Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Acum 19 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

Pe dracu, a trecut un GW pe langa mine pe A0 exact ca racheta, si nici eu nu mergeam cu 130.

Adevarul este ca modelul GL1800, 2001-2017, desi are doar 5 trepte, se simte bine la 160 km/h, motorul fiind cu un pic peste 4000 rot/min. Pana la 6000 mai ai loc sa o omori 🙈

Dar nu asta este scopul cand ai un Goldwing.

Daca vrei sa alergi iti iei ce trebuie.

Ca asa te trezesti usor cu ea la 180 Km/h dar si cand trebuie sa opresti 600 Kg, atunci sa vezi ......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

6 minutes ago, Silver Arrow said:

cand trebuie sa opresti 600 Kg, atunci sa vezi ......

Cred ca merita sa te chinui sa opresti 600kg daca ai confortul nesimtit oferit de GW :)  Vorba lui Lionel, filtru de cafea mai lipseste si eventual o noptiera cu veioza.

 

Cand am mentionat viteza respectivului am vrut sa punctez ca in niciun caz nu e mobra de pensionar. E o mobra facuta pentru ce voiau americanii insa de pensionar nu mi se pare. Chiar deloc :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19 hours ago, ENEOS said:

Nu doar de GL, culcă băieții tot felul de 🏍🏍, inclusiv supra🏍 GS! Dacă te știi nițel cu mersul pe 2 roți fluieri prin acele de păr cu orice 🏍! E un viraj în ac de păr cu diferență mare de nivel și la Slănic, pe drumul spre Piatra Verde, o poți culca liniștit și acolo.

Da, am un amic care a culcat un RT pe Stelvoi doar fiindca l-a incurcat un meseriash cu o casuta pe roti fiz intr-un ac de par...in rest, poti sa o culci linistit si in fata casei...

 

50 minutes ago, Radu Andrei Gabriel said:

Cred ca merita sa te chinui sa opresti 600kg daca ai confortul nesimtit oferit de GW :)  Vorba lui Lionel, filtru de cafea mai lipseste si eventual o noptiera cu veioza.

Depinde ce asteptari ai de la motociclit...eventual poti pune pe spatarul pilotului o tableta cu Netflix/Disney+ pentru pasager....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 26.09.2024 la 15:10, Sergio1234 a spus:

 

Eu pe cine cunosc cu AT-uri, abia daca au vazut macadam...nu vorbim de forestiere etc. Idem si cu majoritatea vazute pe drumuri, echipate de drum, "curate" etc. 

 

Dar nu ma intelege gresit, sunt motoare scumpe, greutze iar cine da acei bani, nu cred ca vor cauta sa le foloseasca prea mult pentru forestiere. 

Oricine a facut 1km pe offroad adevarat, isi da seama de ce ai nevoie acolo si de ce nu. Chiar daca in filmuletze de prezentare sau video-uri pe youtube, poti vedea "vaci" pe forestiere, dar alea is conduse de profesionisti iar multe is motoare de presa. 

 

Man, am asta de ani de zile. Si tot asta imi iau acum. Respectiv un tourer cu ceva veleitati de off. Nu offroad, ci offasfalt, cum zic eu, ca off road inmatriculabil nu exista cu adevarat.

Dar moivul pentru care eu, nu stiu altii, vorba lui Creanga, am ramas de 15 ani si raman la enduro-tourin sau tourin-enduro sau adventure, cum vrei sa-i spui e altul, nu scopul de a face 50/50 asfalt si macadam: versatilitatea, manevrabilitatea si adaptarea perfecta a categoriei asteia la  conditiile de drum din Romania. Daca stateam in Austria nu-mi luam asa ceva, imi luam un sport tourer. Pentru ca aia nu au sleauri in asfalt pe autostrada, nu au sine de tramvai cdenivelate cu 10 cm fara de asfalt, nu au  DJ-uri si DN-uri cu macadam, nu au decopertari de asfalt nesemnalizate, nu au canale denivelate, nu au gropi pe Magheru etc etc etc.

Cam astea sunt motivele pentru care le spun eu elevilor mei ca asta e categoria cea mai potrivita pentru mers prin Romania.

 

Am avut KLE, eram tanar si nelinistit si am facut inclusiv namoale inumane, sleauri preistorice si albii de rau. Cu pasager si pagaje de cort. Acum probabil ca n-o sa mai fac, dar toto ceva din clasa asta mi-am luat. Din motivele de mai sus.

 

Cam asta e despre a folosi sau nu  mobra de genul asta la ceea ce trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Noul" Versys 1100:

 

 

 

 

In prinzip aceeași ciorba reîncălzită, zici că îi arde pe mațe daca fac o moto ca lumea cu de toate. Prea puțin, prea scump. 

