Sari la conținut

World Superbike 2022


PzKpfW
 Share

Postări Recomandate

Acum 6 minute, ENEOS a spus:

Nu știu, am vz doar aici pe forum faza, dar dpmdv ori a mișcat 🏍️ când și-a dat seama ca va fi contact, ori a intrat intenționat, a pregătit momentul impactului. 

Cred ca incercwr sa evite ghidonul cand s-a indreptat spre el. A incercat un counter-steering ca sa evite sa se loveqscs ghidon in ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 11 minute, ENEOS a spus:

Nu știu, am vz doar aici pe forum faza, dar dpmdv ori a mișcat 🏍️ când și-a dat seama ca va fi contact, ori a intrat intenționat, a pregătit momentul impactului. 

Intentionat, nu cred ca a fost, nu ii sta in caracter asemenea faze, insa este clar ca a a intrat pe principiul ori la bal, ori la spital si a comis-o. Repet, a avut noroc cu LLP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, ENEOS said:

ori a mișcat 🏍️ când și-a dat seama ca va fi contact, ori a intrat intenționat, a pregătit momentul impactului. 

 

A spus în interview-uri: Bautista îi închidea trasa și dacă se apleca mai mult, pierdea fața. A ridicat motocicleta și evident că l-a aruncat pe #19 în exterior. Are sens explicația. Dar agresivitatea gratuită la mișcarea respectivă, nu; la fel cum și ieri în prima cursă și-a frecat carnele de piloții din coada clasamentului încercând cu disperare să-i depășească - băieții fiind cu 1 tur în fața lui.

 

Nu-l ajută nici faptul că practic a beneficiat de pe urma incidentului (a recuperat puncte față de Bautista).

Álvaro Bautista

 

“For sure with my weight I have some advantages, but I also have some disadvantages. With this kind of bike, with this amount of power, I don't use all the power of the bike, I have to release the power in many places. Also in MotoGP, it's a stupid thing to think that with the less weight you have advantage because you have some advantage but also some disadvantage.


I said many times you can see [my top speed advantage] very easily on the straights but you cannot see how [much] stress I have to do to move the bike, to go into the line, to change direction. Also, exiting from the corners, every time I exit, my front direction [change] is less than when you can put some weight on the front. I have less weight to put on the front or the rear when it's cold. I can push less on the tire and I need many laps to warm up the tires, so there are a lot of disadvantages for me, but I try to compensate [for] that and try to use my advantages. At the end, the problems I have or the disadvantage with my weight is more difficult to see on TV. But people who understand the bikes and who understand how the bike works, they understand my problems with my low weight. It's easy to say he only has advantages because the bike will go faster [on the straights]. But that is not true."

 

 

 

Pentru cine nu a apucat să le vadă, cursele sunt interesante (etapa a 7-a, Magny-Cours😞

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.09.2022 la 22:06, PzKpfW a spus:

 

Pentru cine nu a apucat să le vadă, cursele sunt interesante (etapa a 7-a, Magny-Cours😞

Multumim frumos!

Acum 21 minute, PzKpfW a spus:

 

image.thumb.png.ac1a781cce03d2a056c7394de4603fbf.png

 

Gardner în locul lui Kohta Nozane la Yamaha în WSBK la anul. Decăderea a fost abruptă, de la campion Moto2 și speranță în MotoGP, la echipă de client în WSBK.

Asa se intampla cand cand te certi/managerul tau se cearta cu cine nu trebuie. Din pacate, nici rezultatele nu l-au recomandat...penultimul loc, cu 9 puncte, in clasamentul general, este o contraperformanta pe care doar colegul RF a reusit sa o depaseasca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, xt600 said:

Din pacate, nici rezultatele nu l-au recomandat...penultimul loc, cu 9 puncte, in clasamentul general, este o contraperformanta pe care doar colegul RF a reusit sa o depaseasca.

 

Este greu de analizat și tras concluzii în acest sens. Rookie, motocicletă dificilă/necompetitivă. Raúl Fernández a avut un sezon mai slab (e drept că a și lipsit două etape) și totuși rămâne în MotoGP.

 

Nu îmi pare neapărat rău de Gardner, nu cred că este viitorul Marc Márquez, subliniam doar cât de rău a ajuns după 1 an. Într-o echipă de client în WSBK nu prea ai șanse să arăți ce poți.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
23 hours ago, danypop said:

Frumoasa prima cursa. Ciudat cum a pierdut turcul loc după loc după ce la începutul cursei părea ca se poate lupta cu Bautista pentru victorie. Și ce start pentru Bautista 😮

 

La ce ritm a avut, oricum ar fi câștigat. De neatins Bautista în etapa asta. În afară de pole, a luat tot. Mai sunt 4 etape, dar dacă nu o dă de gard urât (și are antecedente), cam greu să mai piardă titlul. Razgatlıoğlu de nerecunoscut la Barcelona, cea mai slabă prestație din acest sezon. Un singur podium, modest.

