DonFlamingo Postat Octombrie 14, 2022 Autor Share Postat Octombrie 14, 2022 Cel mai urât design Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 Este doar camuflaj de plastic ce se vede în ultima poză. Este acoperită toată partea din față + rezervorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 14, 2022 Autor Share Postat Octombrie 14, 2022 Acum 4 minute, PzKpfW a spus: Este doar camuflaj de plastic ce se vede în ultima poză. Este acoperită toată partea din față + rezervorul. Ahh stiu asta, eu zic de actualul GS, GSA. Daca si viitorul R1300 va fi la fel de urat........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 6 minutes ago, Asimplu said: Treaba cu cauta sau nu in acea clasa e discutabila... Asa se spunea si despre supersport si la ora actuala fac unul dintre cele mai performante, frumoase si tehnologizate ss-uri. Treaba cu alipile, nu e chiar noua, desi pe Ducati parca arata mai bine. Bah sa-mi bag ceva in designerii astia...sau nush ce dracu au acuma mai toti. Cand vad probele alea de urina pe ghidon, imi vine efectiv sa borasc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 22 minutes ago, Asimplu said: Dupa parerea mea, mai bine faceau un face lift pt 1250, caruia sa ii mai adauge niste optiuni cerute de public. In rest, mi se pare aiurea sa lansezi un model nou, in circumstantele in care inca suferi de problema chipurilor, iar actualul model inca nu-l poti livra cu far cu led si esa, iar posesorii trebuie sa faca retrofit. 1300 trebuia sa fie prezentat anul acesta cu livrari din 01.2023. Speculativ se spune acuma ca va fi prezentat in 2023 candva...livrari, iara candva. Momentan schimba cardane baietii Just now, Asimplu said: Apropo, care este avantajul lor fata de cele clasice dreptunghiulare de metal? probabil cost si greutate. O proba de urina costa vreo 2 lei in farmacie , mai trebuie data o gaura, si gata...se poate monta pe o motocicleta de +20k Euro...si daca mai e si mereu in campul vizual, mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 12 minutes ago, Asimplu said: actualul model inca nu-l poti livra cu far cu led si esa, iar posesorii trebuie sa faca retrofit. Interesantă situație. Legat de modelul nou - e în pregătire de câțiva ani și l-au amânat cu 1 an deja. Nu are rost să o mai lungească, piața nu stă pe loc. Cameră frontală pe AT. Asta este inovație. Interesant ce fac Honda aici, deși poate nu AT ar fi fost modelul potrivit pentru asta. 3 minutes ago, Asimplu said: Treaba cu cauta sau nu in acea clasa e discutabila... Asa se spunea si despre supersport si la ora actuala fac unul dintre cele mai performante, frumoase si tehnologizate ss-uri. Treaba cu alipile, nu e chiar noua, desi pe Ducati parca arata mai bine. Mă refeream la faptul că nu fac decât să copieze - la fel cum au făcut și cu S1000RR, nu inovează. Motocicletele nu sunt proaste, dar S1000R în mod specific este plasat (prin ergonomie, design, confort, etc) în spectrul publicului de naked sportiv și versatil. Nu este în categorie cu Tuono, Streetfighter, Super Duke sau Speed Triple RR. Iar niște aripi, capace de carbon sau abțibilde nu vor schimba asta. 6 minutes ago, Asimplu said: Apropo, care este avantajul lor fata de cele clasice dreptunghiulare de metal, sau de ce au inceput sa apara la tot mai multe motoare? Greutate, accesibilitate (vezi mai ușor nivelul), cost. Dacă nu vă plac, Rizoma și alte firme de genul vând borcane mai estetice din metal, la suprapreț. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 14, 2022 Share Postat Octombrie 14, 2022 Performanța (reală, nu pe hârtie), nivelul de echipare, accentul pus pe sportivitate/fun (nu confort/versatilitate), capacitatea cilindrică, tipologia de motor. 