PzKpfW Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 5 minutes ago, yo4hgx said: Yamaha nu a avut niciodata senzor de presiune ulei ci doar de nivel. Scopul nu este același? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 (editat) Ba da, doar că ăla de nivel nu aprinde becul când nu mai ai presiune în sistem și ăla de presiune nu te avertizează când scade nivelul! Editat Septembrie 27, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 27, 2022 Admin Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 6 ore, GoodKat a spus: Sa vezi cum sar crossurile cu transmisie cardanica... Corect, la cross uri nu m-am gândit. Oricum, cred că este aceeași idee în rest. Acum 6 ore, PzKpfW a spus: . Pe lângă complexitate și cost, cardanul este și greu și este transmisia finală cu cea mai mare pierdere de putere. Nu merge pus pe motoare medii și mici. Uite cardan pe motor puternic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 30 minutes ago, l.u.v said: Uite cardan pe motor puternic Logica și condițiile de utilizare ale altor vremuri. Și Zündapp KS 750 (sau BMW R75) aveau cardan la vreo ~25cp. Dar până și Super Cub a trecut acum la lanț. De fapt de mai bine de 40 de ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 1 oră, ENEOS a spus: . Puterea unui motor cu ardere internă nu e o mărime direct măsurabilă. Asta e apa calda? Se masoara indirect? Acum 1 oră, ENEOS a spus: Standul dinamometric prin calcul elimină pierderile din transmisie! Prin calcul ….de abac, sau numaratoare cu randunele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Ești deștept, pupă-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 (editat) Pai spune-ne tu cum elimina un stand dyno prin calcul pierderile din transmisie Si de ce, din calcul, ai valori diferite oe standuri diferite Nu sunt aproximativ constante?…pierderile Sau sunt direct proportionale cu ce face volanta? Feel free Editat Septembrie 27, 2022 de Tzitzicat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 N-ai înțeles nimic... Este DINAMOMETRU, un instrument care măsoară FORȚE, apoi calculează puterea în kw/cp. Doar că aparatul ăsta se etalonează mai cu măsură, nu e că îl duci la metrologie! E un soft instalat pe un calculator csre dă curbele de putere și cuplu. Și fix de aia unul arată ceva și altul altceva. Apoi lăsând "pe liber" vehiculul după ce ai dat blana orbitoare, în funcție de cum și în cât timp scade turația roților determină la fel de aproximativ și prin calcule frecările din tot lanțul cinematic dintre motor și roți. Capisci? Nu cred, dar mă opresc aici sau îți trimit o factură pt alte informații suplimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzitzicat Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Ai virgule mari, ai ramas la carburator pe care le-ai stricat si ai zis ca nu sunt bune Bine, se intampla cuiva care crede ca stie tot Masoara Star Wars CP/KW….masoara Si scade de ce, daca a masurat? Vezi-ti de umflat roti si proiectat valve wi-fi Si vezi ca dyno nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kristian K Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 3 ore, l.u.v a spus: ... Uite cardan pe motor puternic Ti-o placut babaciunea mea?Ca mie,da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Septembrie 27, 2022 Share Postat Septembrie 27, 2022 Acum 2 ore, Tzitzicat a spus: Ai virgule mari, ai ramas la carburator pe care le-ai stricat si ai zis ca nu sunt bune Bine, se intampla cuiva care crede ca stie tot Masoara Star Wars CP/KW….masoara Si scade de ce, daca a masurat? Vezi-ti de umflat roti si proiectat valve wi-fi Si vezi ca dyno nu e Un stand dinamometric ("dyno" pentri americani dar ei sunt speciali) masoara forta necesara pt accelerarea unui cilindru cu masa cunoscuta la o anumita valoare. De aici se extrapoleaza (prin soft) puterea necesara. La fel (dar in decelerare) functioneaza si standurile de franare din statiile itp. Nu vad ce e neclar sau discutabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 27, 2022 Admin Share Postat Septembrie 27, 2022 1 oră în urmă, Kristian K a spus: Ti-o placut babaciunea mea?Ca mie,da. Superba, chiar de pe forum am gasit poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 (editat) Acum 8 ore, Asimplu a spus: Nu exista nici un tip de dinamometru la ora actuala(cu exceptia celor care se monteaza direct pe vibrochen in combinatie cu cele care se monteaza pe prezoanele