Sari la conținut

13. CryptoDATA Motorrad Grand Prix von Österreich 2022


Kagemusha
 Share

Postări Recomandate

Honda iar pare sa-l forteze pe MM sa urce prea repede pe moto. astia nu-s sanatosi la cap. Nu-l suport pe MM, dar cred ca isi cam bat joc de el daca il forteaza sa urce pe moto mai repede decat ar fi cazul. 

 

Marquez downplayed his chances of being on track for the early September outing, which follows the San Marino race weekend, saying “I don't know. I don't think so, it's too tight” but also admitted he “won’t wait to be at 100%”.

“When I feel 70%-80%, when I will feel that I can ride a MotoGP bike in a more-or-less good way, I will come back,” he said. “Because for the last part of the rehabilitation, the best way is to be on the bike. You cannot wait to be at 100% before riding a bike.”

Speaking to DAZN over the Red Bull Ring weekend, Repsol Honda team manager Alberto Puig made clear they are hoping to see the #93 back on track, for the first time since Mugello, at the Misano test.

“We’ll have to wait and see. I don’t think he’ll be ready for the race weekend [September 2-4], but if he could be ready for the test.

"Even if it was not for 100 laps, just 4, it would be very important.

“If he’s not there, it would make our work more difficult…”

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 142
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 ore, damager a spus:

vineri bate vantul pe la circuit, iar sambata sunt, cu indulgenta maxim 50% din specatatorii de duminica. 

Pai poate pt că duminică e cursa.

Daca o sa fie cursa și sâmbătă ar trebui să apară lumea zic.

Acum 6 minute, ioio_viola a spus:

Honda iar pare sa-l forteze pe MM sa urce prea repede pe moto

După haosul asta nu cred că se repeta forțarea, daca chiar a fost forțat în trecut.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, doar că pilotul e plătit de...? Eu de mult m-am tot întrebat cum de îl mai plătesc să stea pe bară și dacă nu cumva există o formă de asigurare pt astfel de situații, dpdv financiar HRC face niște cheltuieli cu memel care nu îi aduc nimic, că doar arătându-și dinții la o conferință de presă nu cred că vinde 🏍️🏍️

Biletele au de când lumea tarife diferite, nu cumpără toată lumea abonament pt toate 3 zilele, așa cum probabil speră boșii că se va întâmpla la anul, unii plătesc doar pt duminică. Din chestionarul ăla pe care și eu l-am completat deduc că e într-adevăr foame de bani, mare de tot, doar că nu sunt convins că vor salva situația (doar) cu cursele de sprint. Și pe undeva e normal ca atunci când erau 10 curse/sezon, fie că vb de motogp sau f1, o etapă să constituie un eveniment mai important decât când ai 20/sezon sau câte or fi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, PzKpfW a spus:

Poate greșesc, dar nu cred că l-a forțat nimeni la nimic. Genul ăsta de decizii le ia pilotul după ce se consultă cu medicul - mai ales când vorbim de acest nivel.

Parca zicea el că a insistat unu - altu plm. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 19 ore, PzKpfW a spus:

 

 Vor crește și șansele de accidentări.

 

În WSBK se folosește un format foarte asemănător de câțiva ani și nimeni nu are vreo problemă cu asta. 

 

....și noi să ne bucurăm de spectacol, zic. 

Sa inteleg ca nu te intereseaza daca vor fi accidentari mai multe, curse sa fie, nu? Ca se schilodeste vreunul, mai isi rupe capul altul, face parte din spectacol. Este si asta o perspectiva... 

 

Si nu am sesizat o crestere semnificativa a spectacolului in cursa de sprint, fata cursele regulate. Cu sau fara ea, nivelul de spectacol in WSBK este  acelasi. Clar, mult mai ridicat decat in MotoGP. 

 

Si iarasi intreb: care spectacol? 

