Sari la conținut

12. Misano World Circuit Marco Simoncelli


ioio_viola
 Share

Postări Recomandate

Acum 13 minute, apriliacluj a spus:

hai ca nu inteleg , 

Pecco si Bestia or fi accidentati, nu participa, OK

dar Bez ce are ca nu a participat, nu i-am vazut rezultatele pe desfasurator?

 

Pai si Bez e accidentat la mana stanga de saptamana trecuta, la final de sprint avea inca bandaje pe mana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 341
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 9 ore, Method a spus:

 

Te contraziceam doar cu faptul ca un nivel ridicat de profesionalism al pilotilor nu garanteaza curse antrenante.

 

Exact - uita-te ca si la moto2 deja au un nivel fantastic de profesionalism si cursele sunt boring.La moto3 e spectacol pt ca sunt copii si nu le calculeaza chiar asa.

 

 

Fabio Quartararo 

“The feeling is different. But, like I said, I think I expected more power, more power and yeah...

 

But today, I didn't feel,” he said.

 

Se pare insa ca Pedrosa a concurat (cu succes as zice) cu cadrul de carbon al KTM atat in sprint cat si in cursa.

 

Iar la KTM atat Binder cat si Miller si-au imbunatatit considerabil timpii din weekend cu "ajutorul" cadrului de carbon.

Nu garanteaza, dar exista o relatie directa intre spectacolul sportiv si profesionalismul sportivilor. In favoarea spectacolului, desigur. Sa spui ca profesionalismul pilotilor dauneaza spectacolului, este ca si cum ai spune ca in NBA, NFL sau in fotbalul actual, faptul ca jucatorii sunt profesionisti reduce spectacolul de pe teren. Nu este cazul... In motorsport, situatia asta negativa se datoreaza regulamentelor tehnice, cae au permis implementarea nelimitata a inovatiilor, ceea ce a luat masina/motocicleta din mana pilotului. Cand pilotul conteaza undeva intre 20 si 1%, nu se mai poate vorbi nici de competitie sportiva si nici de spectacol. 

 

Din cate imi amintesc, actualul regulament tehnic de la Moto2 permite o electronica mult mai elaborata pe prototipuri, chipurile pentru a face trecerea mai usoara pe avioanele de la clasa MotoGP. Rezultatele se vad. Desigur, si pilotii au rolul lor in aceasta situatie, dar asta este o discutie mai ampla, care duce spre modul de selectie, baza de selectie, cum se formeaza pilotii astia in competitiile succesive la care au participat, pana sa ajunga la clasa intermediara. 

 

Quacalaro loveste din nou: pai pana la urma simte sau nu simte.  De aceea nu va fi niciodata in stare sa dezvolte o motocicleta, pentru ca nu simte... :(  And.. yeah... Powerr!! Powerrr!! Imi aduce aminte de Darth Sidious... 

 

Stai, ca nu stim inca cat este carbon, in cadrul ala si cat este fer. Deocamdata se speculeaza... Oricum, cred ca bugetele echipelor care vor incepe dezvoltarea cadrelor de CF, vor gravita undeva  spre 100 de milioane pe sezon. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marquez tot nefericit cu noua motocicleta si se pare ca acum are 3 planuri de viitor pe care le stie doar el si fra-su probabil si undeva in India - Japonia o sa ne spuna si noua pe care il alege. Inca ne mai tine in suspans.

Eu speculez ca planurile sunt:

1. continui cu Honda

2.continui cu Honda

3. ma las de meserie

 

https://www.motogp.com/en/news/2023/09/11/marquez-to-choose-one-of-three-2024-plans-around-india-and-japan/477892

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, B.B. a spus:

Marquez tot nefericit cu noua motocicleta si se pare ca acum are 3 planuri de viitor pe care le stie doar el si fra-su probabil si undeva in India - Japonia o sa ne spuna si noua pe care il alege. Inca ne mai tine in suspans.

