Sari la conținut

7. SHARK Grand Prix de France 2022


Postări Recomandate

Acum 5 minute, apriliacluj a spus:

in cazul ca-l prinde...

ca asa, s-ar putea sa nu prinda nici locul 2....

e totusi doar 1 treime de sezon consumat.

Suzi au cazut si ele.

 

AE nu a cazut pana acum, Q nu a cazut... 

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Motocicleta cu care Binder a terminat pe locul 8. Asta după ce a terminat tot pe 8 și în Indonezia după ce a mers toată cursa cu suspensia spate blocată în poziție de start. Băiatul ăsta merită șansa de a se bate pentru titlu.

da, e ceva baiatul asta.

 

Oliveira in schimb nu pare ca vrea sa continuie cu KTM dar unde naiba sa se duca?

la yamaha se fac 3 locuri libere - e nr mare de piloti buni care vor loc si locuri mai putine si pilotii primesc oferte salariale F mici. 

low ball cum ziceau englezii.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 124
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 34 minute, danypop a spus:

e putin ridicola treaba :) 

 

sa nu puna presiune pe ei insisi?

e primul in campionat, campion anul trecut, dar nu e favorit. 

 

ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

55 minutes ago, frigider said:

sa nu puna presiune pe ei insisi?

 

Clar. Se practică în F1 de ani buni. Până nu pune mâna pe trofeu, nimeni nu este "favorit la titlu" și "nu se gândește la campionat".

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar acum, PzKpfW a spus:

 

Clar. Se practică în F1 de ani buni. Până nu pune mâna pe trofeu, nimeni nu este "favorit la titlu" și "nu se gândește la campionat".

Da, se dau și ei întâmplător pe circuit in timpul unui campionat în desfășurare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

 

e primul in campionat, campion anul trecut, dar nu e favorit. 

Omul are dreptate si trebuie apreciat pentru sinceritate. Este primul printr-o conjunctura, dar nu va mai dura. Daca cursele, precum cea de ieri, in care "maximizeaza" devin regula, iar victoriile sunt exceptiile, nu are nici o sansa la titlu. Bastianini este la a treia victorie si clar nu se va opri aici, trebuie sa se bata cu 8 Ducati, care vor face aglomeratie pe pista, va trebui sa lupte si cu o Aprilia (pe care, ieri nu a putut-o depasi), vor veni si circuite nefavorabile lui si biclei, plus curse ude, in care stim bine cat de bun este. Aritmetica spune ca daca merge ca ieri, nu are sanse la titlu. Doar daca ceilalti fac prostii monumentale. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, frigider said:

Oliveira in schimb nu pare ca vrea sa continuie cu KTM dar unde naiba sa se duca?

 

Cu Yamaha negocia. De văzut pentru ce loc. Nu-l văd plecând de la o echipă de uzină la o echipă de client - mai ales având în vedere cum își tratează cei de la Yamaha clienții. Presupun deci că se gândește la locul lui Morbidelli. După retragerea Suzuki, Quartararo clar nu mai are unde pleca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, PzKpfW a spus:

Cu Yamaha negocia. De văzut pentru ce loc. Nu-l văd plecând de la o echipă de uzină la o echipă de client - mai ales având în vedere cum își tratează cei de la Yamaha clienții. Presupun deci că se gândește la locul lui Morbidelli. După retragerea Suzuki, Quartararo clar nu mai are unde pleca.

Q e zeu la Yama, nici englezii nu cred că s a gândit macar o clipa sa plece.

 

O sa ii dea negocierile peste cap disponibilitatea lui Mir și Rins.

 

Ok Mir Honda sa zicem dar Rins e bun și el. Zic și eu.

 

Trăim și vedem, noroc cu zvonurile că se cam adeveresc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, PzKpfW a spus:

 

Cu Yamaha negocia. De văzut pentru ce loc. Nu-l văd plecând de la o echipă de uzină la o echipă de client - mai ales având în vedere cum își tratează cei de la Yamaha clienții. Presupun deci că se gândește la locul lui Morbidelli. După retragerea Suzuki, Quartararo clar nu mai are unde pleca.

