The Ave Postat Septembrie 30 Share Postat Septembrie 30 (editat) Salutăm! M-am combinat cu o jună aproape istorică pe care, desigur, nu există DRL. Pentru că mi se pare civilizat să nu umblu la luminile standard, caut o soluție pentru a avea DRL fără a cupla farul/pozițiile. Există ceva decent în acest sens? Dacă da, presupun că trebuie cumva omologată modificarea și la RAR. A vrut/avut nevoie cineva să facă așa ceva? Mulțumesc! Editat Septembrie 30 de The Ave corectură formulare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 De ce ti se pare necivilizat sa circuli cu lumina de intalnire(faza scurta)? Asta considerand ca ai farul reglat cum trebuie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 (editat) mai mult de atat, esti obligat prin lege cap. VII art.100 alin11. nerespectarea obligaţiei ce revine conducătorului de motocicletă sau moped de a avea în funcţiune, în timpul zilei, luminile de întâlnire în circulaţia pe drumurile publice; scz, am citit gresit Editat Octombrie 1 de ulei_moto am citit gresit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 Acum 10 ore, The Ave a spus: Salutăm! Esti oltean? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 10 hours ago, The Ave said: Salutăm! M-am combinat cu o jună aproape istorică pe care, desigur, nu există DRL. Pentru că mi se pare civilizat să nu umblu la luminile standard, caut o soluție pentru a avea DRL fără a cupla farul/pozițiile. Există ceva decent în acest sens? Dacă da, presupun că trebuie cumva omologată modificarea și la RAR. A vrut/avut nevoie cineva să facă așa ceva? Mulțumesc! M-am gandit si eu mai demult la asta. Dar nu vad o solutie eleganta de adaptat, fara sa te certe la ITP. La un moment dat am avut un reflector led, pus pt o ocazie si m-au certat la ITP. Asa ca, am ramas la stock si am pus un bec bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 1 oră în urmă, Silver Arrow a spus: De ce ti se pare necivilizat sa circuli cu lumina de intalnire(faza scurta)? Asta considerand ca ai farul reglat cum trebuie... +1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 Acum 10 ore, The Ave a spus: Salutăm! M-am combinat cu o jună aproape istorică pe care, desigur, nu există DRL. Pentru că mi se pare civilizat să nu umblu la luminile standard, caut o soluție pentru a avea DRL fără a cupla farul/pozițiile. Există ceva decent în acest sens? Dacă da, presupun că trebuie cumva omologată modificarea și la RAR. A vrut/avut nevoie cineva să facă așa ceva? Mulțumesc! Depinde ce juna istorica ai. Daca e una care e populara exista faruri aftermarket care au led-uri si inclusiv DRL-uri. ca sa adaugi DRL ai de facut ceva modificari, gaurit in carene eventual, montat switch on/off. Te poti uita la orice fel de benzi cu leduri pentru auto si pe urma sa vezi unde se pot instala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 (editat) https://www.louis.eu/en/koso-led-daytime-running-light-rectangular-black-10035493?filter_article_number=10035493 https://www.louis.eu/en/highsider-led-daytime-running-light-10034286?filter_article_number=10034286 Acum 18 minute, LionEl a spus: ca sa adaugi DRL ai de facut ceva modificari, gaurit in carene eventual, montat switch on/off. e un pic mai complicat .. drl-urile pornesc odată ce ai pus contactul, iar când aprinzi poziția/faza scurtă se sting drl-urile ... Editat Octombrie 1 de chv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 1 oră în urmă, chv a spus: e un pic mai complicat .. drl-urile pornesc odată ce ai pus contactul, iar când aprinzi poziția/faza scurtă se sting drl-urile ... Poate sa le puna si pe un switch on/off asta ca sa poata trece ITP. Desi poate mai bine ar fi sa iau un far nou ceva de genu' -> https://www.louis.eu/en/highsider-led-headlight-unit-5-75-inch-typ-6-10037533?filter_article_number=10037533 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Ave Postat Octombrie 1 Autor Share Postat Octombrie 1 Mulțumiri tuturor pentru intervenție/răspunsuri/comentarii! Acu' să încerc să răspund direct... 5 hours ago, Silver Arrow said: De ce ti se pare necivilizat sa circuli cu lumina de intalnire(faza scurta)? Asta considerand ca ai farul reglat cum trebuie... Nu am zis nicicum că mi se pare necivilizat să circul cu lumina de întâlnire! Doar că prefer - în măsura în care este posibil - să nu circul ziua cu luminile de poziție. De far nu m-am atins, și nici proprietarul anterior; de vreme ce are ITP-ul, se presupune că farul e reglat corect. Ca notă de subsol, am boală totală pe conducătorii de vehicule ale căror faruri au fost moștenite de la antiaeriana din WW2 și bat după avioane. Eu le cer la fiecare ITP să îmi verifice și farurile (la mașini); nu mai știu dacă e obligatorie verificarea sau nu, dar mie mi se pare normal să fie, pentru că nu vreau să fiu orbit când merg noaptea pe drumuri. 4 hours ago, Nguyen said: Esti oltean? Nu știu dacă e bine sau nu, dar răspunsul e negativ. Aparent însă am niște urme de alcoo^Wsânge de moldovean prin artere, dinspre mamă venite... 4 hours ago, Patrick_M said: M-am gandit si eu mai demult la asta. Dar nu vad o solutie eleganta de adaptat, fara sa te certe la ITP. La un moment dat am avut un reflector led, pus pt o ocazie si m-au certat la ITP. Asa ca, am ramas la stock si am pus un bec bun. Dup-o noapte de somn m-am apropiat rapid și eu de o concluzie asemănătoare. 