Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salut. Se da una bucata incepator, plimbat 6000km anul asta pe cruiser. Dupa ce am luat permis+ mobra, am descoperit si o mica problema la spate. Nimic grav momentan, dar cu efecte asupra motociclelii. Pe cruiserul din dotare, dupa 2 ore, ma ia cu dureri de spate, amorteli de fund, etc. Imi e drag tare, dar, la ce vreau eu sa fac- plimbari mai lungi in afara orasului, se pare ca nu e compatibil. Da, stiu, era de asteptat, cruiser:pozitie incomoda, picioarele mult in fata, mainile la fel, toata greutatea-vibratiile se duc in fund/coloana. Asadar, ma gandesc sa schimb clasa, pe ceva cu o pozitie neutra, picioarele sub mine, per ansamblu o mobra de touring. Bugetul, cu vandut jucaria actuala, pe la 3500. Momentan ma uit la yamaha tdm 900-stiu, cam multi cc, honda deauville 650 si 700, si in directia transalp, v strom. Ceva sugestii, de alte modele? Ma intereseaza doar asfalt. Momentan tdm ul m a cucerit, am stat pe unul, vreau sa ma sui si pe deauville. 180, 96 kg. Big boned, va rog frumos:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 La banii aia tdm 900 cu o gramada de acesorii , an 2005 in sus e varianta care nu-ti ramane mica si nici nu e mai puternica decat ar face fata un incepator cu ai ei 80 cai. Frane bune de pe R1, suspensie peste Vstrom, si motor liniar care nu-ti face surprize neplacute. Vstrom 650 cu ai lui 68-70 cai ai pus bagaje pasager vara devien scuter varinate de 1000 e totusi un V are cuplu cat China si 100 cai n-as recomanda. transalp nu mi-a palcut niciodata a mers doar cu un 600 de 50 cai .... FZ8 mai poti sa-ti iei , Triumph Tiger de 1050 , FJR si altele de genu sunt prea grele ca si gabarit ,lungi si late pe scurt cam complicat in oras cu ele sa filtrezi traficu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 colegule, nu te necaji ca unii sunt mai glumeti trece timpul mai repede! ...btw, orice om sanatos are 3 cifre la greutate asa pentru inceput, ti-as recomanda ceva japoneza de 600-800cmc macar de ne-ai spune cam ce stil de mobra iti place, ai mai restrange aria de cautare.... ca nu e totuna ca vrei ceva naked, chopper, sau touring, etc succes si grija mare! PS: cum au mai zis si altii, ia-o incet cu pasi marunti, nu te baga din start la ZX12, FJR, Hayabusa etc! deocamdata sunt prea mari si grele pt tine! Poate peste vreo 2 ani ar fi OK, dar amu la inceput sigur o sa le scapi! Trebuie sa te obisnuiesti cu gabaritul mare si greutatea mare, sunt total altfel decat cele pe care ai facut scoala! de putere nu zic nimic, deoarece gazul e la tine in mana, nu altu' trage de el, deci daca esti cu scaun la cap, puterea mare nu e o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Ducati Multistrada 1000, Honda Varadero, Suzuki V-Strom 650/1000, Yamaha TDM 900, BMW R1100GS, Kawasaki ZX12R, Kawasaki ZZR1100, Suzuki GSXR-1300 Hayabusa, Yamaha XJR 1300, Suzuki GSX1400, Kawasaki ZRX1200, Yamaha FJR1300 - ai de unde alege ce se recomanda pentru un incepator ) Bunnn!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Omul pare destul de cerebral dupa cum posteaza Si da, pentru ca nu a specificat ce tip de moto prefera, i le-am insiruit pe toate. Si uitati-va la Kosh cum merge cu Busa - asta ca sa nu mai zica cineva ca Busa nu poate merge incet Parerea mea: cand ai 160 de cai sub c.ur, parca tragi mai responsabil de acceleratie decat atunci cand ai 90-100 si "da-i blana, da-o dreaq, ce poa' sa se intample??!?!" Alte recomandari: Yamaha FZS1000 Fazer, BMW R1100RT, Yamaha XT660, Yamaha FZ6, Suzuki GSXF750 Atentie la motoarele de peste 600 cmc - majoritatea in oras se vor incinge ca dracu'. Vara cand ai 50 de grade la nivelul asfaltului (poate si mai