Acum 20 ore, Method a spus:

 

din punctul nostru de vedere va fi bine ca va fi spectacol,

Pai exact argumentele aduse de tine (si de mine, intr-un post anterior), sunt in masura sa anuleze spectacolul. Cursele vor fi la fel de boring ca si cele principale. Pe decidenti ii intereseaza mai putin spectacolul sportiv, mai mult ii intereseaza vizibilitatea sponsorilor si profitul obtinut de proprietarii circuitelor. Masura nu are nici o noima, daca doresti cu adevarat sa cresti atractivitatea competitiei. In cazul de fata, schimbarea de format este ca un tratament paliativ, pentru un pacient in faza terminala... ii mai ia din suferinta, dar nu il vindeca. Pentru a da stralucire MotoGP-ului, sunt necesare reforme profunde, pe care baietii astia nu vor se le faca. Stoner le-a dat reteta, a fost auzit, dar nu si ascultat... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu doesc răul niciunui pilot, dar accidentările fac parte din viața lor încă din pruncie. Știu foarte bine în ceea ce s-au băgat. Iar 20min de acțiune în plus per etapă nu vor face vreo diferență majoră în privința asta pentru ei.

 

Nivelul de spectacol este același. Este doar mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, apriliacluj a spus:

clar ca interesul a scazut intr-o oarecare masura,

uite, si aici pe Forum, la o cursa abia se mai aduna vreo 5 pagini de discutii / cursa ...acum suntem la pag 3....

pe vremuri erau 20-30 de pagini :)

Nu prea mai avem ce comenta. Cursa de duminica este cel mai bun exemplu in acest sens. O cursa plictisitoare, in care au cazut vreo doi si s-a intmplat depasirea (ce e drept geniala) a lui Q. Atat! Numai ca o depasire ca asta ii reusete odata in cariera. In rest, ce sa comentam.. cum ii tineau pilotii Ducati spatele lui Peco, dupa ce l-au lasat sa treaca in fata? 

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Poate greșesc, dar nu cred că l-a forțat nimeni la nimic. Genul ăsta de decizii le ia pilotul după ce se consultă cu medicul - mai ales când vorbim de acest nivel.

Cuvintele lui Pugi nu lasa loc de dubii: 

We’ll have to wait and see. I don’t think he’ll be ready for the race weekend [September 2-4], but if he could be ready for the test.

"Even if it was not for 100 laps, just 4, it would be very important.

“If he’s not there, it would make our work more difficult…”

Nu a invatat nimic din greselile trecute. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, PzKpfW a spus:

 

Nivelul de spectacol este același. Este doar mai mult.

Si cum nivelul de spectacol este 0 

>  2x0 = 0. Am socotit corect? 

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

Chiar Márquez a spus că vrea să revină pe motocicletă cât mai repede pentru același motiv: teste și dezvoltarea pentru 2023. Sezonul ăsta este încheiat pentru ei.

Eu ti-am dat cuvintele lui Pugi. Alea sunt relevante in discutie. MM ce sa spuna? Nu si nu!! Batman, Batman! 

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spun doar că în momentul de față părerea și starea lui Márquez sunt mai importante pentru HRC decât ce spune Puig - care ar putea fi înlocuit curând.

 

5 minutes ago, xt600 said:

nivelul de spectacol este 0 

 

Asta este doar părerea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, PzKpfW a spus:

 Plus că o cursă de F1 este mai strategică și pentru a o înțelege ar fi bine să ai vizibilitate asupra clasamentului, plutonului, să ai un comentariu avizat, etc. 

Si un doctorat in trategie F1 sau macar sa fi urmat cursurile unei scoli de vara, pe teme de F1, organizate de o universitate din top 10 mondial. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mir rateaza Misano. Ca tot veni vorba de accidentari..

Chiar acum, xt600 a spus:

Este drept. Dar nu cred ca poti inghiti asa ceva si sa sustii ca este spectacol. 

Nu e neaparat spectacol. Dar ai timpi foarte buni si foarte apropiati. Cursele in schimb sunt foarte tacticizate. Au disparut bataliile si depasirile. Toti merg pentru rezultat fiindca sunt de nivel foarte apropiat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, PzKpfW a spus:

Nu înțeleg ironia. Fiecare urmărește ce-i place.

Ironia se referea la afirmatia ta, referitoare la cat de mare cunoscator trebuie sa fii, ca sa poti urmari o cursa de F1. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neapărat. Sunt destui și cei care se uită din alte motive. F1 are însă o dimensiune strategică și tehnică mai avansată decât motociclismul viteză, care se bazează mai mult pe ceea ce se întâmplă pe circuit. Nu ești însă obligat să cunoști toate detaliile pentru a aprecia ocazional o cursă.

