Sari la conținut

Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre


Smokey
 Share

Postări Recomandate

Ba, io ma tot chinui sa ajung cu mobra la munca fara s-o pornesc, da' pana acu' n-am reusit. Nu pot sa ies din garaj, ca e o pantaaa...

Da' mai incerc si maine, promit.

Daca iar n-o sa reusesc, o sa ma duc cu ea pornita, ce sa fac?!

Te poti duce pe jos,nu trebuie sa te chinui sa pornesti nimic,poa' sa fie panta cat de mare.

 

 

 

YoYo_man :cheers:

Editat de yamaha yzf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Te poti duce pe jos,nu trebuie sa te chinui sa pornesti nimic,poa' sa fie panta cat de mare.

 

 

 

YoYo_man :cheers:

Pai n-am zis ca ma chinui s-o pornesc, ci ca ma chinui sa ajung cu ea la munca FARA s-o pornesc. De pornit porneste "la sfert".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Am fost si am pornit mobra, 18 grade in garaj, vreo 5 grade afara, a luat-o la sfert si am tinut-o 10 minute cat ne-am invartit pe langa ea, am facut o simfonie din gaz pentru vecini asa in ture medii :(.

 

Oare am stricat-o de tot, s-o fi uzat iremediabil de la pornirea asta? :)

nu prea ai ca sa mai strici la ea.in 10min cred ca a ars mai mult ulei decat benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT.

UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV?

usor nene...ce te-apuca?..numa usor ca e un forum nu e rosia montana aici....daca ai atitudine dinasta ,te asteapta protestatarii aia cu gazele de "schlitz" acolo la bucuresti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fost saptamana asta (marti parca) si am scos-o frumos din depozit, am pornit-o .. am lasat-o sa mearga pana pe la 50 grade dupa care am facut o tura mica de cartier .. mers lejer, a 2a la "relanti" .. dupa care am dus-o inapoi si am bagat-o la "garaj" ... cat despre mine.. am stat vreo 20 minute sa-mi revin .. eram amortit de frig :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAI TAMPITILOR , DACA BAGATI IN MOTOR ADITIVI L-ATI STRICAT.

UNDE DRACU' VEDETI IN CARTILE TEHNICE ALE PRODUCATORILOR DE MOTOCICLETE CA SE BAGA ADITIV?

Man, diseara vin prin Campina. Ai nevoie de ceva "de la oras"? Ceva calmante? O gonflabila?

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Pana la urma cum e bine ? am vazut tot felul de raspunsuri, pro si contra dar nici unul pus la punct.

 

Daca este pe carburator care sunt pasii de pregatire pt iarna

Daca este pe injectie care sunt pasii..

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor! deschid un topic despre care probabil s-a mai discutat insa sincer dupa cateva cautari pe forum nu prea am gasit nimic legat de asta...deci revin cu intrebarea Cum "Conservam" motocicleta pe timp de iarna? pentru mine fiind prima iarna prin care trec alaturi de motocicleta ...asa ca avand in vedere ca sezonul e pe terminate...

 

eu stau la tara asa ca am un garaj special pentru moto abia facut :D

 

Ce stiu eu : rezervorul se tine plin ca sa nu rugineasca , bateria se pune la caldura ( in casa ) , si eventual motocicleta se ridica astfel incat sa nu mai stea pe amortizoare si cauciucuri...( eu am cric central la a mea ceea ce e bine venit )

 

Intrebari :

1 cauciucurile vor ramane umflate sau se desumfla ?

2 se acopera cu ceva motociclta? gen prelata? ( nu stiu cat de bine ar fi asta , ma gandesc ca se face ceva condens acolo daca e acoperita , nu stiu de aceea intreb )

 

alte idei , sfaturi sunt bine venite ! multumesc !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rezervorul se tine plin in principiu pentru ca face condens pe interior...

fara garaj ca mine...Eu anul trecut am ambalat honda in ceolofan, apoi am pus 2 zdrente peste si apoi husa.

- nu e bine: condensul acumulat sub plastic nu are pe unde iesi, ramane pe motoreta.

Sau wd40 peste tot, inclusiv carene, rezervor, etc.

- se poate da putin cu WD40 peste partile metalice, lant. poti da si peste motor daca ai posibilitatea sa o speli inainte de pornire, altfel o afumi putin.

 

 

- bateria sa o iei in casa, sa stea la temperaturi mai normale, si la maxim 2-3 luni sa o pui la incarcat, si neaparat la incarcat inainte de pornire moto.

- se poate acoperi cu o husa moto care permite curculatia aerului.

- se poate ridica pe cricul central

 

 

 

Va faceti atatea probleme cu iarna de zici ca o inmormantati.

 

.asa ca avand in vedere ca sezonul e pe terminate...

mai e mult de mers...v-ati speriat la prima ploaie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt curios cum va ambalati mobrele pentru iarna....

 

Eu nu le-am facut nimic special pt. ca le-am mai folosit cand a fost soare si uscat pe jos, indiferent de temperatura. Si nici anul asta nu cred ca fac nimic. Scutericiul oricum o sa il frec dupa bunul plac ca am echipament de vreme rece, iar motorul, in afara de a da jos saua pt. a incarca bateria (ca vad ca a inceput sa tuseasca dupa ~1 luna in care nu am pornit-o) nu prea am ce sa ii fac.

 

Vaselina de mai sus era o gluma la adresa inaintasilor, fara intentia de a jigni: probabil stiti ca inainte, tot ce era scula, metal, trebuia sa vada vaselina pt. a nu rugini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Și unii recomanda stabilizator de benzina.

nu e cazul, daca o tii 2-3 ani are rost sa te gandesti la manevra asta. eu am pus in primul al de iernare, apoi am renuntat (sta sticla aia degeaba), nicio diferenta. ce-i drept am avut ierni cand am mers si de craciun :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana anul asta am avut garaj,

Bateria nu am dat-o jos, temperatura nu a scazut in garaj sub 10 12 grade. E recomandata o husa de interior sa nu se depuna praful. Altfel e jale . Anul asta o sa o tin afara dar cu o husa groasa. O sa ii dau jos bateria si de cauciucuri vedem ca oricum ar trebui sa le schimb la anul din pricina DOT-ului si nu a uzurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Husa, garaj, rezervor plin, bateria incarcata si in casa, pornita din cand in cand sau chiar si plimbata, ca nu-ti cad outzele pentru 15 min de frig, saua in casa incat sa nu mucegaiasca prin garaj, curatat si uns lantul, ulei nou pentru la anu' ( unii pun toamna, unii primavara, pui cand vrea pana ta ), roti umflate pe la 2.5 sau macar sa le verifici din cand in cand, o mai muti de colo colo ca sa nu stea toata iarna pe aceeasi parte a cauciucului, bei o tuica fiarta langa ea in timp ce o incalzesti :D etc..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Ponturi (tips) legate de iernat, intretinere si nu numai, a motocicletelor noastre
  • Kristian pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...