Editat de LionEl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.09.2024 la 21:09, LionEl a spus:

"Noul" Versys 1100:

 

 

 

 

In prinzip aceeași ciorba reîncălzită, zici că îi arde pe mațe daca fac o moto ca lumea cu de toate. Prea puțin, prea scump. 

E aceeasi motocicleta din 2019 incoace. Au mai pus 50 cc ca sa acopere noua norma de poluare, si au marit cu 10% compresia, de unde cei 15 cai. Tot mare, grea, si fara caracter. Moto misto, pacat ca nu i cu adevarat concurenta pentru xr  sau noul suzi gx, care si ala are 150 cai. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2025 Hornet 1000 

 

Fotografie luata de pe FB, inteleg ca este expusa la un dealer din Paris. Se pare ca pretul va fi in jur de 12k. Nu-s afisate detalii dar cel care a postat poza spune ca a discutat cu dealerul - Jap Auto din Paris- si pretul va fi in jur de 13k.

hornet 2024.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

2025 Hornet 1000 

 

Fotografie luata de pe FB, inteleg ca este expusa la un dealer din Paris. Se pare ca pretul va fi in jur de 12k. Nu-s afisate detalii dar cel care a postat poza spune ca a discutat cu dealerul - Jap Auto din Paris- si pretul va fi in jur de 13k.

hornet 2024.jpg

 

Parca au personalitatea unei moluste :( 

 

Dar ceva care nu prea a fost anuntat sau i s-a facut reclama: 

 

-> https://www.italjetshop.com/collections/700twin-info 

 

Poza este doar de atentie 

 

image.thumb.png.76f2fd4ebf4052ff693de31912b7de70.png

 

pretul este dement -> 14900 euro

Editat de LionEl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehhh asta e tactica de marketing, serie limitata doar 700 de bucati. Nu zic ca nu are componente de top si ca nu e foarte buna doar ca 15 mii e mult pentru un scuter. 

 

Stiu si tmax tot pe la 16-17 mii este, dar tot e mult pentru un scuter. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

37 minutes ago, LionEl said:

Poza este doar de atentie 

Design-ul e superb, mie imi place. Insa cu riscul de a-mi pune in cap colegii de forum, treaba cu scooterele mie imi pare un super hype. Ideea de scooter s-a indepartat mult de la conceptul initial.

 

40 minutes ago, LionEl said:

Parca au personalitatea unei moluste

Mie-mi place :D Sigur, mi-ar fi placut mai mult un far clasic, rotund, retro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Radu Andrei Gabriel a spus:

2025 Hornet 1000 - pretul va fi in jur de 13k

 

hornet 2024.jpg

 

13k in care parca si vad, nu tu pilot automat, nu tu sa incalzita, nu tu optiuni practic.. ciudata mentalitatea celor de la Honda.

 

Personal nu vad niciun motiv pentru care as da 13k pe acest model de Honda cand cu 12k pot sa cumpar MT09 SP 2024, bine, 14k cu ceva optiuni, dar e totusi altceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 minutes ago, SONYC said:

nu tu pilot automat, nu tu sa incalzita, nu tu optiuni practic

Astea de obicei sunt optiuni de tourere sau de adv., mai putin de naked-uri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Radu Andrei Gabriel a spus:

Astea de obicei sunt optiuni de tourere sau de adv., mai putin de naked-uri.

 

Saua incalzita, da, se regaseste mai multe pe mobrele de touring, dar restul nu sunt orientate doar catre acel segment. Honda pur si simplu cred ca nu vrea sa faca bani, altfel nu imi explic mentalitatea. Dovada ca se poate pune x, y si z pe un naked e in curtea celor de la Yamaha, baieti destepti, o sa las Honda si ma reorientez catre ei.

 

Si-a luat o prietena de curand o Honda CB650R si cand am intrebat de ceva optionale, mi s-a raspuns doar cu nu, ori la faza asta au pierdut bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, Sergio1234 a spus:

 

mie personal imi place, si iese dotata full la 18k€, cam cu 7-8k€ mai putin decat RT.


As fi curios daca chiar e cu 7-8k€ "mai slaba"

Pai iti fac eu o comparatie intre ele intrucat am avut Africa Twin AS ES cu DCT si acum am RT. 

 

DIferentele intre NT si Africa Twin ar fi ca NT e strict de asfalt si cu roata de 17 pe fata nu ar trebui sa vobleze la viteze mari (deci sa fie ceva mai stabila). Ca minus - nu are cornering ABS. In rest motor, cutie sunt la fel. 

 

Ce are in plus RT fata de NT?

