Sari la conținut

Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?


demostene
 Share

Postări Recomandate

"Am sa vad astazi" :)) Am inteles, multumesc.

Tin sa mentionez ca da toti de care ziceam mai sus ca "recomada" nu au adunat 20 ani de condus moto.

Accept orice parere/sfat si am sa iau in considerare tot.

 

Inainte de a gasi acest model BMW voiam un Intruder de 800 pe care am fost si pasager de cateva ori fiind placut impresionat de ea. Crezi ca ar fi mai potrivita?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, Alexandru94 a spus:

Tin sa mentionez ca da toti de care ziceam mai sus ca "recomada" nu au adunat 20 ani de condus moto.

Accept orice parere/sfat si am sa iau in considerare tot.

Și dacă în ăștia 20 de ani au maxim 20.000 km, tot de la ei accepți sfaturi, nu?

Zi că până la urmă nu-ți iei tot fix ce ai avut în gând la început... 😁

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Alexandru94 a spus:

Tin sa mentionez ca da toti de care ziceam mai sus ca "recomada" nu au adunat 20 ani de condus moto.

Accept orice parere/sfat si am sa iau in considerare tot.

Sa nu crezi ca dupa 20 de ani de motociclism se produce o iluminare, ca e un prag care odata depasit iti deschide portile intelepciunii. 

Dar intr-adevar o perioada indelungata petrecuta in saua motocicletei iti da un anumit echilibru  in cintarirea lucrurilor care cu adevarat conteaza in motociclism.

O sa iti spun si parerea mea, desi am doar 7 ani de carnet si muuult mai putini kilometri "pe bord" decit mi-as fi dorit: puterea e in ultima instanta controlabila prin comenzile motocicletei, factorul principal de risc e lipsa ta de pricepere in a actiona acele comenzi asa cum trebuie ca sa nu te pui in pericol. Ceea ce e cu adevrat incontrolabil la o motocicleta mare e greutatea, care te va limita foarte mult in procesul de invatatre, paradoxal mai ales la viteze mici, unde chiar trebuie sa stii ce faci ca sa n-o pui jos.

Asa ca da-ti timp de invatatare luind-o de jos (tu estimezi cit inseamna acel jos, eu am inceput pe un 125 desi eram bine trecut de dublul virstei de 18 ani cind am luat categoria A) si an dupa an, eventual schimband motociclete in progresie pe masura ce prinzi experienta poti ajunge la BMW-ul mult visat.

Parerea mea e sa faci scoala, acolo te vei sui (probabil) pe mai multe motociclete, o sa iti dai seama si ce gen de motocicleta ti se potriveste (e posibil sa gresesti cu prima alegere, nu e nici o nenorocire asta) si apoi sa incepi sa cauti aleasa. Oricum, de la R1200 R la Intruder e odistanta imensa, nu doar in termeni de putere ci de concept al agregatului; chiar si numai intrebarea ta arata ca inca nu ai criteriile sedimentate, fiindca nu ai cunostintele necesare. Dobindeste-le (la scoala, in masura posibilitatilor) si apoi lucrurile vor merge oarecum de la sine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Alexandru94 a spus:

"Am sa vad astazi" :)) Am inteles, multumesc.

Tin sa mentionez ca da toti de care ziceam mai sus ca "recomada" nu au adunat 20 ani de condus moto.

Accept orice parere/sfat si am sa iau in considerare tot.

 

Inainte de a gasi acest model BMW voiam un Intruder de 800 pe care am fost si pasager de cateva ori fiind placut impresionat de ea. Crezi ca ar fi mai potrivita?

De fiecare data cand vei vedea o mobra noua vei descoperi ceva la ea. Nimica ciudat.

 

Stai pe pace ca asa cum ti-a scris si @FLEX, nu se intampla vreo minune la 20 de ani.   Si eu iti garantez ca nici la +30 de ani 😂. Am facut tampenii si la 30 de ani de motociclit.

 

Termina scoala (vei avea ce invata la AdiMoto daca esti atent) si apoi o sa vezi ce iti cere inima. Ca asa se ia prima mobra: dupa cum cere sufletul. Apoi vezi tu daca a fost dragostea vietii sau o sa vrei altceva.

 

Motor puternic este o chestiune relativa. Iar diferenta intre un motor periculos si unul prietenos nu o face puterea (asa cum cred multi) si cum stii tu sa controlezi puterea. Atata timp cat vei fi constient ca pina si mobra de A2, cea cu ''doar'' 48CP inseamna cat o masina cu circa 200 CP atunci este bine.

 

Succes la scoala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Starcream a spus:

Salutare! Tu ai scapat vreodata (din greseala) mana in gaz pe o motocicleta de 250 cmc? Sau pe una de 1000?

Este diferenta maricica, iti garantez, si la fel e si la controlul acceleratiei pe curbe.

Tin minte ca in perioada cand eram incepator (pe z750), cam asta imi incorda cel mai tare bucile, cand eram cu mintea in plopi, luam vreo groapa sau cine stie ce nazbatie faceam si scapam mana pe acceleratie.

Sa traiesti!

Nu am scapat-o.

In schimb mi-a scapat ambreiajul la Hoinar, asadar la 50 cmc. Acuma 30 si ceva de ani 🤦‍♂️

Plecam de la un semafor la Piata Domenii (in Bucuresti) si am accelerat vartos si cand sa dau drumul la ambreiaj mi-a scapat maneta. Eu cum stateam cu fundul aproape deasupra rotii din spate (magarul mare, mobra mica), m-am trezit ca se duce Hoinaru' (vorbim de 5 CP) cu roata fata drept in sus. Am infipt piciorul in frana si asta a fost. Pe vremea aia conduceam cu ce gaseam de imbracat/incaltat. Eu aveam niste manusi de schi (cam grobiene, complet nepotrivite pentru moto) si nu puteam controla corect comenzile. Asa ca am trecut la niste manusi simple din piele. In plus pozitia blocurilor de comanda nu era corect pusa avand in vedere pozitia mainilor pe ghidon.