Cred ca Honda l-ar fi vrut pe Qua in locul lui Mir, de aia inca nu a aparut nimic in presa, s-a asteptat finalizarea discutiei cu Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, PzKpfW a spus:

Posibil ca ei să-l fi vrut, dar ar fi mers Quartararo la HRC? Mai ales după ce a văzut ce i s-a întâmplat lui Lorenzo acolo? Cred că Mir a fost tot timpul prima variantă.

Dap, nici eu nu cred ca ar fi mers nicaieri, el doar negocia un contract mai bun, de altfel meritat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

 

Îmi pare rău că o spun, dar te uiți puțin ca un microbist la sportul ăsta. Prea mult patos și analiză proprie. Bucură-te de curse și de un campionat interesant și disputat.

 

 

Chiar anul trecut fix asta se spunea despre Aprilia.

 

Sa nu-ti para. Asa sunt eu, pasional si hipercritic.. ;) Microbist, daca vrei. Insa tu sa ai grija sa nu te bucuri prea mult de curse si sa ajungi sa le privesti, dar sa nu le mai vezi. Incearca sa fii un pic mai atent la detalii si... da.. un pic de spirit critic nu ti-ar strica. 

 

Anul trecut. Anul asta Aprilia ne spune o alta poveste. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, damager a spus:

Ca sa ne intelegem, Mor e unul dintre preferatii mei, imi place mult ca si pilot, povestea lui de viata si cum a ajuns acolo.

un pilot foarte puternic psihic si cu un bun-simt extrem...si totusi, nu reusesc sa inteleg ce se intampla cu el :(.sper sa isi revina pana il pune Yamaha pe liber.

Si mie imi place tiganul italo-brazilian.Sper sa-si revina.E dublu campion la clasele mici,deci ar fi cazul ca orice greutati ar avea,sa le depaseasca.

Acum 17 ore, PzKpfW a spus:

Sunt poate puțin injust față de Bagnaia, dar când s-a bătut cu Márquez, el avea motocicleta mai bună. Ieri, Bastianini a avut avantajul tehnic.

1.Ala din spatele lui era fuckin'MM 8 titluri mondiale.

2.De unde pana unde semi-rookie Enea de la Avantul Falticeni cu moto veche de 1 an a avut avantaj tehnic peste Ducati factory?Las-o moale cu astea.

 

A gresit si cu Q la Rimini nu?Da nu mai tin minte...era in fata sau in spatele lui Q?Ok - acolo e de iertat pt ca era pressure.Dar aici?

Deh,de fapt si aici - o fi asta rookie dar e campeon de moto2,o fi pe moto de client veche de 1 an dar rupe,si mai e si italian si mai e si artagos.Si rapid :)

Se simte amenintat.Va fi interesant oricum.

Acum 15 ore, apriliacluj a spus:

in cazul ca-l prinde...

ca asa, s-ar putea sa nu prinda nici locul 2....

Hehe,exaxt exact.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Method a spus:

.....,si mai e si italian si mai e si artagos.Si rapid....

 

si are si 23 la numar

deci cam 50% din 46 :) :)

daca va reusi si din performante, titluri mondiale jumate, om va fi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Clar. Se practică în F1 de ani buni. Până nu pune mâna pe trofeu, nimeni nu este "favorit la titlu" și "nu se gândește la campionat".

exact - praf in ochii fraierilor.Sunt si ei politically corect "suntem toti favoriti".Mhmm.

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Omul are dreptate si trebuie apreciat pentru sinceritate. Este primul printr-o conjunctura, dar nu va mai dura. Daca cursele, precum cea de ieri, in care "maximizeaza" devin regula, iar victoriile sunt exceptiile, nu are nici o sansa la titlu. Bastianini este la a treia victorie si clar nu se va opri aici, trebuie sa se bata cu 8 Ducati, care vor face aglomeratie pe pista, va trebui sa lupte si cu o Aprilia (pe care, ieri nu a putut-o depasi), vor veni si circuite nefavorabile lui si biclei, plus curse ude, in care stim bine cat de bun este. Aritmetica spune ca daca merge ca ieri, nu are sanse la titlu. Doar daca ceilalti fac prostii monumentale. 

