Sari la conținut

Probleme neutru BMW F700 GS


Postări Recomandate

Buna seara! Dragi colegi, am o mica problema (sper sa fie mica), am achizițonat ieri un motor BMW F700 GS, intr-o stare absolut impecabila, motocicleta cumparata de la un domn in vârsta care o folosea o data pe an, tinuta in garaj încălzit, este din anul 2013, cu 28.000 km. Problema este ca nu prea intra in neutru din treapta 1, foarte rar o nimeresc, merge doar când opresc motorul de tot (sau din treapta 2), uleiul este in stare excelenta (cineva mi-a sugerat uleiul). Voi ce spuneți?

Editat de ivan pedala
Editat in limba romana!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • ivan pedala changed the title to Probleme neutru BMW F700 GS
Acum 1 oră, popicadi a spus:

Incepi cu ambreiajul

Fixed. E pe cablu? Încearcă să mai strângi din reglaj, în majoritatea cazurilor neutrul se "ascunde" când ambreiajul nu decuplează complet.

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, ENEOS a spus:

Fixed. E pe cablu? Încearcă să mai strângi din reglaj, în majoritatea cazurilor neutrul se "ascunde" când ambreiajul nu decuplează complet.

Am strâns și la maxim și ușor și mai mult și desfăcut aproape de tot , și problema e aceasi , intra mai repede din a 2 , și parca dacă merg mai mult cu ea începe sa meargă și din trapta 1 uneori 

Acum 6 ore, popicadi a spus:

Daca vrei ceva la care sa găsești neutru mai greu decât la Ducati atunci iti iei BMW. Incepi cu uleiul, ,,timoneria,, ambreiaj, cutie...

Uleiul este nou 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, mobiletron a spus:

Am făcut reglajul și tot asa face , multumesc de link 

Acum 2 ore, MotoS Garage a spus:

 

nu neglija uleiul, chiar daca este nou! daca ai pus vreo porcarie sinistra gen mo(r)tul nu o sa mearga in veci cum trebuie!

Ravenol 15w50

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

6 minutes ago, Cristian prodan said:

Am făcut reglajul și tot asa face , multumesc de link 

 

Sunt sanse reale sa fie deformate discurile de ambreiaj, cele metalice fara compozitie pe ele. Daca au fost incinse s-au deformat si atunci nu mai debraiaza complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 58 minute, mobiletron a spus:

 

Sunt sanse reale sa fie deformate discurile de ambreiaj, cele metalice fara compozitie pe ele. Daca au fost incinse s-au deformat si atunci nu mai debraiaza complet.

Este o Operațiune costisitoare ? 

Acum 45 minute, Cavaleru a spus:

vezi ce e mai ieftin de schimbat, cablu de ambreiaj sau uleiul.

 

fa si tu in ordine operatiunile

Cablul e in perfecta stare , iar uleiul este ravenol 15w50 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 17 ore, Cristian prodan a spus:

Cablul e in perfecta stare

 

Gresit!

In primul rand n-ai cum sa vezi asta prin camasa lui.

in al doilea rand degeaba arata bine daca nu se mai comporta ok, adica in timp acest cablu supus solicitarii repetate se lungeste si capata o usoara elasticitate, ceea ce il face sa nu mai actioneze complet parghia ambreiajului si de acolo dificultati in a intra in treapta 1.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In concluzie cumpara-ti un cablu de ambreiaj, ca, daca se dovedeste ca nu e de la asta, oricum e bine sa ai unu de schimb mereu la tine, mai ales daca esti incepator, ca daca se rupe cablul de ambreiaj pe coclauri, dormi acolo.

Si dupa aia mai vezi tu.

Iar referitor la costuri, motociclismul este in sine o indeletnicire scumpa, cu atat mai mult cu cat ti-ai luat Benveu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Speedy.K a spus:

In concluzie cumpara-ti un cablu de ambreiaj, ca, daca se dovedeste ca nu e de la asta, oricum e bine sa ai unu de schimb mereu la tine, mai ales daca esti incepator, ca daca se rupe cablul de ambreiaj pe coclauri, dormi acolo.

Si dupa aia mai vezi tu.

Iar referitor la costuri, motociclismul este in sine o indeletnicire scumpa, cu atat mai mult cu cat ti-ai luat Benveu.

 

Cablu ambreiaj intai

alt ulei, alt brand

in ordinea asta zic eu

Kitul de ambreiaj se poate verifica si se pot masura componentele, plus o inspectie vizuala a celor 2 oale pentru a nu prezenta deformari ale canelurilor in care intra discurile si in functie de asta se poate vedea daca e nevoie de alt kit sau altceva mai rau (dar nu cred ca e cazul de mai rau)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as merge pe un Motorex. Stiu ca o sa-mi sara lumea in cap, dar din experienta mea la 4 motociclete, cutia e foarte exacta cu acest fel de ulei. Am avut si Castrol, Motul si Repsol si pot spune ca am avut aceasta problema la Dakar. Dupa Motorex, alta viata. Chiar si la Honda NX, care are o cutie precisa, a fost alta viata. Parca era facuta de elvetieni. Evident si restul de pasi spusi de baieti, mai sus, dar daca ajungi la ulei, ia in considerare ce am scris. Spor si succes 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, Patrick_M a spus:

Eu as merge pe un Motorex. Stiu ca o sa-mi sara lumea in cap, dar din experienta mea la 4 motociclete, cutia e foarte exacta cu acest fel de ulei. Am avut si Castrol, Motul si Repsol si pot spune ca am avut aceasta problema la Dakar. Dupa Motorex, alta viata. Chiar si la Honda NX, care are o cutie precisa, a fost alta viata. Parca era facuta de elvetieni. Evident si restul de pasi spusi de baieti, mai sus, dar daca ajungi la ulei, ia in considerare ce am scris. Spor si succes 

 

Si Poskit merge pe KTMul lui cu Motorex, si ulterior i-au devenit sponsori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 minute ago, Cavaleru said:

 

Si Poskit merge pe KTMul lui cu Motorex, si ulterior i-au devenit sponsori.

Ala e altceva, e mult marketing. Eu nu am stiut de Motorex pentru ca nu aparea in 2010 prin reclame, cataloage. Am aflat de la un alt motociclist si uite asa am vazut lumina de la capatul tunelului. Nu zic ca nu imi impinge KTM acest tip de ulei, dar totusi, de atata timp? Eu personal am incercat si alte tipuri de ulei in KTM si nu s-au inteles precum Motorex. Dracu stie, dar asa fuctioneaza treaba. Si culmea, cel mai bine am vazut diferenta tot pe cutie. Ce s-a apropiat a fost 300V, dar ala e cu viata limitata si eu nu mai bag motocicleta in curse de Rally-Raid sau alt fel de concursuri. Si nu pot zice ca a fost cablul sau reglajele, avand hidraulic. Sper sa fie si la OP rezolvarea simpla. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...