Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 1 oră, Krimh a spus:

Hmmm nu are suspensie electronica iar ca distanta cât poate parcurge e cam limitata. Ei zic 290 km city riding dar știm ca la un drum lung toată lumea ii da un pic asa ca distanta va scădea dramatic. Și după 200 de km sa faci obligat pauza 1 ora...... nu știu ce sa zic 🤔 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 18.09.2022 la 10:37, Adrian M. a spus:

Tinand cont de tipul de recall si posibile implicatii, eu nu as astepta sa ma sune ei, ci le as cam bate obrazul cu decizia europeana in mana. 

Am sunat eu si m-am programat la recall. Efectuat azi. Surpriza majora este ca au facut si un update la cutie, schimba mai lin acum si pe urcare si pe coborare, nu mai smuceste.

 

Nice 🥰

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, SenorPink a spus:

Am sunat eu si m-am programat la recall. Efectuat azi. Surpriza majora este ca au facut si un update la cutie, schimba mai lin acum si pe urcare si pe coborare, nu mai smuceste.

 

Nice 🥰

Bun asa :)

la Motorteam sau la Honda Nord? Trebuie sa ajung si eu cu bestia mica luata pt sotie :P

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, Adrian M. a spus:

Bun asa :)

la Motorteam sau la Honda Nord? Trebuie sa ajung si eu cu bestia mica luata pt sotie :P

 

Poveste lunga și cu cei doi. Am achiziționat Africa de la Nord dar nu prea îmi place de ei asa ca am zis ca ma duc la Motorteam. Sun la Motorteam si au început cu vrajeala ca nu sunt client de al lor și ca dacă am avut probleme de vreau sa fac recall-ul. Și ca dacă vreau de abia pe 10 octombrie au disponibil 🙄. Asa ca am ajuns și l-am făcut la Nord si asta a fost.

Nouati de la HJC:

https://www.rideapart.com/news/613055/hjc-rpha-3-new-models-2022/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Subliniam doar modul nerealist de a seta așteptări prin campanii de publicitate și apoi a dezamăgi prin produsul final. Honda a încercat aici să vândă ceea ce nu are. Fac motociclete bune dar (în general) teribil de standard și de plicticoase.

 

Cu toată onestitatea, modelul actual arată mult mai bine.

 

image.thumb.png.0ca3a5d60687a2b142d32c9a095fd2f5.png

 

Design neo-retro făcut cum trebuie. Dacă schimbau doar motorul, era 👌

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, sasesase said:

Este una cine cele mai bune cofiguratii pe acest tip de motocicleta

 

Din contră, are doar avantajul unei puteri mari în raport cu capacitatea, prin prisma turațiilor (pistoane multe și mici). Este bun doar în aplicațiile de circuit, unde vrei cât mai multă putere, top-end. 

 

În rest este inferior unui bicilindru (cuplu, reprize, fun), esta mai lat, mai greu și mai complex. La partea de estetică (sau sunet) nu sunt de aceeași părere, dar sunt subiectivisme. Este vorba și de reducere de costuri acolo, da, dar și de emisii sau utilizabilitate - unde iar bicilindrul este superior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@sasesase- La vibrații așa este. Două pistoane mari vor vibra invariabil mai mult decât patru mai mici (deși sunt destule și 4 în linie care au vibrații înalte deranjante, vezi BMW de ex).

 

În rest ce spui este fie subiectiv, fie legat de bicilindrele vechi, care erau alimentate și optimizate prost: la ture mici sacadau, în ture mari li se termina puterea. Motoarele L2/V2 actuale se turează cam la fel de mult ca un 4 în linie de acum 10-15 ani. Iar faptul că 4L trage liniar și previzibil nu este neapărat un atu.

 

4 hours ago, sasesase said:

au cuplu destul chiar si de la 2-3000rpm.

 

Probabil că nu ai mers pe un bicilindru serios cu care să compari...

 

4 hours ago, Asimplu said:

Daca Honda ar echipa sasiul asta cu un triple, aia ar fi urmatoarea motocicleta pe care mi-as cumpara-o.

 

Trident arată cam la fel de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că este vorba și despre rafinarea gusturilor și preferințelor. Acum 10-12 ani mă descurcam cu o motocicletă. Acum am nevoie de cel puțin două.