Eu speculez ca planurile sunt:

1. continui cu Honda

2.continui cu Honda

3. ma las de meserie

 

https://www.motogp.com/en/news/2023/09/11/marquez-to-choose-one-of-three-2024-plans-around-india-and-japan/477892

 

speculezi prost la punctul 3 cu tot respectul :D

 

daca continua cu honda o va face pt bani sau din repect pentru onorarea contractului (nu stim cat si cum l-a platit honda pe perioada accidentarii, mai ales ca ei au asigurari medicale si probabil diferite clauza in contract de care noi nu avem habar)

 

daca vrea sa faca performata va trece pe ducati, chiar daca e model mai vechi cu un an e clar mai performat decat cotoarba lui actuala si la ce a declarat nici 2024 nu promite viitor roz..

 

Daca tu crezi ca MM nu poate performa mai bine ca Bezz pe modele mai vechi cu un an inseamna ca nu ai deloc incredere in idolul tau

 

Ducati ar trebui sa faca tot ce poate sa il atraga pe MM in curtea lor, numai pt alutararea imaginii lui cu Ducati va insemna un + de marketing pt italieni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai inca am incredere in el si sper ca va alege intelept dar am inceput sa imi pierd rabdarea. Si iar nu inteleg cum uneori merge binisor uneori merge foarte prost.

In plus el m-a obisnuit in cariera lui sa ma uit cu placere la o cursa cu el inainte de marea accidentare.. cand stateam cu sufletul la gura, nu cadea, nu cadea, nu cadea.. cand venea de nicarieri  in calificari pe ultimul tur posibil cu pole, sau cand stiam ca intr-o cursa pleaca de pe 10 tot in frunte ajunge no matter what.

Chiar nu pot sa imi inchipui personal cat de PROASTA poate fi motocicleta aia de nici macar el nu mai poate sa mearga competitiv cu ea. 

Poate chiar el nu mai e cum era? Desi dupa rezultatele celorlalti hondisti cu exceptia lui Rins, care si el e avion cand i se aliniaza buclete in cap arata ca MM e inca foarte bun.

Naiba stie, sigur ca mi-ar placea sa mearga la Ducati dar ma tem ca e prea lache flausat politically corect sa lase Honda, dupa ce in trecut s-a jurat de nenumarate ori ca merge cu ei pana in panzele albe. Tare as vrea sa o vad si pe asta!

Totodata pe mine personal mandria  nu ma lasa sa il vad la o echipa de cartier, dar daca altfel nu se poate, asta e.. merge si asa! 

Ideal in mintea mea ar fi ca Ducati sa il dea afara pe Bastianininii si sa-l trimita la Gresini pe ala si sa-l ia pe MM la echipa de uzina, asa ar fi frumos!

Bine, nu e vina lui Bestianinininiinniii ca s-a accidentat dar nici a noastra nu este sa vedem un sezon intreg un Bananaina zburdand pe pista nestanjenit nici macar de un coleg de echipa ci doar de unul de la echipa de client...

Vom vedea, eu sper ca optiunile lui sunt altele decat cele cu care am glumit eu si ca nici una nu e Grisinnii :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 41 minute, B.B. a spus:

Pai inca am incredere in el si sper ca va alege intelept dar am inceput sa imi pierd rabdarea. Si iar nu inteleg cum uneori merge binisor uneori merge foarte prost.

In plus el m-a obisnuit in cariera lui sa ma uit cu placere la o cursa cu el inainte de marea accidentare.. cand stateam cu sufletul la gura, nu cadea, nu cadea, nu cadea.. cand venea de nicarieri  in calificari pe ultimul tur posibil cu pole, sau cand stiam ca intr-o cursa pleaca de pe 10 tot in frunte ajunge no matter what.

Chiar nu pot sa imi inchipui personal cat de PROASTA poate fi motocicleta aia de nici macar el nu mai poate sa mearga competitiv cu ea. 

