Sari la conținut

04 Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España - Jerez


Postări Recomandate

Acum 17 ore, Method a spus:

However, I want to underline one thing: there is not half a second between the two bikes, as some might think.

A vb Peco cu el sa spună asta :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 429
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Pai il contrazice chiar finalul cursei de la Jerez, unde in penultimul tur, FB pune peste o juma de secunda avans fata de MM. Pe pneuri uzate, dupa 24 de tururi.. in fata lui MM, care nu imi pare un ageamiu. So.. Pecco Bagnaia ii da o juma de scunda lui MM, in penultimul tur, asa, doar din skill.. :D Pecco fiind un Rossi, Stoner, JLo, nu? In mod clar, este cel putin egal daca nu superior lui MM... 

Contrar legendelor urbane, in penultimul tur (24) Pecco a mers doar cu o zecime mai repede decat MM. In turul anterior (23), a fost vorba de 2,11 zecimi. In total in cele doua tururi, Pecco s-a distantat mai putin decat cele 3,5 zecimi pe care MM le-a recuperat doar in turul 20.

E corect sa trag concluzia ca GP23 e cu juma’ de secunda mai rapid decat GP24 doar pentru ca MM a reusit recuperarea aia in tururile 19 si 20?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, ilarionciobanu a spus:

Contrar legendelor urbane, in penultimul tur (24) Pecco a mers doar cu o zecime mai repede decat MM. In turul anterior (23), a fost vorba de 2,11 zecimi. In total in cele doua tururi, Pecco s-a distantat mai putin decat cele 3,5 zecimi pe care MM le-a recuperat doar in turul 20.

E corect sa trag concluzia ca GP23 e cu juma’ de secunda mai rapid decat GP24 doar pentru ca MM a reusit recuperarea aia in tururile 19 si 20?

Daca vrei sa combati "legendele urbane", ar fi bine sa dai cifrele corecte. In turul 21, intre FB1 si MM93 era o diferenta de doar 0.117, in turul 22 creste la 0.213, in turul 23, diferenta devenise 0.424 (acum a luat peste doua zecimi), iar in turul 24, diferenta era de 0.526s. La aceasta diferenta, din turul 24, ma refeream. Poate nu m-am exprimat eu bine, dar am crezut ca se intelege, de catre cei care au vazut cursa si s-au uitat pe date. Scuze, uitasem ca scriu pe motociclism.ro. Te rog sa observi, ca ( conform legendelor urbane) din turul 21, pana in turul 24, diferenta dintre cei doi a tot crescut pana la o jumatate de secunda. Doar ultimul tur a recuperat MM93 aproximativ doua zecimi, dar sa nu uitam ca Peco tocmai trecea linia de sosire si a mai luat mana din gaz, deci nu se pune. Cifrele astea... mama lor... 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
Acum 38 minute, xt600 a spus:

Te rog sa observi, ca ( conform legendelor urbane) din turul 21, pana in turul 24, diferenta dintre cei doi a tot crescut pana la o jumatate de secunda. Doar ultimul tur a recuperat MM93 aproximativ doua zecimi, dar sa nu uitam ca Peco tocmai trecea linia de sosire si a mai luat mana din gaz, deci nu se pune. Cifrele astea... mama lor... 

La fel cum diferenta dintre cei doi a scazut cu mai mult de jumatate de secunda intre tururile 18 si 21, atunci cand MM a fortat.

Cifrele pe care le-am dat mai devreme sunt corecte si reprezinta diferenta dintre timpii pe tur, nu diferenta cumulata dintre ei.

Indiferent de metoda de citire a cifrelor, ele vor sustine ce am vazut in cursa. MM a recuperat de la mai mult de o secunda (turul 14) pana la zero, s-au intersectat si pe urma diferenta a crescut la jumatate de secunda.

 

Cand recupereaza MM e normal, cand se departeaza Pecco e diferenta de material de concurs. Sau cum?

Editat de ilarionciobanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 minute, ilarionciobanu a spus:

 

 

Cand recupereaza MM e normal, cand se departeaza Pecco e diferenta de material de concurs. Sau cum?

