hora09 Postat Martie 14 Autor Share Postat Martie 14 Azi ninge, da weekendul trecut a fost cald, asa ca prima iesire. Am ținut perimat data ambele baterii conectate la changer peste iarnă, garajul a avut cel puțin 9 grade, evident motoarele au pornit la sfert. La genul asta de drum unde mergi cu orice mi-e dor de 790.. Arata mai bine afara decât stivuita în garaj. Când se face vremea bună aduc a treia mobră, abea aștept! Dar în cazul asta nu mai am nici o șansă să pun nici o mașină în garaj.. white people problems and I like it! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Martie 16 Share Postat Martie 16 (editat) La 14.03.2025 la 8:32, hora09 a spus: La genul asta de drum unde mergi cu orice mi-e dor de 790.. Trage mai tare de gaz. Devine instabila si cat strangi din buci nu mai ai timp de gandit si comparat cu 790 Editat Martie 16 de Cap0ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Martie 16 Autor Share Postat Martie 16 Dada știu ce zici Da nu pot sa îi dau ca tampitu pe acolo ca se mai plimba oamenii, nu e combinatie sa fii kamikaze. La 120, asa, pe macadam îmi lipseste amortizatorul de ghidon care se face așteptat la reprezentantă.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 Ca sa ma dau din casa, am avut bună intenție de a îmi schimba gumele singur, după ce am luat o mizerie de cui mic. Nu am avut roti cu camera, mi se pare bataie de cap mult peste confortul meu. Da am zis ca trebuie sa exersez ca să pot schimba pe drum. Am luat scule bune, și m-am pus pe treabă. Na.. plm.. m-am lăsat bagubas, cu toată lubrifiera,dejantata cum trebuie, ventil scos și "citit" tot youtoubul. mi clar ca imi trebuie macar pentru o data cineva care știe practica.. și posibil levier mai lungi sau o pârghie. Una peste alta am zis ca ajunge, nu am chef de stress, nu vroiam sa cheltui da am ajuns sa iau repede tubliss. Am programare la service.. sa le vad puse și sa ma iau de o problema. Doar ca trebuie sa traversez oraș mare sa ajung la service și am o gaura care scăpa aer.. am sa merg un pic pun aer.. mai merg mai pun aer.. na Pana atuncea imi fac drumurile pe varadero.. la care trebuie sa îl pun la iarna la desfăcut și puricat electrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 Levierele alea sunt bune la bici. Trebuie din-alea curbate. Cu din-alea poti da jos mult mai comod. Si daca ai gume TL le recomnd pe cele lungi. Nu ma intreba cum am aflat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 9 Autor Share Postat Mai 9 Astept alte recomndari de leviere.. am dat pe astea o suta coco si na.. ma bucur sa imi mai iau si altele Macar sa pot sa ajung sa ii schimb singur gumele acasa, la toate motoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 Genul asta https://www.nordicamoto.ro/1975525078-xg-1671-set-leviere-x-grip?gad_source=1&gad_campaignid=17349330455&gbraid=0AAAAACnXSkqno-2DaabPnINLV_9epEfwq&gclid=CjwKCAjwz_bABhAGEiwAm-P8YfJZ5y9e-I5OzCXsYtw4XHdnhk6coLDQn2tbyJsHJ0-f8TgGhk2sShoC6jsQAvD_BwE sau Rabaconda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 9 Share Postat Mai 9 (editat) 1 hour ago, hora09 said: Macar sa pot sa ajung sa ii schimb singur gumele acasa, la toate motoarele Pentru acasa merge cu leviere de fier, eu am acasa 2 leviere mostenite de la Dacia 1300 din 75, care au peste 0.5m. Din cauza ca erau prea lungi ca sa intre in topcase, am mai luat una din piata Mehala , mai scurta - de 48cm, ca sa o iau cu mine in topcase. Mai am si 2buc mai scurte de 25cm de la Louis. Cu astea 3 pe care le iau cu mine la drum (cea de 48cm si alea 2 de 25cm) am dovedit pana acum cel putin vreo 8-9 pene din care 3 pe fata si restul pe spate - doar 2 din penele reparate erau la mine. Editat Mai 9 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 10 Share Postat Mai 10 Cu tehnica corectă, poți face penele și cu ceva mult mai mic. Eu, de amorul artei, am reușit să dejantez și cauciuc de mașină cu chestiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 12 Share Postat Mai 12 La 09.05.2025 la 12:05, hora09 a spus: Astept alte recomndari de leviere.. am dat pe astea o suta coco si na.. ma bucur sa imi mai iau si altele Macar sa pot sa ajung sa ii schimb singur gumele acasa, la toate motoarele Sunt f ok alea pe care le ai, nu mai da banii degeaba pe altele. Am vazut pene facute fara pb cu leviere mult mai naspa. Practica iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 13 Share Postat Mai 13 Salutare! Este cineva interesat de un suport de bagaj care se monteaza pe codita? Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690. Plus o geanta cu inel (ca cele de rezervor) care se poate prinde pe suportul mentionat. Geanta e brand-uita Husqvarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 13 Share Postat Mai 13 38 minutes ago, ilarionciobanu said: Salutare! Este cineva interesat de un suport de bagaj care se monteaza pe codita? Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690. Plus o geanta cu inel (ca cele de rezervor) care se poate prinde pe suportul mentionat. Geanta e brand-uita Husqvarna. pune o poza, nu tot sta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 13 Share Postat Mai 13 Suportul cu inelul asezat pe el si geanta asa cum arata acum si o poza cu suportul montat de acum 1 an Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Mai 14 Share Postat Mai 14 Acum 20 ore, ilarionciobanu a spus: Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690. Sunt aprox 99% sigur ca difera gaurile de prindere intre 690 si 701 Chiar si intre cele din aceeasi generatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ilarionciobanu Postat Mai 14 Share Postat Mai 14 Eu stiam ca sunt la fel. Neaprofundand chestiunea, nu am argumente ca sa te contrazic. Ca reper, pentru ce am pus in poza, trapezul format de cele 4 gauri pentru prindere are urmatoarele dimensiuni: - baza mare = 220mm - baza mica = 130mm - laturi neparalele = 125mm Masuratoare facuta aproximativ, cu ruleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 15 Autor Share Postat Mai 15 La 12.05.2025 la 20:50, Cap0ne a spus: Practica iti trebuie Fără doar și poate. Dar am mers le alta carianta, mai comoda.. mai scumpă Am zis ca merg la service cu pana, în ideea ca bag aer din benzinărie în benzinărie și o sa fie bine, e fula ca nu tinea aer nici car băgai o țigară. Asa ca pe remorca si înainte Pentru ca servi eurile moto din jur m-au refuzat ca nu fac "enduro" am mers la unii care sunt un mic lanț, ii cheamă liberty și sunt dealer: Ducati HD Aprillia Moto Guzzi Yamada Vespa Și de o săptămână și ktm Eu tot am mai fost pe la ei prin halele alea de salon, da stăteam la geam cu o mana în buzunar, glumească mai inchiriasem în trecut motoare, diverse ducatiuri, a trebuit sa le aduc înapoi.. Ce era în service ți se scurgeau mințile. Acuma sper ca nu o sa fie cazul de schimbat gume prea devreme, contez ca 09 tine mult și motoarele astea sunt și mai ușoare din start. Și ceva sexi: La 13.05.2025 la 16:02, ilarionciobanu a spus: Geanta e brand-uita Husqvarna. Dacă nu aveam era interesat, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat Mai 15 Share Postat Mai 15 On 5/13/2025 at 7:02 PM, ilarionciobanu said: Suportul cu inelul asezat pe el si geanta asa cum arata acum si o poza cu suportul montat de acum 1 an Salut! Dacă ești din București/Ilfov sunt interesat de obiect. Pentru moment am Kriega, dar prezintă două dezavantaje, e cam mică și e fixată pe codiță. De aceea aș dori să mă uit puțin la asta, poate merge la mine. 0722.640.268, dacă nu răspund sun înapoi rapid. Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 17 Autor Share Postat Mai 17 20250416_131030.mp4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 21 Autor Share Postat Mai 21 Am instalat tubiliss, la service, odată cu noile gume Un pic cinfuz, pe sticker scrie 8.3 bari, pe website scrie 100psi care e alriape 7 bari recomandat pentru offroad sa nu îndoi jeti. Am încercat sa bag aer sa fie full la benzinărie.. nici o șansă ca da aparatul eroare.. am mers cam ca pe balega la vulcanizare unde nu au putut sa bage mai mult de 7.5 bari deși compresorul era cât o cameră. Recomandați o pompa de picior care poate baga pe bune 7 bari? Am schimbat și protecție de la ktm cu barkbustere, alea oem dădeau în display când bracai maxim.. și ca să fie distracția bună, în drum spre casa s-a rupt suportul care ține toba.. am comandat deja doua bucăți, sa fie, de la dominator.. da scump Dacă cedează în continuare am sa consider sa improvizez ceva sau alta tobă.. deși ideea e sa nu mai cheltui degeaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat Mai 26 Autor Share Postat Mai 26 Parti din tetul polonez Same old shit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Mai 26 Share Postat Mai 26 La 21.05.2025 la 21:19, hora09 a spus: Recomandați o pompa de picior care poate baga pe bune 7 bari? Eu am un sks de aici https://www.bike24.com/cycling/accessories/bike-pumps?attributes[manufacturer][]=SKS&attributes[pumpProperties][]=High+Pressure+(Road) La