Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La astia e ca la Dacii, 1100, 1250, 1300. Urmeaza 1400 si 1410 Sport, in doua usi.

 

 

 

Acum 19 ore, Bart Bz a spus:


Asa se intampla cand castigi MotoGP si la piloti si la constructori. Acum poate devine clar pentrutoata lumea de ce baga italienii atatia bani in competitie.

Editat de Speedy.K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E clar că succesul în motorsport ajută, dar având în vedere că modelele cele mai vândute (Multistrada, Scrambler, Monster) nu prea au legătură cu sportivitatea, aș zice că diversificarea gamei (1) și eliminarea stigmei legate de fiabilitate (2) au contribuit mai mult la cifrele de vânzări.

 

Recunoașteți/ghiciți marca.

 

image.thumb.png.f35b5d8b47324871128314d9bef1218d.png image.thumb.png.5cc63f5a4fc9226726614edffa5a5aa0.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, PzKpfW a spus:

E clar că succesul în motorsport ajută, dar având în vedere că modelele cele mai vândute (Multistrada, Scrambler, Monster) nu prea au legătură cu sportivitatea, aș zice că diversificarea gamei (1) și eliminarea stigmei legate de fiabilitate (2) au contribuit mai mult la cifrele de vânzări.

 

Recunoașteți/ghiciți marca.

 

image.thumb.png.f35b5d8b47324871128314d9bef1218d.png image.thumb.png.5cc63f5a4fc9226726614edffa5a5aa0.png

 

'onda

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, Speedy.K a spus:

 

Asa se intampla cand castigi MotoGP si la piloti si la constructori. Acum poate devine clar pentrutoata lumea de ce baga italienii atatia bani in competitie.

Corect. Eu urmăresc mai mult World SBK decât MotoGP, și acolo tot ei au câștigat, atât la piloți, cât și la constructori. Bravo lor, ce sa mai zic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

52 minutes ago, Bart Bz said:

și acolo tot ei au câștigat

 

Întrebarea ar fi dacă, în comparație cu acum 1 an sau 2, ești mai interesat acum să-ți cumperi un Scrambler sau o Multistrada pentru că au câștigat ei titlul la Superbike.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clientii romani nu fac parte din targetul companiilor de nivelul asta. Desi prind si la noi unele strategii, gen folosirea numelor modelelor consacrate pentru modelele noi care n-au treaba tehnic cu cele vechi, sigle de masini cunoscute pus pe mobre la preturi exorbitante etc. Dar asta cu motorsportul nu prinde, n-as putea sa spun din ce motive. Plus ca piata de mobre noi practic nu exista fata de alte tari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, Speedy.K said:

Plus ca piata de mobre noi practic nu exista fata de alte tari.

 

În principiu da, deși tendința este crescătoare. Sunt incomparabil mai multe vehicule pe două roți pe străzi astăzi față de acum 10-15 ani - iar ponderea celor noi în raport cu cele SH din import este din ce în ce mai mare. Asta mulțumită armonizării categoriilor de permise moto la nivel european (A1, A2) și a ofertelor de motociclete mai accesibile în consecință (s-au dus zilele începătorilor pe R1, cazan clasa a 1-a de import la suprapreț). Problema ar fi în continuare sărăcia și percepția faptului că o motocicletă este un moft sau o alternativă de transport pentru cei care sunt prea săraci pentru a-și cumpăra automobil.

 

13 minutes ago, Speedy.K said:

Clientii romani nu fac parte din targetul companiilor de nivelul asta.

 

Ca cifre brute, evident că nu. Ca trend, ba da. Ai fi surprins, dar și în România mărci precum Ducati sau BMW (cred că și KTM) au avut ani consecutivi de vânzări record în ultima perioadă.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, daca vrei sa dai pe ea 40.000 in loc de 25.000...

