfel, cum zici tu.

Mie mi se pare ca un motor care te pune la respect "din ture joase" e totusi mai inofensiv decat unu care pur si simplu o ia razna dupa 10000 de ture, cand stranuti si scapi mana in gaz.

Bafta.

 

 

Salut, sunt..nu incepator, foarte incepator - azi am avut a doua ora in poligon - dar imi place la nebunie. Sunt constient de riscuri, nu vreau viteza, mai ales ca o sa umblu mai tot timpul cu prietena ca pasager. Intentionez sa imi iau un motor pana termin scoala, ca sa mai prind ceva vreme buna pana in toamna, sa nu fiu nevoit sa refac niste ore la anu. Pana acum, ce mi-a placut cel mai mult, si mi s-a parut si destul de ok pentru incepatori (desi i could be terribly wrong!) ar fi un suzuki gs500f (undeva in jurul a 50CP, si 500cmc). Intrebarea mea este evidenta. Este prea mult pentru un incepator ? Mi-ar mai place un Ducati Monster, o honda vfr de 400 sau ...as a last resort...un zzr de 400 (motor care nu imi place deloc, din cazua farului "grosolan"). Astept cu interes un raspuns, fie el si ironic, sarcastic, plain evil.

 

LE: Un gs au si la scoala de soferi, si a avea ocazia sa il testez sa vad ma descurc, daca imi place, etc. (Btw - am ~1.80, ~70kg, 22ani)

 

Suzuki GS e ideal. E si cea mai buna alegere din cele 4 enumerate de tine. Iar daca asta iti place cel mai mult, da-i bataie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai, thx for the back-up. As dori totusi mai multe pareri. Astept cu interes.

 

 

Asfalt uscat!

 

Pareri vei mai gasi folosind optiunea search. In mai toate topicurile dedicate incepatorilor este recomandat Suzuki GS 500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM SI EU O INTREBARE...MA MANANCA INSTALATIA SA DAU TARCIUL MEU DE 125 SI SA IMI IAU O TROTINETA HONDA CBR1000F SAU SUZUKI GSXF SPORT-TOURING....ASA pe la 2-3000 de coco...intrebarea este'''CATE SANSE AM SA MOR PE ACASA ANUL ASTA ...SI DACA DA.....APUC SARBATORILE DE IARNA???MENTIONEZ CA TARCIUL SE COMPORTA EXTRAORDINAR PT INCEPATORI...ASTEPT SI PARERI DESPRE CELE 2 MOTOARE..PLIZZZ..DAU O LADA DE BERE. :) :D :)

Editat de timis2008
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut cu respect , ma numesc mihai si urmeaza sa-mi iau motor, in maxim 1 saptamana ! De 600 imi iau sigur nici nu se pune problema inse vreau un naked , nu suport vitezanele. M gandeam la un Cbf sau Monster 600 pana in 60cp hornet oricum sa aiba putin in cai maxim 70 !!! desii as prefera sub 60. Parerile sunt impartite insa am mers pe un suzuki 500 ,50cp si mi-a placut mult si sunt increzator , am reflexe bune nu franez ca turcu brusc si nu am fost dezechilibrat sau intimidat niciodata dar nu am iesit pana acum in trafic calumea :bounce:) si nu stiu ce ma asteapta. Am controlul asupra mea ma pot abtine foarte bine sa nu dau in ea pt ca am o singura viata si tin la ea vreau sa ajung in cativa ani poate pe una de 1000cc. Nus bolnav de viteza, cand ma apuca boala beau un red bul cu vodka si ma dau cu capu de toti peretii deci sunt sanatos pe motor ! Deja fac eseu. Termin aici astept cat mai multe raspunsuri variate si fara numar ! Apropo idul e zwastik666 nu intrebati :friends: il am de vreo 4 sau 5 ani nu stiu ce era in capul meu dar acum e mai liber :crack: . Bafta voua. :banana:

Editat de Blaze89
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Începător, 170 cm, ce motor mi se potrivește?
  • Kristian K changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...