EXACT! Doar cu ajutorul materialului(diferenței) de concurs a câștigat peco, altfel era în urma cu câteva secunde 🙂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

Contrar legendelor urbane, in penultimul tur (24) Pecco a mers doar cu o zecime mai repede decat MM. In turul anterior (23), a fost vorba de 2,11 zecimi. In total in cele doua tururi, Pecco s-a distantat mai putin decat cele 3,5 zecimi pe care MM le-a recuperat doar in turul 20.

E corect sa trag concluzia ca GP23 e cu juma’ de secunda mai rapid decat GP24 doar pentru ca MM a reusit recuperarea aia in tururile 19 si 20?

cica i-a crescut mult presiunea la cauciuc cand a stat dupa peco si gata, aia a fost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai acuma cum sa zic,mi se pare ca fiecare are dreptatea lui.

Nici colegul @xt600 nu zice ceva gresit - adica nu putem spune ca GP24 nu e superior lui GP23,pt ca daca ar fi asa,atunci ar trebui sa punem un mare egal intre Gigi si Meregalli (si celelalte "genii" care sunt responsabili pt proiectul Yamaha) :D

Dar nici nu putem spune ca Pirro nu stie despre ce vorbeste.

Plus ca Pirro mi se pare ca face o comparatie intre ultima iteratie a lui GP23 si GP24

Probabil e putin din toate.

Eu cred ca motoreta upgradata,setarile,fabrica din spatele lui Pecco (vs cei 2 tehnicieni din spatele lui MM) samd toate impreuna ii dau un edge lui Pecco.

 

Mai pe scurt,daca MM ar fi mers pe motoreta lui Bastianini,cu fabrica lucrand pt el la fel ca pt Pecco,cred ca dupa jumatate de an (care oricum e f putin ca si adaptare de la Honda),cred ca MM ar fi fost superior.

Cum stau treburile acum insa,Pecco va avea un avantaj,la fiecare cursa.Sa speram insa ca MM il va suplini din raw talent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 ore, ilarionciobanu a spus:

La fel cum diferenta dintre cei doi a scazut cu mai mult de jumatate de secunda intre tururile 18 si 21, atunci cand MM a fortat.

Colegu', MM a inceput recuprarea cam prin turul al 12-lea si a ajuns in spatele lui Bagnaia in turul 20. In tot acest rastimp, Pecco a mers la conservare, in timp ce MM a tot fortat. Asadar, recuperarea de care te legi, a fost facuta pe cand Pecco mergea dormind, fapt remarcat si de colegul @Method. Apoi, in tururile  22-24, ca prin minune, pe gume uzate, Peco pune lejer o jumatate de secunda intre el si spaniol. Asa, just like that... din talent, nu? Mai mult, face fastest lap in turul 23. Tot din talent. Materialul de concurs nu conteaza in ecuatie. Clar, Jiji i-a facut un favor lui MM, cand nu i-a dat nici macar ultima dezvoltare a modelului GP23. ;) 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Apoi, in tururile  22-24, ca prin minune, pe gume uzate, Peco pune lejer o jumatate de secunda intre el si spaniol. Asa, just like that... din talent, nu? Mai mult, face fastest lap in turul 23. Tot din talent. Materialul de concurs nu conteaza in ecuatie. Clar, Jiji i-a facut un favor lui MM, cand nu i-a dat nici macar ultima dezvoltare a modelului GP23. ;) 

Materialul de concurs a contat, conteaza si va conta mereu.

Legat de fastest lap, in acelasi tur 23 MM a facut al doilea cel mai bun tur al lui de pana atunci. Mai mult, doua tururi mai tarziu, adica in ultimul, cu gume si mai uzate dupa o recuperare de 10+ tururi, MM reuseste Personal Best. Scoate din ecuatie turul 23 facut de Pecco si PB al lui MM ar fi devenit record de circuit. Cu un cotetz de moto, bineinteles.

