Sari la conținut

Noutati din lumea moto


LionEl
 Share

Postări Recomandate

Pe unii îi impresionează acei 200+ cp. Am condus 1190 Adv cu 150 cp și nu mai vroiam să o înapoiez. Înafara de căldura degajată de cilindri, mobra mi s-a părut perfectă pentru gusturile mele (oi avea gusturi ciudate, poate). Și arată al naibii de bine, deși e design învechit pentru unii. 

Ok, dacă mă îmbăt bine de tot, pot afirma că BMW face cele mai frumoase mobre din lume. Dar mai trebuie și un cui (știi la ce mă refer) pentru a-mi susține afirmația cu mâna pe inimă și pătruns de fior. MTS e desenată cu stil, BMW le proiectează la beție. Vezi partea frontală, nu contează cum te uiți.

Poza a doua arată cel mai funny, o motocicletă cu roată de scuter.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

12 minutes ago, Lucian_M said:

Pe unii îi impresionează acei 200+ cp.

 

Evident. Pe cei care cumpără fișe tehnice de putere se bazează BMW cu modelul ăsta.

 

12 minutes ago, Lucian_M said:

Poza a doua arată cel mai funny, o motocicletă cu roată de scuter.

 

Cam așa arată toate "suv-urile" astea pe două roți. Roata față de 17 pare mică pentru ele pentru că sunt destul de masive și înalte. La fel este și la Multistrada.

 

image.thumb.png.3df571aba4b6155e0201ebcc7eddd7a9.png

 

Și un Super Adventure cu roată față de 17 arată cam grotesc.

 

image.thumb.png.68c6d45c03e25e41193d4526ca5e91e2.png

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19" mi se pare compromisul perfect, împacă perfect un offroad decent cu asfalt fără pretenții de VR46. Și arată normal, fără să supere ochiul.

17" consider că e strict pentru stradă, dar asta o zic eu, fără o experiență serioasă de offroad.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

19"/17" mi se pare compromisul ideal. Pentru România e perfect. Marea problemă la matahalele astea pe 2 roți e că n-au tracțiune integrală. Nu ți-ar mai trebui 21" și probabil nici compromis la cauciucuri dacă te avânți la off-road ușor. Dar, na, mai greu să pui o transmisie pe o furcă clasică. 

De altfel, nu înțeleg de ce nu vine niciun constructor cu un bicilindru de 500-600 cmc ușor supraalimentat, cu o cursă mai lungă a pistoanelor. Ar fi mișto de condus la viteze mici și ar avea putere destulă pentru un mers decent pe autostradă. 

Motoarele alea de 1300 cmc mi se par inutil de mari și grele pentru orice mobră care teoretic ar merge și pe off-road. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă, voi aveți 🏍🏍 cu roți de 19' pe față, că prea le ridicați în slavi!

Matahalele astea sunt fix ca suv-urile, 90% dintre utilizatori nu au nevoie dar le place să aibă și ei ceva mare. Trebuie să recunosc însă că o 🏍 din categoria adventure digeră mai bine drumurile proaste care în țara noastră nu sunt puține. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

După ce am mers în ultimul timp pe scuter cu roți de 16", combinat cu Xchallengeul pe crampoane 21"/18", aseară am scos V-stromu de-o mie cu 19/17... Parcă e pe șine și nici denivelările nu le-am mai simțit la fel... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, vis-a-vis a spus:

De altfel, nu înțeleg de ce nu vine niciun constructor cu un bicilindru de 500-600 cmc ușor supraalimentat, cu o cursă mai lungă a pistoanelor. Ar fi mișto de condus la viteze mici și ar avea putere destulă pentru un mers decent pe autostradă. 

 

Vor veni la un moment dat, vor fi obligati de normele de poluare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai uite că tot asemuiți ADV-urile cu SUV-uri: diferente dintre un touring get beget și un ADV get beget - BMW K1600 GT și Africa Twin Adventure Sports:

1. K-ul: motor maxim, puternic, greu, toate dotările posibile, mare, pretabila in prinzip doar pentru drumuri bune și autostrăzi, protecție la vânt senzațională. Suspensia aia telelever pe fata e și buna e și rea pentru că nu prea simți ce se întâmplă pe strada. Daca ieși pe un drum nepavat e un coșmar, nu îi plac curbele ace de par. Spatiu limitat de bagaje. 