 

"Noul" S1000RR 2023 - cu aripile luate pe versiunea M de anul trecut:

 

image.thumb.png.167a3f3e8e9043483ad634d84ff607f2.png image.thumb.png.1a4c84d7d158c18e357e55f3d0b7214f.png image.thumb.png.e3e79946b38a7f05195535e3213864b6.png

 

Lista completă a schimbărilor conform BMW Motorrad:

  • Shorter secondary gear ratio for more traction at the rear wheel.
  • Advanced “Flex Frame” with more flex.
  • Chassis geometry with new steering head angle, offset, caster and wheelbase.
  • M Chassis Kit with adjustable swinging arm pivot point and raised rear end.
  • Dynamic Traction Control DTC with new Slide Control function for drifts while accelerating using steering angle sensor.
  • ABS Pro with new Brake Slide Assist function using steering angle sensor for braking drifts when approaching corners.
  • ABS Pro Setting “Slick”
  • Optimized aerodynamics with new front section, winglets, high windshield and partitioning off of the lower triple clamp.
  • M lightweight battery as standard.
  • USB charging port in the rear section.
  • Redesigned rear section and shorter license plate holder.
  • Redesigned wiring harness for easier removal of the license plate frame.
  • Clutch and generator cover in black.
  • Easier rear wheel assembly removal due to loss-proof axle bushings, chamfered brake pads and brake anchor plate.
  • M GPS Mouse Adapter as part of the  BMW Motorrad original accessory range.
  • New GoPro holder as part of the BMW Motorrad original accessory range.
  • Three paintwork finishes: Blackstorm metallic, Style Passion in Racing Red non-metallic and Lightwhite non-metallic/BMW M.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În principiu cam orice V2 sau L2 de clasă medie sau mare de la o marcă europeană. Nu am nimic cu japonezii, dar tind să promoveze fiabilitatea înainte de toate și detunează mult motoarele (în afară de cele pur sportive) pentru a-și lu marjă în acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu chiar, L2 și V2 sunt destul de apropiate la caracter și sunet. Personal prefer tot V2-ul dar nu este mare diferență între ele. Și continui să argumentez că, pe lângă rațiunea economică, un L2 dă randament mai bun pe o motocicletă de stradă decât un 4 în linie - cel puțin sub 800-900cc. Este și mai eficient, mai compact, etc. Lucrurile pe care le-ai enumerat tu (sunet, modul în care trage, estetică) sunt elemente subiective și care nu prea au sens pentru cei cărora li se adresează motocicletele astea (generație mai tânără care fie nu au prins era când 90% din motociclete aveau 4 în linie, fie sunt raționali și-i interesează doar aspectele practice). Este un motiv bun pentru care toată lumea trece la 2 paralel în categoria asta.

 

Singura excepție de la regulă (încă) este Ducati, care au doar V-uri, dar ei nu prea au motoare sub 800cc. Chiar și așa, este destul de posibil să vedem un L2 și la ei curând - motorul Testastretta, chiar dacă încă bun, își cam arată vârsta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

un motiv bun pentru care toată lumea trece la 2 paralel este costul

Fixed!

 

L2 astea noi au tot decalaj de 360° RAC? Adică pistoanele tot "tâgâdâm-tâgâdâm" deodată merg? Pt că motor mai dezechilibrat de atât nu se poate...

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, majoritatea sunt cu decalaj de 270°, tocmai ca să imite un V2 la 90°.

 

 

32 minutes ago, ENEOS said:

Fixed!

 

Este și costul, am mai spus. Dar nu este singurul motiv. Și dacă ieșeau la același cost cu un 4 în linie, tot pe twin ar fi mers. Pentru că dimensiuni, greutate, noxe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 50 minute, PzKpfW a spus:

Și dacă ieșeau la același cost cu un 4 în linie, tot pe twin ar fi mers

Cum drag să ieși la același cost cu aproape dublul numărului de componente?!? :moron:

Cost saving-ul e la putere.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu când mă mai urc pe una din-aia veche îmi dau seama cât de bune sunt astea noi (aceeași categorie). Erau asamblate mai cu simț de răspundere iar materialele erau în general mai calitative, dar ca motociclete sunt mai proaste ca cele noi (ergonomie, cicilistică, greutate, etc.). Fiecare cu părerea lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 37 minute, PzKpfW a spus:

Eu când mă mai urc pe una din-aia veche îmi dau seama cât de bune sunt astea noi (aceeași categorie). Erau asamblate mai cu simț de răspundere iar materialele erau în general mai calitative, dar ca motociclete sunt mai proaste ca cele noi (ergonomie, cicilistică, greutate, etc.). Fiecare cu părerea lui.