 

Situatie aproape identica acum doi ani. Pecco este prins din urma, face fastest lap in ultimul tur, castiga. Concluzia: Bastianini (pe urma Bez, Miller, Martin ... ) l-a lasat sa castige. Ordine de echipa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand mergi in fata nu fortezi, nu ti se incalzeste anvelopa, nu e afectata distanta de franare poti gestiona dupa bunul plac uzura gumelor si distanta fata de urmaritori.

 

Peco la asta e bun..

 

iar incepeti cu ordinele de uzina si teoria constipatiei..

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Method a spus:

 

 

Mai pe scurt,daca MM ar fi mers pe motoreta lui Bastianini,cu fabrica lucrand pt el la fel ca pt Pecco,c

Mai ai putintica rabdare ca o sa apara anuntul in curand.

 

JM cica pam-param ar fi curtat de Honda.. 😮

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, tourist1 a spus:

MM are toate sansele sa mearga pe mobra lui Bastianini sezonul viitor. O sa mearga pe GP24 pe care il calareste Bestia sezonul acesta :))

poate nu si daca JM ia camp.

Acum 15 minute, B.B. a spus:

JM cica pam-param ar fi curtat de Honda.. 😮

am vazut multe la viata mea dar sa te duci de la cea mai buna moto la cea mai slaba ...

nu ca nu e fezabil. ar putea fi o razbunare super.

sa ia JM titlul cu Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, ilarionciobanu a spus:

 

 

Situatie aproape identica acum doi ani. Pecco este prins din urma, face fastest lap in ultimul tur, castiga. Concluzia: Bastianini (pe urma Bez, Miller, Martin ... ) l-a lasat sa castige. Ordine de echipa.

Acum doi ani, ordinele de echipa au fost recunoscute inclusiv de Tardozzi. Stateau pilotii Ducati aliniati in spatele lui Pecco, desi erau vizibil mai rapizi decat el. Acelasi Pecco care ii da acum o juma de sec lui MM, in 2-3 tururi, pe final de cursa. :) 

Acum 50 minute, B.B. a spus:

 

JM cica pam-param ar fi curtat de Honda.. 😮

Daca Yamaha nu a stiut sa il curteze... Si de la Honda pleaca, cine?? Naka? Mir? Honda va trebui sa sara tare cu banul... ma astept la un salariu comparabil cu a lui Pecco sau chiar cu a lui Q. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

cand mergi in fata nu fortezi, nu ti se incalzeste anvelopa, nu e afectata distanta de franare poti gestiona dupa bunul plac uzura gumelor si distanta fata de urmaritori.

 

Peco la asta e bun..

True that - de fapt asta a zis si MM : el a suferit de guma overheating cand statea in spatele lui Pecco - si realist - a avut doar o singura tentativa de depasire la dispozitie (prima),dejucata de Pecco iar dupa aceea nu a mai putut tine pasul tocmai din cauza tyre overheating.

A zis ca "timpii pe tur cu aceasta motoreta vin tocmai cand nu fortezi,cand mergi frumos" - banuiesc ca a vrut sa zica cand nu faci over-drive (nu stiu cum sa ii zic la ceea ce facea el la Honda cand trecea peste limite),ci pe Ducati, la fel cum se spunea despre Yamaha,trebuie sa o iei fin sa nu o bruschezi.

Si ca s-a si mirat ca a facut personal best in ultimul tur,a zis ca i se pare ca a mers bine pt ca se simtea confortabil.

Si Pecco a zis fix acelasi lucru despre fastest lap - i was pushing because i fel comfortable with the bike.

1 oră în urmă, B.B. a spus:

Mai ai putintica rabdare ca o sa apara anuntul in curand.

Suspectez inainte de pauza de vara.

Eu insa (desi mi-ar placea sa iti cred teoria),din pacate nu o vad intamplandu-se.Dar sper sa gresesc,pt ca ar fi super sa ii vad side by side :D

Acum 18 minute, xt600 a spus:

aca Yamaha nu a stiut sa il curteze... Si de la Honda pleaca, cine?? Naka? Mir? Honda va trebui sa sara tare cu banul... ma astept la un salariu comparabil cu a lui Pecco sau chiar cu a lui Q. 

