Sari la conținut

KTM 690 Enduro R


hora09
 Share

Postări Recomandate

Azi ninge, da weekendul trecut a fost cald, asa ca prima iesire.

Am ținut perimat data ambele baterii conectate la changer peste iarnă, garajul a avut cel puțin 9 grade, evident motoarele au pornit la sfert.

 

20250308_131654.thumb.jpg.b7b27f009653854d676ebf142649c869.jpg20250309_135250.thumb.jpg.74e19f5ad339de670e94981d82002c83.jpg20250309_140340.thumb.jpg.1f55d2f69d39624bb20cc1e59c2c9cc2.jpg

20250309_133639.thumb.jpg.18771876899815f35e6fe10c84476eae.jpg20250309_134138.thumb.jpg.86822b14f00d470219d8c7a8f9e9de1f.jpg20250309_134344.thumb.jpg.1ffefd7aa9e352619af9264a2e33a3d2.jpg

20250309_140548.thumb.jpg.72d835b0c90580c3f6d7b373ac3ff67a.jpg

 

La genul asta de drum unde mergi cu orice mi-e dor de 790..

 

20250309_144734.thumb.jpg.997961359bf4aec8520fe9c6af7eaf62.jpg

Arata mai bine afara decât stivuita în garaj.

 

Când se face vremea bună aduc a treia mobră, abea aștept! Dar în cazul asta nu mai am nici o șansă să pun nici o mașină în garaj.. white people problems and I like it!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 14.03.2025 la 8:32, hora09 a spus:

La genul asta de drum unde mergi cu orice mi-e dor de 790..

 Trage mai tare de gaz. Devine instabila si cat strangi din buci nu mai ai timp de gandit si comparat cu 790 😂

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dada știu ce zici 🙃

Da nu pot sa îi dau ca tampitu pe acolo ca se mai plimba oamenii, nu e combinatie sa fii kamikaze.

 

La 120, asa, pe macadam îmi lipseste amortizatorul de ghidon care se face așteptat la reprezentantă..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ca sa ma dau din casa, am avut bună intenție de a îmi schimba gumele singur, după ce am luat o mizerie de cui mic.

20250422_124515.thumb.jpg.dd44cd54939aa16a8a9c5cc82ef6c19c.jpg

 

 

Nu am avut roti cu camera, mi se pare bataie de cap mult peste confortul meu.

 

Da am zis ca trebuie sa exersez ca să pot schimba pe drum.

 

Am luat scule bune, și m-am pus pe treabă. 

IMG-20250430-WA0012.thumb.jpeg.f7d3dac8b1150e5cbca7c83fbe00934f.jpeg

 

Na.. plm.. m-am lăsat bagubas, cu toată lubrifiera,dejantata cum trebuie, ventil scos și "citit" tot youtoubul.

 

IMG-20250430-WA0002.thumb.jpeg.3dcc04452eef66038e016c6b23eac837.jpeg

IMG-20250430-WA0004.thumb.jpeg.e6bc14faeb8f92c0d961e47bbc64da80.jpeg

 

mi clar ca imi trebuie macar pentru o data cineva care știe practica.. și posibil levier mai lungi sau o pârghie.

 

Una peste alta am zis ca ajunge, nu am chef de stress, nu vroiam sa cheltui da am ajuns sa iau repede tubliss.

20250509_092252.thumb.jpg.5830b40fab1a04ea216a4f4f57e846a4.jpg

 

Am programare la service.. sa le vad puse și sa ma iau de o problema.

Doar ca trebuie sa traversez oraș mare sa ajung la service și am o gaura care scăpa aer.. am sa merg un pic pun aer.. mai merg mai pun aer.. na

 

Pana atuncea imi fac drumurile pe varadero.. la care trebuie sa îl pun la iarna la desfăcut și puricat electrica 

IMG-20250502-WA0028.thumb.jpeg.d4322c5139f9e12b1d065ec6644cfa6c.jpeg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Levierele alea sunt bune la bici. Trebuie din-alea curbate. Cu din-alea poti da jos mult mai comod. Si daca ai gume TL le recomnd pe cele lungi. Nu ma intreba cum am aflat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept alte recomndari de leviere.. am dat pe astea o suta coco si na.. ma bucur sa imi mai iau si altele
Macar sa pot sa ajung sa ii schimb singur gumele acasa, la toate motoarele 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)
1 hour ago, hora09 said:

Macar sa pot sa ajung sa ii schimb singur gumele acasa, la toate motoarele 

 

Pentru acasa merge cu leviere de fier, eu am acasa 2 leviere mostenite de la Dacia 1300 din 75, care au peste 0.5m.

