Sari la conținut

Noutati din lumea moto


DonFlamingo
 Share

Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 1,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 8 minute, Silver Arrow a spus:

Un fel de Shuanghuan CEO pentru  moto :crack:

 

A trebuit sa dau search pentru ca nu stiam ce este, dar daaaaa fix shuanghuan. 

 

Nu prea inteleg abordarea: se vor a fi un mare brand din China, care sa faca competitie dar copiaza design-ul in proportie de 99,99%. 

 

Au mai scos una acum ceva timp cu 8 cilindri vezi domne competitor pentru Goldwing, cu design aproape identic Goldwing. 

 

Sa angajeze niste designeri si au rezolvat problema. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, LionEl a spus:

Si o copie 1 la 1 cu RT: 

 

https://www.cfmoto.com/global/motorcycles/tr-g/1250tr-g.html 

 

sunt curios de pret cat va fi

Dracovenia exista din 2020, nu i tocmai noua.

Atunci se vehicula un pret de 15k euro.

Probabil au reusit pana la urma sa o omologheze in UE...

Desi nu vad niici acum nimic efectiv, tot doar povesti. 

In China au livrat la politie astfel de moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
1 hour ago, LionEl said:

Nu prea inteleg abordarea: se vor a fi un mare brand din China, care sa faca competitie

Piata europeana nu-i prea intereseaza pe producatorii asiatici, au alte piete pe care joaca si care le pot aduce venituri substantiale. 

 

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/motorcycles-by-country

 

Noi evaluam mobrele din perspectiva educatiei europene insa nu suntem in targetul producatorilor respectivi. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Piata europeana nu-i prea intereseaza pe producatorii asiatici, au alte piete pe care joaca si care le pot aduce venituri substantiale. 

 

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/motorcycles-by-country

 

Noi evaluam mobrele din perspectiva educatiei europene insa nu suntem in targetul producatorilor respectivi. 

Este  simplista analiza ta. Fiindca in aceasta statistica intra TOATE dracoveniile pe 2 roti. Pai Asia e plina de tiriplice de 125, nu de Tourere de 150 cai :)

Motoreta aia e FIX pentru vest. Ca e mare, tourer, scumpa. Doar ca nu le-a prea iesit omologarea, actele, etc. Ca o lansau ei din 2020. Piata din vest are niste standarde minime ,niste cerinte..nu merge chiar asa cu orice. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 28 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Piata europeana nu-i prea intereseaza pe producatorii asiatici, au alte piete pe care joaca si care le pot aduce venituri substantiale. 

 

https://worldpopulationreview.com/country-rankings/motorcycles-by-country

 

Noi evaluam mobrele din perspectiva educatiei europene insa nu suntem in targetul producatorilor respectivi. 

ceva e putred cu statistica aia. Au bulgarii mai multe mobre ca noi? Nu prea cred. 

 

Si la fel mai sunt cateva unde arata putine - gen Cambogia unde sunt trocariciuri d-alea pe 2 roti pe toate drumurile (acolo pe site arata 370k. Pai 370k sunt doar in capitala poate). 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
14 minutes ago, LionEl said:

ceva e putred cu statistica aia.

Nu te contrazic insa n-am alte date la dispozitie.

 

Dar oricum am analiza-o, diferentele dintre pietele asiatice si cele europene sunt imense.

45 minutes ago, Adrian M. said:

Pai Asia e plina de tiriplice de 125, nu de Tourere de 150 cai :)

In mod clar ai dreptate insa vezi ca si in Asia a crescut cererea pentru mobre ceva mai europenizate, care au iesit din conceptul "porneste, deci merge". 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Nu te contrazic insa n-am alte date la dispozitie.

 

Dar oricum am analiza-o, diferentele dintre pietele asiatice si cele europene sunt imense.

 

Da corect, ca numar de 2 roti nu suntem nici pe la 1%.

 

Acum 4 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

In mod clar ai dreptate insa vezi ca si in Asia a crescut cererea pentru mobre ceva mai europenizate, care au iesit din conceptul "porneste, deci merge". 

 

 

E foarte greu prin Asia sa te dai cu mobre mari, nu ca nu ar avea bani neaparat, ci ca nu le permite traficul, drumurile. Pai in Malaezia, Filipine, Cambogia, Vietnam, India e teroare cu traficul iar pe 2 roti nu ai ce face cu mai multe de un 250cc. 

 

Eu cred ca acea copie de RT a avut ca target pietele vestice unde se consuma asa ceva.

 

Problemele ei sunt urmatoarele: lant in loc de cardan, greutate mare (304 kg), centrul de greutate sus, suspensii "normale" (adica fara telelever, paralever), accesorii. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
14 minutes ago, LionEl said:

a avut ca target pietele vestice unde se consuma asa ceva

Dupa ce au inceput colaborarea cu KTM, CF Moto a aratat un apetit ceva mai ridicat pentru piata europeana raportat la cum o faceau in trecut,

 

Oricum, chinezii au de mult conceptul de clona a unor produse occidentale, fabricate insa la standardele lor. Doar arata ca originalul :) 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da stiu conceptul lor initial, am lucrat la Huawei, daaaar............credeam ca au depasit conceptele astea si incep si ei sa creeze lucruri mai originale, nu de alta dar au capacitatea industriala, tehnologica, financiara si chiar si intelectuala sa o faca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
36 minutes ago, LionEl said:

Da stiu conceptul lor initial, am lucrat la Huawei,

Haha, eu am lucrat cu Huawei, lucrez si acum cu tehnologia lor si da, ai dreptate, au toate premisele sa faca niste produse mai bune insa am observat ca intotdeauna se raporteaza la produsele concurentei.

