Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 22 minute, PzKpfW a spus:

 

Un avantaj pentru cost. Dezavantaj pentru autonomie.

Poate moto e ușoară, aerodinamica , poate incarca pe frânare etc poate poate poate se extinde, daca scoți 200km ar fi super.

In rest în oraș și 50km e super suficient pt o zi.

 

Mai ales daca mergi până la terasa /spargi semințe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

31 minutes ago, Bart Bz said:

Poate de-aia vor "verzii" hibrid, sa le combine cumva pe amândouă?

 

Se pune problema complexității și greutății. Aceeași problemă pe care o au (într-o măsură mai mică) și sistemele de supraalimentare despre care vorbeam mai sus. Pe un automobil nu este prea impactant; pe o motocicletă, da.

 

13 minutes ago, frigider said:

Poate moto e ușoară, aerodinamica , poate incarca pe frânare etc poate poate poate se extinde, daca scoți 200km ar fi super.

In rest în oraș și 50km e super suficient pt o zi.

 

Mai ales daca mergi până la terasa /spargi semințe.

 

Nișa de mobilitate urbană este deja ocupată de bicicletele și scuterele electrice - mai nou și de trotinete. O motocicletă trebuie să fie și versatilă în ceea ce privește autonomia. Iar problema (actuală a) electricelor este capacitatea mică și greutatea mare a bateriilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transmisia și motorul sunt KTM, dar o iterație pe care austriecii au tras-o pe linie moartă destul de rapid (după doar 1 an) și au înlocuit-o cu actualul agregat 890. În rest, design și producție China. Nu sună foarte bine.

 

CF Moto vine însă cu niște prețuri imbatabile și cu garanția aferentă motocicletelor noi. Problema se pune ce se întâmplă când cei 2 ani de garanție expiră și când primii proprietari vor da motocicletele astea mai departe. Marca poate avea succes pe viitor și să-și facă un nume solid in lumea moto dar deocamdată (și vreau să mă înșel) sunt de părere că primele generații de proprietari CF Moto vor fi cobai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 hours ago, SenorPink said:

Ehh nu fac numai CF Moto asta, toți producătorii când scot un model nou nout testează pe primi clienți, sau cum zic inglejii, pe early adopters. 

 

Corect. Însă europenii și japonezii au un program de testare bine pus la punct și experiență în domeniu. Despre testare la chinezi nu se știe mare lucru. Iar experiență au doar prin prisma colaborării cu KTM (mă refer la CF Moto).

 

54 minutes ago, VyXxer said:

La ce foloseste roata aia pe spate asa lata?

 

Să meargă bine pe drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

 

Corect. Însă europenii și japonezii au un program de testare bine pus la punct și experiență în domeniu. Despre testare la chinezi nu se știe mare lucru. Iar experiență au doar prin prisma colaborării cu KTM (mă refer la CF Moto).

 

Daca CF Moto baga bani in R&D cum baga altii (si vorbesc aici din experienta) gen Huawei atunci vor fi pe drumul cel bun.

 

Si da si europenii si japonezii testeaza si au si experienta de de zeci de ani, d-aia sunt si top pe motociclete la momentul asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, VyXxer a spus:

La ce foloseste roata aia pe spate asa lata?

Impresionează

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Să meargă bine pe drept.

Ahaha

Acum 4 ore, SenorPink a spus:

Daca CF Moto baga bani in R&D cum baga altii (si vorbesc aici din experienta) gen Huawei atunci vor fi pe drumul cel bun.

Pai o sa aibă experiență din moto 3 :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

23 minutes ago, SenorPink said:

fara lant orice ar fi

 

Slabe șanse. Motorul e cam anemic pentru cardan, iar Honda vrea să fie un "sport" touring. Se va numi NT1100 și va fi practic urmașul lui CBF 1000F.

 

image.thumb.png.3ccafab937c0b1cd14c64d9ef6a09ffc.png

 

Va fi oferită în două versiuni NT1100A și NT1100D - prima posibil cu ceva orientare lejeră spre macadam (?) gen roți spițate.

 

În jur de 100cp, puțin peste 100Nm, vreo 240kg la plin. Meh.

 

Va fi o motocicletă bună, fiabilă, relativ ieftină și se va vinde bine. O plictiseală pe roți tipic Honda.

 

29 minutes ago, Adrian M. said:

Twin pe sort touring, mneh.

 

Nu mi se pare o problemă - din contră. În afară de vibrații, un bicilindru are doar avantaje pe genul ăsta de motocicletă. Oferă elasticitate și cuplu. Ducati, KTM și BMW au bicilindre în clasa asta și vând bine.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...