Din cauza ca erau prea lungi ca sa intre in topcase, am mai luat una din piata Mehala :)mai scurta - de 48cm, ca sa o iau cu mine in topcase.

Mai am si 2buc mai scurte de 25cm de la Louis.

Cu astea 3 pe care le iau cu mine la drum (cea de 48cm si alea 2 de 25cm) am dovedit pana acum cel putin vreo 8-9 pene din care 3 pe fata si restul pe spate - doar 2 din penele reparate erau la mine.

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu tehnica corectă, poți face penele și cu ceva mult mai mic. Eu, de amorul artei, am reușit să dejantez și cauciuc de mașină cu chestiile astea. image.thumb.png.2244a22283169e224e0ba6da998466a5.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.05.2025 la 12:05, hora09 a spus:

Astept alte recomndari de leviere.. am dat pe astea o suta coco si na.. ma bucur sa imi mai iau si altele
Macar sa pot sa ajung sa ii schimb singur gumele acasa, la toate motoarele 

Sunt f ok alea pe care le ai, nu mai da banii degeaba pe altele. Am vazut pene facute fara pb cu leviere mult mai naspa. Practica iti trebuie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Este cineva interesat de un suport de bagaj care se monteaza pe codita? Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690.

Plus o geanta cu inel (ca cele de rezervor) care se poate prinde pe suportul mentionat. Geanta e brand-uita Husqvarna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

38 minutes ago, ilarionciobanu said:

Salutare!

Este cineva interesat de un suport de bagaj care se monteaza pe codita? Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690.

Plus o geanta cu inel (ca cele de rezervor) care se poate prinde pe suportul mentionat. Geanta e brand-uita Husqvarna.

pune o poza, nu tot sta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 20 ore, ilarionciobanu a spus:

Vine de pe un 701, dar este cel original si este la fel si pentru 690.

 

Sunt aprox 99% sigur ca difera gaurile de prindere intre 690 si 701 ;) Chiar si intre cele din aceeasi generatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiam ca sunt la fel. Neaprofundand chestiunea, nu am argumente ca sa te contrazic.

Ca reper, pentru ce am pus in poza, trapezul format de cele 4 gauri pentru prindere are urmatoarele dimensiuni:

- baza mare = 220mm

- baza mica = 130mm

- laturi neparalele = 125mm

Masuratoare facuta aproximativ, cu ruleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 12.05.2025 la 20:50, Cap0ne a spus:

Practica iti trebuie

Fără doar și poate.

Dar am mers le alta carianta, mai comoda.. mai scumpă 

 

Am zis ca merg la service cu pana, în ideea ca bag aer din benzinărie în benzinărie și o sa fie bine, e fula ca nu tinea aer nici car băgai o țigară. 

 

Asa ca pe remorca si înainte IMG-20250514-WA0001.thumb.jpeg.621390bd72fed91773a71248f262c490.jpeg

 

Pentru ca servi eurile moto din jur m-au refuzat ca nu fac "enduro" am mers la unii care sunt un mic lanț, ii cheamă liberty și sunt dealer:

Ducati

HD

Aprillia

Moto Guzzi

Yamada

Vespa 

Și de o săptămână și ktm

 

Eu tot am mai fost pe la ei prin halele alea de salon, da stăteam la geam cu o mana în buzunar, glumească mai inchiriasem în trecut motoare, diverse ducatiuri, a trebuit sa le aduc înapoi..

 

Ce era în service ți se scurgeau mințile. 

 

Acuma sper ca nu o sa fie cazul de schimbat gume prea devreme, contez ca 09 tine mult și motoarele astea sunt și mai ușoare din start.

20250514_184842.thumb.jpg.397dd70d5a2e26b8bc568071d811851d.jpg

 

Și ceva sexi:

20250511_130851.thumb.jpg.e07f1ce169717aea2edd0ef64fcca430.jpg

20250511_130956.thumb.jpg.b9131760af3f15fafe5cbed4e217faa0.jpg

 

 

La 13.05.2025 la 16:02, ilarionciobanu a spus:

Geanta e brand-uita Husqvarna.

Dacă nu aveam era interesat, merci

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 5/13/2025 at 7:02 PM, ilarionciobanu said:

Suportul cu inelul asezat pe el si geanta asa cum arata acum si o poza cu suportul montat de acum 1 an

IMG_0152.jpeg

IMG_0153.jpeg

Salut!