 

Dar pe vremea aceea nu aveam net pe unde sa vedem si noi ce se mai intampla pe lumea asta. Aveam ceva reviste de pe la capitalistii cei decadenti si visam la o Honda in 4 cilindri ....

Nici macar scoala de soferi nu am facut 🤣. Pe atunci daca aveai categoria B iti luai G-ul (asta era ala de Mobra?) doar dand proba de poligon. Sala nici nu mai tin minte daca am dat-o sau nu.

 

Astazi gasesti mult mai multe informatii, echipament corespunzator, la scoala de soferi daca ai noroc mai inveti cate ceva, poti face cursuri cu oameni priceputi etc.

 

Dar daca stii ca nu ai controlul bun la gaz, nu ai decat sa iti iei o mobra cu 15 CP. Asta este.

Si cand ai putere mare la mobra, te poate ierta daca stii cum sa te comporti cu ea. Puterea tine de turatie. Daca tie insa iti place sa mergi cu motorul turat la + 6-7000 rot/min , atunci cand ai scapat mana ti-a plecat si manzul dintre picioare.

 

Oricum, daca nu esti sigur pe tine, sau iti este teama, iti iei o mobra mai mica, sau o limitezi si gata. Important este sa stii unde iti sunt limitele.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti va multumesc pentru sfaturi.

Ieri am avut prima ora de condus si dupa teoria de inceput m-am urcat plin de emotie  pe o moto de 250c din cate am inteles si sincer toate gandurile, visele si tot ce credeam ca stiu sau speram ca o sa fie mi-a fost dat peste cap.

Nu am crezut ca o motocicleta atat de mica poate sa dezvolte o asa putere si senzatie in treapta 1 :)) pt ca pe a doua nu am fost inca lasat sa o experimentez. Am terminat ora cu un mare zambet pe fata chiar daca eram ud din cap pana in picioare de la ploaie.

Cumva am inteles ca poti avea satisfactie pe o moto mai putin puternica si ca ce imi doresc poate sa mai astepte si ca defapt nu stiu nimic cand vine vorba de a sta pe 2 roti.

Azi am sa merg sa imi schimb casca pentru ca instructorul mi-a recomandat sa imi iau ceva care iese in evidenta si nu negru mat iar urmatoarele ore le astept cu nerabdare.

Cand voi termina cu scoala am sa postez cateva variante de moto si astept pareri de la toti.

Zi faina la toata lumea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, deci ușor-usor dai dreptate colegilor de pe aici...

Referitor la putere: când te mai obișnuiești, o să ai impresia că de fapt nu e chiar mare și oricum poți controla mobra lejer și că ar merge și Hayabusa. 💪

Referitor la cască: alb, portocaliu, galben, vernil. Nu musai în ordinea asta. Alege ceva lucios, că pe mat se văd toate amprentele (în plus, se curăță greu și sunt sensibile la zgârieturi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 42 minute, Alexandru94 a spus:

Baieti va multumesc pentru sfaturi.

Ieri am avut prima ora de condus si dupa teoria de inceput m-am urcat plin de emotie  pe o moto de 250c din cate am inteles si sincer toate gandurile, visele si tot ce credeam ca stiu sau speram ca o sa fie mi-a fost dat peste cap.

Nu am crezut ca o motocicleta atat de mica poate sa dezvolte o asa putere si senzatie in treapta 1 :)) pt ca pe a doua nu am fost inca lasat sa o experimentez. Am terminat ora cu un mare zambet pe fata chiar daca eram ud din cap pana in picioare de la ploaie.

Cumva am inteles ca poti avea satisfactie pe o moto mai putin puternica si ca ce imi doresc poate sa mai astepte si ca defapt nu stiu nimic cand vine vorba de a sta pe 2 roti.

Azi am sa merg sa imi schimb casca pentru ca instructorul mi-a recomandat sa imi iau ceva care iese in evidenta si nu negru mat iar urmatoarele ore le astept cu nerabdare.

Cand voi termina cu scoala am sa postez cateva variante de moto si astept pareri de la toti.

Zi faina la toata lumea!!!

Exista o pasiune a unora pentru negru mat. La tot. All black!

Si fii-miu o avea la fel. Si o mai are  😂

Treaba este ca in trafic in general, si in cel din RO in special, este bine sa ai elemente de culori vii, eventual reflectorizante, care sa te faca mai usor de remarcat.

 

Daca tot ai o casca, si te simti bine cu ea (de curiozitate ce casca ai?) poti merge si la unii care fac colantari si poate gasesti vreun meserias sa iti faca un model frumos, cu ceva viu colorat. Asta ca sa nu mai dai banii pe inca o casca.

 

Treaba cu emotia puterii e valabila pina incepi sa stapanesti mobra cum trebuie si apoi, asa cum ti-a spus @Lucian_M, o sa vrei mai mult, si apoi mai mult. Toata treaba este sa stii cand si unde sa te opresti.

 

Ne bucura entuziasmul tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand se referea la "experienta 20 ani" cred ca se referea la comentariul postat de mine pe pagina anterioara....care era de fapt o aluzie la cei care isi dau cu parerea aiurea (motociclistii de tastatura).

 

On-topic, bine ca a realizat ca 1200R nu e chiar o motocicleta potrivita pentru un incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca poti sa o dai inapoi si sa platesti doar diferenta, atunci e in regula.

 

Am avut si eu un HJC C91 (flip up).  Neagra 🤦‍♂️ 😂.  Foarte buna.

 

AGV nu am avut, asa ca nu am ce sa iti spun despre ea. Cat timp are Pinlock si ochelari de soare integrati, sunt convins ca este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare grup!

Am revenit dupa 12 ore de condus, inca putin si termin scoala. Majoritatea orelor le-am facut pe un Kawasaki naked destul de puternic dar nu mi-as lua asa ceva niciodata datorita pozitiei in primul rand.

Am mai mers cu un rebel de 500c care mi-a placut mult mai mult decat cel mentionat mai sus si inca una de 250c destul de draguta. Nu am avut ocazia decat sa ma asez pe o Honda Nc750x.

Acum in tot acest timp am stat m-am gandit ce vreau sa fac cu motocicleta si mi-am dat un raspuns singur.