 

13 minutes ago, danypop said:

Ducati domină copios și la WSBK

 

Nu mi se pare. Este vorba de pilot; scoate-l pe Álvaro Bautista din calcul și primul pilot Ducati este Rinaldi, locul 4. Bassani însă pare promițător.

 

De apreciat însă că, la fel ca și la MotoGP, au orbecăit mult prin întuneric (mă refer mai ales la epoca Panigale V2, șase sezoane) dar au continuat să investească și să dezvolte. Panigale V4 a ajuns la maturitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 minutes ago, danypop said:

A mai câștigat și Rinaldi

 

Doar 3 victorii în (aproape) doi ani cu echipa oficială (și nicuna anul ăsta deocamdată) - cam puțin. Bassani este la echipă de client și doar la al doilea an în WSBK. Este mai tânăr decât Rinaldi și a arătat progres. Rinaldi, din contră, pare că a regresat față de sezonul trecut.

 

Oricum, la cum arată lucrurile acum, la echipa oficială Ducati la anul vor fi Bautista și Petrucci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca mai schimba ceva pt anul viitor:

 

https://www.crash.net/wsbk/news/1006316/1/2023-worldsbk-rumour-mill-kawasaki-keen-continue-rea

 

toate echipele oficiale au confirmat pilotii pentru 2023, in schimb pentru urmatoarele doua sezoane 2024-2025 s-ar putea sa fie ceva modificari

 

TEAMRIDERBIKECONTRACT

PATA Yamaha WorldSBK TeamToprak RazgatliogluYamaha R1End of 2023

PATA Yamaha WorldSBK TeamAndrea LocatelliYamaha R1End of 2023

Kawasaki Racing TeamJonathan ReaKawasaki ZX-10RREnd of 2024

Kawasaki Racing TeamAlex LowesKawasaki ZX-10RREnd of 2023

Aruba.it Racing DucatiAlvaro BautistaDucati Panigale V4 REnd of 2023

Aruba.It Racing DucatiMichael RinaldiDucati Panigale V4 REnd of 2023

BMW Motorrad WorldSBK TeamScott ReddingBMW M 1000 RREnd of 2023

BMW Motorrad WorldSBK TeamMichael Van Der MarkBMW M 1000 RREnd of 2023

Team HRC WorldSBKIker LecuonaHonda CBR1000RR-REnd of 2023

Team HRC WorldSBKXavi ViergeHonda CBR1000RR-REnd of 2023

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

8 hours ago, ioio_viola said:

Aruba.it Racing DucatiAlvaro BautistaDucati Panigale V4 REnd of 2023

Aruba.It Racing DucatiMichael RinaldiDucati Panigale V4 REnd of 2023

 

Chiar dacă are contract, Rinaldi poate zbura foarte ușor de acolo. Zvonul este că Petrucci are o înțelegere cu Ducati și dacă ia campionatul anul ăsta în MotoAmerica vine la echipa oficială în WSBK sezonul viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred că ar refuza o promovare în WSBK cu o motocicletă competitivă. În MotoAmerica a ajuns dealtfel pentru că nu a găsit loc la o echipă bună în WSBK anul trecut. Probabil negociază și cu MotoAmerica pentru a avea un plan B în caz că nu găsește loc în WSBK nici la anul.

 

Pentru cine nu a văzut cursele de la Barcelona:

Și o cursă clasică, bonus:

 

 

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Da... Avantajul(sau dezavantajul) e ca aici la sbk poți pierde/recupera aprox 60pct/weekend de cursa, deci încă nu as spune ca e jucat campionatul. Da, Rea e greu să-i mai bată pe ambii din fața lui însă turcul e insistent iar pe Bautista îl știm ca e capabil sa piardă multe puncte în scurt timp 🤤🤤

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa este și la MotoGP, F1... Comentariu adevărat, te ajută să înțelegi ce (și de ce) se întâmplă pe circuit. Comentatorii de la noi doar transpun în cuvinte ceea ce se vede deja pe ecran.

 

Un element interesant în declarațiile lui Razgatlıoğlu:

 

Toprak Razgatlıoğlu

The Yamaha in the corner is a very good bike, and I’m very happy. We just need the speed and power. Next year, we need power for fighting but I think the Ducati has too much. But I’m not crying, I keep riding and trying to win.

 

Sună cunoscut. Caracteristicile (pozitive și negative) ale motoarelor 4 în linie încep să se simtă și în WSBK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...