Dacă ești din București/Ilfov sunt interesat de obiect.

Pentru moment am Kriega, dar prezintă două dezavantaje, e cam mică și e fixată pe codiță. De aceea aș dori să mă uit puțin la asta, poate merge la mine.

0722.640.268, dacă nu răspund sun înapoi rapid.

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am instalat tubiliss, la service, odată cu noile gume

 

20250520_123530.thumb.jpg.221607836be749f591bfdcf5abe61e28.jpg20250520_123512.thumb.jpg.ce4441a1c5d5410e701c2bde89d9caa5.jpg

 

Un pic cinfuz, pe sticker scrie 8.3 bari, pe website scrie 100psi care e alriape 7 bari recomandat pentru offroad sa nu îndoi jeti.

 

Am încercat sa bag aer sa fie full la benzinărie..  nici o șansă ca da aparatul eroare.. am mers cam ca pe balega la vulcanizare unde nu au putut sa bage mai mult de 7.5 bari deși compresorul era cât o cameră. 

 

Recomandați o pompa de picior care poate baga pe bune 7 bari?

 

Am schimbat și protecție de la ktm cu barkbustere, alea oem dădeau în display când bracai maxim..

 

20250520_193558.thumb.jpg.c1ecb9580bfc6e4bbe67dbb83311afc1.jpg20250520_193552.thumb.jpg.12d0498cbae185372cc3adf9b018e9bf.jpg

 

și ca să fie distracția bună, în drum spre casa s-a rupt suportul care ține toba..

am comandat deja doua bucăți, sa fie, de la dominator.. da scump

 

Dacă cedează în continuare am sa consider sa improvizez ceva sau alta tobă..  deși ideea e sa nu mai cheltui degeaba

 

 

20250520_193630.jpg

20250520_183230.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.05.2025 la 21:19, hora09 a spus:

 

Recomandați o pompa de picior care poate baga pe bune 7 bari?

Eu am un sks de aici https://www.bike24.com/cycling/accessories/bike-pumps?attributes[manufacturer][]=SKS&attributes[pumpProperties][]=High+Pressure+(Road)

La cursuera baga 8 atm fara nici o problema. Dar modelul are 8 ani cand l l-am cumpărat  Nu se mai fabrică. Citeste review-urile pe acolo dar sks fac treaba buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Pompa minune a mers de 2 ori la 7 bari a treia oara a cedat.

Am luat o pompa pentru suspensie care duce 400bari, nu am probat momentan.

 

În caz de orice, airman vad ca baga 6.3 bar, da acul peste cap ca el zice ca poate 6.IMG-20250603-WA0002.thumb.jpeg.65972586cbc22ed29a5030f0a0beebbd.jpeg

 

Am făcut revizie de un an, ultima ca să fiu în garanție, mai am ceva dr genu 13 luni. M-a costat mai mult decât imi doream..

Au lista aia lunga dr se uita la fiecare susrb și spita; de bine și de rău ăștia ma chemau pentru orice sa îmi arate,  ca surubu asta e prea lejer ca altu e prea strâns ca dinastea care oricum le știi și fac parte din o inspectie pe care o facem, presupun, cu toții,  vizuala.

 

De la suspensie m-a picat siguranță asta, nu am spălat cu presiune acolo, dacă se repeta posibil sa schimbe tot capul ala pe garanție.

 

20250602_095914.thumb.jpg.c6cc129c0577bc37cf5b27d0dc254074.jpg

 

si am pierdut si surubul asta de la galerie, mi-au pus altul, momentan o sa merg cred cu tobă oem, nu cred ca urc prea curând celalalt tobă ca nu am chef sa ma mai trezesc ca nu am prindere prin pădure și  ca ma întorc  cu ea în brate.

20250602_095923.thumb.jpg.0a908c63dff896366c08dffdf71a558e.jpg

 

Am ieșit la o tura pe tetul local cu doamna, prima data când merge pe e09, pe strada nu simte diferență, adică ca merge pe crampoane sau mai bine zis pe ceva necunoscut, nu ii place ca se simte mai înaltă motocicleta și veșnica nevoie de a avea contact lejer între talpa și sol, ca să nu zic low cruiser.

Nu am mers prea mult, câteva ore, căldură nu ne îmbia la mai mult.

 

Cât timp am stat la revizie, sa nu o ard degeaba, am zis ca iau motoare la test. 

