PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Diferit față de toată lumea, nu mai are nimeni o astfel de motocicletă în clasa de sub 500cc. Nu prea înțeleg însă cine ar cumpăra-o și de ce; poate doar prin prisma prețului. Altfel modele precum RS 660, R7 sau viitorul RC 890 sunt peste din toate punctele de vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 2, 2023 Autor Share Postat Februarie 2, 2023 Mai depinde si pretul acuma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 1 hour ago, PzKpfW said: poate doar prin prisma prețului. Nu văd alt element în favoarea modelului. În afară de partea cu a fi diferit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Clasa asta de 400cc era foarte dezvoltată-n Japonia, din cauza taxelor. Nu mai știu cum e acum, dar pentru cilindree mare se plătea o grămadă, limita decentă era la 400, motoarele fiind puse pe modele care aveau și motoare de 1000-1100 pentru Europa. Un motor de 400 în 4 cilindri se turează foarte tare. Mai erau chiar și de 250, alea se duceau în vreo 18000 rpm. După 90, știu că era plin de modele de 400 aduse cu vaporul din Japonia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 acum a luat un prieten pt fi-su un ZX400 din 1900 toamna, vreo 2200 iepuroi e cam singura varianta in 4 pistoane la clasa sport care merge cu permis A2 si in strainatate au inceput sa devina mobre de colectie, sunt f rare consider ca si una de asta din generatia noua va fi mobra de colectie! ....peste vre-un sfert de veac mie personal imi place mult cum arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 14 minutes ago, vis-a-vis said: Clasa asta de 400cc era foarte dezvoltată-n Japonia, din cauza taxelor. Nu mai știu cum e acum, dar pentru cilindree mare se plătea o grămadă, limita decentă era la 400, motoarele fiind puse pe modele care aveau și motoare de 1000-1100 pentru Europa. Un motor de 400 în 4 cilindri se turează foarte tare. Mai erau chiar și de 250, alea se duceau în vreo 18000 rpm. După 90, știu că era plin de modele de 400 aduse cu vaporul din Japonia. Foarte bine punctat, așa este. Nu știu dacă s-a schimbat cadrul legal în Japonia, dar în Europa sigur nu are la fel de mult sens modelul. Legat de preț: văd că la americani se vinde la 9700$. Asta în cazul în care ZX-6R (care acolo se mai vinde) este 11000$. Având în vedere prețurile modelelor care se vând și acolo și în UE (~10% în plus), aproximez că ZX-4 RR va costa între 10500 și 11000€ aici. Comparativ, RS 660 este ~11500 iar R7 este sub 10000. 3 minutes ago, apriliacluj said: consider ca si una de asta din generatia noua va fi mobra de colectie! ....peste vre-un sfert de veac Foarte posibil, nu cred că va mai fabrica nimeni așa ceva de acum înainte. 4 minutes ago, apriliacluj said: mie personal imi place mult cum arata! Estetica este subiectivă, dar personal mi se pare cam anonimă. Prea similară la design cu ZX-6R, Ninja 400 și 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 (editat) Acum 5 minute, PzKpfW a spus: Nu știu dacă s-a schimbat cadrul legal în Japonia, dar în Europa sigur nu are la fel de mult sens modelul. Ideea e că modelele de 400 ale anilor 90 erau destinate exclusiv pieței japoneze și erau foarte căutate și importate în Europa la mâna a doua. Probabil Kawasaki s-a gândit că dacă tot face un model pentru Japonia, de ce să nu-l și exporte. Altfel bariera de 400 n-are sens pentru restul lumii, însă pentru această cilindree nu vei obține perfomanțe mai bune... Editat Februarie 2, 2023 de vis-a-vis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 (editat) 14 minutes ago, vis-a-vis said: Probabil Kawasaki s-a gândit că dacă tot face un model pentru Japonia, de ce să nu-l și exporte. Exportul presupune omologări. Care (mai ales în Europa), costă. Mai este și ABS-ul care este obligatoriu aici. La o motocicletă de 20 de mii nu prea înseamnă mult. La una de 10-15 mii, se simte. Peugeot revine pe piața moto (dorința acționarilor majoritari Mahindra). A apărut și prețul pentru noul Transalp - 11500€ în România. Obiectiv ratat, Ténéré este mai ieftin aici (11100€). Au reușit însă în Italia, unde este mai ieftin ca Yamaha: 10700€ vs. 11000€. Editat Februarie 2, 2023 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Acum 1 minut, PzKpfW a spus: A apărut și prețul pentru noul Transalp - 11500€. Obiectivul a fost să fie sub Ténéré (11100€). Au reușit. La limită. Păi 11500 e peste, nu sub 11100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Cred ca a vrut sa zica sub 12000. T7 a fost 11000 cand a aparut, acum e 12000. N-am inteles de ce... Acum vad ca e 11.000 si 100-200.