2. SUV-ul pe 2 roti Africa Twin: le face practic pe toate, mai ușoară, mai sprintenă, mai agila. Putere arhisuficienta, suspensiile sunt foarte bune pentru orice tip de drum, automata este dementiala, nu-mi vine să mă mai întorc pe manuala după ce am mers pe asta. Posibilitate de incarcat bagaje pentru 2 luni. Se poate face offroad, iar în mâinile cuiva capabil chiar offroad ca lumea. Poate merge și cu 180 pe autostrada cu Rider și pasager plus bagaje și poate merge și în oraș ca un scuter pe modul automat și gata stresul. Puncte slabe: -> boala ei să vobleze fata daca iei mâinile de pe ghidon - problema dezbătută pe forumuri: Ba că e de la anvelope, ba că e de la top case. Se rezolva cu un steering dampener.

 

-> Te flutura vântul pe toate părțile 

-> saua este absolut infecta. 

 

Și de aceea sunt atât de mulți care își iau GSA-uri, pentru că sunt versatile și sunt la fel de bune pentru touring ca și K-urile. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

44 minutes ago, vis-a-vis said:

De altfel, nu înțeleg de ce nu vine niciun constructor cu un bicilindru de 500-600 cmc ușor supraalimentat, cu o cursă mai lungă a pistoanelor. Ar fi mișto de condus la viteze mici și ar avea putere destulă pentru un mers decent pe autostradă. 

 

Este o chestiune de timp. BMW se pare că lucrează deja la așa ceva, pentru seria F.

 

3 minutes ago, Escanor said:

Și de aceea sunt atât de mulți care își iau GSA-uri, pentru că sunt versatile și sunt la fel de bune pentru touring ca și K-urile. 

 

SUV-urile sunt (pentru mine) sport-touring-urile astea înalte în stilul Multistrada, S 1000 XR, Tracer 9, Versys, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, PzKpfW a spus:

 

Este o chestiune de timp. BMW se pare că lucrează deja la așa ceva, pentru seria F.

 

 

SUV-urile sunt (pentru mine) sport-touring-urile astea înalte în stilul Multistrada, S 1000 XR, Tracer 9, Versys, etc.

Și care sunt foarte bune pentru drumuri lungi. Pe Versys am făcut 900 km într-o zi. Singurul stres a fost căldura (40 de grade).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, vis-a-vis a spus:

...aseară am scos V-stromu de-o mie cu 19/17... Parcă e pe șine și nici denivelările nu le-am mai simțit la fel... 

Am observat și eu că filtrează ușor drumurile proaste, comparând cu mașina. Ce e drept, pe spate e alt amortizor față de ce a venit pe original (Hyperpro).

19/17 e compromisul perfect și pentru mine, nu aș prefera altceva. În completare, am condus anul trecut un K1200 LT, autobuz pe roți, mișto tare în linie dreaptă, protecție fantastică la vânt, confort cât încape, motor care trage cum trebuie etc. Pe curbe strânse și luate în stilul meu nu mi-a plăcut, nu-mi oferă aceeași senzație pe care o am cu antichitatea mea. 

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe poze cu prototipul R 1300 GS în teste. Cele mai mari schimbări sunt legate de designul părții din față. Farul asimetric se pare că va dispărea după aproape 25 de ani (a apărut pe 1150 GS). În rest mai mult evoluție decât revoluție, ca de obicei la BMW. Pe partea tehnică: 1300cc, 143cp, 149 Nm. Varianta "Adventure" se pare că se va numi "R 1400 GS".

 

image.thumb.png.1af0b913f2fcd74546155c8d2ca7b43c.png

Semnalizări în handguard-uri.

 

image.thumb.png.a906dd681738f08673d12e2e4dab28ed.png

Semnale spate pe post de stop - trend lansat de S 1000 RR.

 

Honda patentează o furcă de tip Hossack (făcută celebră de BMW sub numele de "Duolever" pe K-urile recente) pe un naked. Fiind doar un brevet, nu se știe dacă va ajunge în producție, deși folosesc deja tipul ăsta de furcă pe Goldwing.