As vrea sa pot merge din cand in cand cu ea la job,sa o pot scoate si de pe sosea pe drumuri de tara si mai putin accesibile,si sa pot merge cu ea la drum lung prima data singur iar apoi cu prietena + bagaje.

Cand spun drum lung vreau sa zic un drum de 1000-2000km. Asta dupa ce voi prinde experienta.

Bugetul meu este de maxim 5000euro chiar daca as putea sa mai fac o exceptie si sa umblu la zilele negre pentru a mai lua 200 300euro dar cel mai bine ar fii sa se incadreze intr e 4000-5000 euro.

O sa incep cu recomadarea de la instructor aceasta fiind Honda Transalp 700 care imi place si cum arata si ce am citit despre ea.

Personal cel mai mult imi place modelul Bmw f800gs pe care l-am gasit la 5200-6000+ pe olx si olx polonia, dar cele mai multe depasesc bugetul iar restul care se incadreaza au multi km in bord.

Un alt model care imi pare fain este V-strom650xt care este si mai iefitn si despre care am citit lucruri bune.

Alt model este tot de la Bmw acel F650gs cu motot de 800c. Aici intervine o nedumerire... Merita sa iau un F650gs sau un V-strom650xt care aproximativ aceeasi bani.

Am 1.84 si 100kg (27ani)

Am o frica interioara daca ii pot spune asa cum ca nu o sa am destula putere cand o sa fiu si cu pasager si bagaje.

Astept pareri daca se poate si despre ce am scris si despre ideea de a aduce o motocicleta din afara(polonia de care am auzit ca sunt oameni corecti cand vine vorba de motoare si preturi mai mici decat la noi)

Multumesc!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ferește-te de Polonia, nu știu unde ai auzit ca sunt corecți. De 2 ori m-am interesat de niște motoare și de ambele dați erau țepe și nu sunt singurul. Iar eu în locul tău mi-aș lua un Vstrom 650xt, fiabile, ieftine, intretinere ok ca preț, suficienta pentru început și potrivita pentru înălțimea ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Alexandru94 a spus:

Salutare grup!

Am revenit dupa 12 ore de condus, inca putin si termin scoala. Majoritatea orelor le-am facut pe un Kawasaki naked destul de puternic dar nu mi-as lua asa ceva niciodata datorita pozitiei in primul rand.

Am mai mers cu un rebel de 500c care mi-a placut mult mai mult decat cel mentionat mai sus si inca una de 250c destul de draguta. Nu am avut ocazia decat sa ma asez pe o Honda Nc750x.

Acum in tot acest timp am stat m-am gandit ce vreau sa fac cu motocicleta si mi-am dat un raspuns singur.

As vrea sa pot merge din cand in cand cu ea la job,sa o pot scoate si de pe sosea pe drumuri de tara si mai putin accesibile,si sa pot merge cu ea la drum lung prima data singur iar apoi cu prietena + bagaje.

Cand spun drum lung vreau sa zic un drum de 1000-2000km. Asta dupa ce voi prinde experienta.

Bugetul meu este de maxim 5000euro chiar daca as putea sa mai fac o exceptie si sa umblu la zilele negre pentru a mai lua 200 300euro dar cel mai bine ar fii sa se incadreze intr e 4000-5000 euro.

O sa incep cu recomadarea de la instructor aceasta fiind Honda Transalp 700 care imi place si cum arata si ce am citit despre ea.

Personal cel mai mult imi place modelul Bmw f800gs pe care l-am gasit la 5200-6000+ pe olx si olx polonia, dar cele mai multe depasesc bugetul iar restul care se incadreaza au multi km in bord.

Un alt model care imi pare fain este V-strom650xt care este si mai iefitn si despre care am citit lucruri bune.

Alt model este tot de la Bmw acel F650gs cu motot de 800c. Aici intervine o nedumerire... Merita sa iau un F650gs sau un V-strom650xt care aproximativ aceeasi bani.

Am 1.84 si 100kg (27ani)

Am o frica interioara daca ii pot spune asa cum ca nu o sa am destula putere cand o sa fiu si cu pasager si bagaje.

Astept pareri daca se poate si despre ce am scris si despre ideea de a aduce o motocicleta din afara(polonia de care am auzit ca sunt oameni corecti cand vine vorba de motoare si preturi mai mici decat la noi)

Multumesc!

 

 

Stai pe pace ca o sa ai putere destula. Important este sa o stapanesti si sa o folosesti cum trebuie.

 

Acuma daca visul tau este sa zbori racheta, cu sau fara pasager, probabil ca nici o mobra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor tale.

 

Eu pot sa iti spun despre Transalp 700: o motocicleta robusta si cu un motor foarte fiabil. Duce fara problema pilot+pasager+bagaje. Daca o fi putem sa ne vedem intr-o zi sa vezi cum stai pe Transalp. Sincer eu am stat mai bine decat pe BMW R1200RT. Am 190 cm si 120 Kg.

 

Si NC750X este o optiune buna.

 

Pe la 4.500 € vei gasi ambele Honda in conditii bune (in Germania), si care sa mai aiba si ceva accesorii pe ele.

 

Important este sa iti iei ce mobra iti place tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 ore, Alexandru94 a spus:

Salutare grup!

Am revenit dupa 12 ore de condus, inca putin si termin scoala. Majoritatea orelor le-am facut pe un Kawasaki naked destul de puternic dar nu mi-as lua asa ceva niciodata datorita pozitiei in primul rand.

Am mai mers cu un rebel de 500c care mi-a placut mult mai mult decat cel mentionat mai sus si inca una de 250c destul de draguta. Nu am avut ocazia decat sa ma asez pe o Honda Nc750x.

Acum in tot acest timp am stat m-am gandit ce vreau sa fac cu motocicleta si mi-am dat un raspuns singur.

As vrea sa pot merge din cand in cand cu ea la job,sa o pot scoate si de pe sosea pe drumuri de tara si mai putin accesibile,si sa pot merge cu ea la drum lung prima data singur iar apoi cu prietena + bagaje.