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 7 minutes ago, vis-a-vis said: Păi 11500 e peste, nu sub 11100 5 minutes ago, Speedy.K said: Cred ca a vrut sa zica sub 12000. Am editat post-ul de mai sus. Mi-am creat singur confuzie cu diferitele surse. 5 minutes ago, Speedy.K said: Acum vad ca e 11.000 si 100-200.. Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Astea de la Yamaha cred ca ori sunt preturi de iarna si vor reveni in primavara la 11700-12000, ori le-au redus tocmai din cauza pretului Transplant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Sunt destul de convins că este varianta a 2-a. La fel, Honda a tăiat din preț în mod specific în Italia (cea mai mare piață moto din UE) pentru a fi (fix) sub Ténéré. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva. Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! Probabil psihologic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 4 minutes ago, Speedy.K said: Probabil psihologic. Asta plus avantajul faptului că este model nou. Ténéré a fost actualizat, dar are deja 4 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 2, 2023 Autor Share Postat Februarie 2, 2023 Acum 14 minute, Speedy.K a spus: Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva. Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! Probabil psihologic. Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 1 minute ago, Escanor said: Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Acum 1 oră, Escanor a spus: Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. Daca la o mobra de 20000 te uiti la 500 inseamna ca mobra e prea scumpa pentru banii tai. Acum 1 oră, PzKpfW a spus: De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată. Bineinteles ca la asta ma refeream, nu la bani in sine. PS La aia se face leasing pe persoana fizica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Da. Microîntreprinderile sunt mult mai rare, condițiile pentru înființare sunt mai complicate și taxele mai mari. Dar au condiții de leasing foarte bune la PF, cu dobândă 0 de obicei. La americani am auzit inclusiv de leasing operațional la moto (oferit în mod oficial de dealer/importator). * Mă refer la țările din Vest, evident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Tare. Si noi, cetateni europeni, n-avem aceleasi posibilitati acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 2, 2023 Share Postat Februarie 2, 2023 Nu există piață, educație (de niciun fel), dorință, mediu fiscal, etc. Fabricantul lucrează cu care are la fața locului - de la oameni la instituții financiare și legislație. Regret lipsa finanțărilor cu dobândă 0 la moto și dorința (normală într-un fel) imporatorilor/dealerilor de a pune adaos mai mare. Prețurile sunt constant mai ridicate decât în țări care au taxe fiscale mai mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 3, 2023 Share Postat Februarie 3, 2023 Eu intrebam de a merge acolo si a cumpara cum cumpara si ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Februarie 3, 2023 Autor Share Postat Februarie 3, 2023 Acum 40 minute, Speedy.K a spus: Eu intrebam de a merge acolo si a cumpara cum cumpara si ei. Cred că trebuie să fii înregistrat fiscal, cont deschis acolo, o adresă/buletin ceva în tara respectiva că sa poți lua leasing d-asta cu dobândă 0. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 3, 2023 Share Postat Februarie 3, 2023 Update minor pentru Ducati DesertX. O altă spoială (inspirată de cursa de la Dakar, la care Ducati nu a participat niciodată) și navigație cu săgeți pe bord. Update și de preț: +500€. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Februarie 4, 2023 Share Postat Februarie 4, 2023 Nu m-ar mira sa-i vad acolo in curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.