Sunt tare curios de noua Yamada 900gt, da am zis ca ma dau pe ceva exotic și ma duc ori la harli or la ducati, oricum au la demo mai mult decât pot sa duc și sa înțeleg, da am optat pentru altceva.

Asa ca am luat pegaso o ora și am fost surprins!

20250602_113610.thumb.jpg.8b5e1b96ee4cd69c8a823510d8a71d1d.jpg

Am mers doar în oraș și pe drumuri gen centură, deci habar nu am in off

- super manevrabila, la viteza mica balerina

- se simte super ușoară, nu știu cum au ascuns toate kilele alea

- ergonomie mai faina ca 890/t7

- protecție vând bună "din cutie"

- avea o tobă care pufaia sec în permanenta, aiurea, da oricum aiane extra money

- șaua no comment, cred ca puteam sa stau mult și bine pe ea

- ecranul și butoanele, whatever, te descurci repede

- motorul trage la cum te aștepți din configurația asta, dar ma așteptăm să abine mai mult de cei 80 cai pe care ii are

Foarte plăcut sprint, după cum zicem.

 

Și încă o ora pe cireașa de pe tort:

MG v85

20250602_125048.thumb.jpg.a401e51a8eb4232087d5d7dd93816d45.jpg

 

Ca sa zic direct as fi preferat sa ma întorc cu ea acasă! Sau mai exact,sa fi făcut un ocoli de doua trei zile pana acasă..

 

Nu am mers în viață mea oe ceva care sa ma facă sa ma simt ca motocicleta asta, mi-a întins ridurile, problemele nu mai erau probleme, nu ma mai deranjat nimic în jur.. man, motorul baga un Zen de nu îl puteam procesa.

 

Mi-au plăcut cum arata, da na.. nu am fost curios sa ma apropii mai mult 

Dar cât am mers le ea îmi imaginam, ma vedeam pe un cruiser, north american style, nu pe ce arata ca un fat scrabler. 

Te simți jos, cu un ghidon lat și drumul în fața.  Nu prea vad cum și de ce amesteca ei motoreta asta cu offroad.. sa na.

 

Când am pornit m-a cam pufnit rasul, ca vibrează și ghidonul sare! Nu vibrează! Mai mult ca la orice HD modern, am zis mama ce panorama și sa vezi cum face când dai gaz ca îmi aduce aminte de gs1100. Fix nu, de când ai plecat de pe loc e super echilibrată toată! Fără sa mai aibe nimic din ce se întâmplă la relanti.

 

Am înțeles repede ca în jos treapta o schimb la turație foarte mica ca să nu îmi blocheze cadranul roata pe curbe sau sensuri giratorii.

Echilibrul dintre putere și cuplu e sublim.

Poți merge perfect normal la 1500 ture, și plwaca fără sa para ca trebuia mai mult..

 

O bomboana! 

Păcat ca nu aveau v100, care ar trebuii sa fie aceeași dar cu miamulti cai, sa vad dacă o face sa se simtă altceva.

 

În viitor, când o sa mai am ocazie sa uit după motor de strada.. eu zic ca aicea vin!

 

Tipul de la vânzări de la italience (ducati e separat!) Evident incantat de cât de incantat eram.

 

Tipu de la service yamaha/ktm văzând ca merg în trei picioare mi-a zis ca na.. astea mai curge pe la motor, mai una alta, mai aștepți după piese fără sa I idee vreodată când vin.. deci 100% Italia! Mama dar și ce plăcere. 

 

Mi-a făcut ziua altceva acest Motto Guzzi!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

RAC ediția 7,a mea 4

Fu fain ca de obicei,da acuma ca au fost trei zile a fost de trei ori mai bine.

20250612_211751.thumb.jpg.2b4955afb8adb63112dda0489743c786.jpg

20250612_211740.thumb.jpg.3dbefc24c09bf4b48c89c63eef1d9537.jpg

20250611_193849.thumb.jpg.c3db0733ce118b6d801d014d376b4761.jpg

 

din punct de vedere al organizarii impecabil, nimic de comentat, deși mie nu îmi convine sa manac cina la 8 jumate, mai degrabă la 6 jumate.. da na, aparent doar eu am somn prost cu burta plina.

 

Prima data când nu plouă, cu ocazia asta am descoperit praf în plămân.

 

E interesant  când te apropii de unul din fata (se pleacă la 30 sec interval) mai întâi începi sa vezi un pic praf după mai mult pana când ajungi sa nu vezi nimic în spatele lui.