Cand spun drum lung vreau sa zic un drum de 1000-2000km. Asta dupa ce voi prinde experienta.

Bugetul meu este de maxim 5000euro chiar daca as putea sa mai fac o exceptie si sa umblu la zilele negre pentru a mai lua 200 300euro dar cel mai bine ar fii sa se incadreze intr e 4000-5000 euro.

O sa incep cu recomadarea de la instructor aceasta fiind Honda Transalp 700 care imi place si cum arata si ce am citit despre ea.

Personal cel mai mult imi place modelul Bmw f800gs pe care l-am gasit la 5200-6000+ pe olx si olx polonia, dar cele mai multe depasesc bugetul iar restul care se incadreaza au multi km in bord.

Un alt model care imi pare fain este V-strom650xt care este si mai iefitn si despre care am citit lucruri bune.

Alt model este tot de la Bmw acel F650gs cu motot de 800c. Aici intervine o nedumerire... Merita sa iau un F650gs sau un V-strom650xt care aproximativ aceeasi bani.

Am 1.84 si 100kg (27ani)

Am o frica interioara daca ii pot spune asa cum ca nu o sa am destula putere cand o sa fiu si cu pasager si bagaje.

Astept pareri daca se poate si despre ce am scris si despre ideea de a aduce o motocicleta din afara(polonia de care am auzit ca sunt oameni corecti cand vine vorba de motoare si preturi mai mici decat la noi)

Multumesc!

 

 

"SUZUKI DL 650 V-Strom, erste Hand, Vollausstattung, Off-Road hoch in Nordrhein-Westfalen - Mülheim (Ruhr) | Motorrad gebraucht kaufen | eBay Kleinanzeigen (ebay-kleinanzeigen.de)"

Pare a fi cu capul acasa. Iar ei de regula au grija de utilaje. Ai TUV-ul pina in 2023, este OK. La 3950 euro (posibil 3-5% negociabil)

image.thumb.png.d0a3badf2c7ba81e900d833c16d6a754.pngimage.thumb.png.175d485b9255a1970aa83d898a1fb5cb.png 

ArtMotorräder

MarkeSuzuki

Kilometerstand41.577 km

ErstzulassungJuni 2010

Hubraum650 ccm

Leistung 69 PS

Getriebe Manuell

HU bisJuli  2023

Beschreibung

Ich biete meine, neu 2010 von Suzuki Kröber, Oberhausen gekaufte SUZUKI DL 650 V-Strom zum Kauf an.

Das Motorrad ist aus erster Hand, ist mit Vollausstattungs-Paket ein Tourenmeister, niemals gefallen, keinen Unfall. Alle 3 Koffer sind vorhanden und in gebrauchtem Zustand. Das Motorrad ist ebenfalls gefahren worden, es rollt einwandfrei. Wir machen Platz für ein Wohnmobil - mit einem lachen und einem weinenden Auge.

Drei Koffer, Original mit Seesack-Inlay.

Tourenscheibe, Auffahrschutz, Handschutz, Fallprotektoren, Stoßschutz, Scott-Oiler (automatische Beölung der Kette), Kette wurde in 2020 getauscht. Sturzbügel.

Motor und Technik einwandfrei, Öl wurde im Herbst 2020 getauscht, Filter ist neu.
Hinterrad ist aus 2020, Vorderrad ist ok, aber 2022 sollte es getauscht werden.

EZ 23.06.2010
Aktueller km-Stand: 41.577km

HU läuft im Juli 2021 ab - ich würde hier die HU Abnahme machen lassen und somit eventuelle Fehler beheben. Protokoll gehört natürlich dann ebenfalls zum Verkauf - Transparent.

Motorrad kann (bei ernsthaftem Kaufinteresse) natürlich probegefahren werden.

Fragen? Anrufen (bitte nicht mit unterdrückter Rufnummer) oder am liebsten kurz schreiben!

ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-dl-650-v-strom-kofferset/1762309878-305-8976

Pune-i un https://www.      in fata

ArtMotorräder

MarkeSuzuki

Kilometerstand21.186 km

Erstzulassung2013

Hubraum645 ccm

Leistung69 PS

GetriebeManuell

HU bisMai 2023

Beschreibung

Gebrauchte Suzuki DL650 V-Strom in gutem Zustand mit geringer Laufleistung.

Die V-Strom habe ich Anfang 2015 von einem Suzuki-Händler gekauft. Vorbesitzer war eine Privatperson. Die Suzuki steht ganzjährig in einer Garage und wurde immer kalt sowie warm gefahren. Sie wurde immer auf längeren Touren, d. h. nicht im Alltag oder auf Kurzstrecken, bewegt. Der Service wurde selbst erledigt. Zum Verkauf wird das Motoröl, der Motorölfilter, die Bremsflüssigkeit und der hintere Reifen erneuert. Ebenfalls wird die Hauptuntersuchung ("TÜV") vor dem Kauf gemacht.

Als Zubehör wird das Koffer- und Topcaseträgersystem, zwei Koffer und Topcase, ein verstellbares Windschild sowie ein Sturzbügel verkauft; es ist daher im Preis inklusive.

Verkauft wird die V-Strom auf Grund Hobbyaufgabe. Die V-Strom ist einmal auf die linke Seite umgefallen; Spuren von dem Umfallen sind am Sturzbügel und dem gebrochenen Handprotektor ersichtlich. Die V-Strom unfallfrei.

Der Kilometerstand kann sich noch ändern, da sie hin und wieder noch gefahren wird.

Da es sich um einen Privatverkauf handelt, gibt es keine Garantie und die Gewährleistung wird ausgeschlossen.

Motorrad, Enduro/Reiseenduro
Gebrauchtfahrzeug

Erstzulassung: 8/2013
Kraftstoffart: Benzin
Anzahl der Fahrzeughalter: 1
HU: 5/2023
Farbe (Hersteller): --
Farbe: Weiß Metallic
Antriebsart: Kette

Ausstattung
ABS, Elektrostarter, Katalysator, Koffer, Scheibe, Sturzbügel

Privatanbieter

72178 Waldachtal
Deutschland

 

 

ALTUL

 

 

ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/suzuki-dl-650-v-strom-kofferset/1762309878-305-8976

Pune-i un https://www.      in fata

ArtMotorräder

MarkeSuzuki

Kilometerstand21.186 km

Erstzulassung2013

Hubraum645 ccm

Leistung69 PS

GetriebeManuell

HU bisMai 2023

Beschreibung

Gebrauchte Suzuki DL650 V-Strom in gutem Zustand mit geringer Laufleistung.