Poate chiar el nu mai e cum era? Desi dupa rezultatele celorlalti hondisti cu exceptia lui Rins, care si el e avion cand i se aliniaza buclete in cap arata ca MM e inca foarte bun.

Naiba stie, sigur ca mi-ar placea sa mearga la Ducati dar ma tem ca e prea lache flausat politically corect sa lase Honda, dupa ce in trecut s-a jurat de nenumarate ori ca merge cu ei pana in panzele albe. Tare as vrea sa o vad si pe asta!

Totodata pe mine personal mandria  nu ma lasa sa il vad la o echipa de cartier, dar daca altfel nu se poate, asta e.. merge si asa! 

Ideal in mintea mea ar fi ca Ducati sa il dea afara pe Bastianininii si sa-l trimita la Gresini pe ala si sa-l ia pe MM la echipa de uzina, asa ar fi frumos!

Bine, nu e vina lui Bestianinininiinniii ca s-a accidentat dar nici a noastra nu este sa vedem un sezon intreg un Bananaina zburdand pe pista nestanjenit nici macar de un coleg de echipa ci doar de unul de la echipa de client...

Vom vedea, eu sper ca optiunile lui sunt altele decat cele cu care am glumit eu si ca nici una nu e Grisinnii :D 

 

MM are inca de spus multe in motogp, indiferet de cotetul pe care va merge

 

e singurul care merge cu Honda aia cumva. Rins in afara de acea victorie a mai facut ceva, ceilalti piloti la fel. 

MM a inceput in forta sezonul, obisnuit sa traga de motoreta dincolo de limita, numai ca motoreta asta nu are limita acolo unde era MM obisnuit, e mult mai jos, motoreta e slaba, mai ales la comportament, nu mai poate merge cu ea cum mergea cu modelul 2019 sau 2020, iar lipsa lui pe parcursul a 2 ani a dus la o dezvoltare fara feedback. cu niste baieti care oricum nu scoteau mare lucru din motoreta si inainte de accidentarea lui MM. 

Iar acum sunt intr-o pozitie naspa cu o versiune 2024 care se prevede la fel de slaba ca actuala. O sa dureze cel putin 2-3 ani pana revin in forma cei de la Honda daca se apuca serios de treaba. 

Dupa cum vezi, altii deja testeaza cadruri de carbon iar Honda se chinuie sa faca cadru cu cei de la Kalex...

 

Eu sincer cred ca mutarea la Gresini nu e decat un pas pentru 1 an ca apoi sa se mute la Ducati in locul Bastianini, in felul asta se obisnuieste cu cotetul fara prea multa presiune pt rezultate. Iar apoi trecerea la echipa de uzina sa livreze titlu dupa titlu. 

Pe termen lung, zic ca MM e o investitie mai benefica pt Ducati decat Peco...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 49 minute, Cavaleru a spus:

 

Eu sincer cred ca mutarea la Gresini nu e decat un pas pentru 1 an ca apoi sa se mute la Ducati in locul Bastianini, in felul asta se obisnuieste cu cotetul fara prea multa presiune pt rezultate. Iar apoi trecerea la echipa de uzina sa livreze titlu dupa titlu. 

Pe termen lung, zic ca MM e o investitie mai benefica pt Ducati decat Peco...

 

Si eu cred ca asta ar fi cel mai bun plan de viitor pentru el, acum tot ce ne putem dori este sa citeasca pe forum si sa asculte la niste baieti care ii vor binele.

Daca are probleme cu limba romana ii traduc si in spaniola!! :D

 

Citat

 

Sinceramente creo que el paso a Gresini es solo un paso de 1 año para luego pasar a Ducati en lugar de Bastianini, de esta manera se acostumbra a la cuota sin demasiada presión por resultados. Y luego la transición al equipo oficial para conseguir título tras título.

A largo plazo, digo que MM es una inversión más beneficiosa para Ducati que Peco...