mult) fix ce ai nevoie este de inca o sursa de caldura intre picioare. Editat Noiembrie 17, 2016 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Eu am cam la fel (acu' sunt mai gras de atat) si merg pe ce imi face placere. E adevarat ca estetic o sa pari mare cam pe orice te-ai sui in afara se sport-touring-uri si enduro-touring-uri mari. Dar eu iti recomand sa lasi estetica la o parte si sa-ti iei un naked sau orice altceva, sport touring, enduro-touring, cam pe la 70-100cp, cat mai nou, cat mai bun tehnic, daca se poate si cu ABS. Multi dintre noi si-au luat primele trante din lipsa ABS-ului. Am inceput pe un naked standard, Honda CB750, un clasic. Apoi mi s-a parut foarte greu sa incap pe un Kawa ZX9R. Acum calaresc un ZX10R si mi se pare foarte confortabil si pentru 700km pe zi. Deci lucrurile si perceptia se mai schimba in timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 buna asta, mai tare decat buldoexcavatorul. Ma gandeam ca bikeri sunt mai legati dar m-am inselat. Care este limita de kg acceptata pe site ? » Post actualizat in 16 Nov 2016 21:10 Multumesc pentru info. Am vazut cateva Yamaha TDM 900 la vanzare sunt ok ? nu stim despre kg, dar stim limita de troll ) » Post actualizat in 17 Nov 2016 07:48 Eu am cam la fel (acu' sunt mai gras de atat) si merg pe ce imi face placere. E adevarat ca estetic o sa pari mare cam pe orice te-ai sui in afara se sport-touring-uri si enduro-touring-uri mari. Dar eu iti recomand sa lasi estetica la o parte si sa-ti iei un naked sau orice altceva, sport touring, enduro-touring, cam pe la 70-100cp, cat mai nou, cat mai bun tehnic, daca se poate si cu ABS. Multi dintre noi si-au luat primele trante din lipsa ABS-ului. Am inceput pe un naked standard, Honda CB750, un clasic. Apoi mi s-a parut foarte greu sa incap pe un Kawa ZX9R. Acum calaresc un ZX10R si mi se pare foarte confortabil si pentru 700km pe zi. Deci lucrurile si perceptia se mai schimba in timp. Nico tu esti chiar slim fit pe aia ))) » Post actualizat in 17 Nov 2016 07:48 Salut, Anul acesta am intrat intr-un club select, am luat categoria A. Problema este ca nu stiu ce motor sa imi cumpar sau mai bine zis nu stiu ce motor mi s-ar potrivi. Mentionez ca am 1.90 m si 110 kg. Ca si activitate principala il vreau pentru mersul in Bucuresti posibil si cateva drumuri exterioare pe an. Buget 3000 - 3500 euro. Cu siguranta sunt persoane pe forum care au avut aceeasi dilema la inceput. Drept urmare, apelez la experienta voastra si va intreb pe ce motor credeti ca m-as simiti comfortabil ? Multumesc, Georgian Si eu sunt plavan dar eu mi-am dorit sportiva asa ca ma cocosez pe un cbr )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 fz6s recomand si eu la ceea ce spui ca vei vrea sa faci cu ea, dar si cbf-ul 600s de care ai pomenit mai devreme te va satisface din toate punctele de vedere. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 @Georgian Bala Arunca-ti privirea si spre un FZ6 Fazer S2 ABS. 4L, iarta greseli, 98 de cai.. S-ar inscrie in buget, dar la limita superioara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorynz Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 salutare si bine ai venit! Chiar daca ma repet fata de ce au spus si colegii mai sus, eu iti voi da sfatul din propria experienta. Permisul l-am luam in primavara asta, m-am uitat la tot felul de motoare si am zis ca pentru un mers 60% in oras, 40% la plimbari prin afara un naked ar fi cel mai bun iar ca si cmc am zis ca in jur de 600 ar fi perfect (nici prea mult sa-mi rup capul, nici prea putin sa nu simt ca merg..). Ca si dimensiuni cred ca suntem pe aproapte nul de celalalt. Eu am acum 1.92 si 100kg, cand am termiant scoala moto aveam 