Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

Acum 1 minut, PzKpfW a spus:

A apărut și prețul pentru noul Transalp - 11500€. Obiectivul a fost să fie sub Ténéré (11100€). Au reușit. La limită.

Păi 11500 e peste, nu sub 11100 :) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

7 minutes ago, vis-a-vis said:

Păi 11500 e peste, nu sub 11100 :) 

 

5 minutes ago, Speedy.K said:

Cred ca a vrut sa zica sub 12000.

 

Am editat post-ul de mai sus. Mi-am creat singur confuzie cu diferitele surse.

 

5 minutes ago, Speedy.K said:

Acum vad ca e 11.000 si 100-200..

 

Exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva.

Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! 
Probabil psihologic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, Speedy.K a spus:

Cred ca in Italia au taiat ca sa fie mult sub Tuareg. Ala e competitorul adevarat, T7 nema electrocica, pozitie mult mai enduro, altceva.

Oricum, cine dreaqu se uita la 500 de euro cand isi ia mobra de peste 10.000?! 
Probabil psihologic.

 

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Escanor said:

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro

 

De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Escanor a spus:

 

Si peste 15k s 20k te uiti si la 500 de euro, sunt ceva accesorii de banii aia. 


Daca la o mobra de 20000 te uiti la 500 inseamna ca mobra e prea scumpa pentru banii tai.

Acum 1 oră, PzKpfW a spus:

 

De uitat, te uiți. Dar asta în sine nu va înclina balanța decisiv în favoarea unui model. Mai ales în contextul în care în Vest mai toată lumea își cumpără în leasing - i.e. diferență de câțiva euro la rată.


Bineinteles ca la asta ma refeream, nu la bani in sine.

PS La aia se face leasing pe persoana fizica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Microîntreprinderile sunt mult mai rare, condițiile pentru înființare sunt mai complicate și taxele mai mari. Dar au condiții de leasing foarte bune la PF, cu dobândă 0 de obicei. La americani am auzit inclusiv de leasing operațional la moto (oferit în mod oficial de dealer/importator).

 

* Mă refer la țările din Vest, evident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu există piață, educație (de niciun fel), dorință, mediu fiscal, etc. Fabricantul lucrează cu care are la fața locului - de la oameni la instituții financiare și legislație.

 

Regret lipsa finanțărilor cu dobândă 0 la moto și dorința (normală într-un fel) imporatorilor/dealerilor de a pune adaos mai mare. Prețurile sunt constant mai ridicate decât în țări care au taxe fiscale mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 40 minute, Speedy.K a spus:

Eu intrebam de a merge acolo si a cumpara cum cumpara si ei.

Cred că trebuie să fii înregistrat fiscal, cont deschis acolo, o adresă/buletin ceva în tara respectiva că sa poți lua leasing d-asta cu dobândă 0. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am observat că de 2-3 ani încoace a "devenit cul" să ai Ducati. Deși este vorba probabil și de îmbunătățirea fiabilității (nu că dpdv mecanic ar fi fost foarte problematică în trecut) sau de succesul în motorsport (chiar dacă au câștigat și înainte), cel mai important element este pur și simplu faptul că are lumea bani. Meh.

 

Recunoașteți marca/motocicleta/orice.

 

image.thumb.png.bf8eb5a41552a2e1a91cab581a5aa31c.png image.thumb.png.b9b45fe3b7672e738b0043c3edc46179.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

18 minutes ago, prafrau said:

miroase a chinez

 

Xiangshuai Traveler XS 800. Da, 800cc și vreo 60cp. Nu că un H-D de 1600cc ar avea forarte multă putere, dar măcar au cuplu. Asta are 72Nm și viteză maximă de 160 km/h.

 

Are însă meritul de a fi primul model de genul venit din China. Cred că sunt pe toate nișele deja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Stiri si noutati din lumea moto
  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...