burtosu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik nare nik, daca zici tu, asa e. dar "o cunostinta" care a mai lucrat in automotive, mi-a zis ca au acolo camere termice in care testeaza pese la -XX grade. plus teste pe bune in ger de Siberia. asta nu cauzeaza pe cale de consecinta ca acele pese crapa la frig, dar daca acele teste pe frig extrem nu se practica la motociclete, e pe barba ta. nu stiu cu certitudine ca ce mi-a zis acea cunostinta despre R6 e adevarat sau nu, dar imposibil nu mi se pare. in special la masinariile cu multa electronica pe ele, asa cum sint multe azi, nu fi asa de sigur ca n-are treaba. intrebarea e unde-i placerea in mers pe frig, dar fiecare cu-ale lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) intrebarea e unde-i placerea in mers pe frig, dar fiecare cu-ale lui. acum 2 zile stand la semafor , s-a bagat langa mine un scuterica. io : ce faci bo$$ule , nu o lasi ? scuterica : ete pwla tre sa ajung la munca. Pentru unii este o necesitate , io prefer sa fac 30 minute pana la job pe moto decat sa fac 2 ore cu ratb cu toti nespalatii,boschetarii si ciorile care put de te trazneste prin tramvaie ,autobuze si microbuze. Editat Decembrie 2, 2013 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 ............. Da tu daca tot umpli forumul cu parerile tale n-ar fi frumos sa scoti mizeria aia de semnatura si sa nu ne mai deranjezi retina cu ea peste tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Da tu daca tot umpli forumul cu parerile tale n-ar fi frumos sa scoti mizeria aia de semnatura si sa nu ne mai deranjezi retina cu ea peste tot?iritarea ta inseamna mult pt mine am 2 cuvinte: pro bike (PS: eu am semnaturile dezactivate. astea fiind zise, ma distrez si mai tare ca a mea-i enerveaza pe altii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Am fost si am pornit mobra, 18 grade in garaj, vreo 5 grade afara, a luat-o la sfert si am tinut-o 10 minute cat ne-am invartit pe langa ea, am facut o simfonie din gaz pentru vecini asa in ture medii . Oare am stricat-o de tot, s-o fi uzat iremediabil de la pornirea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Sunt incepator am tot rasfoit topicul si am ajuns la concluzia: Pornesti motorul,il incalzesti bine,opresti motorul,schimbi uleiul daca e vechi,se scurge mai bine din motor daca e incalzit motorul.(chestia asta o faci daca e vechi uleiul) Umpli rezervorul,adaugi aditiv,o scuturi mobra bini de tot sa amesteci benzina cu aditivul si o pornesti,o lasi pornita pana cand acel amestec trece prin tot motorul,o opresti si asa o lasi pana la urmatorul sezon! Scoti bateria si o duci in casa,camara,living,hol etc dar nu o pui langa semineu ci undeva la racoare,o conectezi la un redresor,inteligent sau nu de care ai pt incarcare.Auzisem tot pe acest topic,ca bateria pusa pe beton se descarca,ei exact asta am auzit si eu numai ca alta varianta...bateria pusa pe pamant adica jos nu conteaza ca e beton sau mai stiu eu ce se descarca mai repede,e adevar sau nu haba n-am. Ridici mobra de pe beton,sol adica sa nu stea greutatea pe gume,gumele se deformeaza daca sta mult timp greutate pe ele intr-un singur punct daca nu ai cu ce sa o ridici atunci mai treci din cand in cand si invarti rotile sa nu stea in acelasi punct pe pamant.o acoperi mobra cu ceva dar nu plastic,saci de nailon ci cu ceva textil in felul acesta mobra "respira" si nu apare condensul(depinde unde o ti) sa nu rugineasca surubaria si altele(cele fara vopsea pe ele) Ei cam asta este,retineti,eu habar n-am ce si cum,e prima iarna ce o "hibernez" cu mobra in garaj asa ca as fi recunoscator daca cineva ma corecteaza sau daca imi da un like pentru cele spuse mai sus. Ok,acum apare intrebarea/intrebarile Nu am cautat un aditiv special(daca exista asa ceva) m-am dus la benzinarie si am luat asta: Intrebare este daca e bun aditivul sau nu si daca imi recomanda cineva altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Pornesti motorul,il incalzesti bine,opresti motorul,schimbi uleiul daca e vechi,se scurge mai bine din motor daca e incalzit motorul.(chestia asta o faci daca e vechi uleiul) iti sugerez sa NU FACI ASTA..mai degreaba nu porni nimic...ci doar scurge uleiul...daca pornesti motorul dupa mult timp uleiul ala borat va merge iarasi in toate cotloanele motorului de unde ii va lua o vesnicie sa se scurga iarasi in baie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Sunt incepator am tot rasfoit topicul si am ajuns la concluzia: Pornesti motorul,il incalzesti bine,opresti motorul,schimbi uleiul daca e vechi,se scurge mai bine din motor daca e incalzit motorul.(chestia asta o faci daca e vechi uleiul) Umpli rezervorul,adaugi aditiv,o scuturi mobra bini de tot sa amesteci benzina cu aditivul si o pornesti,o lasi pornita pana cand acel amestec trece prin tot motorul,o opresti si asa o lasi pana la urmatorul sezon! Scoti bateria si o duci in casa,camara,living,hol etc dar nu o pui langa semineu ci undeva la racoare,o conectezi la un redresor,inteligent sau nu de care ai pt incarcare.Auzisem tot pe acest topic,ca bateria pusa pe beton se descarca,ei exact asta am auzit si eu numai ca alta varianta...bateria pusa pe pamant adica jos nu conteaza ca e beton sau mai stiu eu ce se descarca mai repede,e adevar sau nu haba n-am. Ridici mobra de pe beton,sol adica sa nu stea greutatea pe gume,gumele se deformeaza daca sta mult timp greutate pe ele intr-un singur punct daca nu ai cu ce sa o ridici atunci mai treci din cand in cand si