110 . Am folosit site-ul http://cycle-ergo.com/ unde mi-am bagat dimensiunile si am "testa" diverse pozitii pe motocicletele din gama. Pe atunci mi-au facut cu ochiul vreo 3 motorete, Honda Hornet CB600, Kawasaki er6n si fratele mai mare Kawasaki Z750, ultimul fiind si varianta pe care am mers. De ce? Pentru ca are cea mai buna pozitie dintre toate (o sa vezi pe cylce-ergo comparand cu experienta pe care ai avut-o in scoala), cea mai inalta șa, este un pic "grasuta" si nu da impresia ca pedalezi la bicicleta si, peste toate, imi placea cel mai mult . Pun aici si o poza ca si dimensiuni sa-ti faci o idee.. Bafta la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b86dtm Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 1100xx super motor si merge pe orice gabarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 colegule, e vorba de primul motor! FJR, ZX12 / 14, Hayabusa, XX si celelalte hyperbike-uri se exclud din start nu neaparat datorita puterii, ci mai ales gabaritului si greutatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 O sa-ti doresti cu siguranta sa faci iesiri la munte, ori pe litoral ( si banuiesc, poate ma insel, ca nu singur)....Personal as alege un VStrom de 1000 cmc ca acesta: https://www.olx.ro/oferta/motomus-vinde-suzuki-v-strom-1000cc-an2002-97cp-41323km-ID7muOo.html#8cb8dda7c0 ...ori ... https://www.olx.ro/oferta/vand-sau-schimb-triumph-sprint-st-1050-abs-ID6SFiI.html#8d61e20301 Pana la urma TU vei fi acela care o sa faca alegerea, dar na......ne dam si noi cu parerea daca tot ai cerut un sfat! Asfalt uscat la anu' si toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Modele ti s-au propus din belsug. Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai. Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet) Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva. De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile. Sfaturile mele: - ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul. - asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun . - nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 prietene....las-o moarta cu busa,multistrada de 1000, zx12r si fjr de 1300....abia si-a luat carnetul si-l pui pe motoare de peste 130 cai? MTS 1000 DS are 92cp @ 8000rpm Nu aș recomanda-o unui începător, dar din alte motive. Transalp este ok, dar parcă prea leșinată. TDM mi se pare compromisul cel mai bun având în vedere parametrii dați. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 eu sunt cam cat tine am condus de la brasov la constanta z750 2009 e un motor bland nu e vreo racheta si ca si marime e ok deci iti recomand asa ceva . baiatul care l-a luat e incepator si e foarte multumit de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Salutare... cred ca ar trebui in primul rand sa treci peste glumele tampite ale unora, cum zicea cineva... frig, creierul se contracta Persoana in cauza este o persoana matura, cu capul pe umeri, nu se poate compara cu pustii de 20 de ani care vor R1 si R6, nu cred ca ar veni cu drag sa stea la fitele de la Victoriei. Asadar, cat nu ii trage altcineva de acceleratie, personal consider ca este mai periculos un anturaj gresit decat 150cai pe care te bucuri sa ii ai, nu ii si folosesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad.apetroi Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Modele ti s-au propus din belsug. Acuma trebuie sa vezi ce iti place si ideal ar fi sa te poti sui pe motor ca sa vezi cum stai. Daca esti din Bucuresti sau imprejurimi imi dai un mesaj si ne vedem sa te sui pe un Transalp. Avem acelasi gabarit si din experienta personala, desi pare greu de crezut, la drum lung imi este un pic mai bine pe Transalp