Die V-Strom habe ich Anfang 2015 von einem Suzuki-Händler gekauft. Vorbesitzer war eine Privatperson. Die Suzuki steht ganzjährig in einer Garage und wurde immer kalt sowie warm gefahren. Sie wurde immer auf längeren Touren, d. h. nicht im Alltag oder auf Kurzstrecken, bewegt. Der Service wurde selbst erledigt. Zum Verkauf wird das Motoröl, der Motorölfilter, die Bremsflüssigkeit und der hintere Reifen erneuert. Ebenfalls wird die Hauptuntersuchung ("TÜV") vor dem Kauf gemacht.

Als Zubehör wird das Koffer- und Topcaseträgersystem, zwei Koffer und Topcase, ein verstellbares Windschild sowie ein Sturzbügel verkauft; es ist daher im Preis inklusive.

Verkauft wird die V-Strom auf Grund Hobbyaufgabe. Die V-Strom ist einmal auf die linke Seite umgefallen; Spuren von dem Umfallen sind am Sturzbügel und dem gebrochenen Handprotektor ersichtlich. Die V-Strom unfallfrei.

Der Kilometerstand kann sich noch ändern, da sie hin und wieder noch gefahren wird.

Da es sich um einen Privatverkauf handelt, gibt es keine Garantie und die Gewährleistung wird ausgeschlossen.

Motorrad, Enduro/Reiseenduro
Gebrauchtfahrzeug

Erstzulassung: 8/2013
Kraftstoffart: Benzin
Anzahl der Fahrzeughalter: 1
HU: 5/2023
Farbe (Hersteller): --
Farbe: Weiß Metallic
Antriebsart: Kette

Ausstattung
ABS, Elektrostarter, Katalysator, Koffer, Scheibe, Sturzbügel

Privatanbieter

72178 Waldachtal
Deutschland

image.thumb.png.e0709fdd4c98a4daf8ffef226ecb3c4f.pngimage.thumb.png.3b9ea60f0547de240cd91e85c2921fad.pngimage.thumb.png.c7dcaf2521cac308ba9e8e1c979bad7c.png

 

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-f-650-gs-798cc-reiseenduro-mit-viel-zubehoer/1737734622-305-2965?simcid=eca3c045-1a4c-4e1f-ae7f-a0a6750221d6

3899 euro

 

Details

ArtMotorräder

MarkeBMW

Kilometerstand86.701 km

Erstzulassung2008

Hubraum798 ccm

Leistung71 PS

GetriebeManuell

HU bisNovember 2022

Beschreibung

Ich biete meine F 650 GS Twin in Silber mit viel Zubehör zum Verkauf an. Sie wurde von mir stets gut gepflegt und fast ausschließlich Langstrecke gefahren. TÜV und Inspektion wurden im November 2020 gemacht. Hierbei erhielt sie einen neuen Spannungsregler. Original BMW Kofferset „Vario“ ist inklusive. Frontscheinwerfer wurden vor 4 Jahren durch neue ersetzt. Nach einem leichten Auffahrunfall in 2012 wurden die Schäden von einer BMW-Werkstatt beseitigt und eine neue Frontgabel eingebaut.

Aussattung:
- Bordcomputer
- Griffheizung
- ABS
- LED Blinker
- Hauptständer

Extras:
- Handprotektoren von Touratech
- Motorschutz von Touratech
- Kühlerschutz von Touratech
- Größere Scheibe von Touratech
- Ausziehbares Vario Kofferset (mit leichten Gebrauchspuren)

Motorrad, Enduro/Reiseenduro
Gebrauchtfahrzeug

Erstzulassung: 9/2008
Kraftstoffart: Benzin
Anzahl der Fahrzeughalter: 2
HU: 11/2022
Farbe (Hersteller): --
Farbe: Silber Metallic
Antriebsart: Kette

Ausstattung
ABS, Elektrostarter, Katalysator, Koffer, Scheibe

Der Preis ist Verhandlungsbasis.

Privatanbieter

38524 Sassenburg
Deutschland
Tel.: +49 5379 327983212

image.thumb.png.3d36ba973dc913bc8ccd7125783299c6.pngimage.thumb.png.8569128a973b2d53d913fbde00baef2d.pngimage.thumb.png.e5e88529d050e67a475a052705ffed96.png

Editat de CrstM
incomplet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am inceput scoala de curand si ma tot gandesc care sa fie primul motor. Sunt destul de sigur ca ma voi razgandi de mai multe ori pana si dupa ce termin scoala, dar am zis sa cer si alte pareri.

Am vreo 30 de ani, nu sunt obsedat de viteza si voi avea A-ul. Nu am limitari la dimensiunea motorului dar am inteles ca o Hayabusa, un R1 sau ceva de 600 nu ar fi tocmai recomandat.

Vreau sa fie cu carene. Adica sa arate ca o sportiva, ma puteti judeca, dar acestea imi plac cel mai mult si nu vreau sa imi iau ceva ce nu imi place pentru ca nu mi-ar face atata placere sa ma urc pe ea si sa o folosesc cat mai des.

Vreau sa aiba putere, insa sa fie controlabila de catre un incepator cu capul pe umeri sper eu.

Asadar, eu momentan ma gandesc la un Ninja 650. Ar fi ideal zic eu, mai ales ca la scoala o sa fac pe un ER6N care are cam acelasi motor. Ramane de vazut pana cand o sa cumpar daca aceasta o sa fie, dar voi ce parere aveti?

