ipman Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 Ideea e sa mai amesteci putin benzina si sa o consumi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 daca pornesc motorul din cand in cand si il mai scot din garaj cand e asfaltul curat, mai trebuie sa pun stabilizator de benzina sau asta se pune numai atunci cand motorul sta muuult timp fara sa fie pornit? Cred ca trebuie pus stabilizator in gaz, chiar daca mai pornesti motorul din cind in cind. Stabilizatorul, printre altele, impiedica inghetarea benzinei. Daca nu tii motocicleta intr-un loc cit de cit incalzit, ma tem ca la temperaturi scazute, carburatorului n-o sa-i placa daca va ingheta benzina in el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 14, 2005 Share Postat Noiembrie 14, 2005 da, trebuie. daca nu ii umpli rezervorul pana la gat (dupa ce l-ai curatat bine inainte), eu zic ca trebuie. La mine cand e frig nu etanseaza perfect robinetul, garnitura se intareste din cauza frigului, primavara de obicei gasesc rezervorul gol ..... A mai patit cineva asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 eu de ieri l-am bagat in sufragerie. caldurica, caldurica, televizor, tot tacamul. mai schimbam o vorba, ceva modest. si o data pe saptamana deschid larg geamurile si ii dau o cheie. si daca se opreste odata ploaia k.urului poate o mai scot si pe partea carosabila. cam asta e intretinerea Vezi ca la primavara pana vara tarziu o sa ai o frumoasa aroma de benzina in toata casa. Asa am patit anul trecut cand am tinut motorul in sufragerie. Era misto cand ma plimbam cu el pe hol pana in baie inde intorceam prin dormitor si vrum vrum pana in bucatatie. Dupa cateva ture te obisnuiesti cu pozitiile ciudate de stat pe motor. Mai distractiv a fost cand l-am bagat in baie sa-l spal. Ce sa fac plictiseala mare. L-am bagat doar jumatate dupa ceva chin si cand a venit timpul sa-l scot a fost distractiv nu mai avea loc parca se umflase de la apa. 2 ore mi-a trebuit sa-l scot din baie fara sa-l zgarii. Daca ai intrebari despre ce poti sa faci cu motorul prin casa in timpul iernii intreaba. Am avut casa goala asa ca mi-am permis multe . Distractiv a fost cand l-am impodobit pe post de pom de craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 Daca aveti motor destul de puternic, aveti grija cu tevile de la calorifer. Nu e gluma, mi-a zis mie un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Noiembrie 15, 2005 Autor Admin Share Postat Noiembrie 15, 2005 daca pornesc motorul din cand in cand si il mai scot din garaj cand e asfaltul curat, mai trebuie sa pun stabilizator de benzina sau asta se pune numai atunci cand motorul sta muuult timp fara sa fie pornit? 1. daca pornesti motorul se face condens => rugina 2. stabilizatorul impiedica benzina sa se decanteze (descompuna in apa si alte substante), asta te ajuta in 2 feluri: - apa rezultata prin decantare nu corodeaza - mazga rezultata din decantare nu infunda carburatoarele Operatiile nu sunt obligatorii, le faci daca chiar iti pasa de motor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AnDyTM Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 eu in afara de stabilizator,o prelata si bateria scoasa...nu cred ca am sa ii mai fac ceva...vedem la primavara daca am gresit cu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pragmatik Postat Noiembrie 15, 2005 Share Postat Noiembrie 15, 2005 (editat) Pe mine ma ingrijoreaza un aspect si, desi s-ar putea sa ma ingrijoreze degeaba, mai bine intreb. Daca las motorul pe cric (picior), pozitia e destul de inclinata, chestie care nu cred ca e foarte placuta pentru anvelope. Mai ales ca se intampla pentru o perioada mai lunga da vreme, eventual cicluri inghet/dezghet. Conteaza? Sau ma ingrijorez aiurea? Sunt convins ca varianta ideala e suspendata pe cric de moto dar dintr-ala n-am si parca nu as arunca bani pe geam pt asa ceva. Astept pareri. Editat Noiembrie 15, 2005 de pragmatik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Cumpara un cric si pune-o vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Si mai schimba din cind in cind pozitia motocicletei, ca sa nu faca 'burta' cauciucurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 poti s-o pui pe niste dulapi de lemn...solutie ieftina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Corect. La solutii ieftine as propune doua navete de bere, dupa ce in prealabil au fost consumate cu placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Ce-am facut eu (moto fiind in garaj neincalzit): - pus pe cricul central, cu 2 scandurici sub roti - rezervorul plin, cu o sticluta intreaga de stabilizator 2+2 (anti-inghet), dupa care am mers vreo 3 km, cat sa intre in carburatoare - cate-o punga peste gura fiecarei tobe de esapament - uns cabluri, uns lant - spalat, ceruit - o patura peste, ca sa nu se puna praful. In primavara a pornit la a 2-a cheie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 De unde ai luat stabilizatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 De la o benzinarie