Pt JM,orice alta mutare decat aprilia (in lipsa clara zic eu a vreunei oferte de la Ducati Spa),este gresita.IAr Honda,care se va zbate cel putin 2-3 ani de acum incolo pana va re-gasi calea de urmat,e o alegere foarte nefericita.Nu zic ca Honda nu va ajunge sa se bata iarasi la varf,dar pana atunci vor mai trece ceva ani,si cred ca JM vrea sa atace si la anul campionatul mondial,nu sa puna umarul la reconstructia Honda,nu?

Honda ar sari cu banul,dar JM ar fi fraier sa accepte o asemenea motoreta acum cand e atat de aproape de atingerea unui titlu.

Iar pt Honda formula actuala de piloti mi se pare foarte buna - Mir declara ca a (au) inteles directia de urmat,asta e un lucru fantastic,pt ca era vizibil (cu cele enspe variante de prototipuri) ca pana acum,Honda nu avea cea mai vaga directie,efectiv lansa sageti in toate partile sperand ca una va nimeri tinta.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ilarionciobanu a spus:

Scoate din ecuatie turul 23 facut de Pecco si PB al lui MM ar fi devenit record de circuit. Cu un cotetz de moto, bineinteles.

Dar de ce l-as scoate? facem analiza factuala sau contrafactuala?? PB-ul lui MM este cu doua zecimi mai slow decat al lui Pecco. Mult! 

 

Cotetul ala este pilotat de MM. Nimeni nu a zis ca GP23, este cotet, dar in comparatie directa (si noi asta discutam aici), GP23 (versiunea de dinainte de up date-urile majore de la jumatatea sezonului 2023), este net inferioara versiunii actuale GP24. Iti repet si tie, nu o spun eu, o spun pilotii, o spune Jiji, o spun indirect declaratiile pilotilor despre GP23 si, desigur, ceea ce se vede pe circuit.  Btw, mai comiti o eroare, il iei in discutie doar pe MM, care este un pilot in cu totul alta liga, capabil sa stoarca tot ce se poate din motocicleta aia, dar ar trebui sa vezi ce fac si ceilalti piloti care concureaza pe GP23. 

Acum 6 minute, Method a spus:

 

Pt JM,orice alta mutare decat aprilia (in lipsa clara zic eu a vreunei oferte de la Ducati Spa),este gresita.IAr Honda,care se va zbate cel putin 2-3 ani de acum incolo pana va re-gasi calea de urmat,e o alegere foarte nefericita.

 

Iar pt Honda formula actuala de piloti mi se pare foarte buna 

 

Pentru salariul corect, se poate transforma intr-o alegere foarte fericita. Aprilia ii ofera foarte putin, iar foamea e mare... el e baiat sarac, salariu mic, pensie mica, intelegi ce vreau sa spun. Cu nici o motocicleta nu are certitudinea ca va lua titlul. Nici cu Ducati, nici cu Aprilia, dar banii din cont sunt o certitudine, iar baiatii astia au o fereastra foarte ingusta sa faca ceva bani pentru batranete. ;) 

Pe de alta parte, este tanar, deci are timp sa puna umarul la constructia unei motociclete performante la Honda, mai ales ca din 2027 se va alerga cu alte specificatii tehnice. Imi pare rau ca nu l-a luat Yamaha. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

poate nu si daca JM ia camp.

 

n-ai prins subtilitatea. Bestia calareste acum un GP24 ala de factory, iar colegu tourist1 a zis ca MM are toate sansele sa calareasca acel GP24 tot la Gresini, ca nu va face pasul catre Lenovo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, frigider a spus:

am vazut multe la viata mea dar sa te duci de la cea mai buna moto la cea mai slaba ...

Exista cazuri, dar doar in cazul celor geniali si nici macar lor nu le iese de fiecare data cand incearca asta.