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

 

În principiu da, deși tendința este crescătoare. Sunt incomparabil mai multe vehicule pe două roți pe străzi astăzi față de acum 10-15 ani - iar ponderea celor noi în raport cu cele SH din import este din ce în ce mai mare. Asta mulțumită armonizării categoriilor de permise moto la nivel european (A1, A2) și a ofertelor de motociclete mai accesibile în consecință (s-au dus zilele începătorilor pe R1, cazan clasa a 1-a de import la suprapreț). Problema ar fi în continuare sărăcia și percepția faptului că o motocicletă este un moft sau o alternativă de transport pentru cei care sunt prea săraci pentru a-și cumpăra automobil.

 

 

Ca cifre brute, evident că nu. Ca trend, ba da. Ai fi surprins, dar și în România mărci precum Ducati sau BMW (cred că și KTM) au avut ani consecutivi de vânzări record în ultima perioadă.


 

Da, stiu motivele, stiu cresterea de piata, dar ma uitam intr-o zi pe siteul unui producator mare, nu mai stiu cine, si am vazut numarul de dealeri si serviceuri autorizate pe tarile europene. Era ceva de genul Romania 3 in total, Italia si Germania 350 fiecare.

Pai la cifrele astea iti dai seama ca toate sutele alea de dealeri si serviceuri nu stau sa moara de foame, stau pentru ca e de treaba si sunt multi bani de incasat din piata. Pai si atunci la ce sa-i intereseze pe Ducati ca romanii nu sunt convinsi de rezultatele din motorsport sa-si ia Ducati?! Ii doare-n cot, pentru ca, dupa cum se vede, pe cumparatorii din tarile care conteaza in piata ii convingrezultatele. 

Aprilia era producatorul. Deci nu cel mai vandut brand moto din lume.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este conceptul. Varianta de serie va arăta mai "chinezesc", cu elemente de design comune cu celelalte modele "NK" mai mici (vezi mai sus).

 

image.thumb.png.46faeef2ab7458252e523eaa186aa283.png image.thumb.png.16de4abf3606d493746e248fdf7adc81.png

 

Partea de șasiu/roți va fi probabil transplantată direct de la 1250TR-G, un maxi-tourer cu același motor de 1300 de la KTM pe care CFMoto îl vinde deja în China de vreo 2 ani.

 

image.thumb.png.53306fd1a140ac9ba2d6645296d00e80.png image.thumb.png.4ba6a7f93ffab4c3f76a629e2dad5aed.png

 

CFMoto dezvoltă și un motor V4 (!), cu unghi de 75-80° între bancuri.

 

image.thumb.png.d059dc797fed65419992afa2b7d83d02.png

 

Nu este clar încă dacă se dezvoltă în parteneriat cu cei de la KTM sau doar cu "know-how" de la ei. Însă este destul de evident că și KTM lucrează la un model V4.

 

Alți chinezi, QJ Motor, pregătesc și ei un superbike dar cu motor 4 în linie: SRK 1000 RR. Motorul este cel de pe MV Agusta F4. Nu este clar cât este QJ și cât este MV în rest. Vizual, este destul de mult italian acolo.

 

image.thumb.png.8153a91c4ac8a1a31fc6fa7097b230de.png image.thumb.png.989a5b4308ea3ed9afdc46fef4268591.png image.thumb.png.d476417058626eb7b6b8622a60534376.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moto Morini X-cape

motor 650 Kawasaki, frane brembo, furca marzocchi, 213 kg la gol, 265 kg plinuri facute plus 3 genti, pret de intrare 7600( jante aluminiu) , 8000 jante spitate, 10085 full da full (fara piele), jante spitate, 3 genti si protectiile crashbar

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce panarame... vor să facă 3 mobre asemănătoare cu același motor dar cu cilindree și putere diferită, 690, 790, 890... Probabil vrând să elimine ușor, ușor, monocilindrul de 690. Poate, totuși vor scoate monocilindrul de 490 ADV... Bicilindrul mic, cu toate normele actuale, euro 5, cred c-ar fi ieșit destul de greu la cântarul final...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 hours ago, vis-a-vis said:

vor să facă 3 mobre asemănătoare cu același motor dar cu cilindree și putere diferită, 690, 790, 890... Probabil vrând să elimine ușor, ușor, monocilindrul de 690.