20250613_094756.thumb.jpg.2db62948f80b954c9d4e9f9c5211264e.jpg20250613_094750.thumb.jpg.481d2caf30a15e122109b1fe75151e4a.jpg20250613_094804.thumb.jpg.9dddd86e1bd40e0d9242f583b5fbb746.jpg

 

În ultima zi am reușit sa stau mai tot timpul în spatele la u  tip car era rapid pe unde se putea mai tare și ru eram mai iute pe tehnic și teren greu.. în ultimii 20 km am lăsat un moment de spațiu sa se ducă ca să mai vad și eu pe unde merg.

 

Între ziua doi și trei a fost cu camoig ( crturile noastre dar carate de organizat) ce pot sa zic, nu sunt fan, ca problemele mele.cu spatele nu suport bine mișcări de genu, dar am sac și saltea destul de serioase plus toate hainele, nu mi s-a inflamat nimic de la frig, dacă se.. era nașpa ca nu știu cum ma urcam pe motor.

20250613_191435.thumb.jpg.a30b47bb6442a5a76d3c6cf488a046aa.jpg20250614_090007.thumb.jpg.d5ffa4391f2d24c27f09169164940caf.jpg20250614_085830.thumb.jpg.eace59dbf3aa47266e1c24bbd8032761.jpg

 

Evident diferenta mare intre 790 si 690, oriunde credeam ca aicea ma ia dracu sau au fost cam trei momente de am zis ca iese cu spital și trebuie sa sun acasă sa explic ca nu mai pot sa vin pana când cine știe ce se repara prin corp( lucru care ma.tine sa stau în limitele mele) am trecut fără emoții și în picioare vorba vine.

Încă am apucături și reflexe de 790 dar mobra asta îmi arata ca viata poate fi foarte altcumva.

 

Doar pe forestierele rapide unde cu 790 băgăm 90 plus, cu asta nu am trecut de 70 da mai real pe la 60 și ceva, nu mai ma simțeam ok cum se simte suspensia, trebuie sa schimb niște arcuri ca sunt greu.

 

Nu am instalat nici amortizorul de ghidon.. tot în cutie este.. și nu mi-a prins bine.

 

Cu e09 echipat pot zice ca nu performraza caramela la cape 790 unde îmi era perfect, la 690 nu pot pune puterea jos cum trebuie și alunec toată ziua, fostele michelin e duro stăteau înfipte.

 

medals_RAC_IrinaPetrichei_04463.thumb.jpg.04d5a14d8f9e064bdec61b980d3c0476.jpg

clasament 18 la clas adv.

În viitor nu mai vin fără setup tableta ca derulator asta manuala mi-a mâncat zilele plus ca este prea periculos sa mergi blana pe drumuri unde nu e cazul și sa stai cu ochii între picioare sa vezi pe.unde trebuie sa o iei și sa deruleze cu o mana.

Plus ca de la vibrații îmi derula și 10km înapoi ceea ce ma făcea sa opresc sa dau toată banca la loc.

Periculos și o pierdere enorma de timp, cine știe câte lo uri eram în fața dacă puteam sa stau liniștit doar sa navighez fără sa îmi iau mana și ochii de la drum.

 

Spălat absolut tot la mașina sauce nu întra în vana ca era doar Imputiciune și praf.

20250616_080129.thumb.jpg.ef5dff02b8b6390f5d459047c2942dec.jpg

 

vitez amaxima a 690 pe asflat 🙂 (mers de mine ca sa nu intram indiscutii)

20250607_133857.thumb.jpg.1ef534623394daf4cb4dee9c40ef05fb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 25 minute, hora09 a spus:

În viitor nu mai vin fără setup tableta ca derulator asta manuala mi-a mâncat zilele plus ca este prea periculos sa mergi blana pe drumuri unde nu e cazul și sa stai cu ochii între picioare sa vezi pe.unde trebuie sa o iei și sa deruleze cu o mana.

Plus ca de la vibrații îmi derula și 10km înapoi ceea ce ma făcea sa opresc sa dau toată banca la loc.

Periculos și o pierdere enorma de timp, cine știe câte lo uri eram în fața dacă puteam sa stau liniștit doar sa navighez fără sa îmi iau mana și ochii de la drum.

 

Felicitari!
Banuiesc ca merge si un telefon cu aplicatia potrivita, dar roadbook-ul se da si in format digital?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...