Proxi Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 nu vreau pentru competitii sau sa escaladez muntii ! doar stric plimbari asfalt 80% din timp si probabil o sa o iau si pe forestier sa ma distrez putin probabil 1-2 ori per week Eu am un pistol si 80% din timp impusc sticle de la 15 metri, dar de 1-2 ori per week ma duc la vanatoare si impusc mistreti la 500 de metri... - cam asa esti tu. Nu poti avea una singura si de teren 100% si de strada 100%, ti s-a recomandat foarte bine Transalp, mergi pe aia. Sau poate e bine sa alegi numai una de strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Simz Postat Aprilie 8, 2014 Share Postat Aprilie 8, 2014 multumesc am optat pentru dr/drz Faina alegere, vezi ca nu trebuia neaparat sa insiri lista aia de cerinte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 12, 2014 Share Postat Aprilie 12, 2014 Salut Tot incepator si eu ,foarte incepator,adica am facut scoala am luat carnetul anul asta in ianuarie. Azi merg cu cineva sa faca probe cu un Triumph street triple. Adica am sa l cumpar ,anul 2007 ,3 cilindri ,17000 km,106 cai. Pret 5800 de euro. A fost enorm de greu ,foarte greu sa ma hotarasc ce sa mi cumpar,pareri si pareri ,ia ti mai nou ,ia ti mai vechi ,ia aia ,ia ailalta, Eu sincer as fi vrut una veche sa ma invat ,cu ps putini,sper sa nu regret acum. Zic ca o sa o iau incet ,ce va fi vom vedea. Pareri despre Triumph ,as fi recunoscator daca ati scrie ,daca are cineva Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Salut Tot incepator si eu ,foarte incepator,adica am facut scoala am luat carnetul anul asta in ianuarie. Azi merg cu cineva sa faca probe cu un Triumph street triple. Adica am sa l cumpar ,anul 2007 ,3 cilindri ,17000 km,106 cai. Pret 5800 de euro. A fost enorm de greu ,foarte greu sa ma hotarasc ce sa mi cumpar,pareri si pareri ,ia ti mai nou ,ia ti mai vechi ,ia aia ,ia ailalta, Eu sincer as fi vrut una veche sa ma invat ,cu ps putini,sper sa nu regret acum. Zic ca o sa o iau incet ,ce va fi vom vedea. Pareri despre Triumph ,as fi recunoscator daca ati scrie ,daca are cineva Mersi L-ai luat? Care-s primele impresii? Ai mare grija cu acceleratia pana te obisnuiesti, ca e f. sensibila si raspunde si la atingeri involuntare. Si frana de picior trebuie calcata usor. Felicitari, e un motor super. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 L-ai luat? Care-s primele impresii? Ai mare grija cu acceleratia pana te obisnuiesti, ca e f. sensibila si raspunde si la atingeri involuntare. Si frana de picior trebuie calcata usor. Felicitari, e un motor super. L am luat da ,trebuie sa rectific,am dat 4800 pe el. L am luat acum 2 zile,,l am inmatriculat in 10 minute,m am urcat pe el si dai . Primi 2 km greu cu vitezele,ba una alta ,in fine pana la urma m am invatat un pic cu el.. Impresii? Ce sa spun ,fiind prima oara cand ma dau pe motor,este super,este un motor usor,manevrabil,imi place,dar m am dat pe vant iar cel mai mult am mers cu 110 ,mi am propus ca cel putin o vreme sa merg maxim cu viteza asta. Cum spuneam m am dat cu 110 pe vant ,iar lipsa protectie se simte,tot vantul il primeam in piept,,curbele ,sensurile giratori le iau a intaia ,mi e frica sa ma las intr o parte,am facut doar 300 de km,. Acum ploua aici ,dar merg cu el peste tot,e un pic greu cu toata imbracamintea dar placerea este imensa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Sa-l stapanesti sanatos si sa petreceti momente frumoase impreuna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Multumesc mult,la fel si tie iti doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Bafta multa cu ea, arata foarte bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 In noaptea asta m am dat pe autostrada,ce sa spun ,vantul te face varza ,nu stiu cum este la alte motociclete dar la una fara protectie impotriva vantului este naspa. Fiind noapte ,vant puternic ,,135 am mers maxim dar din cauza conditiilor spuse mai inainte nu m am putut bucura pe deplin de placerea asta.Gore-tex ul face toti banii pe o asa vreme . Astept caldura asta sa vina odata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Da, asa e, pe la 140 pe bate vantul fara mila. De fapt cam peste 110 incepi sa simti vantul mai serios. Parca ziceai ca esti incepator... ar trebui s-o lasi mai usor cu viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Da, asa e, pe la 140 pe bate vantul fara mila. De fapt cam peste 110 incepi sa simti vantul mai serios. Parca ziceai ca esti incepator... ar trebui s-o lasi mai usor cu viteza. pe autostrada (in Germania) daca mergi mai incet decat traficul esti in mare pericol atentie