bozoro Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Luv-ule, in ritmul asta o sa depaseasca prevuziunile tale.:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 daca ar fi zincat nu ar ruginii pe laterale...)nu are nici un tratament nimic,,,,poti da cu peria linstit pe laterale...daca rugina e doar superficiala si nu profunda... peria de sarma face mai mult rau,sau daca nu,nici nu ajuta,asa ca prevenirea ei ar fi cea mai buna solutie. On din momentul in care intra si pana iese nu mai vede ea cheie,iar in primavara o ia din prima. la buton sau la pedala, dupa caz... sau,de ce nu,impinsa.)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 ,asa ca prevenirea ei ar fi cea mai buna solutie. corect Revin-o mai provocator.....cu replica asta nu ma determini sa te dau iar cu var ...... probabil nu faci diferenta intre provocare si satira..ma plictisesti cumplit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 corect probabil nu faci diferenta intre provocare si satira..ma plictisesti cumplit... Care provocare?Care satira? A, latrina am vrut sa scriu in loc de wc. Tu nu esti ala care nu reusea sa-si rapare motoreta marca yamaha er 6, dar dadea sfaturi la altii cum sa-si repare celelalte marci de motorete...?Da, acu te recunosc...... Ia spune e bine sau nu e bine sa o pornesti la rece si nu mai provoca sila la nimeni si nu mai fi satiric cu tine insuti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Care provocare?Care satira? A, latrina am vrut sa scriu in loc de wc. Tu nu esti ala care nu reusea sa-si rapare motoreta marca yamaha er 6, dar dadea sfaturi la altii cum sa-si repare celelalte marci de motorete...?Da, acu te recunosc...... Ia spune e bine sau nu e bine sa o pornesti la rece si nu mai provoca sila la nimeni si nu mai fi satiric cu tine insuti..... du-te ma culca-te ca esti palid...shoarec...ai niste dume obosite de razi numa tu si aia din cimitir... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 haoleoookk...mor xe ras..citesc si ma distrez..nici o zii fara moto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Noiembrie 29, 2013 Share Postat Noiembrie 29, 2013 Daca nu mai umpleti inca 5 pagini pe aiureala asta de topic n-aveti ambitie.. amr 2 pagini , hai ca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 o poti porni linistit ! asta ca sa nu se descarce bateria , doar sa n-o lasi toata perioada in aceeasi pozitie , ma refer la anvelope , mai misco din cand in cand! corect! eu am Aprilia Pegaso 650 din 94-de proasta calitate cica unii , sta afara cu husa pe ea ; o pornesc saptamanal si fara probleme , daca e fain afara de ce nu faci si o tura , e vreo problema ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 corect! eu am Aprilia Pegaso 650 din 94-de proasta calitate cica unii , sta afara cu husa pe ea ; o pornesc saptamanal si fara probleme , daca e fain afara de ce nu faci si o tura , e vreo problema ???? pai stai linistit ca ceea ce se petrece in motor nu se aude afara decat cand e prea tarziu...da-i sa mearga... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burtosu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 terminati cu prostiile ca nare nici pe dreaq..masinile sunt tot din metal si..nik nare nik, daca zici tu, asa e. dar "o cunostinta" care a mai lucrat in automotive, mi-a zis ca au acolo camere termice in care testeaza pese la -XX grade. plus teste pe bune in ger de Siberia. asta nu cauzeaza pe cale de consecinta ca acele pese crapa la frig, dar daca acele teste pe frig extrem nu se practica la motociclete, e pe barba ta. nu stiu cu certitudine ca ce mi-a zis acea cunostinta despre R6 e adevarat sau nu, dar imposibil nu mi se pare. in special la masinariile cu multa electronica pe ele, asa cum sint multe azi, nu fi asa de sigur ca n-are treaba. intrebarea e unde-i placerea in mers pe frig, dar fiecare cu-ale lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
