Sari la conținut

11. Motorrad Grand Prix von Osterreich


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 154
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 3 ore, B.B. a spus:

cati fani MM am vazut in Austria in campinguri si la circuit..

E normal - (dupa retragerea tribunului) e pilotul cu cei mai multi fani.De departe.

Cred ca acesta e si unul din motivele principale pt care l-a dorit Ducati above all.Asta si telemetria :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana si Davide Tardozzi e de acord cu mine, MM va câștiga cel putin o cursa pana la final de sezon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 52 minute, B.B. a spus:

Pana si Davide Tardozzi e de acord cu mine, MM va câștiga cel putin o cursa pana la final de sezon.

i se face o pomana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cursa care se termină în pietriș o câștigă! A trecut juma' de sezon și micuții n-au plecat acasă, iar crashquez nu prea are treabă cu ăia din față. Nici dacă îi dă Gigi 🏍 lui Bagnaia la ultimele 3 etape când Pecco o să aibă titlul în buzunar nu cred că mai e în stare să câștige, d-apoi cu grisina aia perimată!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca altfel nu poate...:clap:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba nu, e suficient sa ploua si toti campionii de carton se vor inmuia.. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.08.2024 la 8:31, Method a spus:

GnG_1158526_HiRes.jpg.webp?itok=nlbg-WLv

KTM dezbracata.Sa inteleg ca nu mai folosesc aluminiu pt nimic decat radiator,restul tot e cf?

Bun shift in dezvoltare.In 2027 cand se va face un reshuffle,s-ar putea ca astia sa iasa puternic in fata atunci (daca isi fac temele din timp).

Pana atunci insa...mi-e teama ca Ducati e king.

Si cu tot CF-ul, pe circuitul de casa, cea mai bine clasata motocicleta KTM a terminat cursa la 18.620 s de lider.  Bun shift de dezvoltare, ce sa zic... Nu iti face iluzii ca din 2027 vor vace din rahat bici. Intre timp, le-a plecat multi oameni de baza. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cam asa e.

Anul trecut insa au fost mult mai rau,deci e un progres.Mai ales ca GP24 rupe fasul anul asta,iar ei nu sunt nici macar la nivelul GP23.

Eu stiam insa ca tot aduc oameni,nu ca le pleaca....

 

Cand se amesteca cartile,pot fi niste suprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Method a spus:

 

Eu stiam insa ca tot aduc oameni,nu ca le pleaca....

 

Nu! Au pierdut oameni importanti chiar in acest sezon.. sunt articole in acest sens.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil si palierul pe care a intrat Tirbusonu' e tot o consecinta a migrarii personalului, nu? Eu inclin sa cred asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Da' voi vorbiti de personalul care chiar proiecteaza si fabrica acele cadre de carbon, cei care fac R&D sau de maimutoii care se agita prin boxe la curse? Ca nu cred ca aia care dau din cheie in boxa au vreo importanta in dezvoltarea prototipurilor. Pe aia nu ii vedeti la circuit.

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 23.08.2024 la 13:37, Lup69 a spus:

Probabil si palierul pe care a intrat Tirbusonu' e tot o consecinta a migrarii personalului, nu? Eu inclin sa cred asta...

O consecinta logica... Tare ma tem ca se va pierde Tiburonul....

La 23.08.2024 la 16:26, B.B. a spus:

Da' voi vorbiti de personalul care chiar proiecteaza si fabrica acele cadre de carbon, cei care fac R&D sau de maimutoii care se agita prin boxe la curse? Ca nu cred ca aia care dau din cheie in boxa au vreo importanta in dezvoltarea prototipurilor. Pe aia nu ii vedeti la circuit.

Ne referim la aia de la R&D. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Cavaleru said:

imi vine greu sa cred ca duzina aia de mecanici din boxa unei echipe motogp sunt doar schimbatori de piese

Total gresit, este superechipa de detailing...:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 21.08.2024 la 11:06, B.B. a spus:

Cred ca e ceva tipic romanesc, romanii care sunt mai rosisti ca italienii au ceva ei cu MM.. :lol:

Pt ca la un popor fara cultura in motorsport sau apropiata de 0 ce putea ajunge dinspre dincolo: VR46!!!! :lol:

Pt cateva zile ai fost simpatic, dupa aia ai inceput sa debitezi imbecilitati din nou.

 

La 23.08.2024 la 15:26, B.B. a spus:

Da' voi vorbiti de personalul care chiar proiecteaza si fabrica acele cadre de carbon, cei care fac R&D sau de maimutoii care se agita prin boxe la curse? Ca nu cred ca aia care dau din cheie in boxa au vreo importanta in dezvoltarea prototipurilor. Pe aia nu ii vedeti la circuit.

