mihai263788 Postat Februarie 22, 2018 Share Postat Februarie 22, 2018 GSR 600 are problem cu cadrul care se crapa la imbinarea cu furca , problema este cunoscuta si discutata pe forumurile Suzuki daca vrei ceva fiabil Suzuki , Bandit este o optiune , vorbesc in cunostinta de cauza Desi legende sunt pentru fiecare motor...experienta mea cu GSR600 de aproximativ 3 ani a fost foarte buna. Nici vorba de fisuri sau altceva. Un model din 2006. Ce-i drept nu am sarit borduri, mers pe circuit sau alte nebunii. Ce mi-a placut mult la modelul asta a fost ciclistica foarte buna, manevrabilitatea in oras, putere mai mult decat iti trebuie si faptul ca nu ai surprize. Design-ul...pentru mine foarte bun dar asta tine de gust. L-as recomanda cu incredere oricarui incepator cumpatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sand_storm Postat Aprilie 29, 2018 Share Postat Aprilie 29, 2018 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Salut , Am achizitionat recent o Honda NC750XA , fiind incepator nu stiu cu ce sa o compar dar se pare ca nu puteam sa fac o alegere mai buna , un motor exceptional , pozitie in sa foarte comoda , trage de la turatii foarte joase , acceleratia raspunde foarte exact atat in accelerare cat si in decelerare . Nu in ultimul rand ar fi ABS -ul , nu a fost cazul sa intre in functiune dar este bine sa-l stiu acolo la datorie . Pana acum am facut cca 2500 km , nu am reusit sa-i gasesc vre-o hiba . Poate ce-i de la Peco sa fie un pic suparati , la un consum mediu de 3 la suta eu nu ii vad prea bine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FLEX Postat Mai 2, 2018 Share Postat Mai 2, 2018 Un motor de ~750 cmc sa consume 3% inseamna perpetuum mobile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Un motor de ~750 cmc sa consume 3% inseamna perpetuum mobile. Eu sunt entuziasmat de acest consum deoarece am trecut de la a circula cu o masina de 13 la suta la un motor de 3 la suta , dar asa in general eu credeam ca este un consum normal pentru un motor . Sa nu ignoram faptul ca nu sunt decat 55 de CP , merg intr-un ritm absolut normal , regimul de turatie undeva intre 1500 - 3000 RPM pentru viteze de 60 - 120 functie de treapta selectata . Eu chiar cred ca se poate si sub 3 la suta , nu asta a fost scopul pentru care am renuntat la masina dar tutusi .... , sunt incantat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 1500-3000rpm?!? Asta e regim pt un diesel, nu motor de motocicleta! Mersul subturat uzeaza prematur motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Nc750 are turatia maxima de 6000. La motorul ala e normal sa mergi cu turele alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 (editat) Turatia de ralanti cat e? 1500rpm in sarcina?! Nici cu dieselul nu merg asa... Editat Mai 3, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 Am impresia ca consumul ala de 3 este cel mediu afisat in bord care nu este cel mai precis. Nici cu scuterul de 400 nu scot sub 3,5 indiferent cum as merge. Si regimul ala de turatie... Mobra mea are ralantiul la 1500RPM. Mergi subturat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 3, 2018 Share Postat Mai 3, 2018 M-am uitat special acum la turatie si viteza , relanti undeva la putin peste gradatia de 1000 , nu am unde sa depasesc 3000 de turatii pe oras , deja in treapta a treia ma duc spre 70 la ora ceea ce nu prea e bine pentru traficul din oras , consumul instant imi da 2,6 - 3,2 deci pana la urma asta este realitatea . Pe autostrada in treapta a sasea la 3000 deja am spre 130 la ora , astea le-am testat acum o ora . Posibil sa-i placa si turatii mai mari dar eu nu simt asta , momentan ramane asa . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick.moto Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Salutare si bine v-am gasit, Am inceput de 2 saptamani scoala de moto, categoria A; imi place foarte mult (a fost prima data cand am condus o motocicleta chiar daca am 27 de ani) si sper sa iau permisul cat mai repede. Categoria B o am de 9 ani. Pentru inceput as vrea sa folosesc motorul pentru plimbari in weekend undeva in Prahova, intr-o zona de dealuri (asflat 90% si poate putin offroad pe drumuri de padure) Anul viitor, as vrea sa il folosesc pentru a merge la munca; Otopeni-Aviatorilor si eventual sa plec in weekend catre Ploiesti (maxim 100km per drum) Ca motociclete m-am orientat catre BMW G310R sau G310GS. Nu le-am condus insa par potrivite pentru ce as vrea sa fac. Credeti ca la 1,88 m si 94kg sunt confortabile sau va trebui