  

8 minutes ago, ioio_viola said:

Nu e neaparat spectacol. Dar ai timpi foarte buni si foarte apropiati. Cursele in schimb sunt foarte tacticizate. Au disparut bataliile si depasirile. Toti merg pentru rezultat fiindca sunt de nivel foarte apropiat.

 

Depinde de cursă, condiții, circuit, etc. Ultima etapă a fost cam sedată. Cursa de la Silverstone în schimb a fost superbă. Și nu este un exemplu singular.

 

19 minutes ago, ioio_viola said:

Mir rateaza Misano.

 

Mă întreb dacă se vor obosi să-l înlocuiască.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 53 minute, ioio_viola a spus:

Nu e neaparat spectacol. Dar ai timpi foarte buni si foarte apropiati. Cursele in schimb sunt foarte tacticizate. Au disparut bataliile si depasirile. Toti merg pentru rezultat fiindca sunt de nivel foarte apropiat.

Mai lipsește să transmită live din centrele de comandă în loc de circuit, să-i vedem pe ăia cum calculesc probabilități... :puke:

La f1 ce mai merită urmărit, și aia dacă nu ai altceva mai bun de făcut (de frecat 🐱 de exemplu), sunt ultimele 10 minute din quali. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, ENEOS a spus:

Eu zic că scăderea nr de spectatori se datorează, în mai mică măsură poate, și crizei economice. Primele tăiate sunt distracțiile, și dacă un concediu cu familia & copiii tot o să faci, motogp te poți mulțumi să-l vezi la tv. Adică și de ar mai fi fost Rossi și memel pe pistă probabil tot ar fi scăzut ceva. 

În principiu sunt de acord cu discursul despre sponsorizare, doar că la noi mai sunt încă niște aspecte: mulți nu cunosc acea lege a sponsorizării (treabă verificată nu doar de mine personal), iar multe firme sunt, cel puțin la nivel contabil declarat, pe pierdere sau în jur de 0, banii se pot scoate relativ ușor fără să te legi la cap cu sponsorizări. Btw, când vine anafu' prima oară la astea se uită. 

Da,este si criza de vina.Insa pe mine m-a speriat nr f mic de spectatori de la Mugello de anul asta de exemplu...au fost vreo 60k mi se pare?In timp ce anul trecut era peste suta bine.That's Rossi.Plus ca nu sunt inca niste "eroi" formati - Peco e inca green,Q la fel...

 

Normal ca firmele care pot isi mascheaza profitul si mai ales in Romania unde se poate si unde organul de control e practic inexistent...Anaf controleaza profesorii de meditatii si se mandresc cu asta in loc sa controleze multinationalele - God forbid sa ne atingem de veniturile celor din liga mare.Dar asta e alta discutie,deja o dam in politic-social.

Exact precum ai zis veniturile pot masca profitul si atunci nu merita sa isi bata capul plus aspectul subliniat si anume exposure pe motorsport aproape de zero in Romania datorita audientelor scazute.De puterea de cumpararre nu mai zic...

Acum 10 ore, apriliacluj a spus:

...cam asa e si aici, e lipsa de superstaruri, astia nu se ridica la nivelul fostilor, nu au carisma..., nu te prind cu o ghidusie sa stai sa-i urmaresti, my 2c :)

Exact.

nu exista caractere puternice nu exista orgolii puternice,astia sunt baieti de treaba toti se pupa dupa cursa no hard feelings.Ceea ce cred eu ca dauneaza - lumea vrea bataie la cutite,competitie nu un meci amical.

Cred ca revenirea lui MM ar face f mult bine competitiei pt ca omul are orgolii si am vedea lupte aprige - o lupta impotriva demonului care este pe pista MM.Iar Peco si Q sunt numai buni pt asta.Insa trebuie sa fie si ei mai rai zic eu.Cel putin sa dea impresia...mai ales Q care este ca apa sfintita (nu vorbesc despre perforamntele si stilul lui de mers care sunt exemplare,ci de personalitatea lui).