 

 image.thumb.png.4309963447615a810749dd353f05ea56.png image.thumb.png.eab2d2c7d28432635f66d7588eee3b46.png image.thumb.png.c77e36dfcec183cebb3b6795974f3397.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Escanor a spus:

nu îi plac curbele ace de par. Spatiu limitat de bagaje. 

Hsmbp, Dacă nici K1600 nu are spațiu de bagaje recomand un "cub" piaggio pe 3 roți!

Și nici cu acele de păr nu vă înțeleg, aud că nici FJR nu s-ar descurca...😳 Anul trecut am testat K1600GTL pe Pârâul Rece, de la MAN la Predeal și retur. Cu pasageră.  Mă așteptam să fie mai greu cu el, dar mi s-a părut foarte mișto și agil. La fel și FJR pe care l-am avut anul trecut, mă distram cu el maxim pe viraje. Gen 1 pe care îl am acum nu îmi dă încredere în roata față și nu mă amuză deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În absolut orice motocicletă modernă are o ciclistică cel puțin decentă și "se descurcă" pe acele de păr. @Escanor vorbește cel mai probabil comparativ cu o motocicletă mai ușoară, agilă și cu ampatament mai redus. K-urile nu excelează acolo. Pe curbe de viteză și stabilitate la viteză mare, în schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, PzKpfW a spus:

În absolut orice motocicletă modernă are o ciclistică cel puțin decentă și "se descurcă" pe acele de păr. @Escanor vorbește cel mai probabil comparativ cu o motocicletă mai ușoară, agilă și cu ampatament mai redus. K-urile nu excelează acolo. Pe curbe de viteză și stabilitate la viteză mare, în schimb...

Fix la asta mă refeream, comparativ cu unele cu ampatament mai mic nu e ce trebuie. 

 

Dar îl avem pe VR46 aici cu noi care sa ne contrazică 🤭

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.06.2023 la 11:33, PzKpfW a spus:

Semnale spate pe post de stop - trend lansat de S 1000 RR

Sunt d-astea pe aliexpress de vreo 10 ani cel puțin... :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, vis-a-vis said:

Sunt d-astea pe aliexpress de vreo 10 ani cel puțin... :D 

 

Nu eram laudativ, din contră. Mi se par stupide pe genul ăsta de motocicletă. Logica oficială a celor de la BMW pentru RR era că se poate da jos ușor tot blocul de lumini spate, pentru trackdays. Implicit, e vorba și de reducere de costuri.

 

La GS este vorba doar de asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 hours ago, PzKpfW said:

La GS este vorba doar de asta.

Aproape sigur, doar ca tot la fel de sigur va prinde la publicul tinta.

 

On 6/12/2023 at 3:56 PM, Escanor said:

Dar îl avem pe VR46 aici cu noi care sa ne contrazică 🤭

:goodposting:

 

On 6/12/2023 at 1:27 PM, ENEOS said:

Nu e vorba de "descurcat", eu mă dau nițel peste nivelul de descurcat.

:haha:

Asta a fost tare, recunosc. Mai ales venind din partea unuia care a lovit din spate masina calugaritelor cu motocicleta si le-a dat buna ziua trecand cu casca prin hayon, a cazut ca o balega stand cu motocicleta pe loc (cu tot cu nevasta) si a pierdut un top case in traficul din Bucuresti. Bag seama ca toate astea demonstreaza cu prisosinta ca va descurcati minunat pe motor. In mod sigur peste nivelul meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
19 minutes ago, Geologu said:

Grăsuț la 230 de kile. Și slăbuț la putere și dotări față de concurență.

 

De acord, dar e și cea mai ieftină variantă (În afară de China). Deci se vinde mai bine decât Tuareg-ul.

 

Tot de la Suzuki, noul Versys - faruri și motor de pe GSX-S 1000.

 

image.thumb.png.5a51a1d85a1c21e4220921e94f043031.png image.thumb.png.1825ea82809df65025f6ab0447d60264.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Cavaleru changed the title to Noutati din lumea moto

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...