 

Dacă apare un bicilindru de 600-700cc, este aproape cert faptul că producția de 790 va înceta. Este o diferență (prea) mică între 790 și 890 în momentul de față, motivul principal pentru care le oferă pe amândouă fiind faptul că 790-ul este compatibil A2. Un parallel-twin ceva mai mic ar mări diferența între modele și ar evita canibalizarea între ele.

 

Nu știu ce planuri au pe termen mai lung (posibil nici ei să nu știe, Trunkenpolz spune că "vor să rămână agili ca să poată să răspundă ușor la schimbările pieței"), dar nu cred că monocilindrul de 690 va dispărea - cel puțin în primă fază. Are mulți adepți, iar pentru un enduro/supermoto mare ai nevoie de un mono. În același timp, tipul ăsta de motor are probleme din ce în ce mai mari cu emisiile iar KTM se vede că se concentrează din ce în ce mai mult pe dezvoltarea și diversificarea platformei de twin. De văzut, dar într-un final piața și vânzările vor decide.

 

Prima poză cu motorul KTM de 1300 în versiunea CF Moto:

 

image.thumb.png.1ad92fd4f7a161726daec0a7f72d4962.png

 

Puțină disperare în a-l face să pară diferit față de original - alt design la capace, altă orientare a geamului de vizitare, alt airbox:

 

image.thumb.png.2b41f011dd6347781efe39ac2d4af983.png

 

Din patentul general al motocicletei, se pare că va fi alimentat de către două ram-air-uri laterale. Per total îmi aduce aminte de Brabus 1300R. Meh.

image.thumb.png.200a184fcfb3dc29817aa896fe6b4413.png

 

Suzuki pregătește modele electrice - în principal scuter-e și modele mici:

 

image.thumb.png.03fd0165e32efe106a7dd4cfdf631af9.png

 

Conceptul "Recursion" și motorul supraalimentat se pare că au fost abandonate. Având în vedere cât de "mult" sunt folosite și de către Kawasaki, nu cred că vom mai vedea alte astfel de motoare pe stardă.

 

...Și încă un motor chinezesc de "inspirație" externă: un 3 cilindri în line de 8-900cc de la Zontes.

 

image.thumb.png.245dfa0a802365cd1259044f4af2cdb6.png

 

image.thumb.png.193e1d44e0d358abb6633e6926afde6c.png

 

Cartere, detalii, capaca de chiulasă, etc. Până și capacul de ambreiaj are un design asemănător cu prima iterație de CP3.

 

KTM vrea (se pare) să reintroducă suspensia laminară pentru enduro.

 

image.thumb.png.5c56d59210336db48932b970135579b9.png image.thumb.png.8b29613862a18cef8f1bae49d74b1ea6.png image.thumb.png.fab2418643b7f9c04389c1cd5e93a5d4.png image.thumb.png.84791c387a23879ab223bcde9363e8ff.png image.thumb.png.417ba57ef8d27168d59fd7ce97a715be.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Într-o lume în care clasa mică și medie merge pe mono- și bicilindre, Kawasaki revine cu un 4 cilindri de 400cc - Ninja ZX-4 RR.

 

image.thumb.png.a26dc3d35b5900d08fed888a0bb7bd92.png image.thumb.png.052df61a759b8a588d76effda946ab1d.png image.thumb.png.9cda1b0278fbde9d503910e7898c718c.png

 

Avantaj: putere; Kawasaki anunță aproape 80cp (cu ram-air).

Dezavantaje: lipsă cuplu și greutate mare; ZX-4 RR este mai grea decât o Aprilia RS 660.

 

De apreciat însă ambiția celor de la Kawasaki de a face ceva diferit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...