 

 

Acum 21 minute, PzKpfW a spus:

Fie KTM au venit la test cu mai multe versiuni de șasiu, fie cadrul ăsta “de carbon” nu are prea mult carbon.

 

IMG_3483.thumb.jpeg.3f2a6db527754c84896551ea38e34d78.jpeg

 

Poate a plouat putin si s-a luat carbonul.. :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, xt600 a spus:

Nu garanteaza, dar exista o relatie directa intre spectacolul sportiv si profesionalismul sportivilor. In favoarea spectacolului, desigur. Sa spui ca profesionalismul pilotilor dauneaza spectacolului, este ca si cum ai spune ca in NBA, NFL sau in fotbalul actual, faptul ca jucatorii sunt profesionisti reduce spectacolul de pe teren. Nu este cazul... In motorsport, situatia asta negativa se datoreaza regulamentelor tehnice, cae au permis implementarea nelimitata a inovatiilor, ceea ce a luat masina/motocicleta din mana pilotului. Cand pilotul conteaza undeva intre 20 si 1%, nu se mai poate vorbi nici de competitie sportiva si nici de spectacol. 

 

Din cate imi amintesc, actualul regulament tehnic de la Moto2 permite o electronica mult mai elaborata pe prototipuri, chipurile pentru a face trecerea mai usoara pe avioanele de la clasa MotoGP. Rezultatele se vad. Desigur, si pilotii au rolul lor in aceasta situatie, dar asta este o discutie mai ampla, care duce spre modul de selectie, baza de selectie, cum se formeaza pilotii astia in competitiile succesive la care au participat, pana sa ajunga la clasa intermediara. 

 

Quacalaro loveste din nou: pai pana la urma simte sau nu simte.  De aceea nu va fi niciodata in stare sa dezvolte o motocicleta, pentru ca nu simte... :(  And.. yeah... Powerr!! Powerrr!! Imi aduce aminte de Darth Sidious... 

 

Stai, ca nu stim inca cat este carbon, in cadrul ala si cat este fer. Deocamdata se speculeaza... Oricum, cred ca bugetele echipelor care vor incepe dezvoltarea cadrelor de CF, vor gravita undeva  spre 100 de milioane pe sezon. 

Nu sunt de acord nu vorbesc despre jocuri de echipa  sau atletism (desi si acolo ar fi o teza cu apararea pe 2 linii inaugurata de italieni dar nu ma bag la asa ceva),ci de motorsport.In motorsport cu cat echipele si pilotii devin mai profi cu atat spectacolul (asa cum il intelege fanul din tribune,omul normal) este eliminat.E foarte logic daca stai sa te gandesti - spectacol = neprevazut,iar neprevazutul dauneaza punctajului ca sa zic asa.

Ce sa faca regulamentele tehnice,sa ingradeasca dezvoltarea?Ajungem la uniformizare material de concurs?Pai pleaca toti constructorii.

 

Regulamentele tehnice nu ingradeau dezvoltarea nici in anii 2000,si atunci imi aduc aminte ca era spectacol nu?Deci ce s-a schimbat?eeei?

Iti zic eu ce s-a schimbat - ritmul de progres foarte abrupt si ne-specific celui impamantenit de japonezi.

In anii 2010-2012 cand Lorenzo "ucidea spectacolul" era acelasi regulament - de ce ucidea Lorenzo spectacolul?Un pilot super profi (la o echipa super profi) care nu lasa nimic la voia intamplarii - pole start perfect si apoi metronom in cursa.Intradevar era boring sa nu fie bataie pt locul 1,dar asta inseamna profesionalism,deci eu as zice sa nu dorim piloti profi ci mai degraba piloti indrazneti (si putin nebuni :)

 

Q a gandit in franceza si s-a exprimat in engleza de balta dar a zis destul de clar "anul trecut am simtit putrerea sporita a motorului,anul asta...ioc.O sa discut cu Marmorini,dar e moale treaba.Insa trebuie sa fiu politicos sa nu ii trag de urechi pt ca m-au sprijinit la venirea din moto2 (true).

