Djenavar Postat Martie 15, 2022 Share Postat Martie 15, 2022 Multumesc, am turbat , nu intelegeam ce.i ada deosebit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Martie 15, 2022 Share Postat Martie 15, 2022 Acum 6 ore, SenorPink a spus: Faina... Au plecat de la conceptul Yamaha Transcontinental si au adaugat un motor racit cu apa, probabil mult mai puternic si ADAS imbunatatit... Pacat ca nu au acest motor si pe motocicletele Chief... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 15, 2022 Autor Share Postat Martie 15, 2022 Acum 12 minute, Papa_Bear a spus: Faina... Au plecat de la conceptul Yamaha Transcontinental si au adaugat un motor racit cu apa, probabil mult mai puternic si ADAS imbunatatit... Pacat ca nu au acest motor si pe motocicletele Chief... Eu am testat Challenger care este bagger-ul astuia si motorul este absolut senzational, cel mai bun motor 2 in V pe un cruiser/chopper/tourer/bagger. Racit pe lichid, tehnologie, putere, cuplu, dotari. Singura parte nasoala pretul ....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 15, 2022 Share Postat Martie 15, 2022 Acum 7 ore, SenorPink a spus: Diiita animala. Buna la ei acolo, unde ai 3000mile, pe care le poti face fără sa înclini o data barja. Ma amuza cum se lauda ca au preload reglabil electronic, ca fiind ceva state of the art. Pai exista pe moto din 2005 nu tu cornering lights, abs, sau tc. Doar optional cornering abs, si dosr pe modelul de top, care va costa cat, 40k euro? Sincer, mai bine un goldwing sau un gtl. Dar na, motor clasic in v. Recunosc, imi place cum arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 15, 2022 Share Postat Martie 15, 2022 Nu pot să nu întreb: care e diferența la senzație între așa ceva (sau un Goldwing) și o mașină decapotabilă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 15, 2022 Share Postat Martie 15, 2022 Acum 6 minute, PzKpfW a spus: Nu pot să nu întreb: care e diferența la senzație între așa ceva (sau un Goldwing) și o mașină decapotabilă? Trebuie probat. Recunosc ca as incerca un goldwing, macar de dragul experientei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 17, 2022 Autor Share Postat Martie 17, 2022 Acum in Mall Promenada: Un articol interesant: https://www.cycleworld.com/story/blogs/ask-kevin/motorcycle-development-and-evolution/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 17, 2022 Share Postat Martie 17, 2022 Honda Hawk 1100 - o chestie neo-retro bazată pe NT1100. Honda reușește să facă ceva anost și în categoria asta. Concurent direct pentru XSR 900. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 18, 2022 Share Postat Martie 18, 2022 Oare cu ce vrea sa semene.. Hmm :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26, 2022 Share Postat Martie 26, 2022 Yamaha introduce amortizorul de direcție electric pe motociclete. Franța renunță la ITP pentru moto. Harley-Davidson pregătește un naked de 500cc, practic un Benelli Leoncino 500 sau QJmotor SRV550 cu altă siglă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Martie 26, 2022 Autor Share Postat Martie 26, 2022 Acum 27 minute, PzKpfW a spus: Yamaha introduce amortizorul de direcție electric pe motociclete Asta ca să meargă cu radarul adaptiv și Lane keep assist. Ce mi-ar plăcea sa le testez în faza de concept sa vad dacă se sesizează diferențe și dacă aduce un plus la performante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Martie 26, 2022 Share Postat Martie 26, 2022 Teoretic ar trebui să fie mai performant și eficient decât versiunea mecanică/hidraulică. Rezistența poate fi variată constant iar uzura în timp, neglijabilă. Este clar viitorul, dar depinde de implementare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 8, 2022 Autor Share Postat Aprilie 8, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Aprilie 8, 2022 Share Postat Aprilie 8, 2022 La 26.03.2022 la 13:50, PzKpfW a spus: Franța renunță la ITP pentru moto. În Franța nu a fost ITP ptr moto, se chinuie Dekra și alții că ei să îl impună prin lobby, dar nu le-a mers, FFMC-ul a organizat niște super manifestări în toată țara și au renunțat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 8, 2022 Share Postat Aprilie 8, 2022 4 minutes ago, exilatu' said: În Franța nu a fost ITP ptr moto Ești sigur? Nu înțeleg sensul articolului atunci. Iar moto.it nu sunt genul senzaționaliști. Știu că în Belgia nu există ITP/control tehnic periodic la moto, de Franța nu știu exact iar internetul oferă informații contradictorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Aprilie 8, 2022 Share Postat Aprilie 8, 2022 https://www.nwradu.ro/2022/04/testdrive-bicicleta-electrica-serial1-harley-davidson/ Scuze că este un cam off-topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
