Szeb Postat August 17 Share Postat August 17 Va salut pe toti. Intampin o problema la un Suzuki SV650S din 2005 dupa ce mi-am bagat nasul in ea, crezand ca nu are ce se sa intample doar pentru ceea ce voiam sa schimb. Am schimbat filtru de aer, semnalizarile fata si cu pedala de schimbator si tija care actioneaza in schimbator. Dupa aceasta schimbare, motocicleta a mers pe o distanta scurta de nici 5 km, s-a comportat normal, iar fix langa casa nu a mai vrut sa stea pornita la relanti. Am incercat sa o mai pornesc de cateva ori de la incident, dar fara succes. Daca o turez, ramane putin aprinsa, dar cu un sunet ciudat iar lumina din bord tremuranda, scade turatia sub 1000 de ture si moare. Ceva solutii? Multumesc din suflet aniticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat August 17 Share Postat August 17 Acum 2 ore, Szeb a spus: Va salut pe toti. Intampin o problema la un Suzuki SV650S din 2005 dupa ce mi-am bagat nasul in ea, crezand ca nu are ce se sa intample doar pentru ceea ce voiam sa schimb. Am schimbat filtru de aer, semnalizarile fata si cu pedala de schimbator si tija care actioneaza in schimbator. Dupa aceasta schimbare, motocicleta a mers pe o distanta scurta de nici 5 km, s-a comportat normal, iar fix langa casa nu a mai vrut sa stea pornita la relanti. Am incercat sa o mai pornesc de cateva ori de la incident, dar fara succes. Daca o turez, ramane putin aprinsa, dar cu un sunet ciudat iar lumina din bord tremuranda, scade turatia sub 1000 de ture si moare. Ceva solutii? Multumesc din suflet aniticipat! Ia verifica conexiunile de la baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 17 Share Postat August 17 Acum 2 ore, Szeb a spus: Ceva solutii? Dacă ai reușit s-o strici schimbând un filtru de aer și o pedală singura soluție viabilă mi se pare s-o duci la cineva priceput! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Szeb Postat August 17 Autor Share Postat August 17 Acum 34 minute, ENEOS a spus: Dacă ai reușit s-o strici schimbând un filtru de aer și o pedală singura soluție viabilă mi se pare s-o duci la cineva priceput! nu as vrea sa intru in polemica cu tine, merci de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17 Share Postat August 17 Acum 2 minute, Szeb a spus: nu as vrea sa intru in polemica cu tine, merci de sfat nu-i polemica, e realitate. si doare al dracu cand te loveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Szeb Postat August 17 Autor Share Postat August 17 Acum 1 oră, Cavaleru a spus: nu-i polemica, e realitate. si doare al dracu cand te loveste ma bucur ca le stiti voi pe toate. in afara de a manca, va pricepeti sa dati si voi un raspuns sau tot la fel de loviti sunteti si voi de adevar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mobiletron Postat August 17 Share Postat August 17 4 minutes ago, Szeb said: ma bucur ca le stiti voi pe toate. in afara de a manca, va pricepeti sa dati si voi un raspuns sau tot la fel de loviti sunteti si voi de adevar? Nu fi asa sensibil, exista un sambure de adevar in ceea ce spune Cavaleri si Eneos. Exista un numar destul de mare de persoane care dupa ce strica motocicleta pentru ca au lucrat ei la ea in loc sa o duca la mecanic intra pe acest forum si cer sfaturi la niste probleme pe care e cam greu sa le rezolvi pe forum. Ideal ar fi sa verifici cu mare atentie fiecare componenta pe care ai desfacut-o cand ai umblat la motocicleta, este foarte posibil sa fi gresit undeva si din acest motiv sa-ti faca probleme. Daca nu gasesti ce are o duci la mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Szeb Postat August 17 Autor Share Postat August 17 Acum 15 minute, mobiletron a spus: Nu fi asa sensibil, exista un sambure de adevar in ceea ce spune Cavaleri si Eneos. Exista un numar destul de mare de persoane care dupa ce strica motocicleta pentru ca au lucrat ei la ea in loc sa o duca la mecanic intra pe acest forum si cer sfaturi la niste probleme pe care e cam greu sa le rezolvi pe forum. Ideal ar fi sa verifici cu mare atentie fiecare componenta pe care ai desfacut-o cand ai umblat la motocicleta, este foarte posibil sa fi gresit undeva si din acest motiv sa-ti faca probleme. Daca nu gasesti ce are o duci la mecanic. doamne fereste, nu ma deranjeaza neaparat ideea pe care o transmit cei doi, ci modul in care e spusa, de parca ne-am nascut invatati. am venit sa cer o parere de la niste oameni ce presupuneam ca sunt mai copti la minte si mai experimentati. am vorbit deja la un service ce ma tine pe bara de o saptamana ca tot ia motocicleta pe platforma