 

Nu ca n-ar putea sa inoveze si ei insa prefera sa nu o ia inaintea pietei, mai degraba ofera ceva ce face 70% din ce face si concurenta insa la jumatate de pret sau chiar mai putin. Cel putin asta este senzatia mea.

 

Lucrand cu ei ajungi sa te intrebi daca nu cumva au dreptate cu abordarea asta. Cifrele lor arata foarte bine, btw.

 

Simt ca si CF Moto ataca piata cu aceeasi abordare si vad ca au succes, vand la greu.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, Radu Andrei Gabriel a spus:

Haha, eu am lucrat cu Huawei, lucrez si acum cu tehnologia lor si da, ai dreptate, au toate premisele sa faca niste produse mai bune insa am observat ca intotdeauna se raporteaza la produsele concurentei.

 

Nu ca n-ar putea sa inoveze si ei insa prefera sa nu o ia inaintea pietei, mai degraba ofera ceva ce face 70% din ce face si concurenta insa la jumatate de pret sau chiar mai putin. Cel putin asta este senzatia mea.

 

Lucrand cu ei ajungi sa te intrebi daca nu cumva au dreptate cu abordarea asta. Cifrele lor arata foarte bine, btw.

 

Simt ca si CF Moto ataca piata cu aceeasi abordare si vad ca au succes, vand la greu.

 

 

 

Pe partea de Storage-uri si Servere erau destul de smecheri Huawei, faceau 99,99% din ce faceau si produsele concurentei dar la o zecime din pret. 

 

Acum intre noi fie vorba - daca Trump nu le punea ban toata Europa ar fi avut infrastructura Huawei ceea ce nu ar fi fost tocmai bine (cand cineva are monopol e de rau). 

 

in domeniu moto probabil ca ei vor prelua rolul japonezilor din anii 80 - adica mai ieftine decat europenele. 

 

Eu doar sper ca astfel sa ii impinga pe japonezi sa renunte la ieftineala si sa se concentreze pe modele competitive cu cele europene - nu vorbim de Harley si altii asemenea care au ramas in urma. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
7 minutes ago, LionEl said:

Eu doar sper ca astfel sa ii impinga pe japonezi sa renunte la ieftineala si sa se concentreze pe modele competitive cu cele europene

Mda, si aici revenim la discutia initiala : piata europeana (si chiar americana) inseamna foarte putin comparativ cu ce ofera alte piete ca cifre. Plus ca intr-adevar, ai mare dreptate cand spui ca au cam iesit din ritm.

 

Este greu sa concureze cu europenele la ele acasa. Goldwing-ul de la Honda (el imi vine in minte acum) a penetrat piata americana pentru ca a fost produs initial acolo din cate stiu eu, tinand cont de toate particularitatile si cerintele pietei din SUA.

 

Plus ca si ceea ce se cere s-a schimbat. Nu mai vrea nimeni sa reziste o moto 40 de ani, pana la urma daca se strica o repari. Se cere altceva

 

12 minutes ago, LionEl said:

(cand cineva are monopol e de rau). 

Si aici ai dreptate insa domeniul acesta (telecom) genereaza aproape tot timpul situatii de monopol. Americanii au avut mari probleme cu asta si inca au (fara a gasi o solutie pe termen lung), la fel si UE (vezi miscarile din piata telecom din ultima perioada). Si daca nu e monopol este oligopol, tot nu e bine cu atat mai mult cu cat se construieste impresia falsa de piata concurentiala cand de fapt nu e.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca revine California => ❤️

 

Acum 44 minute, DesertEagle a spus:

 

Nu prea inteleg punctul asta de vedere.

Cand BMW a lansat s1000rr aia nu era o copie "1 la 1" dupa superbike-urile japoneze? 1000 cc, 4 in linie, daca nu esti atent dim laterala pare cbr1000.

 

Sau nemtii au voie sa copie pt ca sunt de-ai nostri...

In fond nu sunt chiar atatea moduri diferite in care sa faci o motocicleta.

 

Nu știu de s1000rr întrucât nu mă uit la astea sport. Dar dacă așa e cum zici, atunci sa le fie rușine, deși BMW a adus ceva lucruri noi pe un model sport: cruise control, keyless, tpms. Japonezele erau destul de spartane comparativ. 

 

CF Moto-ul nu aduce nimic nou din păcate.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 20.08.2024 la 11:33, LionEl a spus:

copiaza design-ul

designerii care faceu ieri treaba la europa (auto-moto) azi sunt in china, deci de aia arata bine, de cativa ani incoace 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Scuzati pentru întârziere căci a fost săptămâna trecută:

 

 

 

Noile Multistrada V4S si Pikes Peak 

 

Ceva schimbări subtile la design și ceva adaugiri la gizmouri. 

 

De abia acum vor avea dezactivarea cilindrilor și în mers, până acum era doar la stat pe loc și doar la V4 Rally. 

 

Îmi pare rau că nu au pus un parbriz electric și închidere centralizată. 

In rest mai rafinată și mai mișto. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

11 minutes ago, Sergio1234 said:

si vor depasi 40k Euro genul acesta de motociclete

Mda, atat timp cat exista cerere si se accepta pretul, tot ce e posibil sa creasca pana la valoarea mentionata de tine.

 

Nu numai pe segmentul asta sunt niste anomalii. Yamaha Tenere e alt exemplu. Are acelasi motor ca MT07, e cheala de electronica, si costa mai mult decat un MT09 care are 3 inline, e full de electronica si e mult mai "actualizata". Dar daca piata inghite....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 34 minute, Sergio1234 a spus:

 

Si mai scumpa. Nu cred ca mai dureaza 2-3 ani si vor depasi 40k Euro genul acesta de motociclete

Harley si Indian sunt deja de multa vreme peste 40k, bat spre 50k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...