2xghe Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Ce ai ales pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 (editat) Eu am 1.92 si am un GSX-R K3 ... acum nu stiu cum ma vad altii pe ea, insa eu ma simt bine pe ea! Editat Aprilie 3, 2014 de Scarto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Oh man, ma doare capul! Nu sunt eu priceputa priceputelor dar vrei ceva cu toate caracteristicile de mai sus....? Un GS500 ar fi potrivit pt statura ta dar are racire pe aer si nu are injectie. Apoi..... Un SV650 dar tu vrei pana in 600. Ceva enduro nu te tenteaza? Dar iar nu s-ar potrivi cerintelor tale..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Pe rand. Ma durea capul de la cate cerinte ai scris Acum nu te gandi la hard enduro, mai degraba sa mergi catre un enduro-touring daca spui ca drumul desi e asfaltat nu e prea bun. Asta cu intretinerea masina vs motocicleta e relativa, depinde la ce te referi. La bandit consumul s-ar incadra in cerintele tale si nu stiu de ce fugi de carburatie (acum fiecare are pareri pro si contra despre orice). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SharaK Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 La banditul de 600, schimbi doar consumabile, nu prea are ce sa se strice..daca mergi frumusel, scoti un consum de 5.5% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 nu vrea nene decat monoshock si injectie cu 1500 euro si intretinere mai mica decat la o conserva.. nubilor ce esteti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Pentru ce ai vrea tu, ti-as recomanda un NTV(carburatie). Stoc nu arata cine stie ce dar aranjat poti scoate ceva frumusel ... la capitolul consumabile scoti din discutie lantul, e pe cardan, consumul foarte foarte decent, monobrat, monoshock. Relativ ieftin ca achizitie si intretinere s-ar incadra perfect in conditiile tale, mai ales ca vrei motor in V. Altfel CB 500(carburatie), dar nu e V si e pe lant, totusi consuma la fel de putin si e ceva mai usurel si mai sportiv. Fiind 2 cilindri in linie se aseamana relativ ca sunet si comportament al motorului cu un V. Dar are 2 amortizoare ca YBR-ul si bascula normala. Pentru drumurile pe care le descrii tu nu ai ce cauta cu o sportiva si un naked gen NTV, CB, etc e un pic tras de par dar daca spre astea tinzi ... In 1500 de euro nu gasesti nimic in stare buna pe injectie. Editat Aprilie 4, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Am la vanzare un Suzuki TL 1000 S.Are motor pe injectie.Ultimul pret 1600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Dupa cum ai descris drumurile pe orice motor in afara de enduro, enduro-touring, adventure iti vei blestema zilele. Eu fac naveta 30 de km zilnic pe motor si am 5 kilometrii de asfalt bombardat in care imi zdranganesc toate oasele. Chiar ma gandesc la un Dominator fix din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Oh man, ma doare capul! Nu sunt eu priceputa priceputelor dar vrei ceva cu toate caracteristicile de mai sus....? Un GS500 ar fi potrivit pt statura ta dar are racire pe aer si nu are injectie. Apoi..... Un SV650 dar tu vrei pana in 600. Ceva enduro nu te tenteaza? Dar iar nu s-ar potrivi cerintelor tale..... Pe rand. Ma durea capul de la cate cerinte ai scris Acum nu te gandi la hard enduro, mai degraba sa mergi catre un enduro-touring daca spui ca drumul desi e asfaltat nu e prea bun. Asta cu intretinerea masina vs motocicleta e relativa, depinde la ce te referi. La bandit consumul s-ar incadra in cerintele tale si nu stiu de ce fugi de carburatie (acum fiecare are pareri pro si contra despre orice). Mica, mica,dar nu zice rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Daca chiar ai drumurile bombardate, poate ar trebui sa alegi un enduro, cum ti s-a recomandat la inceput. (nu ma doare capul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Dominatorul e de 650 si da, arata suberb cu un pic de grija si niste gume de asfalt. Fa un research despre dual-sporturi, sunt o gramada de frumuseti de 250. Klx 250, dr350, drz chiar, sigur ceva iti pica drag. Asteapta o parere mai avizata da eu cred ca un 2t e mai costisitor. Vezi ca e o bijuterie de yamaha tw200 de vanzare aici pe forum fix in banii tai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Eu nu mai inteleg ce vrei. Acum la cerinte se adauga motor in linie pt ca motorul in V ce are?!? Ai atatea optiuni pt ce iti trebuie tie, pretentiile chiar nu sunt justificate zic eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Faza cu consumul marit la motoarele in