cursuera baga 8 atm fara nici o problema. Dar modelul are 8 ani cand l l-am cumpărat Nu se mai fabrică. Citeste review-urile pe acolo dar sks fac treaba buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hora09 Postat 16 ore în urmă Autor Share Postat 16 ore în urmă Pompa minune a mers de 2 ori la 7 bari a treia oara a cedat. Am luat o pompa pentru suspensie care duce 400bari, nu am probat momentan. În caz de orice, airman vad ca baga 6.3 bar, da acul peste cap ca el zice ca poate 6. Am făcut revizie de un an, ultima ca să fiu în garanție, mai am ceva dr genu 13 luni. M-a costat mai mult decât imi doream.. Au lista aia lunga dr se uita la fiecare susrb și spita; de bine și de rău ăștia ma chemau pentru orice sa îmi arate, ca surubu asta e prea lejer ca altu e prea strâns ca dinastea care oricum le știi și fac parte din o inspectie pe care o facem, presupun, cu toții, vizuala. De la suspensie m-a picat siguranță asta, nu am spălat cu presiune acolo, dacă se repeta posibil sa schimbe tot capul ala pe garanție. si am pierdut si surubul asta de la galerie, mi-au pus altul, momentan o sa merg cred cu tobă oem, nu cred ca urc prea curând celalalt tobă ca nu am chef sa ma mai trezesc ca nu am prindere prin pădure și ca ma întorc cu ea în brate. Am ieșit la o tura pe tetul local cu doamna, prima data când merge pe e09, pe strada nu simte diferență, adică ca merge pe crampoane sau mai bine zis pe ceva necunoscut, nu ii place ca se simte mai înaltă motocicleta și veșnica nevoie de a avea contact lejer între talpa și sol, ca să nu zic low cruiser. Nu am mers prea mult, câteva ore, căldură nu ne îmbia la mai mult. Cât timp am stat la revizie, sa nu o ard degeaba, am zis ca iau motoare la test. Sunt tare curios de noua Yamada 900gt, da am zis ca ma dau pe ceva exotic și ma duc ori la harli or la ducati, oricum au la demo mai mult decât pot sa duc și sa înțeleg, da am optat pentru altceva. Asa ca am luat pegaso o ora și am fost surprins! Am mers doar în oraș și pe drumuri gen centură, deci habar nu am in off - super manevrabila, la viteza mica balerina - se simte super ușoară, nu știu cum au ascuns toate kilele alea - ergonomie mai faina ca 890/t7 - protecție vând bună "din cutie" - avea o tobă care pufaia sec în permanenta, aiurea, da oricum aiane extra money - șaua no comment, cred ca puteam sa stau mult și bine pe ea - ecranul și butoanele, whatever, te descurci repede - motorul trage la cum te aștepți din configurația asta, dar ma așteptăm să abine mai mult de cei 80 cai pe care ii are Foarte plăcut sprint, după cum zicem. Și încă o ora pe cireașa de pe tort: MG v85 Ca sa zic direct as fi preferat sa ma întorc cu ea acasă! Sau mai exact,sa fi făcut un ocoli de doua trei zile pana acasă.. Nu am mers în viață mea oe ceva care sa ma facă sa ma simt ca motocicleta asta, mi-a întins ridurile, problemele nu mai erau probleme, nu ma mai deranjat nimic în jur.. man, motorul baga un Zen de nu îl puteam procesa. Mi-au plăcut cum arata, da na.. nu am fost curios sa ma apropii mai mult Dar cât am mers le ea îmi imaginam, ma vedeam pe un cruiser, north american style, nu pe ce arata ca un fat scrabler. Te simți jos, cu un ghidon lat și drumul în fața. Nu prea vad cum și de ce amesteca ei motoreta asta cu offroad.. sa na. Când am pornit m-a cam pufnit rasul, ca vibrează și ghidonul sare! Nu vibrează! Mai mult ca la orice HD modern, am zis mama ce panorama și sa vezi cum face când dai gaz ca îmi aduce aminte de gs1100. Fix nu, de când ai plecat de pe loc e super echilibrată toată! Fără sa mai aibe nimic din ce se întâmplă la relanti. Am înțeles repede ca în jos treapta o schimb la turație foarte mica ca să nu îmi blocheze cadranul roata pe curbe sau sensuri giratorii. Echilibrul dintre putere și cuplu e sublim. Poți merge perfect normal la 1500 ture, și plwaca fără sa para ca trebuia mai mult.. O bomboana! Păcat ca nu aveau v100, care ar trebuii sa fie aceeași dar cu miamulti cai, sa vad dacă o face sa se simtă altceva. În viitor, când o sa mai am ocazie sa uit după motor de strada.. eu zic ca aicea vin! Tipul de la vânzări de la italience (ducati e separat!) Evident incantat de cât de incantat eram. Tipu de la service yamaha/ktm văzând ca merg în trei picioare mi-a zis ca na.. astea mai curge pe la motor, mai una alta, mai aștepți după piese fără sa I idee vreodată când vin.. deci 100% Italia! Mama dar și ce plăcere. Mi-a făcut ziua altceva acest Motto Guzzi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.