28f53fed4a426e2a2d6d3dadbd926bee.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, tourist1 a spus:

Exista cazuri, dar doar in cazul celor geniali si nici macar lor nu le iese de fiecare data cand incearca asta.

28f53fed4a426e2a2d6d3dadbd926bee.jpg

tineam eu minte ceva.

dar chiar era ultima yama?

 

 

honda e ultima-ultima.

 

Acum 16 minute, Cavaleru a spus:

 

n-ai prins subtilitatea. Bestia calareste acum un GP24 ala de factory, iar colegu tourist1 a zis ca MM are toate sansele sa calareasca acel GP24 tot la Gresini, ca nu va face pasul catre Lenovo :)

fin rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 44 minute, xt600 a spus:

Dar de ce l-as scoate? facem analiza factuala sau contrafactuala?? PB-ul lui MM este cu doua zecimi mai slow decat al lui Pecco. Mult! 

Factual! Discutam doar factual, altfel nu are sens.

Corect, noul record in cursa pe circuitul asta este cu 2 zecimi mai bun decat cel mai bun tur al lui MM.

Tot factual, MM a batut recordul de circuit in vigoare la startul cursei. A facut-o o data in turul 23 si pe urma a imbunatatit in ultimul tur (cu gume uzate). Insa numele lui nu va aparea la record pentru ca altcineva a facut un tur si mai bun.

 

Tot factual, mobra cu NOS a lu' Pecco era deja in fata si nu a influentat ultimele 3 ture ale lui MM. El singur a reusit 1.37.6 urmat de 1.37.8 si pe urma 1.37.6

Adica celebra juma' de secunda nu e doar din NOS, e si din participarea lu' MM. Sau la asta nu se pune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 7 ore, xt600 a spus:

Pentru salariul corect, se poate transforma intr-o alegere foarte fericita.

Not true.Cel mai bun exemplu il avem in F1 - Hamilton, un baiat ok dar nu fantastic are nici nu mai stiu cate titluri mondiale (cu toti banii recunoasterea si ce mai aduc ele),in timp ce Alonso,probabil cel mai talentat pilot de la Senna incoace are 2 titluri amarate luate cu mare cazna.

Si eu dau aici 2 exemple fericite ca sa zic asa,pt ca amandoua sunt de fapt cu happy ending - cati piloti cu potential fantastic nu au ajuns nici macar in postura de a se bate pt titlu din cauza materialului de concurs?

Este cea mai importanta alegere pe care trebuie sa o faca,iar a alege un salariu bun zic eu  ca ar fi o greseala.Dupa ce ai 1-2 titluri mondiale,salariul va veni - uita-te la Q.

Inainte insa...s-ar putea sa vinda blana ursului din padure,pt ca daca se duce acum pt un salariu bun si nu ia nici un titlu pana in 2027,atunci nu va mai avea arme cu ce negocia si bye-bye ocazii de a lua titluri si cariera si orice.

 

Uita-te la cei care au facut asa : cum mergea Mir la Suzuki?In ce postura era atunci?Acum de la Honda de pe ultimele locuri crezi ca va putea negocia pt un winning bike pt 2025 si/sau 2027?Si sa nu uitam ca Mir cum-necum e campion mondial,JM e doar wannabe pana una-alta.

Acum 7 ore, tourist1 a spus:

Exista cazuri, dar doar in cazul celor geniali si nici macar lor nu le iese de fiecare data cand incearca asta.

28f53fed4a426e2a2d6d3dadbd926bee.jpg

Bine spus !

Si langa Rossi l-as pune si pe Marcelino cu fuga lui de la HRC la nimeni Gresini in mijlocul sezonului.Pt ca a inteles ca nu va mai face nimic in tot restul carierei (5-6 ani?) daca sta pe Honda.

A se tine minte asta - chiar si legendele care au schimbat sportul asta s-au poticnit in materialul de concurs.Decum JM...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, Method a spus:

Si langa Rossi l-as pune si pe Marcelino cu fuga lui de la HRC la nimeni Gresini in mijlocul sezonului.Pt ca a inteles ca nu va mai face nimic in tot restul carierei (5-6 ani?) daca sta pe Honda.