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Exemplu concret recent, la Silverstone etapa trecută unde biletul de copii era la vreo 100£. Dacă voiai să mergi cu familia, te apropiai de 1000£ pe week-end. În același timp, la Red Bull Ring (unde prețurile sunt mici mulțumită patronilor) a fost cam sold-out.

In timp ce englezii sunt mari consumatori de motorsport,Silverstone este un circuit...plat.Am fost - experienta nu e cine stie ce.Nu ai vizibilitate (daca iei bilete de general attendance),circuitul e spectaculos insa urmarit la tv.E imens distanta pana la track e huge (f bine pt safety dar bad pt spectatori),in timp ce RBR nu e deloc asa.Prefer Brno sau RBR la orice ora Silverstone'ului.

La Valencia n-am fost dar cred ca acolo e the shit - e ca un stadion,vezi tot.Asta cred ca e si unul din atuurile lui si motivele pt care tot timpul e sold out.

Acum 10 ore, PzKpfW a spus:

Dorna trebuie să facă tranziția de la era și publicul Rossi & Co. la o generație mai tânără. La F1 a funcționat. Sunt șanse să funcționeze și aici.

True that.Insa problema ramane.La F1 a functionat pt ca Verst - care e orgolios si rau dar in acelasi timp extrem de talentat,Leclerc,Sainz,Hamilton cel vechi si greu e la asfintit,mai exista copii buni gen Norris Russell samd.Si toti au personalitate si carisma,they stand 4 something.

Aici?Dupa cum am zis - Q e fantastic ca si performante insa numai rau nu e....Peco are un anumit drive si e orgolio insa nu e acolo ca si performante...Miller are carisma insa performante zero...Morbi era bun pe ambele planuri insa anul asta e inexsitent...vin astia noi Martin Enea - Martin e indarjit si asta e bine,Enea are niste performante f bune insa deocamdata sunt inconstanti.

Cred ca totul va tine de ei si de felul cum se vor inclesta unii cu altii mai degraba decat de ce artificii va mai inventa Dorna.

 

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Cuvintele lui Pugi nu lasa loc de dubii: 

We’ll have to wait and see. I don’t think he’ll be ready for the race weekend [September 2-4], but if he could be ready for the test.

"Even if it was not for 100 laps, just 4, it would be very important.

“If he’s not there, it would make our work more difficult…”

Nu a invatat nimic din greselile trecute. 

Puig practica wishful thinking.

In acelasi timp spera ca MM sa dea cateva ture pe aceasta bicla pt a le da un feedback adecvat pt o dezvoltare 2023 - e clar ca nu au incredere in Pol & Co pt feedback....cum e si normal din moment ce rezultatele lor sunt zero barat.

Nu cred ca MM poate fi obligat sa revina in ciuda vointei lui - poate doar rugat.Si MM clar nu va (mai) risca nici o accidentare sau o revenire care sa ii dauneze dpdv al sanatatii.

Decizia aia cred ca nici a lui MM nu e in totalitate - sunt convins ca va mai merge la controale la Mayo? (Mayo sau John Hopkins?...am uitat) acolo unde se trateaza bogatii lumii si in functie de ce ii spun doctorii si de cum se simte va lua o decizie.Nu are Puig absolut nimic de zis in asta.

 

Dar eu cred ca in proportie de 80% MM va testa pe Missano.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Method a spus:

Nu se inflameaza nimeni...din pacate nu am actiuni nici la unii nici la altii.Din pacate pentru mine.Eu doar spuneam ce zic si ei - ca nu prea le convine.Pt ca va fi mult mai complicat un weekend de cursa.

 

Ok,inteleg - e o reactie a "recesiunii post-Rossi" precum si a sabaticalului luat de MM fapt ce a scazut si spectacolul si mizele si spectatorii....cred ca daca facem o paralela cu anii trecuti observam o scadere cu vreo 40% a nr de spectatori.De ratinguri nu stiu dar nu are nici acolo cum sa fie bine.Spectatori mai putini = sponsori mai putini si mai zgarciti = bani mai putini.

Dorna reactioneaza.Vrea sa umple sambetele dupa cum s-au si exprimat.Om vedea...parerea mea e ca poate e cam prea mult dintrodata.