Nu stiu daca sa iau noua sau ceva SH, oricum as vrea obligatoriu ABS. Cam care sunt sansele sa o dau pe jos, de la 50% la 100%? Daca ii pun doar slidere e de ajuns ca sa nu o crap rau, sau trebuie sa ii pun un crashbar? Stiu ca sunt urate, nu imi plac, dar isi fac treaba, speram sa gasesc ceva foarte putin vizibil, dar slabe sanse. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ionutpm  Ce inseamna pentru tine ''sa aiba putere''? Da o definitie a mobrei cu putere pe placul tau.

Depinde ce vrei tu de la motociclism: vrei sa pleci primul de la semafor si prinzi suta-n 3 secunde , sau vrei sa te bucuri de plimbari pe doua roti in care sa fi aproape de natura?

Sansele ca sa cazi cu mobra sunt stabilite de tine. Sunt unii care cad cu ea si de cateva ori pe an, altii care nu cad niciodata.

Asadar sansele sa o dai pe jos sunt oricat intre 0% si 100%.

Sincer ar trebui sa iti faci mai putine griji despre plasticele care s-ar putea sprage daca dai cu mobra de pamant si mai multe despre ce o sa iti rupi tu daca dai cu mobra de pamant. La mobra se gasesc piese de schimb, la oameni nu.

Cumpara-ti ce mobra iti face placere, sa te poti bucura de ea, si nu uita ca tu esti la comenzi, si drept urmare de tine depinde daca ajungi pe jos sau nu.

Sa iti cumperi o mobra cu ABS este o decizie inteleapta.

 

Succes la scoala. Si nu uita: tu trebuie stapanesti motocicleta si nu ea pe tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cumnatul 650 din 2018, luat de nou, motoreta pare și este tare ok pentru cineva cumpătat. Mie personal poziția nu îmi place, nici confortul oferit de cele două șei (cea de la pasager e criminală), dar motoreta trage bine (pentru ce a fost gândită), are o ciclistica bună (din ce am observat cât m-am plimbat cu ea), etriere duble cu ABS (foarte util acest sistem) și per ansamblu, mi-a lăsat o impresie de agregat bine construit. I-a montat imediat chraspaduri și un suport de telefon.

Părerea mea e că motoreta este o alegere bună ca primă mobra pentru o persoană care apreciază acest "stil". Sigur se găsește ceva ok, deoarece mulți le iau, apoi "le rămân mici" și caută de la 120 cai în sus.

Btw: cumnatul a avut inițial F4i și a vrut ceva mai docil și musai nou, cu ABS.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru ajutor!

 

2 hours ago, Silver Arrow said:

Sansele ca sa cazi cu mobra sunt stabilite de tine. Sunt unii care cad cu ea si de cateva ori pe an, altii care nu cad niciodata.

Asadar sansele sa o dai pe jos sunt oricat intre 0% si 100%.

 

Foarte util de stiut, e una dintre nelamuririle mele de pana acum.

 

2 hours ago, Silver Arrow said:

vrei sa te bucuri de plimbari pe doua roti in care sa fi aproape de natura

 

Cam asta as vrea, sa merg de placere, nu pentru viteza. Vreau insa sa arate ca o sportiva si pozitia sa nu fie prea incomoda. Stiu ca nu o sa fie ca la o naked, dar cat se poate de comoda si din cate am vazut, cel putin la modelele mai noi producatorii au tinut cont de acest aspect si sportive ca CBR500R sau Ninja 650 nu par exagerate la ergonomie.

 

2 hours ago, Silver Arrow said:

Sincer ar trebui sa iti faci mai putine griji despre plasticele care s-ar putea sprage daca dai cu mobra de pamant si mai multe despre ce o sa iti rupi tu

 

Clar asta e grija mea principala, imi fac insa griji ca o sa o scap prin parcare, benzinarie sau ca uit sa pun cricul. Asta cu cricul mi se parea o porcarie si nu intelegeam cum se poate intampla, dar am patit de 2 ori la scoala. Mi-am dat seama si nu am dat cu motoarele de pamant dar nu m-ar mira sa imi scape asa :D 

 

2 hours ago, Silver Arrow said:

Si nu uita: tu trebuie stapanesti motocicleta si nu ea pe tine

 

Un lucru pe care toti incepatorii ca mine ar trebui sa il stie.

 

2 hours ago, Lucian_M said:

motoreta pare și este tare ok pentru cineva cumpătat

 

Super, eu cred ca o sa fiu cumpatat. Imi mai faceam griji cu scapatul mainii pe acceleratie dar am inceput sa ma obisnuiesc si sa nu se prea intample. 

 

2 hours ago, Lucian_M said:

Părerea mea e că motoreta este o alegere bună ca primă mobra pentru o persoană care apreciază acest "stil"

 

Suna bine!

 

Imi mai pun intrebarea daca sa imi iau noua sau nu. Din cate am vazut exista cateva variante disponibile de prin 2015-2017 (am cautat doar cu ABS) dar pretul lor este de 5000E+ si ma gandesc ca ar fi mai bine sa mai adaug 2000E si sa iau noua, astfel nu am nicio grija: anvelope, revizie, lant etc, cel putin pentru o perioada de timp.

Ma gandesc sa ii pun slidere, din cate am vazut sunt utile la cazaturile la care ma astept: viteza mica sau pe loc, ar putea duce la probleme la viteze mai mari dar acolo deja nu o sa imi mai pese de fier (desi o sa faca parte din familie, se poate repara). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 36 minute, ionutpm a spus:

Clar asta e grija mea principala, imi fac insa griji ca o sa o scap prin parcare, benzinarie sau ca uit sa pun cricul. Asta cu cricul mi se parea o porcarie si nu intelegeam cum se poate intampla, dar am patit de 2 ori la scoala. Mi-am dat seama si nu am dat cu motoarele de pamant dar nu m-ar mira sa imi scape asa :D

 

Imi mai pun intrebarea daca sa imi iau noua sau nu. Din cate am vazut exista cateva variante disponibile de prin 2015-2017 (am cautat doar cu ABS) dar pretul lor este de 5000E+ si ma gandesc ca ar fi mai bine sa mai adaug 2000E si sa iau noua, astfel nu am nicio grija: anvelope, revizie, lant etc, cel putin pentru o perioada de timp.