Normal ca cere power din moment ce europenele trec pe langa el ca trenul in gara.

 

Eh,asa se numesc in presa - carbon fiber frame...ca el e 80% cf si 20% alum sau etc nu am de unde sa stiu nici eu nici tu.DAca asa le numeste presa si pilotii,asa le numesc si eu.Tu deja faci nuanta nuantei..."e carbon da are surubu de fer,uite"..sa fim seriosi.

 

Pedrosa a zis ca e carbon,Aleix la fel,cei din presa la fel...daca e cineva pe langa el sa dea cu o cheie sa vada daca se duce vopseaua sa fie si colegii lamuriti :bounce:

Acum 2 ore, Cavaleru a spus:

daca vrea sa faca performata va trece pe ducati, chiar daca e model mai vechi cu un an e clar mai performat decat cotoarba lui actuala si la ce a declarat nici 2024 nu promite viitor roz..

 

Daca tu crezi ca MM nu poate performa mai bine ca Bezz pe modele mai vechi cu un an inseamna ca nu ai deloc incredere in idolul tau

 

Ducati ar trebui sa faca tot ce poate sa il atraga pe MM in curtea lor, numai pt alutararea imaginii lui cu Ducati va insemna un + de marketing pt italieni...

 

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

MM are inca de spus multe in motogp, indiferet de cotetul pe care va merge

 

Eu sincer cred ca mutarea la Gresini nu e decat un pas pentru 1 an ca apoi sa se mute la Ducati in locul Bastianini, in felul asta se obisnuieste cu cotetul fara prea multa presiune pt rezultate. Iar apoi trecerea la echipa de uzina sa livreze titlu dupa titlu. 

Pe termen lung, zic ca MM e o investitie mai benefica pt Ducati decat Peco...

+1

 

Ba la MM asta pana si fanii lui nu dau 2 bani pe el :D

Eu nu sunt deloc fan Memelu dar nu pot intelege cum efectiv e categorisit deja drept neglijabil dpdv al performantelor un pilot care a dominat campionatul fara drept de apel 7? ani la rand.

Vorba colegului,aveti impresia ca va merge mai slab decat Bezzechi pe Ducati?

 

Memoria colectiva e foarte...uituca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

Dupa cum vezi, altii deja testeaza cadruri de carbon iar Honda se chinuie sa faca cadru cu cei de la Kalex...

 

Eu sincer cred ca mutarea la Gresini nu e decat un pas pentru 1 an ca apoi sa se mute la Ducati in locul Bastianini, in felul asta se obisnuieste cu cotetul fara prea multa presiune pt rezultate. Iar apoi trecerea la echipa de uzina sa livreze titlu dupa titlu. 

Pe termen lung, zic ca MM e o investitie mai benefica pt Ducati decat Peco...

Deocamdata materialul din care este cadrul conteaza mai putin. Deocamdata. KTM a facut progrese reale, cu un cadru de otel, Japonezii sunt specialisti cu aluminiul. Pe de alta parte, vedem din testele Apriliei cu CF, cat de multe necunoscute sunt cu carbonul. 

 

Da, o mutare la Gresini este logica doar din aceasta perspectiva. 

 

Interesanta idee. Si corecta, as zice, daca este sa ii comparam pe cei doi.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, xt600 a spus:

Deocamdata materialul din care este cadrul conteaza mai putin. Deocamdata. KTM a facut progrese reale, cu un cadru de otel, Japonezii sunt specialisti cu aluminiul. Pe de alta parte, vedem din testele Apriliei cu CF, cat de multe necunoscute sunt cu carbonul. 

 

Da, o mutare la Gresini este logica doar din aceasta perspectiva. 