 

Btw,au facut sondaj :bounce:.Nu pe motoretism insa,ci pe motogp.com,l-am completat ca un fan constiiincios.A fost ultra-ras-mediatizat la ei pe site  si in timpul curselor etc.Si fix asta intrebau (printre altele) - vreti sa vedeti sprint races?Ok,erau f multe intrebari dar asta era una dintre ele.

Da - cred ca astea sunt motivele.

E un lucru bun ca au lucrat-o asa - eliminarea de fapt a FP3 de sambata si inlocuirea lui cu sprint race.

Costurile vor fi aceleasi.Va fi insa mult mai demanding pt echipe si piloti pt ca trebuie sa pregateasca 2 curse de fapt - una sambata una duminica.

Da,good point.Can't argue that.

Eu cand am fost la circuit normal ca mergeam pt ca faci un efort ca sa vii pana acolo si etc.Dar da,la tv...doar hardcore fans se uita la quali si etc.True.

Se priveste dintr-un punct gresit de vedere zic eu.Se priveste doar din punctul de vedere al fanilor,nu si al sponsorilor.Nu se priveste dpdv financiar,ci doar idealist si romantic ca sa zic asa.

 

In primul si cel mai important rand - suntem o piata infima - suntem a 7a parca? tara din UE ca si populatie insa ca PIB si putere de cumparare suntem niste desculti.De aici interesul mic al sponsorilor - nu au ce mari bani castiga prin desfacerea de produse la noi.

Nici un sponsor nu da bani daca nu are ceva de castigat. - asta nu inteleg fanii..."uite ca Gigel e talentat dar nu are sponsori...la noi nu se investeste,daca s-ar investi s-ar ridica lucrurile samd.Aceleasi lamentari.Gresit.Putem noi sa avem cei mai mari motociclisti,campioni la inot,tenis,sah you name it.NU CONTEAZA.

Firmele care sponsorizeaza o fac pt a castiga bani de fapt - castigi exposure castigi anumite scutiri de taxe samd.Scutirile de taxe sunt bune pt toate firmele dar in general multinationalele profita cel mai mult de pe urma lor...exposure iarasi,e bun pt toate firmele dar exposure trebuie sa creeze vanzari.Altfel e degeaba.Vezi Ursus cu Untold - exposure creeaza vanzare.

Ori la noi ce naiba sa se sponsorizeze la moto sau pe Popovici si chiar pe Halep?Ce exposure ar avea?

O sponsorizare in domeniul moto auto la noi e zero - avem audiente ZERO la asa ceva.Si pe circuit si pe tv.Pai abia avem audiente la motogp ca sa transmita baietii aia de la digi etapele,decum la ceva national.

La inot?Inotul nu exista.

Abia exista tenisul dar si el e ca vai de el.

Si atunci sa vina ....Castrol?Sa sponsorizeze vreun tanar talent national la moto?De ce?Ca sa vanda 15 litri in plus?Nu merita deranjul.

Sa ii dea Under Armour sau Beats lui Popovici sponsorizare cum ii dadea lui Phelps?DE CE?Cum ii va ajuta pe ei asta?Cum le va ridica vanzarile?ZERO.

La Halep nu comentez ca totusi tenisul mai misca ceva,dar oricum,slabut.Decizia adidas sunt convins ca e una logica si justificata dpdv financiar.

 

E normal sa avem sponsorizari in fotbal pt ca acolo se castiga exposure - e sportul rege in Europa dar si la noi.E un sport pe care nu il urmaresc si nu imi place insa asta este,trebuie luat ca atare.

Cand 1.vom fi o piata importanta dpdv financiar si 2.vom consuma motoretism pe paine,abia atunci vor veni sponsorizarile.Si circuitele...si tot.

Exact. Nu suntem o natie consumatoare de marketing.

o periaoda m-am ocupat sa trimis mailuri de marketing in US. 
frate, aia cumpara orice.... e incredibil.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, Method a spus:

 

Puig practica wishful thinking.

 

Dar eu cred ca in proportie de 80% MM va testa pe Missano.