defcon Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) intrebarea e unde-i placerea in mers pe frig, dar fiecare cu-ale lui. acum 2 zile stand la semafor , s-a bagat langa mine un scuterica. io : ce faci bo$$ule , nu o lasi ? scuterica : ete pwla tre sa ajung la munca. Pentru unii este o necesitate , io prefer sa fac 30 minute pana la job pe moto decat sa fac 2 ore cu ratb cu toti nespalatii,boschetarii si ciorile care put de te trazneste prin tramvaie ,autobuze si microbuze. Editat Decembrie 2, 2013 de defcon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 ............. Da tu daca tot umpli forumul cu parerile tale n-ar fi frumos sa scoti mizeria aia de semnatura si sa nu ne mai deranjezi retina cu ea peste tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Da tu daca tot umpli forumul cu parerile tale n-ar fi frumos sa scoti mizeria aia de semnatura si sa nu ne mai deranjezi retina cu ea peste tot?iritarea ta inseamna mult pt mine am 2 cuvinte: pro bike (PS: eu am semnaturile dezactivate. astea fiind zise, ma distrez si mai tare ca a mea-i enerveaza pe altii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Am fost si am pornit mobra, 18 grade in garaj, vreo 5 grade afara, a luat-o la sfert si am tinut-o 10 minute cat ne-am invartit pe langa ea, am facut o simfonie din gaz pentru vecini asa in ture medii . Oare am stricat-o de tot, s-o fi uzat iremediabil de la pornirea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Sunt incepator am tot rasfoit topicul si am ajuns la concluzia: Pornesti motorul,il incalzesti bine,opresti motorul,schimbi uleiul daca e vechi,se scurge mai bine din motor daca e incalzit motorul.(chestia asta o faci daca e vechi uleiul) Umpli rezervorul,adaugi aditiv,o scuturi mobra bini de tot sa amesteci benzina cu aditivul si o pornesti,o lasi pornita pana cand acel amestec trece prin tot motorul,o opresti si asa o lasi pana la urmatorul sezon! Scoti bateria si o duci in casa,camara,living,hol etc dar nu o pui langa semineu ci undeva la racoare,o conectezi la un redresor,inteligent sau nu de care ai pt incarcare.Auzisem tot pe acest topic,ca bateria pusa pe beton se descarca,ei exact asta am auzit si eu numai ca alta varianta...bateria pusa pe pamant adica jos nu conteaza ca e beton sau mai stiu eu ce se descarca mai repede,e adevar sau nu haba n-am. Ridici mobra de pe beton,sol adica sa nu stea greutatea pe gume,gumele se deformeaza daca sta mult timp greutate pe ele intr-un singur punct daca nu ai cu ce sa o ridici atunci mai treci din cand in cand si invarti rotile sa nu stea in acelasi punct pe pamant.o acoperi mobra cu ceva dar nu plastic,saci de nailon ci cu ceva textil in felul acesta mobra "respira" si nu apare condensul(depinde unde o ti) sa nu rugineasca surubaria si altele(cele fara vopsea pe ele) Ei cam asta este,retineti,eu habar n-am ce si cum,e prima iarna ce o "hibernez" cu mobra in garaj asa ca as fi recunoscator daca cineva ma corecteaza sau daca imi da un like pentru cele spuse mai sus. Ok,acum apare intrebarea/intrebarile Nu am cautat un aditiv special(daca exista asa ceva) m-am dus la benzinarie si am luat asta: Intrebare este daca e bun aditivul sau nu si daca imi recomanda cineva altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Pornesti motorul,il incalzesti bine,opresti motorul,schimbi uleiul daca e vechi,se scurge mai bine din motor daca e incalzit motorul.(chestia asta o faci daca e vechi uleiul) iti sugerez sa NU FACI ASTA..mai degreaba nu porni nimic...ci doar scurge uleiul...daca pornesti motorul dupa mult timp uleiul ala borat va merge iarasi in toate cotloanele motorului de unde ii va lua o vesnicie sa se scurga iarasi in baie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Sunt incepator am tot rasfoit topicul si am ajuns la concluzia: Pornesti motorul,il incalzesti bine,opresti motorul,schimbi uleiul daca e vechi,se scurge mai bine din motor daca e incalzit motorul.