 

+ Motor mai puternic

+ Cuplu senzational

+ Foarte stabila la viteze mari (>200)

+ Cardan

+ Frane mult mai bune

+ Suspensie mult mai buna (telelever vs suspensiile Honda care sunt cam moi)

+ Keyless

+ Inchidere centralizata

+ Sistem Audio

+ Parbriz electric

+ Agilitate

+ Manevrabilitate

+ 5 ani garantie

+ Design (stiu ca se zice ca e subiectiv dar nu cred ca exista cineva care sa zica ca arata mai bine NT decat RT)

+ Mai confortabila atat pentru pilot cat si pentru pasagera

 

NT/ATAS fata de RT:

 

+ Pret

+ Apple Carplay/Android Auto

+ Fiabilitatea legendara Honda (desi nu as zice ca se mai aplica dar hai sa trecem aici de amor artei)

+ DCT

+ Cred ca farurile LED sunt mai bune pe Honde decat pe BMW-uri (cel putin pana acum la mers de noapte parca lumina mai bine ATAS-ul decat RT, dar diferentele sunt mici nu sunt ceva care sa faca votul decisiv)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, SONYC said:

ori la faza asta au pierdut bani.

Isi fac ei socoteala destul de bine, stai linistit. Cateodata e mai convenabil sa nu ofere optiunea decat sa o bage in productia de serie. Plus ca unele optiuni, ca pilotul automat, sunt disponibile doar pe mobrele mai premium, ca sa existe totusi o diferenta si sa se vanda si alea.

 

1 hour ago, LionEl said:

+ Suspensie mult mai buna (telelever

Haha, fetish-ul meu :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Radu Andrei Gabriel a spus:

Isi fac ei socoteala destul de bine, stai linistit. Cateodata e mai convenabil sa nu ofere optiunea decat sa o bage in productia de serie. Plus ca unele optiuni, ca pilotul automat, sunt disponibile doar pe mobrele mai premium, ca sa existe totusi o diferenta si sa se vanda si alea.

 

Cu siguranta isi fac calculele, dar sunt cazuri cand clientul iese pe minus. Sigur, un scuter in oras, un naked pentru naveta, un touring pentru iesiri, dar ce ne facem cand bugetul nu ne permite sa ne luam cate una din fiecare categorie? Punem cat mai multe optiuni pe una si ii dam bataie cu aia.

 

Imi place Honda, dar concurenta (Yamaha) ofera mai multe pentru relativ aceeasi suma de bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, LionEl a spus:

Siiii "noul" NT1100 pentru 2025:

 

https://www.honda.de/motorcycles/range/touring/nt1100/overview.html

 

A "suferit" aceleasi modificari ca si la varul scuter X-ADV - adica mici restilizari. 

 

image.thumb.png.acc00a2d3eab190358f6b8fad6f086ac.png

Au aranjat 3 maruntisuri la motor, are tot 100 cai, acum de la 105 112 nm cuplu. meh.

Nou are:

IMU-cornering abs si traction, cu implicare si la dct-cica acu tine cont dctu cand esti inclinat.

Au bagat si suspensia electronica, optionala.

In rest, side uri mai mari sa incapa o casca-in trecut nu incapea, parbrizul acum se poate ridica cu o mana-sistemul era o mizerie rigida de care trebuia sa tragi nasol.

Moto n-ar fi rea, daca ar fi avut cardan-tot e tourer fara pretentii sau valente sportive. Dar nu.

SI atunci, e pentru cine vrea o motocicleta....terna. Meh. La 18 k, ai muuuult mai multe variante, atat noi, cat si SH, muuult mai fun. Dar din nou, cand te uiti la ea, ca e si gri... ce sa ceri :))))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, LionEl a spus:

 

Parca au personalitatea unei moluste :( 

 

Dar ceva care nu prea a fost anuntat sau i s-a facut reclama: 

 

-> https://www.italjetshop.com/collections/700twin-info 

 

Poza este doar de atentie 

 

image.thumb.png.76f2fd4ebf4052ff693de31912b7de70.png

 

pretul este dement -> 14900 euro

Corecție: nu este scuter e motocicleta in toată regula că are ambreiaj, schimbător, cutie 6 trepte manuala. 

 

Deci o motocicleta care arata a scuter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai până acum sunt doar Hondele dar au DCT. Nici nu știu, sa zic că scuterele sunt cu forma aia clasica cu motorul sub cadru și transmisie CVT iar motocicletele sunt cum sunt. Asta e o struto-camila interesanta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noua Honda Forza 750:

 

https://www.honda.de/motorcycles/range/scooter/forza-750/overview.html

 

I-au pus Cruise control și parbriz electric dar a rămas pe lanț 🙄

 

PS: seamănă cu Xmax de 300 2024 și cu Kymco AK550 🤔🤭

Editat de LionEl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...