la poduri/rafale de vant ia-ti niste dopuri de urechi daca nu ai cred ca ti-am mai spus despre protectia la vant, m-ai ignorat... cam aia e viteza ta de croaziera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tesoro Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Sunt foarte incepator ,nu am mers mult cu viteza ,vreo 20 km ,autostrada era goala,dar era noapte vantul foarte puternic si a fost deajuns. Dar chiar esti fara nicio protectie impotriva vantului si nu este placut deloc,iar dopuri pt urechi am un saculet aici ,de vreo 5 ani nu mai dorm noaptea fara ,chiar nu as vrea sa folosesc si cand ma dau cu motorul. O intrebare daca se poate,legata de viteze. Cam cand trebuie schimbata viteza ,cu cat pot merge si in ce viteza ,stiu ca trebuie sa simt motorul dar totusi as vrea sa stiu un pic ,parca mi e frica sa nu merg prea turat sau subturat. Eu schimb cam la 4000 mi de ture ,este bine sau nu`? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Va salut....Vreau sa va cer un sfat!Deci,in vara asta vreau sa cumpar un motor,din nou.Ca bani undeva la 1500-2000e pentru ceva SH.Problema e ca nu stiu ce sa iau!Am cateva criterii totusi:-sa fie cat mai confortabila atat pentru cel care o conduce cat si pentru pasager.Asta cred ca e cel mai important criteriu pentru ca pasagerul o sa fie mai mereu nevasta-mea si daca ea nu sta bine.....adio mancare calda,o sa trec pe conserve!-nu ma intereseaza viteza in schimb ma intereseaza puterea.Nu as vrea sa ma trezesc ca am de urcat vreun deal si nu il pot urca sau sa il urc chinuit-si nu in ultimul rand un consum decent.De ce spun decent,pentru ca am vazut cum un cbr de 600cm a consumat undeva la 10-11%,ce-i drept cu doua persoane pe el si un pic forjat,dar totusi sa consume un motor de 600cm cat un BMW e ceva.....!In rest motorul va fi folosit 90% din timp doar in Bucuresti,deci as vrea ceva fasnet si cu care sa ma pot strecura usor spre si dinspre munca.Eu am categoria A din 2008,dar nu am condus decat maxi-scutere(unu de 250cm si unu de 500cm) si un motor dar si ala destul de rar.Deci intr-un fel sunt incepator pe motoare.Acum va rog recomandati-mi ce sa aleg??Un alt maxi-scuter sau sa ma indrept spre o motocicleta?Chiar nu stiu.....Ca idee eu ma gandeam asa:Maxiscutere:-suzuki burgman 400cm -yamaha majesty de 250 sau 400cm -piaggio x9 de 250 sau 500cm-gillera nexus 500cm -aprilia atlantic de 400cm Motoare:-suzuki sv650 sau bandit-honda cb 500,hornet sau cbf 500 -kawasaki er5 sau er6 Si in general tot ce e naked!Am 1.70cm si vreo 95-100kg,deci exclus enduro ca nu ajung jos ca lumea si mi-e frica sa tin motorul doar pe varful picioarelor,mai ales daca mai am si pasager!Ce v-am dat eu exemple sunt motoare sau maxi-scutere fabricate 2001-2006.Nu as vrea motoare ininte de 2000.Stiu ca sunt multe care arata impecabil si bat multe motoare moderne dar totusi eu zic ca o varsta de maxim 14 ani e deja suficient!Acum stiu ca cei cu motoare o sa recomanda motoare,iar cei cu scutere o sa recomande scutere,dar daca o faceti spuneti-mi si mie de ce,ca sa imi fac o idee!Orice sfat e bine venit!!!In rest va multumesc anticipat pentru sfaturi si pareri si ......ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 maxiscuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 La motociclete, recomand cu încredere Hornet...nu doar pentru că am unul în posesie, ci pentru faptul că poți face kilometri fără să îi simți...atât timp cât mergi până în 120...pe undeva pe aici și consumul e decent...pasagerul poate dormi liniștit în spate...confortul acestuia fiind asigurat. Ca și pilotaj urban este impecabil, fiind răcit cu lichid. Dacă vrei să te dai mai sportiv...după 8.000 de ture începe să arate că este același motor ca de cbr...Trebuie să vezi dacă ajungi bine cu talpa pe pământ...cu pasager, la semafor e destul greu să te sprijini doar pe vârfuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) eu nu vand nimic,nu-l cunosc pe vanzator, dar poate ti se potriveste asta: /index.php?/topic/687960-aprilia-pegaso-strada-05/ nu stiu daca pretul este negociabil sau nu, asta poti sa afli si singur. bafta si sper sa fii multumit orice ai alege. Editat Aprilie 21, 2014 de marcelius78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Ia in calcul si un gsr,e adevatat ca te duce pe la 2400-2500€ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yes! Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Parerea mea e dupa cum urmeaza : Chiar daca vei folosi motocicleta cu preponderenta in oras, la un moment dat, o sa ai chef sa te plimbi si prin tara, in vreun concediu. Avem drumuri bune, dar nu peste tot. Eu ti-as recomanda, in banii astia, sa te gandesti la un Dual in genul BMW F650, Aprilia Pegaso sau asemanatoare. (Btw, o poloneza a facut in 5 ani si jumatate 180 000 de km, tranversand tot globul, pe un F650, deci ma gandesc ca nu e de colea). Consumul este bun, cu parbriz mai maricel, faci si touring destul de bine, si e destul de ingusta pentru oras. Ai 50 de cai, suficienti pt cam tot ce intentionezi sa faci. Nu sunt foarte inalte deasemenea.Si eu sunt in aceeasi pozitie ca tine, caut motor. Eu eram ahtiat dupa Hornet, dar ideea de a face drumuri lungi fara sa ma stresez de mici gropi sau dureri, m-a facut sa ma uit la aceste modele. P.S. Modelul polonezei era din 1997. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rabanu Jr. Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 La motociclete, recomand cu încredere Hornet...nu doar pentru că am unul în posesie, ci pentru faptul că poți face kilometri fără să îi simți...atât timp cât mergi până în 120...pe undeva pe aici și consumul e decent...pasagerul poate dormi liniștit în spate...confortul acestuia fiind asigurat. Ca și pilotaj urban este impecabil, fiind răcit cu lichid. Dacă vrei să te dai mai sportiv...după 8.000 de ture începe să arate că este același motor ca de cbr...Trebuie să vezi dacă ajungi bine cu talpa pe pământ...cu pasager, la semafor e destul greu să te sprijini doar pe vârfuri. Concordez in deplin cu tine+ ca si piesele usor de gasit.O motocicleta afidabila.Vecinul meu de casa detine una si numai cuvinte de lauda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ikinz Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut, Nu am experienta cu multe modele asa ca nu imi permit sa fac recomandari. Pot in schimb sa iti zic sa nu iei Hornet. Este lux in oras daca mergi singur, dar mi-e ca o sa dormi pe canapea pana scapi de el. Pozitia pasagerului mi se pare foarte proasta si nu permite sprijinirea de rezervor. Pe cine am dus pasager mereu a acuzat dureri de spate la drumuri prin oras si am avut destule certuri pe tema asta. (recunosc ca l-am achiziționat doar pentru uz solo). Consumul este undeva in jur de 6 si un pic maxim 7 in zilele foarte proaste. Stilul de mers este specific unui motociclist nerăbdător sa astepte la urmatorul semafor (deci consum deloc optim). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Eu pe un GSXR de 600, fara pasager, nu am reusit sa scot in exterior mai mult de 6% (mers normal: 5 - 5.5%). Poti incerca un F650 (s-ar putea sa ajungi ok jos si mie mi s-a parut destul de comod) sau un ER6-N (pe asta nu am mers mult in schimb mi-a placut mai mult decat Hornetul - pozitie, ciclistica). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Salut, Nu am experienta cu multe modele asa ca nu imi permit sa fac recomandari. Pot in schimb sa iti zic sa nu iei Hornet. Este lux in oras daca mergi singur, dar mi-e ca o sa dormi pe canapea pana scapi de el. Pozitia pasagerului mi se pare foarte proasta si nu permite sprijinirea de rezervor. Pe cine am dus pasager mereu a acuzat dureri de spate la drumuri prin oras si am avut destule certuri pe tema asta. (recunosc ca l-am achiziționat doar pentru uz solo). Consumul este undeva in jur de 6 si un pic maxim 7 in zilele foarte proaste. Stilul de mers este specific unui motociclist nerăbdător sa astepte la urmatorul semafor (deci consum deloc optim). foarte adevarat ce spui. am avut hornet si asa este. acum schimb clasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KNO3 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 (editat) Poti schimab viteza si dupa cum auzi/simti motorul, o sa iti dai seama dupa ce mergi mai mult. Eu schimb undeva intre 5 si 7 mii la mers normal. Daca accelerezi tare, schimbi mai sus. Rosul incepe la 13 mii daca nu ma insel. Editat Aprilie 21, 2014 de KNO3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionila Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 ce spui de Honda Magna a mea?....e joasa..90 de cai...consum intre 5,5-7 ..in functie cum o duci...este foarte confortabila si la drum lung si in oras...adusa de o luna in tara din Olanda...cu alte detalii iti stau la dispozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
justme2009 Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Suzuki sv 650 sau yamaha xj 600s an 2000. In oras am la yamaha un consum de 4,5 -5 la suta .Usor de intretinut si nu te lasa cind ai nevoie de putere.Afara 3,5 la suta viteza 120 . Sau un v twin de la suzuki.Cuplu mare si consum decent.Acum depinde de tine. Parerea mea este sa vezi pe care te simti mai confortabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.