(chestia asta o faci daca e vechi uleiul) Umpli rezervorul,adaugi aditiv,o scuturi mobra bini de tot sa amesteci benzina cu aditivul si o pornesti,o lasi pornita pana cand acel amestec trece prin tot motorul,o opresti si asa o lasi pana la urmatorul sezon! Scoti bateria si o duci in casa,camara,living,hol etc dar nu o pui langa semineu ci undeva la racoare,o conectezi la un redresor,inteligent sau nu de care ai pt incarcare.Auzisem tot pe acest topic,ca bateria pusa pe beton se descarca,ei exact asta am auzit si eu numai ca alta varianta...bateria pusa pe pamant adica jos nu conteaza ca e beton sau mai stiu eu ce se descarca mai repede,e adevar sau nu haba n-am. Ridici mobra de pe beton,sol adica sa nu stea greutatea pe gume,gumele se deformeaza daca sta mult timp greutate pe ele intr-un singur punct daca nu ai cu ce sa o ridici atunci mai treci din cand in cand si invarti rotile sa nu stea in acelasi punct pe pamant.o acoperi mobra cu ceva dar nu plastic,saci de nailon ci cu ceva textil in felul acesta mobra "respira" si nu apare condensul(depinde unde o ti) sa nu rugineasca surubaria si altele(cele fara vopsea pe ele) Ei cam asta este,retineti,eu habar n-am ce si cum,e prima iarna ce o "hibernez" cu mobra in garaj asa ca as fi recunoscator daca cineva ma corecteaza sau daca imi da un like pentru cele spuse mai sus. Ok,acum apare intrebarea/intrebarile Nu am cautat un aditiv special(daca exista asa ceva) m-am dus la benzinarie si am luat asta: Intrebare este daca e bun aditivul sau nu si daca imi recomanda cineva altceva? Nu este ceea ce trebuie. Iti trebuie asa ceva http://www.performance-shop.ro/aditivi-motul-auto-curatare-valve-sistem-alimentare/1134-motul-stabilizer-stabilizator-benzina.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Ba, io ma tot chinui sa ajung cu mobra la munca fara s-o pornesc, da' pana acu' n-am reusit. Nu pot sa ies din garaj, ca e o pantaaa... Da' mai incerc si maine, promit. Daca iar n-o sa reusesc, o sa ma duc cu ea pornita, ce sa fac?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamaha yzf Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 (editat) Ba, io ma tot chinui sa ajung cu mobra la munca fara s-o pornesc, da' pana acu' n-am reusit. Nu pot sa ies din garaj, ca e o pantaaa... Da' mai incerc si maine, promit. Daca iar n-o sa reusesc, o sa ma duc cu ea pornita, ce sa fac?! Te poti duce pe jos,nu trebuie sa te chinui sa pornesti nimic,poa' sa fie panta cat de mare. YoYo_man Editat Decembrie 19, 2013 de yamaha yzf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Te poti duce pe jos,nu trebuie sa te chinui sa pornesti nimic,poa' sa fie panta cat de mare. YoYo_man Pai n-am zis ca ma chinui s-o pornesc, ci ca ma chinui sa ajung cu ea la munca FARA s-o pornesc. De pornit porneste "la sfert". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 Am fost si am pornit mobra, 18 grade in garaj, vreo 5 grade afara, a luat-o la sfert si am tinut-o 10 minute cat ne-am invartit pe langa ea, am facut o simfonie din gaz pentru vecini asa in ture medii . Oare am stricat-o de tot, s-o fi uzat iremediabil de la pornirea asta? nu prea ai ca sa mai strici la ea.in 10min cred ca a ars mai mult ulei decat benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geamanu Alin Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT. UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT. UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV? usor nene...ce te-apuca?..numa usor ca e un forum nu e rosia montana aici....daca ai atitudine dinasta ,te asteapta protestatarii aia cu gazele de "schlitz" acolo la bucuresti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Decembrie 19, 2013 Share Postat Decembrie 19, 2013 la etalience nu se bage nimic,iele ie ferbinti la japonezare e mai greu,nu au sangele ferbinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.