4 hours ago, LionEl said: Depinde ce juna istorica ai. Daca e una care e populara exista faruri aftermarket care au led-uri si inclusiv DRL-uri. ca sa adaugi DRL ai de facut ceva modificari, gaurit in carene eventual, montat switch on/off. Te poti uita la orice fel de benzi cu leduri pentru auto si pe urma sa vezi unde se pot instala. Juna e o Hondă Magna VF750C, model RC09. O să caut info necesare s-o înmatriculez ca vehicul istoric, în juma' de an ajunge la menopauză... Știu că trebuie să consult RAR-ul, a cărui decizie e finală, dacă vreau ORICE modificare de far/lumini externe. Găuritul este exclus, singurele modificări la care mă gândesc sunt cele reversibile. Dar far de 2024 pe 2 roți din 1985 se potrivește... cam ca nuca în perete. La varianta cu LED-uri pentru auto separate m-am gândit și eu, dar și asta e, evident, discutabil. 2 hours ago, LionEl said: Poate sa le puna si pe un switch on/off asta ca sa poata trece ITP. Exact asta a fost ideea inițială, să fie un DRL activat prin buton. Dar sunt de acord că e o fiță 98% inutilă, lumina de întâlnire se vede foarte bine. Ceea ce aș vrea să modific, însă, este adăugarea funcției de "avarii" la semnalizare, întrucât băbuța nu are așa ceva. Buton separat e foarte ok, cred că îi trebuie un releu electronic undeva cumva. Poate apuc să stau să sap prin circuitistică, să văd ce/unde/cum vine, și să adaug funcția. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Octombrie 1 Share Postat Octombrie 1 1 hour ago, The Ave said: Ceea ce aș vrea să modific, însă, este adăugarea funcției de "avarii" la semnalizare S-ar putea sa nu te lase RAR-ul cu modificarea asta... vehicul istoric inseamna din cate imi aduc eu aminte 100% conform cu originalul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Octombrie 2 Share Postat Octombrie 2 Acum 17 ore, The Ave a spus: Nu știu dacă e bine sau nu, dar răspunsul e negativ. Aparent însă am niște urme de alcoo^Wsânge de moldovean prin artere, dinspre mamă venite... Pai oltenii cand nu au ce face se dezbraca de haine si le pazesc, cam asa vrei tu sa faci cu luminile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Ave Postat Octombrie 2 Autor Share Postat Octombrie 2 3 hours ago, Nguyen said: Pai oltenii cand nu au ce face se dezbraca de haine si le pazesc, cam asa vrei tu sa faci cu luminile astea. Io nu vreau så le påzesc, cå-s prea nașpa și mă fac de răs cu ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Octombrie 2 Share Postat Octombrie 2 (editat) Orice ledulete, beculete, DRL-uri si alte cacaturi pui pe motocicleta se lasa cu ridicat de talon. Trebuie sa circuli cu faza scurta aprinsa, ca oricare alt vehicul. Editat Octombrie 2 de Baxxter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Ave Postat Octombrie 2 Autor Share Postat Octombrie 2 Atunci așa să-i rămână numele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chv Postat Octombrie 4 Share Postat Octombrie 4 La 01.10.2024 la 16:21, The Ave a spus: Mulțumiri tuturor pentru intervenție/răspunsuri/comentarii! Acu' să încerc să răspund direct... Nu am zis nicicum că mi se pare necivilizat să circul cu lumina de întâlnire! Doar că prefer - în măsura în care este posibil - să nu circul ziua cu luminile de poziție. De far nu m-am atins, și nici proprietarul anterior; de vreme ce are ITP-ul, se presupune că farul e reglat corect. Ca notă de subsol, am boală totală pe conducătorii de vehicule ale căror faruri au fost moștenite de la antiaeriana din WW2 și bat după avioane. Eu le cer la fiecare ITP să îmi verifice și farurile (la mașini); nu mai știu dacă e obligatorie verificarea sau nu, dar mie mi se pare normal să fie, pentru că nu vreau să fiu orbit când merg noaptea pe drumuri. Nu știu dacă e bine sau nu, dar răspunsul e negativ. Aparent însă am niște urme de alcoo^Wsânge de moldovean prin artere, dinspre mamă venite... Dup-o noapte de somn m-am apropiat rapid și eu de o concluzie asemănătoare. Juna e o Hondă Magna VF750C, model RC09. O să caut info necesare s-o înmatriculez ca vehicul istoric, în juma' de an ajunge la menopauză... Știu că trebuie să consult RAR-ul, a cărui decizie e finală, dacă vreau ORICE modificare de far/lumini externe. Găuritul este exclus, singurele modificări la care mă gândesc sunt cele reversibile. Dar far de 2024 pe 2 roți din 1985 se potrivește... cam ca nuca în perete. La varianta cu LED-uri pentru auto separate m-am gândit și eu, dar și asta e, evident, discutabil. Exact asta a fost ideea inițială, să fie un DRL activat prin buton. Dar sunt de acord că e o fiță 98% inutilă, lumina de întâlnire se vede foarte bine. Ceea ce aș vrea să modific, însă, este adăugarea funcției de "avarii" la semnalizare, întrucât băbuța nu are așa ceva. Buton separat e foarte ok, cred că îi trebuie un releu electronic undeva cumva. Poate apuc să stau să sap prin circuitistică, să văd ce/unde/cum vine, și să adaug funcția. https://www.louis-moto.com/en/warning-flasher-10034951?filter_article_number=10034951 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Ave Postat Octombrie 4 Autor Share Postat Octombrie 4 2 hours ago, chv said: https://www.louis-moto.com/en/warning-flasher-10034951?filter_article_number=10034951 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lup69 Postat Octombrie 4 Share Postat Octombrie 4 Super jucaria!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.