sa ma orientez catre altceva? Alternativa #2: O ruda are un KTM 690 SMC, cumparat de nou in 2010, condus 2k km si apoi lasat in husa in garaj nemiscat 8 ani. Ar fi prea periculos pentru un incepator avand in vedere cilindreea si dimensiunile? Este potrivit pentru oras? Am gasit despre acest motor multe pareri de genu; "And it’s also the easiest bike to wheelie I’ve ever ridden" si sunt oarecum ingrijorat. Se ridica de fata chiar daca nu vrei? Adica doar din acceleratie? Avand in vedere ca nu a fost pornit de 8 ani, ma gandesc ca o revizie cu schimb de ulei este absolut necesara, insa sunt si alte lucruri de care ar trebui sa tin cont? Va multumesc anticipat pentru orice raspuns! Editat Mai 15, 2018 de nick.moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CreB0 Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Sa vezi seria MT de la Yamaha cum se ridica doar din acceleratie... Motorul de 700 nu e prea mare daca esti cu capul pe umeri. Si eu sunt incepator pe un MT-07 si nu gasesc nici o dificultate in a invata pe un motor de 700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hercules Postat Mai 18, 2018 Share Postat Mai 18, 2018 Eu merg pe un 750 , singura problema este ca nu-mi vine sa ma mai dau jos de pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sand_storm Postat Mai 20, 2018 Share Postat Mai 20, 2018 Depinde goarna cui. Daca nevasta citeste topicul atunci omul a actionat precaut spunand ca nu cauta femei, pe de alta parte a mentionat "gorna" si cu totii stim ca in majoritatea cazurilor CBR F4 de preferat rosu se ia pentru a da in goarna fetelor. Dar daca sunt fata si mi iau cbr 600 rosu eu cui pot sa i dau in goarna ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Septembrie 9, 2018 Share Postat Septembrie 9, 2018 (editat) Tot din categoria "ce motor sa-mi iau?", pentru cei care doresc sa-si faca o idee mai clara cu privire la diferentele dintre categorii (mai ales in raport cu pozitia si "utilitatea" atelajului) https://www.youtube.com/watch?v=7g1R_LD0yyY Editat Septembrie 9, 2018 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Artyom Postat Martie 17, 2019 Share Postat Martie 17, 2019 Salut! Sunt la sfarsitul cursurilor pentru A1 si ma gandeam ce motor merita cumparat pentru prima oara. Am pus ochii pe un Yamaha MT-125 dar as dori ceva la un pret mai accesibil. Stiti cumva de unde as putea gasi modelul la un pret mai ieftin sau vreun motor mai "bun" din punct de vedere calitate-estetica/pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Omen_CJ Postat Martie 24, 2019 Share Postat Martie 24, 2019 Salutare tuturor. Sunt viitor începător așa că nu cunosc vreun salut specific motocicliștilor. Dacă exista vreunul vă rog atenționați-mă. Mă numesc Horațiu, am 44 de ani și sunt din Cluj. După mulți ani în care doar am tânjit după motociclete în sfârșit m-am hotărât să încep aventura. Tocami m-am interesat de ce am nevoie pentru a începe școala și de săptămâna viitoare încep demersurile. Dintotdeauna mi-au plăcut motocicliștii, am permis de 26 de ani și am înțeles foarte repede că în trafic motocicliștii și bicicliștii sunt cei mai expuși la... probleme... nu vreau să le spun altfel. Pe bicicletă am pățit-o și eu, pedalez de ceva ani și am avut destule probleme și din cauza mea dar cele mai multe din cauza unor șoferi care ori nu sunt atenți ori efectiv după părerea lor "două roti nu au ce cauta pe străzi". Primul meu contact cu o motocicletă "adevărată" a fost prin '91 când un vecin a reușit cumva să aducă din America un Indian, nu am idee ce model era, dar era foarte frumos. Sunetul motorului mi-a ridicat parul pe ceafă și am rămas cu gura căscată vreo... habar n-am cât timp. Acela a fost momentul când în sufletul meu s-a sădit idea că "de-asta vreau". Așadar.... După câțiva ani de cercetări am ajuns la concluzia ca bani de Indian nu am și Drag Star-ul este ceea ce vreau eu. Pentru început un 650 Classic. Orice fel de sfaturi, pro sau contra, sunt binevenite și vă mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 24, 2019 Share Postat Martie 24, 2019 In primul rand bun venit pe forum si succes in dobandirea categoriei A! Inteleg ca iti plac cruiserele, si Dragstarul 650 este o alegere buna pentru inceput, daca nu esti foarte inalt sau foarte solid. Dupa un sezon probabil vei resimti lipsa de putere a motorului, si vei vrea ceva mai mare. E normal. Daca ai binisor peste 180 cm inaltime, uita-te mai degraba dupa un Vulcan 800 sau ceva similar. Alte variante, Marauder 800 sau Intruder 