exilatu' Postat Aprilie 8, 2022 Share Postat Aprilie 8, 2022 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Ești sigur? Nu înțeleg sensul articolului atunci. Iar moto.it nu sunt genul senzaționaliști. Stau pe aici de vreo ceva ani, agitat cu motoarele, cu ffmc etc, nu a fost ITP aici, și nici nu va fi prea curând... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 8, 2022 Autor Share Postat Aprilie 8, 2022 Acum 4 ore, Bart Bz a spus: https://www.nwradu.ro/2022/04/testdrive-bicicleta-electrica-serial1-harley-davidson/ Scuze că este un cam off-topic. Are 2 roți? Sa fie primită, și la fel ca rewierul îmi pare rău că nu am una. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 27, 2022 Share Postat Aprilie 27, 2022 După versiunea pe portocaliu și versiunea pe alb, KTM a scos și versiunea pe roșu la 690 SMC R/Enduro: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 27, 2022 Share Postat Aprilie 27, 2022 branduit GasGas.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Aprilie 30, 2022 Autor Share Postat Aprilie 30, 2022 Versiunea de strada poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Aprilie 30, 2022 Share Postat Aprilie 30, 2022 (editat) Probabil că încearcă să diferențieze vizual modelele KTM/Husqvarna/GasGas pe cât posibil între ele, deși nu știu de ce se mai chinuie; este evident că sunt aceleași motociclete. La Husqvarna măcar au modificat puțin design-ul, dar la GasGas schimbările sunt între subtile și inexistente. În același timp, roțile spițate nu oferă vreun avantaj pe supermoto dacă nu ieși de pe asfalt (ceea ce multe SM-uri nici nu vor face) sau nu mergi în mediu competițional - din contră, roțile turnate cântăresc mai puțin și sunt mai ușor de întreținut. Rămâne doar factorul estetic și dorința de a se lega vizual de rădăcinile de offroad ale categoriei. Editat Aprilie 30, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 3, 2022 Share Postat Mai 3, 2022 (editat) 17 minutes ago, SMF said: Rotile cu spițe sunt mai grele decât cele turnate? Întreb pe bune,nu știu. Mi se pare ilogic,dar repet,chiar nu cunosc acest aspect. Da. Nu am date concrete ca să demonstrez, dar toate informațiile pe care le am confirmă asta. Nu este o diferență majoră, dar cele turnate sunt mai ușoare. Sunt și mai rezistente și rigide, fiind turnate/presate dintr-o bucată. 17 minutes ago, SMF said: Legat de ieșit pe off-road... O bordura sărită/lovită,niste trepte/etc înțelegi ideea....nu mai bine le iei cu "spițe" decât cu "turnate"? Ba da, și aici intervine singurul avantaj major al roților cu spițe: flexibilitatea. Pe teren dur și accidentat sunt preferate. Chiar dacă iau un șoc major, rup sau îndoaie spițe - se repară ușor. Roțile turnate sunt casante. În același timp, majoritatea SM-urilor nu vor ieși de pe asfalt vreodată. Sunt fan spițe pe supermoto (look în primul rând), dar înțeleg și logica de a folosi roți turnate. 17 minutes ago, SMF said: Când spui mediu competițional la ce te referi anume? Circuit SM? Exact: asfalt + pământ/macadam. Editat Mai 3, 2022 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Mai 3, 2022 Autor Share Postat Mai 3, 2022 Da sunt mai grele jantele spițate decât alea turnate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 3, 2022 Share Postat Mai 3, 2022 17 minutes ago, Asimplu said: Exista jante spitate cu oala din fibra de carbon, care sunt foarte usoare(dar si foarte scumpe) al caror greutate este mai mica decat cea a jantelor clasice din aliaj. Am văzut, nu am reușit să înțeleg sensul. Carbonul este extrem de rigid și rezistent la torsiune - dar și extrem de casant. Practic renunți la avantajul principal pe care-l are o roată spițată clasică. Rămâne o jantă scumpă, marginal mai ușoară, oarecum inutilă în uz și al cărui unic "avantaj" ar fi estetica. 20 minutes ago, Asimplu said: Beleaua la ele este cand faci pana... Roțile spițate "de stradă" (supermoto, motociclete cu design clasic, etc.) sunt cam toate tubeless acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.