PzKpfW Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 Twin-scroll ar fi o opțiune viabilă, dar cam în afara contextului aici. Scopul principal al supraalimentării la moto nu este atât performanța cât respectarea normelor de poluare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 https://www.visordown.com/news/industry/kawasaki-motors-take-step-future-and-go-all-electric-2035 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 10, 2021 Autor Share Postat Octombrie 10, 2021 Se pare că asta e mersul, spre electrice. Ne mai bucuram și noi cat putem de astea cu ardere internă.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 2 hours ago, Bart Bz said: https://www.visordown.com/news/industry/kawasaki-motors-take-step-future-and-go-all-electric-2035 ...Motociclete hibride?! Nu are sens. De la ICE se va trece direct la electric. Hotărârea CE pentru 2035 se referă în primul rând la automobile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 Acum 2 ore, SenorPink a spus: Se pare că asta e mersul, spre electrice. Ne mai bucuram și noi cat putem de astea cu ardere internă.... La electric e tare că nu trebuie pompă. Doar priză. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 10, 2021 Autor Share Postat Octombrie 10, 2021 Eu sunt fan pompa că să ne înțelegem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 2 hours ago, frigider said: La electric e tare că nu trebuie pompă. Doar priză. Un avantaj pentru cost. Dezavantaj pentru autonomie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bart Bz Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 Acum 2 minute, PzKpfW a spus: Un avantaj pentru cost. Dezavantaj pentru autonomie. Poate de-aia vor "verzii" hibrid, sa le combine cumva pe amândouă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 Acum 22 minute, PzKpfW a spus: Un avantaj pentru cost. Dezavantaj pentru autonomie. Poate moto e ușoară, aerodinamica , poate incarca pe frânare etc poate poate poate se extinde, daca scoți 200km ar fi super. In rest în oraș și 50km e super suficient pt o zi. Mai ales daca mergi până la terasa /spargi semințe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 31 minutes ago, Bart Bz said: Poate de-aia vor "verzii" hibrid, sa le combine cumva pe amândouă? Se pune problema complexității și greutății. Aceeași problemă pe care o au (într-o măsură mai mică) și sistemele de supraalimentare despre care vorbeam mai sus. Pe un automobil nu este prea impactant; pe o motocicletă, da. 13 minutes ago, frigider said: Poate moto e ușoară, aerodinamica , poate incarca pe frânare etc poate poate poate se extinde, daca scoți 200km ar fi super. In rest în oraș și 50km e super suficient pt o zi. Mai ales daca mergi până la terasa /spargi semințe. Nișa de mobilitate urbană este deja ocupată de bicicletele și scuterele electrice - mai nou și de trotinete. O motocicletă trebuie să fie și versatilă în ceea ce privește autonomia. Iar problema (actuală a) electricelor este capacitatea mică și greutatea mare a bateriilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 10, 2021 Share Postat Octombrie 10, 2021 Acum 6 ore, PzKpfW a spus: Nișa de mobilitate urbană este deja ocupată de bicicletele și scuterele electrice - mai nou și de trotinete F adevărat. Dar moto e mai cu stil așa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Octombrie 11, 2021 Share Postat Octombrie 11, 2021 Acum 23 ore, SenorPink a spus: Eu sunt fan pompa că să ne înțelegem corect! sa poluam pana putem! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 11, 2021 Autor Share Postat Octombrie 11, 2021 Le dau teroare cu asta bătrână Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 11, 2021 Share Postat Octombrie 11, 2021 3 hours ago, SenorPink said: Versiunea chinezească a lui 790 Adv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 11, 2021 Autor Share Postat Octombrie 11, 2021 Acum 3 minute, PzKpfW a spus: Versiunea chinezească a lui 790 Adv. Dap , sunt curios daca o fi buna de ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 11, 2021 Share Postat Octombrie 11, 2021 Transmisia și motorul sunt KTM, dar o iterație pe care austriecii au tras-o pe linie moartă destul de rapid (după doar 1 an) și au înlocuit-o cu actualul