Trebuie sa ai in vedere ca este vorba de o declaratie in presa. "Vom astepta sa vedem cum va evolua... " Nu cred ca va fi gata pentru cursa, dar ar fi foarte bine daca ar putea testa... macar cateva ture.." bla, bla, bla.. Toata logorea asta diplomatica (daca se poate vorbi de diplomatie la Pugi) este anulata de ultima afirmatie: “If he’s not there, it would make our work more difficult…”. Cu asta a spus tot! In spatele declaratiilor se ascund, cel mai probabil, presiuni mari, venite foarte de sus. Pugi este la mijloc, plateste pentru prostiile facute in trecut. Are sabia lui Damocles deasupra capului si este usor de imaginat ca face pe dracu in patru ca sa il puna pe Mimisor in sa cat mai repede. Si ne mai putem imagina ca discutiile dintre ei nu sunt intotdeauna in cei mai eleganti termeni... Sunt bani multi, sunt interese mari. Asupra echipei se exercita mari presiuni din toate partile: dinspre boss-ii de sus, dinspre sponsori, dinspre promotor, etc.. si am fi naivi sa credem ca asupra lui MM nu se descarca nimic din aceste presiuni. Sigur, el si medicii vor decide, dar nu se va putea pisha contra vantului, stie ca este o rotita intr-un angrenaj si ca va trebui sa se spuna unor vointe si interese mai mari decat el. So, si eu cred ca va testa, chiar daca asta va insemna sa faca doar cateva ture de complezenta. Dar clar va trebui sa fie pe  pista. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 ore, PzKpfW a spus:

Mă întreb dacă se vor obosi să-l înlocuiască.

 

 

cica l-ar fi ofertat pe Petrucci sa se dea la Misano in locul lui Mir :)))

 

https://www.gpone.com/en/2022/08/24/motogp/suzuki-offered-mirs-gsx-rr-to-petrucci-for-the-misano-gp.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, ENEOS a spus:

 Eu de mult m-am tot întrebat cum de îl mai plătesc să stea pe bară

orice sportiv are asigurare in caz de accidentare, deci clar,salarul vine de la firma de asigurari, nu de la HRC

...ca sponsorizarile or fi mai putine pe perioada asta, e foarte probabil..., 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, damager a spus:

Exact. Nu suntem o natie consumatoare de marketing.

o periaoda m-am ocupat sa trimis mailuri de marketing in US. 
frate, aia cumpara orice.... e incredibil.

Suntem o natie consumatoare de zahar ulei si paine.Adica suntem o natie moarta de foame.Nu o spun ca pe un repros - e normal sa fim asa la un salariu minim de 350E/luna si unul mediu de 7-800.Murim de foame,ce sa mai cumparam ca ne ajunge abia de mancare si alte necesitati imediate.

Cand mori de foame sportul e un lux,iar motorsportul (ca si precursorul lui,echitatia) e cireasa de pe tort - apanajul celor bogati.

Nu tine de educatie si civilizatie ci de nivelul de trai.Lucrurile in motorsport la noi nu se vor schimba pana ce cetateanul de rand nu va ajunge la un minim 800e/luna...ceea ce mi se pare imposibil in urmatorii 10 ani,din pacate.

 

Normal ca americanii cumpara orice - era prima piata din lume (acum a cazut pe 2 dupa China),au un salariu minim de 1700-1800USD/luna iar salariul mediu e undeva la 3400-3500.Un venit mediu al unei familii americane merge undeva la 7-8000 pe luna.

Deci cand iti intra in casa 350-400 meleoane (bani vechi) problemele cu zaharul si uleiul si necesitatile de zi cu zi nu prea te ating...si atunci ai timp si de hobby'uri si de motorete samd.Cand romanul dimpreuna cu nevasta-sa muncesc zi lumina si nu fac 10 000 pe luna...nu prea iti mai arde de avioane.

Acum 2 ore, xt600 a spus:

 Asupra echipei se exercita mari presiuni din toate partile

E clar ca sunt presiuni.

Dar cred ca MM e ok pt a da 4-5 ture de Missano.

El cu gurita lui a spus ca se simte ff bine si ca refacerea de la 70-80% i-au recomandat sa se faca pe motoreta pt a exersa exact muschii care trebuie.

Doar ca nu se va da in regim racing.Adica e bun de teste nu si de curse.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...