si nu mai onoreaza ceea ce promite, iar un alt service la care am discutat telefonic si domnii au fost suficienti de amabili incat mi-au oferit o solutie, fara a imi mai lua motocicleta pentru ca s-ar putea sa nu fie ceva atat de grav incat sa fiu taxat. dar de, vorbim fara sa cunoastem si ca sa aratam un pic cat de importanti suntem, exces de zel, ca da bine pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 17 Share Postat August 17 Acum 5 ore, ENEOS a spus: Dacă ai reușit s-o strici schimbând un filtru de aer și o pedală singura soluție viabilă mi se pare s-o duci la cineva priceput! +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 17 Share Postat August 17 Dacă de câte ori desfaci carburatorul şi îl cureţi, dihania refuză să pornească, înseamnă că trebuie să torni la loc în carburator mizeria din ligheanul în care l-ai spălat. Eu zic: ciocu` mic pe forum, verificat baterie şi încărcare şi în final filtrul de aer sau ceva din zona aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat August 17 Share Postat August 17 Acum 8 ore, Szeb a spus: Va salut pe toti. Am schimbat filtru de aer, semnalizarile fata si cu pedala de schimbator si tija care actioneaza in schimbator. Dupa aceasta schimbare, motocicleta a mers pe o distanta scurta de nici 5 km, s-a comportat normal, iar fix langa casa nu a mai vrut sa stea pornita la relanti. Am incercat sa o mai pornesc de cateva ori de la incident, dar fara succes. Daca o turez, ramane putin aprinsa, dar cu un sunet ciudat iar lumina din bord tremuranda, scade turatia sub 1000 de ture si moare. 1.Benzina are ?? 2.Pedala si tija nu influenteaza motorul,deci le excludem. 3.Controleaza la filtrul de aer sa nu fi tras vreo carpa sau altceva care sa obtureze admisia. 4.Banuiesc ca ai umblat in zona farului ca sa schimbi semnalizarile,controleaza mufele de pe acolo,sa nu fi iesit vreuna. 5.Controleaza toate cablurile de putere,de la baterie,de la electromotor...daca poti,controleaza sigurantele,curata-le daca sunt oxidate. 6.Incarca bateria la redresor si vezi daca porneste. 7.daca nu porneste,scoate bujiile si vezi daca au scanteie... Daca dupa toate astea,facute cu simt de raspundere,nu buleala,tot nu porneste...e cam nasoala treaba. Acum 3 ore, Szeb a spus: am vorbit deja la un service ce ma tine pe bara de o saptamana ca tot ia motocicleta pe platforma si nu mai onoreaza ceea ce promite, iar un alt service la care am discutat telefonic si domnii au fost suficienti de amabili incat mi-au oferit o solutie.... Diagnostic prin telefon pun doar fetele de la 0900.900.900 /2 Euro/minut. Orice service care se respecta trebuie sa vada utilajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat August 17 Share Postat August 17 Acum 5 ore, Szeb a spus: ma bucur ca le stiti voi pe toate. in afara de a manca, va pricepeti sa dati si voi un raspuns sau tot la fel de loviti sunteti si voi de adevar? ce vrei gogule sa-ti zic? ai montat bine filtru? esti sigur ca nu ai demufat altceva cand ai umblat la semnalizatoare? crezi ca mecanicu citeste in zatu de la cafea ce ai facut tu? ai incarcat bateria, ai conexiunile ok la ea? pune mana si verifica tot pe unde ai umblat si ti-ai bagat nasul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 18 Share Postat August 18 Acum 4 ore, Cavaleru a spus: pune mana si verifica tot pe unde ai umblat si ti-ai bagat nasul Poate a scăpat ceva nezăpăcit! Nu mai verifica nimic, ai stricat suficient! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat August 18 Admin Share Postat August 18 Acum 14 ore, Szeb a spus: ma bucur ca le stiti voi pe toate. in afara de a manca, va pricepeti sa dati si voi un raspuns sau tot la fel de loviti sunteti si voi de adevar? Discutând teoretic, dacă forumul ar fi armată, tu te-ai numi pifan. Și ca să trăiești ai doar o soluție, ciocu mic, ochii și urechile mari. Cu gura mare în situația ta ai fi victimă sigură. Cam asa și în viață, fiecare are de învățat. Important este să știi unde e limita dintre pricepere și habarnism, altfel strici și te costă mai mult. Ascultă-i pe băieți, probabil e vreun fir electric care nu e pus la loc, vreun contact imperfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 18 Share Postat August 18 Și eu mai întreb câte una-alta, dau telefoane, caut pe google. Dacă totuși nu reușesc să-i dau de capăt, sui moto pe platformă și o duc la meșter, că nu mi-e rușine. Dar nici nu bat cu pumnul în masă la colegi să sară cu răspunsurile, unii au globul de cristal în revizie și nu pot ghici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.