Neah,judeci gresit - bine,asta mergand si pe premiza ca Yamaha sucks...

Tocmai ca aritmetica si recent history si probabilitatile ne spun ca Q e favorit nr.1 la titlu.Asta nu inseamna ca e batut in cuie,insa are sansa nr.1

Si vad ca,mai rau,nu prea are competitori puternici,in ciuda clasamentului.

Q va incepe sa puncteze solid cursa de cursa.

Aleix si a sa aprilia vor fi foarte oscilanti,iata ca Bag nu se regaseste si deja are un gap mare,MM la fel,JM la fel,Miller....no comment.Nu prea are cine sa-l taie.

Enea #23?Chiar ar fi interesant sa se bata la titlu.Mi-ar placea  sa vad un semi-rookie pe un Ducati v21 luand titlul...sau macar iesind vice :)

Acum 13 ore, damager a spus:

Cred ca Honda l-ar fi vrut pe Qua in locul lui Mir, de aia inca nu a aparut nimic in presa, s-a asteptat finalizarea discutiei cu Yamaha. 

Da,tot ce se poate,good point.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

Posibil ca ei să-l fi vrut, dar ar fi mers Quartararo la HRC? Mai ales după ce a văzut ce i s-a întâmplat lui Lorenzo acolo? Cred că Mir a fost tot timpul prima variantă.

pai e o idee sa momesti cu bani un campion, il furi macar de la concurenta. 

acum daca o sa mearg bine si pe moto a ta...  naiba stie.

 

toti pilotii care au mers pe honda veche apoi pe cea noua merg cam prost.

dar nu stii de unde sare iepurasul, vine unu si face clic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, frigider a spus:

pai e o idee sa momesti cu bani un campion, il furi macar de la concurenta. 

acum daca o sa mearg bine si pe moto a ta...  naiba stie.

 

toti pilotii care au mers pe honda veche apoi pe cea noua merg cam prost.

dar nu stii de unde sare iepurasul, vine unu si face clic.


sa ne aducem aminte de mutarea lui Qua la yamaha..😂😂😂😂😂.  Cat de increzatori au fost unii.

bine-inteles ca sunt sanse 50-50 sa mearga.

oricum, in momentul asta este unul dintre cei mai buni piloti de pe grila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, Method said:

1.Ala din spatele lui era fuckin'MM 8 titluri mondiale.

 

Corect. Kudos Bagnaia. Tot ceea ce am spus este că în ziua aia, Ducati-ul lui Bagnaia era obiectiv mai bun decât Honda lui Márquez.

 

4 hours ago, Method said:

2.De unde pana unde semi-rookie Enea de la Avantul Falticeni cu moto veche de 1 an a avut avantaj tehnic peste Ducati factory?Las-o moale cu astea.

 

Sunt convins că în momentul de față, GP21-ul lui Bastianini este probabil cea mai bună versiune de Desmosedici de pe grilă. Cea mai slabă pare să fie GP22-ul "curat" al celor de la Pramac. Hibridul GP21/GP22 de compromis al celor de la echipa oficială este "pe acolo". Și sunt la fel de convins că Bastianini primește suport direct de la uzină - motiv pentru care a primit să testeze carena de GP22 la Jerez de exemplu:

 

image.thumb.png.26f0a75c7677e4e0369235af28bd749e.png image.thumb.png.688a60a6c9a54c729fc849a276b442bc.png

 

O carenă pe care a ales să n-o folosească la Le Mans:

 

image.thumb.png.7eb4ca308f16a0dde5628d8e2fc7bcc3.png

 

Astea sunt doar aspectele vizibile, sunt sigur că primește efectiv tot ce-și dorește de la uzină. Quartararo a spus că el (Bastianini) este liderul la Ducati în momentul de față. Treaba cu "motocicleta veche de 1 an" nu este realistă. A și spus dealtfel după Le Mans:

 

“I’m happy because Ducati have offered me a good package, and I think we can win also in a satellite, independent team.”