Exemplu de imbecilitate: aia care se agita prin boxe la curse nu sunt maimutoi, aia sunt oameni cu studii in motorsport. In special englezii au o traditie in astfel de scoli: au si colegii si universitati unde se predau discipline strict legate de motorsport. Problema e ca nu sunt atatea joburi cati absolventi sunt. Ca inginer, in motorsport ajungi ori ca absolvent al unei astfel de specializari, ori ca absolvent de Industrial Product Design, dar asta nu e de ajuns, conteaza f mult experienta dobandita in timpul studiilor, de ex in Formula Student, care e si in Romania de ceva vreme sau in diverse competitii. 

 

Acum 23 ore, Cavaleru a spus:

imi vine greu sa cred ca duzina aia de mecanici din boxa unei echipe motogp sunt doar schimbatori de piese

Bineinteles ca nu sunt.
Mecanicii aia nu sunt niste Dorei luati de pe strada si adusi in boxe. Oamenii aia au studii, unii facultati, unii colegii, dar au studii si experienta in motorsport dobandita inca din timpul studiilor (e obligatorie partea asta de practica pt a avea o sansa dupa absolvire). Da, aia care schimba roata e posibil sa fie "numai" absolventi de colegiu, dar in boxa acolo sunt si Lead Engineers din R&D, care se asigura la fata locului ca totul functioneaza asa cum a fost proiectat de echipele pe care le conduc. In general au la dispozitie o echipa de ingineri si tehnicieni care lucreaza in dezvoltare intr-o locatie fixa, fiecare echipa isi are locatia proprie (vorbim de echipele de uzina, OEMs, care la randul lor lucreaza cu echipele de R&D ale diferitilor furnizori, pt ca multe piese sunt dezvoltate de furnizori pt ei). Aia care invart piesele in 3D si fac desenele, aia clar nu sunt in boxe, dar nici nu e treaba lor sa fie acolo. Development Engineers fac partea de concept pt piesele sau modulele care le-au fost atribuite de catre Lead Engineer, partea de inginerie adevarata, ei sunt in technical meetings cu furnizorii, aia cu modelele 3D doar pun in practica ideile lor si pun la un loc modelele 3D pe care le primesc de la furnizori. Sau pt anumite piese / module dezvoltate in house, fac ei insisi partea de proiectare.
Lead Engineers din R&D sunt in boxe si la curse si mai ales la teste. Ei preiau feedback-ul si-l dau mai departe propriilor echipe sau cand apar probleme neasteptate, sunt implicati in failure analisys si problem solving.
Am explicat f simplist, dar cred ca ai inteles. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

53 minutes ago, wolfybv said:

Pt cateva zile ai fost simpatic, dupa aia ai inceput sa debitezi imbecilitati din nou.

II acorzi prea multa atentie, daca nu il bagi in seama te vei bucura mai mult in general...

apropo, pentru etapa urmatoare ia si clateste-ti ochii cu un link:

https://fb.watch/uczDwVOLjT/

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, wolfybv a spus:

Am explicat f simplist, dar cred ca ai inteles. 

 

well. deloc simplist dar suficient cat sa inteleg cat mai clar harababura din spate :)

eram un pic ironic cand am zis ca sunt doar schimbatori de piese

 

dar multumesc ca ai structurat intreaga componenta si relationare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, wolfybv a spus:

Pt cateva zile ai fost simpatic, dupa aia ai inceput sa debitezi imbecilitati din nou.

 

Exemplu de imbecilitate: aia care se agita prin boxe la curse nu sunt maimutoi, aia sunt oameni cu studii in motorsport. In special englezii au o traditie in astfel de scoli: au si colegii si universitati unde se predau discipline strict legate de motorsport. Problema e ca nu sunt atatea joburi cati absolventi sunt. Ca inginer, in motorsport ajungi ori ca absolvent al unei astfel de specializari, ori ca absolvent de Industrial Product Design, dar asta nu e de ajuns, conteaza f mult experienta dobandita in timpul studiilor, de ex in Formula Student, care e si in Romania de ceva vreme sau in diverse competitii. 