agregat 890. În rest, design și producție China. Nu sună foarte bine. CF Moto vine însă cu niște prețuri imbatabile și cu garanția aferentă motocicletelor noi. Problema se pune ce se întâmplă când cei 2 ani de garanție expiră și când primii proprietari vor da motocicletele astea mai departe. Marca poate avea succes pe viitor și să-și facă un nume solid in lumea moto dar deocamdată (și vreau să mă înșel) sunt de părere că primele generații de proprietari CF Moto vor fi cobai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 12, 2021 Autor Share Postat Octombrie 12, 2021 Ehh nu fac numai CF Moto asta, toți producătorii când scot un model nou nout testează pe primi clienți, sau cum zic inglejii, pe early adopters. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 12, 2021 Autor Share Postat Octombrie 12, 2021 ceva frumos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 12, 2021 Share Postat Octombrie 12, 2021 4 hours ago, SenorPink said: Ehh nu fac numai CF Moto asta, toți producătorii când scot un model nou nout testează pe primi clienți, sau cum zic inglejii, pe early adopters. Corect. Însă europenii și japonezii au un program de testare bine pus la punct și experiență în domeniu. Despre testare la chinezi nu se știe mare lucru. Iar experiență au doar prin prisma colaborării cu KTM (mă refer la CF Moto). 54 minutes ago, VyXxer said: La ce foloseste roata aia pe spate asa lata? Să meargă bine pe drept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 12, 2021 Autor Share Postat Octombrie 12, 2021 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: Corect. Însă europenii și japonezii au un program de testare bine pus la punct și experiență în domeniu. Despre testare la chinezi nu se știe mare lucru. Iar experiență au doar prin prisma colaborării cu KTM (mă refer la CF Moto). Daca CF Moto baga bani in R&D cum baga altii (si vorbesc aici din experienta) gen Huawei atunci vor fi pe drumul cel bun. Si da si europenii si japonezii testeaza si au si experienta de de zeci de ani, d-aia sunt si top pe motociclete la momentul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutpm Postat Octombrie 12, 2021 Share Postat Octombrie 12, 2021 1 hour ago, PzKpfW said: Să meargă bine pe drept. Dar pe viraje oare cum se comporta? Da, mobra arata genial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Octombrie 12, 2021 Share Postat Octombrie 12, 2021 Acum 5 ore, VyXxer a spus: La ce foloseste roata aia pe spate asa lata? Impresionează Acum 4 ore, PzKpfW a spus: Să meargă bine pe drept. Ahaha Acum 4 ore, SenorPink a spus: Daca CF Moto baga bani in R&D cum baga altii (si vorbesc aici din experienta) gen Huawei atunci vor fi pe drumul cel bun. Pai o sa aibă experiență din moto 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Octombrie 12, 2021 Share Postat Octombrie 12, 2021 Hai ca revine si honda in categoria de tourere. Cu o africana aranjata pt strada. O sa vanda din parti. Twin pe sort touring, mneh. Dar sa vedem ce lanseaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 12, 2021 Autor Share Postat Octombrie 12, 2021 Sa vedem ce scot, eu imi doresc sa scoata ceva sa rupa gura targului. Nu de alta dar asa se impulsioneaza unii pe altii sa scoata motorete mai bune. PS: fara lant orice ar fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Octombrie 12, 2021 Share Postat Octombrie 12, 2021 (editat) 23 minutes ago, SenorPink said: fara lant orice ar fi Slabe șanse. Motorul e cam anemic pentru cardan, iar Honda vrea să fie un "sport" touring. Se va numi NT1100 și va fi practic urmașul lui CBF 1000F. Va fi oferită în două versiuni NT1100A și NT1100D - prima posibil cu ceva orientare lejeră spre macadam (?) gen roți spițate. În jur de 100cp, puțin peste 100Nm, vreo 240kg la plin. Meh. Va fi o motocicletă bună, fiabilă, relativ ieftină și se va vinde bine. O plictiseală pe roți tipic Honda. 29 minutes ago, Adrian M. said: Twin pe sort touring, mneh. Nu mi se pare o problemă - din contră. În afară de vibrații, un bicilindru are doar avantaje pe genul ăsta de motocicletă. Oferă elasticitate și cuplu. Ducati, KTM și BMW au bicilindre în clasa asta și vând bine. Editat Octombrie 12, 2021 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.