 

Cu alte cuvinte nici nu are nevoie să fie în echipa oficială dacă primește suportul necesar din partea uzuinei - ceea ce se întâmplă deja acum. Motocicleta lui este actualizată. Asta este motocicleta pe care Martín (care anul ăsta nu se regăsește pe GP22) a reușit anul trecut 4 pole-uri, o victorie și două podiumuri - ca rookie.

 

Nu vreau să minimizez performanțele pe care le are, este ceva excepțional. Poate peste ceea ce a făcut Martín anul trecut. Dar are și material top-of-the-line la dispoziție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

Corect. Kudos Bagnaia. Tot ceea ce am spus este că în ziua aia, Ducati-ul lui Bagnaia era obiectiv mai bun decât Honda lui Márquez.

 

 

Sunt convins că în momentul de față, GP21-ul lui Bastianini este probabil cea mai bună versiune de Desmosedici de pe grilă. Cea mai slabă pare să fie GP22-ul "curat" al celor de la Pramac. Hibridul GP21/GP22 de compromis al celor de la echipa oficială este "pe acolo". Și sunt la fel de convins că Bastianini primește suport direct de la uzină - motiv pentru care a primit să testeze carena de GP22 la Jerez de exemplu:

 

image.thumb.png.26f0a75c7677e4e0369235af28bd749e.png image.thumb.png.688a60a6c9a54c729fc849a276b442bc.png

 

O carenă pe care a ales să n-o folosească la Le Mans:

 

image.thumb.png.7eb4ca308f16a0dde5628d8e2fc7bcc3.png

 

Astea sunt doar aspectele vizibile, sunt sigur că primește efectiv tot ce-și dorește de la uzină. Quartararo a spus că el (Bastianini) este liderul la Ducati în momentul de față. Treaba cu "motocicleta veche de 1 an" nu este realistă. A și spus dealtfel după Le Mans:

 

“I’m happy because Ducati have offered me a good package, and I think we can win also in a satellite, independent team.”

 

Cu alte cuvinte nici nu are nevoie să fie în echipa oficială dacă primește suportul necesar din partea uzuinei - ceea ce se întâmplă deja acum. Motocicleta lui este actualizată. Asta este motocicleta pe care Martín (care anul ăsta nu se regăsește pe GP22) a reușit anul trecut 4 pole-uri, o victorie și două podiumuri - ca rookie.

 

Nu vreau să minimizez performanțele pe care le are, este ceva excepțional. Poate peste ceea ce a făcut Martín anul trecut. Dar are și material top-of-the-line la dispoziție.


diferenta o sa se vada in partea a doua a sezonului, cand gp 22 o sa fie peste 21. 
sunt curios ce o sa se intample atunci. 
 

poate chiar un pic mai repede, vad ca deja ducati-urile de uzina incep sa mearga tare.

 

oare atunci Bes o sa vrea upgrade-urile?

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Sunt convins că în momentul de față, GP21-ul lui Bastianini este probabil cea mai bună versiune de Desmosedici de pe grilă. Cea mai slabă pare să fie GP22-ul "curat" al celor de la Pramac.

asta era si parerea celor de la BT Sport.

moto aia e fix pe fix pe fiecare circuit, are toate datele etc.

Acum 3 minute, damager a spus:

diferenta o sa se vada in partea a doua a sezonului, cand gp 22 o sa fie peste 21. 
sunt curios ce o sa se intample atunci. 

da, parea ca gata, de cursa trecuta ducati '22 a facut clic si papa ducati '21.

 

Enea e mic, e bland cu cauciucurile, stie sa se califice, stie sa castige - lol. 

Acum 4 minute, damager a spus:

poate chiar un pic mai repede, vad ca deja ducati-urile de uzina incep sa mearga tare.

de asta ma tem si eu. sa sufere cei cu modele vechi.