OMV. Atentie ca sunt 2 tipuri, unul anti-inghet si unul pentru ... nu stiu; l-am intrebat pe cel care vindea si mi-a dat sticluta respectiva. Se pare ca a stiut ce zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Mersi. O sa iau cu asalt benzinariile OMV. Chiar daca a mea sta intr-o camera cu temperatura controlata, la 19 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Mai exact imi poate spune si mie cineva cum se numeste acel stabilizator si cam cat costa. (Am inteles ca la OMV se gaseste dar imi este sa nu imi dea altceva si sa fac vreo gafa) Daca am rezervorul jumate si pun stabilizator este vreo problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 E de preferat sa fie plin cu lichid ca sa nu rugineasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 16, 2005 Share Postat Noiembrie 16, 2005 Proportia "o sticluta la un rezervor plin" este si cea recomandata pe sticla. De asemenea, recomandarea de a pastra plin rezervorul este pentru a evita ruginirea lui pe interior. Iarasi teoretic, in primavara ar trebui scoasa benzina veche si facut plinul cu una proaspata, dar la mine a mers bine-mersi si cea veche. Sticla este alba, cu gatul subtire, dop rosu care iese greu (cu un sigiliu de staniol pe interior), si eticheta standard 2+2. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 ok, in cazul asta o sa fac plinul si chiar azi merg sa cumpar stabilizatorul. Multumesc de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Proportia "o sticluta la un rezervor plin" este si cea recomandata pe sticla. De asemenea, recomandarea de a pastra plin rezervorul este pentru a evita ruginirea lui pe interior. Iarasi teoretic, in primavara ar trebui scoasa benzina veche si facut plinul cu una proaspata, dar la mine a mers bine-mersi si cea veche. Daca ai pus stabilizator nu e nevoie sa schimbi benzina (de-aia se si pune). Proportia aia este recomandata pentru rezervor auto... adica pentru ~ 45-60 l de benzina... ai cam facut risipa... produse facute pt. americani, ce vrei? sa se apuce sa calculeze??? Cel pe care l-am cumparat eu zicea mai clar: flacon pentru 80 litri de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Am sunat la BMW si i-am intrebat ce trebuie sa fac sa o pregatesc pt iarna. Au recomandat s-o spal si sa pun bateria la incarcat. ATAT, nimic mai mult. In cartea de service la fel scrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Fiecare producator isi are recomandarile proprii. Am vazut manualul pentru un Suzuki GSX 1400 care recomandau sa schimbi antigelul, sa scoti bateria, sa schimbi uleiul cu unul proaspat si sa umpli cu ulei peste nivelul normal. Dupa perioada de stationare recomandau schimbarea uleiului si a filtrului. Dar nu ziceau nimic de stabilizator de benzina, nici de rezervor, nici de cric ... doar recomandau sa o pui pe cricul central. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Am sunat la BMW si i-am intrebat ce trebuie sa fac sa o pregatesc pt iarna. Au recomandat s-o spal si sa pun bateria la incarcat. ATAT, nimic mai mult. In cartea de service la fel scrie. Dupa ce o speli ai grija sa o zvanti bine de tot pentru ca raman picaturi de apa prin ea si nu-i face bine. Trebuie sa o pui la iernat uscata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Noiembrie 17, 2005 Share Postat Noiembrie 17, 2005 Salutare, motociclisti in pragul iernii! Sambata aceasta se pare ca o sa imi pun DR-ul in cui, adica intr/un garaj neincalzit. Ne va fi greu la amandoi, dar va veni si primavara, prima fiica a anului bla bla bla, de abia marti mi-am dat seama cat e de misto sa mergi la 20 de grade celsius, in dupa amiezile astea de noiembrie, am impresia ca am visat in lunile de vara si nimic nu a fost adevarat. In fine...In vederea operatiunii iernarea, am intocmit urmatorul plan de masuri: - facut plin ochi, adaugat stabilizator, normal, din acela de la OMV; - asigurat ca motorul este uscat, daca nu iau foenul la mine si il usc eu; - curatat si uns lant; -pus pungi la tobe; - pus lemne sub roti, sa absoarba strategic umezeala; pt. ca nu am decat cric lateral, ma gandesc sa incerc faza cu bustenii,oricum intentionez sa mai misc motorul; - oprit alimentare benzina; Spinoasa problema a uleiului; nu pot sa pun niste ulei ieftin din benzinarii - 10 w 40, cum cere ea si sa il schimb la primavara? Acum am ulei Yacco cu 4000 de km,ma gandesc sa torn tot ce a mai ramas in bidon si primul lucru la primavara sa fac schimbul. Ce varianta sa aleg? Daca pun ulei ieftin si probabil de masina, pot sa mai pornesc motorul sa vad ca mai face? Am si o husa de pe louis dintr/un soi de fas. Daca o las pe motor, oare va transpira? Daca ung cadrul cu vaselina, nu e o idee buna? Adevarul e ca motorul avea rugina pe cadru inca de cand l-am luat. Deci sa bag vaselina pe acolo? Nu am vazut pe nimeni pe forum sa pomeneasca de asa ceva...Ma gandesc ca inainte de asta sa bag deruginol. Asa, si ultima intrebare din discursul meu paranoico mecanic: ajuta daca cu WD 40 pe cadru si motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.