Ma gandesc sa ii pun slidere, din cate am vazut sunt utile la cazaturile la care ma astept: viteza mica sau pe loc, ar putea duce la probleme la viteze mai mari dar acolo deja nu o sa imi mai pese de fier (desi o sa faca parte din familie, se poate repara). 

Cum spune francezu': shit happens!  🙈

Cu scapatul mobrei pe jos se mai intampla.

 

Legat de mobra noua vs veche: ideea este ca o mobra veche de cativa ani o poti cumpara la un pret bun, avand km putini,  cu ceva accesorii pe ea, gen, cutii laterale, tip-case, crash-bar, priza USB etc. Nu cred ca se aplica in  cazul unui Ninja 🤦‍♂️

 

Mobra noua ''se merita'' mai ales la cele mai mici si mai ieftine unde diferenta de pret intre cea noua si cea SH este in valoare absoluta mica, si doresti sa ai tu o mobra pe care ai mers doar tu.

Daca un SH este sa zicem cu 20% sub pretul de noua, una este 20% din 15.000 € si alta din 5.000 €.

 

In cazul tau cu Ninja 650: pretul de noua este pe la 7600 €, iar una SH de 4-5 ani gasesti pe la 6.000-6.500 €. Adusa acasa, facut RAR-CIV mai inseamna vreo 5-600 €. Adica ai putea economisi cam 500-1.000 € care sunt bani frumosi de investit de ex in echipament sau in plimbare.

 

Personal nu am mers drumuri lungi cu sportive, asa ca nu ma pot da cu parerea.

Dar asa dupa cum arata, cel putin pentru mine,  ma indoiesc ca este o bucurie sa mergi 6-700 km/zi timp de o saptamana.

Totul depinde insa de cum stai tu pe mobra, cum te vei simti pe ea.

 

Inca ceva: din ceea ce stiu eu., orice mobra de dupa 2015 ar trebui sa fie obligatoriu cu ABS.  Drept urmare nu te entuziasma ca ai gasit una care are ABS. Toate ar trebui sa aiba. 😉

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ionutpm a spus:

 

Salut,

si bine ai venit!

Prima motocicleta o alegi cu sufletul mai mult. Iei ce iti place tie. Acum, daca esti totusi mai calculat, si stii ce vrei, poti finisa putin alegerea. Dar greu de crezut sa se intample asa :D

Astfel, ia ce iti place tie, cat timp nu e o moto ce depaseste cu mult aptitudinile tale. Vrei sportiva fiindca asta iti place, asta cumpara! Dar sa stii din start, ca nu s tocmai cele mai comode, atat in oras cat si la drum lung. Pozitia, plus saua, nu ajuta deloc. Apoi ,daca mai vrei sa iei si pasager la un moment dat, nici atat! 

Nou vs sh: in mare logica spune sa iei SH, prima data. Fiindca nu stii inca ce vrei de la moto, ai toate sansele sa vrei altceva dupa un an. SI mai bine sa fie o moto SH, care are deja pretul devalorizat, iesita din fabrica.  

Totusi, daca bugetul o permite, uite, exista si varianta de noua, pretul acceptabil:

https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-650-gt-2021

Daca iei noua, ar merita un efort si facut primul an casco dedicat moto.

Mi se pare foarte interesanta motorcicleta asta. Si cred ca pentru un incepator ar fi grozava.

Orice ai lua, ideal sa aiba ABS, fiindca: frana blana la panica.  Si atunci te poate scoate ABS ul. ASta nu i un motiv sa nu inveti frana de urgenta, dar e bine sa ai abs. Ca orice sistem de siguranta, e bine sa fie acolo, nu sa l folosesti.

Nu uita de echipament, foarte important! Casca, manusi, geaca, ghete, pantaloni-fie ei blugi moto, pantaloni dedicati, sau pantaloni normali plus genunchiere. Ai rubrica separata pe forum pentru asta.

De scapat pe jos, este statistica. Da ,ai sanse sa o scapi. Eu am scapat pana acum TOATE cele 4 moto detinute, in parcarea subterana. De aerian, neatent, etc. :)) De pe loc. Aia e, face parte din aventura moto. Traiasca crashbarul la toate. PE sportiva exclus sa pui asa ceva, ar arata rau tare. Dar gasesti crashpads. Insa pana sa te gandesti la cazut/scapat moto pe jos, mai bine te gandesti la cum sa inveti sa mergi pe moto. Si pentru asta exista niste cursuri de safety, pe care le recomand cu caldura tuturor incepatorilor,si nu numai. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru mesaje, chiar ma ajuta in decizie.

 

1 hour ago, Silver Arrow said:

pretul de noua este pe la 7600 €, iar una SH de 4-5 ani gasesti pe la 6.000-6.500 €. Adusa acasa, facut RAR-CIV mai inseamna vreo 5-600 €

 

Diferenta nu mi se pare mare si de aceea ma gandeam la una noua, nu ma asteptam insa la un pret asa "frumos" pentru RAR.

 

1 hour ago, Silver Arrow said:

sunt bani frumosi de investit de ex in echipament

 

Sunt foarte interesat de echipament si vreau ceva de calitate, indiferent de pretul motorului. 

 

1 hour ago, Silver Arrow said:

ma indoiesc ca este o bucurie sa mergi 6-700 km/zi timp de o saptamana

 

La inceput nu o sa fac multi km si o sa ies mai greu din oras. Am inteles ca nu e prea confortabila pe distante lungi si nici chiar in oras ca se poate incinge motorul, dar trebuie sa imi fac damblaua sa merg pe sportiva. Apoi o sa fiu complet convins si pot merge pe un alt drum, spre o naked/sport tourer, nu stiu.

 

1 hour ago, Silver Arrow said:

orice mobra de dupa 2015 ar trebui sa fie obligatoriu cu ABS

 

Super, nu stiam asta si e posibil sa nu fi luat in considerare optiuni deoarece nu contin cuvantul "abs" in titlu sau in descriere.

 

42 minutes ago, Adrian M. said:

si bine ai venit!