 

Acum 4 minute, damager a spus:

oare atunci Bes o sa vrea upgrade-urile?

cum adica? normal ca o sa vrea :grinbandit: sau imi scapa ceva? vreo subtilitate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, frigider a spus:

asta era si parerea celor de la BT Sport.

moto aia e fix pe fix pe fiecare circuit, are toate datele etc.

da, parea ca gata, de cursa trecuta ducati '22 a facut clic si papa ducati '21.

 

Enea e mic, e bland cu cauciucurile, stie sa se califice, stie sa castige - lol. 

de asta ma tem si eu. sa sufere cei cu modele vechi.

 

cum adica? normal ca o sa vrea :grinbandit: sau imi scapa ceva? vreo subtilitate?


pai deocamdata a refuzat pachetul aero 2022. A zis ca merge cu cel de 2021. Cel mai eficient pt uzina daca faci upgrade-uri este sa ai aceleasi motorete cu o amestecatura intre 2021 si 2022 sau motorete gp22 dar cu aero 2021, gen....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:


pai deocamdata a refuzat pachetul aero 2022. A zis ca merge cu cel de 2021. Cel mai eficient pt uzina daca faci upgrade-uri este sa ai aceleasi motorete cu o amestecatura intre 2021 si 2022 sau motorete gp22 dar cu aero 2021, gen....

Nu ar fi mai eficient sa fie toți cu aceeași moto?

Asta era și problema la HRC fiecare avea o moto "a lui" , o amestecătură de piese de nu mai știi ce funcționează și ce nu (?)

 

 

 

Ok e normal să aleagă fiecare ce i place.

Dar aero ăla afectează altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

9 minutes ago, frigider said:

Nu ar fi mai eficient sa fie toți cu aceeași moto?

 

Nu. Sau cel puțin nu asta este ceea ce caută Ducati. Fac indirect dezvoltare și evaluare cu diferitele versiuni de Desmosedici, acoperă mai multe scenarii și posibilități. Motiv pentru care investesc și furnizează 8 prototipuri.

 

1 hour ago, damager said:

diferenta o sa se vada in partea a doua a sezonului, cand gp 22 o sa fie peste 21. 
sunt curios ce o sa se intample atunci. 

 

Nu sunt 100% convins că se va ajunge acolo. Posibil. Mă leg aici de ceea ce spunea Bagnaia în Qatar: spre deosebire de anii trecuți când Pramac folosea aceeleași motociclete ca echipa oficială și juca practic rol de "echipă de teste pe viu", anul ăsta echipa de uzină primește (și) piese netestate pe care sunt ei sunt primii evaluatori. Prin asta pierd timp.

 

În același timp, GP22 este doar o evoluție a GP21. Nu cred că ceea ce dezvoltă și funcționează pe GP22 nu s-ar putea adapta pe motocicleta lui Bastianini. Ceea ce am înțeles eu din declarația lui de la Le Mans este că Ducati îi oferă practic sprijin oficial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, frigider a spus:

Nu ar fi mai eficient sa fie toți cu aceeași moto?

 

Da si nu. Depinde de strategia fiecaruia. Ducati foloseste mai multe evoultii, din mai multe motive:

1. are opt piloti, cu care poate tatona mai multe directii de dezvoltare. Pana la urma, strategia lor de dezvoltare se bazeaza mult pe principiul "incercare si eroare".

2. "recicleaza" sau mai bine spus, prelungeste viata competitionala a materialului de concurs. R&D-ul si constructia lui a costat bani multi, asa ca daca pot sa il foloseasca cat mai mult, cu atat mai bine. Cu siguranta, cand au facut calculele financiare pentru echiparea a opt piloti, faptul ca aveau deja o parte din echipament (deja verificat in competitie), a cantarit mult. La fel si cu "hibridul" testat in presezon. Daca tot il aveau, iar unii piloti l-au preferat, why not? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 17.05.2022 la 7:30, Method a spus:

Si mie imi place tiganul italo-brazilian.Sper sa-si revina.E dublu campion la clasele mici,deci ar fi cazul ca orice greutati ar avea,sa le depaseasca.

 

E „doar“ simplu campion si a concurat doar la clasa intermediara.

Dublu campion la clasele mici e altul, care nu-ti place

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...