A se tine minte asta - chiar si legendele care au schimbat sportul asta s-au poticnit in materialul de concurs.Decum JM...

Doar ca Marcelino a fugit de la motocicleta slaba la motocicleta cu care s-a castigat campionatul :)) Tot fuga, dar cum se zice si in vestita gluma, departe de care parte a "fugii" te gasesti. 

Rossi a mers sa demonstreze ca nu Honda il face campion. Si a aratat asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda,astea sunt nuante de fanboi (in functie de preferinte) - ii dam unuia o aura de viteaz si celuilalt una de fricos.

Rossi a mers intradevar sa demonstreze ca nu Honda il face campion - si a aratat asta 100%,dar cred ca discutia era despre materialul de concurs ce nu poate fi suplinit nici chiar de catre un pilot genial,si asta s-a vazut cu miscarea lui Rossi la Ducati.Rossi a plecat de la Yamaha pt ca nu mai era vioara 1 (in 2010 JLo il rupsese nitel putin gura),episodul "carnetzelul" episodul "paravanele" intre boxe,iar primadona care este (cum sunt toti dealtfel) nu a suportat asemenea "afronturi" si mai ales faptul ca a luat putintica bataie (prima data cand a luat bataie fata in fata dupa episodul oarecum accidental Nicky Hayden).

In concluzie tot o fuga este,nu a plecat de la Yamaha de bine,a plecat pt ca coechipierul era mai rapid decat el si il si batea pe acelasi material - si a prevazut (inteligent a fost intotdeauna) faptul ca aceasta stare de fapt va continua (si a continuat) ani la rand.

A vrut o alta motoreta de pe care sa aiba un edge in fata lui de-alde Lorenzo,Stoner Pedrosa etc.

Hai sa nu ii mai dam aure de vitejie si cavaler pe cal alb tribunului.Nu e nimic de condamnat,a incercat,a fost o miscare gresita,asta este,insa hai sa ii spunem pe nume,nu sa spunem greselii vitejie...

 

La MM e putin diferita situatia - a gresit (Jerez 2020),s-a accidentat,a stat pe bara coispe ani,iar cand a revenit,a regasit Honda plecata intr-o directie f gresita (directie pe care el i-o imprimase intradevar,dar iarasi ajungem la diferenta dintre pilot si inginer,inginerii de la Honda de ce au dormit si nu au imprimat directia corecta in cei 4 ani?),a incercat sa mai faca ceva insa a vazut ca pe de o parte el nu e in stare sa fie dall'Igna,iar pe partea cealalata Honda nu stiu de capul lor,si a conchis (corect zic eu),ca Honda+MM nu vor fi in stare sa faca o moto care sa se poata bate pt titlu in urmatorii 3-4 ani.So,si el a fugit la orice echipa ii putea da cea mai buna motoreta cu care ar putea ataca titlul.Pana acum mi se pare o miscare corecta.Vom vedea daca va reusi,insa pana acum se pare ca miscarea lui va avea sanse mult mai mari de reusita.

 

Diferenta intre cele 2 care e ? Fix ceea ce ziceam : esecul total al "pilotilor dezvoltatori" , invatarea unei lectii si acceptarea statutului de pilot si atat.Amandoi au invatat-o the hard way,amandoi au facut niste miscari f curajoase,insa la MM are sanse mai mari de reusita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 08.05.2024 la 14:09, Method a spus:

Eu insa (desi mi-ar placea sa iti cred teoria),din pacate nu o vad intamplandu-se.Dar sper sa gresesc,pt ca ar fi super sa ii vad side by side :D

 

Tu nu prea urmaresti social media, nu? Au aparut inclusiv meme cu MM93 imbracat in combinezon rosu, 

Nu prea mai e doar teoria mea si e posibil sa aflam la Mugello. 

image.thumb.png.8ce695c5d6a594617a5a2dd3a55dcf7a.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...