 

Interesanta idee. Si corecta, as zice, daca este sa ii comparam pe cei doi.  

 

japonezii de la Kalex :) 

 

pai nu conteaza acum ca sunt in stadiu incipient. e directia de urmat in dezvoltare.

 

In F1 mai e ceva care nu e din carbon la sasiu? nu cred. 

 

Ducati ar fii fost si aici mult mai in fata daca la venirea lui Rossi nu ar fi schimbat iar macazul inapoi la aluminiu

 

Europenii progreseaza la toate capitolele, honda inca testeaza cadre de aluminiu ...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a zis la Aprilia ca diferenta de kg la cadrul vechi si cel de carbon e de 3kg+ 

ok e mai flexibil decat cel de aluminiu dar sunt 3kg in minus intr-un sport in care unele victorii sunt decise si la sutimi de secunda

Chiar acum, therocketscientist1 a spus:

Cred ca sunt nemti.

 

 

da stiu, d-aia am zis ca japonezii de la Kalex ca nici macar cadrul nu e facut de Honda, atat de specialisti pe aluminiu sunt :)

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

Fie KTM au venit la test cu mai multe versiuni de șasiu, fie cadrul ăsta “de carbon” nu are prea mult carbon.

 

IMG_3483.thumb.jpeg.3f2a6db527754c84896551ea38e34d78.jpeg

 

din ce am inteles la KTM nu este complet de carbon ci are si niste componente din cadrul trellis

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, B.B. a spus:

Ideal in mintea mea ar fi ca Ducati sa il dea afara pe Bastianininii si sa-l trimita la Gresini pe ala si sa-l ia pe MM la echipa de uzina

+3.

moare peco.

Acum 17 minute, Cavaleru a spus:

s-a zis la Aprilia ca diferenta de kg la cadrul vechi si cel de carbon e de 3kg+ 

ok e mai flexibil decat cel de aluminiu dar sunt 3kg in minus intr-un sport in care unele victorii sunt decise si la sutimi de secunda

parc exista o greutate minima pt moto.

dar alea 3kg le pui ca balast unde vrei tu, nu unde se nimeresc ele sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt multe aspecte de luat in considerare la o astfel de mutare, pragmatic vorbind:

- salariu pilotului

- compensatii pt anularea actualului contract

- sponsorii proprii si contractul lor cu Honda

- contract nou pt sponsori cu noua echipa

- contractul cu noua echipa fie ca e Gresini pt 1 ani si apoi mutare la uzina, fie ca e direct la uzina (mai putin probabil dar realizabil)

 

Ducati are doar de castigat, marketing si imagine, tricouri si palariute la fiecare cursa.. etc 

Acum 7 minute, frigider a spus:

 

parc exista o greutate minima pt moto.

dar alea 3kg le pui ca balast unde vrei tu, nu unde se nimeresc ele sa fie.

MotoGP (up to 800cc) - 150 kg

MotoGP (from 801 to 1000cc) - 157 kg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 minute, frigider a spus:

+3.

moare peco.

parc exista o greutate minima pt moto.

dar alea 3kg le pui ca balast unde vrei tu, nu unde se nimeresc ele sa fie.

Exact aia voiam sa zic si eu, exista greutate minima asa ca nu vad ce mare bucurie e ca au redus din greutate. 

Dar da, asa e, balastul il pui unde vrei sa aduci centrul de greutate unde vrei. (mas o menos) 

Acum 12 minute, Cavaleru a spus:

 

 

Ducati are doar de castigat, marketing si imagine, tricouri si palariute la fiecare cursa.. etc 

 

Iti dai seama cum ar fi cu MM la Ducati Factory .. toti italienii aia care l-au blestemat pentru ca Rossi i-a dat cu ciubotica, acum o sa fluture stegulete rosii cu #93 :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, B.B. a spus:

Iti dai seama cum ar fi cu MM la Ducati Factory .. toti italienii aia care l-au blestemat pentru ca Rossi i-a dat cu ciubotica, acum o sa fluture stegulete rosii cu #93 :lol:

cat timp va aduce titlu mondial il vor iubi italienii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 38 minute, Cavaleru a spus:

japonezii de la Kalex :) 

 

pai nu conteaza acum ca sunt in stadiu incipient. e directia de urmat in dezvoltare.