800. La momentul achizitiei e obligatoriu sa fii insotit de o persoana cu experienta in domeniu. Succes mai departe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Omen_CJ Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Mulțumesc pentru sfaturi. Dacă e posibil să dezvolți puțin. Faptul că e mai "puturos" ca alți frați mai mari din familia cruiser-lor nu mă deranjează pentru că eu încep de la 0 totul. De la 0.5 să zicem, m-am dat vreo 2 ore în total cu un R 1100 RS printr-o curte acum câțiva ani. Încet, cu treabă bună în viteza a-ntaia. E un monstru, puternic și greu, dar nu mi-a plăcut poziția deloc. Din ce considerente îmi sugerezi să mă orientez spre ceva mai mare? Putere, poziție, manevrabilitate, întreținere...? Eu am 1,83 și 100+.. 3...5...8, nu am reușit să schimb prefixul dar mă străduiesc. Puterea mică nu mă deranjează, cel puțin nu la început. Dacă mă poate ajuta să întru încet și temeinic în tainele motociclismului, nu mă deranjează. Recunosc că alegerea mea a fost făcută cu ochii și cu sufletul. M-am urcat pe un Drag Star 650 modelul european acum câțiva ani și pe un Harley Softail anul trecut. Dintre astea două mi-a plăcut mai mult pe Drag Star. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Puterea mica a Dragstar-ului de 650 nu te deranjeaza acum, ca stam amandoi la tastatura. Dupa un sezon pe care ti-l doresc plin de drumuri lungi si frumoase, eventual (dar nu obligatoriu) in compania altor tovarasi de drum, o sa ajungi la concluzia ca nu are destula putere. Dealtfel la varsta si cotele tale de gabarit, te poti uita linistit si la Dragstar-ul de 1100, si la alte cruisere de cilindree 1100 -1300, cu cateva exceptii. Depinde si de bugetul pe care nu l-ai specificat. Deocamdata fa scoala, ia plasticul, citeste cat de mult poti despre echipament, cumpara-l, de preferat pe probate, si abia cand ai plasticul in mana, uita-te dupa moto. Nu sunt rare situatiile in care pana la obtinerea permisului, oamenii isi schimba de 2-3 ori preferintele legate de urmatoarea lor motocicleta. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Omen_CJ Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Raționamentul tău este sănătos. Bugetul meu e 3000 + 1... 2 sute dacă e nevoie.Și mi-aș dori să nu fie neagră dacă e posibil. Aș rămâne totuși la transmisie pe cardan și la bugetul meu n-am găsit ceva să-mi placă înafară de unul frumos de la Motomus, doar că e '93. Drag Star-ul găsit de mine e Classic, roată groasă și pe față, aripi întregi f/s, culoarea potrivită. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karlos12 Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 Salut. Proaspăt posesor de A. Înălțime 170 cm. Ce motocicleta sa-mi iau? Kawasaki z650 sau yamaha mt07? Nu vreau pentru viteza. Avantajul la z650 e înălțimea la sa de 790 mm. La mt07 e de 805 mm. Am probat mt-ul si e la limita. Presupun ca pe z650 o sa ma simt mai nconfortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 (editat) 43 minutes ago, Karlos12 said: Salut. Proaspăt posesor de A. Înălțime 170 cm. Ce motocicleta sa-mi iau? Kawasaki z650 sau yamaha mt07? Nu vreau pentru viteza. Avantajul la z650 e înălțimea la sa de 790 mm. La mt07 e de 805 mm. Am probat mt-ul si e la limita. Presupun ca pe z650 o sa ma simt mai nconfortabil. Salutări! Strict între astea două, eu aș alege MT-07. Nu m-am dat cu Kawasaki-ul, dar cred că am făcut vreo 2000 km pe MT-07. Fiul meu cel mic are una. El este sub 1,70 și se descurcă foarte bine. Dacă nu vrei să faci vitejii printre mașinile staționate la semafor, sunt de părere că Yamaha este peste Z650. Poți lua în calcul și un Suzuki SV650 - asta nouă are șaua tot la 790mm, dacă nu mă înșel. Eu am avut una și e o motocicletă pe cinste, deși acum, între SV și MT-07 parcă aș alege tot Yamaha. Editat Mai 3, 2019 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Mai 3, 2019 Share Postat Mai 3, 2019 Acum 3 ore, Karlos12 a spus: Salut. Proaspăt posesor de A. Înălțime 170 cm. Ce motocicleta sa-mi iau? Kawasaki z650 sau yamaha mt07? Nu vreau pentru viteza. Avantajul la z650 e înălțimea la sa de 790 mm. La mt07 e de 805 mm. Am probat mt-ul si e la limita. Presupun ca pe z650 o sa ma simt mai nconfortabil. Trebuie sa verifici cum stai pe z650. Pe langa inaltimea de la sa, conteaza si cat de lata este si ce forma are. Pe incercate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Karlos12 Postat Mai 7, 2019 Share Postat Mai 7, 2019 De bajaj dominar 400 ce părere aveți? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.