V,ti-o pot confirma.Am avut Vtr si TL(ambele cu motor V2) si cunosc...Daca vrei distractie,alege un motor in V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 uite cine stie multumesc nu stiu ce modele sunt ieftine si bune si motor in linie help sa deschid alt topic la enduro ? Sincer....ce categorie vrei?Enduro sau touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 nu vreau pentru competitii sau sa escaladez muntii ! doar stric plimbari asfalt 80% din timp si probabil o sa o iau si pe forestier sa ma distrez putin probabil 1-2 ori per week Eu am un pistol si 80% din timp impusc sticle de la 15 metri, dar de 1-2 ori per week ma duc la vanatoare si impusc mistreti la 500 de metri... - cam asa esti tu. Nu poti avea una singura si de teren 100% si de strada 100%, ti s-a recomandat foarte bine Transalp, mergi pe aia. Sau poate e bine sa alegi numai una de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 multumesc am optat pentru dr/drz Faina alegere, vezi ca nu trebuia neaparat sa insiri lista aia de cerinte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salut Tot incepator si eu ,foarte incepator,adica am facut scoala am luat carnetul anul asta in ianuarie. Azi merg cu cineva sa faca probe cu un Triumph street triple. Adica am sa l cumpar ,anul 2007 ,3 cilindri ,17000 km,106 cai. Pret 5800 de euro. A fost enorm de greu ,foarte greu sa ma hotarasc ce sa mi cumpar,pareri si pareri ,ia ti mai nou ,ia ti mai vechi ,ia aia ,ia ailalta, Eu sincer as fi vrut una veche sa ma invat ,cu ps putini,sper sa nu regret acum. Zic ca o sa o iau incet ,ce va fi vom vedea. Pareri despre Triumph ,as fi recunoscator daca ati scrie ,daca are cineva Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Salut Tot incepator si eu ,foarte incepator,adica am facut scoala am luat carnetul anul asta in ianuarie. Azi merg cu cineva sa faca probe cu un Triumph street triple. Adica am sa l cumpar ,anul 2007 ,3 cilindri ,17000 km,106 cai. Pret 5800 de euro. A fost enorm de greu ,foarte greu sa ma hotarasc ce sa mi cumpar,pareri si pareri ,ia ti mai nou ,ia ti mai vechi ,ia aia ,ia ailalta, Eu sincer as fi vrut una veche sa ma invat ,cu ps putini,sper sa nu regret acum. Zic ca o sa o iau incet ,ce va fi vom vedea. Pareri despre Triumph ,as fi recunoscator daca ati scrie ,daca are cineva Mersi L-ai luat? Care-s primele impresii? Ai mare grija cu acceleratia pana te obisnuiesti, ca e f. sensibila si raspunde si la atingeri involuntare. Si frana de picior trebuie calcata usor. Felicitari, e un motor super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 L-ai luat? Care-s primele impresii? Ai mare grija cu acceleratia pana te obisnuiesti, ca e f. sensibila si raspunde si la atingeri involuntare. Si frana de picior trebuie calcata usor. Felicitari, e un motor super. L am luat da ,trebuie sa rectific,am dat 4800 pe el. L am luat acum 2 zile,,l am inmatriculat in 10 minute,m am urcat pe el si dai . Primi 2 km greu cu vitezele,ba una alta ,in fine pana la urma m am invatat un pic cu el.. Impresii? Ce sa spun ,fiind prima oara cand ma dau pe motor,este super,este un motor usor,manevrabil,imi place,dar m am dat pe vant iar cel mai mult am mers cu 110 ,mi am propus ca cel putin o vreme sa merg maxim cu viteza asta. Cum spuneam m am dat cu 110 pe vant ,iar lipsa protectie se simte,tot vantul il primeam in piept,,curbele ,sensurile giratori le iau a intaia ,mi e frica sa ma las intr o parte,am facut doar 300 de km,. Acum ploua aici ,dar merg cu el peste tot,e un pic greu cu toata imbracamintea dar placerea este imensa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Sa-l stapanesti sanatos si sa petreceti momente frumoase impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Multumesc mult,la fel si tie iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Bafta multa cu ea, arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 In noaptea asta m am dat pe autostrada,ce sa spun ,vantul te face varza ,nu stiu cum este la alte motociclete dar la una fara protectie impotriva vantului este naspa. Fiind noapte ,vant puternic ,,135 am mers maxim dar din cauza conditiilor spuse mai inainte nu m am putut bucura pe deplin de placerea asta.Gore-tex ul face toti banii pe o asa vreme . Astept caldura asta sa vina odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Da, asa e, pe la 140 pe bate vantul fara mila. De fapt cam peste 110 incepi sa simti vantul mai serios. Parca ziceai ca esti incepator... ar trebui s-o lasi mai usor cu viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.