rotii direct) care sa-ti poata calcula pierderile din transmisie. Variabilele sunt atat de multe, datorita complexitatii transmisiilor, in cat este imposibil. Ceea ce exista sunt niste valori date de producatori, existente in softul dyno-urilor, care au rol de baseline. Insa sunt decat estimative. "Un tren pleaca de undeva pana la Bucuresti. Cate ore face trenul?" E vilbrochen, nu vibrochen. E Insa nu sant decat estimative, nicidecum Insa sunt decat estimative. Editat Septembrie 28, 2022 de Djebelu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Tulai, unde am ajuns... Paul a intrebat "decat" ce sa isi cumpere pt A2, cardan, lant sau curea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Vand miez de nuca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Acum 1 minut, TETEA. a spus: Vand miez de nuca! Sa nu fie ranced... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Nu e, boss! Am sfaramat nucile intr-un angrenaj conic si am scos miejii pe curea dintata. Sa ma bati cu lantul daca sunt rancezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 28, 2022 Admin Share Postat Septembrie 28, 2022 Ce pierdere de putere ai avut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Acum 9 ore, Asimplu a spus: Nu exista nici un tip de dinamometru la ora actuala(cu exceptia celor care se monteaza direct pe vibrochen in combinatie cu cele care se monteaza pe prezoanele rotii direct) care sa-ti poata calcula pierderile din transmisie. Variabilele sunt atat de multe, datorita complexitatii transmisiilor, in cat este imposibil. Ceea ce exista sunt niste valori date de producatori, existente in softul dyno-urilor, care au rol de baseline. Insa sunt decat estimative. Eu zic să-ți vezi de vlog și să nu te bagi unde habar n-ai! Și nu zic prima dată. Ăla care se pune pe vibrochen e stand de motor, transmisia nici nu e acolo. Iar ce zici tu cuplat la prezoane elimină doar frecarea și posibila alunecare între anvelope și tamburi standului, în rest e FIX aceeași treabă ca la cel pe care intri cu roțile. Producătorii nu dau valori ale pierderilor în transmisie și, culmea, standul măsoară și dacă transmisia nu e cea originală - vezi mașini de curse la care cutiile și diferențialele sunt altele decât cele de serie. Stai jos, 4! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 1 oră în urmă, TETEA. a spus: Nu e, boss! Am sfaramat nucile intr-un angrenaj conic si am scos miejii pe curea dintata. Sa ma bati cu lantul daca sunt rancezi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Acum 29 minute, Asimplu a spus: E vilbrochen, nu vibrochen. - corect E Insa nu sant decat estimative, nicidecum Insa sunt decat estimative. - de ce ai nega faptul ca sunt estimative? Cred ca daca vroiai sa ma corectezi aici, ai fi spus ca trebuie folosit "doar" in locul lui "decat" dar poate ca te-ai grabit. Gramatical e scris gresit. Nu are rost sa o dai cu inlocuitul cuvantului, ti-am aratat cum e decat corect gramatical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Djebelu' Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Mie mi-e cam indiferent, pe tine te face sa dai mai bine pe sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 @Asimplu, dacă ai fi lucrat pe așa ceva și fi știut măcar denumirea stand de putere sau stand dinamometric! Celălalt e suport. Pierderile în transmisie le estimează - standul cu role - cunoscându-și inerția și comparând ce se întâmplă după "tragere" până se opresc roțile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 1 hour ago, Asimplu said: O intrebare buna. Exista dinamometre pentru transmisii, pe care le au deobicei producatorii auto. Acestea sunt deobicei dedicate pentru anumite aplicatii. La Volvo Trucks, de exemplu, au dinamometre care pot masura pierderile(si alti parametri) din anumite segmente ale transmisiilor, montand acel segment direct. Pentru rechemarea vietii de la BMW, am inteles ca folosesc ceva instrument care il fixeaza pe cardan pentru a diagnostica daca exista diferente intre rotia motorului/rotatia cardanului, jocuri, oscilatii etc. Nu l-am vazut, nu stiu ce face...pot fi povesti vandute clientiilor de GS, carora le plac sa auda avioane...dar daca nu este asa, inseamna ca exista instrumente si pentru motociclete Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 28, 2022 Share Postat Septembrie 28, 2022 Miez de nuca, careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.