DonFlamingo Postat Mai 24 Autor Share Postat Mai 24 Acum 4 ore, EL Ciupacabra a spus: Nu stiu cum e cutia de pe RT dar eu sunt fan si cutie Mobra fata de cea de pe GS. Cică e similara cu aia de pe GS, eu doar am făcut test drive și e ok-ish. Încă nu am apucat sa merg cu RT-ul pentru ca încă sunt în recuperare cu mana și nu o pot folosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 R20 R20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Mai 24 Share Postat Mai 24 Acum 1 oră, DKW a spus: R20 R20 Au pus in productie stilul in care mutileaza hipsterimea toate R-urile din anii 70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Cum era de așteptat, după ce Duke-ul a trecut la motorul de 990, vine și versiunea adventure 990. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Si peste 2 ani scoatem 1090, dupa inca 2 1190, dupa vreo 5 noul 1290. Uita lumea si invetam lucruri noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Iunie 12 Share Postat Iunie 12 Acum 7 ore, PzKpfW a spus: Cum era de așteptat, după ce Duke-ul a trecut la motorul de 990, vine și versiunea adventure 990. Pentru ca piata a decis: 1290 prea mare, prea vibracios, prea scump. In rest un motor excelent, f vioi si puternic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 (editat) Puțini au skill-ul necesar pentru un 1290R pe offroad. Chestia asta va fi mai 50-50. Amuzant însă cum Adv-ul mijlociu va ajunge la cilindreea Adv-ului mare de pe vremuri. La fel și Duke-ul care a ajuns la cilindreea primului Super Duke. On 6/12/2024 at 6:20 PM, tzunoi said: Si peste 2 ani scoatem 1090, dupa inca 2 1190, dupa vreo 5 noul 1290. Uita lumea si invetam lucruri noi. Sper să nu. Ar însemna înlocuirea V2-ului cu ||2. Editat Iunie 14 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Acum 3 ore, PzKpfW a spus: Puțini au skill-ul necesar pentru un 1290R pe offroad. Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Urmarind trendul acesta pare ca in 10-15 ani o sa fie mai usor sa-ti iei moto cu motor peste 1500cc decat masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Mașini cu motor de 0,9 că așa e trendul, mobre cu motor de peste 1,3 deoarece nu se poate mai puțin. Hsmbpl... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 (editat) 4 hours ago, vis-a-vis said: Li se va servi un 1390 automatic și se presupune că Super Adventure va veni cu în varianta 1490... https://www.motorradonline.de/enduro/ktm-1390-super-adventure-rally-automatik-amt-video/ Era clar că motorul de 1350cc de pe Super Duke R va ajunge și pe Super Duke GT și Super Adventure. Nu sunt încă sigur că va exista varianta aia "1490" cu fix același motor ca pe SDR. Dacă o vor face, bravo KTM pentru prosteală maximă. V2 sportiv de aproape 1400. Ducati s-au oprit la 1285cc cu V2-ul. 3 hours ago, tourist1 said: Urmarind trendul acesta pare ca in 10-15 ani o sa fie mai usor sa-ti iei moto cu motor peste 1500cc decat masina. 3 hours ago, Lucian_M said: Mașini cu motor de 0,9 că așa e trendul, mobre cu motor de peste 1,3 deoarece nu se poate mai puțin. Hsmbpl... Personal mă bucur că trăiesc epoca asta. Și nu cred că va ține mult. Editat Iunie 14 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 14 Share Postat Iunie 14 Stai să vezi când ne-o băga pe gat motoare de ascuțitori pe mașini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 19 Share Postat Iunie 19 GasGas ES800 (un alt fel de 790 Adventure) și SM800 (un alt fel de Duke 790). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DesertEagle Postat Iunie 30 Share Postat Iunie 30 Se pare ca s-a rezolvat si cu greutatea nemaivazuta a noului 1300 GS, 267 de kile, Doamne fereste. Hmm , "unladden weight"... Ce mincinosi sinistri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 SI daca ma intrebam unde e dulapul pe care l-a primit bunica-mea cand s-a maritat, am gasit raspunsul azi la lansarea 1300 gs adventure. Credit pentru fotografii: Bmw motorrad si pemotoare dot ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Iulie 5 Autor Share Postat Iulie 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Îmi plac măsuțele de pe rezervor. Perfecte pentru cafeaua aia de la Starbucks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Ca sa inteleg, au lansat acum sub un an modelul de 1300 cu farul nou + niste maruntisuri, dar cu forme similare cu 1250, iar acum au lansat aceleasi maruntisuri, dar cu forme desenate in parteneriat cu Samsonite? Asa se fac banii. Haterii doar stau pe margine si comenteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 (editat) Vorba lu' Vacanta Mare: " Frumoasa, doamne, .....................................................................................nu era!" Dar trecand peste asta, ma lamuresc din ce in ce mai clar ca astea nu sunt mobre. O sa fiu complet lamurit in cateva zile, am in teste un 1200 in vederea cumpararii. Prima impresie a fost ca de fapt calaresc un suv sau o duba. Pana acum am zis, bai, poate sunt eu heitar sarac, dar in cateva zile o sa ma lamuresc in legatura cu specia asta. Editat Iulie 5 de Speedy.K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 5 Share Postat Iulie 5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TRG Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 Pe "Noutati din lumea moto", in 2024, Speedy testeaza un 1200gs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Iulie 6 Share Postat Iulie 6 Citat din clasici in viata: "Atat s-a putut!!!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 20 Autor Share Postat August 20 Si o copie 1 la 1 cu RT: https://www.cfmoto.com/global/motorcycles/tr-g/1250tr-g.html sunt curios de pret cat va fi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat August 20 Share Postat August 20 Un fel de Shuanghuan CEO pentru moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat August 20 Autor Share Postat August 20 Acum 8 minute, Silver Arrow a spus: Un fel de Shuanghuan CEO pentru moto A trebuit sa dau search pentru ca nu stiam ce este, dar daaaaa fix shuanghuan. Nu prea inteleg abordarea: se vor a fi un mare brand din China, care sa faca competitie dar copiaza design-ul in proportie de 99,99%. Au mai scos una acum ceva timp cu 8 cilindri vezi domne competitor pentru Goldwing, cu design aproape identic Goldwing. Sa angajeze niste designeri si au rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.