Pai de fapt despre asta este vorba - dpdv tehnologic, procese, procedee, dotari, optimizari, ergonomie, performante, ciclistica sunt infint mai bune astea noi. Dpdv durabilitate, calitatea materialelor, calitatea constructiei sunt gandite sa cada dupa un timp (nu nemtii au inventat mizeria asta cu designed to fail?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, sasesase said:

Nu cred ca cineva avand cele 2 motociclete in fata, va alege Hornetul in detrimentul 4l

 

Discutabil. În afară de design și o frână față teoretic ceva mai slabă (pe hârtie cel puțin), CB750 > CB650R. Personal aș alege probabil 750-ul, pentru că mă interesează mai mult cum merge motocicleta decât cum arată. Un 4L de 600 este efectiv gutless pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, sasesase a spus:

 

trendul este evident. Degeaba imi doresc eu, asa pe hartie, daca in piata cifrele spun altceva. E de inteles, facem motoare cat mai ieftine, ca sa tinem costul produsului overall jos. Tot cam 7000 Euro era o motocicleta din aceasta clasa si in anii 2000, diferenta era ca acelea erau doar materie prima si eventual niste electronica rudimentara la injectie/aprindere. 

Astea noi stiu si cand te besesti, iar toate softuriile/hardware-urile sunt clar mai scumpe decat plastice sau fier. Chiar si asa, tin pretul cam tot pe acolo, deci de undeva trebuie redus. 

 

Doar ca mi-ar place daca ar mai fi macar o optiune, chiar si daca economic nu ar face mult sens.

Acuma 20 de ani inca se punea fier prin moto si auto.

Acuma se pune cat mai mult plastic. Chiar si unde nu ar trebui pus, dar daca tine macar 2 ani (sau cat o mai fi) cat este garantia este perfect.

Nu stiu ce intelegi prin electronica rudimentara. Daca te referi la gabarit, da poate ca pe atunci erau mai mari iar astazi sunt mai condensate. Injectia electronica a fost de ex intrudusa de catre Volvo in anii '70 si face a cam ce face si cea de astazi, doar ca nu vrei sa vezi cam cat de mare era 🙈. Din motive de gabarit s-a preferat injectia mecanica Bosch Jetronic. Daca ar fi pus la moto injectie electronica, se livra moto gata echipata cu cutii laterale  pline cu placi electronice :crack:

Auto si moto din ziua de astazi costa mai putin pentru ca se sare peste etape de proiectare si testare, se sare peste etape din fabricatie, etc. Chestie pe care o constatam cu totii in calitatea tot mai slaba a produselor.

De asemenea s-a taiat din profitul de la fabricatie si s-a crescut fabulos profitul la piesele de schimb. Asta in stransa legatura cu cat de repede se strica piesele in masinariile astea noi si moderne.

Softurile (in pretul auto/moto) nu sunt foarte scumpe avand in vedere cantitatile in care se vand. La fel si electronica, mai ales de cand s-a inventat tehnologia  SMD (Surface Mount Device). Sa fabrici placi eletronice este o joaca. Iti fabrica masinariile de prin Asia placi la foc automat, cu meleoanele. O placa electronica costa de ordinul a cativa dolari sau maxim zeci de dolari bucata (vorbim de serii de sute de mii)

Aa, ca producatorii auto/moto le vand mai departe la niste preturi nesimtite, asta este alta problema.

 

Si nu uita ca 7.000 € din 2000 faceau anul trecut cam 10.000 €. Mi-a fost frica sa socotesc cat mai valoreaza stazi, sau cat vor mai valora in 2023...

 

''... economic nu ar face mult sens'' 🤦‍♂️  

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...