 

Bineinteles ca nu sunt.
Mecanicii aia nu sunt niste Dorei luati de pe strada si adusi in boxe. Oamenii aia au studii, unii facultati, unii colegii, dar au studii si experienta in motorsport dobandita inca din timpul studiilor (e obligatorie partea asta de practica pt a avea o sansa dupa absolvire). Da, aia care schimba roata e posibil sa fie "numai" absolventi de colegiu, dar in boxa acolo sunt si Lead Engineers din R&D, care se asigura la fata locului ca totul functioneaza asa cum a fost proiectat de echipele pe care le conduc. In general au la dispozitie o echipa de ingineri si tehnicieni care lucreaza in dezvoltare intr-o locatie fixa, fiecare echipa isi are locatia proprie (vorbim de echipele de uzina, OEMs, care la randul lor lucreaza cu echipele de R&D ale diferitilor furnizori, pt ca multe piese sunt dezvoltate de furnizori pt ei). Aia care invart piesele in 3D si fac desenele, aia clar nu sunt in boxe, dar nici nu e treaba lor sa fie acolo. Development Engineers fac partea de concept pt piesele sau modulele care le-au fost atribuite de catre Lead Engineer, partea de inginerie adevarata, ei sunt in technical meetings cu furnizorii, aia cu modelele 3D doar pun in practica ideile lor si pun la un loc modelele 3D pe care le primesc de la furnizori. Sau pt anumite piese / module dezvoltate in house, fac ei insisi partea de proiectare.
Lead Engineers din R&D sunt in boxe si la curse si mai ales la teste. Ei preiau feedback-ul si-l dau mai departe propriilor echipe sau cand apar probleme neasteptate, sunt implicati in failure analisys si problem solving.
Am explicat f simplist, dar cred ca ai inteles. 

Oo, dar cate explicații. Mulțumim.

Nu am nici o intenție sa-ti fiu tie simpatic.

Da, e adevărat ce spui despre maimuțoii din boxe insa influența acelor oameni in dezvoltarea motocicletei tinde spre 0.

Asta voiam sa spun si cred ca stii si tu, tocmai ai zis. Aa ca poate are vreunu o revelatie intr-o noapte si o pasează mai departe a doua zi si lumea chiar îl ascultă.. e altceva. Probabil se întâmplă.

 

Mai departe ce contest sunt acele afirmații ca vai le-au plecat oamenii si gata nu se mai dezvolta motocicleta.

1. In nici un caz dezvoltarea moto nu depinde de 1 om sau doi sau trei.. e mult mai complex.

2. Schimbatul de sefuleti de-astia de poatta tricou colorat si ni-l arata noua la telecizor si scriu astia in media despre.. iarăși nu prea schimba nimic. Vezi Honda, Yamaha.. 

Singurul la nivelul asta de pozitie care chiar a făcut ceva este Gigi D'aligna, cu toate ca si in cazul lui ma indoiesc ca si-a petrecut el noptile desenand cadre si motoare de Dukaty in Autocad. Posibil ca el sa fi insistat in directiile generale gen aero sau mai stiu eu ce, dar el singur nu ar fi făcut nimic.

Tot progresul unei echipe tine de funcționarea echipei cu totul si orin echipa inteleg pe absolut toti cei implicați in functionarea proiectului MotoGP.

Acum 38 minute, Lup69 a spus:

II acorzi prea multa atentie, daca nu il bagi in seama te vei bucura mai mult in general...

apropo, pentru etapa urmatoare ia si clateste-ti ochii cu un link:

https://fb.watch/uczDwVOLjT/

 

Mă, iar nu încapi de mine? 

Mergi in drumul tău frățică, nu mai fă afirmații la adresa mea.

Comporta-te civilizat online. Te rog frumos, nu ma mai baga in seamă si nu mai fă afirmații tangențiale la mine.

Nu ma cunoști, nu te cunosc, vezi-ti de viata ta. Nu mai comenta la adresa mea.

Mulțumesc mult anticipat.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere, dar nu era raspuns/quote pentru tine....mă!

44 minutes ago, B.B. said:

Mă, iar nu încapi de mine?

 

Si daca ai fi atent ai citi ca nu era nicio afirmatie la adresa ta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 minute, Lup69 a spus:

Cu placere, dar nu era raspuns/quote pentru tine....mă!

 

Si daca ai fi atent ai citi ca nu era nicio afirmatie la adresa ta....

 

Acum 1 oră, Lup69 a spus:

II acorzi prea multa atentie, daca nu il bagi in seama te vei bucura mai mult in general...

apropo, pentru etapa urmatoare ia si clateste-ti ochii cu un link:

https://fb.watch/uczDwVOLjT/

 

Bai lupulică, tu crezi ca suntem la grădiniță?

Drept cine ma iei, prostul tău?

Mergi frate cu domnul si urmeaza-ti propriul sfat, nu imi mai da atenție indirect.

Nu cred ca are nevoie colegul de sfaturile tale cu privire la mine? Lasa ca stie el daca vrea sa imi acorde atentie sau nu. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...