invarti rotile sa nu stea in acelasi punct pe pamant.o acoperi mobra cu ceva dar nu plastic,saci de nailon ci cu ceva textil in felul acesta mobra "respira" si nu apare condensul(depinde unde o ti) sa nu rugineasca surubaria si altele(cele fara vopsea pe ele) Ei cam asta este,retineti,eu habar n-am ce si cum,e prima iarna ce o "hibernez" cu mobra in garaj asa ca as fi recunoscator daca cineva ma corecteaza sau daca imi da un like pentru cele spuse mai sus. Ok,acum apare intrebarea/intrebarile Nu am cautat un aditiv special(daca exista asa ceva) m-am dus la benzinarie si am luat asta: Intrebare este daca e bun aditivul sau nu si daca imi recomanda cineva altceva? Nu este ceea ce trebuie. Iti trebuie asa ceva http://www.performance-shop.ro/aditivi-motul-auto-curatare-valve-sistem-alimentare/1134-motul-stabilizer-stabilizator-benzina.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Ba, io ma tot chinui sa ajung cu mobra la munca fara s-o pornesc, da' pana acu' n-am reusit. Nu pot sa ies din garaj, ca e o pantaaa... Da' mai incerc si maine, promit. Daca iar n-o sa reusesc, o sa ma duc cu ea pornita, ce sa fac?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Ba, io ma tot chinui sa ajung cu mobra la munca fara s-o pornesc, da' pana acu' n-am reusit. Nu pot sa ies din garaj, ca e o pantaaa... Da' mai incerc si maine, promit. Daca iar n-o sa reusesc, o sa ma duc cu ea pornita, ce sa fac?! Te poti duce pe jos,nu trebuie sa te chinui sa pornesti nimic,poa' sa fie panta cat de mare. YoYo_man Editat Decembrie 19, 2013 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Te poti duce pe jos,nu trebuie sa te chinui sa pornesti nimic,poa' sa fie panta cat de mare. YoYo_man Pai n-am zis ca ma chinui s-o pornesc, ci ca ma chinui sa ajung cu ea la munca FARA s-o pornesc. De pornit porneste "la sfert". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Am fost si am pornit mobra, 18 grade in garaj, vreo 5 grade afara, a luat-o la sfert si am tinut-o 10 minute cat ne-am invartit pe langa ea, am facut o simfonie din gaz pentru vecini asa in ture medii . Oare am stricat-o de tot, s-o fi uzat iremediabil de la pornirea asta? nu prea ai ca sa mai strici la ea.in 10min cred ca a ars mai mult ulei decat benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT. UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT. UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV? usor nene...ce te-apuca?..numa usor ca e un forum nu e rosia montana aici....daca ai atitudine dinasta ,te asteapta protestatarii aia cu gazele de "schlitz" acolo la bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 la etalience nu se bage nimic,iele ie ferbinti la japonezare e mai greu,nu au sangele ferbinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Scarto Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Eu am fost saptamana asta (marti parca) si am scos-o frumos din depozit, am pornit-o .. am lasat-o sa mearga pana pe la 50 grade dupa care am facut o tura mica de cartier .. mers lejer, a 2a la "relanti" .. dupa care am dus-o inapoi si am bagat-o la "garaj" ... cat despre mine.. am stat vreo 20 minute sa-mi revin .. eram amortit de frig Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT. UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV? Man, diseara vin prin Campina. Ai nevoie de ceva "de la oras"? Ceva calmante? O gonflabila? Editat Decembrie 20, 2013 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 spritzu am folosit cuvinte care nu trebuiau pe forum , era insa o formulare metaforica IMI CER SCUZE! ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 spritzu am folosit cuvinte care nu trebuiau pe forum , era insa o formulare metaforica IMI CER SCUZE! ... Esti iertat, fiule! Mergi in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 Esti iertat, fiule! Mergi in pace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 20, 2013 Share Postat Decembrie 20, 2013 (editat) Editat Decembrie 20, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
3dWARd Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Pana la urma cum e bine ? am vazut tot felul de raspunsuri, pro si contra dar nici unul pus la punct. Daca este pe carburator care sunt pasii de pregatire pt iarna Daca este pe injectie care sunt pasii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Salut tuturor! deschid un topic despre care probabil s-a mai discutat insa sincer dupa cateva cautari pe forum nu prea am gasit nimic legat de asta...deci revin cu intrebarea Cum "Conservam" motocicleta pe timp de iarna? pentru mine fiind prima iarna prin care trec alaturi de motocicleta ...asa ca avand in vedere ca sezonul e pe terminate... eu stau la tara asa ca am un garaj special pentru moto abia facut Ce stiu eu : rezervorul se tine plin ca sa nu rugineasca , bateria se pune la caldura ( in casa ) , si eventual motocicleta se ridica astfel incat sa nu mai stea pe amortizoare si cauciucuri...( eu am cric central la a mea ceea ce e bine venit ) Intrebari : 1 cauciucurile vor ramane umflate sau se desumfla ? 2 se acopera cu ceva motociclta? gen prelata? ( nu stiu cat de bine ar fi asta , ma gandesc ca se face ceva condens acolo daca e acoperita , nu stiu de aceea intreb ) alte idei , sfaturi sunt bine venite ! multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dude123 Postat Septembrie 23, 2014 Share Postat Septembrie 23, 2014 Posturile astea cu pregatiri de iernatma intristeaza cumplit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.