decat pe BMW R1200RT. (poate din cauza unui genuchi ciobit de la ani de baschet) Acuma referitor la confort pe linga gabaritul tau depinde si ce reprezinta cele 110 Kg, Daca esti un tip cu osatura usoara si kilele alea sunt burta este una, daca ai osatura medie sau grea si kilogramele sunt muschi este altceva. De asemenea cum te vei simti pe mobra depinde si de cat de lungi sunt picioarele si mainile. Sfaturile mele: - ideal ar fi sa te sui pe motoarele care iti fac cu ochiul. - asa cum ti s-a mai spus cumpara un motor cat mai nou si cu ABS. Cand cade sacul de cartofi de 110 Kg pe jos doare mai rau decat daca are 70 Kg. Stiu ce spun . - nu iti bate joc de bani si fie o cumperi din RO de la un cunoscut fie ti-o cumperi personal din Germania sau Italia si sa aiba carnet de service. Sari peste modele ''deosebite'' 2.0 si 115. Subscriu la domnu' SilverArrow Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jhn Ro Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 cum ti-am explicat si pe privat , sunt in zona ta de inaltime si greutate + incepator , am optat pentru un gsr 600 din 2006 luata de pe acest forum , o motocicleta fiabila care m-a iertat de cateva ori cand era sa o comit . Sfatul meu e sa-ti alegi 2-3 modele si dupa aceea sa incepi sa te sui pe ele si sa vezi pozitia . Eu iti stau la dispozitie sa vezi cum stai pe gsr600 ( nu vand motocicleta , doar ajut un viitor coleg) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 (editat) Daca vrei doar asfalt, din cele enumerate, TDM-ul rulz! V-Stromul e si el o optiune. Deauville e un fel de chopper cu o pozitie mai ergonomica. Editat Noiembrie 17, 2016 de ZAPPY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi Aprilia Mana. Are cutie automata (foarte utila la drumuri lungi) si se conduce foarte bine. Intr adevar, la drumuri lungi unde o uiti in a cincea sau a sasea e foarte utila cutia automata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Nu stiu pe ce drumuri ai mers tu, dar eu chiar schimb viteza des la drumuri lungi. Sa nu uitam ca in Romania autostrazile sunt un fel de inorogi (in sensul ca le vezi foarte rar) si nu sunt interesante deloc, deci cel mai probabil drumuri lungi = drumuri nationale, unde oricum schimbi des viteza. In fine, ai ceva destept de spus sau...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Multumesc de raspunsuri.Interesanta Aprilia Mana. Dar, am niste retineri: parca as prefera japoneza, si pretul. 3500 pret afara ,la care mai adaug 500 adusul, si inca 200 imatricularea, se duce cam mult bugetul. Vreau ceva de asfalt predominant, confortabil, sa nu lesine complet la 100km/h daca vrei sa depasesti camionagii de RU/TIRSAN, si eventual sa duca si un pasager ocazional, cu un topcase plin. La TDM, imi place designul, ma atrag cei 900cc, si cai 80, vad pe tot felul de review uri ca da puterea relativ previzibil, deci ma gandesc ca atent fiind cu ea, te mai iarta. M-am suit pe una, mi-a placut pozitia. Legat de Deauville, imi place in primul rand ca are cardan,si scapi de cele 15 min de curat lantul, la 500km. Sunt un lenes, si treaba asta mi se pare buna. In rest, am vazut, e vaca, 236 kg la gol fata de 190 tdm, inaltimea la sa e cu cativa cm mai mica, deci sigur o sa vina ok, are ceva protectie la vant in plus, motor in schimb mai slab, si V win. Deci probabil ceva vibratii in plus. Inca mai caut concurent la TDM, raportat la pret..dar n-am gasit, sa se preteze la ce imi trebuie mie-ce stiu eu, banana incepator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.sandu Postat Noiembrie 17, 2016 Share Postat Noiembrie 17, 2016 Vezi si Suzuki V-Strom, s-ar putea sa apreciezi modelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.