21 hours ago, Asimplu said: Și versiunea carenată Cam la fel de neplăcută vizual, dar măcar are o rațiune de a fi (model de omologare). S-ar putea să se chinuie să vândă și cele 500 de bucăți pe care FIA îi obligă să le producă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 La 14.10.2022 la 14:09, PzKpfW a spus: . S-ar putea să se chinuie să vândă și cele 500 de bucăți pe care FIA îi obligă să le producă. depinde de pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Peste 5 ani vor valora dublu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Sunt fraieri să le producă pe toate?!? Dau VIN-uri din 5 în 7 și fac mai puține, n-ar fi primii care numără ca Pristanda exemplarele produse pt omologare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 3 hours ago, sasesase said: Peste 5 ani vor valora dublu Poate dacă ar avea succes în WSBK. Așa sunt doar niște modele de omologare care vor fi deja depășite peste 12 luni, când va apărea următoarea iterație. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 20 minutes ago, PzKpfW said: Poate dacă ar avea succes în WSBK. Așa sunt doar niște modele de omologare care vor fi deja depășite peste 12 luni, când va apărea următoarea iterație. 38k este unu nou...https://konfigurator.bmw-motorrad.de/index_de_DE.html?country=DE&cookie=0#/configurator/0P01/P0N3S,S018A,S018F,S0380,S0413,S0748,S079A,S079E,S07A6,S07MN,S08CA/SUMMARY second, unele depasesc 40k, modelul vechi. Piata este aiurea, iar de pe astfel de modele sunt mari sanse sa faci niste bani, sau macar sa folosesti motocicleta o perioada gratis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 17, 2022 Autor Share Postat Octombrie 17, 2022 Nup, de unde va vin idei d-astea? Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km. Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 57 minutes ago, SenorPink said: Nup, de unde va vin idei d-astea? Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km. Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție. Acuma esti rau...666 bucati si marca Diesel, care ii mai de saraki... Daca era Gucci/Vuiton si vreo 10 bucati, atunci isi dubla valoarea...dar nici nu era 25k Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 17, 2022 Autor Share Postat Octombrie 17, 2022 Acum 15 minute, sasesase a spus: Acuma esti rau...666 bucati si marca Diesel, care ii mai de saraki... Daca era Gucci/Vuiton si vreo 10 bucati, atunci isi dubla valoarea...dar nici nu era 25k Euro Totuși serie limitata și basme că se va vinde la preț dublu. După 2 ani nu mai știa cum sa scape de ea că se depreciase foarte mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sasesase Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 1 minute ago, SenorPink said: Totuși serie limitata și basme că se va vinde la preț dublu. După 2 ani nu mai știa cum sa scape de ea că se depreciase foarte mult Prietenu tau a inghitit gogosi pentru ca nu si-a pus niste intrebari. Ducati vad ca a mai facut "serii limitate", 630 Lamborghini, 1000 AMG + multe altele. Nu sunt date foarte clare de productie, dar aprox. 1500-2000 de Diaveluri erau produse anual. Pai asta inseamna ca tot a doua motocicleta iesita e oarecum "serie limitata". Sunt absolut sigur, ca aceste serii limitate au fost o fenta destul destul de buna, ca sa mai sara cativa sa cumpere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Depinde de tipologia modelului și de pedigree. O ediție specială nu este același lucru cu un model de omologare. Problema celor de la BMW este că nu au nici blazon istoric în motociclismul pe circuit, nici succes în momentul de față în WSBK. În acest sens, sunt destul de convins că modelul ăsta de omologare va fi uitat în timp și nici nu va fi păstrat cu strictețe de către proprietari - așa cum vezi acum exemplare de 916SP, RC51 sau R7 (OW02) care valorează zeci de mii. La rândul lor, BMW îl vând doar pentru a satisface cifrele de vânzare impuse de către FIM. 1 hour ago, Asimplu said: Orice este rar si vine de la producatorii mari, isi va mari valoarea, chiar si in lipsa performantelor dovedite in vreo competitie Rețeta nu este atât de simplă. În funcție de ce anume face acel model "special" vei avea rezultate diferite în ceea ce privește interesul și deci prețul. Dacă-mi aduc bine aminte, Diavel Diesel se rezuma la niște plastice laterale specifice și o șa custom - cam atât. Se fac o grămadă de ediții speciale acum, în mare parte pentru a atrage ceva interes mediatic. Dar vorbim doar despre abțibile, led-uri și plastice de obicei. După CB750 Hornet, vine și varianta "adventure". Noul Transalp (sau cum i-or spune). Se pare că ținta de market a celor de la Honda este Ténéré 700. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Ma si miram ce dreaqu asteapta! A iesit T7, Tuaregul nou, Honda...nimic, doar extreme, CB500x si Africana. Sunt curios daca Transalpul il scot sub 9000. Daca nu, nu se bat cu T7, ci doar cu Tuareg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 2 minutes ago, Speedy.K said: Sunt curios daca Transalpul il scot sub 9000. Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Acum 5 ore, SenorPink a spus: Nup, de unde va vin idei d-astea? Exemplu un amic care a fost indrumat sa cumpere o serie super limitată, super specială Ducati Diavel Diesel. Colaborare cu Diesel fashion - culoare specială, rezervor custom made, sa custom made. Cumpar-o acum că într-un an doi își dublează valoarea! Cert este că a ieșit în pierdere doi ani mai târziu - motocicleta sigilata, 0 km. Așa că o serie limitata sau un producător mare nu reprezintă nici o garanție. O perioada i-am urmarit pe Instagram pe cei de la MV Agusta. Toate motocicletele erau parte a unei serii limitate. Concluzia mea a fost ca asa se intampla cand o companie produce un numar mic de mobre. Toate sunt parte a unei serii limitate :V. Chestie de marketing. Poate totusi Superveloce nu-si dubleaza pretul peste ani, ci din contra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Acum 20 minute, PzKpfW a spus: Ăsta este scopul, să-l scoată la preț sub T7. Probabil că vor reuși. Dar din schemele astea arată ca un Hornet înălțat, nu ca un offroader serios cum este Ténéré sau 890 Adv. Adică ceea ce a fost Transalpul tot timpul, un tourer domol cu ceva veleități de offroad. Raspunsul o sa vina de la roata fata. 19 sau 21... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 17, 2022 Autor Share Postat Octombrie 17, 2022 Acum 21 minute, Speedy.K a spus: Raspunsul o sa vina de la roata fata. 19 sau 21... Cica '21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 În afară de ultimul, parcă toate Transalpurile au avut '21 pe față. Asta nu le făcea offroadere capabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. La mine orice 21 pe fata incaltat cu gumele corespunzatoare e un offroader capabil. 1 oră în urmă, SenorPink a spus: Cica '21 Am vazut. Toate supozitiile de pe net se bazeaza pe aceleasi doua-trei poze surprinse de niste baieti. Ce mi se pare dubios e ca motocicleta pare sa aiba inclusib designul carenelor gata, dar Honda nu a anuntat nimic. Cam ciudat. De-aia nu prea mi se par credibile stirile. Adica...ii dai si vopseaua finala pe plastice, dar inca nu esti sigur ca e ok mobra? Nu prea pare serios. In fine, sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 17, 2022 Share Postat Octombrie 17, 2022 1 hour ago, Speedy.K said: Nu stiu ce inseamna la tine offroader capabil. Transalp este o motocicletă joasă și cu suspensii prea moi pentru enduro mai serios (pe 700 nu am mers, dar nu cred că este foarte diferit). Personal nu mi-a plăcut nici centrul de greutate sus care o face să pară mai grea decât este. Nici șaua nu este ideală, nu-ți permite să culisezi deloc. Nu spun că în mâini profi nu știe enduro (așa, multe știu) dar în mod cert nu este distracție, neffind făcută pentru așa ceva. Revin la ce am spus ințial: un touring all-rounder versatil care face puțin din toate (drumuri lungi, confort, offroad, etc.) dar nu excelează la nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.