 

Mersi frumos si bine v-am gasit, nu ma asteptam sa fie atat de primitoare si utila pentru mine prezenta pe forum dar sunt incantat ca sunt aici si sper sa nu spamez si sa incurc prea mult cu intrebarile mele.

 

43 minutes ago, Adrian M. said:

Dar sa stii din start, ca nu s tocmai cele mai comode, atat in oras cat si la drum lung

 

Eu am speranta ca sportivele spre care ma indrept nu sunt tocmai de circuit si ca sunt cat de cat confortabile. S-ar putea sa ma afecteze mai mult pozitia pe motor decat pe altii deoarece nu stau prea bine la capitolul "spate". Sau poate imi antreneaza spatele si ma ajuta, desi nu prea cred ca asta se va intampla :D

 

45 minutes ago, Adrian M. said:

Totusi, daca bugetul o permite, uite, exista si varianta de noua, pretul acceptabil:

https://www.atvrom.ro/motociclete/cfmoto-650-gt-2021

 

Bugetul nu este neaparat o problema nici pentru motor nici pentru echipament si asta nu neaparat ca imi permit (desi lucrez de ani buni, chiar si extra, in afara programului) dar ma gandesc ca atat motorul cat si echipamentul sunt importante pentru siguranta mea. 

 

Ca tot veni vorba de CF Moto, ce parere are lumea despre ele? Stiu ca sunt facute in colaborare cu KTM dar nu imi inspira foarte multa incredere. As refera sa dau niste bani in plus pentru ceva "testat" precum cele din Big4. Nu as da insa nici in partea cealalta, sa sparg banca cu un Ducati. :D 

 

48 minutes ago, Adrian M. said:

Daca iei noua, ar merita un efort si facut primul an casco dedicat moto.

 

La asta ma gandeam insa nu am gasit deloc informatii recente referitoare la preturi. Cam care ar fi pretul unui CASCO pentru un Ninja 650 nou de exemplu? Cunosc pe cineva care se ocupa de asigurari auto, nu stiu daca si moto, ma gandeam sa il intreb dar am zis ca mai intai sa ma hotarasc la ceva anume.

 

49 minutes ago, Adrian M. said:

Mi se pare foarte interesanta motorcicleta asta. Si cred ca pentru un incepator ar fi grozava.

 

Super, ma gandeam ca ar putea fi prea puternica si chiar luasem in considerare sa ii pun limitator de A2, pentru mine, desi nu am nevoie, dar cred ca nu se compara cu un 600 sau altele sportive cu motoare mai mari.

 

54 minutes ago, Adrian M. said:

Orice ai lua, ideal sa aiba ABS, fiindca: frana blana la panica.

 

Vazusem niste discutii conform carora nu e atat de important dar nu cred asta. Sunt de parere ca poti invata sa franezi progresiv si bine si pe un motor cu ABS ca nu te incurca cu nimic la asta insa ajuta mult la franarea de urgenta care cred ca se poate intampla oricui, indiferent de experienta. Inteleg ca doar unele motoare scumpe si speciale au un ABS mai destept care te ajuta si la franarea pe viraje dar nu cred ca este de mine asa ceva.

 

56 minutes ago, Adrian M. said:

Ai rubrica separata pe forum pentru asta.

 

Da, imi place ca lucrurile sunt organizate pe forum. Mi-am dat cu parerea si acolo si sper sa imi aleg un echipament sigur. 

 

57 minutes ago, Adrian M. said:

Si pentru asta exista niste cursuri de safety, pe care le recomand cu caldura tuturor incepatorilor,si nu numai. 

 

Vreau neaparat sa fac cursul de conducere defensiva moto si o sa il fac dupa scoala. Exista si alte lucruri care ar fi utile? Ma gandeam sa merg si la un curs pre-racing, nu ma intereseaza momentan mersul pe circuit, la modul sportiv, dar ma intereseaza mult partea de abordare a virajelor, in practica. Am tot vazut videoclipuri si citit lucruri despre asta insa e 5% din ceea ce se intampla si cum se executa in practica.

 

Inca o data multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ionutpm  5-600 € te costa tot:  300-350 € adus motot in RO (din DE sau IT), 100 € RAR, traducere acte 50 €, si inca ce o mai fi pe langa.

 

O iei si tu cum trebuie: mai intai vezi cat te costa echipamentul, apoi scazi suma din bugetul total si vezi ce ramane pentru mobra.

 

Un curs pe circuit ti-ar fi de folos, nu ca sa te apuci de curse, ci ca sa iti cunosti mobra mai bine, sa ii intelegi limitele si sa vezi care sunt si limitele tale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 8 minute, ionutpm a spus:

 

Sa le luam pe rand:

Casco: pretul varianta functie de valoare moto, vechime, varsta. De exemplu pentru 13,5k asigurati, eu dau 650 euro pe an, plata in 4 rate. Groupama. Nu i de speriat. Se merita pentru primii ani de moto noua.

KTM isi face motoare la CF MOTO in fabrica. CF moto este un producator foarte mare, nu i chiar no name. Ca nu a intrat mai tare in piata europeana, e altceva. dar pare ca da semne. Este o motocicleta simpla, per ansamblu pare OK. O iei de noua, ai garantie, iei si garantie extinsa pe inca un an daca e.  Zic ca merge analizata. Da, probabil o japoneza este mai consacrata-poate este ceva mai bine cosntruita ,calitate materiale, si per ansamblu. Dar nu e ca si cum cumperi motocicleta asta pentru 5 ani. Revenim la ce am spus, fiind prima, mai mult ca sigur dupa maxim 2 ani vei dori alta.

Nu ai de ce sa i pui limitator, nu e ca si cum are 130 de cai si 110 cuplu :)  Motorul de pe acest model este in mare acelasi  facut de kawasaki, pe er6n.

Cursul de safety abordeaza si partea de viraje. Ai mai multe variante, sa ajungi acolo, si iti sugeram variantele.

Echipamentul, iar ma repet, nu uita de el. Alti bani alta distractie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Ghid de informare pentru incepatori: ce motor sa-mi iau?
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...