 

In F1 mai e ceva care nu e din carbon la sasiu? nu cred.

Da buna,aia cu KAlex'ul :)))

 

Eu cand am zis demult acum 4-5 ani ca la asta se va ajunge,vai ce injuraturi imi luam,ca vad eu numai carbon peste tot,ca aici nu e F1 ca nu are avantaje,ca nu se poate flexa ca aluminiul,imi explicau colegii cate in luna si in stele.Meh,iata ca am avut dreptate pana la urma,:P e directia de urmat dupa cum bine zici.

In F1 TOT e din carbon - survival cell (nu exista cadru per se ca la moto - nu le trebuie),suspensie (Ohlins i-a urmat iata),volan pedale,scaun,rezervor (aici iar e o mirare pt mine ca nu il fac ca in f1 carbon+kevlar),capacul chiulasa,rezervorul de ulei,carcasa cutiei de viteze (din nou,si aceea se poate transpune in gp).

Acum 50 minute, Cavaleru a spus:

Ducati ar fii fost si aici mult mai in fata daca la venirea lui Rossi nu ar fi schimbat iar macazul inapoi la aluminiu

 

Europenii progreseaza la toate capitolele, honda inca testeaza cadre de aluminiu ...

Cu privire la Ducati nu sunt de acord insa - Preziosi? (gresesc?) a avut the right ideea sa se uite la F1,dar prea a adoptat-o fara sa o inteleaga.Le trebuia flex,asta e diferenta mare fata de F1 - cadrul are treaba,in F1 nu le trebuie nici un flex pt ca la ei suspensia face treaba 100%.

Iarasi,cred ca Aprilia o va stiudia si executa cel mai bine,pt ca au inteles clar ce roluri trebuie sa indeplineasca acel cadru.

 

Exact,asta e problema - europenii deja sunt in cu totul alta liga.Marquez a zis-o cel ma bine "sunt multe fetze noi (la Honda in paddock),au un inginer venit din aero din F1,un nou sef de proiect,insa rezultatul e cam tot acelasi."

Pai atunci nu e logic sa fuga toti pilotii de la ei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Method a spus:

 

Cu privire la Ducati nu sunt de acord insa - Preziosi? (gresesc?) a avut the right ideea sa se uite la F1,dar prea a adoptat-o fara sa o inteleaga.Le trebuia flex,asta e diferenta mare fata de F1 - cadrul are treaba,in F1 nu le trebuie nici un flex pt ca la ei suspensia face treaba 100%.

Iarasi,cred ca Aprilia o va stiudia si executa cel mai bine,pt ca au inteles clar ce roluri trebuie sa indeplineasca acel cadru.

 

Exact,asta e problema - europenii deja sunt in cu totul alta liga.Marquez a zis-o cel ma bine "sunt multe fetze noi (la Honda in paddock),au un inginer venit din aero din F1,un nou sef de proiect,insa rezultatul e cam tot acelasi."

Pai atunci nu e logic sa fuga toti pilotii de la ei?

 

Pai am zis Ducati a avrut sa implementeze dar nu le-a iesit daca insistau pe idee sau investeau mai mult timp cred ca acum cardul de AL era de domeniul trecutului..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  

Chiar acum, Cavaleru a spus:

Pai am zis Ducati a avrut sa implementeze dar nu le-a iesit daca insistau pe idee sau investeau mai mult timp cred ca acum cardul de AL era de domeniul trecutului..

Asta e adevarat...insa tribunul nu avea timp de dezvoltari.

Si ii dau dreptate.

Trebuia sa faca o echipa in paralel care sa studieze acel cadru si cand vin sa vina cu el stas,nu sa il testeze in curse.

Acum 56 minute, Cavaleru a spus:

s-a zis la Aprilia ca diferenta de kg la cadrul vechi si cel de carbon e de 3kg+ 

ok e mai flexibil decat cel de aluminiu dar sunt 3kg in minus intr-un sport in care unele victorii sunt decise si la sutimi de secunda

Eu nu am auzit niciunde asa ceva.

Nu te cred pe cuvant :) ...si nu cred ca o sa spuna niciodata ce avantaj de reducere a masei au in urma adoptarii cadrului de cf.Nu vom afla neam.

Putem specula foarte teoretic :

Aluminiu (nu ne uitam la aliajele lor 7075 sau ce aliajele vietii folosesc ei ca ne afundam si oricum sunt pe aproape) - 2700kg/mc

Carbon fiber - 1700 kg/mc

Deci la aceeiasi forma/densitate a materialului,cadrul va fi cu 40% mai usor.

CF mai are un avantaj - fiind foarte dur in functie de modul de tesere etc,se pot face structuri mult mai strong cu material mai putin,si de aici clar se poate extrage inca un avantaj.

Cadrele se preconizeaza ca sunt undeva la 13-15kg,deci o reducere de 5-6kg as zice eu ca se obtine.Repet - foarte speculativ.Cifra reala niciodata nu o va spune Aprilia.

 

 

Acum 54 minute, frigider a spus:

parc exista o greutate minima pt moto.

dar alea 3kg le pui ca balast unde vrei tu, nu unde se nimeresc ele sa fie.

Exact.Aici e avantajul : una e sa ai nu 3 ci mai degraba 5-6kg as zice eu pe cadru si alta e ca acele 5-6 kg sa fie sub forma de greutati de plumb exact langa centru de greutate (intre motor si cutie probabil).Fizica la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, Method a spus:

  Nu te cred pe cuvant :) ...si nu cred ca o sa spuna niciodata ce avantaj de reducere a masei au in urma adoptarii cadrului de cf.Nu vom afla neam.

Putem specula foarte teoretic :

Aluminiu (nu ne uitam la aliajele lor 7075 sau ce aliajele vietii folosesc ei ca ne afundam si oricum sunt pe aproape) - 2700kg/mc

Carbon fiber - 1700 kg/mc

Deci la aceeiasi forma/densitate a materialului,cadrul va fi cu 40% mai usor.

CF mai are un avantaj - fiind foarte dur in functie de modul de tesere etc,se pot face structuri mult mai strong cu material mai putin,si de aici clar se poate extrage inca un avantaj.

Cadrele se preconizeaza ca sunt undeva la 13-15kg,deci o reducere de 5-6kg as zice eu ca se obtine.Repet - foarte speculativ.Cifra reala niciodata nu o va spune Aprilia.

 

 

 

nu mai gasesc acum articolul, revin cu link daca dau iar de el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, PzKpfW a spus:

 

Fibra de carbon este mai puțin flexibilă decât aluminiul - unul dintre motivele pentru care Ducati a abandonat proiectul (celălalt fiind Rossi).

 

nu gasesc articolul cu ce a zis Aleix despre testul cu cadrul de carbon (aici la Misano). A zis ca este mai flexibil pe anumite viraje si ca s-a simtit mai bine pe virajul 1-2 si parca 15-16

 

gata: 

https://www.crash.net/motogp/news/1035566/1/aleix-espargaro-aprilia-s-carbon-fibre-frame-really-different

 

“I'm not sure if I'm allowed to say but that the new frame is lighter and I felt also that it is a little bit more flexible, more soft, which is not really what the engineers were trying to do.

“It's a little bit better on the on the bumps - corners 1-14-15-16 - but then it's a little bit more unstable [in others]. So we need to keep working.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...